Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
mariamaria 3 березня 2021, 0:02
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 20
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, что делать? Альфа-Банк заблокировал карту, 2 месяца назад, просто без предупреждения! Карту использовала для своих нужд!
Ответ таков:

В соответствии с правилами НБУ о мониторинге транзакций, операции по Вашей карте попали под таковые, которые должны быть трактованы как мошеннические. На текущий момент банк проводит дополнительную проверку этих операций в соответствии с инструкциями НБУ. О результатах этой проверки мы Вас обязательно проинформируем."

Так же на карте образовался долг -43гр!
Карту не обслуживали, а деньги за пользование 25 гр и смс информирование 25 гр смнимали, 50 гр в месяц (!
Предложила на горячей линии отдать долг и разобраться во всем, но это только с разрешения службы безопасности!
Нужно ожидать ответ 45 дней!
Также оператор проинформировала, что пока не разрешат отдать долг банку и закрыть карту, он будет наростать!
После некоторой суммы его передадут партнёрам Альфа (коллекторский отдел)! Такие условия обслуживания! Долг будут у меня выбивать, за услуги которые не предоставляли! Ведь все операции заблокированны!
Присылают насильно рекламу услуг в своих смс и за это заставляют оплачивать!
Сказала консультанту, что пополню и закрою карту в приложении, на что приложение сразу же заблокировали!
Банк ведёт очень агрессивную политику в нашей стране, издеваются над нашими бедными гражданами!
Пусть мой отзыв будет хоть кому то полезен!
ОфПреда банка прошу прочитать мой отзыв и ответить мне
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2021, 16:05
mariamaria, плата за обслуговування пакета списується щомісяця, відповідно до тарифів картки. Послуга смс-інформування включає в себе відправку смс про рух коштів по рахунку. Рекламні смс до даної послуги не відносяться. Заборгованність ви погасили.

АТ «Альфа-Банк», керуючись чинним законодавством України ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» прийняло рішення про відмову Вам у встановленні/підтриманні (обслуговуванні) ділових відносин.
Liudmilabarv 2 березня 2021, 16:49
Я возмущена всем, что в этом банке есть.
1. При карантине когда всех закрыли и не было возможности выплачивать кредит, сотрудники звонили и угрожали моей маме, говорили отвратительно. Начали рассказывать о том, что у неё испортится кредитная история и будут звонить на работу. Я понимаю, что это работа сотрудников напоминать, но не угрожать и пугать. Моя мама очень была испугана тогда. 😠Хорошо, что когда по телефону предлагают кредит, то не говорят, а прям поют, как птички. Надо ценить клиентов банка, не зависимо от суммы кредита.
2. На кассе то что она платит кредит + % берут за квитанцию 50грн. А если через ихний терминал 15 гривен, но терминал не принимает мелкие купюры только 50 гривен. 😠
3. При закрытии кредитной истории попросили справку. На что сотрудники сказали, что стоимость 150 гривен. Я вообще в шоке!!! За бумажку? У меня был кредит не в одном банке и все на месте давали мне справку БЕСПЛАТНО. А здесь ещё заказывать нужно и ждать — платно.
Вообщем, мы взяли кредит в другом банке и закрыли кредит в Альфа банке, что бы НИКОГДА не иметь с ним дело. Ещё и своим друзьям, близким, родственникам расскажу и советовать не буду.
До этого я прочитала другие отзывы и что я могу сказать: Ребят, так держать ✊далеко пойдёте.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2021, 16:23
Liudmilabarv, у клієнтів була можливість оформити канікули і знизити кредитне навантаження. У разі виникнення простроченої заборгованості співробітники Банку телефонують з метою проінформувати про необхідність виконання своїх зобов'язань.

Погасити заборгованність за кредитом можнабез комісії, детальна інформація по каналам погашення розміщена на сайті банку за посиланням: https://alfabank.ua/ru/pogashenie/pogashenie-kreditov

Умовами Кредитного договору не передбачено обов‘язку банка надавати позичальнику довідку (будь-яку іншу інформацію) про погашення кредиту після виконання позичальником зобов‘язання.
В той же час повідомляємо, що надання інформації про погашення позичальником кредиту здійснються банком шляхом надання відповідної послуги, а саме надання Довідки про закриття кредиту. За отримання зазначеної довідки Банком стягується відповідна комісія, розмір якої затверджений Банком у відповідних тарифах. Право Банка на встановлення зазначеної комісії передбачено ст. 47 ЗУ «Про банки і банківську діяльність», відповідно до якої банк самостійно встановлює процентні ставки та комісійну винагороду за надані послуги.
Проблема вирішена
Mddotsenko 2 березня 2021, 13:37
У меня украли телефон, сразу же вызвали 102, но за неимением подтверждающих документов о владении телефоном они отправили за документами и я поехала в участок, в полицию я написала заявление о краже, после позвонила на горячую линию банка и заблокировала карту, там оператор мне сообщила, что мне начислили определённую немалую сумму денег и потом были произведены переводы на разные карты. В свою очередь я сразу спросила — банку ничего ли я не должна, на что меня заверили что нет, и от куда пришла сумма они не сказали. На следущий день я пошла и написала обращения в банк, что были мошеннические действия с картой в то время когда была кража телефона, к обращению в банк прикрепила заявление с полиции о краже и через пару дней о мошенничестве. Прошёл месяц и банк сообщил результат, ясно понятно, что не в мою пользу. Сложилось такое впечатление что ни служба банка, ни полиция вообще ничего не делала по моему вопросу, а просто спустя допустимый срок с момента обращение граждан дали ответ и сделали меня крайней.
Вопрос: как я могла взять кредит на себя в приложении банка, если в это время я писала заявление о краже телефона, все доказательства этому я предоставила, если что в участке висит камера. Как взломали телефон остаётся загадкой (
В нашем мире есть справедливость или можно делать, всё что угодно и будет всё безнаказано?! Мало того что украли телефон, так ещё и столько в последствии проблем принесло нашей семье.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2021, 11:42
Mddotsenko, нам дуже прикро, що сталася така ситуація, але згідно ДБО, п. 2.3.2. користувач зобов’язаний: Зберігати Ідентифікаційні дані у місцях, недосяжних для сторонніх осіб, а також:
• у випадку підозри на несанкціонований доступ до Ідентифікаційних даних, терміново припинити використання Системи, довести це до відома Банку для здійснення заходів по запобіганню шахрайських дій тощо;
• у випадку втрати (крадіжки) Ідентифікаційних даних та/або Номеру мобільного телефону, на який здійснюється відправлення Одноразового цифрового паролю, або втрати володіння/контролю над іншим пристроєм/програмним забезпеченням, що дає змогу ініціювати/здійснити операцію за допомогою Токена, внаслідок дій третіх осіб, недбалості самого Держателя, будь-яких інших причин, або отримання третьою особою доступу до відповідного пристрою/програмного забезпечення, що дає змогу ініціювати/здійснити операцію за допомогою Токена, та/або у випадку крадіжки чи втрати іншим чином контролю над персональним комп‘ютером чи мобільним пристроєм, за допомогоюякого здійснюється доступ до Системи (в т.ч. на якому встановлений Мессенджер, у якому Користувач раніше здійснив зазначені у п.5.1.1 та п.5.1.2 цього Додатку №8 дії, незалежно від того, засобами якого (тобто, цього чи іншого) персонального комп‘ютеру чи мобільного пристрою такі дії було здійснено) та на якому збережені відповідні Ідентифікаційні дані, або при виявленні випадків проведення по рахунку Користувача операцій, що їм не санкціоновані, негайно звернутися до служби підтримки Банку з вимогою блокування доступу до Системі до служби підтримки за телефоном: 0 44 494 01 01 або за іншим телефоном, передбаченим Договором для даних випадків. При зверненні по телефону в Банк Користувач зобов’язаний пройти процедуру ідентифікації та, при необхідності, подати додаткові відомості про себе;
• не розголошувати нікому, в тому числі членам власної родини, Ідентифікаційні дані для доступу до Системи;
• не зберігати записаний унікальний ідентифікатор Користувача в Системі «My Alfa-bank» (логін), пароль доступу до Системи на будь-якому паперовому чи цифровому носієві;
• намагатися максимально зменшити випадки використання Системи в громадських місцях, надаючи перевагу доступу до Системи за допомогою власного персонального комп’ютера/мобільного пристрою.

Згідно інформації з вашої заяви до поліції, та ваших звернень у банк, запит на блокування картки надійшов через 2 години після втрати телефону.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MachOleg29 2 березня 2021, 11:52
Сьогодні, 2.03.2021, Альфа-банк повернув мені невірно списану суму комісії на заборгованість за карткою, стягнену з мене передчасно. Дякую за допомогу, пропоную іншим звертатися при вирішенні спірних питань на Мінфін — щоб нас почули
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 березня 2021, 12:16
Спасибо Олег за обратную связь!
Мы всегда рады помочь вам в решении ваших вопросов.
Проблема вирішена
Gans1 1 березня 2021, 21:22
Маю зарплатну карту Альфа Банку, постійно користуюсь для перерахунку коштів.
Вчора 28.02.2021 стан рахунку залишався 1345грн, в аптеці оплатив ліки 551грн після чого на Вайбер пришла смс, зняття 551грн доступно 176грн. Звідси у мене з’явилося питання де 620грн ділось, зайшов до кабінету в програмі та звернувся у підтримку в чат, поспілкувався зі спеціалістом мені відписали що мені дадуть відповідь на протязі 24 годин де ділись мої гроші.
Потім я якимось дивом додзвонився на гарячу лінію до оператора, там мене переключили на ще одного мега спеціаліста який у свою чергу мені пообіцяв що гроші до 14:00 наступного дня будуть у мене на рахунку.
Ітог!!!
Ні відповіді через 24 години, ні грошей на рахунку, ні відповідей у чаті, Тай на гарячу лінію додзвонитися нереально бо там робот відповідає. Банк повне л… о.
Справа навіть не у суммі а у самому факті зникнення їх, при цьому у додатку немає транзакції на списання цієї суми.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2021, 16:39
Gans, вибачте за довге очікування. Ми перевіримо роботу співробітників. Бачимо, що ваше питання щодо балансу картки вже було вирішено.
Проблема вирішена
Granja1991 27 лютого 2021, 16:13
Дзвонять кажуть що кредитна лінія закрита і ви повинні оплатити всю суму, питаюсь в них яку суму повинен оплатити, я її оплатив. дзвоню їм кажу що я оплатив щоб вони закрили рахунок на що вони відповідають ще не вся сума оплачена як може бути не вся якщо оператор сам сказав яку суму треба внести… лохотрон!!! Нікому не раджу цей банк
Сенс Банк
Відповідь банку
2 березня 2021, 11:15
Granja1991, оператор назвав суму заборгованності на момент Вашого звернення. Під час подачі заявки на закриття рахунку списались відсотки за користування кредитною лінією. На даний момент заборгованність повністю погашена.Заявка на закриття рахунку прийнята в роботу.
Проблема вирішена
masterw 27 лютого 2021, 11:57
Я, как бывший сотрудник (работал по бизнесу) и думать не мог что творится в физ отделе… Если коротко- горячей линии БЕСПЛАТНОЙ-НЕТ!!! Только за 2 грн минута ты можешь с кем-то поговорить, чат в приложении это как раз причина моего отзыва- там либо специально обученные либидо сидят, либо им на всех ложить хотелось — ВНИМАНИЕ- на простой вопрос почему не проведать транзакция — мне НЕ ОТВЕТИЛИ в течении ЧАСА КАРЛ!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2021, 11:49
masterw, для безкоштовного отримання інформації доступні наступні варіанти:
— чат зі співробітником у додатку;
— чат зі співробітником в Messenger / Telegram тощо;
— дзвінок з сайту банку (Skype).

Можна зателефонуваті за номером 3344 (2 грн. за весь дзвінок), та за номером 044 494 01 01.

Вибачте будь ласка, за тривале очікування відповіді. Інформація стосовно вашого питання надана у телефонній розмові.
Полезный комментарий
OkeyDoki 27 лютого 2021, 19:46
Забавный отзыв. Вы как бывший работник который по юр отделу работали в банке. Получали зарплату как физ. лицо на карту этого же банка. И до этого проблем не было и тут резко они появились. Забавная несостыковка или купленный отзыв?).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MachOleg29 27 лютого 2021, 11:16
27.02.2021р. у мене за готівковою карткою списано дуже велику суму комісію як плата за її заборгованість вкінці РД. Розрахункова дата у мене завжди випадає на 30 число, але оскільки місяць лютий має 28 днів, то за логікою речей вона б мала переміститися на 26 (бо 28 вихідний). Але в додатку Sense мені від початку лютого писало, що РД перенеслася на 2 березня і я повірив, думаючи, що це у зв’язку з тим, що місяць короткий і це така лояльність Банку до клієнтів — залишити той самий термін для повного погашення картки, тобто 30 днів. Але як я помилився, що повірив цьому, бо це, як виявилося сьогодні, було помилкою системи, яка цілий місяць показувала мені некоректну інформацію
25−26 лютого я частково поповняв картку через Iban, зарахування були миттєві, але решту суми я планував внести в понеділок так, як раніше не мав змоги, а 2 березня — у вівторок, час, як я думав, ще був. Якби я знав, що це помилка системи, то б перезичив в когось чи тому подібне, щоб в мене не списали на рівному місці 800грн. нізащо.
Звернувшись до оператора, мені сказали, що додаток не міг показувати некоректну інформацію, а я просто переплутав дати оплати за картками, бо маю їх дві, але другу маю сплачувати аж 16.03. 2 і 16 можу якось відрізнити з 2 вищими освітами. Але як оператор навіть міг в такому звинуватити клієнта, щоб приховати помилку системи. Вимагаю повернення коштів, впевнений, що не одного мене так обманули чи ще обманять, хто має РД за карткою після 28 числа
Сенс Банк
Відповідь банку
1 березня 2021, 11:18
MachOleg29, вибачте, будь ласка, за цю ситуацію. Перевіримо інформацію.
Проблема вирішена
selem404 26 лютого 2021, 21:43
Взяв в Альфа Банку кредит готівкою 50000 грн. разом з якимись комісіями і страховками получилося 52250 грн.
Виплачував все згідно з графіка платежів 12 місяців (кредит був на 48 місяців). Щомісячна плата складала 2817 грн. тобто 2000 грн це були (комісії банку і касове обслуговування), а 817 грн мені мало йти на погашення і з кожним місяцем все більша і більша сума. Тобто не важко порахувати 2817×12=33804 грн!!! З цієї суми мало йти 24000 +_ на комісії банку і 9804 на погашення тіла кредиту… В результаті після оплати 12 місяців (все в термін і без просрочок) залишилося ще сплатити 48600 грн!!! Тобто 52250−48600=3650 грн. Тобто із оплаченних 34000 Альфа банк закрив мені тіла кредиту 3650 грн!!! А мав майже 10000!!! Нікому ні за яких обставин НЕ РЕКОМЕНДУЮ АЛЬФА БАНК!!! Якщо це читають працівники НБУ прошу Вас як регулятора банківської діяльності в Україні звернути увагу на цей банк і позбавити його ліцензії на право займатися банківською діяльністю …готовий надати усі документи (копії договора, копії квитанці і документ про перекредитування в іншому банку на суму 48600 грн готовий відправити заказним листом). На прохання надати мені справку про мої платежі вимагають 150 грн. а коли питаю де 6000 грн пропали то розводять руками переводять на інші відділи. Це не банк це ГАНЬБА!!! для України!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
1 березня 2021, 14:21
selem404, за даними, які ви надали у заявці, кредитний договір не знайшли.

Перед оформленням кредиту клієнт має можливість ознайомитись з його умовами, задати уточнюючі запитання. В документах прописані всі умови кредитування (% ставка, комісії і т.п.), є графік платежів з сумами щомісячних внесків та їх складовими. Ваш підпис на документах банк розцінює як згоду з усіма умовами. Розподіл внесених клієнтом коштів на погашення заборгованості відбувається у відповідності до умов договору. З історією платежів можете ознайомитись в інтернет-банкінгу. Для отримання більш детальної інформації про рух коштів, можете замовити відповідну довідку (її вартість згідно тарифного збірника банку складає 150 грн.)
Полезный комментарий
zig4free 26 лютого 2021, 22:18
Бред!

С договором дают график погашения! На определенном этапе использования кредитных средств начинает идти переплата.
Но если вносить сумму == 52250 / 12 каждый месяц — то за льготных период использования кредита, автор наверное бы не вышел.

Я брал похожий кредит, но я предварительно проконсультировался!

На вопрос, что если досрочно его погасить — мне ответили — единственная переплата — это РКО + Страховка!
Льготный период был 10 месяцев — первые 8 месяцев оплачивал минимальную сумму, на 9 месяц погасил остаток.
ИМХО — это крайне выгодные условия!

Можете посмотреть мои вопросы к офпреду альфа-банка (конец зимы — начало весны за прошлый год)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Isaeva68 26 лютого 2021, 18:27
Я не являюсь клиентом Альфа банка, но мне постоянно приходят сообщения что происходят какие то движения денежных средств на якобы моей карте.
Я 3 раза звонила в Альфа банк, оставляла заявку на решение этой проблемы.
Первый раз 4 января 2021 года. Сегодня 26 февраля и снова пришло сообщение о снятии средств.
Сотрудник банка объяснил что клиент открыл карточку в банке и указал не свой мобильный телефон, а мой. Нормально вообще? И что банк не может исправить номер телефона, только клиент.
Я обращалась в банк 3 раза, писала отзыв раньше тут. Проблема никак не решается. Со мной даже никто не связывался с сотрудников банка.
Вопрос к Альфа банку. Неужели если клиент при открытии карты указывает чужой номер телефона и вам об этом известно, вы не можете заблокировать карту? Почему я должна нервничать?
В понедельник 21 февраля только оставляла заявку по этому вопросу. Номер 1−35861034343. Обещали за 3 дня решить. Сегодня опять пришло сообщение о снятии средств с карты.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 березня 2021, 10:51
Isaeva68, вибачте за незручності та довге очікування, питанням займаємося.
irren7IR 26 лютого 2021, 16:35
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 62
Уже больше месяца я слышу название этого банка от незнакомых людей, которые мне звонят и хомят. У моего брата, Рень В. И, который живёт вообще в другой области была много лет открыта кредитная карточка. С 2013 года он добросовесно платил, но сейчасу у него сложилась такая ситуация, что не может потянуть кредит по карте, в связи с потерей работы в результате карантина. Банк предложиль реструктуризацию, под 39,99% годовых, то есть в реале нечего не меняется как платил 39,99% так и будешь платить дальше, но договор перепишем. Прежде чем переписывать договор он взял выписку за несколько последних месяцев, посчитал и сумма не сошлось. Естественно он обратился к консультанту банка с просьбой обяснить, сотрудник ничего обяснять не захотел. Помимо того за два месяца, карта ушла в минус, что делает Альфа-Банк, без его ведома повышает ему лимит, он ничего даже не знает (увидели с выписки банка) и из этого повышеного лимита высчитывает процент на погашение. При этом идёт постоянное списаное по овердрайфу, консультант обясняет что постоянно заказывалась за границей сумма превышающая кредитный лимит, как это возможно по логике не понятно, и она выполнялась. Так же отказываються предоставлять договор, или ехать в отделение платить за него 150 грн и якобы они его предоставят.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 березня 2021, 10:43
irren7IR, надійшліть, будь ласка, у приватні повідомлення, номер телефону, н який вам телефонують.
Що стосується картки вашого брата, інформацію надати можемо тільки її власнику.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kasss108 26 лютого 2021, 15:49
ОБМАНУТ ВАС!!!

20 января мне привез курьер карту и уверил, что списание годовой комиссии в размере 1500 происходит после первой покупки. И заранее о встречи с курьером, я звонила на горячую линию Альфа банк мне тоже самое сказали, что комиссия после первой покупки.

Однако, они НАГЛО СОВРАЛИ!!! Комиссию списали на следующий день.

Подавала жалобу им, писала в чат, звонила на горячую линию, все что я слышала «это банковские условия, которые указаны на сайте/в договоре» или «идите в суд». При этом, ни в договоре НЕТ ТАКИХ УСЛОВИЙ, ни на сайте их тоже нет. И по телефону вам НАСТОЯЩИЕ условия не скажут, и курьер нагло обманет!

В чат я неоднократно обращалась, мой разговор прослушал сотрудник банка, и он это услышал, что мне сказали, что комиссия списывается после покупки. Все, что ответил на это сотрудник, который прослушивал — «видимо, сотрудник ошибся и неверно проинформировал»

Это самое скверное и плохое отношение с клиентами, когда-либо встречавшиеся.
Вам не будут отвечать, скажут да идите вы в суд… А ответ на свою жалобу я жду уже месяц!!!

И как оказалось не я одна на это попадаюсь, таких тут много…

Если бы я заранее знала об условиях, то что списание на следующий день, ни за что бы не взяла эту карту!!! Потому что мне она не пригодилась!!! А теперь комиссию повесили на меня!

Никому не советую эту карту! Условия ужасные! Сотрудники обманывают!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
1 березня 2021, 10:38
kasss108, уточніть, будь ласка, яку карту з таким РКО ви оформили?
У більшості випадків банк йде на зустріч клієнтам, і вирішує спірні питання на їх користь. Якщо в процесі розгляду скарги виявлено помилку співробітника, то банк компенсує втрати клієнта в повному обсязі.
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 лютого 2021, 16:18
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 28.02.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
Natalia3 25 лютого 2021, 14:43
Летом 2020 года взяла кредит на бойлер. Ежемесячный платёж 500 гривен. Смешная сумма.
Февраль 2021 заболела модной болезнью — ковидом, что не даёт возможности выйти на улицу по понятным причинам.
Два дня просрочки (ранее все платежи были без задержек). Звонит представитель банка, конечно же не представившись и просто откровенно хамит и рассказывает, что я должна оплатить ежемесячный платёж, поручить родственникам и так далее.
Два дня, цена вопроса 500 гривен! Ребята, вы кого на работу принимаете? Хамов? Стало быть, когда вы звоните и по 15 минут в телефонную трубку навязываете карты свои и кредиты, вас нужно вежливо выслушать.
Угрозы о том, что вы будете звонить на работу? Хамский тон? Угрозы оставить плохую кредитную историю? И это за два дня просрочки? Смешно очень.
Берете на работу хамок — делаете себе прекрасную репутацию.
Надеюсь, это первое и последнее с Вами сотрудничество.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 лютого 2021, 10:42
Natalia3, підписання кредитного договору свідчить про те, що ви були ознайомлені з його умовами і тарифами, і зобов'язуєтесь їх виконувати.

У разі виникнення простроченої заборгованості співробітники Банку можуть телефонувати з метою нагадати про необхідність погасити її. Ми перевіримо онсультацію співробітників та проведемо роботу

Погасити заборгованність можна, не виходячи з дому. Канали погашення наведені на сайті банку за посиланням: https://alfabank.ua/ru/pogashenie/pogashenie-kreditov
Полезный комментарий
Zhmunya 25 лютого 2021, 15:25
Для погашения кредит или рассрочки онлайн есть сервис Альфа-Погашение с карты любого банка без комиссии https://ap.alfabank.com.ua/
Но я так понял проблема в отсутствии денег, а не в возможности их внесения.
Легче искать виноватых и причины почему не оплачено своевременно, чем признать свою вину в этом и обвинять банк в том, что он требует выполнение договора.
Полезный комментарий
zig4free 25 лютого 2021, 16:31
Ну вы сами себе создали сложности, особенно на период карантина не иметь платежную карту для покупок удаленно … это не умно.
Была бы в наличии платежная карта, то не надо было бы придумывать причины пропуска оплаты по кредиту: «не даёт возможности выйти на улицу по понятным причинам»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вячеслав Ромашов 24 лютого 2021, 18:52
до вас, достукатись, як на марс взлетіть, не грублю, під час режму локдауну, пантемії короновірусу таке вчинити, звільніть того робітника, який без думки блокував рахунки учасника бойових дій (АТО та ООС) залишив без коштів на існування взагалі, на пів року
Сенс Банк
Відповідь банку
26 лютого 2021, 12:11
Вячеслав Ромашов, надійшліть, будь ласка, в приватні повідомлення ваш ІПН або номер договору, перевіримо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрей Федосов 23 лютого 2021, 19:55
По неотложеным причинам пришлось взять кредит на карту
Заполнил соответствующую форму и вуаля деньги у меня. НО!
Пришло делать первый взнос по кредиту, было сделано до того числа который указан был в приложении и все бы хорошо было, только через 2 недели проверил свои счета, и смотрю что у меня сумма особо то не изменилась по долго.
Когда сделал первый платеж, приложение отобразило правильно, но как оказалось что у меня ставка %годовые, а начисляют каждый месяц, да еще и комиссия есть как тоже оказалось ежемесячная.
Обратились онлайн к сотруднику банка, ответ поразил- у вас в договоре все прописано.
А договора у меня то нету и на почту никто ничего не присылал как говорили мне.
А если хотите копию договора то платите 150грн и мы вам ее еще раз пришлем.
Я думаю попросту можно ничего не отдавать этому банку, пусть знают как аферизмом заниматься.
А звонков я не боюсь, я еще сам могу звонить им и терроризировать
Сенс Банк
Відповідь банку
26 лютого 2021, 12:12
Андрей Федосов, надійшліть, будь ласка, в приватні повідомлення ваш ІПН або номер договору, перевіримо.
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 лютого 2021, 16:03
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 25.02.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
OlgaDen88 22 лютого 2021, 19:57
Погасила кредит ещё в ноябре месяце. Сказали ждать 45 дней, пока закроется счёт. После подачи заявления на закрытие, кредитная карта пропала из мобильного приложения, и естественно отслеживать что с ней происходит возможности нет. 45 дней благополучно прошли, нет не сообщений не звонков, я перекрестилась что всё прошло благополучно, НО, не тут то было. В феврале звонит представитель банка и сообщает что кредит не закрыт, так как оказывается я не заплатила всю сумму. Я в шоке, как так, я на карту положила даже больше чем надо было. И на сегодняшний день имеется просрочка около 200грн. Алё, банк, 45 дней истекли в январе месяце, почему никто не связался? А зачем, если можно по тихому сидеть, и ждать пока накапают проценты. По телефону звонят неадекватные хамы, которые угрожают.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ СВЯЗЫВАТЬСЯ С ДАННЫМИ БАНКОМ!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
23 лютого 2021, 15:16
OlgaDen88, надійшліть, будь ласка, у приватні повідомлення ваш номер телефону або номер договору. Перевіримо.
albina12 22 лютого 2021, 15:17
в 2019 году я купила 5 авиабилетов в авиакомпании МАУ. как известно полеты до сих пор не возобновились. МАУ деньги не возвращает (переписка имеется) я обратилась в Альфа-банк о взыскании денег с компании МАУ. 3.11 2020 мне вернули деньги за два авиабилета (спасибо). 9.11 я написала новое обращение в Альфа-банк г. Сумы о возмещении денег за оставшиеся 3 билета. все сканы билетов, переписку с МАУ я неоднократно предоставляла в банк. общение в чатах альфа-банка, похоже на издевательство. операторы — Наталья Бичок, Нина, Ярослава, Сергей и т. д. попросту футболят. почему со мной не могут связаться по телефону? «Звертайтесь до вiддiллення банку». помогите, пожалуйста!!! суммы за все авиабилеты совершенно разные. этого никто не слышит, мотивируя тем, что деньги уже вернули.
одна сумма — 3051 грн, дата брони 22.10.2019, вторая сумма — 2975 грн. дата брони — 5.10.2019. а возврат был на суммы- 2824 + 4412 грн. (все покупки совершены с дол. и евро карт)
Сенс Банк
Відповідь банку
16 березня 2021, 15:47
Доброго дня! Чарджбек по обом операціям виставлений. Очікуємо відповіді від МПС за 30 днів. Про результат повідомимо письмово.
nataluir 22 лютого 2021, 12:32
Відділення за адресою: Одеса, вул. Малиновського, 71
Добрый день. Имели счастье воспользоваться кредитной картой Альфа банка. В связи с жизннными обстоятельствами не получилось сразу погасить ту сумму которую взяли растянули на пару лет погашение. В прошлом году подняли кредитный лимит и соответственно ежемесячную выплату. Так как я получила инвалидность и временно не могу работать, я не могу выплатить тот долг который мне приписали. Платить не перестаю, но по старой схеме, начали звонить коллектора угрожать, хамить не переставая. Пыталась разобраться в долге, но так информацию не предоставили. Звонила дочь, которая более компетентна в этих вопросах, ей нагрубили в ответ. Хотите-приходите платите, а за что непонятно. Никто не застрахован от проблем со здоровьем, мне сказали умрете ваш кредит будет погашен.
Сенс Банк
Відповідь банку
22 лютого 2021, 14:24
nataluir, розмір кредитного ліміту не може збільшити або зменшити розмір щомісячного платежу. Його сума залежить від суми витрачених коштів, нарахованих відсотків, РКО тощо.
Напишіть нам в приватні повідомлення що саме вас цікавить, спробуємо допомогти.
Додатково, ви можете подивитися списання по картці в особистому кабінеті інтернет-банкінгу або у додатку Sense SuperApp.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TaisiyaOdejka 22 лютого 2021, 0:20
Перечислили деньги мошенникам — С Привата на карту Альфа банка 5355 *** 0710 — Как сказали поставщики услуг — карта Сахно Сергей.
Нашли объявление на доске IZI. — Также есть группы в фейсбуке и других торговых площадках и соц. сетях — при чем с 2019 года!
предлагают услуги раскрутки сообществ и групп в разных соц. сетях! Интересовала вайбер!
Обещали услуги по раскрутке группы в вайбере — есть вся переписка в вайбер велась с номера — +380666121787, Также есть номер телефона +380986886944 — который в самом объявлении
Сообщили о мошенничестве в Приват банк, Альфа банк — ответили, что надо обратиться в полицию. Так и сделаем — будем обращаться в полицию и кибер полицию!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вячеслав Ромашов 21 лютого 2021, 13:52
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «Альфа-Банк»
ЄДРПОУ: 23494714
Відділення «Криворізьке № 3»
вулиця Мистецька 1 м. Кривий Ріг
Дніпропетровська область, 50000
Тел.: +38 (056) 499-00-83,
+38(044)494−01−01
E-mail: https://alfabank.ua
Заявник: Ромашов Вячеслав Сергійович
РНОКПП: 2935811933
вулиця Весела буд. 11 кв. 1,
смт. Радушне Криворізький район
Дніпропетровська область, 53081
Тел.: +380986407966
E-mail: nachislavovich@ukr.net

ЗАЯВА

Я, Ромашов Вячеслав Сергійович, є споживачем банківських послуг АТ «Альфа-Банк» — отримую заробітну плату на карту рахунок UA733003460000026208911387818 АТ «Альфа-Банк», картка 5355 *** 8238 АТ «Альфа-Банк».
В місяці січні 2021 року мені стало відомо про блокування АТ «Альфа-Банк» належного мені рахунку UA733003460000026208911387818, призначеного для виплати заробітної плати, на підставі постанови державного виконавця Криворізького районного відділення державної виконавчої служби Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Самчук Анастасія Вікторівна телефон 0564097926, е-mail: krivdvs@meta.ua, в межах виконавчого провадження № 55547878, № 58787252 та інший орган № 60137665.
З цього приводу вважаю за необхідне зазначити наступне:
При цьому, згідно з п. 7 ч. 3 ст. 18 Закону України «Про виконавче провадження» виконавець під час здійснення виконавчого провадження має право, зокрема, накладати арешт на кошти та інші цінності боржника, зокрема на кошти, які перебувають у касах, на рахунках у банках, інших фінансових установах та органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (крім коштів на рахунках платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, коштів на рахунках із спеціальним режимом використання, спеціальних та інших рахунках, звернення стягнення на які заборонено законом), на рахунки в цінних паперах, а також опечатувати каси, приміщення і місця зберігання грошей.
Відповідно до ч.ч. 1 та 2 ст. 56 Закону № 1404-VIII арешт майна (коштів) боржника застосовується для забезпечення реального виконання рішення. Арешт на майно (кошти) боржника накладається виконавцем шляхом винесення постанови про арешт майна (коштів) боржника або про опис та арешт майна (коштів) боржника.
Відповідно до ч.3 ст. 52 Закону № 1404-VIII не підлягають арешту в порядку, встановленому цим Законом, кошти, що перебувають на рахунках із спеціальним режимом використання, спеціальних та інших рахунках, звернення стягнення на які заборонено законом. Банк, інша фінансова установа, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, у разі надходження постанови виконавця про арешт коштів, що знаходяться на таких рахунках, зобов`язані повідомити виконавця про цільове призначення рахунку та повернути постанову виконавця без виконання в частині арешту коштів, що знаходяться на таких рахунках.
Окрім того, відповідно до абзацу другого частини другої статті 59 Закону № 1404-VIII виконавець зобов`язаний зняти арешт з коштів на рахунку боржника не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від банку документів, які підтверджують, що на кошти, які знаходяться на рахунку, заборонено звертати стягнення згідно із цим Законом, а також у випадку, передбаченому пунктом 10 частини першої статті 34 цього Закону.
Тобто, саме рахунки, визначені у ч.2 ст. 48 Закону № 1404-VIII є спеціальними для цілей застосування обмежень при застосуванні положень, визначених у п. 7 ч. 3 ст. 18, ч. 2. ст. 48, ч. 3 ст. 52, ст. 56 Закону № 1404-VIII щодо накладення арешту на кошти на таких рахунках.
Судова практика з питань накладення арешту на кошти на поточних рахунках, не містить нормативного обґрунтування (посилання) при кваліфікації поточних рахунків, на які може зараховуватись і заробітна плата, як рахунків із спеціальним режимом використання, якими є, як вже зазначалося, наприклад рахунки для розрахунків в енергетиці.
Відповідно до ч.2 ст. 70 Закону України «Про виконавче провадження» із заробітної плати боржника може бути утримано за виконавчими документами до погашення у повному обсязі заборгованості: у разі стягнення аліментів, відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров`я або смертю, відшкодування шкоди у зв`язку із втратою годувальника та збитків чи шкоди, заподіяних злочином — п`ятдесят відсотків; за всіма іншими видами стягнень, якщо інше не передбачено законом, — двадцять відсотків.
Положеннями ст. 43 Конституції України встановлено, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.
Також слід звернути увагу на те, що приписами ч. 1 ст. 2, ч. 2 ст. 10 Конвенції про захист заробітної плати від 01.07.1949 № 95, ратифікованої Україною 04.08.1961, визначено, що дана Конвенція застосовується до всіх осіб, яким виплачується або повинна виплачуватися заробітна плата. Заробітна плата повинна охоронятися від арештів і передачі в такій мірі, в якій це вважається потрібним для утримання працівника і його сім`ї.
Отже, рахунки, які передбачені для виплати заробітної плати та сплати податків, зборів і обов`язкових платежів до Державного бюджету України, є рахунками із спеціальним режимом, на які виконавчою службою відповідно до вимог законодавства арешт не накладається, а виокремлення таких рахунків належить до повноважень виконавчої служби.
Наведена правова позиція також викладена у постанові Верховного Суду від 17.01.2020 у справі № 340/1018/19. Вона узгоджується з правовою позицією викладеною у низці постанов Верховного Суду від:
• 06.2019 у справі № 916/73/19,
• 09.2019 у справі № 913/958/16,
• 10.2019 № 916/1572/19,
• 10.2019 у справі № 37/70,
• 10.2019 у справі № 916/1845/19.
З огляду на викладене накладення арешту на кошти на рахунок UA733003460000026208911387818, відкритого в АТ «Альфа-Банк» поза межами розміру стягнення у 20% заробітної плати, що стосується даного конкретного випадку, виходячи із характеру стягуваної суми, є протиправним.

Тим не менш, АТ «Альфа-Банк», достовірно знаючи, що рахунок №UA733003460000026208911387818 призначений виключно для виплати заробітної плати Ромашова Вячеслава Сергійовича, жодного іншого призначення даний рахунок немає, не виконав свій обов’язок в силу ч.3 ст. 52 ЗУ «Про виконавче провадження», в результаті чого допустив порушення прав Ромашова Вячеслава Сергійовича на мирне володіння своїм майном та на оплату праці.
На підставі вище викладеного та з метою недопущення передання даного спору до суду
ПРОШУ:
1. У найкоротші строки відповідно до пункту 1 частини четвертої статі 59 Закону України «Про виконавче провадження» надати державному виконавцеві Криворізького районного відділення державної виконавчої служби Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Самчук Анастасія Вікторівна телефон 0564097926, е-mail: krivdvs@meta.ua, в межах виконавчого провадження № 55547878, № 58787252 та інший орган № 60137665, документальне підтвердження того, що рахунок №UA733003460000026208911387818, належний Ромашову Вячеславу Сергійовичу, має спеціальний режим використання — призначений виключно для виплати заробітної плати;
2. Повідомити мене рекомендованим листом про результати розгляду даної заяви, в т. ч. надати докази направленню державному виконавцеві Криворізького районного відділення державної виконавчої служби Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) Самчук Анастасія Вікторівна телефон 0564097926, е-mail: krivdvs@meta.ua, в межах виконавчого провадження № 55547878, № 58787252 та інший орган № 60137665 документального підтвердження того, що рахунок №UA733003460000026208911387818 має спеціальний режим використання — призначений виключно для виплати заробітної плати

«20» лютого 2021 року ______________ В. С. Ромашов
Сенс Банк
Відповідь банку
22 лютого 2021, 12:56
Вячеслав Ромашов, ваше звернення зареєстровано та передано у роботу.
Полезный комментарий
Zhmunya 21 лютого 2021, 16:17
Спасибо за образец, но писать надо было по электронной почте в адрес банка, а не на сайте в разделе отзывов.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк / Відгуки про Сенс Банк 📝