×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.1 | 45.8 |
USD | 41.3 | 41.95 |
Всі курси банку |
Банк не умеет в технологии
2. Позвонила девушка менеджер по видео-связи. 15−20 минут вопросов про паспорт, инн, и так далее, хотя перед этим я все отсканировал в приложении. На финальном этапе нужно было поставить на экране подпись.
Эта часть у них просто не работала. Полчаса пытался расписаться, писало — попробуйте еще раз. Забил, удалил приложение.
3. Утром звонок от менеджера: У Вас там что-то не получилось, давайте по телефону сделаем.
И еще раз, по второму кругу, минут 20 меня спрашивала все мои данные, которые я вчера дважды фотографировал и загружал в приложение.
Как оказалось, у этого банка были мои данные, 7-летней давности (номер телефона). Я сообщил, что у меня новый номер, по которому я сейчас звоню.
Ждал 7−10 дней, наконец-то привезли карты. И знаете что? Ждите еще 3 дня пока мы их Вам активируем.
Прошло 7 дней, карты на руках, но не активированы. Потому что менеджер, который принимал заявку мою, не обратил внимание что я СООБЩИЛ, что у меня новый номер телефона.
Позвонил, сменил номер телефона на свой, захожу в приложение, активирую аккаунт, нажимаю войти — и все, приложение висит.
Итого, 2,5−3 недели не могу стать клиентом Альфабанка.
Сервис 0.
Компетентность менеджеров 0.
Приложение сырое.
Поучитесь у банка с «котиками» или государственного, как нужно.
Коментарі (3)
Є мобільний банк, але у відділення потрібно побігати в т. ч. через несподівані блокування
На перший погляд сучасний і дружелюбний. Реєстрація пройшла дуже легко, всі дані підтягнулися з Дії, через добу видали віртуальну карту.
В чаті пишуть «Ми вміємо не лише в консультацію», але, на жаль, і в консультацію не дуже вміють :)
В чому недоліки?
1. При реєстрацію через додаток видають тільки віртуальні картки (гривня і долар), які можна привязати до Google/Apple pay, але банкомати для зняття з телефону є далеко не всюди. Пластик можна забрати тільки у відділенні (термін виготовлення 7 роб. днів).
2. Переказав гроші (приблизно 50тис грн 2 платежами) з того самого банку з котами. Все ок, навіть встиг частину перевести в долари. Решту перевів у «Дохідний сейф».
Наступного дня при виводі з сейфу видає абстрактну помилку типу «Сталася помилка, спробуйте ще раз».
Звернувся в чат — порадили перезавантажити телефон. Не допомогло, сказали дзвонити в кол-центр. Видно, оператори чату навіть не бачать повної інформації.
В кол центрі сказали, що заблокували рахунок «через ризикові операції», а розблокувати можна тільки через відділення і ніяк інакше.
В місті, де я знаходжуся, відділень немає, до найближчого більше 100 км. До того ж, на вихідних вони не працюють. А якби я був за кордоном?
Висновок. Задумка хороша, але є ризик, що ваші власні гроші несподівано зависнуть і без відділення ви не обійдетесь. Користуватися банком як основним не рекомендую, особливо якщо поряд з вами немає відділення.
До банку. Було б добре, якби банк зосередився на більш грунтовних процесах по переходу в онлайн (наприклад, видача карток і системи верифікації), а не лише красивому інтерфейсу і «дружелюбних» надписах у додатку.
Коментарі (3)
Хороший Банк
Недовольные клиенты, читайте тарифы банковских продуктов, а не думайте что всё будет как вы себе нафантазировали, некоторые учитесь считать. Например как высчитать сумму 19.5% при возврате бонусов.
Как зайдешь почитать отзывы, так за все банки одно г… но написано
, Вот ваш банк самый ужасный в мире, а в остальных у меня всё хорошо,
А где же ваши хорошие отзывы?
И в поддержке все некомпетентные, а вот вы прийдите проботайте, покажите мастер-класс
Написати коментар
Банк нарушил условия договора и завысил стоимость залогового имущества
Полагаю, многие в курсе, что предмет ипотеки, в моём случае квартиру, нужно страховать.
В 2020 году истёк срок страховки, оформленный ещё с выгодонабувачем в виде банка Аркада. Мне позвонили из Альфы и любезно попросили оформить новый договор у акредитованной страховой.
Всё прошло отлично и без проблем.
В 2021 году началась какая-то дичь.
В мае, когда срок очередного страхового договора истёк, я сам, заранее оплатил и оформил новый страховой договор. Когда же я принёс банку три экземпляра на подпись, договор мне не подписали, объясняя мне это тем, что сумма залогового имущества теперь у них указана в два раза больше, чем я застраховал.
Эта история не про страховку, а про отвратительный сервис и ненужные мутки.
В моём ипотечном договоре чётко прописана оговорённая сумма, исходя из которой страхуется предмет ипотеки. А банк сам проставил свою, непонятную мне, сумму.
Добиться вменяемых ответов в связи с чем такое произошло, не возможно. На горячей линии не компетентны. Отправляют писать на почту polis@alfabank.kiev.ua (при том, что сайт на домене alfabank.ua) Кто отвечает с той стороны не понятно.
С указанной почты написали, что Банк каждый год проводит переоценку имущества. Последняя переоценка была 31.12.2020 г. (Видимо, как раз во время Новогоднего корпоратива).
Об этой переоценке никто никаким образом меня не уведомил.
Напомню повторно, что в моём договоре, который Альфа перекупила, чётко указана сумма предмета ипотеки, отдельным пунктом.
На замечание, что увеличение суммы в моём случае — это нарушение договора, не реагируют.
Кредит я плачу исправно, остаток тела в 21! раз меньше суммы, на которую требуют застраховать залоговое имущество.
Особо повеселило предложение «о возможности согласования скидки» т. е. речь об уменьшении оценочной стоимости страхового имущество. Учитывая, что у банка ничего не покупаю, а покупаю полис у страховой, слово «скидка» звучит просто смешно.
Однако, такое предложение свидетельствует о том что «оценка» происходит просто путём нажатия клавиш или вообще каким-то алгоритмом.
Вот только мне, в результате, нужно потратить на ненужную страховку в два раза большую сумму.
Банк дії згідно принципу справедливої оцінки, який передбачає здійснення оцінки застави/забезпечення на підставі права довірчої власності за вартістю, яка не перевищує ринкової (справедливої) вартості.
Переоцінка вартості застави/забезпечення на підставі права довірчої власності має здійснюватися банком на регулярній основі, зокрема, нерухомого майна, об'єктів у формі цілісного майнового комплексу, земельних ділянок, транспортних засобів та устаткування — не рідше одного разу на дванадцять місяців;
Відповідно до ст. 8. ЗУ «Про Іпотеку» Іпотекодавець зобов’язаний застрахувати предмет іпотеки на його повну вартість від ризиків випадкового знищення, випадкового пошкодження або псування. Банк, у разі невиконання Іпотекодавцем вимог чинного законодавства при укладенні договору обов’язкового страхування, має право на підставі п. 3.1.8. Іпотечного договору вимагати від Іпотекодавця дострокового виконання зобов’язань за Договором про іпотечний кредит, а при незадоволенні його вимоги — звернути стягнення на предмет іпотеки. Додатково написали в приватному повідомленні.
Коментарі (3)
Жалоба на сотрудников взыскания
помню разговор когда спросили кем является мне гречка Юлия я ответила бышая колега без моего и ее ведома ее внесли как контакного человека звони поступают на ее номер 0663986183
написала в чат мне пишут обратитесь по номеру 0800500286
я пишу вы представитель банка и не можете ответить? она начала подключать другого специалиста
тоесть банк аферист раз без ведома клиентов регистрирует 3х контактних лиц?
а как же защита персональних данных? мошенники
удаляйте номер мне человек грозится на меня в полицию подать тогда я их гребание гредити на 23 и 33 тис вобще не выплачу
жду решения
мой инн 3407215808
Коментарі (1)
З цим банком можливі лише токсичні відносини
Головний плюс картки — кешбек. Досить цікава градація по рангам та кількості можливих категорій кешбеку.
Приколи почалися з введенням додатку SuperSense та нових пакетів послуг White/Black. Спочатку, для повноцінного користування обома додатками необхідно було оновити пакет послуг. Уже нав’язування. Ну окей. У відділенні дуже довго видавали картку. До нової картки потрібно відмінити смс-інформування повторно в додатку, а то зніме 20 чи 25 грн. Зрозуміло, що про це я дізнався коли зняло за перший місяць.
Потім регулярні проблеми з нарахуванням кешбеку, хоча після звернення в підтримку, його таки по кожному з епізодів нараховували. Підтримка через раз: то давала відмовки типу кешбек нарахується протягом місяця, то відразу реагувала, ну або реагувала уже через місяць коли перший аргумент не можна було повторювати. В 2021 році ще не помічав таких приколів.
Потім вирішив оформити картку Red. Все заповнив в додатку, додав довідку про доходи від ПФУ (з електронного кабінету, у нас же був локдаун, але з QR кодом для перевірки). Оператор зателефонувала та підтвердила картку, перепитала про довідку і все ок, що вона була отримана в електронному кабінеті. Приходить повідомлення, що заберіть картку з погодженим лімітом. Приходжу до відділення, і чхати на холодне обслуговування, так не видали виготовлену картку, бо їм подавай довідку з мокрою печаткою і все.
Після того, я вирішив замовити додаткову безкоштовну картку до базового дебетного рахунку. Знову дуже довге оформлення, якісь махінації співробітників із записом моїх паспортних даних на листочок, щоб видачі картки у них пішла на наступний день, бо їм так краще для робочої статистики. Про це писав у відгуку від відвідування відділення — реакції нуль))) Отримував картку в кінці місяця, але забув що було з попередньою — і знову мінус 20 чи 25 грн за смс інформування, хоча це була типу додаткова картка того самого пакету послуг. Але ні, треба було додатково в налаштуваннях картки відключати.
Ну і вирішив ще раз оформити картку Red. Було розрекламовано, що в додатку можна отримати віртуальну картку, якщо буде погоджено її випуск. В додатку SuperSense неможливо замовити Red, якщо в тебе уже відкрито дві картки в пакеті. Оформив в Альфа мобільному додатку. Як виявилося, віртуальна картка може бути виключно, якщо у вайбер надійшла пропозиція відкрити таку картку. Тоді за посиланням її можна оформити. Це так в результаті відповіла підтримка після дуже довгої переписки, яка вивела мене прям з себе. Але нехай.
Доставка картки на відділення на третій робочий день. У відділенні знову все дуже довго. Змінив трьох спеціалістів, перед тим як повернутися до першого, бо вона таки змогла знайти мою картку в себе (хоча все починалося саме з спеціаліста по кредитним карткам, потім перекинули на спеціаліста при вході, поки та спеціалістка з нерозумінням чому мене відправили до неї, бо вона не видає кредитні картки, аж поки вона не просила! іншу співробітницю, спробувати знайти мою картку). До речі, ця сама початкова співробітниця видавала і попередній раз картку, записуючи мої дані собі на листочок. Явно непрофесіоналізм.
По продукту кредитної картки — побачимо як нею користуватися.
До речі, співробітниця не повідомила про підписання страхування по кредиту. Лише коли я почав підписувати документи та запитав, чому це обов’язково, вона повідомила, що це лише так. Але сказала, що можна відмовитися від страхування в службі підтримки (у мене аж очі засіпалися від згадки про них). Відмовився від страхування — подивимося, що буде в кінці терміни, але щось очікування не найкращі.
В програмі кешбеку зазначено, що при розрахунку токеном GPay можна отримати 0,5% на будь-які покупки, але за майже два роки — жодна операція цього не підтвердила (розрахунок телефоном).
Додаток незручний, і часто глючив. Для прикладу, у мене трішки працювало підтвердження онлайн платежів через додаток (я двічі так підтверджував), а потім з кінця березня додаток не видавав жодного сповіщення і доводилося завжди чекати хвилину коли можна було надіслати смс. Коли написав про цю проблема розробникам на GooglePlay у відгуках — то сказали писати в підтримку. У мене уже сіпається від згадки про підтримку. Почав писати в підтримку, так мені ще прийшлося докладати зусиль, щоб пояснити їм, що це не проблеми у мене, що всі дозволи додаток має, і додаток оновлений, щоб змусити їх сформувати заявку до розробників.
Фактично, користування цим банком — це спроба вижати з банку по максимуму після того, як банк списує за «приховані» послуги.
Щодо ситуації з підтвердженням 3DS, то про проблему знаємо. Вирішуємо. Строки виправлення — червень. Інформацію щодо дій співробітників відділення прийнято до увагу буде проаналізовано та прийняті відповідні заходи.
Коментарі (1)
Испорчена кредитная история
14−01−2021 65 913.57 UAH
21−01−2021 61 550.11 UAH
26−01−2021 61 550.11 UAH
16−02−2021 59 392.20 UAH
16−03−2021 57 156.96 UAH
24−03−2021 57 156.96 UAH
Ну как тебе, милок? — спрашиваю у него. Как же так, то по три раза в месяц, то раз в три месяца… не хорошо! Слышу, дыхание то участилось, мысли перебирает… А сказать то нечего! Правда, ретировался, выдает: «а я могу заявку зафиксировать что бы срочно подали обновленную информацию».
Суть сей были такова, что конкуренция велика. А банк Альфа в этой истории ведет игру не честную! Для того, что бы к себе заемщика привязать, не обновляет вовремя закрытые договоры. Как следствие — отказы в других банках из-за открытых кредитных обязательств.
Будьте внимательны при выборе кредитора и не попадайтесь «на иглу» одного банка.
Для себя я сделал вывод одни: закрыл кредит — бери справку о закрытии, а через месяц получай свою кредитную историю. Лучше переплатить 100грн за кредитную историю, чем в трудную минуту 10 000грн «своему» банку, потому что другие денег в долг не дают.
Вот так как то
Коментарі (3)
Квест — узнай график работы.
Коментарі (2)
Банк нарушает Гражданский кодекс Украины
Чем руководствуется Альфа-Банк мне не понятно и банк озвучить причину отказа отказывается! Нигде не идёт речь о том, когда наступит 16лет! Откуда у Альфа-Банка взята планка 16лет неизвестно! Согласно Гражданского кодекса есть понятие неполная дееспособность, которая наступает с 14лет и длится до полного совершеннолетия в 18лет и при неполной дееспособности несовершеннолетний имеет право открыть на своё имя банковский счёт и распоряжаться им!
Обращение на горячую линию банка результатов не дало, кроме того банк вообще не реагирует на мои обращения по этому поводу и не отвечает на них! Номера обращений в банк, на которые мне не предоставили ответа: 1−37317916127 и 1−37390548091.
1. Договір банківського рахунка укладається для відкриття клієнтові або визначеній ним особі рахунка у банку на умовах, погоджених сторонами.
2. Банк зобов’язаний укласти договір банківського рахунка з клієнтом, який звернувся з пропозицією відкрити рахунок на оголошених банком умовах, що відповідають закону та банківським правилам.
Банк не має права відмовити у відкритті рахунка, вчинення відповідних операцій за яким передбачено законом, установчими документами банку та наданою йому ліцензією, крім випадків, коли банк не має можливості прийняти на банківське обслуговування або якщо така відмова допускається законом або банківськими правилами.
Нажаль в АБ не має можливості оформити рахунок фізичній особі до 16 років у звязку з відсутністю у нас такого продукту, який би передбачав технічну можливість забезпечити контроль за дохідно-видатковими операціями неповнолітніх. З точки зору потенційного захисту прав неповнолітніх банк виважено підходить до його впровадження, крім того наявність рахунку у неповнолітньої особи потребує додаткової відповідальності з боку їх законних представників (у т.ч. батьків), тому на ринку відсутній значний попит на такий продукт. Проте ми неодмінно врахуємо Ваш відгук та проаналізуємо дану ситуацію на предмет можливих альтернатив.
Коментарі (30)
НЕ СОТРУДНИКИ, А ДАРМОЕДЫ!!!
Помощь не была предоставлена, меня просто отфутболили.
В общей сложности, потратила минут 30 своего времени на этот сюр (в альфабанке это зовут клиентоориентированностью). За то через минут 15 после разговора, мне пришли все сообщения, которые я не получила до этого.
Очень положительное впечатление сложилось об этом банке за 2 года!!! Уходите отсюда и никогда не возвращайтесь. Цените себя и своё время.
Коментарі (7)
Отказали в кредитке
Коментарі (3)
нежелание идти на встречу «лояльному» клиенту
Я 10.10.2017 заключил договор № 630753431 (кредитная карта 9819),
17.07.2017 заключил договор № 630971256 (кредитная карта 1632) и 11.12.2019 заключил договор № 501215667 (кредит наличными).
До начала 2021 года оплачивал нормально, без просрочек, но, с 15.01.2021 я оказался уволенным и стал на учет в центр занятости для подбора работы, но, к сожалению по сей день работу не нашел и полностью завишу от социальных выплат с центра занятости. Сейчас происходят очень большие задержки с центра занятости по соц выплатам, из-за этого у меня произошли просрочки по данным 3 м кредитам в размере до 2ух месяцев, так вот, представители банка названивают, терроризируют меня звонками и смс, регистрируют какие то, непонятные для меня соглашения на погашения карт и т. д., хотя я никаких согласий не давал и не даю. На просьбы дать отсрочку платежа до момента зачисления соц выплат получаю отказы, так же запугивают судом и внесением ИНН в реестр должников и т. д. …
Так же прошу учесть, что они никак не реагируют и не берут во внимание Требую разобраться в данной ситуации и войти в мое положение и предоставить мне небольшую отсрочку в выплате кредитов. Как только поступают деньги по соц выплатам на счет я сразу же оплачу и погашу задолженности.
Коментарі (4)
Работа банкомата
Вот у меня вопрос: С чем ехать теперь в отпуск завтра? На ровном месте банкомат забрал 15 тыс. Грн. И может быть вернёт через 2−10 дней. Теперь придётся опять переводить с кредитки, кто компенсирует %? Третий раз за пол года сплошные проблемы с Альфа банком и каждый раз из ничего создаётся проблема на которую я вынужден тратить время и деньги …
Коментарі (1)
Отвратительная контора
У пеня есть у этому банку несколько вопросов:
1. Почему когда в банк предоставили свидетельство о смерти, требуют в телефонной трубке и письме умершего человека?
2. Почему пока никто не уступил у право наследства угрожают, вместо того чтобы споосит будет ли оплата и когда?
Исходя из данной ситуации, я хочу выразить своё мнение, что это отвратительный банк.
Коментарі (18)
Банк не виконує зобовязання
Коментарі (1)
Как банки зарабатывают …
В связи с тем что я так и не получила ответ на свой вопрос я решила позвонить на горячую линию и все-таки узнать за что банк списал с меня сумму и при этом меня об этом не уведомил, т. е самовольно залез в мой кошелек и забрал деньги. Мне очень повезло, что я попала на девушка которая попыталась мне помочь и вникла в мою ситуацию и выяснилось что у меня на руках карта Максимум, а тариф на карте Альфа Водафон. Я стала понимать в чем причина и стала задавать вопросы: если у меня тариф Альфа Водафон почему мне не начисляються бонусы за покупки в размере 20%?, а это целый год и я наверное обратила бы внимание и поняла, что у меня не тот тариф. Мне пообещали разобраться и перезвонить, но на этом все и закончилось. Я выждала день, но мне никто так и не перезвонил, я решила еще раз позвонить на горячую линию и попросила предоставить ответ, мне было предложено перевыпустить карту, но зачем? больше никто не перезвонил.
Предыстория: у меня до этого была карта Альфа Водафон, в феврале 2020 г. я решила ее закрыть и перейти на более выгодный тариф тогда только появилась карта Максимум, позвонила на горячую линию и спросила как это сделать, мне рассказали, что карту перевыпустят на Максимум, а дата биллинга останется такой как и была на карте Водафон. В отделение я ездила за получением карты дважды, первый раз прислали Альфа Водафон, второй раз получила Максимум, но оказывается что никто не поменял тариф, такое ощущение что на горячей линии не слушают или глухие. Весь вопрос кто будет платить проценты? Надеюсь что после отзыва банк разберется в сложившейся ситуации и вернет мне деньги, которые безосновательно списал.
Коментарі (5)
Кредитная карта «Максимум Готівка»
Как только урегулируется один вопрос, тут же возникает новая заморочка…
Снимала средства с карты, потом полностью их вернула в феврале, даже на всякий случай чуть больше необходимого, через месяц зашла в М-банкинг, все нормально, на карте баланс даже больше уже после списания всех начислений за пользование кредитными средствами. Но, сегодня прилетел сюрприз на Вайбер, оказывается нужно теперь оплачивать это «удовольствие» просмотра баланса карты через М-банкинг, причем, это не предупреждение о предстоящем снятии платы прилетело, а уже предупреждение о том, что они сняли средства, а мне теперь их нужно внести. Стоимость этой мега услуги 15 грн. + 0.12грн (страховка) + 0.01грн. (% за пользование кредит. средствами). За просто открыть М-банкинг. Это теперь у них называется предоставление мини-выписки Альфа-чек.
Самое интересное, что рекламу прислать они удосужились и не раз, а предупредить о своем нововведении нет.
Сколько раз уже порывалась закрыть карту и все идет к тому, что таки однозначно следует сделать.
Со всех банков, услугами которых приходилось пользоваться, этот скатился уже на самое дно…
Коментарі (3)
Гнать надо банк с территории Украины
Коментарі (3)
Мошенники
АТ «АЛЬФА-БАНК» під час здійснення своєї діяльності неухильно дотримується Конституції України, Законів України та інших нормативно-правових актів і вимог діючого законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 3 ст. 33 Закону України «Про іпотеку» звернення стягнення на предмет іпотеки здійснюється на підставі рішення суду, виконавчого напису нотаріуса або згідно з договором про задоволення вимог іпотекодержателя.
Ч. 1 ст. 36 Закону України «Про іпотеку» визначено, що сторони іпотечного договору можуть вирішити питання про звернення стягнення на предмет іпотеки шляхом позасудового врегулювання на підставі договору. Позасудове врегулювання може здійснюється згідно із застереженням про задоволення вимог іпотекодержателя, що міститься в іпотечному договорі.
Відповідно до ст. 37 Закону України «Про іпотеку», Іпотекодержатель може задовольнити забезпечену іпотекою вимогу шляхом набуття права власності на предмет іпотеки. Правовою підставою для реєстрації права власності іпотекодержателя на нерухоме майно, яке є предметом іпотеки, є договір про задоволення вимог іпотекодержателя або відповідне застереження в іпотечному договорі, яке прирівнюється до такого договору за своїми правовими наслідками та передбачає передачу іпотекодержателю права власності на предмет іпотеки в рахунок виконання основного зобов'язання.
Додатково напишемо в приватному повідомленні шляхи врегулювання.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (4)
Непонятная бонусная программа CashU Club…
Нужно что-то исправлять. Дайте клиентам свободу выбора тех категорий что им нужно и не навязывайте «непотриб». Банк в принципе хороший, но отдельные сервисы ну просто двойка с минусом
Щомісяця ви можете вибрати до семи категорій з 10 запропонованих банком. Кількість категорій для вибору залежить від вашого статусу в програмі винагород, а перелік підвищених категорій і розмір бонусів підбирається банком індивідуально для кожного клієнта. Список категорій для вибору надається в залежності від вашого статусу в програмі винагород і від операцій, які ви проводили раніше.
Вибір нових категорій підвищених бонусів доступний раз в місяць з першого числа. Поки ви не вибрали підвищені категорії — за операції будуть нараховуватися стандартні бонуси, при умові сплати токеном.
Коментарі (6)