Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
katrychjane 19 серпня 2021, 11:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Василя Липківського, 39
В очередной раз разочарование…
9 июля остаток по двум кредитам составлял 61 000, после внесения суммы 3 августа (через три недели) 20 000 гривен, приходит сообщение, что остаток к погашению 53 000 грн.
Интересная арифметика получается.
61 000 — 20 000 = 53 000 (за три недели!!!)
Вы серьезно?
Договор 500824624 — внесена сумма к полному погашению 9.08.
На сегодняшний день (19.08) кредит ещё не закрыт, в приложении висит долг порядка 10 000 гривен.
Прошу разобраться
Сенс Банк
Відповідь банку
19 серпня 2021, 12:46
katrychjane, Добрий день. Після зарахування всієї суми на погашення кредиту, рахунок закривається автоматично в найближчу дату платежу. Додатково написали в приватному повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TIY 18 серпня 2021, 21:15
Альфа банк вот это ваш номер +380676572036 вы спамите абонентов Киевстар предлагая им свою карту, мне ваша карта как и банк в целом не нужны в принципе, но я хочу что бы вы знали что именно из-за вас Киевстар который сливает вам номера телефонов потерял абонента. За спам надо наказывать.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 серпня 2021, 8:18
TIY, Ми досі не отримали ваші дані. Вони нам потрібні для того, щоб перевірити ваш відгук. Якщо ми не отримаємо код, доведеться закрити звернення. Але ми сподіваємося, що цього не станеться. Бо нам не байдуже, чи вирішили ви своє питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anika23L 18 серпня 2021, 18:23
Спасибо Ирине из поддержки. Лояльно и чутко помогла проблеме.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 серпня 2021, 8:10
Anika23L, Добрий ранок. Дякуємо за відгук.
Dmitry1422 18 серпня 2021, 10:29
Решил оформить карту на сайте Альфа банка, заполнил анкету с действующим номером телефона, пришла смс что можно получить карту, пришёл в отделение заполнил документы — карты как оказалось ещё нет, она не приехала. Пришёл через 2 недели ещё раз. Забрал карту, думаю ну хорошо — можно пользоваться — скачал приложения для активации, активировать не получилось, оказывается номер который я указал на сайте — не зарегистрирован, позвонил на горячую линию — сотрудник банка задал вопрос кому принадлежала предыдущая карта — ответил, что мне — в итоге ответ не верный и номер изменить нельзя, отлично подумал я, и какое же решение? Правильно ещё раз в отделение банка) позвонил ещё раз, мне сказали раз в сутки можно пробовать изменить номер на горячей линии, это сказал один сотрудник, другой сотрудник говорит что только через отделение банка.
В итоге — так и не активировал, не пользовался, закрыл просто счёт, и выкинул карту в мусорное ведро)
Сенс Банк
Відповідь банку
18 серпня 2021, 16:33
Dmitry1422, Добрий день. Дуже шкода, що у вас залишились такі емоції після обслуговування в АБ. Всі ваші зауваження проаналізовані і прийняті відповідні дії. Маємо надію, що ви все ж захочете залишитись клієнтом АБ і сервіс викликатиме у вас лише позитивні враження.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mariaUuriivna 17 серпня 2021, 17:06
Як і другі банки в разі просрочки залякує клієнтів, А саме надсилає СМС з погрозами — «Що до Вас та Вашого оточення будуть застосовані санкції» … Пряма погроза.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 серпня 2021, 8:04
mariaUuriivna, Добрий ранок. Ми досі не отримали ваш ідентифікаційний код або номер телефону. Вони нам потрібні для того, щоб перевірити ваш відгук та допомогти вирішити ситуацію, яка склалась. Якщо ми не отримаємо дані, доведеться закрити звернення. Але ми сподіваємося, що цього не станеться. Бо нам не байдуже, чи вирішили ви своє питання.
innavol 17 серпня 2021, 14:41
Несколько раз обращалась в службу поддержки Альфа-Банка, и каждый раз ребята оперативно и эффективно решают мои вопросы. Особенно продуктивным был мой сегодняшний диалог с Евгением Едомахой. Все быстро, качественно и по делу! Приятно удивлена уровнем сервиса.
Сенс Банк
Відповідь банку
17 серпня 2021, 14:55
innavol, Добрий день. Дякуємо за відгук.
Obleschuk 17 серпня 2021, 13:24
Кілька разів доводилося звертатися в підтримку Альфа-Банку. Обслуговування завжди на висоті. Особливо порадувало сьогоднішнє спілкування з Анною Панченко. Все швидко, якісно, без зайвих запитань! За дві хвилини моє питання було вирішено. Приємно здивований таким рівнем обслуговування. Вдячний Анні за оперативність і чудовий настрій на весь день)
Сенс Банк
Відповідь банку
17 серпня 2021, 13:35
Obleschuk, Добрий день. Дякуємо за відгук.
Bezlemit 16 серпня 2021, 14:12
Написал сотруднику по поводу кредитной карте, сотрудник буквально через 1−2 мин ответил, и моя проблема разрешилась. Сотрудник не задавал ненужных вопросов, и вёл диалог корректно, плюс ещё сделал комплемент, мне было приятно.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 14:36
Bezlemit, Добрий день. Дякуємо за відгук.
Проблема вирішена
zemanpsv 16 серпня 2021, 13:23
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 7
Банк придумав собі що кредитні картки тепер мають бути лише іменні. При цьому не попередили і не перевипустили вчасно.
Результат — чекайте 5 днів.
Все для клієнтів.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 17:13
zemanpsv, Добрий день. Запит розглянуто. Карта мала була бути випущена автоматично, але так як з вами не вдалось зв’язатись- карта автоматично не була перевипущена. На разі запит на перевипуск зафіксований. Будемо намагатись доставити карту якомого скоріше. Додатково з вами зв’язувався менеджер для надання інформації.
wjz68723 16 серпня 2021, 12:09
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Харківська, 2
Неоднократно по техническим проблемам обращался в Альфа Банк, с не самым лучшим настроением, но при каждом обращении в Альфа банк после общения с поддержкой только самые лучшие эмоции оставались и отдельное настроение. Отдельно хотел бы выделить за профессионализм и прекрасное общение сотрудника Карину Арсланову
Сенс Банк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 12:14
wjz68723, Добрий день. Дякуємо за відгук.
AntonBets 16 серпня 2021, 11:17
Очень запутанные сервисы банка и сложности разобраться во всем. Но все решается высочайшим сервисом отдельных медежеров. В этом отделении менеджер Виктория отлично решила все вопросы и качественно проконсультировала, по факту, компенсировав все неудобства.
Такие менеджеры как Виктория полностью меняют сервисный опыт и обеспечивают максимальный комфорт клиентам.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 12:04
AntonBets, Добрий день. Дякуємо за відгук.
oleksiborodin 15 серпня 2021, 22:28
У мене декілька місяців підряд NYT намагаються зняти гроші, хоча доступуп до контенту не дають, я вирішив звернутися до підтримки банку і отримав нормальну людську допомогу у вирішені питання, і кожен раз по якому питаню б звернувся, то завжди отримував нормальну відповідь, а не шаблон, як в деяких банках)
Скажу, що підтримка клієнта на рівні вже майже три роки користуюся послугами Альфи і планую продовжувати.
Ще крута приложуха sense, не ідеал, але її покращують, тому як представник сектору
фізичних користувачів раджу цей банк.
Окремо дякую за два дня терпіння менеджерці — Діані Зубок, таких більше працівниць.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 9:33
oleksiborodin, Добрий ранок. Дякуємо за відгук.
Vadimmkrtchan 15 серпня 2021, 13:27
В целом к банку отношусь хорошо. Но одна ситуация уж очень меня зацепила. У меня есть кредитная карта от Альфа Банка, по условиям которой, комиссии за снятие наличных средств в банкоматах нет, но только если это кредитные средства. Если с этой карты снимать личные средства, то комиссия есть. А суть проблемы вот в чем, если я снимаю средства в банкомате, а потом в течении двух дней, если я все возвращаю, то хронология событий у банка выстраивается таким образом, что я сначала положил деньги на карту, а потом их снял. Таким образом выходит, что я снимал свои средства и на них начисляется комиссия. Главный вопрос для меня, почему я должен в уме держать вашу хронологию событий, если в выписках, в приложении этого же банка, все движения отображаются правильно???
И суть даже не в 160 грн комиссии, которые мне начислили. Суть в том, что это у меня не в первый раз происходит и еще много раз может произойти, потому что держать в голове информацию о том, что с последней обналички прошло минимум два дня, и эти дни были не выходные и не праздничные, очень проблематично. Неужели нельзя сделать, чтобы эта забота была исключительно банка?
Сенс Банк
Відповідь банку
17 серпня 2021, 8:37
Vadimmkrtchan, добрий ранок. При операції зняття, спочатку витрачаються власні кошти, а потім кредитні. Комісія утримується тільки від суми власних коштів в операції. Якщо сума поповнення і сума зняття пройшли по виписці однією датою, вважається, що зняття пройшло за рахунок власних коштів і утримується комісія. Ця інформація вказана в п. 6.9 Договору про банківське обслуговування фізичних осіб. Для можливості розібратися в ситуації більше детально, потрібні дані, по яким можемо вас ідентифікувати як клієнта банка. На жаль, ми їх не отримали. Але сподіваємося, що ви все ж напишете в особисті повідомлення. Адже нам не байдуже.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andrulik71 14 серпня 2021, 17:33
Обратился в онлайн поддержку. Оператор всё подробно объяснил и провел необходимые операции. Большое спасибо Сергею Крылову за помощь.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 9:12
Andrulik71, Добрий ранок. Дякуємо за відгук.
Zhmunya 14 серпня 2021, 8:45
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Харківська, 2
Вышло очередное обновление и я опять разочарован отсутствием базового функционала в мобильном приложении Sense, о котором пишу последние 3 года и который является «must have» в любом банковском приложении — банковская выписка.
Сколько вы еще будете издеваться над пользователями заставляю их ходить в разные места для получения элементарной информации по карте/счету? Почему при проектировании приложения не включили этот базовый функционал и выпустили релиз без него?
Как можно назвать приложение SuperApp, где отсутсвует выписка по карте/счету за период, итоги при фильтрации операций по карте/счету, информация о тратах в разрезе категорий за выбранный период, экспорт информации по карте/счету в Ecxel, создание шаблонов по истории операций или вводом параметров с их сохранением?
Я понимаю, что мне напишут в ответе — мы передадим ваши пожелания и их когда-то реализуют, если сочтут нужным, но хотелось бы узнать конкретно, когда и какой из описанного функционала будет в мобильном приложении.
Вы тратите на рекламу приложения огромные средства — лучше потратьте их на разработку базового функционала. Отключить веб версию и Alfa-Mobile вы не можете по одной причине — так как у них есть функции не реализованные в Sense и есть куда послать пользователя в случае не удобных вопросов, чем их решить.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 9:05
Zhmunya, Доброго дня. Sense це новий продукт. Ми постійно працюємо над вдосконаленням Sense SuperApp. Найближчим часом в планах немає дадавання банківської виписки. Проте ми приймемо ваші побажання до уваги.
S1981D 14 серпня 2021, 0:01
Огромное спасибо, менеджеру из Онлайн поддержки, Диане Зубок!
Всё объяснила и позакрывала зависшие вопросы! И ещё и смайлик в конце, а настроение было Г. о!
И вообще менеджеры из Онлайн чата, всегда на высоте, даже после завершения операций уточняют все ли прошло как надо!
Сенс Банк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 8:39
S1981D, Добрий ранок. Дякуємо за відгук
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SergiiFetisov 13 серпня 2021, 23:28
Отношение Альфа банка к своим клиентам-как можно насчитать 300 грн. на остаток задолженности по кредиту 300 грн. В который раз убеждаюсь в жадности этого банка. Низачто не порекомендую этот банк.
Сенс Банк
Відповідь банку
17 серпня 2021, 8:33
SergiiFetisov, добрий ранок. Для можливості розібратися в ситуації, потрібні дані, по яким можемо вас ідентифікувати як клієнта банка. На жаль, ми їх не отримали. Але сподіваємося, що ви все ж напишете в особисті повідомлення. Адже нам не байдуже.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 серпня 2021, 16:06
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 17.08.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MachOleg29 13 серпня 2021, 23:10
Новий додаток банку Sense app, який так рекламували і на який я так надіявся, останні два тижні дуже підводить: оновлюється без попередження, часто висне, не працюють необхідні функції в самий потрібний час. Тому доводиться з ним мучитися або користуватися старим чи робити операції через браузер, що не завжди зручно. Цього тижня у додатку виник новий баг — всі видалені ярлики з робочого столу повертаються туди як жахливі чорні кола, що псують весь дизайн і зробити з ними вже нічого не можна. Для мого естетичного смаку це неприпустимо і я гублюся, коли робочий стіл засмічено незрозуміло чим, а я не можу нічого зробити. Коли я звернувся в службу підтримки, мені за 2 дні частково помогли, але залишився один неприємний ярлик, з яким досі нічого не можуть зробити, кажуть, що це проблема в усіх клієнтів. За терпіння і як компенсацію за незручності я попросив бонуси, але мені відмовили, аргументуючи тим, що одноразово вже надали бонуси і за внутрішніми правилами банку більше не можуть їх надати. На прохання ознайомитися з цими правилами, вони відповіли, що то внутрішні, вибачилися, а хто зна, чи такі дійсно є, але навіть якщо є, то банк лише одноразово компенсує за свою помилку?
Сенс Банк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 13:34
MachOleg29, Доброго дня. Sense це новий продукт. Ми постійно працюємо над вдосконаленням Sense SuperApp, додаємо нові функції, усуваємо виявлені баги. Нам шкода, що виникла така ситуація з ярликами на робочому столі. Додатково написали в приватному повідомленні.
yalpug 13 серпня 2021, 19:14
Не так давно в силу сложившихся обстоятельств вынужден был в связи с утерей получить новые карты банка по своим счетам. Однако в мобильном приложении они не отражались, как прежние. Несколько раз в июле т.г. общался со специалистами в чате приложения. Искренне благодарен за помощь Ольге Коптяковой и работнице колл-центра с табельным номером 38467 — специалистам которые по-людски выслушали, вникли и помогли оперативно, качественно и целиком разрешить возникшие у меня
проблемы. Настоящие банкиры и хвала банку за то что в вашем коллективе трудятся такие люди. Спасибо девчата Вам за тепло ваших сердец! Успехов Вам, здоровья и достойного вознаграждения за Ваш труд!
Сенс Банк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 8:08
yalpug, Добрий ранок. Дякуємо за відгук.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Геннадий Юрьевич Старчеус 13 серпня 2021, 9:46
Добрый день. Я крайне не рекомендую данный банк к сотрудничеству!!! Не рекомендую потому что представители данного банка крайне не хотят идти на встречу «лояльному» клиенту, который оказался в данное время в тяжелой негативной материальной ситуации.
Я 10.10.2017 оформил 1ую кредитную карточку (19000 на данное время) и 17.07.2018 года оформил вторую кредитную карточку (кредитный лимит 19500) (по данным картам срок исковой давности 3 года прошел) (кредитные лимиты по картам поднимались без моего ведома) и кредит наличными 11.12.2019 (около 10 тыс).
Сейчас, в данное время я безработный, с 15.01.2021, раннее, когда только уволился с работы, я обращался в банк для оформления «кредитные каникулы» или отсрочки, мне было отказано.
в данное время представителями банка производятся многократные прозвоны меня (иногда по 5−10 раз), прозвоны моих родных и близких, что противоречит статьям Закона «Про внесення змін до деяких законів України щодо захисту споживачів при врегулюванні простроченої заборгованості» № 1349-ІХ. Так же прозвон осуществляется с разглашением моих контактных данных, что так же запрещено законом.
Жалоба на данные действия в НБУ написана.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 серпня 2021, 13:07
Геннадий Юрьевич Старчеус, Банком буде проведена перевірка щодо інформації, наданої у вашому відгуку, і вчинені відповідні дії. Підписання кредитного договору свідчить про те, що ви були ознайомлені з його умовами і тарифами, і зобов'язуєтесь їх виконувати. У разі виникнення простроченої заборгованості, співробітники Банку можуть здійснювати дзвінки на номери, надані клієнтом, з метою проінформувати про необхідність виконання своїх зобов'язань. Щоб уникнути таких дзвінків рекомендуємо погасити прострочення за договором і проводити оплату у встановлені терміни. Додатково написали в приватному повідомленні.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.3 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк / Відгуки про Сенс Банк 📝