×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Всі курси банку |
Sense
Коментарі (4)
Решение проблемы
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Консультація
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Консультація з приводу кредитування.
Коментарі (1)
Манипуляция регламентными сроками
04.11 осуществил возврат средств.
05.11 банк удержал комиссию (3К грн.)
Я в курсе, что так могло произойти, если фактическая дата проведения средств по счёту по р2р-переводу была 05.11 ПОСЛЕ возврата выбранных средств на карту… Но: последние несколько месяцев я постоянно делал такие р2р одной и той же (!) платёжной системой (в моб. приложении ПУМБ) и ВСЕГДА (!) списание средств по счёту проходило на 4-й день с учётом дня р2р. В этот же раз мне понадобилась ВСЯ сумма лимита на несколько дней. Банк, отследив, что я ВСЕГДА возвращаю вовремя и, соответственно, банк НЕ зарабатывает на мне 4% комиссии, воспользовался ситуацией и осуществил операцию по счёту на день ПОЗЖЕ — на 5-ый день, в виду чего система посчитала р2р в счёт «собств. средств» и на всю сумму лимита насчитала 4% (3К).
Если не употреблять некрасивых слов типа «мошенничество», то однозначно это можно назвать АНТИклиентоориентированностью банка: погоней за сиюминутной выгодой в ущерб долгосрочным отношениям банк/Клиент…
Ожидаю от банка понимания вышеизложенной ситуации и сторнирования удержанной комиссии.
Коментарі (10)
Быстрое решение проблем, в любое удобное время
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Отримав допомогу і хороший настрій😊
Допомогу отримав дуже швидко і якісно)
А після цього приємно поспілкувались з нею😊
Дуже раджу цей банк, карточки в них дуже стильні, відділення красиві, фідбек швидкий, а переваг користування послугами цього банку насправді багато)
Однозначно рекомендую😊
Написати коментар
Допомога в питанні по кредитам
Написати коментар
Клоуны, а не банк
Повністю з вами згодні, що технічні помилки, які іноді виникають в додатку мають бути повністю виключені з нього, це один із пріоритетів нашої команди, але на це потрібно трохи часу :(
З приводу іконки в додатку, то це для онлайн-концерту до річниці виходу Sense SuperApp, вона автоматично зникне після 27/11 (день народження Sense 26/11), але у вас має бути можливість прибрити її з робочого столу, тому зробимо її раніше.
Коментарі (3)
Тех підтримка на рівні
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Шахрайська карта Хамелеон
Все так гарно і безпроцентно.
На 1% більше кешбек, на 0,5% більше дають за залишок на карті.
Одним словом красота. Дали крилитний ліміт одразу 30000грн.
Користуюсь додатком АльфаМобайл, оскільки їхній не менш розрекламований Sense SuperApp занадто важкий як для телефона так і для мене через перевантаженість всілякими анімаціями та ярликами.
Тримав на Хамелеоні всі наявні в банку кошти через більший кешбек та більші відсотки за залишок на карті власних коштів.
І от в один момент потрібно було з Хамелеона зняти з наявних власних+кредитних 54000грн лише 24000грн власних, щоб залишилось на Хамелеоні 30000грн виділеного кредитного ліміту. Ну і не залізти в борг.
Переказую через АльфаМобайл на зарплатну карту і за переказані власні 24000грн між власними рахунками на Хамелеоні виставляють комісію 960грн.
Звернувся в підтримку, де довго доказували, що перед переказом на Хамелеоні було не 54000грн, а лише 53040грн, тому я знизився нижче 30000грн і хапнув ніби кредитні кошти.
Після довгих доказувань що я не сліпий і трохи бачу та вмію рахувати принаймі круглі суми виявилось, що за переказ навіть своїх власних коштів між власними рахунками у межах банку виставляється комісія 4%, якщо цей переказ не здійснений у програмі Sense SuperApp. Виявилось я неуважно читаю умови договору.
Сказати що я в шоці — нічого не сказати. Таке можна було від ПриватБанку чекати, де тільки за те, що ти зайшов у відділення і дихнув їхнім повітрям — комісія.
Але від Альфи такого не чекав, оскільки обслуговуюсь тут вже майже 10 років.
Ну що ж…
Раз нічого не поробиш і віддавати по-шахрайськи (я так вважаю) зняту ні за що комісію мені відмовились, то мабуть будемо прощатись як з Хамелеоном, так і з доларовим рахунком, ще й з дохідним гривневим сейфом на додачу. Хай спостерігають 0 на рахунках одразу ж у день видачі зарплати.
В майбутньому, якщо будете користуватися хамелеоном, то рекомендуємо проводити платежі в Sense SuperApp за власні кошти для відсутності комісії. Уточніть нам в особисті повідомлення, будь ласка, рахунок, на який буде зручно отримати повернення комісії.
Коментарі (4)
Чарівнотерплячі
Дуже вдячні за ваш відгук :)
Написати коментар
Не могу молчать, когда так хорошо)
Будемо намагатись і далі радувати вас ;)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Служба підтримки. Додаток.
Що стосується додатку: Не зовсім інтуїтивний інтерфейс, постійно приходиться звертатися у підтримку за будь-якої дурнички. Благо — вона у вас прекрасна))
Також додаток «дуже важкий», часто бувають підлагування, зависання інтерфейсу при певних операціях.
З повагою, Володимир.
Написати коментар
Моя подяка працівнику служби підтримки Ірині Пуховій
Вже йдемо за шоколадом Ірині😋
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Липовые отзывы о сотрудниках
Я работал сначала с Укрсоцбанком много лет, а после его объединения с Альфой — вынужден был сматывать удочки. Принцип работы Альфабанк прост — делать комиссию из воздуха, за собственные средства и за выдуманные просрочки. Чтоб закрыть счёт физлица — пришлось ехать в центральное отделение, так как в отделении на бульваре Шевченко даже с распечаткой из законодательства рассказывали о длительных сроках закрытия, невозможности снять остаток без комиссии и т. п. Сотрудники некомпетентны и банк с гнильцой
Наша робота полягає в допомозі клієнтам, які потрапили в неприємну ситуацію.
Як би нам того не хотілось, але не всі клієнти після написання відгуків повторно заходять на сайт і підтверджують, що вони клієнти. Тому так багато непідтверджених відгуків.
Всі комісії щодо власних коштів та просрочок є в тарифах.
Якщо у вас виникла конкретна проблема з користуванням продуктами банку — напишіть в приватні повідомлення.
Коментарі (2)
Берут комиссию даже за мои собственные деньги
Кредитка была с начальным лимитом 40 тысяч гривен, этого было недостаточно и я перекинул на нее дополнительно 15 тысяч гривен. Все ок, попользовался арендой, компания разморозила мне заблокированную сумму и у меня стало 55 тысяч, из которых 15 тысяч — мои собственные.
Я захотел вернуть их на другую свою карту, и тут меня ожидал неприятный сюрприз — 1% стандартной комиссии за перевод и (!) 4% + 20 грн за использование кредитных денег!!!
Я пишу в поддержку, какие же нафик это кредитные деньги, это же мои собственные 15 тыясч. Оказалось, что казалось.
Еще один сюрприз — я в сердцах написал, что закрою свои сберегательные депозиты. Мне написали, что заявку они могут принять, но выплатят через 20 дней.
И зачем мне этот банк?
Ми цінуємо вас як клієнта і готові піти на зустріч. Є один варіант зняти кошти без комісії.
Напишіть в приватні повідомлення, все детально розкажемо.
Коментарі (3)
Сотрудник Татьяна Ткаченко лучший менеджер Которого я встречал
Дякуємо за теплі слова :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Хочу поблагодарить сотрудника Андрей Карапуд
Дякуємо :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Як завжди-рятують нерви.
Швидко допоміг, розяснив і без зайвих клопотів вирішив мою проблему 😊 Дякую за Ваших консультантів, вони золото🤗😘
Написати коментар