Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vadim2015 11 листопада 2021, 10:58
Видимо после обновления программы, не подтянулись все настройки. Хотя консультанты Альфа банка говорили, что 11.11 его можно будет удалить.
С этим вопросом мне помог сотрудник банка Андрей Карапуд, посоветовал переустановить приложение заново.
Всё получилось 👍👍👍
Сенс Банк
Відповідь банку
11 листопада 2021, 11:14
Дякуємо:)
Як обіцяли — додали можливість видалення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Петрушевський Данило 11 листопада 2021, 0:28
Ситуация очень похожа на https://minfin.com.ua/company/alfa-bank/review/254448/, разница в деталях.

Была открыта карта Альфа Банка 2 года назад, пакет платинум с картой в долларах и гривнах. Условия были таковы, что по карте есть ежемесячный платёж, который равен 0 если количество транзакций >15 в месяц или что-то в этом роде.
Скрытым условием, о котором не уведомили ни в отделении, ни в промо материалах — годовое обслуживание всё-же стоит 200грн.
Когда карте исполнилось год и на ней оставалось ~10гривен, банк молча списал деньги в минус, без уведомлений. Я вернулся в отделение, отдал карты и попросил закрыть счёт.

Прошло два года, приходит сообщение от коллекторского агенства, будто у меня не закрытый кредит в альфа банке.
Никаких уведомлений от банка не поступало, решил что спам.
Днём спустя пуш от Альфа, «кредит просрочен передаём коллекторам"(хотя коллекторам уже передали днём ранее).
Коллектора говорят, что Альфа забрали у них заявку на мой кредит.

Альфабанк же не закрыл мои счета, насчитал 400грн обслуживания за два года, и в одностороннем порядке оформил их как «кредит» со ставкой «???% річних"(https://i.snipboard.io/1Tq8Ln.jpg) и передал его коллекторам — и только им, без информации в кредитном бюро.

Отдал им 400грн за отличное «обслуживание», дабы не получать спамные уведомление и звонки в дальнейшем — так что у кого-то из хитрых менеджеров «прокатило».
Сенс Банк
Відповідь банку
11 листопада 2021, 8:57
Ситуація не з найкращих тут не поспорити. Якщо списалась в мінус плата за пакет послуг — мінус треба погасити і вже після чого подавати запит про закриття. З непогашеним мінусом картку не закрити. Це не окремий кредит, це технічний договір для обліку простроченої заборгованості по картці.
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 листопада 2021, 15:23
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 13.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Galyna9988 10 листопада 2021, 23:24
Подяка Альоні Шамарі за те, що оперативно допомогла встановити додаток на мій мобільний телефон.
Прохання до лінійного керівництва і до компанії в цілому преміювати даного працівника.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 23:37
Щиро дякуємо за ваш відгук. Раді, що вам допомогла Альона у вирішенні вашого питання.Обов'язково відмітимо її за оперативну допомогу вам у чаті 😉
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
STV2021 10 листопада 2021, 21:54
Огромная благодарность сотруднику колл-центра Денису Курдышу за оперативность❤️
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 22:08
Дякуємо за ваші приємні слова 💕 Наші спеціалісти завжди поруч, щоб якнайшвидше допомогти вам 😊 Обов'язково передамо Денису вашу подяку
aleksben 10 листопада 2021, 21:38
Відділення за адресою: Львів, пл. Ринок, 26
Недавно звернувся в банк з заміною старого пакету послуг на новий, так як вже закінчувалися термін карток.
Прийшовши в банк отримав талончик на очікування. Через хвилину засвітилося табло, я підійшов до спеціаліста де сказав, що я хочу. А вона мені говорить, що в мене є персональний спеціаліст. Раніше тримав більшу суму і він в мене був, але я думав що після виведення коштів в більшій сумі спеціаліста забирають.
Це було приємно. Я пішов до персонального менеджера.
Спеціаліст був дуже ввічливий і розповіла про всі фішки пакету. Потім розповіла про AHub. Провела до нього, де розповіли про його функції і можливості.
Особливо бомбезна переговорка з видом на площу Ринок.
Пізніше я забрав карти в неї ж. Порадила по деяким операціям.
Хотів раніше написати, вибачайте не мав часу.
Візит був у Львові, Площа Ринок. 21 жовтня. Олександр
Дякую Вам Любов Шувар! Успіхів вам!
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 21:57
Щиро вдячні за ваш відгук та теплі слова 😊 Дуже раді, що вам сподобалось у нашому відділенні. Зажди раді бачити вас у нас 💕
Orelll 10 листопада 2021, 20:39
Набил орехов по категорії АЗС на 974 грн, заблокировали бонусну програму и удалили оставшиеся 274 бонуса, разбираюсь (причину не в чате, не живой оператор не знают)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Irinadmitren13 10 листопада 2021, 18:57
Огромное спасибо Роману за оперативность, внимательность и за быстрое решение проблемы возникшей с приложением! Да! И за терпение в работе с клиентами !) Приятно было взаимодействовать!
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 19:24
Дуже вдячні за ваш відгук 😉 Раді, що ваше питання в чаті було вирішене в короткий термін 😊 Обов'язково передамо вашу подяку Роману
PR88 10 листопада 2021, 17:52
Мошенничество, вымогательство с угрозами и хамство. Это все то, что вы получите став клиентом АльфаБанк. Я, к сожалению, стал клиентом АльфаБанка. Есть ДЕБЕТОВАЯ карта этой конторки. И моя дебетовая карта, чудесным образом превратилась в КРЕДИТ!!! Без каких либо уведомлений (мои данные у банка есть), банк на меня повесил кредит и присали угрозу в СМС о передаче моих данных коллекторам. При обращении в банк, как в чат так и по телефону, чтоб выяснить их мошенническую схему. Каким образом у меня появися кредит, я бы послан хамским сотрудником к коллекторам. Не одного вразумительного ответа, кроме суммы задолженности, я не получил. Не советую сотрудничать с данной шарашкой. Будьте осторожны.
ababych 10 листопада 2021, 16:36
Посетил отделение на улице Владимира Маяковского 63/12.
Был приятно удивлен, обычно мне не нравятся визиты по посещению отделений, но тут было всё совершенно иначе.
Отличное обслуживание, мне рассказали про каждый интересующий меня продукт, предложили несколько альтернатив на мой выбор, предложили варианты страхования. Всё ненавязчиво и очень грамотно. Отдельно проконсультировали по каждому из этих продуктов. Девушка была очень компетентна и очень приятна в общении. Вплоть даже до транспортной развязки меня проконсультировали как можно было бы удобнее добраться от моего места жительства в случае необходимости идти в отделение. И даже тут, для моего же удобства она рассказала про наличие приложения для онлайн банкинга sense, мало того, помогла установить и настроить пункты безопасности, уведомления и даже про шаблоны операций упомянула, оказалась очень удобная вещь. Очень доволен своим визитом, безумно приятным и компетентным сотрудником, Омельченко Виктория.
Поэтому всем рекомендую, данное отделение и Виктория, если ты читаешь этот отзыв, добра тебе!
Таких сотрудников как ты нужно ещё поискать.
Спасибо, Альфа-Банк!
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 17:28
Дякуємо за розгорнутий відгук!
Дуже приємно читати. Будемо і надалі вас тільки радувати :)
Александр Товстуха 10 листопада 2021, 15:35
Сегодня обнаружил, что все мои счета ФОП заблокированы.
Позвонил, сказали из-за того, что не прошел ежегодную идентификацию личности.
За все время пришла всего 1 смс, в конце октября, когда я был на больничном.

Счета заблокированы в один день без какого либо предупреждения.
В тот же день поехал в отделение.
В итоге сказали, что счета, возможно, разблокируют в течение месяца и, возможно, придется нести еще дополнительную документацию.

То есть, оставить без денег могут за один день без объявления войны, а возвращать через месяц и то не факт.
Спасибо большое за отличное обслуживание.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 16:27
Ваш рахунок заблоковано по причині не проходження повторної ідентифікації НБУ. Після проходження ідентифікації, ваш рахунок буде знову активний. Банком направлялися відповідні повідомлення засобами, зазначеними в ДКБО, про необхідність проходження повторної ідентифікації /актуалізації даних в рамках належної перевірки (як правило, за 1–2 місяці до необхідної дати актуалізації даних).
Закон України №361-IX від 06.12.2019 року «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»
Martsenkevih 10 листопада 2021, 13:01
Доброго времени суток всем кто читает. В очередной раз радуюсь обслуживанию консультантов из приложения sense SuperApp
В этот раз это был Чумак Роман который нормально и доходчиво донёс всю необходимую мне информацию. Спасибо Роме и вашему банку в общем. Рад что пользуюсь вашими услугами
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 13:32
Дуже дякуємо за ваш відгук і за співпрацю :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Александр Савельев 10 листопада 2021, 11:05
Знов виникла проблема, по карті *8734
08/10 — відбувається повернення на мою карту грошей у розмірі — 216,05 грн — в застосунку операція відображається
10/10 — має відбутись фактичне зарахування (принаймні у системі воно є).
Але баланс не змінинюється по карті у виписці!!! Помічаю до речі це випадково!
Дзвоню до оператора. Знову щоб з'єднатися з ним чую цей невдалий «жарт» робота — ну знову ви з цими оператороми. Хоча я встановив стиль спілкування — діловий.
Перший оператор зникає кудись на 5 хвилин і повна тиша.
Другий оператор дійсно підтверджує що баланс не змінився, але чому він не знає. Сказав буду виясняти.
Чекаю.
Загалом знову складється враження що намагання є робити сервіс достойним. Але й постійно якись проблеми, застосунок постіно вилітає.
В очікуванні відповіді. До речі на перше запитання-відгук мій про те чому я не зміг приєднати карту через бота visa, cvv код і систему портмоне я так і не отримав.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 11:48
Добрий день! У осообистіх повідомленнях все детально розписали стосовно поврення коштів та підв'язки картки до ресурсів. Дзвінки в контакт-центр будуть перевірені на коректність надання інформації.  Стосовно додатку ми повністю згодні, що додаток не має зависати та  має працювати без помилок. Наша команда активно працює над стабільністю роботи додатку  і з кожним оновленням ми будем робити додаток ще кращим, це найпріорітетніша задача зараз. Сподіваємось, що в подальшому співпраця з нашим банком будет приносити вам лише позитивні емоції :) 
uirw200 10 листопада 2021, 9:40
Пользуюсь услугами Альфы не так давно, но даже за этот небольшой промежуток времени успел составить мнение о банке. В целом, мне всё нравится. Выгодные ставки по депозитам, наличие «доходного сейфа», хороший кэшбек.

Персонал банка вежливый, отделения расположены удобно, хотя их не так много конкретно в моём городе. Внутри самих отделений функционирует система электронных талонов, благодаря чему удаётся избежать хаоса и конфликтов в очередях. Всё это создаёт чувство комфорта при обслуживании, что не часто можно встретить в других банках.

Очень радует подход банка к маркетингу. Современный, лаконичный и «живой» дизайн присутствует во всём, что делает банк: от рекламных объявлений, постеров, сайта и вплоть до карт, все из которых смотрятся премиально, вне зависимости от пакета.

Отдельно хочется отметить приложение Sense. Оно хоть и очень своеобразное, но удобное, отвечает всем требованиям мобильного банкинга и со временем к нему привыкаешь. Интуитивно ореинтироваться в нём не так уж сложно, как кажется при первом использовании. Поддержка всегда на связи, а специалисты опертивно и вежливо решают любой вопрос.

Лично мне понравилось, что при входе в приложение требуется подтвердить дату рождения, код авторизации приходит на личный e-mail и также требуется ввести данные карты. Это значительно снижает шансы, что при случае, мошенники смогут получить доступ к моим счетам просто перевыпустив SIM-карту.

В общем, пока что я очень доволен!
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 9:51
Дуже дякуємо за зворотній зв'язок! Дуже приємно читати ваш відгук. Сподіваємось, що співпраця за нашим банком буде для вас дуже комфортною та будет приносити лише приємні враження :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pavlokosariev 10 листопада 2021, 1:43
Привіт, почну с того, що в другій годині ночі, служба підтримки Банку працює, и це дуже великий плюс +++

Оператор-підтримки Крилов Сергій, по перше швидко відповів на мої запитання, та допоміг вирішити за лічені хвилини моё прохання, а я напам‘ятаю ЦЕ друга година ночі, так щє й добре по спілкувались!

Дякую вам за швидку реакцію, та й за дбайливість до клієнтів!)
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 9:05
Дуже раді, що навіть у пізню годину ваше питання вирішили на найвищому рівні :) Дякуємо за зворотній зв'язок!
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:53
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Zubenko02 9 листопада 2021, 23:21
Очень часто нахожусь за границей и поддержка банка по разным вопросам очень важна. Не всегда получается ее получить от квалифицированного сотрудника к сожалению… Но хотелось бы сказать что все больше и больше встречаются как профессионалы так и просто хорошие люди. Приятно общаться, вопрос решается очень быстро и точно! Не нахожу равных конкурентов этому банку и это радует. Средства надёжно защищены, поддержка на высоком уровне и я спокоен, что еще нужно))
Отдельную благодарность хотелось бы лично, но напишу здесь девушке которая быстро и профессионально дала ответы на все вопросы! Ирина вы лучшая !)
Спасибо, берегите себя)
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 23:56
Дякуємо за розгорнутий відгук!
Радіємо, що завжди можемо вам допомогти :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Velyka21 9 листопада 2021, 23:08
Дякую Данилу за швидку відповідь в чаті та допомогу) вік не забуду✌🏼
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 0:01
Данило не перестає дивувати!
Передамо подяку Данилу за його працю :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:53
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Manchetta 9 листопада 2021, 23:08
Разбирались с карточками и приложением
Хочу поблагодарить Даниила Гульпа, поздним вечером помог быстро со всем разобраться, тем самым сохранил мою нервную систему
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 0:00
Готові допомагати вам 24/7!
Дякуємо за відгук :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:51
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ekaterina543 9 листопада 2021, 22:36
Сергію Легкість який мені дуже допоміг вирішити моє питання з легкістю, дуже йому вдякна, Сергію ви найкращий так тримати!
Сенс Банк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 0:01
Сергій дуже любить допомагати клієнтам!
Дякуємо за ваш відгук :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:52
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0935526090 9 листопада 2021, 21:00
Онлайн консультацію Крилов Сергій провів на високому рівні
Оцінка 5+
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 21:08
Сергій не перестає дивувати!
Раді, що сподобалась консультація :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 18:52
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
muravel 9 листопада 2021, 18:18
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 30-А
Більше двох років являюся клієнтом цього банку. Кожного місяця по кредитній карті було багато операцій, але попереднього дав карті «відпочити». Вчора помітив, що баланс протягом певного часу зменшився. Виявилося, що Банк без мого відома підключив послугу «Страхування від фінансових ризиків». По виписці подивився, спочатку послуга була відключена, потім почало знімати по 60 грн., згодом — 80 грн. і от минулого місяця — 100. В чаті консультант визнала, що послуга не обов’язкова, відключила її та подала запит на оскарження списань. Оскаржили аж 100 грн. останнього списання, а от інші платежі пішли на рахунок банку без моєї згоди. Буду закінчувати співпрацю з цим банком.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 18:46
Доброго вечора! Без підписання акцепту страхування банк не може оформити вам кредитну картку. Страхування починає списуватись кожного місяця після активації картки у розмірі 0.1% в розрахункову дату. Відключити дану послугу можливо за бажанням одразу після оформлення картки. Додатково написали вам в особисті повідомлення.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.15 45.85
USD 41.35 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.15 45.85
USD 41.35 41.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝