Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
ketrin96 12 грудня 2021, 22:33
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 58-А
Пользуюсь картой Chameleon от Альфабанка. Нужно было отправить 50 000грн. На счету 49107 поэтому решила одолжить у банка 900грн. Перед отправкой посмотрела в приложении условия «за свой счет без комиссии, за счет кредитных средств 4%, но не менее 20 грн». Когда переводила деньги, меня немного насторожило, что приложение написало «без комиссии», но я же прочитала условия)) и была готова к 36 грн комиссии. Какого же было мое удивление на следующий день, когда мне пришла комиссия на 2000 грн.
После разговора с сотрудником банка, мне разъяснили, что в случае если задействованы кредитные средства, комиссия снимается со всей суммы перевода, а не с задействованных кредитных средств, как я подумала. Но больше я была удивлена ответом на вопрос, «почему приложение показывает комиссию 0» — «оно показывает комиссию сервиса, а не карты».
Сделала для себя вывод: 1) Кредитными средствами пользоваться нельзя,
2) банк специально публикует условия и разрабатывает приложение так, что бы с наибольшей вероятностью их можно было неправильно интерпретировать.
3) хорошо, что у меня было только 49000, а не на нолик больше))
Сенс Банк
Відповідь банку
10 січня 2022, 13:25
Ситуація дійсно не з найприємніших, але списання дійсно було за умовами картки. Якщо в сумі переказу використана хоча б 0,01 грн. кредитного ліміту, вся операція буде тарифікована як за рахунок кредитних коштів. Також при здійсненні операції через наш додаток дійсно відображається комісія сервісу, але також вказується, що додатково може бути списана комісія за тарифами картки. Розуміємо, що не на такий результат ви очікували, тому будемо раді, якщо напишите нам в особисті повідомлення і ми перевіримо, що можна зробити в цій ситуації
ruslanm7 10 грудня 2021, 20:27
Просто нерабочее приложение. Причем проблема не решается годами.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 21:54
Ми дуже стурбовані тим, що у вас виникають складнощі з роботою додатку.
Якщо ви вкажете нам на конкретні проблеми в роботі додатку — це дасть нам змогу якнайшвидше вирішити ці недоліки.
Будемо безмежно вдячні, якщо ви знайдете час і напишете нам про ці проблеми.
Nila1212 10 грудня 2021, 19:30
Мала необережність скористатися послугами даної компанії, оформивши кредит, а згодом кредитну картку. Погасивши сам кредит не закрила кредитної картки, відповідно знімались кошти за обслуговування, зростала заборгованість. Через пять років почались телефонні звінки з погрозами на мою адресу і моєї сімї. Звернувшись у відділення банку, отримала ініормацію про борг. Сума була чимала, біля 10000 грн. 10.02.2020р у відділенні банку повністю оплатила борг, представники банку видали виписку операцій по картці, заборгованість рівна 0. Але тут історія не закінчується. В листопаді 2021року отримую лист про виконавче провадження, яке відкрито на мене від ТОВ ФОРВАРД. Альфа банк в грудні 2020 року (пройшло 10 місяців після закриття боргу) продало мій борг, в червні 2021 знову перепродали. Неодноразово телефонувала до Альфа банку, вимагала пояснення таких дій. Відповідь працівників незмінна, борг продано. Ніяких пояснень зі сторони Альфа банку не отримала, виписали тільки довідку про закриття рахунків. А виконавче провадження не закрите, ось тут виникає питання до кого звертатись, хто дасть пояснення? Альфа банк отримує овації в номінації Аферисти року.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 21:51
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Після того як ви погасили борг по картці рахунок картки залишався активним. Коли рахунок активний — продовжуються списуватись платні послуги, %% та інше. Щоб запобігти цим списанням, після погашення боргу потрібно подати запит на закриття рахунку. Оскільки рахунок картки не був закритий, списання продовжувались.
Всі списання згідно з тарифами картки, з якими клієнт ознайомлюється перед підписанням договору: https://old.alfabank.ua/private-persons/credits/cards/tarifi-ta-umovi-3

Укладаючи Договір та/або користуючись послугами Банку, Клієнт як суб’єкт Персональних даних, добровільно надає Банку та його працівникам свою письмову згоду та підтверджує, що отримав необхідні дозволи від третіх осіб на (1) обробку Персональних даних Клієнта (третіх осіб), які були отримані Банком до моменту укладення Договору або будуть ним отримані пізніше (незалежно від джерел отримання персональних даних), що включає в себе вчинення будь-яких дій та/або сукупності дій, що пов’язані зі збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, поновленням, використанням і поширеннями (розповсюдженням, реалізацією, передачею), знеособленням, знищенням Персональних даних Клієнта (третіх осіб), в тому числі передачу Персональних даних Клієнта (третіх осіб) будь-яким третім особам, в тому числі будь-яким розпорядникам баз персональних даних, яким Банк надав або надасть право обробляти такі дані, будь-яким іншим контрагентам Банку, уповноваженим державним органам України та інших країн, включаючи контролюючі органи, МПС та/або учасникам МПС, особам, що є нерезидентами та/або знаходяться за межами території України, відповідно до мети обробки Персональних даних, що вказана в цьому пункті Договору та/або будь-якої іншої мети обробки Персональних даних, що визначається Банком в тому числі з метою пропонування будьяких нових банківських послуг та/або встановлення ділових відносин між Клієнтом та Банком на підставі цивільноправових договорів предмет яких є відмінним від предмету цього Договору, без додаткового повідомлення Клієнта, а також на (2) збір, надання, використання та поширення будь-яким чином інформації, що вказана в цьому пункті, через бюро кредитних історій та (3) розкриття інформації щодо Клієнта, яка згідно із законодавством України містить банківську таємницю, будь-яким третім особам за вибором Банку (включаючи, але не обмежуючись, партнерам Банку, МПС та/або членам МПС, страховим компаніям, іншим третім особам).
storizhuk 10 грудня 2021, 18:18
Працівник банку була вічливою та швидкою💕 допомогла з моїм запитанням дуже оперативно та фахово. Дякую Альфа Банк за чудових працівників❤️
Сенс Банк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 19:07
Вони наше все♥ Дякуємо, що знайшли час поділитися вашим враженням від спілкування в чаті)
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 грудня 2021, 19:40
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 18.12.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
vanperl 10 грудня 2021, 17:06
18/11/21 писал здесь о мошенничестве с бонусами. Мне создали обращение № 1−39958113041 где пообещали до конца месяца начислить бонусы. 29/11/21 опять написал им в фейсбук и они ответили что ждите до завтра. 30/11/21 опять пишу им в фб и спрашиваю где мои бонусы? Они часа 3 переписывались между отделами и наконец ошарашивают меня, что по техническим причинам бонусы будут начислены 10/12/21!!!
Они за 12 дней не могли решить технические причины!!! Сегодня уже 10/12/21 и бонусов опять нет!!! На вопрос в ФБ ответили что передают вопрос во внутренний отдел и ответят в течении 24 часов. Опять за 10 дней ничего не решили!!! Я не понимаю, как можно быть таким безответственным? Никому не пожелаю быть клиентом такого мошеннического банка!
Сенс Банк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 18:40
По вашому зверненню позитивне рішення на вашу користь і виплата буте. Термін перенісся по технічним причинами, які звичайно не була заплановані. Виплата бонусів буде протягом наступного тижня і додаткових 50 бонусів, як вибачення за затримку вже в понеділок. Ще раз вибачте за затримку, сподіваємося на ваше розуміння. 
AnastasiyaKas 9 грудня 2021, 0:04
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 196-А
Нашла в интернете предложение от Альфа-банка.

Оформление кредита в телефонном режиме, без посещения банка.
Бксплатная доставка договора, по всей Украине.
Как раз то, что мне нужно, подумала я.
И оставила заявку.

Со мной связались сотрудники Альфа банка, одобрили кредит и сказали, завтра приехать в отделение Альфа банка и подписать договор.
Прекрасно. В отделение ехать не нужно, но нужно.

Из-за плотного графика работы, времени ездить по банкам у меня нет.
Но оператор заверил, что мы Вас записала и в 16:00 Вас будут ждать.
Позже, пришло сообщение с тем же текстом в Вайбер.

Ну если меня записали и будут ждать, значит на это уйдёт совсем мало времени. Нужно ехать. Так подумала я, и приехала в банк.

В 15:50 я уже сидела в зоне ожидания. Ждала, когда же меня позовут. Меня же ждут.
Но не через 10, не через 15 или 20 минут, никто меня так и не позвал.
Потому что никто и не ждал. Все работали с клиентами в порядке очереди.

Оказалась что нужно было прийти по «записи», самостоятельно разобраться где взять талон и стать в очередь.

Я ведь можно было, как миннимум, это ещё по телефону проговорить, правда?

Очередной раз, слова, не соответствуют действительности.

Прождав 25 минут, я ушла.
Приняв решение, что не хочу сотрудничать с банком, слова которого, уже на этапе знакомства, не соответствуют действительности.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 грудня 2021, 9:49
Дякуємо за зворотній зв'язок та приносимо вибачення за незручності. Так, оформити заявку на отримання кредиту та дізнатись рішенням за ним ви можете віддалено в телефонному режимі, але для підписання договору потрібно все таки відвідати найближче відділення нашого банку.
Ми розуміємо, що момент з очікуванням у відділенні не дуже приємний, і так, вас мали хоча б попередити про це ще під час телефонної розмови. Ще раз приносимо вам вибачення ща ситуацію, що склалась.
annikucya 8 грудня 2021, 16:16
На протяжении трёх лет использовала много банков, но ни один не был для меня столь комфортным и удобным в использовании. Никогда не было задержек в переводах, проблем, негативного опыта, плохого обслуживания, это всё не относится к Альфа банку. Раньше я стеснялась спрашивать в чате или звонить на горячую линию с вопросами, так как в других банках отвечали нехотя, с раздражением. Специалисты Альфа банка наоборот — полностью расположили к себе. Ни раз приходилось обращаться с различными вопросами, порой даже глупыми, специалисты всегда были приветливыми как в отделении, так и в чате/ГЛ. К сожалению, моя работа вынудила меня пользоваться другим банком. Настал момент закрытия счёта, по этому вопросу я в который раз обратилась в службу поддержки в онлайн чате. Со мной общалась очень компетентная сотрудница Наталия Гавриленко, которая очень быстро и оперативно смогла ответить на мои вопросы и решить проблему с закрытием счёта. Она передала очень хорошую атмосферу и оставила о себе только хорошее впечатление. Я считаю, что таких сотрудников компания должна ценить и поощрять! Спасибо за ваши старания.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 грудня 2021, 16:32
Дуже прикро, що більше не працюєте з нами 😥 Завжди будемо раді бачити вас, якщо вирішите повернутись до нас😉 Вашу подяку передамо Наталії обов'язково 😊
Проблема вирішена
0993750489 8 грудня 2021, 15:52
Звернувся до відділення на Захисників України 7/8, 07грудня, близько 17 години, щоб здійснити останній платіж по кредиту, та правильно його завершити. Мій номер електронної черги-139. За майже півгодини, які я находився у приміщенні банка, отримав тільки нечемне відношення та грубість консультантів, яким дуже подобається розмовляти по телефону, у приватних справах, та пліткувати між собою у робочий час. Не дочекавшись я пішов. По нахабству та грубісті скоро Альфа-банк навздожене Ощад. Більш не маю наміру бути клієнтом Альфа-банку. Ганьба Вам.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 грудня 2021, 16:03
Така поведінка працівників відділення недопустима. Перевіримо роботу спеціалістів у відділенні. Приносимо вибачення за цю ситуацію та докладемо максимум зусиль, щоб подібних інцидентів більше не було в майбутньому. Написали вам додатково у приватні повідомлення для уточнення деталей
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ARAfuN 8 грудня 2021, 11:46
Хочу оставить просто прекрасные впечатления об этом сотруднике. Ооооооооочень приятно когда с человеком находишь общий язык с 3х сообщений 2 из которых приветствие и технические хар-ки по карте. Просто настроение на весь день моментально. Это очень круто когда сотрудник легко понимает что общение может быть простым, в рамках официальности, но без замудреностей. По больше бы таких приятных и открытых людей. При этом мне ещё пришлось помучать человека чтоб ответил на мои вопросы, и после ответа вопросов не возникало. То есть ответ сотрудника максимально четкий, исчерпывающий и при этом всё объясняющий. Альфа-Банк просьба человеческая. Если у вас есть какие-то презенты за положительные отзывы. Выделите от меня этому прекрасному человек. Хотя бы шоколадку Милка, вот эту огромную. Можете даже деньги с карты списаться. Я не против. На столько я остался под впечатлением от работы данного сотрудника. Хотелось бы чтоб ваш банк только пополнялся такими сотрудниками!!!
Была б возможность поставить всё звёзды, а не 5ть, я б их все нажал)) Всем хорошего дня и настроения!
Сенс Банк
Відповідь банку
8 грудня 2021, 13:47
Що може бути краще такого порозуміння, хто знає. Ваша подяка така ж прекрасна, як і консультацію, Іринку ми звичайно побалуємо, як без цього))
Можна залишити ще один відгук на 5 зірочок і вийде 10, не обмежуйте себе🤩😉
Денис Журавель 7 грудня 2021, 16:36
Взял карту супер сенс, кредит лимит 2 тыс, получилось что потерял работу, связался с банком сказали, что им не важно плати, я говорю нечем им не важно, ну ладно это мои проблемы, они начали звонить на бывшую работу, бывшим коллегам и людям мало знакомым с моего города, рассказывая что я должник и что бы они помогли мне оплатить, вам не стыдно, есть проблемы ко мне со мной решайте и тд, в суд идите если не можете решить, зачем звонить куда попало
Один из номеров который задолбали прошу сюда не звонить +380991938724
Сенс Банк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 17:02
Доброго вечора! Ситуація дійсно неприємна і нам потрібно в ній розібратися. Додатково написали вам у приватні повідомлення. Приносимо вибачення за завдані незручності :(
borisanovasv 7 грудня 2021, 14:03
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 12
Прекрасное и быстрое обслуживание, вежливое отношение к клиенту, общалась с двумя девочками- из отделения банка в г. Харькове и в чате, очень хорошее впечатление, сотрудники- грамотные специалисты
Сенс Банк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 14:17
Завжди приємно коли клієнт залишається задоволений роботою наших працівників 😍 Будемо раді знову бачити вас 😊
Ssrush12 7 грудня 2021, 11:42
Хочу подякувати оператору Наталі Бичок за оперативне і швидке вирішення моєї проблеми з карткою. По-більше би таких професіоналів
Сенс Банк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 12:37
Дуже приємно отримувати такі приємні відгуки про роботу наших працівників 😍 Дякуємо
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 грудня 2021, 19:33
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 08.12.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Читал отзывы и абсолютно согласен со всеми отрицательными отзывами. У меня история следующая: открыл я в банке карту и заплатил 2000 за ее обслуживание за год на перед, это такое условие банка. Спустя полгода мне уже насчитали пеню, вдумайтесь (За не использование данной карты). Хорошо, я и с этим соглашаюсь, оплачиваю данную пеню и объясняю что эти полгода находился на работе в море и использовать карту возможности просто не было. И по этой же причине прошу закрыть карту и счёт. Ответ был такой: мы сможем закрыть все не раньше чем через два месяца. И это ещё не все. Спустя два года я узнаю что у меня образовался опять долг -а обслуживания якобы этого счета. И, что самое интересное что я это узнаю уже От коллекторной компании, видимо сам банк не нашёл время связаться со мной на прямую. Да у вас все очень печально. Самое главное в любом банке это клиенты. Но очевидно ваш банк о этом к моему большому сожалению ни чего не знает. У меня просто нет слов. Очень хочу предупредить и уберечь людей от морального и финансово ущерба, который вы не переменно получите если свяжитесь с этим банком
Сенс Банк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 9:37
Дуже зацікавив момент з закриттям рахунку, оскільки закриття доступне при відсутності блокованих операцій по картці і заборгованості. 

Судячи з описаної вами ситуації, ви оформили картку Platinum Black Plus, тільки плата за обслуговування річне 1200грн + 250грн щомісяця (при виконанні однієї з умов, по кількості, сумі покупок, залишку власних коштів, плата за обслуговування не знімається). Враховуючи останній пункт, картка вигідна коли ви нею активно користуєтесь, так можна і відсотки на залишок отримати, бонуси за покупки заробити, користуватися преміальними сервісами від МПС. 

Якшо картка вам на даний момент не потрібна, користуватися не будете, то, дійсно, краще її закрити і відкрити, коли така потреба з'явиться, щоб не платити за щомісячне і річне обслуговування. Але замість вас цього зробити не можемо :( 
Тому напишіть, будь ласка, коли і куди ви зверталися для закриття рахунку? Дуже хочемо дізнатися деталі і допомогти. 
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DobryDen 6 грудня 2021, 21:17
Дівчинка Карина з чату закрила болючу рану і дуже швидко і якісно виконала свою роботу!
За що їй дуже вдячна!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 21:39
Дуже вдячні вам за теплі слова :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 грудня 2021, 9:18
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 09.12.2021).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Leonzx 6 грудня 2021, 18:33
26.11.2012 р. я, ПЕРЕБУВАЮЧИ В СЕБЕ ВДОМА (що важливо для розуміння ситуації) за домомогою мобільного телефону через мобільний додаток Sence провів БЕЗГОТІВКОВУ оплату в сумі 15500 грн. за придбаний мною товар. При цьому з рахунку додатково була знята комісія в сумі 160 грн.
В подальшому, з невідомих мені причин, додатково з цього ж рахунку було знято ще одну комісію в сумі 626.40 грн.
Мною було встановлено, що вищевказана сума була стягнута з рахунку як комісія 4% за зняття ГОТІВКИ з кредитної ПК (що не відповідає дійсності).
При ознайомленні в мобільному додатку Sens з тарифами на обслуговування моєї кредитної ПК ні про які додаткові комісії при безготівкових операціях використання кредитного ліміту інформації нема.
Крім того, вказана сума була обчислена із загальної суми (15500 грн. -оплата + 160 гр. комісії), що вже само по собі є абсурдом (комісія з комісії). Ще й при погашенні кредиту здеруть купу комісій!
ВИСНОВОК: НІКОЛИ НЕ МАЙТЕ СПРАВИ З ЦИМ БАНКОМ! РОЗВЕДУТЬ ЯК СЛІПИХ КОТЯТ!
Сенс Банк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 19:54
Якщо по кредитній картці є комісія за зняття готівки, то така ж комісія буде і за перекази коштів (виключення це використання власних коштів по картці хамелеон).

Якщо це переказ за номером картки, то в додатку одразу попереджуємо про можливу додаткову комісію, окрім комісії сервісу за кредитною карткою. Якщо переказ за реквізитами/між своїми рахунками (де присутня тільки комісія сервісу), то одразу всю суму вказуємо.

Вся ця інформація є в тарифах картки і в самому додатку :(

Комісія при погашенні з картки може бути залежно від її тарифу, якщо, наприклад, це наша дебетова/зарплатна картка, то комісії не буде.
dmytrocx75 6 грудня 2021, 16:28
Некомпетентність і невихованість (06.12.2021):
У відповідь на «Добрий день, замовляв.» касир відповідає «-ШО?»
Повторюю «Добрий день! Замовляв…» Касир робить круглі очі і відправляє до менеджера. (Вітання у відповідь не прозвучало.)
За час поки стояв у менеджера, пропустив 4 чоловіки до каси, при тому, що уже посидів в черзі.
Далі кажуть, «Вибачте, валюта яку ви замовляли уже пішла на продаж, бо ви не підійшли до 12год».
Провів на відділенні 15−20 хв, валюту не зняв, зіпсував настрій.
Власне, це не вперший раз в Альфа банку, при спробі зняти валюту, чи отримати SWIFT
Сенс Банк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 16:48
Добрий день!
Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію. Такого бути не повинно (і поведінки співробітника і ситуації з бронюванням коштів).

Додатково напишемо вам в особисті повідомлення для уточнення деталей для врегулювання ситуації
Проблема вирішена
kapchi 6 грудня 2021, 11:35
Відкрив картку і отримав 5000 грн кредитний ліміт.
Поповнив карту та використовував своі грощі (перекази, покупки).
Потім ознайомився з правилами кредитного ліміту вирішив використати можливість та зробити покупку на 10000 грн (~5500 грн власного рахунку та ~4500 грн за рахунок кредитних). Все пройшло успішно, наступного дня використав ще ~200 грн на покупку онлайн.
Через день бачу стан рахунку -6120 грн (хоча кредитний ліміт лише 5000 грн, який навіть не був вичерпаний). В історіі витрат додалась ще одна позиція — коміссія 1129 грн (22,6% від кредитного ліміту за день); причому коміссія з’явилась ще перед витратами за кредитний ліміт 😲.
Відкрив я карту лише тиждень тому, тож просрочки ніякої бути не може. На природу цієі коміссіі підтримка відповіді не дала.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 12:51
Питання було вирішено. Так як на момент проведення операції були використані власні кошти, то комісії за такий переказ не передбачено. Помилково списану комісію повернули на рахунок
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
andriiresident 4 грудня 2021, 19:10
Було надзвичайно приємно спілкуватися з Анастасією Белорус, що швидко і якісно надала потрібну актуальну інформативну підтримку і допомогла вирішити питання, продемонструвавши ввічливість, вихованість, і просто людське відношення. Дякую Альфа-банку за професіний персонал.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 грудня 2021, 19:26
Дякуємо, що поділились вашими враженнями від нашого чату. Анастасії передамо вашу подяку неодмінно 😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 грудня 2021, 9:58
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 07.12.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bolodumurivna 4 грудня 2021, 18:59
В мене був депозит в Альфа банку. По закінченні терміну дії гроші були переведені на картку. Я, перебуваючи на пенсії, була впевнена що маю н/з і що мої гроші в надійних руках. Коли мені знадобилися мої гроші, я побачила, що банк кожного місяця знімав 50 грн протягом двох років. Я віддала гроші на зберігання, банк ними користувався, я карткою не користувалась. Банк зідрав з мене біля 1000 грн запросто так. Тікайте з цього банку, залишитесь в боргах.
yanon2 4 грудня 2021, 14:43
В травні 2021 я подала до АТ «АЛЬФА-БАНК» заяву на опротестування транзакцій, які були зроблені у 2020 році, з використанням платіжних карт Альфа Банка у сумі 1597 USD. У моїй претензії на повернення коштів — факт оплати та отримання послуг з боку мерчанта не заперечується. Також, мій спір не стосується виграшу або програшу. Моя претензія до мерчанту стосується виключно неякісної послуги (дефектності його послуги). Однак банк мені довгий час не відповідав, і після безліч звернень до чату банка мені нарешті повідомили, що банком-еквайром відмовлено у відшкодуванні коштів. Потім я довгий час вимагала підтверджуючи документи, на підставі яких мені відмовили у повернені коштів. У своїй заяві, серед підстав опротестування транзакцій, я вказувала, що діяльність продавця на території України незаконна, про що я надавала підтверджуючу документацію. Тому у заяві я вказала наступні підстави для повернення грошових коштів: *MASTERCARD Reason Code 4853 /The services were not as described/ Послуги не відповідають опису. правила MASTERCARD забороняють Мерчантам вводити незаконні операції в платіжну систему MASTERCARD. Також на підставі стор 57−60 Mastercard Chargeback Guide * 24 September 2020. Time Frame. 57−60 Руководство по возвратным платежам Mastercard * 24 сентября 2020 г. є часові рамки для повернення платежів 120 днів з того часу, коли послуги припинилися -максимум 540 календарних днів з дати здійснення транзакції. Моя заявка була подана раніше, і вкладалась в ці часові рамки. Банк-эмитент (у даному випадку це Альфа Банк), як учасник платіжної системи MASTERCARD, зобов’язаний дотримуватися всіх її діючих правил та надавати власнику банківської картки усі сервіси та послуги цієї міжнародної системи в повному обсязі, у тому числі і послугу зворотного платежу chargeback (чарджбек), включаючи усі цикли розгляду. Альфа Банк повинен був передати до МПС MASTERCARD мою заяву про врегулювання спору за допомогою арбітражу по моїм транзакціях з використанням платіжної картки Альфа Банка, але так і не виконав цих умов, і кошти мені ніхто так і не повернув. І у відповідь (через пів року) мені надіслали листа, що немає підстав для подальшого оскарження операцій, та навіть не відправляли мої документи до платіжної системи MASTERCARD. Хоча в інших банках таких проблем не має. Усі інші банки беруть такі заяви в роботу і грощі повертають клієнтам. Також всі підтверждуючи документи маю.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 13:52
Запит щодо оскаження операцій в рамках МПС був відпрацьований банком згідно процесу. Оскарження відправлені з кодом Reason Code 4853/ The services were not as described, як зазначено у зверненні клієнта. Всі документи, подані клієнтом у зверненні, були направлені у повному обсязі як супровідна документація. Отримана відмова у відшодуванні. Деталі розписали в приватних повідомленнях

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.25 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.25 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝