Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
vasya73 7 травня 2022, 14:21
*** подход, и обман.Уговорили, чтобы оформил кредитную карту.5 раз перепросил, нету ли скрытых платежей, в карте red, в льготный период.Говорят, нету абсолютно.По факту и страховка, и смс информирование, и ещё что-то.Зачем мне это нужно.Закрываю карту, и никому не советую
Сенс Банк
Відповідь банку
9 травня 2022, 20:10
Не зовсім розуміємо про що ви говорите 🙄

По віртуальним карткам RED, оформленим в мобільному додатку страхування немає, якщо перейти на PUSH-повідомлення (що ви і зробили), то плати за смс не буде також. У вас ні списань за смс-повідомлення, ні плати за страхування не було.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Igor18101984 7 травня 2022, 11:53
28.03.2022 р. було в «Дії» оформлено допомогу 6500 грн.
На сьогоднішній день кошти ще не зараховано.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 травня 2022, 20:04
Ми зараховуємо кошти одразу після того, як отримуємо фінансування від Мінекономіки, додатково перевірили всі технічні аспекти зі свого боку, затримок від нас не буде. Ми впевнені, що уряд робить все можливе, щоб ви отримали допомогу якомога швидше.

Тобто якщо вам схвалено допомогу, то ви її обов'язково отримаєте
Olkalife 7 травня 2022, 7:55
Никому не рекомендую Альфа-банк, единственный банк который не вошёл в положение своих клиентов в связи с войной в Украине, проценты не уменьшили, насчитывают процент в полном объёме и если не оплатил, процент добавляют к кредиту, никто не позвонил и не спросил есть ли возможность оплаты.Люди сидят без работ, без домов, а банк сдирает шкуру с клиентов которые не первый год с ними.« Молодцы» отличная политика!!! Обходите стороной этот банк
Сенс Банк
Відповідь банку
9 травня 2022, 19:54
Зараз діють кредитні канікули і ви можете погасити борги пізніше, оскільки ми розуміємо, що зараз це може бути не складно, а просто неможливо. Також ми розглядали різні варіанти, як підтримати клієнтів, проте скасувати відсотки не можемо, оскільки продовжуємо виплачувати депозити і відсотки за ними, проводимо операції, обслуговуємо клієнтів, надаємо послуги і т.д., якщо приберемо відсотки, то просто не зможемо працювати. Ми не виключаємо, що в майбутньому будуть програми з допомоги вам, як вже є акція з прощення частини боргу.

Бережіть себе, все буде добре ❤️
Проблема вирішена
vitali21 7 травня 2022, 7:08
Відділення за адресою: Суми, вул. Воскресенська, 13-Б
На території Сумської області ворога немає вже декілька неділь. В м. Суми, слава богу немає не ворога не обстрілів, більше місяця. Подаю заявку 29.04 до банку Альфа-Банк про зняття доларів вони приймають заявку їх відповідь: «Доларів, добре. Замовити можу на 04/05, добре?» Я погоджуюсь настає 04.05 хочу забрати кошти, мені повідомляють: «зв'язалась з відділенням, сказали що коштів нема і сьогодні не буде. Коли буде підкріплення валютою в відділенні поки сказати не можуть». Залишаю знову заявку і отримую відповідь: «На жаль, у Суми неможливо зараз зробити замовлення. В зв’язку з ситуацією туди кошти не можемо забронювати. В цьому місті за зверненням клієнта до відділення без попереднього замовлення коштів, видача готівки здійснюється в межах залишку коштів в касі.» Яка така ситуація не зрозуміло: все працює, ходе суспільний транспорт, заявлено, що люди з Сум не являються пересиленцями. Тобто повне порушення прав вкладника!!! Банк не виконує свої обов’язки!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
9 травня 2022, 19:37
Нам дуже шкода, що склалася така ситуація. Щиро просимо вибачення за марну обіцянку в чаті про те, що сума в зазначений день буде на відділенні. Замовити готівку для вас можемо, але не на всі відділення, на жаль. В Сумах поки що таких відділень немає. З агентом, який припустився помилки роботу проведемо, більше такого не повториться, обіцяємо ❤

Також завтра-післязавтра зарахуємо вам наші вибачення на рахунок
danileichenko 6 травня 2022, 21:32
8ого квітня мені відправили SWIFT (EUR) з Британії через бенк-кориспондент CommerzBank, яций не пропустив переказ (скоріше за все, через санкції щодо Альфа-Банку, бо назва та сама…). Я звертався до Альфа-Банку разів з двадцять. Я надавав SWIFT, всі деатлі переказу, намагався пояснити, що банк відправнк не може нічого зробити, бо гроші вже пішли з їх рахунку. Нажаль, з боку Альфа-Банку жодної допомоги. Хоча, очевидно, що це проблема банку. Гроші так і не дійшли…
Olgaorlov 6 травня 2022, 16:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Хрещатик, 14
Сейчас война, а с меня снимают проценты как и раньше, откуда у меня столько денег.Гребёте и не стыдитесь!!! Как гасить кредит, если всё уходит на проценты, где какие-то условия по лучше ??? Позор такому банку
Сенс Банк
Відповідь банку
9 травня 2022, 19:19
Розуміємо, що зараз багато проблем, але відсотки це не те, про що зараз варто хвилюватися. Діють кредитні канікули і ви можете погасити борги пізніше. Також ми розглядали різні варіанти, як підтримати клієнтів, проте скасувати відсотки не можемо, оскільки продовжуємо виплачувати депозити і відсотки за ними, проводимо операції, обслуговуємо клієнтів, надаємо послуги і т.д., якщо приберемо відсотки, то просто не зможемо працювати і підведемо клієнтів. Ми не виключаємо, що в майбутньому будуть програми з допомоги вам, як вже є акція з прощення частини боргу.

Бережіть себе, все буде добре. Все буде Україна ❤️
Алексей Бобраков 5 травня 2022, 20:07
Сегодня был неприятно удивлен, когда при переводе в приложении на другую карту сняли комиссию. Раньше было без комиссий. Это обычная практика, но всегда о комиссии пишут перед переводом, а не по факту добавляют к сумме перевода. Если видишь заранее, то можно отменить перевод. А так… Кстати сумма комисии больше 1%.
Сенс Банк
Відповідь банку
5 травня 2022, 20:23
Банк дійсно повернув комісію за переказ. Перед відправленням платежу під сумою пише про розмір комісії. Розуміємо, що це рішення могло засмутити клієнтів, але як альтернатива ви і досі можете робити робити перекази за реквізитами без комісії. До того ж на такі перекази встановлені більші ліміти. Будемо робити все можливе, щоб створити для своїх клієнтів найбільш лояльні умови.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
annnnnnnaaaaa22 5 травня 2022, 17:55
Доброго дня, оформила в Дії допомогу 6500 грн після 20.03, але так і не прийшли
Сенс Банк
Відповідь банку
5 травня 2022, 18:04
Добрий день! Очікуємо зараз фінансування від Мінекономіки. Як тільки кошти нам надійдуть — ми одразу їх зарахуємо. Але на даний момент терміни нам невідомі.
Dmitry2906 4 травня 2022, 15:50
В феврале 2021 года оформил потребительский кредит в данном банке, до этого неоднократно был их клиентом, всегда все закрывал вовремя. Срок кредита 15 месяцев, до февраля своевременно вносил все платежи. Стоит отметить что банк так на секундочку к суме товара прибавил страховку, комиссию за обслуживание (ну вообщем беспроцентная рассрочка подорожала с 39 до 45 тыс грн, ну да ладно бог с ним). И вот в феврале у нас в стране началась война, в феврале и марте по понятным причинам у меня не получилось внести платежи, прижитом от банка приходили сообщения — мы с вами, мы все понимаем, никаких штрафов, мы уже внесли за вас платёж не переживайте и.тп. В апреле я внёс текущий платёж, остаток суммы долга составил в районе 6 тыс.грн. И вот сегодня я собрался сделать очередной платёж, захожу в приложение и вуаля к 6 тысячам долга банк прибавил 1,7 грн. комиссии, как ох…нно правда? В банк дозвониться не могу, дибильный робот не понимает что мне нужно, связываюсь через вайбер со специалистом, да банк насчитал комиссию так прописано в договоре, вы не вписались в 15 платежей, я ей объясняю что война в стране, доходы упали, не было возможности, нет вы читали договор. Я ей говорю банк писал сообщения не волнуйтесь штрафов и пени не будет все будет хорошо. Вообщем бесполезно что-то объяснять час времени я потратил, нашёл так называемый акцепт (договор) и да такой пункт, если вы не вписались в график банк вам начислит 3,5 % от сумы кредита (полной суммы, нет от остатка) и будет начислять каждый месяц пока вы не закроете кредит. У меня вопрос к альфа банк- ребята вы не ох.ли? Я нашёл в это не легкое время возможность заплатить вам за кредит, а вы мне при остатке в 6000 к каждому платежу хотите накинуть 1700 комиссии? Т.е вместо двух платежей по 3000 мне нужно заплатить два п 4700 у вас совесть вообще есть. Напомню это не кредитная карта, это потребительский кредит, скажите, а где вы идёте людям на встречу. Вы насчитываете 3,5 % даже не на остаток суммы в 6000, а на 45000 скажите это нормально, получается я хочу закрыть вопрос, а смерч просто мародёрят деньги. Естественно этот акцепт (т.н. Договор) не имеет никаких пунктов касающихся форс мажора, и не соответствует законодательству, вот у меня теперь возник вопрос, а стоит им платить? И второе они рекламируют скидку в 20% на закрытие кредита, так вот фиг вам, а не скидка, вместо скидки получи комиссию 3,5%.
Я к чему это все написал, вижу клерки банка тут сидят может и разберутся с моей проблемой, т.к в мессенджеры писать бесполезно, что бы написать в банк нужно скачать сложной форму, вообщем все заточено на то что бы все у вас было плохо. Не помню кто сказал — Банк даст вам зонтик в хорошую погоду и заберёт его когда пойдёт дождь. Все удачи!
Сенс Банк
Відповідь банку
11 травня 2022, 9:58
У вашому випадку 3 платежі в період війни з пільговою щомісячною комісією і один зі стандартною, оскільки в пільговому періоді кредит не було закрито.

Ми розуміємо, що складно з оплатами і тому є конкретні програми допомоги (кредитні канікули і прощення 20% боргу, ви отримаєте повідомлення, якщо така пропозиція буде для вас), також не виключаємо, що будуть програми з реструктуризації боргів, дуже постараємось щось придумати
Проблема вирішена
Ярослава Доленко 3 травня 2022, 22:23
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 23
Ситуація жахлива. Альфа банк розчарував. 13.02 о 14.30 на мій рахунок прийшли гроші, зняла готівку у відділенні банку 14.02 о 12.30. Ніхто нічого не говорив. Але 30.04 зранку прийшло на вайбер повідомлення що у мене заборгованість. Виявилося що коли я знімала СВОЇ гроші банк «здер» 4% комісії (немала сумма). Сказали що коли я знімала кошти то не свої а кредитні. Я пояснювала що це мої гроші, коли вони прийшли на картку і показалися мені, то це вже мої гроші. А вони мені пояснюють що потрібно чекати більше 1 дня. Скільки переписувалася з різними людьми в колцентрі Альфабанку, дзвонила не одному операціоністу і все дарма, ОДНА взагалі кинула трубку. Все без результатом:(на картці мінус збільшується. Але у мене там були кошти ще, то вони і їх з'їли вже. Операції з банком взагалі не робила. Правда в той день ще кинули мені 500 грн, я пішла в магазин і витратила 300 грн. Всі гроші зникли, лише мінус росте. Підкажіть що робити???
Сенс Банк
Відповідь банку
5 травня 2022, 16:04
Розібрались в ситуації, це дійсно так, в залежності від того яким каналом проведене поповнення від цього можуть різнитись терміни зарахування на рахунок. В даному випадку кошти не були зараховані на рахунок і списання пройшло за рахунок кредитних коштів, після списання по рахунку комісія за цю операцію відображається поряд з самою операцією. Розуміємо всю цю ситуацію, вже повернули вам всі ці списання та відсотки за даний період, можете перевірити в додатку. Будемо поступово виправляти ситуацію з термінами зарахування, та приносимо вибачення за завдані незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Виктория Ловкая 3 травня 2022, 20:34
23.03, я подала заявку на получения помощи 6500, спустя 3-х недель, в Дие написало, что деньги начислены, и ожидайте сообщения от банка, потом спустя меньше недели начало снова писать, что заявка принята успешно и ожидайте 10 раб. дней! Скоро уже как полтора месяца! Будут ли вообще эти деньги и когда?! Может это проблема с Альфа Банк? Потому как мои сотрудники с Моно Банка давным давно получили! А все кто оформил на Альфа — НИКТО!!! Что-то нам не договаривают!!!
Bocharova1805 3 травня 2022, 11:31
Маю кредит в банку. Прошу по Сенсе (інтернет банк, додаток в телефоні) надати кредитні канікули. Банк не звертає увагу і надсилає смс з вимогою оплатити. Борги
Сенс Банк
Відповідь банку
3 травня 2022, 11:43
Банк в жодному разі нікому в канкулах не відмовляє. Вони встановлюються автоматично на поточний місяць, якщо у вас немає змоги внести платіж в цьому місяці. Що стосується смс з платежем, то це звичайте нагадування, яке ми почали надсилати з 1.04, щоб ви могли орієнтуватись. Тобто сам платіж формується, і якщо у вас є можливість, то ви можете внести суму, а якщо ні — підключаться кредитні канікули і платіж стане 0 грн
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kardihan 3 травня 2022, 0:47
Як я вже описав нище схему за якої банк два рази намагався вкрасти кошти. Але саме цікаво, що вони після допису, написали, що це «прикра технічна помилка», це при тому, що вони так написали вперше і коли я я їх вивів на чисту воду, вони мені обіцяли, що такого не повториться, а тут знову повторилося и вони пишуть «це технічна помилка», тобто так обгрунтовують не законну операцію, яку здійснили на моєму рахунку самостійно без мого відома. Знімайте всі кошти, якщо у когось депозити і не майте рахунків так карток в даному банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 травня 2022, 9:07
Працюємо завжди чесно і відкрито.

Зараз постійно оновлюємо для стабільної роботи і розвитку наші внутрішні системи, щоб робота з нами була комфортнішою і приємнішою. Тому іноді можуть виникати і нові неприємності, стараємося це змінювати максимально швидко. Також після виявлення кожної з проблем завжди визнаємо це і якщо ви зазнали втрат, то компенсуємо їх, як це і зробили
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DasUrteil 2 травня 2022, 19:54
Я ниже уже писал, что даже во время войны эти ростовщики не гнушаются звонить людям в окупации по поводу кредита. Но это ещё не всё, теперь внимание фокус, как Альфа-Банк при помощи «Абракадабры» списывает проценты по кредиту. Из-за войны предоставлены кредитные каникулы так? Так!
У меня задолженность по карте. 21 марта по идее за пользование кредитом должно было списаться 239.96 грн. На следующей день 22 марта мой кредитный лимит увеличен на 248.64 грн. Спустя месяц 21 апреля должно было списаться 273.73 грн. На следующий день 22 апреля мой кредитный лимит увеличен на 274.97 грн. Делайте выводы…
Сенс Банк
Відповідь банку
3 травня 2022, 8:57
Кредитні канікули є, якщо ви не погасите мінімальний платіж, то вони активуються. Але канікули не означають, що не буде нарахування відсотків. Відсутні штрафи і пеня, стандартні відсотки за користування кредитними коштами, на жаль, ми скасувати не можемо. Зараз ми продовжуємо виплачувати депозити, відсотки за ними, проводити операції та обслуговувати клієнтів. У випадку скасування відсотків все це стане неможливим :(

Якщо недостатньо кредитного ліміту, або власних коштів для списання відсотків, то вони списуються в мінус, щоб не було саме цього мінусу, він не входив в мінімальний платіж і не було відсотків за овердрафт (переліміт), ми прийняли рішення на суму мінусу ліміт підвищувати. Тому і відбувається так, як описали у вашому відгуку. У нас є деякі рішення, які нам також не подобаються, але необхідні для продовження роботи банку. В усіх інших стараємося підтримати клієнтів так, як можемо ❤
132608 2 травня 2022, 19:53
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 64
В мене карта Red по якій я брала розстрочки 16950 потім 7000 та ще 2800
Все платилось вчасно був кредитний ліміт у розмірі 20000 тисяч
Залишок по усім розстрочкам вони погасили з кредитних коштів без мого відома і тепер я маю ще платити відсоток не зрозуміло чому!!!
Зараз я закидаю на карту гроші які б мали списати але вони і не списують і нараховують відсотки на ті гроші які я сама закидаю!!!
В стране война!!! Нахожусь в окупации, ни работы, ни денег. Каждый день — борьба за выживание, как морально так и физически. А эти ***** из Альфы звонят по поводу непогашенного кредита. Коллекторские номера.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 травня 2022, 12:20
Якщо ви в період війни не погасили мінімальний платіж, то активуються кредитні канікули і заборгованості не буде. Телефонувати можуть, щоб розказати про доступні програми (наприклад прощення частини боргу, попередньо уточнивши чи маєте можливість зараз провести оплату). Ставимося до всього з розумінням.

На жаль, не отримали відповіді в особистих від вас, тому не можемо перевірити вашу ситуацію детальніше :(
Kardihan 2 травня 2022, 17:04
Відділення за адресою: Рівне, вул. Кавказька, 3
Десь два місяці назад банк помилково зарахував певну суму на мою карту «Хамелион», після чого само собою її зняв, але зняв, як готівковий переказ за який по тарифам картки я повинен сплачувати відсотки, які мені і нарахували. Після того, як я це замітив і почав спілкуватися з представниками банку, вони мені довго доводили, що відсотки були нараховані за інші платежі, тобто повністю дизінформували та брехали))) І тільки через втрату власного часу, показавши їм докази вони визнали свою провину… Після чого узгодили, що я не буду звертатися до суду

І що думаєте, цього місяця знову нарахували мені відсотки за даним платижем, які самі створили в моєму рахунку без мого відома))) Просто вкрали кошти і теперь мені кожного місяця потрібно моніторити і їм доводили, що вони крадії)) Тепер буду вимагати компенсації моральної. Ось такий він рашабанк
Сенс Банк
Відповідь банку
2 травня 2022, 19:11
Описана вами ситуація це лише прикра технічна помилка 😑. Нам дуже шкода, що вийшла така неприємна ситуація, але списані відсотки вам повернемо. Вже займаємося вирішенням питання з технічного боку, щоб подібного більше ніколи не було.

Пробачте, будь ласка, за незручності і витрачений час :(
woodman 2 травня 2022, 16:04
Незважаючи на постанову НБУ № 78 від 20 квітня 2022 року, наразі р2р перекази заблоковоні.
Підтримка посилається на обмеження введені постановою № 18 від 24 лютого 2022 року. Мені не змогли пояснити коли останні зміни у постанові НБУ будуть взяті уваги і чи будуть взагалі.

Заблоковані перекази як на власному сервісі банку p2p.alfabank.ua так і на інших сервісах.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 травня 2022, 8:20
24 лютого НБУ в постанові повністю заборонив перекази закордон, далі дійсно обмеження послабили і встановили ліміт на перекази 100 000грн на місяць. На жаль, ми не маємо технічної можливості налаштувати такий ліміт за нашими картками :(

Зараз виконуємо найпріоритетніші задачі, тому деякі моменти можуть залишитися без достатньої уваги від нас (реалізація технічної можливості встановити відповідний ліміт), але ми невпинно працюємо і обов'язково постараємось щось придумати.

Пробачте, будь ласка, за завдані незручності :(
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
prizrak54 2 травня 2022, 13:58
Хотел бы выразить огромную благодарность всем сотрудникам банка, и конкретно Анастасии =) Была проблема с блокировкой личного кабинета, в который никогда не заходили в течении двух лет. Так как мы находимся на оккупированных территория и отсутствует связь, а из роуминга звонки по какой то причине не проходят — как-то связаться с банком возможности не было. После моего отзыва за 21 апреля, в ЛС с нами связались сотрудники банка и после непродолжительной переписки дали контакт в ТГ их сотрудника-волонтера Анастасии. Она проявила личную инициативу и договорилась о видеоидентификации, в виде исключения. Вчера она была пройдена и кабинет разблокирован. Еще раз выражаю огромную благодарность, от бабушки и себя, Альфабанк — берегите Настеньку) Всем мира!
Сенс Банк
Відповідь банку
2 травня 2022, 15:00
Безмежно вдячні за ваші теплі слова, ми дуже раді, що ваша проблема була вирішена завдяки допомозі Анастасії 🥰
Ми завжди готові допомогти нашим клієнтам, особливо в такі скрутні часи як зараз. Бережіть себе та свої близьких, а ми обов'язково будемо оберігати себе та Анастасію особливо 😉
Все буде Україна 💙💛
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zhmunya 30 квітня 2022, 23:11
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Харькiвська, 2
Сейчас проходит персональные акции в приложении Sens, где по условиям 80% задолженности помогаешь, а 20% банк списывает по кредитам и кредитным картам и при этом карты автоматом закрываются банком.
Закрытие кредитных карт и кредитных счетов после их погашения логично, а вот закрытие универсальных карт Хамелеон после погашения задолженности — это бред, так как карта универсальная и можно просто обнулить кредитный лимит.
На привлечение клиентов по картам Хамелеон было потрачено очень много средств и закрывать их не логично в отличии от кредитных карт.
Прошу банк рассмотреть вариант изменения условий акции с учётом особенностей карты Хамелеон.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 травня 2022, 9:38
Дякуємо, що знайшли час і написали ваш відгук! Це допомагає нам стати краще.

Ваша пропозиція слушна, але після закриття хамелеону з лімітом (агентом підтримки, або після виконання умов акції) доступне відкриття хамелеону без кредитного ліміту через Sense. Ваш варіант, звісно ж, також розглянемо, але не можемо обіцяти швидку реалізацію :( Планів зараз дуже багато

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝