Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Senya86 18 листопада 2022, 12:29
Відділення за адресою: Суми, вул. Харківська, 2/1
Здавалося, що може бути легше, ніж закрити картку з позитивним балансом.
От і я так думав, перейшовши до відділення Альфа-Банк. Підібравши час між вимкненнями електрики та тривогами, зайшов до альфа-банку для закриття рахунку.
І ось я потрапив до 'Фахівець II категорії' Бурба Юлія
Надавши картку банку та свій паспорт я попросив її закрити рахунок.
На що мені Юлія відповіла, що зробити цього у неї немає можливості. І це зробити можу лише я, через додатки.
Виходить у відділення банку, співробітник банку не може вам допомогти.
На моє прохання зателефонувати на гарячу лінію, щоб вони хоч щось змогли зробити, Юлія Бурба повідомила мене, що й гаряча лінія в цьому випадку нічого не зробить… і знову почала наполягати на додатку.
Через хвилин 10 розмови Юлія Бурба все ж таки взяла мою карту і подивилася інформацію про неї, і знову мене здивувала сказавши що сьогодні проходили операції по моїй карті і повідомила що — Приходьте завтра, закриємо через планшет.

Результат від відвідування відділення — НІЯКОГО.
Допомога від персоналу — НІЯКОГО
Настрій — НІЯКОГО
Бажання бути клієнтом банку — НІЯКОГО

Відділення банку
м.Суми вул.Харківська
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 22 листопада 2022, 11:42
Раді, що питання нашого клієнта вирішилося!
Проте, хочему зауважити, що Юлія Бурба спробувала надати найбільш легкий та швидкий для наших клієнтів спосіб закриття карткового рахунку у Sense SuperApp. Завдяки цій можливості, дійсно, можна не писати у чат підтримки, не ходити у відділення або ж не телефонувати у контакт-центр.
Знаходячись вдома, можна зробити закриття рахунку в кілька тапів у вашому смартфоні.
Остап Бендер 17 листопада 2022, 11:57
У грудні закінчується доларовий депозит. Зарані звернувся до оператора підтримки щоб забронювати готівку для видачі депозиту у день закінчення. На що мені відповіли «Якщо депозит закінчується XX/12/2022, то саме в цей день ви зможете подати запит на бронювання, після повернення коштів з депозиту. На перед забронювати не можливо». «У зв’язку з особливостями доставки валюти під час військового стану строки замовлення становлять 10 робочих днів.»

Кошти з депозиту і так гарантовано повернуться на рахунок у день закінчення, тому це виглядає як штучне затягування процесу повернення коштів. Тобто банк додаткові 10 днів після завершення депозиту користуватиметься моїми коштами безкоштовно. А коли готівка потрібна терміново, то це ще і вкрай незручно.

У інших аспектах, банк досить хороший (якщо не враховувати глючний та повільний додаток Sense).
Сенс Банк
Відповідь банку
17 листопада 2022, 12:13
До введення військового стану проблем із забезпеченням відділень готівкою не було й ми йшли на поступки та по ініціативі банку приймали заявки на бронь для депозитів ще до повернення коштів. Проте зараз ми змушені повернутись до регламентованого процесу. В крайній ситуації є можливість отримати кошти раніше, якщо вони наявні в касі. До введення військового стану ми встигали привозити необхідну суму валюти для клієнтів в ці строки. Зараз ситуація змінилася, кожен день можливі непередбачувані обставини, від відключення світла до бомбардувань :(
Над додатком працюємо кожен день, з кожним оновленням пришвидшуємо працездатність.
Peterets 15 листопада 2022, 15:02
Якість обслуговування для банка із таким рейтінгом с дуже погана. Спочатку несвоєчасно приходять sms повідомлення, потім блокують доступ до входу у Serse Super App. Дозвонитися можливо тільки до «Алли», яка не може вирішити питання, а якщо переключючає на оператора, то виклик зривається. Коли не має можливості користуватись послугами вашого банку, є потреба його змінити на більш доступний.
gomovych 15 листопада 2022, 9:46
На протяжении долгих лет, я являюсь клиентом этого банка. Меня всегда все устраивало, никогда ни в чём не подводили.я даже переходя на другую работу, просила чтобы зарплату платили именно в этом банке…но, пока не решила у них на полном доверии открыть депозит!!! Это первый банк в моей жизни который довёл меня до слёз…История очень длинная, вкратце…обратилась я на горячую линию банка с просьбой мне помочь, так как ситуация у меня не простая была, мною занимался не один сотрудник…видимо я им так надоела, что они тяп ляп мне быстро сделали и забыли как страшный сон…я очень образовалась, что сделала то, что мне нужно было, открыла депозит с подальшим пополнением…пока не решила через неделю его пополнить…и тут у меня шок!!!😡
1- пополнить депозит не могу, потомучто он оказывается не пополняется в гривнах
2- открывая депозит можно пополнить его на 100000 грн…в месяц
Короче, и много другого дерьма я узнаю уже позже…они оказывается мне просто не договорили…интересно? Я должна была об этом всем сама догадаться??? Я не компетентна в этих вопросах, поэтому и обратилась к специалистам…у меня на карте зависли деньги, пополнить не могу депозит, новый открыть не могу — лимит…Так больше всего мне понравилось, я оставила жалобу, мне перезвонили и говорят, мол, да, мы прослушали разговоры, действительно сотрудники забыли указать эту информацию…но и Вы не спросили!!! Всмысле не спросила? Я рассказала зачем мне нужен депозит, они должны были все условия выложить…короче, я осталась виновата…и в конце у них прозвучала фраза, Но мы же один раз ошиблись на Вашей практике, можно нас и простить…Мой ответ НЕТ!!! Как только я вернусь в Украину, сразу же расторгну с Вами все связи, забуду как страшный сон…и конечно же всем розкажу о Вас, буду отговаривать не связыватся с таким безответственным банком, в котором работают не опытные сотрудники! Худший банк!!! Спасибо вам за слёзы…
Сенс Банк
Відповідь банку
22 листопада 2022, 13:45
Ми повністю розуміємо вас та ваше невдоволення щодо даної ситуації, але на жаль, такі особливості депозиту за рахунок купівлі валюти. Місячний ліміт на суму депозиту встановлено з боку НБУ і він складає до 100 000 грн в еквіваленті, і при всьому бажанні, але змінити його зі сторони банку не можливо. Щодо поповнення, то оскільки це валютний депозит, то згідно його умов, поповнення можливе тільки валютою. Максимальна сума поповнення вкладу становить 200% від початкової суми вкладу. Запропонували вам варіанти рішення в особистих. Коли будете мати час — відпишіть нам.
Ukrainaua 12 листопада 2022, 12:30
открыл карту Black — в договоре указано обслуживание бесплатно в итоге каждый месяц 150 грн списывали за обслуживание! 2 — SMS уведомления стоит в месяц 25 грн в договоре тоже не указана 3 — за проверку в банкомате баланса снимают 5 грн
(Не рекомендуют данные банк для использования редких Гадкий банк — скучает скрытых платежей !!!)

по итогу обдирают как могут — закрыл через месяц использования данной карты отказался от услуг данного банка!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 12 листопада 2022, 12:50
Нам дійсно прикро, що ви не до кінця ознайомилися із тарифами картки Black.
Отже, відповідаємо на ваш коментар:
1) До 24.02 по картковим пакетам White, Black & Graphite завжди було щомісячне обслуговування пакету послуг, але виконавши певні умови, обслуговування могло бути безкоштовним. Від 24.02 по 30.09 плати не було. І вже починаючи з 1.10 ми її повернули (умови потрібно були виконати у вересні). Про повернення плати ми повідомляли на нашому сайті, додатково були пуш-повідомлення у застосунку Sense SuperApp та у соціальних мережах;
2) В тарифах картки прописано, що підключен «Альфа-чек»;
3) Знов ж таки, повертаємося до тарифів обслуговування (до речі, вони є не тільки в Sense SuperApp, але й на нашому сайті: https://alfabank.ua/packages/paket-black).
Перегляд залишку коштів через банкомати Альфа-Банку Україна: 1 раз на добу – не тарифікується, потім – 2 грн. (0,09 usd, 0,09 евро). Перегляд залишку коштів через банкомати інших банків — 2 грн. (0,09 usd, 0,09 евро).

Ми розуміємо, що не завжди усі можуть переглянути умови по картці або віднайти ці тарифи. Не зважаючи на це, ми завжди готові підказати нашим клієнтам, пропонсультувати їх та порадити, що краще обрати. Нам дійсно прикро, що ви залишили наш банк. Але зараз, надавши вам усі тарифи по картці, маємо надію, що ви повернетесь знов. Гарних вихідних!
13775870 11 листопада 2022, 8:56
Сильных сторон у этого банка просто нет, а вот слабых более чем достаточно (жаль что здесь можно выбрать только 3)
И так начнём…
Банк и клиент всегда были на расстоянии, банк сам по себе, клиент к сожалению сам по себе. Тобой заинтересованы только один раз- когда ты открываешь депозит, когда берёшь кредит или вообще связываешься с этим банком. Отделений мало, а всвязи с войной стало ещё меньше, постоянно отделения закрываются. Парадокс, закрывают удобные, оставляют во всех смыслах неудачные отделения. Денег всегда на отделениях не хватает, номинал купюр скудный (или только маленькие или крупные купюры), в банкомате вообще номинал купюр поражает — по 20, 50, максимум 100 гривен, а если клиент снимает 100000 то ему «танцевать с бубном» очень долго. Касса и кассир вам не поможет, может только сообщить- «банк обменом не занимается», вот так.
депозиты, ставки маленькие. Кредиты, ставки высокие. Мобильное приложение было сносное, его меняют на новое и … и оно в 1000 раз хуже старого, капец, это возможно только в этом банке!!!
Итог- не рекомендую.
Берегите свои нервы и деньги.
Сенс Банк
Відповідь банку
11 листопада 2022, 13:28
Дуже вдячні за такий розгорнутий відгук. Нам не важливо, клієнт оформлює депозит чи кредит, ставлення у нас до всіх однакове. Відділень дійсно стає меньше, але з'явилось багато альтернативи, як вирішити питання не виходячи з дома: чат/відеочат/гаряча лінія. Банкомати без затримок поповнюються купюрами, дуже дивно, що виникла така проблема. В банкоматах є купюри номіналом 50/100/200/500/1000. Щодо ставки по депозиту, одні з найкращих умов, в залежності від терміну. По кредитам є реструктуризації та акції 80/20. Щодо додатку, постійно працюємо над ним та робимо краще. Помилок не робить той, хто нічого не робить 😢
Проблема вирішена
Lol1234 10 листопада 2022, 10:51
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Швабська, 36
Поповняла картку альфа банку у відділенні банку через банкомат, оскільки працівники каси ніколи не мають бажання прийняти від клієнта кошти на поповнення карти, а відразу «посилають» у банкомат. Банкомат взяв кошти у розмірі 50000 і «подавився» ними і написав технічна помилка звертайтесь до банку. Звернувшись відразу до банку мені сказали: «звернення ми зафіксували, термін розгляду 45 днів». Банкомат майже відразу інкасували, оскільки на все місто тільки 2 чи 3 банкомати. Але банк не поспішає повертати кошти оскільки хоче на протязі цілих 45 днів ними користуватись «на шару» думаю клієнту банк недає в користування таких грошей безкоштовно!
Будьте обережні і оминайте цей банк-шахрай у якого розумні банкомати і забирають такі суми для внутрішнього користування банку!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
11 листопада 2022, 8:51
Ситуація дійсно неприємна, врахуємо на майбутнє. Ваші кошти вже на місці, там де і повинні бути. З співробітниками відділення буде проведено бесіду, бо це недопустимо. Дуже прикро, що саме такий досвід ви отримали у співпраці з нами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
spam2023 9 листопада 2022, 9:54
купляли у квітні військові овдп через застосунок, ніби все супер, без комісій (приват отдихає), овдп погасилися, забрали кошти, але почалося найцікавіше. На прохання надатаи виписку (щоб з неї переписати інфо для заповнення річної податкової звітності) саппор у чаті післав у відділення. Але відділення у моєму місті закрилося у травні чи червні. Тобто я маю їхати за справкою у інше місто у той час, як усі банки і держоргани переходять на безпаперовий документообіг цей російський банк винаходить покарання для пересічних, хто посмів купити військові облігації.

Йдіть за своїм військовим кораблем, будь ласка. Слава Україні.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2022, 10:14
Хочемо дізнатись детальніше про те, що сталось, і по можливості — вирішити ваше питання, тому вже пишемо вам у особисті повідомлення. Дякуємо за ваш відгук про нашу роботу♥
geriko12 8 листопада 2022, 12:41
Напишу реальный отзыв, как есть) Много лет работаю с банком, во время войны единственный банк который оставил кешбэки на карте! банк у которого всегда четко и без проблем работает приложение на смартфоне, действительно онлайн банк, с кучей функционала! банк который во время войны без проблем выдал валюту «да надо было заказать)», отделения работают исправно, внимательное обслуживание.
А те кто кредиты не хочет возвращать, так вы берете деньги не банка, а тех клиентов которые депозиты ложат в банк, и если набрал денег на всякую чушь типа телефоны, телевизоры и так далее, то будь добр верни, или не бери.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2022, 12:58
Ми дуже раді, що всі ці роки ви залишаєтесь з нами 💕 Безмежно вдячні за ваш відгук, адже слова вдячності мотивують нас працювати далі та робити все можливе для того, щоб ставати краще для наших клієнтів 😊

Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
bipvel 5 листопада 2022, 6:53
Крайне непорядочная политика банка, вводить клиентов в заблуждение, ради получения своей выгоды: в приложении пишется, что нет задолженности, а по итогу всплывают проценты какие-то, их вычитают, создавая задолженность и снимают плату 100 грн, так как придумали снимать 100 грн с кредитных карт, если есть задолженность свыше 20 грн… Естественно клиенты оплачивали б эти проценты до расчётной даты, если б кто-то уведомлял о них, но это умышленно не делается…
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 15 листопада 2022, 8:45
Написали щодо вашого питання вам у приватні повідомлення, але, на жаль, так і не отримали більше інформації для перевірки. Якщо ви все ж таки погодитесь на перевірку та надасте нам ваші дані, ми спробуємо вирішити цю ситуацію. Ви завжди можете написати нам у приватні повідомлення або у наш чат підтримки.
Dexter1995 4 листопада 2022, 12:35
Альфа Банк за эти годы вывел качество обслуживания на новый уровень. В чат поддержки обращаюсь не часто, но случаются ситуации, когда это необходимо и каждый раз остаются приятные впечатления от общения с сотрудниками. В частности, хочу выделить Олю Яневу — очень быстро и качественно предоставила ответы на интересующие меня вопросы. Благодарность Оле за компетентность и оперативность!
Сенс Банк
Відповідь банку
4 листопада 2022, 13:00
Дуже вам дякуємо за те, що знайшли час і залишили відгук!

Для нас це дуже важливо і приємно. Передаємо палкий «привіт» від всієї команди та від Олі особисто 😉
verdad 3 листопада 2022, 21:36
Пришло обновление приложения с посылом «для вас индивидуальное предложение по депозитам «но по факту индивидуальное предложения это не работающее приложение которое даже не даёт войти ни то что бы сделать необходимые операции. Ребят, странно как-то выглядит у вас клиентоооиентированность
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 4 листопада 2022, 9:18
Чудова новина! Наші спеціалісти вже все виправили й завантажують нове оновлення. Тому очікуйте протягом кількох годин його у сторі. Нам дуже прикро, що ви зіштовхнулися із цією проблемою. Гарного дня.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
anastasia9819 2 листопада 2022, 22:11
Вітаю, дуже вдячна оператору Роману Неделько, за те що надав професійну консультацію щодо моєї заборгованості по дебетовій картці, в мене списалися плата за користуванням карткою, я була цьому дуже обурена, так як мене ніхто не попередив про це, а інформація про зміни у тарифах якось оминули мене стороною. а Роман мене заспокоїв, не залишився байдужим та попередив про те що з мене спишется ще плата за користуванням карткою, якщо я зараз не погашу, не закрию її, він мені допоміг вийти з цієї ситуації, я настільки вражена що Роман проявив ініціативу допомогти закрити цю плату, він змінив моє ставлення про обслуговування клієнтів у цьому банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2022, 8:52
Дуже вам дякуємо за відгук! Завжди стараємось якщо проблема навіть і виникла, то в першу чергу її визнати і виправитись 😉

Про повернення в тарифи комісії за обслуговування пакету послуг всім клієнтам відправляли push-повідомлення, дуже шкода, якщо не помітили повідомлення, або з технічних причин не отримали його 😥Сподіваємось, що в майбутньому проблеми нам виправляти вже не доведеться і дякуємо вам за співпрацю ❤
Belashkov1963 2 листопада 2022, 19:38
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 96
Хотів подякувати Крилова Сергія, за те що він не залишив мене в скрутній ситуації.
Я за кордоном, номер український не підтримує смс тут, картки заблоковані, увійти в додаток не можу. Але він після дзвінку на відеочаті забрав на особистий контроль, спілкувалися декілька разів і все-таки вирішили питання. Допоміг оформити продукти, розповів як краще погашати кредит і картку. І як це зробити більш вигідніше ніж як я думав.
Дякую вам, за такого спеціаліста.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 листопада 2022, 19:51
Зробили наш вечір кращим, і ми вже радісно передаємо вашу подяку Сергію♥ Бажаємо вам всього найкращого, і більше без скрутних ситуацій☺
ukrx 2 листопада 2022, 11:56
Делал покупку на сайте. Была возможность выставить счет в гривне, чтобы площадка получила гривну. Выставил. Оплатил. В выписке банка так и отобразилось — списало гривну. Но потом мой баланс уменьшился. В выписке никаких дополнительных трат не было. Позвонил оператору. Проблема — курс. Якобы списали из-за курса.
Получется:
Платил — гривной по счету в гривне. Но списали из-за курса. Муть. Похоже у вас пробелмы в обработке платежей и банк списывает деньги по ошибке.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 листопада 2022, 12:39
Можливість обрати валюту, в якій будуть вказуватись ціни на закордонних сайтах є завдяки технології DCC.

DCC — технологія, за допомогою якої продавці вказують ціну у валюті країни, де випущена картка покупця, щоб орієнтувати на суму списання за орієнтовним курсом.

Одразу після проведення покупки відбувається блокування суми, тобто вона стає недоступною до використання (баланс зменшується), далі через 2-3 робочі дні (в середньому) банк продавця підтверджує успішність операції і виставляє нам запит на остаточне списання. І вже через МПС запит на списання нам надходить у валюті, оскільки якщо магазин зареєстрований, наприклад, в США, то розрахунок буде в доларах і тільки для вашої зручності ви бачите ціну в гривні.

І якщо орієнтовний курс, за яким продавець подавав на блокування, нижчий від курсу, який діє на дату списання, то, на жаль, різниця буде до знята з рахунку. Однак це працює і в зворотному напрямку, якщо різниця курсу буде на вашу користь, то частина коштів знову стане доступною на балансі
Vanga 777 2 листопада 2022, 9:37
Прийшов в банк купив пару сотень долларів. Ще були доллар в наявності, прийшов через 10хв. ще купити долларів. Підійшов знову до каси, а мені говорять каса працює в залі за 6місцем! Я спочатку не зрозумів, як це каса працює в залі тим паче з коштами. Підхожу до 6місця, а тут мені почали розповідати за депозити на півроку по курсу НБУ. Мені доллари потрібні були сьогодні, а не через півроку!!! Як може працювати банк без каси? Не рекомендую даний банк!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 8:51
Уточнили деталі по ситуації, яка виникла у відділенні банку.

На момент звернення до відділення залишок коштів в касі був зарезервований для клієнтів, які завчасно бронювали їх для зняття з рахунків. Логістика, на жаль, дещо ускладнена, тому не завжди можемо забезпечити всіх валютою для обміну :(

Тому запропонували вам альтернативу з оформленням депозиту через валютообмін, як альтернативу, непоганий варіант для заощадження валюти. Шкода, що у вашій ситуації він не підійшов :(
Maksim888 2 листопада 2022, 0:03
Дуже не сподобався альфа-банк. Встановив додаток банку та відкрив рахунок по реф. посиланню друга і повинен був отримати 100 грн. за регистрацію, але гроші так і не зарахували. Картою/рахунком не користувався. Потім пройшло 2−3 місяці, прийшла смс на вайбер, що в мене -500 грн. заборгованості на рахунку. Дзвонив в банк, а там кажуть, що по картці с 1.10.22 почалось платне обслуговування 500 грн /міс. Мені не було про це повідомленно, хоча повідомлення про те, що з мене знято 500 грн. прислали. Співробітник залишив заявку на відшкодування, тому що це помилка банку, що не повідомляють своїх клієнтів про зміни. Сказали, що відшкодування займе від 3 до 5 роб. днів, але прислали смс що відшкодування не буде, потрібно самому погасити заборгованість і тільки тоді можна закрити рахунок. Тепер заручник ситуації, через помилки банку. Наживаються на людях під час війни. Не кращі за окупантів-мародерів. Таких тарифів (500грн./міс.) не має в жодному банку. Нікому не раджу співпрацювати з цим банком.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 8:45
Нам дуже шкода, що виникла ситуація, яка викликала негативне відношення у вас :(

Перевірили всі деталі, про повернення плати за обслуговування по карткам надсилали всім власникам карток push-повідомлення з додатку. З приводу саме такої суми комісії, то це преміальна картка, випущена на найпрестижнішому пластику Visa/MastarCard, доступні максимум послуг від МПС та банку. Але картка в той же час буде безкоштовною при виконанні умов по сумі покупок/залишкам власних коштів в банку.

Якщо не підходять такі тарифи, то можна їх змінити на більш дешевші та з більш простими умовами для безкоштовного користування.
Проблема вирішена
alexander6433 1 листопада 2022, 15:36
Добрый день, 19.10 сделал покупку в магазине цитрус, по акции должен зачислиться бонус в размере 5% (до 500 бонусов), но он зачислен не был. В поддержке отмахиваются уже 2 недели просьбами ждать. Покупка не из дешевых, поэтому расчитывал вернуть часть акционным кешбеком Просьба помочь с зачислением бонусов, спасибо.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 листопада 2022, 16:30
Добрий день! В подібних партнерських акціях, як правило нарахування бонусів відбувається у разі розрахунку через конкретні термінали (список яких надає магазин). У вашому випадку термінал не був зі списку :( Але ми вже передали на уточнення до партнера, чи належить їм термінал і у разі позитивної відповіді бонуси обов'язково до нарахуємо.

Пробачте, будь ласка, що змушуємо чекати :(
account38 1 листопада 2022, 11:25
Альфа-Банк являється найгіршим банком. Колись було встановлювлено додаток так як подружка попросила що за встановлення буде 100грн. Після того додаток видалено, ось нещодавно прийшло сповіщення на Viber що є заборгованість, заново встановлюю додаток, а там -500 грн за незрозуміле обслуговування картки якою ніхто не користується, про це ніяк не було повідомлено. Було написано в підтримку, сказали «погасимо вам борг на протязі 3 робочих днів після того потрібно закрити рахунок» потім прийшло сповіщення що борг вони закривати не будуть але і я його не збираюсь закривати! В країні війна, а працівники банку просто наживаються на людях. Мені прикро що в моїй країні проживають такі люди, і ще говорите що росіяни погані то чим співробітники цього банку кращі??
Сенс Банк
Відповідь банку
1 листопада 2022, 11:31
Вітаємо! Ситуація дійсно засмучує, проте давайте спробуємо її вирішити? Напишемо вам у особисті повідомлення, щоб детальніше розібратись у проблемі♥
zaryada94 31 жовтня 2022, 17:26
Зіштовхнувся з проблемою переказу коштів на карту іншого банку, а саме із зняттям небажаної комісії.
Співробітниця банку Оксана Самойленко допомогла вирішити проблему, чудове обслуговування.
4 зірки за російське походження банку, дуже прикро що цю проблему не вирішують, надія лише на ЗСУ.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 31 жовтня 2022, 17:33
Добрий вечір! Дякуємо за ваш відгук, ми щиро раді, що Оксана Самойленко допомогла вирішити ваше питання так, що ви завітали на Мінфін та залишили про неї таке приємне повідомлення. Вона буде дуже рада.

Стосовно російського походження, то Альфа-Банк Україна є окремою юридичною особою, котра ніяк не пов'язана з іншими банками Альфи. Щодо російських акціонерів, репутація котрих не є бездоганною, то вони ще навесні були відсторонені від управління банком, а також не мають право голосу по акціям банку.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 46 46.55
USD 41.35 41.8
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 46 46.55
USD 41.35 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝