×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 46 | 46.55 |
USD | 41.35 | 41.8 |
Всі курси банку |
марне відвідування відділення
От і я так думав, перейшовши до відділення Альфа-Банк. Підібравши час між вимкненнями електрики та тривогами, зайшов до альфа-банку для закриття рахунку.
І ось я потрапив до 'Фахівець II категорії' Бурба Юлія
Надавши картку банку та свій паспорт я попросив її закрити рахунок.
На що мені Юлія відповіла, що зробити цього у неї немає можливості. І це зробити можу лише я, через додатки.
Виходить у відділення банку, співробітник банку не може вам допомогти.
На моє прохання зателефонувати на гарячу лінію, щоб вони хоч щось змогли зробити, Юлія Бурба повідомила мене, що й гаряча лінія в цьому випадку нічого не зробить… і знову почала наполягати на додатку.
Через хвилин 10 розмови Юлія Бурба все ж таки взяла мою карту і подивилася інформацію про неї, і знову мене здивувала сказавши що сьогодні проходили операції по моїй карті і повідомила що — Приходьте завтра, закриємо через планшет.
Результат від відвідування відділення — НІЯКОГО.
Допомога від персоналу — НІЯКОГО
Настрій — НІЯКОГО
Бажання бути клієнтом банку — НІЯКОГО
Відділення банку
м.Суми вул.Харківська
Проте, хочему зауважити, що Юлія Бурба спробувала надати найбільш легкий та швидкий для наших клієнтів спосіб закриття карткового рахунку у Sense SuperApp. Завдяки цій можливості, дійсно, можна не писати у чат підтримки, не ходити у відділення або ж не телефонувати у контакт-центр.
Знаходячись вдома, можна зробити закриття рахунку в кілька тапів у вашому смартфоні.
Коментарі (7)
Кошти для повернення валютного депозиту неможливо замовити зарані (+ 10 днів штучного затягування)
Кошти з депозиту і так гарантовано повернуться на рахунок у день закінчення, тому це виглядає як штучне затягування процесу повернення коштів. Тобто банк додаткові 10 днів після завершення депозиту користуватиметься моїми коштами безкоштовно. А коли готівка потрібна терміново, то це ще і вкрай незручно.
У інших аспектах, банк досить хороший (якщо не враховувати глючний та повільний додаток Sense).
Над додатком працюємо кожен день, з кожним оновленням пришвидшуємо працездатність.
Коментарі (2)
Якість обслуговування
Коментарі (3)
Депозит
1- пополнить депозит не могу, потомучто он оказывается не пополняется в гривнах
2- открывая депозит можно пополнить его на 100000 грн…в месяц
Короче, и много другого дерьма я узнаю уже позже…они оказывается мне просто не договорили…интересно? Я должна была об этом всем сама догадаться??? Я не компетентна в этих вопросах, поэтому и обратилась к специалистам…у меня на карте зависли деньги, пополнить не могу депозит, новый открыть не могу — лимит…Так больше всего мне понравилось, я оставила жалобу, мне перезвонили и говорят, мол, да, мы прослушали разговоры, действительно сотрудники забыли указать эту информацию…но и Вы не спросили!!! Всмысле не спросила? Я рассказала зачем мне нужен депозит, они должны были все условия выложить…короче, я осталась виновата…и в конце у них прозвучала фраза, Но мы же один раз ошиблись на Вашей практике, можно нас и простить…Мой ответ НЕТ!!! Как только я вернусь в Украину, сразу же расторгну с Вами все связи, забуду как страшный сон…и конечно же всем розкажу о Вас, буду отговаривать не связыватся с таким безответственным банком, в котором работают не опытные сотрудники! Худший банк!!! Спасибо вам за слёзы…
Коментарі (7)
банк мошенники !!!
(Не рекомендуют данные банк для использования редких Гадкий банк — скучает скрытых платежей !!!)
по итогу обдирают как могут — закрыл через месяц использования данной карты отказался от услуг данного банка!!!
Отже, відповідаємо на ваш коментар:
1) До 24.02 по картковим пакетам White, Black & Graphite завжди було щомісячне обслуговування пакету послуг, але виконавши певні умови, обслуговування могло бути безкоштовним. Від 24.02 по 30.09 плати не було. І вже починаючи з 1.10 ми її повернули (умови потрібно були виконати у вересні). Про повернення плати ми повідомляли на нашому сайті, додатково були пуш-повідомлення у застосунку Sense SuperApp та у соціальних мережах;
2) В тарифах картки прописано, що підключен «Альфа-чек»;
3) Знов ж таки, повертаємося до тарифів обслуговування (до речі, вони є не тільки в Sense SuperApp, але й на нашому сайті: https://alfabank.ua/packages/paket-black).
Перегляд залишку коштів через банкомати Альфа-Банку Україна: 1 раз на добу – не тарифікується, потім – 2 грн. (0,09 usd, 0,09 евро). Перегляд залишку коштів через банкомати інших банків — 2 грн. (0,09 usd, 0,09 евро).
Ми розуміємо, що не завжди усі можуть переглянути умови по картці або віднайти ці тарифи. Не зважаючи на це, ми завжди готові підказати нашим клієнтам, пропонсультувати їх та порадити, що краще обрати. Нам дійсно прикро, що ви залишили наш банк. Але зараз, надавши вам усі тарифи по картці, маємо надію, що ви повернетесь знов. Гарних вихідних!
Коментарі (1)
Ужасный во всех отношениях банк
И так начнём…
Банк и клиент всегда были на расстоянии, банк сам по себе, клиент к сожалению сам по себе. Тобой заинтересованы только один раз- когда ты открываешь депозит, когда берёшь кредит или вообще связываешься с этим банком. Отделений мало, а всвязи с войной стало ещё меньше, постоянно отделения закрываются. Парадокс, закрывают удобные, оставляют во всех смыслах неудачные отделения. Денег всегда на отделениях не хватает, номинал купюр скудный (или только маленькие или крупные купюры), в банкомате вообще номинал купюр поражает — по 20, 50, максимум 100 гривен, а если клиент снимает 100000 то ему «танцевать с бубном» очень долго. Касса и кассир вам не поможет, может только сообщить- «банк обменом не занимается», вот так.
депозиты, ставки маленькие. Кредиты, ставки высокие. Мобильное приложение было сносное, его меняют на новое и … и оно в 1000 раз хуже старого, капец, это возможно только в этом банке!!!
Итог- не рекомендую.
Берегите свои нервы и деньги.
Написати коментар
Жахливий Банк
Будьте обережні і оминайте цей банк-шахрай у якого розумні банкомати і забирають такі суми для внутрішнього користування банку!!!
Написати коментар
російський банк гадить. купили військові овдп — тепер маю їхати у інше місто за інформацією для заповнення податкової звітності
Йдіть за своїм військовим кораблем, будь ласка. Слава Україні.
Коментарі (1)
Хорошее впечатления от банка за годы работы с ним!
А те кто кредиты не хочет возвращать, так вы берете деньги не банка, а тех клиентов которые депозиты ложат в банк, и если набрал денег на всякую чушь типа телефоны, телевизоры и так далее, то будь добр верни, или не бери.
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
Написати коментар
Кредитные хитрости банка
Коментарі (4)
Прекрасное обслуживание.
Для нас це дуже важливо і приємно. Передаємо палкий «привіт» від всієї команди та від Олі особисто 😉
Написати коментар
Sens…
Коментарі (7)
здравствуйте
Про повернення в тарифи комісії за обслуговування пакету послуг всім клієнтам відправляли push-повідомлення, дуже шкода, якщо не помітили повідомлення, або з технічних причин не отримали його 😥Сподіваємось, що в майбутньому проблеми нам виправляти вже не доведеться і дякуємо вам за співпрацю ❤
Написати коментар
Подяка.
Я за кордоном, номер український не підтримує смс тут, картки заблоковані, увійти в додаток не можу. Але він після дзвінку на відеочаті забрав на особистий контроль, спілкувалися декілька разів і все-таки вирішили питання. Допоміг оформити продукти, розповів як краще погашати кредит і картку. І як це зробити більш вигідніше ніж як я думав.
Дякую вам, за такого спеціаліста.
Написати коментар
Выставлен счет в гривне. Оплатил гривной, но списали будто оплатил валютой
Получется:
Платил — гривной по счету в гривне. Но списали из-за курса. Муть. Похоже у вас пробелмы в обработке платежей и банк списывает деньги по ошибке.
DCC — технологія, за допомогою якої продавці вказують ціну у валюті країни, де випущена картка покупця, щоб орієнтувати на суму списання за орієнтовним курсом.
Одразу після проведення покупки відбувається блокування суми, тобто вона стає недоступною до використання (баланс зменшується), далі через 2-3 робочі дні (в середньому) банк продавця підтверджує успішність операції і виставляє нам запит на остаточне списання. І вже через МПС запит на списання нам надходить у валюті, оскільки якщо магазин зареєстрований, наприклад, в США, то розрахунок буде в доларах і тільки для вашої зручності ви бачите ціну в гривні.
І якщо орієнтовний курс, за яким продавець подавав на блокування, нижчий від курсу, який діє на дату списання, то, на жаль, різниця буде до знята з рахунку. Однак це працює і в зворотному напрямку, якщо різниця курсу буде на вашу користь, то частина коштів знову стане доступною на балансі
Коментарі (2)
Проблеми с долларом
На момент звернення до відділення залишок коштів в касі був зарезервований для клієнтів, які завчасно бронювали їх для зняття з рахунків. Логістика, на жаль, дещо ускладнена, тому не завжди можемо забезпечити всіх валютою для обміну :(
Тому запропонували вам альтернативу з оформленням депозиту через валютообмін, як альтернативу, непоганий варіант для заощадження валюти. Шкода, що у вашій ситуації він не підійшов :(
Коментарі (2)
альфа-банк
Перевірили всі деталі, про повернення плати за обслуговування по карткам надсилали всім власникам карток push-повідомлення з додатку. З приводу саме такої суми комісії, то це преміальна картка, випущена на найпрестижнішому пластику Visa/MastarCard, доступні максимум послуг від МПС та банку. Але картка в той же час буде безкоштовною при виконанні умов по сумі покупок/залишкам власних коштів в банку.
Якщо не підходять такі тарифи, то можна їх змінити на більш дешевші та з більш простими умовами для безкоштовного користування.
Коментарі (2)
Не начислили акционные бонусы
Пробачте, будь ласка, що змушуємо чекати :(
Коментарі (1)
Альфа-Банк
Коментарі (5)
Чудове обслуговування
Співробітниця банку Оксана Самойленко допомогла вирішити проблему, чудове обслуговування.
4 зірки за російське походження банку, дуже прикро що цю проблему не вирішують, надія лише на ЗСУ.
Стосовно російського походження, то Альфа-Банк Україна є окремою юридичною особою, котра ніяк не пов'язана з іншими банками Альфи. Щодо російських акціонерів, репутація котрих не є бездоганною, то вони ще навесні були відсторонені від управління банком, а також не мають право голосу по акціям банку.
Написати коментар