Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Zhurik 9 грудня 2022, 20:27
Ни с того ни с сего заблокировали оплату на aws.amazon.com

При обращении в чат приложения получил очень странные ответы: сначала после обращения по поводу невозможности провести операцию с гривневой карты, получил следующий ответ — «Даний сайт для банку є підозрілим, тому для вашої безпеки заборонені проведння операцій на ньому» (хотя до этого оплачивал с этой карты два года!)

Далее попробовал оплатить с долларовой карты и получаю уже следующий ответ -«Зі сторони банку блокування не відбувається, блокування є на стороні самого ресурсу, саме тому у вас і не проходять ці операції, це згідно відповіді від внутрішньої служби банку на запит, який вам подавали раніше» (при этом поддержка Amazon AWS подтвердили что не блокируют поступление средств)

Далее после еще одного обращения уже по двум картам получаю ответ — «Передали відповідь, що сайт Амазон обмежений, тобто блокування зняти можливості немає»

Что самое интересное никто не объясняет почему и зачем заблокировали мои карты для оплаты на этом ресурсе, и как это повлияет на мою безопасность с учетом того что уже несколько лет оплачиваю услуги Amazon, да и суммы там мизерные (до $10).
С другого банка все оплатилось сразу и без проблем. Видимо, к сожалению, придется все-таки менять банк.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 грудня 2022, 21:12
Шкода, що ви стикнулись із такою ситуацією: на жаль із Амазоном у нас дійсно були проблеми, і якщо ви згодні спробувати ще раз прояснити ситуацію, ми з радістю вам допоможемо. Ви завжди можете написати нам у приватні повідомлення ваші дані та всю ситуацію — і ми спробуємо розібратись♥
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
e11o4ka 9 грудня 2022, 16:54
Два клієнти оформили валютні депозити в один день. Дата закінчення депозитів 15 грудня. Один з клієнтів 7 грудня фізично прийшов у відділенні і оформив заявку на видачу депозиту готівкою 20 грудня. Другий клієнт звернувся в чат підтримки з аналогічною заявкою але 9 грудня і бажаною датою отримання готівки 23 грудня. Другому клієнту банк нахабно відмовив тому що той звернувся онлайн. Відповідно до договору про банківське обслуговування (пункт 4.2.7) клієнт має право подавати такі заявки мінімум за 5 робочих днів.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 грудня 2022, 17:45
Ми можемо зробити бронювання коштів тільки коли ваш депозит закриється, і кошти вже будуть на рахунку. Ні у відділенні, ні в чаті вам би не замовили бронювання, поки депозит не закриється. Чи може людина, яка бронювала кошти у відділенні написати нам, щоб ми все дізнались та переглянули? Написати можете у соціальних мережах, чи у чат підтримки, або ж на самому мінфіні♥ Додатково пишемо вам у приватні повідомлення☺
Ikruk 9 грудня 2022, 12:59
Доброго дня. Хочу подякувати працівнику служби підтримки Апанасенко Наталії за швидке вирішення мого питання. Також за особистий контроль питання та дзвінок з повідомленням про його вирішення. За ввічливість та людяність, бажання допомогти та емпатію.)
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 грудня 2022, 13:15
Ваша подяка вже надіслана Наталії. Це шалені ємоції, коли допомагаєш у вирішенні питання клієнтці. І вишенька на торті, коли це ж питання вирішено, і є така чудова подяка. Дякуємо вам, ви знаєте куди звертатися, якщо потрібна буде допомога :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 грудня 2022, 14:02
Відгук зарахований (на 09.12.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dzhagov 9 грудня 2022, 10:31
Сегодня получил сообщение от Эпицентра следующего содержания:
«тобі схвалено ХХХХ грн. кредитного ліміту на карту Вигода від Sense Bank. Відкривай карту і заробляй кешбек»

Думаю ну ок, протестирую — открываю карту через приложение — лимит 0. Пишу в поддержку, получаю следующий ответ:

«Немає у вас кредитного ліміту по карті. Взагалі від Епіцентру ліміт не погоджується, лише через Sense банк»

Ну ребят, ваш партнер присылает мне официальное сообщение по вашему Ко-бренд продукту, сообщение информация, в котором не соответствует действительности. Зачем вводить пользователей в заблуждение, и забирать их время, если информация непроверна и несогласована? Скрины переписки могу предоставить, как и сообщение от Эпицентра.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 12 грудня 2022, 17:36
Вибачаємося, що пропозиція відрізнялася від дійсної, на жаль, але так трапилося, що не до кінця усі дані могли підтягнутися, тому колеги надіслали пропозицію із можливістю оформлення картки із можливим кредитним лімітом. Щодо уточнення та уникнення в майбутньому подібних непорозумінь, ми звернулися для уточнення наших даних із колегами.
При перевірці дійсно на той час не було кредитного ліміту, проте, так як, ви являєтесь клієнтом вже діючим у нашому банку, то вам згодом ліміт може бути наданий по картці Вигода. Банк постійно переглядає можливість надати кредитний ліміт нашим діючим клієнтам.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Svk4046 8 грудня 2022, 18:09
Відділення за адресою: Дніпро, Запорізьке шосе, 62-К
Не банк, а днище. Любая выписка по счету 150 грн. Посмотреть, куда списаны деньги и сколько — 150 грн. Справка о закрытии кредита — платная. В отделении г. Днепр в Эпицентре «работают» три неадекватные особи. Обходите десятой дорогой этот недобанк.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 грудня 2022, 19:24
Звісно, ідеальних банків не існує, і ми є не є виключенням 😅 Дійсно, деякі послуги в нашому банку, як деякі довідки чи виписки, платні і коштують 150 грн, але що стосується довідки про закриття кредиту, про яку ви згадали у відгуку, то її можна безкоштовно сформувати в мобільному додатку банку Sense SuperApp чи отримати через наш чат-підтримку. Те саме стосується і багатьох інших довідок та виписок, котрі можна безкоштовно сформувати в додатку. Тому радимо встановити Sense, щоб мати можливість отримати потрібну вам довідку абсолютно безкоштовно 😉

Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 грудня 2022, 12:33
Отзыв не засчитан (на 10.12.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Олена Довгаль 7 грудня 2022, 22:50
Доброго вечора, хочу звернутись за скаргою. Справа в тому, що менше ніж рік тому мені видали карту з лімітом на 27000 гривень, я звісно ж потратила, на той час отримувала грошову допомогу від держави на свою доньку 860 гривень на місяць і не змогла закрити карту, думала піду на роботу, буду працювати та потихеньку виплачувати борг, але зараз в зв’язку з цим я так і не змогла вийти на роботу і мені казали, що будуть кредитні канікули, але ніяких кредитних канікул не було і борг мій зростав, мені повинен був допомагати колишній чоловік в цьому всьому, але він мені так і не допоміг.Місто в якому я перебувала Нова Каховка, Херсонська область с перших днів в окупації і не було роботи там, але якшо і була то треба було співпрацювати з орками, але це був не вихід, я пробула в окупації майже пів року, а мій борг досягав вже 35.000 гривень, зараз я чудом виїхала і в безпеці отримую впо на дитину і на себе, дзвонила на гарячу лінію банку просила щоб мені зменшили хочаб мінімальний платіж хочаб до 1000 гривень, замість 12.000, в мене нема таких грошей, щоб за це платити, а за що я їсти буду, дитину кормити? Зараз ще житло знімаю і все тягну одна так як мій колишній мене покинув с дитиною і грощі не платить, мені сказали звернутись ло колекторської служби але мені нічим не допомогли і на разі в мене борг майже 40000, взагалі по законодавству у воєний стан повинні бути кредитні канікули, що це за неподобство? Я зараз не можу працювати в мене дитина часто хворіє так, шо тепер я повинна буду виплачувати все більше і більше сумму?
Сенс Банк
Відповідь банку
8 грудня 2022, 8:30
Будь ласка, прийміть наші щирі співчуття з приводу всього вами пережитого. Ми намагаємось почути кожного, і допомогти всім, кому зможемо. Напишемо вам у приватні повідомлення, щоб ознайомитись із ситуацією ближче, та розібратись — чи можемо ми ще якось допомогти♥
Elenaborka37777 7 грудня 2022, 19:32
Доброго вечора, хотіла би написати відгук про чудового працівника служби підтримки, Косовенко Вікторія.Хотила би виразити велику подяку за те що швидко відреагувала та вирішила нашу проблему.Мало того що вона нам допомогла вирішити, так вона нас ще і підтримала,і обіцяла особисто прослідкувати щоб все вирішили!
Вікторія ще раз вам велике сердечне дякую!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 7 грудня 2022, 19:46
О, яка Вікторія молодець :) Нам приємно читати ваш відгук, і знати, що Вікторія не тільки допомогла вам, але й взяла вашу ситуацію на особистий контроль. Ми вашу подяку вже передали Вікторії!
Юлия Бабак 7 грудня 2022, 19:03
Оформила кредит у Альфа — банк (как вони себе воліють називати Sens). Кредит сплачувала вчасно, до листопада 2022 року, після масованих ракетних ударів, частково залишилася без роботи і просрочила один платіж.Написпла в чат с проханням провести реконструкцію кредиту або надати кредитні канікули, у відповідь тиша.Почали звонити на вихідних, потім кожний день, причому не має сенсу пояснювати вони між собою не спілкуються або мають різні програми. Найшла сторінку банку в Інстаграм, там якраз на тлі бурних овацій про присвоєння банку нового ім'я, попрохала про реструктуризацію кредиту. Молодці пішли на співпрацю, умови не вигідні. Тіпа щось зробили.Сьогодні зранку захожу в додаток сенс, пише що накладений арешт на рахунок.В мене питання: це як? Ви взагалі Український банк, законодавство Вам не писано?
Zhmunya 7 грудня 2022, 10:10
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Харькiвська, 2
Банк в одностороннем порядке ввел ограничение по снятию денег с карт в кассе банка, так как сумму в гривне свыше 20 000 грн. надо заказывать за неделю, а в долларах и евро за две недели при наличии необходимой суммы на счете карты.
Таким образом, когда заканчивается депозит и деньги переводят на вашу карту, получить их вы в гривне сможете через неделю, а в валюте в лучшем случае через две недели. Заказать деньги за 2 недели до окончания депозита не возможно, хотя деньги есть на депозитном счете.
Очень испортили отношение к банку такими незаконными ограничениями, получив минутную выгоду в лаге на 2 недели. Буду переводить вклады в валюте в другие банки, где выполняют обязательства в валюте своевременно, а не вводя надуманные ограничения.
Оправдания войной в данном случае бессмысленны, так как дата возврата депозита известна заранее за три месяца и обеспечить наличие валюты в дату его окончания ничем не отличается от обеспечения по заявке через 2 недели после его окончания. Жадность вас погубит.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 грудня 2022, 10:18
Дійсно, очікувати власні кошти декілька днів, не дуже приємно. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці. Але наразі попит перевищує можливості.
Бронь готівки доступна лише при наявності необхідної суми на тому рахунку, з якого ви плануєте зняти кошти.
До введення військового стану проблем із забезпеченням відділень готівкою не було й ми йшли на поступки та по ініціативі банку приймали заявки на бронь для депозитів ще до повернення коштів. Проте зараз ми змушені повернутись до регламентованого процесу.
Ми шукаємо альтернативні способи вирішення даної проблеми, отже вже зараз з картки ви можете розраховуватися за покупки в магазинах чи зняти готівку в гривні через банкомат або POS-термінали в магазинах у будь-який час.
За цю операцію з валютних карток не буде комісії за конвертацію, а сума спишеться по курсу нашого банку для розрахунків карткою.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 7 грудня 2022, 9:25
Відділення за адресою: Харків, пл. Павлівська, 2
достали угрозами и не решают вопросы уже 6 мес и не дают писменній ответ на их обман …хочу народу показать как они обманывают нас!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
9 грудня 2022, 15:40
На жаль, не отримали від вас ніяких даних та інформації, яка б допомогла вирішити дану проблему. Якщо все ж таки буде змога надати нам якісь деталі — будемо раді вирішити питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sanook 6 грудня 2022, 17:43
Так, 8.10.22 залишив відгук, про, як я вважав шахрайські дії, з боку Банку. Зі мною вийшов на зв’язок Ярослав, представник банку. Як я розумію, технічний стан моєї справи він взяв на себе. Питання станом на 02.12.22 вирішено. 5 балів персонально Ярославу.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 6 грудня 2022, 18:58
Ми дуже раді, що агент чату вийшов на зв'язок із вами та допоміг вирішити ваше питання. Ярославу подаруємо смаколики :)
Sun1 5 грудня 2022, 20:52
Я всегда делаю оплаты через компьютер.Через сайт, который раньше был мойальыабанк.после ребрендинга полностью убрали возможность сохранить квитанцию по платежу, отправить на е-мейл.Нужно иметь смартфон и додаток сенс.это категорически неприемлемо!!! Я не подписывалась на это.Вы стали хуже на просьбу выслать квитанцию на е-мейл, банк не отреагировал, Я должна купить смартфон.или пойти в отделение!!! ради квитанции! и это в войну! Верните на сайт эту возможность.Гадкий осадок, потеря времени и нежелание оставаться клиентом этого банка.Веб приложение не работает.Я не подписывала договор об том, что я не смогу распечатать, сохранить квитанцию.В итоге, не было подтверждения платежа, и я не решила вопрос.
Сенс Банк
Відповідь банку
5 грудня 2022, 21:31
Ми повністю розуміємо вас та ваше занедоволення щодо даної ситуації, але наразі сформувати квитанцію за операцією можливо лише в мобільному додатку банкy Sense SuperApp. Поки що це єдиний варіант, щоб отримати її, але можливо в майбутньому з'явиться альтернатива цього 😥

Ми обов'язково врахуємо ваше побажання стовно функціоналу веб-версії банкінгу, і можливо в майбутньому така можливість повернеться 😉
Nataliia30 4 грудня 2022, 20:53
Вэи заблокували сенс. Я за кордоном. Як мені погасити кредит якщо програма заблокована. Ви виставляйте такі суми, користуючись тим що за кордоном не має як вносити платежі. Лише через онлайн. Супер
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 грудня 2022, 11:47
Добрий день! На жаль, так і не отримали від вас відповіді у приватних повідомленнях. Але не хвилюйтеся, ви завжди можете нам написати щодо вирішення вашої проблеми.

Проте, якщо у вас є заборгованість більше 30 днів, котру ви не сплачуєте, застосунок може бути заблокований. Щоб його розблокувати, то ви можете звернутися до Чату підтримки. Перейдіть, будь ласка, за посиланням на сайт https://sensebank.com.ua/
Натисніть вкладку «Допомога» і оберіть зручний для вас канал зв'язку — Facebook Messenger/Viber/Telegram або Online Chat.
Або зверніться до Відеочату через відеодзвінок у Sense SuperApp: https://sense.top/ViChat

Погашати ваш кредит ви можете у застосунку Sense SuperApp, як тільки вам його розблокують. Ось посилання на статтю як можна оплачувати: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360017025040
Ви також можете сплатити карткою іншого банку у Sense-Погашення:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360018865759

І так як ви перебуваєте за кордоном, вам буде інформативним це посилання на статтю: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/7775770712466
Тут ви можете переглянути як ще ви можете оплатити ваш кредит.
Володимир Коропченко 29 листопада 2022, 16:04
Непоганий банк, але не зміг зняти готівку у доларах, хоча сума була не така й велика. Сподіваюсь, що далі у банку бууде якийсь резерв грошей. Пошукати готівку у інших відділеннях також недопомогло.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 6 грудня 2022, 21:28
Відповідаємо на ваш відгук. Дійсно, із-за війни та максимального попиту на валюту. Із-за проблем з логістикою, в деяких відділеннях може певний час спостерігатися нестача валюти. Було б чудово, якби ви нам повідомили що це за відділення, щоб ми могли вплинути та змінити ситуацію, у разі чого.

Написали вам у приватні повідомлення по цій ситуації, щоб вирішити ваше питання.
На жаль, ви нам поки що не відповіли, але ми маємо надію, якщо знов будем потрібні — ви нам напишите.
Проблема вирішена
maxkom 29 листопада 2022, 9:40
Відділення за адресою: Львів, вул. Чайковського, 33
Обслуговуюсь в м. Львів. Хочу переказати валюту в іншій українській банк. Мені не дозволяють це зробити посилаючись на відсутність світла в Києві. Йде четвертий день. Альфа ще працює в Києві?
Сенс Банк
Відповідь банку
1 грудня 2022, 11:49
Проблему вирішили, але нам дуже шкода, що виникло таке непорозуміння.

Пробачте, будь ласка, за ці незручності!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Syrob 28 листопада 2022, 23:32
Користуюсь послугами банку багато років і ніколи не виникало ніяких проблем, поки не завітав у відділення в Білій Церкві. Попросив допомогти зареєструватись в електронній черзі, просто не побачив де розташований пристрій. І тут вислухав від Тетяни Демської (ім'я написане на робочому місті) що вона не зобов’язана допомагати і бігати туди сюди вона не буде. В подальшому всі питання були успішно вирішені. Навіть коли вимкнули світло зуміли видати гроші з каси. Але поведінка однієї людини звела нанівець враження від роботи всього колективу.
Сенс Банк
Відповідь банку
29 листопада 2022, 8:33
Ми дуже раді, що все ж змогли вам допомогти з вирішенням питання навіть за відсутності світла, але одночасно дуже шкода, що ситуація і враження були зіпсовані :(

Вибачте, будь ласка, за це! Хочемо пропрацювати проблему, тому будемо дуже вдячні якщо надасте відповідь на кілька уточнень в особистих повідомленнях, вже біжимо до вас
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rokitska 28 листопада 2022, 20:41
Просто чудовий співробітник банку, вперше бачу настільки чудове обслуговування. Вперше чую щоб цікавилися станом склієнта, це дуже крутої
Крилов Сергій дякую за чудовий настрій та вечір і віру у нас усіх))
Сенс Банк
Відповідь банку
28 листопада 2022, 20:49
Дуже дякуємо за ваш відгук!

Ніколи не станемо сумними працівниками банків з анекдотів, оскільки в другу чергу ми люди, а в першу — українці. Вільні, незламні та об'єднані як ніколи 💙💛

Працюємо для вас і прямуємо до перемоги!
AlexCV1 28 листопада 2022, 18:59
Знімала декілька днів тому гроші в мережі ваших банкоматів готівку. Транзакція була здійснена з картки іншого банку але так як вибору не було (енергопостачання не було в місті в загалі) зняла тут. Так при проведенні транзакції банкомат гроші не видав. Видав тільки карту і почав відраховувати кошти та виключився. Банк гроші не повернув.
Нажаль терміни повернення теж не називають. Сума була великою як на мене.
Навіть повний ребрендинг банку не допоможе його такій репутації. Ні кому не рекомендую даний банк. Так як гроші при такій стуації не повернуться.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 грудня 2022, 11:11
Уточнили, що напряму такі ситуації не вирішуються :( Такі спори урегульовуються в терміни згідно правил міжнародних платіжних систем, у випадку з MasterCard це строк до 45 днів.

Зі свого боку такі запити вирішуємо так швидко, на скільки це можливо
wital 28 листопада 2022, 15:02
Перейшов с Ощада і привата в Сенсе банк, одразу не все шло добре, але потроху розібрався і впевнений шо цей банк #1, в Украіні, радують відсутність коміссіі, радують депозити, війскові облігаціі з пріемними відсотками, також простота викоростування,і пріемний персонал, з обратнім звязком, наразі банк перейде во властність держави, так шо побажання вам не опустится до рівня ощада і прівата, дякую
Сенс Банк
Відповідь банку
28 листопада 2022, 16:36
Безмежно вдячні за ваші теплі слова 😊 Ми раді, що навіть через труднощі, ви обрали та залишаєтесь із нами. Будемо і надалі робити все можливе для того, щоб ми залишались задоволені нашою робою 💕
Serhii22 26 листопада 2022, 2:05
Відділення за адресою: Одеса, вул. Малиновського, 71
Через 2 месяца случайно узнал, что оказывается есть ежемесячная комиссия с октября 100 гривен за пользование кредитным лимитом с долгом превышающим 20 гривен.Никто не предупредил, а втихую внесли изменения в тарификацию и списывают молча.Мы перечитываем договор и тарифы наверное каждый день.Нормальные банки сообщают смс по крайней мере о подобных изменениях.Отвратительное отношение к клиентам.И подобное уже не первый раз замечено за этим банком.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 листопада 2022, 8:25
Ми ввели комісію по причині здорожчання грошового ресурсу, який ми надаємо нашим клієнтам у вигляді кредитної лінії. Адже орієнтиром його вартості є облікова ставка НБУ, а вона у червні цього року зросла з 10% до 25% річних. Згідно з п.11.1.1. ДКБО «У випадку необхідності внесення змін до Правил користування Карткою або Тарифів на обслуговування Картки, Банк не пізніше ніж за 30 (Тридцять) календарних днів до дати з якої застосовуватимуться змінені Правила користування Карткою або Тарифи на обслуговування Картки, направляє Клієнтам повідомлення про такі зміни шляхом розміщення відповідного повідомлення на Інтернет-сторінці Банку.». Посилання, де було розташовано повідомлення https://alfabank.ua/news/zmini-do-tarifiv-za-kreditnimi-kartkami-at-alfa-bank-ukraina

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝