Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Zezmar 30 серпня 2023, 13:41
Звернувся на гарячу лінію за допомогою з реструктуризації кредитної заборгованості, на що, оператор мені дав пораду, позичити в когось гроші та заплатити кредит.
Тепер з банком стало все зрозуміло.
Сенс Банк
Відповідь банку
6 вересня 2023, 8:37
Хотіли б отримати трішки більше деталей та ваші дані, щоб все переглянути і знайти можливі варіанти вирішення питання, але не отримали від вас відповіді, на жаль.
Відповідь колеги звісно цікава, як альтернатива, але все ж таки хотілося б переглянути все більш детально.
Напишіть нам повторно в особисті, якщо буде бажання чи можливість, будь ласка.
Ваш помічник, Микита
SenkoDV 29 серпня 2023, 12:25
Видимо дела плохи у Банка, раз названивают по 5−7 раз в день, причем не с первого раза начинается разговор. Плюс ко всему, объяснять что-либо им бесполезно. НО… такое впечатление что я единственный должник остался, причем ведут себя настырно и нагло. А раз так — значит указка от новых управляющих. Далее — угрожают судом. Оно и понятно, тк знают что суды на их стороне. Но опять таки НО… должников море. Неужели на всех должников (около миллиона+ точно) подадут в суды? Что-то странно все это. Но проблемы у банка явно начались
Сенс Банк
Відповідь банку
6 вересня 2023, 8:18
В банках є відділ, який працює з заборгованістю, тому в дзвінках немає нічого дивного. Це було завжди, в незалежності від змін, які відбулися за останній час. Ніяких проблем ми не спостерігаємо і в майбутньому зробимо все можливе, щоб їх і не було.
Щодо поведінки дзвінку, потрібно уточнити деталі, що саме не так і все переглянути, тому якщо буде можливість, напишіть нам в особисті, будь ласка, щоб ми все перевірили.
Відповіді від вас, на жаль, не отримали(
Ваш помічник, Микита
ValeriaDnipro1 28 серпня 2023, 21:15
Хочу висловити щиру вдячність співробітнику служби підтримки Сергію Крилову за неймовірну допомогу вирішенні питання, пов’язаного з онлайн рахунком та віртуальною доларовою карткою в Sence Bank.
Я і раніше намагалась отримати допомогу від трьох операторів, але, на жаль, отримували від них лише марні обіцянки. Сегій взяв ініціативу у свої руки та прийняв рішучі кроки для вирішення нашої проблеми. Його зусилля, щирість та компетентність заслуговують на визнання.
Я була приємно вражена професіональністю та відданістю роботі Сергія. Співпраця з ним була приємною та ефективною.
Бажаю подальших успіхів та високих досягнень у професійній діяльності. Ви є прикладом цінного співробітника для Sence Bank, і ваші зусилля заслуговують на велике визнання.
Сенс Банк
Відповідь банку
28 серпня 2023, 22:45
Дуже вдячні за такий розгорнутий та щирий відгук. Передамо Сергію вашу подяку ❤
Анастасія, ваша помічниця
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vitalik2000 28 серпня 2023, 15:50
Хочу подякувати просто неймовірному супер-мега-пупер джедаю Елизару. Він просто неперевершено демонструє свою силу вирішення будь-яких питань та проблем. Я лише дивуюсь що він ще працює звичайним співробітником кол центру, а не очолює його. Елизар — ти геній!!! так тримати, Нехай прибуде з тобою сила! Бажаю стати директором вже найближчим часом.
Сенс Банк
Відповідь банку
28 серпня 2023, 18:41
Дякуємо за таку щиру подяку, обов'язково передамо її Елізару. Завжди раді вам допомогти в нашій службі підтримки, обов'язково звертайтесь!

Анастасія, ваша помічниця ❤
Albert12 28 серпня 2023, 14:49
Получал в нем пенсию 8 лет. В первый день как он стал государственным закрыли счет заблокировали 2х месячную пенсию и сказали пока не погашу долг по кредитной карте 800 гривен мне мои 30 000 с пенсионного счета не вернут. Принести я должен наличные и им дать тогда вернут 30 т. По другому нельзя. Закрывайте счета и бегите от этих новых государственных упоавляющих
Сенс Банк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 21:12
На жаль, не отримали від вас відповідь в особистих повідомленнях.
Але б хотіли розібратись в цій ситуації. Так як блокування рахунку в такому випадку може бути через арешт на вашій картці, або блокування фінмоніторингом. У разі заборгованності по вашій кредитній картці/кредиту — ми не блокуємо рахунки.
Також погашення заборгованності можливо не тільки готівкою, а й безготівково.

Тому будемо раді, якщо ви нам напишете і ми розглянемо детальніше цю ситуацію.

Анастасія, ваша помічниця
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
drfdenys 25 серпня 2023, 23:37
Після націоналізації, судячи з багатьох відгуків, тимчасове керівництво банку почало закривати рахунки прибуткових клієнтів, щоб зменшити прибуток і в подальшому отримати рефінансування з бюджету. На коментарі, що викривають, такі плани, скрізь дають свої «пояснення» боти, найняті банком з геть нетривіальними ніками типу qwerty1999. Ось так.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 26 серпня 2023, 8:36
Вітаю! Банк дійсно може припинити ділові відносини з клієнтом (заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні) без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування, у таких випадках:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки;
— не надання власником картки документів згідно п. 4.2.1, 4.2.5 та 4.2.6 договору;
— виникнення несанкціонованої або простроченої кредитної заборгованості за рахунком, кредитом чи кредитною лінією;
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій,
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним шляхом);
Та в інших випадках, передбачених договором.

На жаль, трапляються випадки, коли клієнтом порушуються правила, і ми маємо закривати рахунок. Проте є випадки, коли клієнт може надати додаткові документи для перевірки, і ми можемо знову поновити співпрацю.

Банк прагне стати більш ефективним постачальником фінансових послуг для своїх клієнтів і найтехнологічнішим банком в Україні. Цінуємо відданість наших клієнтів та сподіваємось на поглиблення співпраці. Команда робитиме все, щоб задовольняти потреби наших клієнтів, і сподіваємося, що розрив співпраці на основі порушень рідко відбуватиметься.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
User4444 24 серпня 2023, 9:20
Хочу висловити свою глибоку подяку за відмінний сервіс, який надав мені Елизар. Він не лише проявив професійні знання у фінансових питаннях, а й допоміг в короткий термін вирішити мою проблему з урахуванням всіх деталей. Його ввічливість, уважність та прагнення допомогти в кожному
питанні залишили сильне враження. Весь час контактував зі мною та повідомляв про хід всіх нюансів. Дуже раджу цього співробітника як відмінного фахівця та приємну людину для співпраці. Успіхів тобі Елизар!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 24 серпня 2023, 11:44
Дуже раді, що ви змогли швидко вирішити питання, та залишилися з гарним настроєм і приємними емоціями, після спілкування з нами🌞
Обов'язково передамо ваші слова подяки Єлизару, він буде на 7 небі від щастя 🤩Дякуємо, що обираєте нас, ми це цінуємо💙

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 серпня 2023, 9:24
Відгук не зарахований (на 26.08.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
Polosatka 23 серпня 2023, 21:16
#євідновлення
Банк заблокував можливість розрахунку карткою є-відновлення. Звернення у службу підтримки не дають результату, ні клієнта, ні продавців, просто стандартні відписки.
Тиждень не можу розрахуватись за вікна та вхідні двері.
Всі умови програми є-відновлення виконані і з боку клієнта і з боку продавців, йде блокування саме зі сторони банку. В цих же магазинах без проблем розраховуються картками є-відновлення інших банків.
Таке враження, що банку вигідно тримати у себе гроші, а люди в цей час витрачають купу часу та нервів.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 серпня 2023, 19:07
Переглянувши інформацію детальніше, було виявлено наступне. При отриманні пластику, його не було активовано в додатку. Через це дійсно операцію було відхилено, але це звичайна практика, коли відбувається відмова через активацію. Навмисно ніхто ніякі кошти не блокував.
Шкода, що виникла така ситуація, але досить круто, що все вирішилося максимально швидко. Вибачте за незручності.
Ваш помічник, Микита.
Graveee 22 серпня 2023, 23:21
Користувався десь близько 3−4 місяців, замежних оборотів не було, лише свої побутові витрати і розрахунки, десь близько 15−20к в місяць. Банк був тільки в мене, нікому не попадав, ніяких підозрілих транзакцій не було. Сьогодні вирішили ні з того ні з сього розірвати зі мною ділові відносини, не сказавши ні слова просто заблокувавши вхід в додаток. Причину ніхто не пояснив, сказали що я порушив регламент (це неможливо, я не вчиняв нічого протизаконного). Співробітники в один голос мені талдичили одне й те саме, не даючи ніякої конкретики і прикриваючись службою безпеки банку. Звернувся зі скаргою до НБУ. Дуже розчарований таким відношенням, банк подобався, користувався як основним, а тут таке.
Сенс Банк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 21:24
Рішення про припинення обслуговування клієнту приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст.15 ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

З вашого боку може бути подана апелляція у разі наявних підстав.
У разі наявності відкритих рахунків у вас — вони мають бути закриті, залишок коштів може бути перерахований в інший банк за реквізитами, вказаними вами в заяві на закриття.

Анастасія, ваша помічниця
Проблема вирішена
Alonakutsa 22 серпня 2023, 9:24
Вирішили взяти з чоловіком іпотеку на придбання нерухомості в Ощадбанку, при подачі заявки виявилось, що кредит не можуть видати, так як маю кредитну карту в Sense bank з кредитним лімітом в 32800 грн. Кредитною картою не користувалася, ці кошти були заблоковані (!) Але sense bank передав до УБКІ як кредит. Крім того, sense bank не дотримується регламенту передачі даних до УБКІ, адже попереднє оновлення було 28.06.2023 при регламенті в 30/31 календарний день.
(Пишу пост 22.08.2023)
Оформила заявку на оновлення інформації, котрий день має статус — в роботі, але зміни до УБКІ так і не надійшли
Паралельно з цим замовила довідку про відсутність кредитних продуктів у банку, на що через декілька днів також отримала відмову. Причина — рахунок закривається протягом 30 робочих днів. Отже видача довідки можлива тільки після цього терміну.
Продавець квартири не збирається чекати такий термін.
Не користуйтеся кредитними продуктами від Sense bank навіть про «запас», як це було в мене, адже може вилізти боком.
Наразі ситуація така, що через кредитний ліміт в 32800 ми втрачаємо можливість придбати квартиру, звучить як абсурд 😱 але це завдяки sense bank. Але я навіть не користувалася цими коштами.
До речі, приват банк закрив кредитну карту, видав довідку і оновив інформацію про кредитні продукти в УБКІ протягом 3 днів. Тож обирайте свій банк з розумом.
Sense bank зв’яжіться зі мною.
Сенс Банк
Відповідь банку
29 серпня 2023, 9:24
Вдячні за розгорнутий опис ситуації. Переглянувши інформацію, вам було надано довідки, щодо відсутності боргу в УБКІ з нашого боку та про відсутність боргів. Також, кредитний ліміт, який був встановлений ніяк не впливав на це. Додатково в якості індивідуального підходу було погоджено дострокове закриття рахунку.
З нашого боку було повторно подано запит до УБКІ на оновлення інформації, але чому виникло саме так — рекомендуємо звернутися до них з всіма нашими довідками.
Ваш помічник, Микита
Заказал наличные.Когда привезли пришёл в отделение, Одесса, АК.Глушко 7/9.Оператор попросил паспорт для идентификации, я показал Е документ в Дии.Он ответил что по Е документу меня идентифицировать нельзя, хотя там был и загран паспорт.Переписывался со службой пидтрымки, они подтвердили что в банке в программе украинский паспорт.Хотя в Е документе есть все данные про мой паспорт.У меня вопрос: Если Сенс Банк не мог меня идентифицировать, завтра полиция остановит и тоже не сможет меня идентифицировать? Тогда зачем это Е документ?
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 25 серпня 2023, 15:03
Перевірив ваше звернення у Чат підтримки в той день, додатково звернувся щодо уточнення ситуації у відділення, в яке ви зверталися.
При звернені касир у вас попросила паспорт. В системі банку зазначений саме паперовий паспорт України, якого, на жаль, при собі його у вас не було. Перевіривши у Дії, виявилося, що був лише закордоний.

Колеги направили вас до спеціаліста для внесення змін в системі (по паспорту). Після чого спеціаліст намагався отримати через Дію дані закордонного паспорта. Але на ваш номер телефону, на жаль, не надходив ні лінк для відправки документів в Дія, ні СМС, ні навіть у Вайбер. Тому так виникло, що в той момент не вдалося спеціалісту внести змінити у систему.
Ця ситуація проаналізована та зробили висновки, щоб на місці намагалися зробити перезавантаження застосунку, перевірку мобільного зв'язку та інших налаштувань, які можуть допомогти уникнути подібної ситуації.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Елена Нерощина 21 серпня 2023, 11:45
Со своей карточке не возможно оплатить коммунальные услугипо ЄДРПОУ, и QR-коду не ищет раз весно пишите ошибка.Обратилась к знающим сотрудникам, а именно ответила «знающий» помощник Владислава Ребенко и началось.а правильно ли вы вносите цифры, а правильно ли у вас стоит телефон, а новый у вас телефон или старый так как банковское приложение работает только в новом телефоне бред сивой кобылы понёсся и по итогу.Чтоб мне помочь оплатить коммунальные услуги в приложении я должна скинуть все скриншоты и только потом будут разбираться люди если Вам вдруг предложили данный банк бегите и не соглашайтесь ни при каких вариантах и если вдруг это принцдиловка зарплатные проект тоже бейтесь получайте по ведомости, но на данный банк не соглашайтесь.Врозумительного ответа от данного банкане онлайн не получите и помощи так же.неоднократно с талкивалась с их проблемой.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 серпня 2023, 12:14
Ми повністю розуміємо вас та ваше обурення щодо даної ситуації, але з картки нашого банку ви можете оплатити будь-які комунальні послуги чи інші платежі. Зробити це можна натиснувши «Переказ/Платіж» на головному екрані, після чого обрати «Платежі» та знайти потрібну вам установу в переліку чи через пошук. Але, на жаль, не всі компанії є в додатку, тому у випадку, якщо потрібної в переліку немає, то оплатити послуги можливо через звичайний переказ за повними реквізитами отримувача. Для цього меню «Переказ/Платіж» оберіть «Перекази» та «За реквізитами». Після чого введіть дані та підтвердіть оплату. Головне, щоб реквізити було вказано правильно, тому перед оплатою краще додатково уточнити їх у отримувача.

Щодо даних, як скріншоти, модель телефону і т.д., то в деяких випадках вони потрібні, щоб ми мали змогу передати в роботу колегам із ІТ-відділу ту чи іншу проблему. Саме тому Владислава у вас і уточнювала цю інформацію.

Дякуємо, що знайшли час, щоб поділитись своїми враженнями про нашу роботу. Для нас це дуже важливо, адже завдяки цьому ми станемо краще в майбутньому 😊

З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Проблема вирішена
Dmytro42 20 серпня 2023, 13:24
Був клієнтом банку від моменту перейменування Альфа в Сенс банк. Інколи отримував на нього платежі.
Кілька днів тому банк вирішив просто заблокувати рахунки і доступ до додатку навіть не пояснюючи причини. Адекватний банк йде на зустріч клієнтам, у них же своя атмосфера.
Всі надходження на рахунок міг підтвердити, але їм очевидно все рівно.
В підтримці лише сказали що розблокування не можливе, посилаючись на положення про ділові відносини.
І така ситуація не лише в мене. Не раджу користуватись, якщо на довгий час не бажаєте лишитись без грошей.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 30 серпня 2023, 16:36
Вирішив розібратися у причині блокування, тому написав вам у приватні повідомлення на Мінфіні. Отримавши ваші дані, перевірив. Після чого попросив написати вже у наш Чат підтримки, для отримання від вас необхідних документів. Отримавши усі виписки та квитанції про підтвердження надходжень на рахунок, передав на розблокування.

Сьогодні отримав відповідь, що все добре, блокування знято. Додатково написав у чат, щоб ви перевірили, чи все добре. Отримав від вас підтвердження вирішення питання.
Сподіваюся, що взаємовідносини продовжуються й надалі, і більше подібних історії вже не буде, а буде розквіт та співпраця.
Щиро радий, що вдалося вирішити ваше питання з позитивним результатом! 😊

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
Оксана Глазкова 16 серпня 2023, 16:15
В кінці травня 2023 року від сенс банку п повідомлення з пропозицією про повне прощення боргу при оплаті 50% суми заборгованості. На гарячій лініі підтвердили пропозицію й скинули інструкцію. Внесення коштів було через касу відділення. А далі почався цирк на дроті. Прийшло повідомлення, що я успішно виконала 1 крок, на гарячій лініі підтвердили спрощення і сказали звернутися по довідку після 10 числа наступного місяця. І от уже три місяці після 10 числа мені розказують про те що прощення відбулося, просто довідка не готова, а сьогодні заявили, що ніякого прощення не відбулося, з приводу довідки — у нас затримка. Я так розумію сенс банк вирішив під видом акціі зідрати грошики з клієнтів собі в кишеню, а потім передати банк державі з даними про боржників, наче ніхто нічого не платив. Моя знайома скористалася такою пропозицією в Іншому банку і ій дійсно списали борг. Шкодую, що звʼязалася з цим банком, нікому не рекомендую.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 23 серпня 2023, 18:55
Написавши вам у приватні повідомлення, спочатку було перевірені умови виконання акції спрощення.
Після підтвердження вдалого виконання, про що вам було повідомлено, взяв на себе питання пришвидшення виготовлення необхідної довідки.
Вчора, 22.08, колеги змогли її виготовити і сьогодні ми вам у Чаті підтримки її надали.
Радий був допомогти вам вирішити питання у ці короткі терміни.
З найкращими побажаннями 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 жовтня 2024, 12:06
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/10/18/137928043/
Сергій Смішко 16 серпня 2023, 10:26
Відділення за адресою: Черкаси, пр-т Перемоги, 29
Оформив у банку карту вигода. Отримав конвертик з нею де написано, що пільговий період використання коштів 62 дні. Вчора було списано з рахунку 15 грн за смс інформування та 100 грн за розрахунково касові операції, хоча з моменту розрахунку кредитними коштами минуло 5 днів. При оформленні в банку договір не був наданий. Інформація про те, що за розрахунки на касах та інші, крім зняття буде списуватися комісія не була надана. Я такого жахливого ставлення до клієнтів ще не бачив. Користуюся кредитками інших банків, але сенс пробив дно.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 16 серпня 2023, 10:41
Дійсно по картці Вигода пільговий період діє до 62 днів, в цей час відсотки на покупки нараховуються під 0,01% річних.
Пільговий період діє саме на торгові операції, переказ коштів з картки на картку чи зняття коштів — це готівкові операції на які відсотки нараховуються саме під 45% річних.
Плата за смс-інформування, як і плата за розрахунково-касове обслуговування (далі РКО) вказана в тарифах картки.
З тарифами ви можете ознайомитись тут: https://sensebank.com.ua/upload/tariff_cc_vygoda.pdf
Смс ви можете змінити самостійно на пуш-повідомлення в застосунку, вони безкоштовні.
Власні кошти ви можете знімати без комісії, за зняття кредитних коштів буде списана комісія 4%мін20грн.
Плата за РКО списується лише в розрахункову дату по картці, і тільки в тому випадку якщо загальна заборгованість по картці більше ніж 19,99грн.
Вся ця інформація зазначена в тарифах, вона не прихована, тому шахрайських дій тут немає.

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
istrelets 13 серпня 2023, 19:16
Протягом двох тижнів намагаюся з’ясувати у співробітників Сенс банку, де мій swift переказ. Подібні перекази робилю вже більше року кожного місяця і з Альфа банком такого не траплялось. Отримала письмове підтвердження від банку відправника, що гроші у Сенс банку, але не зараховані на мою картку. Надала відповідь у чаті без перекладу з німецької мови, відповідь ігнорується. Спочатку запросили UETR код, потім повідомили, що цей код закрито банком відправником. Банк відправник Raiffeisenbank у Німеччині щиро дивується, навіщо йому це потрібно робити. протягом цього часу я отримую повідомлення від Сенс банку, що рішення з мого питання прийнято, дзвоню на гарячу лінію-рішення немає, можливо відповідь на стару заявку, яку, панове??? Величезне прохання до співробітників банку і в першу чергу до керівництва-організувати роботу підрозділів та націлити співробітників на професійне та якісне обслуговування Клієнтів. Звичайно, допомогти з вирішенням мого питання
Сенс Банк
Відповідь банку
18 серпня 2023, 10:35
Після детального перегляду даного питання було виявлено наступне:
Кошти до нашого банку не надходили, а залишились скоріш за все на рівні банку кореспонденту. Це може уточнити банк відправник. Щодо співробітників — ніякого впливу вони не можуть на це зробити, адже це не на рівні нашого банку.
рекомендуємо звернутися в банк відправника, щоб він надав запит на уточнення, де все ж таки кошти.
Якщо потрібна офіційна відповідь від банку, ось інструкція:https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360015495819?source=search
Але зміна назви не залежить на термін зарахування коштів.
*Микита
OleksandrKKK 11 серпня 2023, 16:39
Користуючись цією нагодою, я хочу щиро подякувати співробітникам SENSE BANK за їх професіоналізм, глибокі знання своєї справи, вміння спілкуватися та надавати вичерпні консультації з будь-яких проблемних питань, увагу та повагу до клієнта, бажання щиро допомогти з вирішенням твого питання!
Також, я дійсно дуже задоволений тим сервісом обслуговування у SENSE BANK, який я отримую під час користування платіжними картками.
Зокрема, у липні місяці я купував для своєї родини авіаквитки. Оплата пройшла успішно з валютної картки, але через деякий час на цій картці з`явився мінусовий залишок. Я звичайно розумів, що якщо якісь ще гроші додатково знялись, то на це скоріш всього є логічне пояснення (можливо якась курсова ризниця або конвертація, тощо), але я все одно хотів все для себе з`ясувати щоб у майбутньому не потрапити у подібну ситуація.
Це був вихідний, я спочатку зателефонував у відеочат (за допомогою додатку SENSE BANK), де мені відповіла співробітниця SENSE BANK (нажаль ім`я не запам`ятав), яка у реальному часі перевірила всю інформацію по моїй картці та пояснила мені попередню причину списання додаткових коштів (подвійна конвертація платіжної системи). При цьому, зареєструвала моє звернення та направила його іншому спеціалісту SENSE BANK саме з цих питань (подвійних конвертацій платіжних систем), який мав зі свого боку більш детально розібратися у моєму питанні та проінформувати мене про результати.
Протягом 30 хвилин мені зателефонувала цей спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець), яка дуже детально та зрозуміло мені все пояснила стосовно списання додаткових коштів з моєї картки внаслідок подвійної конвертації платіжної системи, хоча валюта картки та валюта платежу співпадали. Проблема була в налаштуваннях іноземного сайту, на якому проводився платіж. Спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець) запропонувала мені зробити запит на повернення списаних коштів в наслідок зайвої конвертації, але попередила що шансів небагато…
Менш ніж через тиждень, мені знову зателефонувала спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець) за повідомила приємну для мене новину про позитивне вирішення мого питання, зайве списані кошти були повернути платіжною системою!
Дякую SENSE BANK та його спеціалістам (зокрема, Юлії Донець) за професіоналізм та високий рівень сервісу!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 11 серпня 2023, 16:58
Наша Sense Bank команда вдячна вам за такий розгорнутий відгук. Мені особисто приємно, що ваше питання не лише деталізували мої колеги, але й допомогли його вирішити із позитивним фіналом для вас.
Вашу подяку Юлії я вже передав, це приємна історія, котра ще раз наштовхує на думку, що немає ситуацій, які б могли нас зупинити у допомозі клієнтам банку 😊
Бо в цьому є наш Сенс 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sun1 6 серпня 2023, 12:56
Хватит клрмит обещаниями, восстановите работу веб версиями, а именно контроль квитанций через любые браузеры, их распечатку и пересылку, как раньше Ощад банк, приват, нет проблемм с этим, Сенс банк -ухудшение не в пользу клиента обман!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 6 серпня 2023, 13:14
Насправді, ми не приховуємо того, що зараз квитанцію можна сформувати лише у застосунку Sense SuperApp. Щодо повернення цього функціоналу до веб версії, поки що невідомо.
Бо дійсно, пріоритетом для банку являється Sense SuperApp, в якому багацький функціонал, як для інвестування (покупка/продаж ОВДП), оформлення депозиту (і конвертаційного також), так і можливість сформувати квитанцію при оплаті, відправивши її вам на електронну адресу, завантажити відразу на смартфон або виписку по рахунку для операцій, які проведено до 01.04.2020 року.

Чому так? Бо хочемо зробити максимально зручний онлайн банкінг для наших клієнтів у смартфоні.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
drfdenys 6 серпня 2023, 1:21
Я був преміальним клієнтом Альфа-банку протягом декількох років. З банком були ідеальні відносини. Як тільки Альфа-банк переформувався у Сенс банк, все різко перемінилось. Була елементарна проблема з додатком, яку так звана «служба підтримки» не могла вирішити декілька місяців, доки я не знайшов час поїхати через все місто, стоячи у заторах, щоб потрапити у нове відділення тепер вже Сенс банку (загалом витратив на це більше 2-х годин), в результаті виявилось, що проблему можна було вирішити рівно за хвилину по телефону.
Але головна проблема в іншому! По своєму рахунку протягом декількох років я здійснював однотипові стандартні побутові операції, для чого картка і призначена, — просто клав кошти на рахунок, а потім ними розрахувався. Отже я, звісно ж не зі своєї волі, став клієнтом Сенс банку замість Альфа-банку. І наступного дня після націоналізації цього новоствореного банку я, знаходячись у відрядженні, заходжу в додаток і бачу, що мене заблоковано. Без жодних попередніх повідомлень! Телефоную на гарячу лінію, а мені кажуть: «Ви вже не клієнт банку, ваш рахунок заблоковано.» Питаю: «Як? З якої такої причини? Я навіть не користувався карткою протягом останніх двох тижнів. Я декілька років преміальний клієнт, і все було добре!» А мені оператор з таким обличчям, ніби його задача розривати відносини з клієнтами, відповідає: «Згідно наших правил ми не зобовʼязані пояснювати причини розриву договору з клієнтами». Мало того, ще й всі мої кошти заморозили і сказали, що я зможу їх приїхати і забрати не раніше, ніж через місяць.
Ось така націоналізація. Ось такий тепер банк.
Стережіться цього банку подалі!!!
А я буду писати скаргу в Нацбанк.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 6 серпня 2023, 11:43
Дякую, що надали ваші персональні дані Мінфіну, зміг по ним перевірити ваше питання.
Я бачу, що ваші картки обмежені і розблокування по ним недоступне. Доступне тільки закриття рахунків. Закриття рахунку відбувається 30 календарних днів, після чого кошти можна отримати у касі. Оскільки ваші дії по карткам не відповідають умовам ДКБО та несуть загрози фінансових та репутаційних втрат для банку.
Дії банка регламентовані згідно п.4.3 ДКБО, надаю посилання: https://sensebank.com.ua/tarifi-ta-umovi

Також надаю посилання на статтю для клієнтів банку «На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом?»: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Отримати власні кошти ви можете у найближчому до вас відділення банку. Перелік відділень Sense Bank: https://sensebank.com.ua/news/perelik-viddilen-aki-pracuut

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
SvetVert 4 серпня 2023, 19:30
В мене списано 50 грн за обслуговування цього «прекрасного» банку без попереджень, нагадувань і сповіщень, на якій нас всім підприємством перевело наше керівництво, умови обслуговування прописано хитренько, що не можливо розібратися. На розмову в чаті нарікати не буду-все одно ні до чого вона була. Мені зручно витрачати готівку для контролю витрат, а я маю пам’ятати, що у мене там прописано! Зарплата невелика, тому намагаюся контролювати витрати.
Непоганий такий лохотрон!
До речі, кредитні картки відкриваються, але без доступного балансу!
Не рекомендую і буду просити керівництво піти з цього банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 серпня 2023, 8:09
Перед оформленням рахунку вам повинні були надати всі тарифи, щоб потім не виникло таких «несподіваних» списань. Радимо ж використовувати умови, щоб не сплачувати плату за обслуговування.
В якості індивідуального випадку, на цей раз плату вдалося компенсувати, але надалі такого дива вже не буде, на жаль(
Зайдіть в тарифи картки і ознайомтесь з усіма можливими списаннями, будь ласка.
Ваш помічник, Микита

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝