Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Igorenya 8 вересня 2024, 13:18
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 96
На рахунку була одна копійка власних коштів, розрахунок був у неділю 8 Вересня на суму більше 500 грн. 1% нараховано. а 2% за оплату у вихідні — ні, кажучі що була одна копійка власних коштів???
Сенс Банк
Відповідь банку
8 вересня 2024, 14:30
Відповідно до правил акції «Вихідні з кешбеком за кредиткою» для нарахування 2% кешбеку покупка має відповідати певним умовам:
— сума покупки 500 грн і більше
— сума покупки виконана на 100% кредитними коштами
— покупка має бути проведена у вихідні дні (субота та неділя)
Отже, навіть якщо сума покупка була на 1% або ж на 0,001% власними коштами, то акційні +2% бонусів Cash`U не будуть нараховані, оскільки не виконана одна з умов, вказаних у правилах цієї акції 😔
Ознайомитись детальніше з ними можна на нашому сайті, за посиланням:
https://sensebank.ua/upload/cashu/Pravyla_Weekend_with_cashback_CC.html

Щодо 1% за оплату в обраній категорії, то в бонусній програмі немає такого розподілення на власні чи кредитні кошти, оплата має бути саме карткою в конкретній категорії, щоб МСС код не був у виключеннях, і бонуси будуть нараховані, що і сталось у вашій ситуації 😉

Розуміємо ваші емоції, адже сума дійсно невеличка, що завадила нарахуванню бонусів, але можна подивитись на це з позитивного боку — ви детальніше ознайомились з такою особливістю і надалі будете враховувати це при кожній оплаті, впевнені, що ви заробите ще багато бонусів з нашою крутою акцією 😊

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Aquana 4 вересня 2024, 16:52
У моб. застосунку залишив заявку на відкриття рахунку в банку. Заповнив анкенті дані і т.д. Під час розгляду заявки співробітники банку не змогли зв’язатись зі мною за вказаним номером телефону і… зателефонували моєму родичу (!) з проханням надати певні дані щодо мене. Хоча номер телефону пов’язаної особи я не залишав. Не зрозуміло, яким чином банк встановив номер родичів і яким чином використовувались мої персональні дані при цьому.
P. S. Заявку відкликав. Бо хтозна, можливо інформація про рахунки і операції так само використовується як завгодно.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 вересня 2024, 14:36
Доброго дня! Дякую, що поділилися вашим відгуком. Але хочу зазначити, що, на жаль, не отримав ваших даних, щоб міг більш детально ознайомитися з ситуацією, яка у вас виникла та допомогти вам.
Без будь-яких ідентифікаторів ми можемо детально подивитись заявку відкриття рахунку. Навіть тут, на жаль, не знаю який саме ви відкрили рахунок?

Якщо мова все ж йдеться про заявку на кредитну карту через застосунок, то заповнюючи заявку на отримання кредитної карти, ви надаєте згоду на обробку персональних даних та оформлення онлайн-заявки
«Умови обробки АТ «Сенс Банк» персональних даних та оформлення онлайн-заявки»: https://sensebank.ua/usloviya-oformleniya-onlajn-zayavki

Згідно з цим, фізична особа підтверджує, що приймає ці умови обробки Персональних даних та оформлення заявки та підтверджує, що надана щодо неї та про неї інформація є повною і правдивою, та погоджується з тим, що Банк має право перевіряти інформацію, надану нею, та проводити такі перевірки, які Банк вважає за необхідні.
Особа, що погодилась з Умовами, добровільно надає свою згоду Банку на обробку наданих Персональних даних, що охоплює вчинення будь-яких дій та/або сукупності дій, що пов'язані зі збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, поновленням, використанням і поширеннями (розповсюдженням, реалізацією, передачею), знеособленням, знищенням Персональних даних фізичної особи, що передала Банку таку інформацію з метою встановлення з Банком ділових відносин, надання Банком банківських та інших фінансових послуг.

Саме тому при прийнятті рішення по запиту Банком можуть бути здійснені дзвінки на альтернативні номери (в т.ч. родичам), які є в внутрішніх базах та зовнішніх джерелах.

Якщо ви надасте у приватних повідомленнях ваші дані, я зможу більш детально відповісти на ваші запитання :)

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
sucks 3 вересня 2024, 16:00
У м. Кривий Ріг є 2 відділення — по пр. Металургів (працює з понеділка по п’ятницю) та по вул. Бикова (центральне відділення міста, працює з понеділка по суботу). Завдання — зняти власні кошти з власного депозиту. Так як добовий ліміт від НБУ на зняття коштів становить 100 тис. грн, а сума депозиту, що закінчився, перевищує зазначений ліміт, то зняття коштів було розбите на декілька днів — щодня протягом робочого тижня у відділенні по пр. Металургів, а останнє зняття — у відділенні по вул. Бикова. Сума останнього зняття мала становити більше 50 тис. грн (важливо!). Усі кошти були заброньовані за допомогою чату у додатку банку.

Протягом робочого тижня кошти у відділенні на пр. Металургів були отримані без проблем, за що вдячний співробітникам. Приїхавши у центральне відділення міста по вул. Бикова у суботу, озвучив операціоністу, що закінчився депозит, що протягом тижня отримував кошти, що сьогодні хочу отримати кошти, що залишилися, і що на сьогодні бронював суму через додаток. У відповідь операціоніст повідомив мені, що необхідну суму я отримати не зможу через те, що банк не здійснює такі операції по суботах. Яким чином я зміг забронювати дану суму через додаток та яким чином саме програмне забезпечення дозволило бронювання такої суми — для мене загадка. При цьому жодної спроби хоча б відкрити на ПК мої дані та перевірити бодай денний ліміт по карті з боку операціоніста відділення зроблено не було.

Після запевнення з боку операціоніста, що сьогодні я зможу без комісії (важливо!) отримати через касовий термінал тільки 50 тис. грн, я перейшов до каси. Зачекавши хвилин 10 для відновлення працездатності програмного забезпечення внаслідок нещодавнього відновлення електропостачання (придбати джерело безперебійного живлення для центрального відділення міста? Ні, не чули), я таки зміг зняти вказану суму. Решту коштів операціоніст запропонував мені зняти через банкомат без комісії (важливо!). Перепитавши, чи впевнений операціоніст щодо відсутності комісії за зняття коштів через банкомат, я отримав стверджувальну відповідь, так як це зняття депозитних коштів.

Власне, за допомогою банкомату, що знаходиться поруч з відділенням, зняти власні кошти я не зміг, так як на той момент часу його програмне забезпечення ще не відновило роботу. Після спроби зняти кошти через банкомат іншого банку, я отримав повідомлення щодо перевищення денного ліміту на зняття, який становить 50 тис. грн, які я на той момент часу вже отримав через касовий термінал. Звернувшись у чат підтримки в додатку банку та зайшовши здалеку, я спитав, як так вийшло, що мною було заброньовано більше 50 тис. грн, а отримати я зміг тільки 50 тис. грн. Оператор підтримки запропонував мені піти тим же шляхом та залишок отримати через банкомат. Відповівши, що взагалі є таке поняття як денний ліміт, який я вже вибрав, я дещо збив оператора з пантелику. Після уточнення ним інформації, що дійсно, таке поняття є, мені запропонували перевести гроші на карту іншого банку та зняти їх з комісією (Карл!). Отримавши від мене відповідь, що це дещо тупо, я отримав пропозицію випустити віртуальну карту, перевести гроші на неї, прив’язати її до віртуального гаманця, знайти банкомат іншого банку з авторизацією через NFC, авторизуватися та зняти омріяні гроші (ще раз Карл!).

Втомившись від цього параду дезінформації та клоунади з боку співробітників банку та зрозумівши, що людським чином я сьогодні заброньовані кошти не отримаю, я зайнявся іншими справами. Наступного дня (у неділю), зайшовши у додаток банку, я з радістю побачив, що за зняття 50 тис. грн через касу з мене було утримано комісію у 1500 грн, про що НЕ БУЛО ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД БАНКУ. Тобто, усі транзакції, як-то розрахунок у торгових точках, зняття коштів, зарахування відсотків по депозиту тощо нормально супроводжуються повідомленням від додатку, а от саме про вирахування з мене комісії була тиша. Зателефонувавши на гарячу лінію, я залишив заявку на повернення мені комісії, НЕЗАКОННО УТРИМАНОЇ З МЕНЕ ВИКЛЮЧНО ЧЕРЕЗ НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ ОДНОЧАСНО ДЕКІЛЬКОХ співробітників банку. На сьогодні заява розглядається, утримана комісія не повернена.

Як підсумок, після зняття усіх коштів та закриття усіх рахунків мною будуть розірвані будь-які відносини з даним банком.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 вересня 2024, 16:09
Щиро дякуємо вам за змістовний відгук та відповідальний підхід до цієї ситуації!
Вдячні, що ви надали нам дані для аналізу та повідомили всі необхідні деталі 🙌🏻

Дійсно, зняття депозитних коштів з карткового рахунку в нашому банку можливе без додаткових комісій, що спонукає наших клієнтів довіряти банку й активно користуватись нашими фінансовими послугами.

Повертаючись до ситуації, то агент чат-підтримки при бронюванні припустився невеликої, але важливої помилки, забронювавши кошти на вихідний день (суботу).
Загалом, це можливо, але лише на певні відділення (вони розміщені в Епіцентрах), й зняття виконується у вихідні дні шляхом прокатки картки через POS-термінал, а отже зняття відбувається за денними лімітами, наразі це 50 000 грн на добу.
Варто також зазначити, що для виконання таких операцій у відділенні має бути спеціаліст, який може провести зняття коштів без комісій, на той момент він був відсутній, результат чого ви побачили вже наступного дня у вигляді списаної комісії 😔
Оскільки заброньована агентом сума, перевищувала денний ліміт, то у відділенні не могли видати суму більшу за 50 000 грн 🤔

Зняття депозитних коштів у відділенні, враховуючи обмеження від НБУ на зняття 100 000 грн з одного рахунку на добу, інколи справді наче невеличкий квест, але ми максимально оптимізуємо цей процес, аби наші клієнти могли забронювати кошти й отримати їх у відділенні — швидко, якісно, професійно, щоб жодна нервова клітинка не була втрачена внаслідок взаємодії із банком 😊

Цілком розуміємо, що ваш досвід взаємодії із банком виявився не найкращим, але ми зробили все, аби покращити ваші враження, а тому списана комісія була сторнована, кошти повернулись на баланс вашої картки 💙

Впевнені, що наша співпраця буде лише зміцнюватись, а враження від користування нашими послугами будуть виключно позитивними 🙌🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Полезный комментарий
sucks 4 вересня 2024, 9:08
Питання вирішене. Утримана комісія повернена на карту у той же день ввечері. Аби усі співробітники були такими оперативними та професійними!
Олег Влащенко 19 серпня 2024, 12:03
Відділення за адресою: Київ, пр-т Повітряних Сил, 36
19.08.2024 року я поповнив в банкоматі суму в Соломянському відділені банку в м. Києві. Гроші, яки були внесені мною в банкомат не зараховані на карту! Працівники банку нічого внятного відповісти не змогли! При спілкуванні з оператором гарічої лінії виявилося, що ніякої заяви від мене не поступало! Це крадіжка! Відповідна заява була зафіксована в поліціїї.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 серпня 2024, 12:01
Ми дуже засмучені, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією під час внесення готівки.Але після проведеного внутрішнього розслідування щодо цього питання, кошти вже були зараховані на ваш рахунок у повному обсязі.
Стосовно роботи відділення банку, то ми зв'язались із директором для уточнення обставин вашого візиту.
Приносимо вибачення за незручності, що виникли під час вашого відвідування відділення. Зробимо все можливе, щоб стати краще для вас в майбутньому.

З повагою, Андрій
G1de0n 18 серпня 2024, 14:50
Являюсь клиентом банка 11лет. Никогда не пользовался продуктами, кроме кредитной карты по мелким тратам. Неоднократно получал и получаю «выгодные» предложения по кредитам и деньгам. Всегда был аккуратным клиентом. Два раза за 11 лет мне понадобились деньги. И оба раза банк меня подвёл. Первый раз 5 лет назад банк отказал в поднятии лимита, сумма была не большая, но нужна было «здесь и сейчас». Второй раз недавно, решил сделать себе подарок, так банк в приложении удалил все бонусные и кредитные предложения. Великолепно! Это конечно вопросы не жизненно важные, но видимо придётся выбрать другой банк.
Сенс Банк
Відповідь банку
28 серпня 2024, 19:46
Sense Bank наразі надає багато цікавих пропозицій кредитування для наших клієнтів, як то пропозиція на оформлення споживчого чи готівкового кредиту, енергокредити, автокредитування, або ж єдиний ліміт, який можна розподілити за кредитними картами, чи оформити нову картку відповідно до ваших потреб.
Відділ кредитування постійно оновлює пропозиції для наших клієнтів, аналізує інформацію й приймає рішення як про збільшення ліміту, так і про його зменшення, тому цілком закономірно, що пропозиція може бути активною, а в якийсь момент може зникнути 🥺

При вже оформленій кредитній картці — збільшення кредитного ліміту можливе при наявності погодженої суми в застосунку Sense SuperApp у розділі Продукти.
Якщо ж такої суми наразі немає, то можна звернутись до відділу кредитування, й подати заявку на збільшення ліміту, і вже по факту аналізу — клієнту або буде надана така можливість, або ж буде відмовлено.
Детальніше переглянути як збільшити ліміт можна тут 👉🏻https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4415092341522

На жаль, у вашому випадку, після подання заявки на збільшення ліміту, колеги, все проаналізувавши, прийняли рішення не збільшувати кредитний ліміт, але це не привід засмучуватись, адже пропозиція може надійти в будь-який момент. І щоб покращити шанс можемо порадити вам оновити дані в банку із зазначенням актуальної суми доходу, місця роботи, а також бути активним клієнтом банку, користуватись нашими продуктами та розраховуватись картками 😊
Інструкція з оновлення даних за посиланням 👉🏻https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4403318359954

Сподіваємось, що в майбутньому наша співпраця буде лише зміцнюватись, а враження від користування нашим банком будуть виключно позитивні 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
07412533 14 серпня 2024, 11:12
Через раптові зміни тарифів банком напівдорозі закрив у банку всі рахунки.
Перепитав у них чи все закрито і чи є до мене якісь питання. Спробували мене обілетити на 100 чи 200 грн за довідку що я їм нічого не винен. Потім сказали що вони цю довідку видають і так.

Через півроку хотів видалити акаунт. У них в додатку є «Видалити акаунт». Видалив. Вирішив перевірити — без питань по номеру телефона назад зайшов, геть є всі переписки.
Написав у службу підтримку:
— хочу видалити свої дані.
— ми нічого не будем видаляти. І взагалі чо раптом?
— GDPR
— Валовий Внутрішній Продукт (GDP) не зміниться від того що ми маємо ваші дані
— Ок, якщо вам срати на GDPR: є вектор атаки, що по номеру телефона можна відновити доступ до акаунта. І потім відкрити всі рахунки. І потім ваші колектори виставлятимуть мені притензії
— Тільки по дії.
— Це брехня. Я відновив доступ без дії якою вже рік не користуюсь, тільки по номеру телефона.
— Все правильно.

ще підтримка мені кидала інструкцію як знайти кнопку «Видалити профіль»

— Ще раз видалити і ще раз відновити?
— …
Сенс Банк
Відповідь банку
19 серпня 2024, 21:09
Не отримали від вас даних в особистих повідомленнях, але не можемо лишити вас без повноцінної відповіді 😊

Довідку про закриті рахунки та відсутність заборгованості за ними банк формує безплатно, для цього варто звернутись до чат-підтримки, або ж контакт-центру за номером 0 800 50 20 50, і наші співробітники залюбки допоможуть із її формуванням 😉

А виготовлення саме нестандартної довідки коштує в нашому банку 150 грн, але її можна зробити лише якщо клієнту не підходять безплатні довідки з мобільного застосунку Sense SuperApp, то ж маємо припущення, що виникло невеличке непорозуміння з агентом підтримки, тому вам і запропонували саме таку довідку, але це питання можна розв'язати цілком без фінансових втрат.

Стосовно функції «Видалити акаунт» варто детальніше пояснити. Отже, ця функція працює таким чином, що при видаленні вас розлогінює на всіх пристроях, на яких встановлений Sense SuperApp і ви авторизовані, але це не означає видалення всіх ваших даних з банку, оскільки це не передбачено умовами договору, а також Постановою Правління Національного банку України 27.11.2018 № 130 щодо правил застосування та зберігання документів. Згідно з цією Постановою банк зобов'язаний зберігати документи клієнтів протягом 5 років, а отже їх видалення неможливе.

GDPR (General Data Protection Regulation) – це регламент, прийнятий в межах законодавства Європейського Союзу, що спрямований на забезпечення захисту персональних даних громадян Європейського Союзу та врегулювання процесу обробки таких даних компаніями, що набув чинності 25 травня 2018 року. Наразі Україна не ратифікувала додатковий протокол, хоча взяла на себе зобов’язання рухатися в напрямку провадження GDPR. Станом на сьогодні в Україні діє закон «Про захист персональних даних», який прийнятий з метою гармонізації законодавства України із законодавством ЄС, тому наш банк не зобов'язаний виконувати регламент GDPR, але водночас всі ваші дані захищені ЗУ «Про захист персональних даних».

Зауважимо, що при вилогіненні з облікового запису – ви можете виконати повторний вхід, але для цього потрібно вказати не лише номер телефону, а також вашу дату народження й дату видачі паспорта, за яким ви реєструвались в банку. Тобто ситуація, в якій ваш номер був проданий іншій людині, а вона змогла відновити доступ до застосунку Sense SuperApp виключно за допомогою вашого номера телефона — неможлива. Sense Bank піклується про безпеку наших клієнтів, тому не варто хвилюватись з цього приводу 🙌🏻

Підсумувавши, можемо сказати, що ваші дані в повній безпеці, і приводів для хвилювання також немає 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема вирішена
vikazinenko 9 серпня 2024, 21:58
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 43
Я зі свого приват банку, перекинула кошти на свій сенс банк, в наслідок чого, по незрозумілим причинам і без всяких пояснень зі сторони банку, мені заблокували рахунок і не давали користуватися своїми коштами. Я написала в підтримку і мені сказали: «щоб я поспілкувалася в відео чаті і після підтвердження особи мені розблокують картки і я зможу далі користуватися банком». Я спілкувалась с оператором 2 дні, і мене попросили надати квитанцію, що це саме я зробила переказ на свій рахунок, своїх коштів. Коли я надала квитанцію, в мене попросили надати пояснення: «звідки в мене зявились ці кошти на приват банку?!» Я надала всі квитанції та пояснення, що ці кошти мені позичили, але банк в мене запросив договір позики, після чого, я надала договір позики! Але вони мені морочили голову два дні, після чого мені прийшла відподіть від них: «банк ухвалив рішення згідно якого будуть розірвані укладені з вами договори!» Я задала пряме питання: «як мені забрати свої кошти?» в любому банку України (і в сенс банк також), є два варіанти:
1. Це зняти кошти у касі банку!
2. Це написати заяву на переказ коштів на інший рахунок!
Але вони ставлять мене перед фактом і кажуть: «ви можете зняти кошти 08.09.2024 у касі банку» не дивлячись на те, що вони мене вже поставили перед фактом і в не зручне положення!!! Ще й вони дадуть мені можливіть, забрати власні кошти тільки через місяць, і для цього, мені потрібно кожного дня ходити і знімати по 100 тис. на день, (і якщо така сумма буде в наявністі в касі банку), і так поки я не зніму всю сумму. Я їм написала, що в мене немає можливостей піти в банк, і я хотіла б перерахувати кошти на свій інший рахунок за реквізитами, як це роблять зазвичай всі, але до мене по не зрозмілим причинам прискіпливе відношення, мені не дали право вибору, і я можу тепер тільки через місяць почати знімати ВЛАСНІ кошти. На мої прохання їм начхати, не дивлячись на те, що кошти мені потрібно дуже терміново!!!
Висновок: ЦЕ БАНК — ЯКОМУ НЕ МОЖНО ДОВІРЯТИ!!! Так як на моїй практиці, ви можете бачити, вони можуть просто заблокувати ваші кошти і максимально затягувати їх повернення, без всяких на то причин та пояснень. ДУЖЕ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЗВЯЗУВАТИСЬ З ЦИМ БАНКОМ!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
12 вересня 2024, 13:36
Банк у своїх діях регулюється виключно Законом України «Про банки і банківську діяльність», нормативно-правовими актами НБУ, а також внутрішніми розпорядженнями, які не суперечать вищенаведеним документам, а отже всі дії банку є правомірними й не порушують жодних законодавчих актів.

Відповідно до п. 4.3.5. ДКБО нашого банку: «У разі відкриття Рахунків за цим Договором з метою запобігання фінансових збитків Держателя або Банку, припинити дію (анулювати), призупинити дію (заблокувати) Картки/Токену, відмовити в поновленні або Перевипуску Картки на нову без зазначення причин.
Ухвалою Призупинення (блокування) дії Картки є тимчасова неможливість здійснення операцій з використанням Картки внаслідок виникнення обставин, передбачених цим Договором та/або чинним законодавством України.»

Згідно з клієнторизиковим підходом у сфері фінансового моніторингу після аналізу операції банк прийняв рішення заблокувати вашу картку, оскільки не було надано підтвердження походження коштів, що надійшли на ваш рахунок в нашому банку. Надані вами документи не підтверджують офіційне походження коштів, а тому отримання їх можливе виключно у відділенні банку.

Зауважимо, що онлайн перерахування коштів за реквізитами на рахунок в іншому банку можливе, якщо розірвання ділових відносин було по рішенню фінансового моніторингу згідно зі ст. 15 «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», але у вашому випадку розірвання ділових відносин було з іншої причини, рішення про це винесла служба безпеки банку, а не управління фінансового моніторингу, отже отримання коштів можливе лише у відділення нашого банку.

Обмеження на зняття коштів у відділенні банку у розмірі 100 000 грн на добу з одного рахунку встановлені не нашим банком, а Національним банком України, і не брати до уваги це обмеження Sense Bank не може.
Детальніше переглянути поточні обмеження від НБУ можна тут:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4865988329234

Шкодуємо, що у вас лишились неприємні враження про користуванні нашим банком, але всі дії виконуються задля безпеки коштів та для недопущення легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом в банківській системі. Але нам таки вдалось із колегами погодити у вашій ситуації в індивідуальному порядку можливість перерахування коштів саме в онлайн режимі на вказані вами реквізити в іншому банку 😊
Доклали багато зусиль, аби це рішення все ж реалізувати!
Сподіваємось, що враження від нашої співпраці у вас лишились виключно позитивні 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Wertu 2 серпня 2024, 17:14
Була клієнтом банку альфа багато років, але після націоналізації і перетворення його у сенс банк не можливо співрюпрацювати, робітники розуміють у банківській справі таке враження що менше чим я! Понабирали якихось ненавчених, не розуміють що робити, а тільки ввічливо мекати. По темі багато вже написано, дублювати не буду! Після націоналізації сама пішла інікому не рекомендую. Дуже шкода бо була клієнтом багато років👎
Сенс Банк
Відповідь банку
5 серпня 2024, 20:07
Прикро, що наші співробітники не змогли надати вам сервіс найвищого рівня, й після комунікації з ними у вас лишились негативні враження про наш банк.
На жаль, не змогли отримати в приватних повідомленнях інформації про вас та деталей ваших звернень до нашого банку, тому проаналізувати роботу співробітників, аби покращити їх знання та навички, немає можливості 🥺

Наше завдання — робити наших клієнтів задоволеними від наших продуктів, й радісними від нашого рівня підтримки 🤗
Впевнені, що ми ще можемо вас порадувати, тому якщо дасте нам другий шанс, то залюбки вас проконсультуємо, та будемо робити все, аби ви лишились задоволеною 😊

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Ihor55 2 серпня 2024, 12:12
Виключно як є. Раніше я був клієнтом Альфа Банку (минула назва), потім війна та 0 дохід, карту закрив, відразу напишу що картою користувався мало і коштів біль ніж 400 гривень там не було. Але для реєстрації/входу в Резерв+ потрібен, нажаль, тільки банк, 31.07.2024 я встановлюю додаток Sens та проходжу реєстрацію через Дія, реєструюсь та відкриваю карту АТБ, але оскільки в минулому в мене номер телефону був інший (+380950006808) то банк для входу в додаток відправляв смс саме на цей номер, я дзвоню в підтримку, проходжу верифікацію, номер змінюють на наявний але в додаток я зможу зайти тільки після 17 години, добре, заходжу та закриваю карту АТБ, відкриваю карту хамелеон, налаштовую додаток, зауважу! карту не поповнював, тобто баланс 0. Ранок 01.08.2024, думаю нарешті зайду в Резерв+, відкриваю Резерв+ та вибираю Sens банк, пише технічний збій, відкриваю додаток Sens пише в доступі відмовлено, дзвоню в підтримку, кажуть карту заблокувала служба безпеки за підозрілу транзакцію, зверніть увагу що карта тільки відкрита (відкривалась виключно для Резерв+, Дія та таке інше, баланс 0, переказів мені ніяких не було (нема від кого), карту закрили, в підтримки номер телефону заблокували (нема змоги додзвонитися, виклик переривається. Констатую, банк отримав всі мої персональні данні (оновлені) та відмовив в обслуговуванні. Питання, нащо вам мої данні, що ви будете з ними робити? Дії банку вважаю підозрілими та саме тому я залишив на Мінфін цей відгук. Підтримка Sens банку, очікую ваше пояснення.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 серпня 2024, 14:37
Пане Ігорю, перша за все дякуємо за ваш відгук. Ми повністю розуміємо вас та ваші емоції щодо цієї ситуації. Справа в тому, що блокування відбулось з боку нашої служби безпеки. Банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування. Переглянути підстави для блокування ви можете за посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554 в нашій Базі Знань для клієнтів.
Щодо даних, які ви вказували при оформленні картки, то вони залишаються в межах нашого банку та нікуди не передаються, адже під час оформлення клієнт надає згоду на їх обробку та зберігання. Вони захищені Законом України «Про захист персональних даних», а оскільки ми державний банк, то виконуємо всі норми згідно чинного законодавства.

З повагою, Андрій
Наталия Lange 1 серпня 2024, 23:31
Много лет я была клиентом банка, который перешел в собственность Сенс. И к сожалению есть с чем сравнивать…:(((Предостерегаю всех, кто находится не в Украине.Вы никогда не можете быть уверены ни в выписках, ни в справках, ни в другой информации. Например я случайно (!!!) узнала из Дии о том, что банк подал в суд с просьбой досрочно вернуть всю сумму ипотечного кредита. Изза просрочки, которая возникла на начало войны.И которая была погашена. (Несмотря на то, что никаких программ по реструризации для клиентов не было.) И вот, у меня год нет просрочки, но ожидаю суд, на который я не могу из-за войны приехать так как живу с ребенком не в Украине.((Хорошо, что Дия есть, а то бы платила банку и не знала бы что в это же время банк уже квартиру отсудил:(((((
Сенс Банк
Відповідь банку
2 серпня 2024, 12:58
Дійсно, АТ «СЕНС БАНК» є правонаступником всіх прав та обов’язків АТ «АЛЬФА-БАНК», який в свою чергу є правонаступником усіх прав та обов'язків АТ «Укрсоцбанк», через що ваш договір перейшов до нашого банку.
Зі свого боку я повністю розумію вас, адже знаходячись за кордоном не дуже зручно отримувати офіційні комунікації від банку, що відправлялись вам поштою на адресу реєстрації. Але наразі це єдиний канал для отримання подібних сповіщень.
Стосовно ситуації з вашим кредитом, то згідно умов договору, у разі виникнення простроченої заборгованості, банк має право вимагати дострокове погашення. На жаль, навіть якщо на сьогодні така заборгованість відсутня.

З повагою, Андрій
Vladlen Shapovalov 1 серпня 2024, 23:28
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 15
Отличный Банк работает всё хорошо тех поддержка свою работу выполняет на 100% само приложение нравится тем что есть возможность редактировать рабочий стол, обои, цвета их вполне достаточно меня особенно удивило что можно загрузить свою фотографию из галереи и поставить на главный экран 🤯 звуки тоже приятные особенно когда открываешь приложение, могу сказать одно я скачал зарегистрировался открыл карту и с удовольствием пользуюсь. Те кто хейтит за мелочи вы додо.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 серпня 2024, 8:32
Дякуємо за ваші приємні слова 😊 Ми дуже раді бачити, що наш застосунок та його функції залишили після себе такі приємні враження. Наша команда намагалась зробити все, щоб кожен міг налаштувати Sense SuperApp під себе, щоб його використання було зручним для кожного 😉 Сподіваємось, що і надалі наш застосунок буде залишати після себе лише приємні враження.

З повагою, Андрій
DeltaZlo 31 липня 2024, 14:25
В додатку неможливо зареєструватися, реєструєшся через Дію, заповнюєш дані, додаток пише чекайте на сповіщення, воно не приходить навіть впродовж доби, а коли пишеш в підтримку вони кажуть що термін дії заявки закінчився.
Ну добре, раз таке відношення до нових клієнтів, то яке ж відношення буде якщо таки вдалося б відкрити рахунок
Сенс Банк
Відповідь банку
5 серпня 2024, 14:32
Засмучені тим фактом, що вам не вдалось одразу й повною мірою оцінити наш застосунок Sense SuperApp, й насолодитись його особливостями та сильними сторонами 🥺
Ми жодним чином не налаштовані на таку довгу реєстрацію, й тривалі очікування людей, які хочуть стати нашими клієнтами, адже наша ціль це зручне й швидке ознайомлення з нашим мобільним застосунком, а також оформлення картки!

Цінуємо кожного нашого клієнта, й робимо все можливе, аби обслуговування було завжди на найвищому рівні, тому в цій ситуації вдалось розв'язати цю проблему, реєстрація відбулась успішно 🙌🏻
Будемо щасливі, якщо ви користуватиметесь нашим застосунком із задоволенням, й пробудите нашим клієнтом ще дуже-дуже довго 🤗

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Полезный комментарий
DeltaZlo 31 липня 2024, 20:42
Проблему вирішено, дякую
Проблема вирішена
ivze0115 30 липня 2024, 17:26
Відділення за адресою: Суми, вул. Харківська, 2/1
Закрили рахунки без пояснення причин.
Ніяких документів, запитів, попереджень, нічого, просто закрили.
Як тепер повернути куплені ОВДП — невідомо.
На питання, чому заблокували, що в чаті, що у відділенні — відповідають, що їм це невідомо.
На питання, чи можна розблокувати — ні, не можна.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 серпня 2024, 12:55
Розуміємо ваше обурення, й блокування рахунків не привід усміхатись, але ми з радістю йдемо назустріч нашим клієнтам, й готові зробити все, аби ви залишились нашим клієнтом, й головне, щоб ваші враження були виключно позитивні 😊

Але варто пояснити в чому виникла проблема, і взагалі відповідно до яких документів банк може заблокувати рахунки й відмовити в підтриманні ділових відносин.
Отже, банк діє згідно зі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», і блокування це не є примхою чи забаганкою банку, це наш обов'язок, тому банк виконує всі нормативно-правові акти, й працює виключно в правовому полі.

Банк має право відмовити в подальшому обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом згідно з пунктом 4.3 ДКБО банку, Законом України «Про банки й банківську діяльність», а також Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення» банк має право заблокувати картку та відмовити клієнту в продовженні ділових відносин.
Основними причинами є:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки
— порушення власником картки умов договору
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності
Більш детально із цими причинами можна ознайомитись в нашій цільовій статті за посиланням 👉https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Також зауважу, що рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст. 15 вищезазначеного Закону України, повідомляти конкретну причину (яка операція чи переказ стали вирішальними в цьому рішенні) банк не зобов'язаний.

Щодо куплених ОВДП, то з цим не має бути проблем, адже вони будуть зберігатись в депозитарії банку на вашому рахунку до моменту погашення, після чого виплата коштів буде здійснена на транзитний рахунок, ви зможете надати рахунок в іншому банку для перерахування на пошту custody@sensebank.com.ua.
Детальна процедура описана в інструкції https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/8416122103570
Або ж ви можете перевести ваші ОВДП до іншої депозитарної установи, переглянути ваші дії можете тут 👉🏻 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4412106076818

На жаль, у вашій ситуації банк прийняв остаточне рішення про припинення ділових відносин згідно з зі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», й розблокування недоступне.

Сподіваємось, що ситуація стала для вас зрозумілішою, й всі крапки над «і» були розставлені 😉
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Mykhailo77 29 липня 2024, 15:50
Отримував перекази, на другий день роботи заблокували акаунт посилаючись на рішення служби безпеки, але не надали ніяких деталей. Єдине що запропонував чат відеопідтримки — це закрити рахунок. Незаконної діяльності не веду, IT-вець, також отримую платежі по оренді. Але мабуть такі деталі службі безпеки не цікаві.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 4 серпня 2024, 11:04
Вітаю! На жаль, але Банк прийняв рішення згідно п. 4.3 ДКБО 👉 https://sensebank.ua/storage/files/Publichna-propozytsiia-na-ukladannia-DBO-fiz-osib-01082024.pdf

Банк має право відмовити в подальшому обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом згідно з пунктом 4.3 ДКБО банку, а також має право заблокувати картку та відмовити клієнту в продовженні ділових відносин.
Основними причинами є:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки
— порушення власником картки умов договору
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності
Більш детально із цими причинами можна ознайомитись в статті за посиланням 👉 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
оооо оооо 24 липня 2024, 23:54
подивитися виписку по карті — то цілий треш!!! операції то зникають, то з’являються. Реальної виписки не бачиш, треба чекати, щонайменше тиждень. залишку після операції не бачиш — бо то є тайна
Сенс Банк
Відповідь банку
27 липня 2024, 16:02
На жаль, не отримали від вас відповіді в особистих повідомленнях, а також ваших даних, аби була можливість допомогти вам, тому спробуємо розписати все детальніше в нашій відповіді 🥺

Насправді переглянути виписку за рахунком доволі зручно та швидко в нашому застосунку Sense SuperApp 😉
Потрібно перейти в розділ Продукти (на панелі керування), обрати розділ Довідки, й вибрати Виписка за рахунком, після чого обрати потрібний рахунок, період, мову та формат.
Детальнішу інструкцію можна переглянути за посиланням 👉🏻https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/5723488208914

Зауважу, що чекати тиждень, аби сформувати виписку не потрібно, вона доступна одразу, але варто сказати, що залишок після операцій у виписці не відображається, його можна переглянути в історії операцій по картці, натиснувши на операцію, що вас цікавить (першим пунктом буде залишок коштів після цієї транзакції), адже це не є таємницею 😊

Без інформації від вас, й пояснень — відповідь може бути не так деталізована, як могла б бути 🥺
Сподіваємось, що ви розібрались як сформувати виписку й наразі труднощів у користуванні застосунком Sense SuperApp у вас не виникає 🤞🏻
А якщо ж є якісь проблеми, то ми завжди готові їх розв'язувати, напишіть до нашої чат-підтримки 🙌🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
bagration 24 липня 2024, 16:51
До 23.07.24 Сенс банк був мій улюблений банк, але за 2 дні вони довели, що я помилявся. Ситуація наступна: на минулому тижні з метою замовлення валюти на видачу написав своєму персональному менеджеру у viber — вона повідомлення прочитала і…проігнорувала :)
Це мене не зупинило, наступного дня я зв’язався з оператором через моб.додаток і замовив кошти на 22.07.24 та 23.07.24, замовлення підтвердили і вказали, що 22.07. потрібно з’явитись після 14:00 до відділення банку, а 23.07 після 09:00 — це мені здалося підозрілим і я перепитав, оператор ще раз підтвердив. Ніби все ОК!
22.07. були певні нюанси з живою та електронною чергою і непорозуміннями на касі, вимагають підпис через «Дію», хоча надаю фізичний паспорт гр.України. Взагалі ситуація в залі самого банку досить цікава, можна прийти й посидіти за будь-яким робочим місцем, оскільки працівників десь немає, немає в кого щось запитати, тому частина людей в електронній черзі, а частина в живій)))
23.07. все було значно веселіше, я спеціально приїхав за 70 км. в районі 10ї години, а менеджер Надія каже «Ви рано приїхали, в районі обіду в нас інкасація і кошти будуть після 14:00», я показую їй підтвердження в додатку і переписку з оператором, на що вона каже «оператор мабуть помилився, я нічого зробити не можу, грошей немає». Я їй кажу з Вашим банком щось не так останнім часом, мабуть треба виводити кошти і прощатись, а вона каже «Робіть, що хочете, можете прощатись», кажу скасуйте сьогоднішнє замовлення, перепитує «перенести на інший день», кажу ні, не хочу відвідувати більше Ваше відділення, вона каже «ну і не треба, не відвідуйте!»
Далі були скарги, гаряча лінія, відеозв'язок… Чесно кажучи я просто вражений, коли треба гроші на депозит покласти, щоб їм показник зробити, то «найкращий клієнт», а так то треш…
Бажаю, щоб як можна скоріше банк був проданий адекватному інвестору, бо якщо буде державним ще рік-два, то не буде, що продавати!)
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 25 липня 2024, 18:12
Вітаю! На жаль, склалася прикра ситуація, що бронь дійсно була вам на ранок, проте зранку ще не відбулася інкасація, тому колега не могла видати кошти раніше, хоча запропонувала зачекати на неї.
Вчора, після вашого звернення, нам вдалося вам зробити бронь на сьогодні, і вже сьогодні змогли задовольнити вас видавши готівку.
Стосовно ситуації з паспортом, якщо ви змінювали на закордонний, то маєте його показувати або ж потрібно знову у системі змінювати на український.

Ще раз щиро вибачаюся за незручності, з котрими ви зіштовхнулися. Я впевнений стосовно нашої плідної співпраці й надалі 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
Tankina 23 липня 2024, 13:11
Хочу поскаржитися що ваш банк в такі складні часи для України та українців зовсім не підтримує їх! Навіть коли немає світла по 10 годин немає роботи ви нараховує прострочену заборгованість по кредиту нараховуєте відсотки шалені …коли намагаєшся погасити борг в такий складний час! Цікаво чи маєте на це право хочу звернутись до НБУ чому так діють банки в такий складний час
Сенс Банк
Відповідь банку
30 липня 2024, 11:48
Важко не погодитись із тим, що зараз важкі часи для нашої країни, а також для наших людей, адже ситуація зі світлом, та в цілому з економікою — не полегшує життя 🥺

Але ми зі свого боку намагаємось максимально допомогти нашим клієнтам та піти їм назустріч, і в нашому банку наразі діє акція реструктуризації заборгованості, яку можна оформити за вашими продуктами, й полегшити собі виплату вашого боргу, оскільки платежі будуть менші, а реструктуризація оформлена на більший термін, а отже і погасити повністю заборгованість буде для вас значно легше 😉

Щодо нарахування відсотків, то у розпорядженні НБУ не вказано, що банкам забороняється нараховувати відсотки за кредитом/кредитною карткою на час воєнного стану, тому всі нарахування є правомірними, додатково зазначу, що штрафи та пені нашим банком за прострочення заборгованості не нараховуються 😊

Впевнені, що ситуація для вас стала більш деталізованою, а питання з погашенням заборгованості буде розв'язано на вашу користь, адже ми також зацікавлені в тому, аби допомогти нашим клієнтам погасити свої заборгованості.

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Maktes 22 липня 2024, 19:01
Це не банк якесь «недорозуміння», так і пишу як він є, це не помилка. Я колись була його клієнтом, потім перейшла в інший банк. 18.07.24 мені телефонують і пропонують картку РЕД з лімітом, я говорю, що не цікавилась кредиткою, але мені пропонують на перший погляд цікаві умови і я погоджуюсь. Потім все як у «ві сні», кошмарному тільки: скачайте додаток, активуйте його, виберіть карту з погодженим лімітом, активуйте її і … ой, а в системі щось пішло не так, попробуйте завтра. 19.07.24 — системний збій, додаток Сенс взагалі не працює… попробуйте 20.07.24. і тут найцікавіше: ойй, а вже пропозиції немає. Питаю, а що сталось?, у нас все на один день даємо. Кажу, так ви ж вже все дали, відповідають на контак-центрі — так воно пропало, а давайте, пропонують мені працівник ще раз подамо заявку. Кажу, а може не треба?, ні то ні. Але передзвонюють вже заповнюю в телефонному режимі заявку, обіцяють передзвонити і — звичайно повний ігрнор, ніхто не дзвоне. Пишу так що все? — ви неспроможні надати погоджену пропозицію. Пишуть ні, її вже немає. Найжахливіший банк, який навіть продаж послуги не може зробити.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 25 липня 2024, 19:15
Вітаю! Дякую, що поділилися з нами відгуком!
Хотів би деталізувати, чому виникла така ситуація 😔
18 липня вам вперше телефонували щодо оформлення картки з лімітом. Але на той момент у вас не було застосунку, тому вам потрібно було пройти реєстрацію через Відеочат.
На жаль, 19 липня у нас спостерігалася технічні проблеми, тому могла спостерігатися проблема при оформлені картки чи реєстрації у застосунку. В той же день всі функції застосунка згодом було поновлено.
Потім вже, на жаль, пропозиції дійсно не було.

Мені дійсно шкода, що вам не вдалося скористатися пропозицією. Вона може відображатися деякий час, а потім бути відсутньою.
Як варіант, це можна вам пройти реєстрацію у застосунку та подати анкету для отримання кредитного ліміту, звернувшись за номером 0 800 50 35 30 (графік роботи: пн-нд (9:00-19:00).

У разі, якщо вам потрібна буде додатково допомога, напишіть, будь ласка, нам у приватні повідомлення і ми неодмінно вам допоможемо 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
serhiyovich 17 липня 2024, 18:45
Получил опыт общения через видео звонок в Sense банк. Скажу сразу, я не всегда был доволен качеством кастомер-сервиса здесь. Но в этот раз был очень приятно удивлен качеством работы сотрудника, Юлии Донец. Первый раз сталкиваюсь с настолько профессиональным и положительным человеком среди работников банковской структуры, которая не просто выполняет свою функцию, но реально заинтересована в решении проблем клиента. Я не только получил ответы на ВСЕ свои вопросы, но и получил рекомендации по наилучшим вариантам дальнейших. До этого мне попадались только сотрудники, выдающие сухие автоматические ответы, и вот наконец человек, который приносит ПОЛЬЗУ. Такие сотрудники и являются воплощением репутации банка перед лицом потребителя.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 липня 2024, 12:19
Щоразу тішимось, коли робота наших суперагентів підтримки не проходить повз, коли клієнти помічають, як сильно вони стараються, і який рівень сервісу надають 🫶

Пані Юлія справжня професіоналка, й кожного разу викладається на всі 100%, аби допомогти клієнтам й зарядити їх своїм позитивом й життєрадісністю!
Вже передали подяку пані Юлії, й вона передає вам свої найкращі побажання та вдячність за вашу небайдужість та теплі слова 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Захожу в банк, а доступа нет пишет заблокировано устройство, после того как я вывела на карту свои монеты с биржи.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 2 серпня 2024, 17:32
Знаємо, що сповіщення про блокування рахунку чи облікового запису бачити не дуже приємно🥲
Але, на жаль, бувають випадки, коли Банк може припинити ділові відносини з клієнтом, це дійсно можливо 🥺

Причин такого блокування може бути декілька, наприклад:
— виявлення неплатоспроможності, незаконного використання картки або токену, надання недостовірної інформації та виникнення підозри, щодо ймовірної загрози незаконного використання картки;
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки;
— порушення власником картки умов договору;
— не надання власником картки документів згідно п. 4.2.1, 4.2.5 та 4.2.6 договору;
— припинення порук (гарантій), наданих третьою особою за зобов’язаннями клієнта перед банком;
Детальніше ви можете ознайомитись тут:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Та ми цінуємо кожного нашого клієнта, й завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та допомогти!
Для можливості розблокування рахунку потрібно було надати офіційні документи, які підтверджують ваші операції.
Оскільки ми не отримали всі потрібні підверджуючі документи від вас в особистих повідомленнях, розблокувати рахунок зараз, на жаль, не можемо😔
Але ви завжди можете написати нам в чат з мобільного застосунку, в телеграм, вайбер чи на нашу пошту help@sensebank.com.ua, щоб подати запит повторно при наявності всіх документів💙
Ваша фея-помічниця, Оля 🧚🏻

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.35 49.95
USD 41.85 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.35 49.95
USD 41.85 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝