×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.45 |
USD | 41.15 | 41.6 |
Всі курси банку |
Бюрократия, некомпетентность или присвоение/мошенничество?
В октябре 2022 года, направили международный перевод в швейцарских франках со своего счета на свой же счет в Сенс-банке (правда в Евро). Расчет был на то, что банк автоматически конвертирует по своему курсу франки в евро и зачислит на мой счет.
Но вышло интереснее…
После обращений в поддержку, мне порекомендовали открыть виртуальный счет в франках, что и было сделано. 50 франков поступили на него.
Но пользоваться ими, оказывается, я не могу — ни снять, ни перевести в грн, НИ-ЧЕ-ГО.
Сказали, обращаться в отделение.
Окей, приехали в отделение — декабрь 2022 — написали заявление (надо обменять на межбанке). Уверяли, что все решат.
Итогов нет до сих пор.
Мало того, что банк не возвращает мне мои деньги более чем 8 месяцев,
так этот цирк еще стал снимать комиссию за обслуживание счета!
Господа, за что я плачу комиссию, если я не могу пользоваться счетом???
Уже 10 франков банк себе экпроприировал.
Это у Вас такая политика? Раз российиских олигархов от банка отстранили, так мы будем за счет украинцев отыгрываться?
На поточний момент після вашого звернення до нас, ми вже вирішили питання продавши валюту по дистанційній заявці та повернули різницю та комісію.
Раді, що змогли вирішити цю проблему та допомогти вам.
В подальшому рекомендуємо відразу звертатись до нас в чат або відео чат для отримання консультацій.
Ми зацікавлені надавати якісні та своєчасні фінансові послуги.
Анастасія, ваша помічниця ❤
Коментарі (5)
Заблокували рахунок без пояснення причин
З переліком причин, через які може бути припинено відносини з клієнтом, ви можете переглянути за посиланням в нашій Базі знань для клієнтів https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554?source=search
З повагою, Андрій
Написати коментар
Закрыли счёт без уведомления
Откуда и куда через мой счёт прошло пол миллиона гривен остаётся загадкой, ну и ладно, с таким отношением к клиентам пусть будет так, но с полумиллиона могли хотя бы на пиво оставить что-ли, в конце концов найти рабочее отделение в столице оказалось не так уж просто.
И самое смешное что я не могу ничего доказать, вход в банкинг невозможен, выписки по счёту нет. Хорошо что на счету было всего 50 гривен на обслуживание счёта 😂
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів, оскільки ми діємо згідно з Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення».
Виписку з датами за будь який період ви можете замовити як в чаті підтримки/відео чаті так і у відділенні з фізичною печаткою без будь яких проблем, у разі якщо вам було відмовлено в наданні виписки — просимо детальніше описати ситуацію в особисті повідомлення.
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (4)
Моя вдячність і повага за такий сервіс!
Взагалі, хочу сказати, що я багато разів з різних питань зверталася до служби підтримки вашого банку, і ще жодного разу не було, щоб моя проблема залишилася невирішеною. Завжди швидко, завжди присутнє бажання іти назустріч клієнту, відкритість, докладні пояснення. Ніколи до мого питання не ставилися поверхнево. Скільки я вже з вашим банком, скільки досвіду в інших банках навіть інших країн, і кожного разу я знову розумію, що краще годі й шукати. Дякую, я ще довго буду вашим клієнтом:)
Анастасія, ваша помічниця ❤
Коментарі (1)
Обслугоаівання
Якщо буде час — напишіть нам повторно, будь ласка.
Ваш помічник, Микита
Коментарі (3)
Класний банк
*Микита
Коментарі (1)
Комісія за переказ
Тому дійсно, ви могли при відправленні не бачити дану комісію, а вже при зарахуванні — сума відрізнялась.
Ваш помічник, Микита
Коментарі (3)
Заміна валюти з плямами
Це найзручніше для мене відділення і з початку війни всю іноземну валюту знімала через це відділення. На жаль, інколи не було купюр нового зразку і видавали старого (дуже рідко, оскільки знають, що я завжди надаю перевагу новим купюрам). В один із крайніх візитів видали ідеальні хрусткі купюри 2006 року і на одній з них була пляма, яку я не помітила. Обмінники і Приват відмовився приймати цю купюру, термінали привата більше не приймають долари.Я звернулася до відділення, пояснила ситуацію і банк, перевіривши інформацію по камерах, погодився взяти в мене купюру.
Дуже приємно, що банк йде на зустріч постійним клієнтам. Дякую Тетяні, начальнику відділення за розуміння і сприяння у вирішенні питання.
Завжди раді допомогти і піти на зустріч, коли це можливо. Вдячні за співпрацю 😊
Написати коментар
закончился депозит. заказываешь сумму. ждешь 5 дней!
Никто не звонил и не предупреждал о конце срока депозита. Но ладно.
Позвонил сам, сказали минимум 5 дней ждать нужно.
У банка такие проблемы? все бегут и снимают деньги?
лучше б не связывался с вами.
PS: вижу что у всех деньги за пользование картой снимают. тоже жлобский ход со стороны банка. еще одна причина уходить от него.
Ми скоротили терміни для броні і вносимо зміни у п. 4.2.7. ДБО. Від 9 березня клієнт зобов'язаний попередити банк за 5 робочих днів до дня, в який бажає зняти кошти, ми йдемо назустріч і не враховуємо вихідні дні в підрахунок щоб ви могли швидше отримати готівку.
Так, у нас є плата за пакет послуг, але її можна уникнути виконавши умови безкоштовності.
Анастасія, ваша помічниця ❤
Коментарі (6)
В банк как на работу
Зараз можуть спостерігатися проблеми з:
🔹 Sense SuperApp
🔹 Чату та відеочату
🔹 Бази знань
🔹 p2p-операцій
При цьому доступні операції з картками:
✔ зняття готівки
✔ розрахунок в терміналах
Гроші наших клієнтів — у безпеці. Дякуємо за розуміння.
Як тільки все запрацює, ми неодмінно повідомимо у наших соцмережах та на офіційному сайті.
Слідкуйте за нами за наступними посиланнями:
У Телеграмі https://t.me/sensebank
У Інстаграмі https://instagram.com/sensebank.official
У Фейсбуці https://www.facebook.com/SenseBankUkraine
Наш сайт: https://sensebank.com.ua/
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (1)
Ображені на весь світ
Додатково зв'яжемось з колегами, щоб проговорити цю ситуацію на майбутнє. Будемо все ж раді бачити вас нашим клієнтом. Детальніше проговоримо в особисті повідомлення. Гарного дня
Бережіть себе та близьких, все буде Україна
^З повагою, Богдан
Коментарі (5)
Плесень
Больше не открою в этом отделении ни одного депозита, благодаря поведению руководителя отделения Мельник Ольги Алексеевны. Какой поп, такой и приход.
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (15)
Обслуговування онлайн підтримки
/Андрій
Коментарі (1)
Порада щодо оплати рахунків з-за кордону.
Приємне спілкування, чіткі відповіді.
Вдячна.Нехай щастить.
Мирного неба.
Ваша подяка вже прямує до Анастасії.
Віримо в Перемогу! 💙💛
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (2)
Не хватает слов
Щодо другої комісії:
Згідно з п.11.1.1. ДКБО «У випадку необхідності внесення змін до Правил користування Карткою або Тарифів на обслуговування Картки, Банк не пізніше ніж за 30 (Тридцять) календарних днів до дати з якої застосовуватимуться змінені Правила користування Карткою або Тарифи на обслуговування Картки, направляє Клієнтам повідомлення про такі зміни шляхом розміщення відповідного повідомлення на Інтернет-сторінці Банку.».
Повідомлення було опубліковано:https://sensebank.com.ua/news/zmini-do-tarifiv-za-kreditnimi-kartkami-at-sense-bank-ukraina
В якості індивідуального підходу кошти були компенсовані. Але більше такого не буде. Якщо рахунок не потрібний — рекомендуємо подати запит на закриття, щоб не виникло списань у майбутньому.
Ваш помічник, Микита)
Коментарі (8)
Якість обслуговування
Так, з боржниками Сенс поводиться доволі жорстко. Але борги — це проблема боржника.
З боржниками все не так «жорстко», як може здаватися. Є акції з прощення, є реструктуризації для тих, кому складно платити «довоєнні» платежі. Банк розглядає кожну ситуації і велика ймовірність, що піде назустріч. Головне в складній фінансовій ситуації не просто пропускати платежі, а уточнювати можливості, адже вони справді є
^З повагою, Богдан
Коментарі (8)
Так буває?
Дякуємо, що залишаєтесь з нами всі ці роки 💕
З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (3)
Реструктуризація
Але після цього до мене зателефонував представник банку стосовно боргу. Під час розмови я пояснила ситуацію й те що не зможу закрити заборгованість вчасно.
У відповідь я отримала некоректні питання (стосовно мого особистого життя. Типу, а хто мене утримує, нехай він і платить.). А також почала підвищувати тон розмови, що, на мою думку, не є коректним в даному спілкуванні.
Хочу додати й те, що маючи можливість я відразу закрила інший кредит у вашому банку.
А по картці завжди намагалася вносити платежі.
1. Щодо розмови з колегами з відділу заборгованості, була прослухана розмова. Стосовно уточнюючих питань, то їх мета була дізнатися ваші фінансові можливості та зрозуміти, чи можете ви зараз вносити кошти або ні. Можливо допомогти вам та надати можливість отримати акцію спрощення або реструктуризацію.
Проте в жодному разі колега не мала наміру вас образити або отримати зайву особисту вашу інформацію;
2. Вчора була надана вам реструктуризація по кредитній картці на ваш запит. Ми розуміємо, що зараз у кожного може бути скрутна година, тому намагаємося в індивідуальному порядку підходити до допомоги у вирішенні питань наших клієнтів.
Я вам дуже вдячний, що ви сумлінно виконуєте ваші зобов'язання!
Бажаю вам, щоб все було добре, а також ми всі дочекалися Перемоги 💙💛
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (8)
Мошеники.
Коментарі (7)
Закрытие счёта
Ваш чарівник, Микита 😉
Коментарі (2)