×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.25 |
USD | 41.65 | 42.2 |
Всі курси банку |
Грабіж по виплатам ОВДП ! (Питання вирішене, 15.12.2023)
Вам було запропоновано перевести свої ЦП в іншу депозитарну установу і надати рахунок для виплати доходів в іншому банку коли ви звертались до нас в контакт центр, з чим ви погодились
Просто виплатити накопичений дохід ми не можемо без закриття рахунку в ЦП. Тому, що для цього необхідно надати нову Анкету рахунку і Розпорядження на зміну Анкети рахунку.
Розпорядження на проведення операцій Ви можете надати наступним способом:
— в електронному вигляді з накладанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) розпорядника та печатки (у разі використання) у форматі p7s, на нашу адресу custody@sensebank.com.ua
КЕП можна зробити в Приват банку, або ж застосувати Дія.Підпис
Тобто, Непогашені — мають бути переведені до іншої установи
Погашені — вам необхідно закрити рахунки та надати нову Анкету рахунку та Розпорядження на зміну.
Анастасія*
Коментарі (5)
Заблокували без пояснень
Також надаю посилання на статтю для клієнтів банку «На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом?»: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Отримати власні кошти ви можете у найближчому до вас відділення банку. Перелік відділень Sense Bank: https://sensebank.com.ua/news/perelik-viddilen-aki-pracuut
Анастасія*
Коментарі (1)
Як за спробу погасити борг у 16 грн, щоби закрити кредитку РЕД вже в наступні дні нарахували борг 120,09
Якщо людина не спитає про комісію, платежі, що загрожують людині в її ситуації, то ми й не скажемо, не попередимо, а потім знову будемо постфактум кидати посиланнями на «важливі питання» з якихось недр сайту. Самостійно ви їх і не знайдете, хіба вже вляпаєтеся і у вас кинуть цим посиланням замість вичерпної консультації.
Після кількох консультацій щодо картки РЕД, по кожній з яких я все більше втрачала кошти і мені росли борги, про які співробітники могли попередити, але ж я не питала про це, то навіщо втрачати прибуток на рівному місці, отримала виписку по кредитці, яку інакше, як знущанням, не можна назвати. Бо починається вона із гасла-брехні:
«Увага!
БЕЗКОШТОВНО, ШВИДКО, ЗРУЧНО, 24/7 здійснити погашення заборгованості за кредитною карткою можна через…»
Ага, спробувала я погасити борг аж у 16 з копійками гривень, щоби закрити картку РЕД, а мені за це у 7 разів збільшили борг і поставили на %!!!
Оскільки ніякого пільгового періоду у РЕД нема і близько, то прагла не прострочити, а ще й попередження, щоби платили за 3 дні наперед. От і поповнила картку РЕД 29.11 на 20 грн. Одразу у застосунку з’явилося жадане повідомлення, що заборгованості нема. Але я хотіла закрити цю безтолкову кредитку, бо її умови і близько не конкурентні, тож зайві 3(!) гривні власних коштів перекинула на Хамелеон, про ЖОДНІ комісії та ризики цієї операції мене не було при цьому сповіщено (як це роблять інші банки!!).
На НАСТУПНИЙ день випадково глянула і побачила, що у мене списано 20 гривень, подумала, що фейкова операція і повернулася та 20-та якою я поповнила напередодні, пишу в підтримку, підтримка нічого не знає, мовляв, не мають доступу, зрештою, коли черговому консультанту описала всю послідовність своїх дій, мені пояснили, що то комісія за переказ 3 гривень. І при цьому ЖОДНОГО слова, що тепер я потрапляю під ще одне покарання — у 100 грн, ну бо навіщо, я ж бо не питала…
Справді, у мене не виникло підозр, бо вважала, що з поточним розрахунковим періодом питання закрила, а оскільки було ДН у дитини, то вирішила зайнятися закриттям картки згодом, тим більше, що у додатку значилося, що розрахунковий період уже 02.01!!!
Але їдучи з роботи знову випадково побачила, що мені нарахували на мої 3 гривні ще 100 грн боргу, бо те, що я закривала розрахунковий період, то вони його відкрили заново і вже маючи ними ж намальовані 20 грн (я була певна, що 20 грн включно нічого мені не грозить), списали плату за обслуговування і тут же комісію за борг.
Відображати всі комісії та платежі? Ні!
Попереджувати клієнтку про те, що в її ситуації завтра буде ще купа боргів намальована? Ні!
Нараховувати заднім числом (навіть у виписці це видно, що дата здійснення операції і нарахування комісії різні)? О, так!
Повертати в застосунку розрахунковий період? О, так!
Адже при оформленні продукту ви підписуєте документи, які підтверджують, що ви ознайомились із інформацією, яка стосується вашого продукту.
В ДКБО викладено усі правила та всі тарифи в вільному доступі у нас на сайті.
Пільговий період у картки Ред є, а саме до 62 днів.
В тих самих тарифах написано про те, що за переказ коштів з кредитної картки є комісія розміром 4 % мінімум 20 грн.
І так само ми повідомляли клієнтів про списання комісії 100 гривень у разі, якщо борг більше аніж 20 гривень, що й трапилось у вашому випадку.
Якщо говорити більш детально:
За переказ з кредитної картки завжди є комісія 4 % мін. 20 грн від суми. Вона списується не в момент операції, а через 1-2 дні, після її проведення, коли операція пройде по рахунку в системі банку.
З приводу РКО — 100 грн, воно не впливає на пільговий період, проте відсотки за користування лімітом в пільговому періоді у випадку погашення списуються під 0,01%, а не згідно стандартної ставки.
Тобто якщо картка в пільговому періоді, але є борг 20 грн і більше, то списання РКО буде в будь-якому випадку.
Анастасія, ваша помічниця 💕
Коментарі (3)
Заблокировали счёт (Вопрос решен, 07.12.2023)
Дякуємо, що надали потрібну інформацію в особистих повідомленнях, адже завдяки цьому ми змогли вирішити це питання. Також приносимо вибачення за тимчасові незручності.
З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Коментарі (50)
Не користуйтеся Сенсом у Євро зоні бо 1€ = 41.40 uah
Станом на сьогодні:
— у Моно картковий курс за 1€ = 40.73 uah
— у Сенсі online за 1€ = 40.50 uah
— у Сенсі у вдділенні за 1€ = 40.80 uah
— у Сенсі реальний курс при оплаті карткою за 1€ = 41.40 uah
Крім того, реальний картковий курс не відображається у додатку, бо навідь сам банк не здантий наперед розрахувати обмінний курс через складність своєї «схеми».
Так, дійсно з 16/01/22 у нас відбулись зміни при оплаті в іншій валюті.
Давайте трошки нагадаю як раніше проводилась оплата до 16/01/22😉
Наприклад ви провели оплату в євро, а картка у вас у валюті грн.
Залежно від валюти картки та типу МПС, на базі якої випущено картку, використовується різна логіка конвертації, оберемо Mastercard.
Яка була логіка конвертації:
В день проведення операції: євро в гривню за курсом продажу євро від банку.
В день списання операції (орієнтовно через два-три дні): спочатку з євро в долар за курсом Mastercard**.
Потім з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.
Якщо ж дивитись яка зараз логіка конвертації, якщо оплата в євро, а картка у валюті грн:
спочатку з євро в долар за курсом МПС
потім з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.
Тобто до 16/01, конвертація теж була через долар, але ще додатково через 2-3 дні могла досписатись курсова різниця. Зараз же такого немає, тобто яка у вас сума була при проведенні операції така і спишеться з рахунку, перерахунку через 2-3 дні не буде.
В додатку дійсно не відображається курс євро в розділі «Карткові розрахунки», оскільки він не використовується, а не тому, що ми не можемо розрахувати суму😉
Ознайомитись з деталями як буде проходити операція в іншій валюті ви можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800
Дякуємо, що залишили відгук💙
З кожним оновленням чи змінами, ми намагаємось зробити щось краще та простіше для наших клієнтів😊
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (9)
Пересылка валюты
Але це сьогодні це можна зробити у відділенні банку. Для переказу на рахунок родича потрібні наступні документи: паспорт, РНОКПП (ІПН) та документи, що підтверджують родинні зв'язки. Якщо переказ робити всередині банку — буде виконуватися згідно платіжного доручення та без комісії з поточного рахунку. Якщо у вашого родича рахунок в іншому банку, тоді такий переказ буде відправлено за тарифами Swift-переказу.
Тарифи Swift-переказу: https://sensebank.ua/swift
Тарифи поточного рахунку: https://sensebank.ua/potocnij-rahunok
Звісно неприємно отримувати 1 зірку, тому буду вдячний, якщо її зміните. Бо як бачите, у нас вже давно діє подібна можливість 😉
У разі додаткових запитань, ви завжди можете написати нам у чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Написати коментар
Смс информирование
1. Перейдіть у Продукти (друга кнопка зліва на нижній панелі);
2. У розділі «Рахунки та картки» натисніть на рахунок, до якого випущена потрібна картка;
3. Натисніть на зображення картки та оберіть «SMS/Push-сповіщення»;
4. Оберіть «Push-сповіщення на телефон».
Що стосується бронювання готівки, то ми б з радістю замовлядли її раніше, але справа в тому, що забронювати можливо не раніше ніж за 5 днів від дати звернення. Тому ми в жодному випадку нікому не відмовляємо в замовленні коштів.
*Андрій
Написати коментар
Шахрайство
На гарячій лінії 0800 50 70 44 відхрестилися, сказали, що нічого не знають і до побачення.
При перевірці податкова матиме право запросити виписку з цих рахунків, яку я не зможу надати, тому що через тупість ваших співробітників, рахунок фіз особи відображається, як ФОПівський + ще один незрозумілий рахунок, якого я не відкривала.
На гарячій лінії сидять ідіоти, які нічого не знають і ні за що не відповідають.
Буду писати скаргу до вашого керівництва, нехай розбираються.
Нікому не раджу звʼязуватися.
Додзвонитися до оператора неможливо, спочатку воюєш з роботом, який не розуміє, що ти від нього хочеш, потім висиш на лінії по пів години, а том хоп і вже 6 вечора, відділ не працює. А коли нарешті додзвонюєшся на наступний день, тобі відповідають, що нічого не знають і нічим не можуть допомогти. Нахіба така гаряча лінія і такий недолугий банк?
Тут скоріше за все проблема саме відображення цього рахунку в самому кабінеті, тому тут краще проконсультуватись з податковою так як:
Дані вимоги викладені в Постанові НБУ №162 від 29.07.2022 № 162
Про затвердження Інструкції про порядок відкриття та закриття рахунків користувачам надавачами платіжних послуг з обслуговування рахунків на виконання вимог Податкового кодексу.
117. Банк зобов'язаний в установленому законодавством України порядку надіслати повідомлення до відповідного контролюючого органу про відкриття/закриття рахунку клієнта — платника податків згідно з вимогами статті 69 Податкового кодексу України.
З приводу зв'язку з оператором, то ви можете сказати декілька разів «переведіть на оператора» і бот Алла з'єднає вас. Також у нас є інші канали зв'язку як наприклад чат підтримки або ж відеочат.
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (5)
Через арешт рахунків обмежили доступ до особистого кабінету і малюють щомісячні платежі.
До вирішення питання з виконавцем через суд і розблокування всіх моїх рахунків я не планую закривати кредитки достроково і намагаюсь вносити щомісячний платіж. Але Сенс і тут здивував. Замість того, щоб полегшити сплату, створюють перепони з кабінетом. Я більшу частину часу знаходжуся за кордоном і кожного разу шукати як сплатити платіж це взагалі атракціон.
Приходять смс з обовязковим платежем по 3700 грн з суми боргу у 23000. Ніколи таких сум не було, це навіть не 5%
Співробітник з підтримки каже треба сплатити 880 грн обовязково. Але після сплати все одно борг росте і в смс вже приходить не 3700 а 5000. Доречі, реструктурізація недоступна через арешт. Дива.
Платиш, але не знаєш чи пройшов платіж.
Чомусь в іншому банку доступ до кабінету не зник, можна і залишок по карткам подивитися, і номер виконавчого провадження, і виписки за попередні місяці доступні. Краще б мої кредитні картки були в цих банках, ніж в Сенс.
Доки вирішаться справи з арештом, Сенс намалює ще 10000 боргу.
Якщо оплата надходить на рахунок пізніше, то вже платіж виходить і за поточний місяць, і за минулий.
В т.ч списані відсотки переходять технічно на прострочення так як будь які списання по арештованому рахунку не можливі, з урахуванням цього та того, що платежі надходять пізніше = платіж збільшується, більш детально з прикладами ми розписали вам в особистих повідомленнях
З питання відображення рахунків в застосунку, то так дійсно є така технічна особливість у разі якщо арешт накладається на рахунок з повними обмеженнями.
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (2)
Щира подяка Богдану Савенко
Богдан зробив все можливе і неможливе щоб якого швидше допомогти ввійти до банківського рахунку. Були певні технічні труднощі і йому вдалося звʼязатися з різними департаментами і донести до них технічну проблему для її усунення.
Богдан працював у нічну зміну, тому щоб мати звʼязок з департаментами виходив раніше свого робочого часу.
Богдан дуже кмітливий, розумний та професійний фахівець банкуСенс з безперечно лідерськими та організаційними здібностями.
Прошу при нагоді відмітити Богдана Савенка, як працівника який надав безперечний customer service. Пишаємося, що в Україні така талановита молодь. Все буде Україна!
Це означає, що ми маємо найкращих співробітників, які зроблять все заради наших клієнтів.
Такі відгуки дійсно мотивують нас робити більше та краще!
Дякуємо, що обираєте нас, та за те що знайшли час щоб залишити відгук про роботу нашого Богдана!🤗
Ми обов'язково передамо йому вашу подяку, впевнені, що він буде дуже задоволений!
І звичайно його робота не залишиться непоміченою😉
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (1)
Овердрафт при знятті коштів
Це максимально жахливо, що таке допускається. Результат отримав круглу суму комісії, як кредит по дебитовій картці. Тех підтримка все що сказала, нам прикро, що так сталось.
Майте на увазі коли знімаєте кошти з рахунку, перепитуйте в оператора на рахунок комісій (якщо пощастить — можливо попередить).
Так, насправді бувають випадки, коли після списання комісій, чи після розблокування суми, по дебетовій картці може виникнути несанкціонована заборгованість, оскільки деякі комісії списуються після проведення операції, через 2-3 робочих дні.
Несанкціонована заборгованість (недозволена перевитрата) — це сума боргу по картці, яку банк не зміг списати за рахунок:
— кредитного ліміту по кредитній картці (так як він повністю витрачений),
— доступної суми по дебетовій, зарплатній картці (так як доступної суми по карті немає) і картка пішла в мінус.
Але на відміну від кредитних карток, по дебетовим карткам відсотки за несанкціоновану заборгованість не нараховуються, тому це не так страшно😊
З приводу зняття коштів в касі та комісій зараз все розпишу детально✨
Згідно з тарифами карток White, Black,Graphite та Caméléon двічі в місяць, ви можете знімати кошти в касі банку без комісії, кожне наступне зняття буде з комісією 3% мін. 25 грн.
Але якщо це зняття депозитних коштів після закінчення договору, то зняття буде без комісії навіть якщо це 5 зняття за місяць.
Просто для того, щоб зняти кошти без комісії, вам потрібно спочатку звернутись до менеджера у відділенні, а вже потім в касу.
Перевіривши деталі по вашій операції, я побачили, що комісія була списана некоректно, адже ви знімали саме депозитні кошти.
Тому було зафіксовано запит на повернення коштів, і протягом 1 робочого дня ми вам їх повернули🥰
Я сподіваюся, що цими новинами змогла підняти вам настрій, і ваша думка про нашу підтримку та банк також змінилася💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (18)
Непублічність роботи торговельного майданчика ЦП
Зазвичай котирування на ОВДП в Sense SuperApp змінюються по будням о 16:30, оскільки розрахунки по угодам укладеним після 16:30 (в після операційний час) можуть здійснюватися наступного робочого дня. При цьому, Інвестиційна фірма в залежності від ринкової ситуації може змінити котирування в будь-який інший час.
Актуальні котирування на ОВДП завжди можна відстежувати онлайн в Sense SuperApp.
На жаль, ви так і не відповіли нам у приватних повідомленнях, але у будь-якому разі, я охоче вам допоможу, якщо напишите нам!
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (1)
Sens Банк відмовляється віддавати депозит готівкою.
2. 20 листопада звернулись до банку замовити гроши готвікою в касі банку. Банк відмовив аргументуючи це проблемою з готівкою після націоналізації
3. Пропозиція банку — переоформити депозит або чекати 8 днів і потім ходити до банку якщо готівка будє зняти якщо ні то ні.
PS Депозит оформлений на дружину (не зареестрована на сайті) Всю інформацію можемо надати за вимогою. Листування та переписку з банком.
Зараз бронювання коштів відбувається на 5 календарний день від дати звернення, якщо кошти є на рахунку.
Якщо ж ви бажаєте забронювати кошти з діючого депозиту, то це можна зробити, але запит буде подано на 5 календарний день від дати закриття договору.
Раніше терміни бронювання були 10 роб.днів, але логістика покращилась і ми змогли скоротити ці терміни)
Звичайно, якщо сума у вас не велика, ви можете звернутись у відділення для зняття коштів без бронювання, але кошти вам зможуть видати тільки якщо в касі буде вільна валюта.
З приводу роботи співробітників відділення, дійсно відмовляти вам в бронюванні коштів не правильно.
Вся інформація була зафіксована та передана в відповідний підрозділ.
Ми вже пропрацювали з колегами дану ситуацію, щоб в майбутньому такого не траплялось з іншими клієнтами.
З вашою ситуацією ми більш детально розібрались в особистих повідомленнях. Сподіваюсь змогла зробити все, щоб ви залишились задоволеними🙂
Приносимо вибачення за причинені незручності💙
Впевнені, що в майбутньому таких ситуацій не буде.
Дякуємо, що не дивлячись ні на що, ви обираєте нас🤗
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (11)
Богдан Савенко
Обов'язково передамо Богдану ваші теплі побажання, і не сумнівайтесь, він 100% буде помічений за свою компетентність та вирішення вашої ситуації. Дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями про роботу нашої підтримки. Для нас це дуже важливо 💕
*Андрій
Написати коментар
з картки зняло частинку коштів , проте я ніяких транзакцій не робив (питання вирішено)
Написав в підтримку, порадили перевірити підписки. Перевірив підписки, все по нулям. Все по шаблону, ну якщо не підписка то блокуйте карту. Навіть не здивувало що списало з карти яка була заблокована пів року тому, в застосунку її навіть нема. Тобіш мені перевипустили карту на нову, а старими реквізитами користується якийсь Леонардо, Дієго чи Джаконда з Італії. Я не ображений, але як так?
Термін оскарження не швидкий, на жаль, він займає від 45 до 180 днів. Згідно правил ДКБО, пункт 4.4.7. https://sensebank.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-15112023.pdf
Зараз я бачу, ви зробили запит на закриття карткового рахунку. Якщо відповідь буде позитивною, потрібно буде знову вам відкрити картковий рахунок для повернення списаних коштів.
Я вже зафіксував запит по вам, і ми вже готуємося передати цей запит до МПС на оскарження.
Ваше питання буде під пильним моїм контролем. Як тільки буде нами отримана відповідь від МПС, я вас проінформую.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (2)
Херсонским сотрудникам Сенсе банка
Стараємось задля наших клієнтів.
Анастасія, ваша помічниця
Написати коментар
кошти зависають
Як?! Ви їх що, — в руках переносите ?!
Кошти переведені із р/р на карту в межах банку, не відображаються одразу в застосунку
Бо (!) проблеми з оновленням балансів по карткам в Сенс Супер застосунку?
Бухгалтер напевно вручну їх туди заносить. Відношення взагалі ТОП — ніхто, ніколи, нічого, не знає.
Лише вивіска на дверях помінялась, а суть контори та же
Стосовно операцій в середі банку, то зазвичай це відбувається дуже швидко і кошти доступні для використання майже одразу. Звісно, добре коли все працює добре, але інколи можливі проблеми, через які баланс в додатку оновлюється повільніше. На жаль, від такого ніхто не застрахований, але наша команда завжди робить все можливе для виправлення проблем якнайшвидше. Тому ніяких бухгалтерів, що заносять кошти вручну, звинувачувати не потрібно 😅
Ми дуже вдячні вам, що знайшли час поділитись своїми враженнями. Ми обов'язково врахуємо їх і зробимо все можливе, щоб стати краще в майбутньому. Сподіваємось, що наступного разу ви помітите, що змінюються не лише вивіски на дверях наших відділень 💙
З повагою, Андрій
Коментарі (1)
Співробітник банку Брус Яна м.Черкаси,30 Років Перемоги 29,(Епіцентр),відмовляється виконувать прямі свої обов’язки!
Як правило необхідно близько 2 годин для погодження, але задля уникнення проблем та незбіжностей термін встановлено регламентом — 4 години. (Саме тому заявки приймаються до 14.00)
Дякуємо за зворотній зв'язок, будемо дивитись в бік покращення та зменшення строків
Анастасія, ваша помічниця
Написати коментар
три місяці не можу оплатити борг загиблої рідної людини
07.10, через три місяці, я приїхав у відділення на Великій Васильківській 114 м.Київ, щоб переконатися, що відсотки з моменту смерті до дати написання заяви сторновані і загальна сума заборгованості перерахована.
На питання, чи розглянута заява і сторновані відсотки, менеджер відповіла:«так, здається, сторновані" і направила мене оплачувати кредит. Я кажу, невже у вас не відображає рішення по заяві? Вона відповіла, що скоріш за все повна сума уже підрахована з урахуванням сторно. Мені пощастило, що я зробив скрін заборгованості на момент написання заяви. Згідно нього було видно, що все залишилося як і було. На мої зауваження менеджер вирішила чекати керівника, який зміг би знайти рішення по заяві. Чекали ми її 40 хв, але і вона згодом теж не могла знайти мою заяву, ще й запитала у мене чи дійсно я її писав (як менеджер могла сказати, що сума погашення уже з урахуванням сторно!, якщо начальник говорить, що по заяві немає рішення, та й не відомо, чи взагалі вона є). Як може не бути рішення, якщо пройшло три місяці?
Як результат, більше години проведено у відділені, обіцянка, що зі мною колись зв’яжуться, але які гарантії, якщо так само мені обіцяли, що заяву розглянуть і зі мною зв’яжуться, за три місяці ніхто так мене і не набрав. Я клієнт багатьох банків, такого жахливого сервісу і відношення ще ніколи не зустрічав.
На даний час питання вже вирішено, про що відписали вам в особисті повідомлення.
Була проведена зупинка нарахувань з дати смерті клієнта, штрафних санкцій по кредитним договорам не було нараховано
Також було сторновано суми по іншому кредитному договору.
Ми ще раз щиро вибачаємось перед вами за цю неприємну ситуацію, що склалась(
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (3)
Рэкет от банка при снятии личных спедств с карты RED 2.0
Але давайте вам допоможу, тому йдемо у тарифи картки й дивимося пункт 10.
Видача готівки, в т.ч. за рахунок власних коштів, з рахунку через банкомат / касу будь-якого банку (в т.ч. АТ «СЕНС БАНК») / POS-термінали в торгово-сервісній мережі в Україні та за її межами 2, від суми операції — 4% мін 20 грн.
Далі ми дивимося пункт 11.
Переказ коштів з кредитної картки на іншу картку Банку через банкомат Банку та за допомогою послуги «Переказ з карти на карту» (на картку будь-якого банку України), від суми операції — 4% мін 20 грн.
Якщо це ще й буде переказ на картку в іншому банку, то буде додаткова комісія сервісу — 1% + 5 грн.
Тобто, ця картка не так як для переказів без комісії за рахунок власних коштів. Але саме ця картка більше допоможе вам розкрити її потенціал при покупках та оплатою за кредитний ліміт або ж при оформленні за кредитний ліміт розстрочки, зробивши покупку.
Якщо ж вас цікавить можливість робити перекази без комісії, то я вам раджу мати картку Хамелеон. Вона безкоштовна в обслуговуванні, але на місяць доступні перекази без комісії (за рахунок власних коштів) на картки в інші банки — 20 000 грн. Якщо сумарний переказ буде більше ліміту, то тоді вже буде комісія — 1% + 5 грн.
У разі, якщо вам потрібна наша допомога або залишилися питання, будь ласка, напишіть нам у чат підтримки.
Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (8)