×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.45 |
USD | 41.15 | 41.6 |
Всі курси банку |
Шахрайство
Банк заблокував можливість розрахунку карткою є-відновлення. Звернення у службу підтримки не дають результату, ні клієнта, ні продавців, просто стандартні відписки.
Тиждень не можу розрахуватись за вікна та вхідні двері.
Всі умови програми є-відновлення виконані і з боку клієнта і з боку продавців, йде блокування саме зі сторони банку. В цих же магазинах без проблем розраховуються картками є-відновлення інших банків.
Таке враження, що банку вигідно тримати у себе гроші, а люди в цей час витрачають купу часу та нервів.
Шкода, що виникла така ситуація, але досить круто, що все вирішилося максимально швидко. Вибачте за незручності.
Ваш помічник, Микита.
Коментарі (1)
Розірвали ділові відносини за просто так 🫡
З вашого боку може бути подана апелляція у разі наявних підстав.
У разі наявності відкритих рахунків у вас — вони мають бути закриті, залишок коштів може бути перерахований в інший банк за реквізитами, вказаними вами в заяві на закриття.
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (13)
Відмовляють у видачі іпотеки через невірну інформацію у sense bank
(Пишу пост 22.08.2023)
Оформила заявку на оновлення інформації, котрий день має статус — в роботі, але зміни до УБКІ так і не надійшли
Паралельно з цим замовила довідку про відсутність кредитних продуктів у банку, на що через декілька днів також отримала відмову. Причина — рахунок закривається протягом 30 робочих днів. Отже видача довідки можлива тільки після цього терміну.
Продавець квартири не збирається чекати такий термін.
Не користуйтеся кредитними продуктами від Sense bank навіть про «запас», як це було в мене, адже може вилізти боком.
Наразі ситуація така, що через кредитний ліміт в 32800 ми втрачаємо можливість придбати квартиру, звучить як абсурд 😱 але це завдяки sense bank. Але я навіть не користувалася цими коштами.
До речі, приват банк закрив кредитну карту, видав довідку і оновив інформацію про кредитні продукти в УБКІ протягом 3 днів. Тож обирайте свій банк з розумом.
Sense bank зв’яжіться зі мною.
З нашого боку було повторно подано запит до УБКІ на оновлення інформації, але чому виникло саме так — рекомендуємо звернутися до них з всіма нашими довідками.
Ваш помічник, Микита
Коментарі (3)
Не выдали деньги по Е документу в отделении
При звернені касир у вас попросила паспорт. В системі банку зазначений саме паперовий паспорт України, якого, на жаль, при собі його у вас не було. Перевіривши у Дії, виявилося, що був лише закордоний.
Колеги направили вас до спеціаліста для внесення змін в системі (по паспорту). Після чого спеціаліст намагався отримати через Дію дані закордонного паспорта. Але на ваш номер телефону, на жаль, не надходив ні лінк для відправки документів в Дія, ні СМС, ні навіть у Вайбер. Тому так виникло, що в той момент не вдалося спеціалісту внести змінити у систему.
Ця ситуація проаналізована та зробили висновки, щоб на місці намагалися зробити перезавантаження застосунку, перевірку мобільного зв'язку та інших налаштувань, які можуть допомогти уникнути подібної ситуації.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (13)
Ужас работы банка и его приложения
Щодо даних, як скріншоти, модель телефону і т.д., то в деяких випадках вони потрібні, щоб ми мали змогу передати в роботу колегам із ІТ-відділу ту чи іншу проблему. Саме тому Владислава у вас і уточнювала цю інформацію.
Дякуємо, що знайшли час, щоб поділитись своїми враженнями про нашу роботу. Для нас це дуже важливо, адже завдяки цьому ми станемо краще в майбутньому 😊
З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Коментарі (2)
Заблокували рахунки не зрозуміло за що
Кілька днів тому банк вирішив просто заблокувати рахунки і доступ до додатку навіть не пояснюючи причини. Адекватний банк йде на зустріч клієнтам, у них же своя атмосфера.
Всі надходження на рахунок міг підтвердити, але їм очевидно все рівно.
В підтримці лише сказали що розблокування не можливе, посилаючись на положення про ділові відносини.
І така ситуація не лише в мене. Не раджу користуватись, якщо на довгий час не бажаєте лишитись без грошей.
Сьогодні отримав відповідь, що все добре, блокування знято. Додатково написав у чат, щоб ви перевірили, чи все добре. Отримав від вас підтвердження вирішення питання.
Сподіваюся, що взаємовідносини продовжуються й надалі, і більше подібних історії вже не буде, а буде розквіт та співпраця.
Щиро радий, що вдалося вирішити ваше питання з позитивним результатом! 😊
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (7)
Лохотрон з прощенням боргу
Після підтвердження вдалого виконання, про що вам було повідомлено, взяв на себе питання пришвидшення виготовлення необхідної довідки.
Вчора, 22.08, колеги змогли її виготовити і сьогодні ми вам у Чаті підтримки її надали.
Радий був допомогти вам вирішити питання у ці короткі терміни.
З найкращими побажаннями 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (3)
Шахрайські дії
Пільговий період діє саме на торгові операції, переказ коштів з картки на картку чи зняття коштів — це готівкові операції на які відсотки нараховуються саме під 45% річних.
Плата за смс-інформування, як і плата за розрахунково-касове обслуговування (далі РКО) вказана в тарифах картки.
З тарифами ви можете ознайомитись тут: https://sensebank.com.ua/upload/tariff_cc_vygoda.pdf
Смс ви можете змінити самостійно на пуш-повідомлення в застосунку, вони безкоштовні.
Власні кошти ви можете знімати без комісії, за зняття кредитних коштів буде списана комісія 4%мін20грн.
Плата за РКО списується лише в розрахункову дату по картці, і тільки в тому випадку якщо загальна заборгованість по картці більше ніж 19,99грн.
Вся ця інформація зазначена в тарифах, вона не прихована, тому шахрайських дій тут немає.
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (2)
Погіршення якості обслуговування в порівнянні з Альфа банк
Кошти до нашого банку не надходили, а залишились скоріш за все на рівні банку кореспонденту. Це може уточнити банк відправник. Щодо співробітників — ніякого впливу вони не можуть на це зробити, адже це не на рівні нашого банку.
рекомендуємо звернутися в банк відправника, щоб він надав запит на уточнення, де все ж таки кошти.
Якщо потрібна офіційна відповідь від банку, ось інструкція:https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360015495819?source=search
Але зміна назви не залежить на термін зарахування коштів.
*Микита
Коментарі (1)
Зайва подвійна конвертація по валютній картці.
Також, я дійсно дуже задоволений тим сервісом обслуговування у SENSE BANK, який я отримую під час користування платіжними картками.
Зокрема, у липні місяці я купував для своєї родини авіаквитки. Оплата пройшла успішно з валютної картки, але через деякий час на цій картці з`явився мінусовий залишок. Я звичайно розумів, що якщо якісь ще гроші додатково знялись, то на це скоріш всього є логічне пояснення (можливо якась курсова ризниця або конвертація, тощо), але я все одно хотів все для себе з`ясувати щоб у майбутньому не потрапити у подібну ситуація.
Це був вихідний, я спочатку зателефонував у відеочат (за допомогою додатку SENSE BANK), де мені відповіла співробітниця SENSE BANK (нажаль ім`я не запам`ятав), яка у реальному часі перевірила всю інформацію по моїй картці та пояснила мені попередню причину списання додаткових коштів (подвійна конвертація платіжної системи). При цьому, зареєструвала моє звернення та направила його іншому спеціалісту SENSE BANK саме з цих питань (подвійних конвертацій платіжних систем), який мав зі свого боку більш детально розібратися у моєму питанні та проінформувати мене про результати.
Протягом 30 хвилин мені зателефонувала цей спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець), яка дуже детально та зрозуміло мені все пояснила стосовно списання додаткових коштів з моєї картки внаслідок подвійної конвертації платіжної системи, хоча валюта картки та валюта платежу співпадали. Проблема була в налаштуваннях іноземного сайту, на якому проводився платіж. Спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець) запропонувала мені зробити запит на повернення списаних коштів в наслідок зайвої конвертації, але попередила що шансів небагато…
Менш ніж через тиждень, мені знову зателефонувала спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець) за повідомила приємну для мене новину про позитивне вирішення мого питання, зайве списані кошти були повернути платіжною системою!
Дякую SENSE BANK та його спеціалістам (зокрема, Юлії Донець) за професіоналізм та високий рівень сервісу!!!
Вашу подяку Юлії я вже передав, це приємна історія, котра ще раз наштовхує на думку, що немає ситуацій, які б могли нас зупинити у допомозі клієнтам банку 😊
Бо в цьому є наш Сенс 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Написати коментар
Восстановите работу веб версии
Бо дійсно, пріоритетом для банку являється Sense SuperApp, в якому багацький функціонал, як для інвестування (покупка/продаж ОВДП), оформлення депозиту (і конвертаційного також), так і можливість сформувати квитанцію при оплаті, відправивши її вам на електронну адресу, завантажити відразу на смартфон або виписку по рахунку для операцій, які проведено до 01.04.2020 року.
Чому так? Бо хочемо зробити максимально зручний онлайн банкінг для наших клієнтів у смартфоні.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (12)
Сенс банк-це просто жах!
Але головна проблема в іншому! По своєму рахунку протягом декількох років я здійснював однотипові стандартні побутові операції, для чого картка і призначена, — просто клав кошти на рахунок, а потім ними розрахувався. Отже я, звісно ж не зі своєї волі, став клієнтом Сенс банку замість Альфа-банку. І наступного дня після націоналізації цього новоствореного банку я, знаходячись у відрядженні, заходжу в додаток і бачу, що мене заблоковано. Без жодних попередніх повідомлень! Телефоную на гарячу лінію, а мені кажуть: «Ви вже не клієнт банку, ваш рахунок заблоковано.» Питаю: «Як? З якої такої причини? Я навіть не користувався карткою протягом останніх двох тижнів. Я декілька років преміальний клієнт, і все було добре!» А мені оператор з таким обличчям, ніби його задача розривати відносини з клієнтами, відповідає: «Згідно наших правил ми не зобовʼязані пояснювати причини розриву договору з клієнтами». Мало того, ще й всі мої кошти заморозили і сказали, що я зможу їх приїхати і забрати не раніше, ніж через місяць.
Ось така націоналізація. Ось такий тепер банк.
Стережіться цього банку подалі!!!
А я буду писати скаргу в Нацбанк.
Я бачу, що ваші картки обмежені і розблокування по ним недоступне. Доступне тільки закриття рахунків. Закриття рахунку відбувається 30 календарних днів, після чого кошти можна отримати у касі. Оскільки ваші дії по карткам не відповідають умовам ДКБО та несуть загрози фінансових та репутаційних втрат для банку.
Дії банка регламентовані згідно п.4.3 ДКБО, надаю посилання: https://sensebank.com.ua/tarifi-ta-umovi
Також надаю посилання на статтю для клієнтів банку «На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом?»: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Отримати власні кошти ви можете у найближчому до вас відділення банку. Перелік відділень Sense Bank: https://sensebank.com.ua/news/perelik-viddilen-aki-pracuut
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (4)
Списання коштів за обслуговування
Непоганий такий лохотрон!
До речі, кредитні картки відкриваються, але без доступного балансу!
Не рекомендую і буду просити керівництво піти з цього банку.
В якості індивідуального випадку, на цей раз плату вдалося компенсувати, але надалі такого дива вже не буде, на жаль(
Зайдіть в тарифи картки і ознайомтесь з усіма можливими списаннями, будь ласка.
Ваш помічник, Микита
Коментарі (5)
Складнощі керування, розстрочка і рандомайзер підтримки
Покупка від 13.07 станом на 27.07 недоступна для переведення в розстрочку. Звертаюсь до служби підтримки і отримую потік «локшини» про те, що «ви зробили покупку, потім поповнили картку. Вийшло так що [транзакція поповнення зафіксувалась] раніше, тобто ви за власні кошти зробили покупку».
Картка в витраченим кредитним лімітом і поповнення навіть в теорії в дебет її не переводило.
Направили «колегам» для перевірки і надали у відповідь «гадання на каві»: а) «до 2000 сповіщення не приходить» (нахіба мені це, якщо я одразу казав про історію операцій?) б) «якщо були поповнення. то сума могла пройти за рахунок власних коштів».
Ситуація 2.
31.07. Пробую оформити через історію покупок розстрочку за покупку від 21.07. Пройшов до введення коду з смс, ввів… «Розстрочка не оформлена з причини невідповідності номера телефону». Служба підтримки спершу починає типову «локшину» про поповнення, хоча вказав конкретний текст сповіщення. Потім знаходить, що PUSH-повідомлення надходять не на фінансовий номер. Тобто а) Авторизувався в додатку, б) отримав і ввів код підтвердження — це ніщо, а номер PUSH-повідомлень — все вирішує?!
ОК, заходжу в керування карткою — Сповіщення — «інформування про транзакції» увімкнено, телефон — мій фінансовий!
Тобто розстрочка скасована через те, що я навіть не можу бачити та керувати!
Від суми розстрочки також залежить і сповіщення, як ви і зазначили.
Ось тут можете більш детальніше ознайомитися з умовами, для вдалого оформлення розстрочки: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360013896000
Щодо 2 ситуації, там також були поповнення, після покупки, які вплинули на оформлення розстрочки.
На майбутнє, не робіть, будь ласка, поповнення рахунку, поки не переведете в розстрочку потрібні вам операції.
Ваш помічник, Микита.
Коментарі (3)
Сенс Банк в місті Біла Церква
Повний нуль в спілкуванні з клієнтами. Абсолютно не зацікавлена в тому, щоб надати інформацію та допомогти клієнту.
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (3)
Сенс банк — абсолютная противоположность АЛЬФА-Банку!
В прошлую пятницу, 21 июля сенс-банк безо всяких причин и оснований заблокировал мою дебетовую карту (открытую в АЛЬФА-банке три года назад, которая использовалась для получения зарплаты, совершения покупок и оплаты коммунальных счетов). Кроме того, на карте образовался отрицательный баланс — 28 000 гривен.
Как выяснилось, сенс банк блокирует карты просто по доносу жульнического коммунального предприятия КПМТВЭ, которому кажется, что ему люди что-то должны. Никаких судебных и исполнительных документов, подтверждающих сумму «задолженности», взятую с потолка, конечно же, не существует в природе. То есть, сенс-банк самовольно перекрывает доступ к личным деньгам, оставляя людей без средств к существованию. Тем, кто совершает такие противоправные поступки, я желаю оказаться в аналогичной ситуации!
Это ещё не всё… В прошлом месяце в сенс-банке появилось нововведение. Плата за «банковское обслуживание» (вообще непонятно, в чём оно заключается) — 50 гривен. Значит, сенс-банк самовольно, на своё усмотрение меняет условия договора, заключённого с АЛЬФА-банком. Интересно, хватит ли у банковских роботов ума не снимать 50 гривен с заблокированной карты? Или будут создавать искусственную задолженность?
Есть и другие минусы:
Квитанции по совершённым коммунальным платежам доступны исключительно по QR-коду в мобильном приложении — их невозможно скачать и распечатать в качестве доказательств оплаты. Это вызывает недоверие к банку и наталкивает на мысль, что средства уходят не по назначению.
Мобильное приложение работает отвратительно. Нет возможности закрыть банковский счёт. Теоретически данная функция присутствует, но на практике не срабатывает.
Не рекомендую сенс-банк. Очень ненадёжная и мутная организация.
На кошти на вашому рахунку може бути накладено арешт згідно з Постановою про арешт коштів державним або приватним виконавцем. Арешт може бути накладено на будь-який рахунок.
Дізнатися контактні дані виконавця та номер виконавчого провадження (ВП) ви можете на сайті Міністерства юстиції за посиланням — https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors
Дізнатися суму заборгованості, причини арешту та отримати копію листа про накладення арешту ви можете у виконавця.
Номер контакт-центру Міністерства юстиції: 380 44 364 23 93.
Банк самостійно не може накласти арешт. Арешт накладається на будь-який з типів рахунків (картковий, депозитний, поточний) відповідно до Постанови НБУ № 163 від 29.07.2022 р.
Якщо у вас арешт на рахунок, то не списується ТРБ по картці, якщо арешт на суму — треба виконувати умови, бо буде плата.
Також надаю посилання на статтю: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360018439380
В ній є інформація, як можна перевірити достовірність електронної квитанції за платежами в Sense SuperApp, перейшовши на сайт https://check.gov.ua/ та обравши наш банк і вказавши код квитанції.
Закрити картковий рахунок можливо також у застосунку, головне, щоб на момент закриття не був мінус на балансі. Якщо з цим виникають труднощі, будь ласка, напишіть нам у Чат підтримки.
І після ребрендингу 1.12.22, ми являємося Sense Bank.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (26)
Вернуть предыдущую возможность распечатывать квитанции из веб версии
Натисніть на іконку «Історія» на робочому столі — оберіть потрібну вам операцію
Свайпніть вліво потрібну операцію і натисніть «Квитанція».
Або ж перейдіть на операцію та в формі «Деталі операції» натисніть «Квитанція».
На даний час оновлень веб-банкінгу не передбачено, але все може змінитись у майбутньому🤗
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (16)
Комісія за неактивний рахунок
Але ви також можете відкрити валютний поточний рахунок.
Розмір комісії за неактивний картковий рахунок зазначений в тарифах картки. Якщо в день списання комісії залишок на рахунку менше зазначеного в тарифах, то комісія спишеться в межах залишку власних коштів.
Неактивним вважається картковий рахунок — за яким більше ніж 180 календарних днів від дати останнього робочого дня поточного місяця не проводилися фін. операції і залишок коштів на рахунку на дату списання комісії не перевищує 2000 грн для рахунків в гривні, 50 доларів та 50 євро для рахунків у валюті.
Якщо кошти зберігаються на «Дохідному сейфі», то враховуються тільки ті кошти, які знаходяться на основному картковому рахунку.
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Написати коментар
Цифровая подпись на отправку файла
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (2)
Неможливо залишити ніяк звернення
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (1)