Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
wital 4 листопада 2023, 20:03
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 30/1
Когда Альф стал Сенсом, всё изменилось, к сожалению к худшему, например имея депозиты на миллион, банк отказывает в оплате по кредитной карте Хамелион в 200 грн.,
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 листопада 2023, 17:51
Все з часом змінюється, і ми не виключення☺
Звичайно не все буває ідеально як би нам цього хотілось, але ми завжди стараємось покращувати наш сервіс та продукти, щоб бути кращими з кращих🥰
По картці Хамелеон у вас не встановлений кредитний ліміт, так як зараз по цій картці ще не відновлено кредитування.
Через це і виникла помилка при оплаті, так як на рахунку не було достатньо коштів.
Якщо б по картці був встановлений ліміт — то звичайно ми б не заборонили провести вам операцію)
Розібрались більш детально з вашою ситуацією в особистих.
Сподіваюсь, я зробила все, щоб ви залишились задоволені від співпраці з нами💙
Ми цінуємо наших клієнтів і дякуємо, що обираєте нас☺
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Yurii Kovalevskyi 2 листопада 2023, 15:14
Даний пост для діючих клієнтів Сенс-банку та майбутніх клієнтів банку які сподіваються отримати кредит чи кредитну картку. При зверненні мною в 2020 році до банку за кредитною карткою так як була потреба в розстрочці мені було відмовлено в кредитуванні. Відповідь розмістить у нас депозит та банк перегляне рішення. Ок. Пішов в інший банк. В 2023 році постала потреба знову в розстрочці, звернувся в Сенс Банк знову відмова. На запитання яка причина, відповідь гарячої лінії взагалі вразила Ви в «Кольоровому списку банку» (чорний список клієнтів банку), але ви розмістить депозит, активно користуйтеся дебетовою карткою та майте високий кредитний рейтинг та ідеальну кредитну історію. Через певний період часу розміщую депозити в гривні, доларах та євро та очікую на перегляд в кредитуванні. В жовтні місяці в 2023 році подаю заявку на кредит і знову відмова при тому що даний банк при подачі заявки не робить запитів в УБКІ, ПБКІ, МБКІ на рахунок кредитної історії та кредитного рейтингу. При спілкуванні із кредитним відділом даного банку відповідь вражає — ми не бачимо причини відмови хоча це повна нісенітниця та й взагалі це наші внутрішні рішення. А на чому вони базуються відповідь не отримав. Висновок: 1. Депозити -це брехня від банку. 2. Активне користування карткою — це брехня від банку. 3. Кредитна історія та кредитний рейтинг- це також брехня від банку, тому що вони її не запитують. 4. В кольоровий список банку безпідставно відносять клієнтів самі ж працівники банку тому що в них таке бажання. І тому ні депозити, ні активне користування картко і кредитна історія вам не допоможуть. Тому не тратьте на даний банк час та не сподівайтеся що колись вам дадуть кредит та кредитну картку. Краще ідіть в адекватні банки (Моно, ПУМБ, А-Банк) де одразу при заведені заявки відбувається запит на перегляд кредитної історії в БКІ яка і є ключовим фактором при отримані кредиту, а не «хотелки» працівників Сенс Банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 листопада 2023, 18:27
• Кредитування — це не розгляд одного якогось параметра чи двух, а десяти і більше, історії в банку, користування продуктами/інших банках/БКІ(історії, рейтингу, кредитного навантаження та в цілому загальної суми боргів) та іншого, тому дійсно для когось буде відмова кожен раз, та для когось буде доступно кредитування — все індивідуально, при цьому якщо відмовляють — банк має право не розголошувати причину. Банк як правило проводить скоринг вже з наявної інформації, та при необхідності проводить запит на кредитну історію. З приводу користування продуктами/розміщення депозиту — банк переглядає ліміт(саме ліміт по кредитній картці яка вже оформлена) один раз в 3 місяці в одностороньому порядку, а також при необхідності може запросити заповнити анкету для підвищення шансу, але це не гарантує що банк обов'язково запропонує кредит або підвищить ліміт.

• Кольорові списки/обмеження та фін мон — це доволі популярне питання на МінФін в будь якого банку, при цьому банк вносить в списки/обмежує або розриває ділові відносини з клієнтом виходячи з накопиченої інформації в одностороньому порядку, при чому без розголошення причини, так як публічність дозволить обходити ці обмеження.

Анастасія, ваша помічниця
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Анастасія Літвін 1 листопада 2023, 11:58
*** банк значит проценты по кредиту начисляют по справке формы 5 еще нужны документы что б они видели ли смогли как военнослужащей заморозить кредит, но если другие банки дают льготы останавливают проценты и замораживают военнослужащим кредит то мне сказали вы конрр то акт это решение банка никогда не пользуйтесь этим банком в военок время обдирают всех кого только можно
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 1 листопада 2023, 13:25
Ми залюбки допомагаємо нашим клієнтам, і робимо для цього все можливе💙
Для військовослужбових у нас є кредитні канікули.
Програма пільг діє згідно із Законом України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» (стаття 14, пункт 15) та розповсюджується на військовослужбовців, які:
-призвані на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період
-брали або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримуванні збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях.
Для того, щоб ми могли подати запит на припинення нарахування відсотків, а також для повернення раніше нарахованих відсотків ми маємо отримати від вас документи які підтверджують, що ви відноситесь до однієї з цих категорій.
З переліком документів які потрібно надати ви можете ознайомитись тут:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4411097227538
Без цих документів зробити ми це не зможемо, згідно Закону України😔

Надати документи ви можете:
— в нашому чаті у застосунку Sense SuperApp;
— на електронну адресу help@sensebank.com.ua;
— або ж у паперовій формі, звернувшись у відділення банку або надіславши поштою рекомендованим листом Голові Правління за адресою: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100 (номер телефону отримувача 044 494 01 01)
І ми залюбки вам допоможемо вирішити питання💙

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Мінфін
Відповідь адміністратора
4 листопада 2023, 9:35
Отзыв не засчитан (на 04.11.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
koren 1 листопада 2023, 9:29
После бронирования отеля с картой хамелеон, средства были временно заблокированы и сконвертированы по курсу продажи доллара. Хотя отель отменил бронь и вернул деньги, операция отмены в приложении привела к конвертации долларов обратно в гривны по курсу покупки, что вызвало отрицательный баланс на счету.
Итог, избегайте использования гривневых карт Сенс банка для бронирования, так как в случае отмены возникает разница в конвертации валют, что может привести к неприятным ситуациям с отрицательным балансом. И банку «жаль», что такая ситуация возникла.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 листопада 2023, 16:37
Вітаю☺Розрахунки в різних валютах дуже цікава річ) Давайте зараз трішки розберемось😉
При проведенні операції в валюті, яка відрізняється від валюти рахунку, буде відбуватись конвертація.
У процесі розрахунку в різних валютах використовуються така логіка:
-курси міжнародної платіжної системи
-курси банку, які встановлено спеціально для карток.
У вас рахунок був у валюті гривня, а оплата проходила в валюті долар, то конвертація відбувалася наступним чином — з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.
Більше детально ознайомитись з логікою конвертації можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800

При поверненні покупки в валюті, яка була здійснена гривневою карткою, конвертація відбулася з долара в гривню за курсом купівлі долара від банку на день повернення. Тому відбулася різниця в сумі в поверненні.

Хочу зауважити, що покупка та повернення можуть відбутись в різні дні, і це впливає на курс, на жаль, бо він змінюється щодня😔
Тому щоб ви не втрачали свої кошти, я рекомендуємо проводити валютні операції картками в валюті долар/євро.
Ви можете в застосунку оформити валютну картку, зробити валютообмін і розрахуватись саме валютною картою без додаткових конвертацій😉

Щодо вашої ситуації, кошти з рахунку були списані, а потім відбулось повернення, через що і виникла різниця в сумі. Якщо б сума була заморожена, а не списана, то такого б не відбулось.

Ми цінуємо наших клієнтів, і не могли пройти повз вашої ситуації. Тому в індивідуальному випадку ми зробили повернення різниці, яка у вас виникла із-за курсових коливань💙

Я сподіваюся, що змогла підняти вам настрій та змінити вашу думку про Банк)
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема вирішена
Иван Паточкин 24 жовтня 2023, 22:21
С карты хамелеон ограничения на перевод без процентов 20000, дальше какие-то проценты насчитывают. Я перевожу жене остаток денег с карты хамелеон на моно, пишет перевод бесплатный. Ну ок, перевел все под 0, и отправился на передовую. Появилась через пару недель возможно подключиться к интернету. Смотрю, а на карте минус -11,54 думаю ошибка, спросил в чате. Говорят ошибки нет. Переводов больше 20000, так как наложенный платеж на новой почте тоже оказывается считается переводом! Вот только у меня вопрос почему карта без кредитного лимита ушла в минус? И почему платеж через терминал считается переводом? Где список в каких ещё организациях по терминалам не платишь, а переводишь деньги? Вообщем у меня очередной раз неприятный опыт с этим банком, хоть его и переименовали лучше он от этого не стал!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 27 жовтня 2023, 21:49
Ознайомився з вашим відгуком, обговорили цю ситуацію у приватних повідомленнях та паралельно ознайомився з вашим зверненням до моєї колеги.
Хотілося б деталізувати що виникло:
1. При сплаті на Новій Пошті через їх термінал, оплата проходить як р2р-переказ, тому, на жаль, було використано ліміт на переказ. Змінити це ми не можемо, бо залежить від налаштувань терміналів пошти. Тому рекомендую перед майбутніми оплатами більш детально уточнювати у співробітників Нової Пошти;
2. При переказі з картки Хамелеон, завжди є табличка з попередженням про ліміт та можливу оплату сервісу за переказ. Як я розумію, ви провели оплату через термінал Нової Пошти карткою або за допомогою NFC, але там не було вікна-попередження (яке є лише у нашому застосунку) про комісію за переказ;
3. Ви писали, що колега з власного рахунку цей мінус сплатила. Але уточнивши в неї, я бачу, що було зафіксоване звернення на відшкодування та покриття цього мінусу. Тому це ж така нормальна практика для нас, коли ми можемо допомогти нашим клієнтам.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
YanaKravchuk 24 жовтня 2023, 2:42
Сегодня 24/10/2023 после полуночи я обратилась в чат поддержки банка с тем что мне не приходят смс оповещения на мой номер телефона, соответственно я не могу совершить покупку, а сделать ее нужно срочно.
В чате работал Роман Полуян, который отвечал невпопад на мои сообщения, отвлекался, а потом и вовсе сказал что он ведёт параллельно несколько чатов поэтому отвечает вот так. Напомню обратилась я по по вопросу того что мне не приходят смс коды.

Роман Полуян вместо того чтобы мне помочь, по его словам «настроил новый функционал» и у меня удалилось приложение. Без предупреждения. Далее Роман Полуян сказал чтобы я зарегистрировалась там заново. Зачем-то. Но увы, Роман Полуян не продумав заранее (ну параллельно человек ведёт чаты, поверивши в свои интеллектуальные способности), забыл что смс мне не приходят. Далее Роман Полуян сказал мне скачивать вайбер чтобы код пришёл туда и я смогла исправить ту ошибку которую он мне создал. Приложением я не пользуюсь, но чужую тупость пришлось исправлять мне. Вайбер я скачала, заранее зная что это не поможет. В настройках то указано именно смс оповещения. И я была права. Роман Полуян сказал что теперь оповещения можно поменять в видео чате, начиная с 6:30 утра. Напомню на часах 01:18ч, вопрос срочный, я в чужой стране, проблема изначально в смс которые не приходят. Роман Полуян не только не решил мой вопрос. Роман Полуян создал мне новую проблему, которая не решаема технически и таким образом лишил банка клиента. Прошу руководство банка принять соответствующие меры к Роману Полуяну.
Сенс Банк
Відповідь банку
25 жовтня 2023, 21:49
Добрий вечір, пані Яно

Так в чаті підтримки агенти спілкуються паралельно із кількома клієнтами, адже ми маємо доволі багато запитів на день.
Інколи агенти спілкуються одразу з п'ятьма клієнтами, і справа тут не в інтелектуальних здібностях, а в темпі роботи.
Відповіді вам надавались із максимальною затримкою до 10 хвилин, в більшості майже одразу.

У разі якщо ви закордоном і користуєтесь роумінгом, або ж закордонним номером, то можуть виникати проблеми з отриманням повідомлень. В цій ситуації для зручності клієнтів ми зробили можливість отримання повідомлень на Вайбер.
Тому, Роман дійсно перепідключив вам функціонал, для чого потім потрібно було перезайти в застосунок та підключити отримання смс на Вайбер через відеочат.

Зазначимо, що з нашого боку було перевірено, що смс повідомлення були успішно надіслані, та оператор підтвердив їх успішну доставку.
Ми лише надсилаємо повідомлення, тому насамперед вам необхідно звернутись до вашого мобільного оператора, та уточнити чи є якісь проблеми з їх боку.

Нам шкода, що у вас залишились негативні враження після консультування нашими агентами, ми намагались допомогти вам.

Анастасія, ваша помічниця
Олександр Часовий 22 жовтня 2023, 22:42
Відділення за адресою: Івано-Франківськ, пл. Міцкевича, 8
Дуже швидко допомогли вирішити проблему з поверненням помилкової оплати. Окремо вдячний Анні Стецько за підтримку і за лояльність хоч і не являюсь клієнтом банку Sense. Але все-таки стану)
Сенс Банк
Відповідь банку
23 жовтня 2023, 8:53
Не зважаючи на не велику помилку в прізвищі, ми все таки смогли знайти вашу помічницю💕 Нам дуже приємно, що наша Анна змогла допомогти вам вирішити ваше питання та залишити після себе позитивні враження 😊 Дякуємо, що знайшли час поділитись своїми емоціями після спілкування з нашою підтримкою.

Ваш помічник Андрій 💙
anastasia3110 21 жовтня 2023, 21:33
Додаток просто дно.Хотіла зареєструватися в сенс банку для отримання кредит картки ВИГОДА. Скачала додаток, почала реєстрацію, ввела данні, заповнила анкету, пройшла авторизацію через ДІЯ і чи то вибило, чи то так треба. Але потоім хотіла зайти і виявилось, що треба все робити заново. Написала оператору, виявилось що такого користувача немає. Читала коментарі нижче, писали що додаток не зрозумілий. повністю згодна. Навіть зареєструватися не можливо. Витратила 3 години часу, а зареєструватися так і не вдалося. Видалила його нафіг
Сенс Банк
Відповідь банку
21 жовтня 2023, 21:51
Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження від першого знайомства з нашим додатком 😥 Останні кілька днів спостерігались проблеми в його роботі, через що і могли виникнути такі труднощі під час спроби оформити картку нашого банку.

Спробуйте, будь ласка, перевстановити додаток на вашому пристрої та повторити спробу реєстрації. У разі виникнення будь-яких труднощів, ви можете написати нам в чат з додатку або у наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання), де наші співробітники з радістю допоможуть вам.

З повагою, ваш помічник Андрій 💙
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
allyawey 21 жовтня 2023, 8:57
Мав проблему з необґрунтованим блокуванням рахунку, надав банку необхідну інформацію зі мною звʼязалась служба підтримки, а саме Анастасія, оперативно передала всі необхідні документи у відповідні відділи і постійно інформувала мене про результати. Особисто дякую Анастасії, а також команді «Сенс Банку». Є потужна тенденція до змін на краще, дякую Вам! Рекомендую!
Сенс Банк
Відповідь банку
21 жовтня 2023, 15:02
Дуже рада, що змогла вам допомогти.
Завжди чекаємо на вас в чаті підтримки як Хатіко :)

Анастасія, ваша помічниця
c1assic 20 жовтня 2023, 22:07
02.10.2023 року о 20:15 год. списали комісію 86,61 грн, звернувся на гарячу лінію банка 0800… голосовий помічник жахливий, але підключилася оператор Анна, котра змогла вирішити проблему менше ніж за три години. Дякую оператору і не деякую розробникам голосового помічника.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 жовтня 2023, 8:29
Раді, що наша підтримка змогла вам допомогти

З приводу бота, то він закриває найпростіші питання клієнтів, а у разі допомоги ви завжди можете попросити перевести на оператора (але бажано це сказати кілька разів)

Анастасія, ваша помічниця
Svetlanayalta 20 жовтня 2023, 17:01
Відділення за адресою: Київ, вул. Кирилівська, 127
Мною оформлена нотариальная доверенность на получение валюты ($) по окончании срока действия депозита моему сыну, т.к. я не смогу лично получить деньги и буду находиться за пределами страны.
Нотариальная доверенность внесена в гос реестр, однако сотрудники в отделении банка, и операторы на горячей линии утверждают, что данную нотариальную доверенность надо мне подтверждать в телефонном режиме каждый раз, как доверенное лицо будет обращаться в отделение банка за получением денежных средств. Возникает вопрос, правомерны ли такие действия банка и на каком основании требуется многократное подтверждение доверенности
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 3 листопада 2023, 15:17
При оформленні довіреності на третю особу для керування рахунком, при першому зверненні довірителя/довіреної особи здійснюється перевірка цієї довіреності.
Дана перевірка відбувається одноразово.
Якщо ви плануєте здійснювати видаткові операції, потрібно отримати погодження для видаткових операцій за нотаріальною довіреністю.
Якщо дане погодження отримане, то при кожному наступному знятті коштів погоджувати додатково нічого не потрібно, якщо довірена особа не змінюється або ж термін дії довіреності не минув.

У вашій ситуації, дійсно не потрібно було підтверджувати довіреність кожен раз.
Дуже вибачаємось, що так сталось 💙
Ми впевнені, що в майбутньому більше таких проблем не буде😔
Адже вже пропрацювали з колегами даний момент та передали інформацію на всі відділення для уникнення подібних ситуацій з іншими клієнтами.
Дякуємо, що залишили свій відгук, адже завдяки вам ми стаємо краще❣

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OleksandrKKK 20 жовтня 2023, 15:45
Знову хочу щиро подякувати спеціалістам SENSE BANK за їх професіоналізм, глибокі знання своєї справи, вміння спілкуватися з клієнтами та надавати вичерпні консультації з будь-яких складних/проблемних питань, за увагу та повагу до клієнта, бажання щиро допомогти з вирішенням твого питання!
Окремо хочу подякувати за високий рівень сервісного обслуговування у SENSE BANK, який я отримую під час користування платіжними картками.
Так, у жовтні місяці я купував для своєї родини авіаквитки. Оплата пройшла успішно з валютної картки, але через день на цій картці з`явився мінусовий залишок (відбулось списання додаткових коштів з моєї картки внаслідок подвійної конвертації платіжної системи, хоча валюта картки та валюта платежу співпадали).
Слід зазначити, що в мене вже була аналогічна ситуація у липні місяці, тому я як й минулого разу відразу зателефонував у службу підтримки (для приватних осіб) за допомогою додатку SENSE BANK.
Мені відповів Дамір (внутрішній номер 29219) співробітник SENSE BANK, якому я повідомив про свою проблему та проінформував про аналогічну ситуацію, яка мала місце у липні місяці.
Він декілька хвилин перевіряв інформацію по моїй картці, потім зареєстрував моє звернення та пообіцяв проінформувати мене про результати протягом двох днів.
Як з’ясувалось, проблема знову була у налаштуваннях іноземного сайту, на якому проводився платіж.
Спеціаліст SENSE BANK (Дамір) зробив запит на повернення списаних коштів внаслідок зайвої конвертації, та буквально через 1 добу зайве списані кошти були повернути платіжною системою!
Дякую SENSE BANK та його спеціалістам (зокрема, Даміру) за професіоналізм та високий рівень сервісу!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 20 жовтня 2023, 18:35
При проведенні операції в іноземній валюті, дійсно може списатись трішки більша, або ж навпаки менша сума, ніж була заявлена продавцем на сайті.
Адже все залежить від того, в якій валюті продавець відправить суму на списання в банк.
Але кожна ситуація індивідуальна, і для кожної можна знайти рішення😊
Ми дуже раді, що звернувшись до нас за допомогою, ви змогли швидко вирішити свою проблему і залишились задоволені❣
Ми хочемо ставати тільки краще, тому завжди покращуємо свій сервіс.
Вирішення питання клієнта для нас на першому місці😊
Обов'язково передамо вашу подяку Даміру, впевнені, що він буде задоволений)
Дякуємо, що обираєте нас💙

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема вирішена
allyawey 13 жовтня 2023, 22:59
Після довгої співпраці з банком, банк прийняв сьогодні рішення розірвати зі мною ділові відносини, без будь-яких пояснень і можливості розблокувати рахунок. Не розумію чому так відбувається і мені дуже прикро що стаються такі випадки. Обираючи банк для мене важлива надійність, тут я цього не відчуваю… Надіюсь банк врахує такі випадки і покращиться в цьому напрямку.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 жовтня 2023, 8:24
Нам прикро що відносини з вами були розірвані, але рішення про припинення обслуговування клієнту приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст.15 ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Банк зобов'язаний відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунка (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунка/відмовитися від проведення фінансової операції у разі встановлення клієнту неприйнятно високого ризику або ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей.

Анастасія, ваша помічниця
Проблема вирішена
bulavenko 12 жовтня 2023, 2:52
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 258
Приложение банка Sense прибегает к манипуляциям в отображении комисии. Если у вас открыта кредитная карта Red и на ней есть ваши личные, не кредитные деньги, которые вы захотите перевести с вас снимут более 5 процентов комиссии. Причем снимут её с вас очень интересно. Вот допустим вы переводите 1000 гривен своих средств на другую карту, вам напишут что комиссия 15 грн, и вроде бы окей, не очень много. Но оказывается внизу есть непримечательный текст, который даже не видно если нажать в приложении кнопку «Переказати». А там написано, прямо под кнопкой и итоговой вашей комиссией: може бути списана комісія за переказ грошей з кредитної карти — 4% від всієї суми переказу. И вот вы думали что с вас спишут 15 грн, а списывают более 5%, за ваши же деньги, не кредитные. Просто ужасно. И ужасная манипуляция, писать сума комисии одна, а потом еще добавлять 4 процента сверху, хотя ты даже не видел этого текста так как он находился под кнопкой «Переказати». Хороший заработок, больше чем налоги в некоторых странах за простой перевод с карты на карту. Будьте осторожны! И вместо того чтобы «пофиксить» данный баг, вам скажут что так и нужно и должно быть, мы будем писать о 1%, а потом еще снимать сверху 4%. Так что если еще вдруг у кого-то открыта карта Red от Сенс Банка, советую её удалить и использовать другую карту Хамелеон где вроде бы нету таких «прекрасных», скрытых надбавок в размере больше чем налоги в некоторых странах. Служба поддержки кстате считает что так и должно быть и им побарабану, не будем итоговую суму писать, просто напишем под кнопкой текст «може бути списано» хотя опять же, почему не написано «буде списано» это какой-то атракцион или лоторея? Може бути, а може не бути? Просто смешно! Именно такими манипуляциями банк заработал на мне более 500 грн при переводе 10 тысяч на другую карту))
Сенс Банк
Відповідь банку
14 жовтня 2023, 9:38
Дійсно в банка була завжди окрема сітка тарифних пропозицій для кредитних карток(де завжди є комісія за переказ власних/кредитних коштів — 4% для прикладу наведений Ред. Окремо Ред Кеш, де напроти немає комісії за кредитні кошти, зняття/перекази, але є комісія для власних коштів).

Та окремо дебетові картки для обслуговування саме власних коштів, і ось нещододавно вже з'явились кредитно-дебетові картки де тарифікація вже окрема для кредитних та окрема для власних коштів, наприкладі наведений Хамелеон.

Що стосується «прихованих комісій», всі комісії та тарифікації відображені в повних тарифах картки, які доступні як на момент оформлення, так і вже по діючій угоді в розділі керування рахунку + додатково на сайті банку.

В додатку ж розраховується комісія сервісу(самого додатку) за таку операцію у розмірі 1%+ 5 грн, та вже після списання операції розраховується комісія картки(яка приміняється в залежності від типу операції та не в залежності від ресурсу в т.ч інші ресурси). Тому так відповіла підтримка, що технічно це змінити доволі важко, та можливо в майбутньому, і мети щось приховати немає.

Анастасія
43064855 11 жовтня 2023, 16:51
Купив ОВДП через Дію в цьому банку, срок закінчився 27.09.2023, тіло вкладу прийшло, а проценти по вкладу й досі не має. (Раніше купляв облігації в додатку самого банку і проценти приходили десь через день-два)
Сенс Банк
Відповідь банку
13 жовтня 2023, 13:59
Дякуємо за надані дані в особистих повідомленнях. Кошти були вам виплачені в повному обсязі, а недорозуміння вийшло через особливість цієї виплати. Частина коштів вам надійшла 29.03, а решту було зараховано на вашу картку єПідтримка в кінці вересня.
Також, додатково вам відписались в особисті більш детальніше про ситуацію з виплатою за ОВДП.

З повагою, ваш помічник Андрій
fig vam 11 жовтня 2023, 7:47
В Сенс банке все меньше сенса. Не понятно то ли национализация и смена руководства испортила банк и рыба начала гнить с головы, а может другие причины.
У меня началось все с ФОП. Банк начал взымать комиссию за вывод на счет физика денег и поднял стоимость обслуживания. При этом сделал два пакета с боле менее нормальными условиями, но переход предполагал закрытие счета и плату за закрытие счета- как по мне придел надувательства.
На этом мелкое жлобство банка не остановилось. Согласно НБУ снять валюту со счета банка можно в эквиваленте 100 т или $2700+, но Сенс вам этого не позволит, а отдаст 2600+ аргументируя внутренним курсом хоть на квитанции и печатает курс НБУ. Вопрос со снятием это вообще отдельная темка в Сенсе, чтобы снять валюту ее надо заказать за ХХ дней, ок сейчас время такое можно принять, но почему если депозит заканчивается через 7 дней заказывать можно когда деньги упадут на счет и опять ждать ХХ дней.?((
Ещё одно нововведение это валютный возврат. Продавец сделал возврат и банк зачислил валюту на гривневую карту по курсу 0 ноль!). Пару дней спустя, после клиринга курс появился. Мне очень долго пытались найти весомую аргументацию, что все это нормально.
++ ещё кучу улучшений: лимиты на переводы с хамелеона в 20 т в месяц без комиссии; Невозможность снять депозит в день его окончания если стоит пролонгация, но новый депозит ещё не пролонгировался; Типа премиум карточки графит вовремя не перевыпустили. Валютный депозит мин на 3 месяца- видимо мелкое жлобство дало свои плоды и клиенты начали искать где лучше.
Может мой пост заставит банк пересмотреть свою политику
Сенс Банк
Відповідь банку
14 жовтня 2023, 10:36
• Зміна тарифів відбулась ще рік тому назад, 01.10.2022, тому націоналізація тут ні до чого, це залежить від ринкових пропозицій та загального тарифоутворення(а не конкретних пунктів тарифа).

• Що стосується курсу — дійсно конкретно в постанові #18 чітко не вказано курс по якому повинен розраховуватись ліміт, тому технічно ліміт рахується по картковому курсу як для зняття так і карткових розрахунків.

А курс НБУ, який фігурує в квитанції, є обов'язковим атрибутом, незалежно від того, застосовується він при здійсненні даної операції чи ні. Навіть при готівковому валютообміні по курсу каси, він там присутній.

• Процесс бронювання — необхідності звертатись лише після закриття депозиту немає, ви можете звернутись за декілька днів до закриття провести бронювання, але заявка буде взята в роботу лише після його закриття та зарахування коштів на рахунок так як бронь готівки на поточний момент доступна лише при наявності необхідної суми на рахунку.

• Що стосується нововедень — їх немає, повернення бувають різні, реверсал — коли операція в той же день повертається на баланс(до списання по рахунку), просто повернення на рахунок та кредитовий сліп(останні два пов'язані з фактичним повернення коштів та зарахування в банк), і ось кредитовий сліп відображається в історії відразу як в банк приходить запит про ініціювання повернення та вже після зарахування на рахунок інформація в історії змінюється — і це дійсно нормально.

• Пролонгація — логіка лонгації депозиту працювала завжди саме так, єдине що було змінено це пролонгація відбувається в день закінчення о 8 ранку (у разі якщо вона увімкнена), при цьому при оформленні банк попереджає, що відмовитись від неї можна відразу після оформлення, тому це дійсно потрібно враховувати.

• Перевипуск по терміну дії автоматичний було вимкнено 24.02 так як було введено процес подовження карток на 180 днів, при цьому при необхідності можна звернутись до нас в підтримку для перевипуску картки на віртуальну(з можливістю замовити пластик на нову пошту)/або на відділення банку.

• Пропозиції депозитів — тут все залежить на пряму від норм резерування НБУ, облікової ставки так і цілей банку та необхідності конкретної валюти на конкретний термін.

• По хамелеону аналогічно з тарифами ФОП, тут питання тарифоутворення в цілому, та все ж залишається можливість переказати за реквізитами до 200 тис на місяць без комісії

Анастасія, ваша помічниця
Vikten 10 жовтня 2023, 22:15
Мав необачність відкрити декілька гривневих депозитів у цьому вельмишановному банку…
Сьогодні два з них закінчились та вирішив їх зняти. Проте, не все так просто та легко!
Моя помилка, що я попередньо вчора не передзвонив на гарячу лінію та не взнав деталей!
Сума зняття готівки виявилась занадто великою для такого «малесенького банку»! Аж 79500грн (два депозити: 50 000 та 29 500грн відповідно)!
Знаю, що від 50000 краще попередньо замовляти (але вчора просто забув, а сьогодні повідомлення від банку нагадало про зарахування). Думав, якщо не дадуть таку суму відразу, то може замовлю на завтра!
І почалось саме цікаве!
Звісно, таку «величезну» суму треба замовляти! Більше того, менеджер сказала, що зараз в них треба замовляти навіть від 20−30 тис грн на видачу готівки! І заздалегідь замовити на день закінчення депозиту не можна (бо система не бачить його закінчення). А замовити можна не раніше того дня, коли закінчиться депозит та гроші надійдуть на рахунок! А до цього (десь тиждень назад) мені подзвонив менеджер з банку і уточнив, чи я дійсно відмінив пролонгацію цих двох депозитів. Тобто, відміну пролонгації система бачить, а для замовлення готівки дату закінчення депозиту не бачить! Дуже дивна система… Чи це може якийсь підсліпуватий штучний інтелект… Я відразу запитав, чи потрібно заздалегідь замовляти гроші. Відповідь була приблизно така: «Точно не знаю. Скоріш за все. Передзвоніть на гарячу лінію…» ???
І це ще не все! Якщо Ви замовите гроші сьогодні (в день закінчення депозиту), то отримаєте їх АЖ ЧЕРЕЗ П’ЯТЬ БАНКІВСЬКИХ ДНІВ! Тобто, сьогодні вівторок, а гроші я міг отримати тільки наступний в понеділок!!!
І це ще не все! Якщо Вам треба сьогодні терміново, то: «ми можемо Вам видати їх, але з оплатою по (якійсь там) терміновій інкасації (і якщо дозволить касир!) за 300грн!»
Так, як чекати ще тиждень я не захотів, то погодився на ці 300грн. І далі, коли касир (тобто, «таможня») дала добро, менеджер видав мені необхідні кошти не з каси, а зі своєї шухлядки! Мінус 300грн за якусь інкасацію…
При цьому, мені рекомендували купувати онлайн валюту в них. Уявляю, який потім буде геморой з валютним депозитом, якщо з гривневим така ситуація… Також спитав, чи є обмеження на поповнення готівки (чи не треба замовляти таку опцію). Сарказму мого не зрозуміли, та відповіли, що поповнювати рахунок можна на скільки хочеш! Тобто, неси гроші! А забрати? Як карта ляже…
Відразу уточнив, як закрити рахунок в банку. Також, коли вийшов на вулицю, в додатку відразу зняв з пролонгації останній депозит в даному банку (хоча думав його пролонгувати)… Це так, на майбутнє, щоб не забути!
І ще декілька слів про інші українські банки в яких я був сьогодні… Не буду називати, щоб не було рекламою!
Через пів години зняв 50000грн в іншому банку в касі за одну хвилину (теж сьогодні закінчився депозит)! Перепитав, чи треба попередньо замовляти готівку при знятті на суму 50−100 тис грн. Відповідь: «Ні! Замовляти не треба! Але майте на увазі, що за добу можете зняти тільки 100тис.»
Потім був ще у двох банках (теж українські). Де поставив таке ж запитання… Відповідь: «Ні! Замовляти не треба!»
Завтра закінчується теж депозит в одному українському банку на суму трохи більше 50 тис грн… Передзвонив на гарячу лінію для уточнення на всяк випадок, чи зможу отримати кошти завтра. Оператор уточнив відділення банку, в якому я планую знімати кошти, та сказала побути на зв’язку до вияснення. Близько за хвилину отримав відповідь, що від 50 тис грн бажано замовляти (щоб на касі були вільні кошти). І при цьому, додала, що, моє прохання передано в касу, і що гроші зарезервовані і вони чекатимуть на мене завтра на касі з паспортом! За дві хвилини — результат: депозит закінчується завтра (система все бачить!), будь ласка отримайте кошти!!! Зверніть увагу, не п’ять робочих днів, а дві хвилини!
Як висновок, Сенс банк працює та живе за власними правилами та із своєю системою, яка не все бачить. Чи бачить тоді, коли їй це треба…
Для себе, чи буду користуватись послугами та продуктами Сенс банку? Можливо…
Але, відкривати будь який депозит в Сенс банку? Не бачу Сенсу!
Бо це якась ДУРНЯ!
P. S. Коротко не вийшло…
Сенс Банк
Відповідь банку
18 жовтня 2023, 19:15
Наразі якщо є термінова необхідність в грошах і вони доступні в касі, їх можуть видати клієнтам без додаткових умов.
Загалом ми просимо клієнтів бронювати суму від 2 тис гривень в еквіваленті, оскільки дійсно на час війни у нас немає на постійній основі достатньої кількості готівки, що пов'язано з логістикою та підвищеною зацікавленістю клієнтів до зняття готівки.

В цій же ситуації оскільки у вас не було бронювання, Менеджер дійсно дізнавалась у зав. каси, чи є вільні кошти для видачі без замовлення, бо ви звернулись у відділення о 10-30 ранку, а інкасація, як правило приїздить у відділення після 14-00, уточнення було необхідно зробити за для уникнення скарг від інших клієнтів.
Менеджер відділення вам запропонувала на вибір зробити замовлення та через 5 робочих днів прийти та отримати кошти або оформивши додатковий продукт у банку у вигляді страхування та отримати гроші саме в день звернення.

Також переслухала дзвінок з оператором, який ви здійснили перед походом до відділення. Оператор відповіла вам «можливо краще замовити, щоб 50-60 тисяч було».
Відповідну бесіду з співробітником та іншими співробітниками було проведено.

Зазначу також, що «Шухлядка» з якої менеджер видавала кошти — це звичайний темпосейф на робочому місці.

Анастасія, ваша помічниця
gudkov77 9 жовтня 2023, 22:14
Відділення за адресою: Суми, вул. Харківська, 2/1
Всё началось с того, что банк остановил работу НОРМАЛЬНОГО приложения Альфа-Мобайл пару лет назад и принудительно перевёл всех на Сэнс Супер Ап. Прошло уже кучу времени, а приложение как было «галимым» (оно тормознутое, неудобное, глючное и т. п.), таким оно по прошествии нескольких лет и остаётся. И всё бы ничего, так банк настойчиво режет функционал Май Сэнс Банк (вэб-версия банкинга), чтобы все клиенты переходили на мобильную версию. У меня такое ощущение, что СэнсБанк тыжится-пыжится — хочет влезть в нишу Монобанка, но получается это как-то через Ж: клиентов Моно такими финтами не перетянешь, а вот от своих избавиться получается в самый раз. Во-первых, доведите до ума это приложение, чтобы люди на него сами переходили. Сэнс не дотягивает ни до Приват24, ни до приложения Монобанка. Во-вторых, как-то банк не задумывается, что старшее поколение продолжает пользоваться кнопочными телефонами и по-старинке пользуется компьютерным клиент-банком. Эти люди не купят ради банка себе смартфон и не будут изощряться в изучении функционала приложения, эти люди просто перестанут пользоваться банком. Неужели в этом вся стратегия. В общем, молчу про улучшения — их нет, но зато ухудшения идут одно за другим.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 жовтня 2023, 12:22
Дійсно, майже рік тому банком було прийнято рішення про відключення старого додатку Alfa-Mobile. Технології постійно розвиваються і багато функцій, які ми можемо запропонувати в Sense SuperApp неможливо реалізувати в Alfa-Mobile. Тому і залишився лише Sense SuperApp, бо як кажуть: «За двома зайцями поженешся — жодного не впіймаєш». Це рішення дасть нам змогу вас приємно здивувати кількістю доступних функцій.

Стосовно веб-версії банкінгу, то справа в тому, що вона давно не оновлюється і додати нові функції в неї не можливо, тому, як і в ситуації з Alfa-Mobile, було прийнято рішення зосередити свою увагу на розробці та покращенні Sense SuperApp. Адже для нас дуже важливо створити крутий та зручний додаток для наших клієнтів.

Ми розуміємо, що звикати до чогось нового не завжди просто, але хочемо вас запевнити, що функціонал додатку нічим не гірший за веб-версію, а навіть кращий і пропонує більше можливостей ніж My Sense Bank. Тому не варто розцінювати ці зміни як спосіб банку позбутись певної категорії клієнтів, адже для нас кожений клієнт важливий та особливий 😊 Але для забеспечення повного спектру послуг банку потрібний Sense SuperApp.

З повагою, ваш помічник Андрій 💙
SensScam 9 жовтня 2023, 15:12
Відділення за адресою: Суми, вул. Харківська, 2/1
Приходишь в отделение говорят денег нет, напишите в чат чтобы заказать валюту. (хотя она там есть) Заказал, прихожу и начинают говорить «Вы сначала посмотрите, подходит ли вам валюта», смотрю, а там купюры старые, новые с надписями, следами штампов, краски и буквами на купюре. Купюры ветхие, но они говорят что нет и что им такие дали клиенты, и отговорки… Хотя я заказал купюры за неделю и можно было найти нормальные купюры на выдачу и да, у них на отделение все купюры «Ветхие», раньше такого не было. Банк принял решение изабавится от купюр таких, и тем самым выдает по низкому курсу и по броне, хотя раньше было все ок. Сразу видно что сговорилися и указание с выше… Ужасный банк, хочу вернуть свои деньги и закрыть карту и больше не открывать…
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 13 жовтня 2023, 18:55
З боку регулятора усі купюри випуску з 1993 року мають обіг і не діляться на старі та нові. Тому у відділенні видають «мікс» валют: це можуть бути і 1996, 2006, 2017 року випуску.
НБУ змінив вимоги і тільки у разі наявності плям більше 50% або значної зношеності, такі купюри вважаються непридатними. Ми як банк, від клієнтів приймаємо валюту яка має обіг на ринку і таку ж саму видаємо.

Банк чітко дотримується вимог НБУ, а саме постанови НБУ №103.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dmytro1111 8 жовтня 2023, 10:05
Сьогодні близько 1 години ночі мені стали приходити смс, що по моїй картці проходять операції на суму 0,00 usd. З якихсь американських компаній. А потім із сайту Букінг.ком прийшов запрос на оплату 47000 гривень в валюті ZAR. Таких грошей на рахунку не було і тому банк відклонив запрос. Потім я вже списався з підтримкою, ми заблокували й перевипустили карту. Я не постраждав, але якщо б такі гроші були б на рахунку, я би постраждав. Питання до служби безпеки Банку: що треба знати про інтернет-шахрайство? Справа в тому, що ніяких підозрілих дзвінків з «офісів» до мене не надходило взагалі, я не розраховувався цією картою в інтернеті більше, ніж півтора року. А коли розраховувався, це були відомі сайти — той самий Букінг. ком чи сайти авіакомпаній. До телефона пластик не прив«язаний. Карта завжди лежить у мене в гаманці, та вже бвля року я навідь фізично з карти не роблю жодних покупок. Підкажіть, як міг статися витік данних і що робити, щоб подібна ситуація не повторилася в майбутньому?
Сенс Банк
Відповідь банку
10 жовтня 2023, 17:52
Ось декілька основних порад, щоб не потрапляти на вудочку шахраїв:

1.Перевіряйте сайти, не вводьте реквізитів платіжних карток на незнайомих та підозрілих сайтах
2.Звертайте увагу на протокол сайту:
http – це ненадійний протокол, отже, сайтом користуватися не можна;
https – потрібно продовжити перевірку сайту.
Не переходьте за сумнівними посиланнями
3.Також рекомендується додатково перевіряти посилання сумнівних сайтів:
(Це можна зробити на сайті Кіберполіції в розділі «Стоп фрауд» та через сервіс CheckMyLink)
4.Завжди тримайте в секреті: тризначний номер на звороті картки, коди банків та мобільних операторів, пароль до інтернет банкінгу.
5. Створюйте складні та різні паролі до різних ресурсів
6. Якщо вам повідомляють, що ви виграли в розіграші або пропонують грошову допомогу — все ретельно перевірте

Також, ми маємо чудову статтю для наших клієнтів на таку тему: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4413547743634

Додаємо ще цікаву інформацію з сайту Міністерства юстиції: https://minjust.gov.ua/m/yak-ne-stati-jertvoyu-shahraiv-v-interneti-ta-scho-robiti-yakscho-vi-potrapili-u-pastku.

Анастасія, захистниця ваших грошей та даних

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.25
USD 41.1 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.25
USD 41.1 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝