Мінфін - Курси валют України

Встановити

Сенс Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
palkevichlapte
palkevichlapte
21 грудня 2017, 16:51
ксения, киев
Куда можно пожаловаться?
Сенс Банк
Відповідь банку
21 грудня 2017, 17:11
Ксения, приносим извинения за доставленные неудобства. Жалоба зафиксирована на основании Вашего запроса на форуме. С сотрудником проведена работа, отделение подтвердило, что деньги Вам были выданы. Надеемся на дальнейшее сотрудничество.
palkevichlapte
palkevichlapte
21 грудня 2017, 16:42
ксения, киев
Пол дня провела в банке деньги еще не получила, какойто бардак творится, то трубку не берет у них ктото, то не к тому окошку касы направили, обслуживание на нуле
palkevichlapte
palkevichlapte
21 грудня 2017, 12:23
ксения, киев
И когда ждать результат?
Сенс Банк
Відповідь банку
21 грудня 2017, 12:24
Ксения, сегодня до конца дня.
palkevichlapte
palkevichlapte
21 грудня 2017, 12:01
ксения, киев
Номер договора 401770393
Сенс Банк
Відповідь банку
21 грудня 2017, 12:08
Ксения, Ваш вопрос на уточнении.
palkevichlapte
palkevichlapte
21 грудня 2017, 11:39
ксения, киев
Вам нужен индификационный код?
Сенс Банк
Відповідь банку
21 грудня 2017, 11:41
palkevichlapte, да или же номер Вашего договора, так как по фамилии и имени информацию не находит.
palkevichlapte
palkevichlapte
21 грудня 2017, 10:37
ксения, киев
Я думаю по фамилии можно уточнить информацию
palkevichlapte
palkevichlapte
21 грудня 2017, 10:34
ксения, киев
Альфабанк Крещатик 14 Палькевич Ксения Сотрудница сказала не знает, когда мне подойти за возвратом.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 грудня 2017, 11:32
palkevichlapte, к сожалению, по фамилии информацию найти нет возможности.
palkevichlapte
palkevichlapte
21 грудня 2017, 9:26
ксения, киев
Здравствуйте. Мне банк должен вернуть переплату по кредиту, я написала заявление, но как узнать когда это будет, когда идти в кассу, ведь никаких оповощаний банк не предоставляет, мне нужно каждый день бегать в банк или каждый день наяривать на горячую линию.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 грудня 2017, 9:38
alkevichlapte, добрый день! Вам должны были в отделении сообщить, когда подойти. Уточните, пожалуйста, адрес отделения и Ваш идентификационный номер, уточним информацию.
94033478
Дмитрий Киселев
21 грудня 2017, 9:26
Дмитрий, Херсон
Я всё еще жду ответ на свой вопрос.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 грудня 2017, 9:34
Дмитрий Киселев, добрый день! Ваш запрос взят в работу, ожидайте решения.
94033478
Дмитрий Киселев
20 грудня 2017, 16:35
Дмитрий, Херсон
Закрыл кредит. Сотрудники сказали — ждать 45 дней (максимум) для полной проверки карты. Прошло больше 60 дней. Зашел в отделение узнать в чем суть задержки. Оказалось что главный офис заморозил мою карту. В чем причина, они не в курсе. Что мне нужно предпринять?
Сенс Банк
Відповідь банку
20 грудня 2017, 16:40
Дмитрий Киселев, добрый день! Для корректного ответа укажите, пожалуйста, в личном сообщении Ваш идентификационный номер.
Tina0906
Карина Савенова
20 грудня 2017, 8:31
Кристина, Токмак
По договору № 482394622, был оплачен кредит 12.12.2017. До сегодняшнего дня приходят смс из банка — оплатите до 22.12.2017. Проверьте оплату, пожалуйста. Всё оплачено.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 грудня 2017, 9:36
Кристина Давыденко, добрый день! Ответ предоставлен в личном сообщении.
64727682
Oxana Apruda
19 грудня 2017, 23:17
Oxana
Договір 500982867
Сенс Банк
Відповідь банку
20 грудня 2017, 9:30
Oxana Apruda, дорого дня! Відповідь надана в особистому повідомленні.
64727682
Oxana Apruda
19 грудня 2017, 23:02
Oxana
Добройночі, мене цікавить залишок по кредиту
Неможу через смс бо моб був зареєстрований інший
15102133
best music
19 грудня 2017, 16:54
best, Киев
Почему не пришел бонус по карте world of tanks 5355571250087509?
Сенс Банк
Відповідь банку
19 грудня 2017, 17:12
best music, добрый день! Вы не проводили операции в ноябре по карте, поэтому бонусы и не начислены. Бонусы выплачиваются за прошедший месяц.
al19181063
Анна Лавренюк
18 грудня 2017, 16:26
Анна, Бершадь
Я чомусь не розумію, чому зі мною ведеться переписка по ел.пошті. на МІНФІНІ. Де я це все маю шукати??? Чому мене посилають з сайта на сайт, дають посилання, яких не існує, Провірте ось посилання: (https://alfabank.ua/upload/Public_Agreement_Complex_plus_dodatok_1.pdf.), Невже не простіше відписати, роз«яснити. Хоча б вибачитить, що не повідомили. Я звісно розрахуюсь в срок по своїй розсрочці, але хочу виразити своє незадоволення хамським відношення до клієнта. обманом. Це ПЕРШИЙ БАНК, який поступив зі мною так…
Сенс Банк
Відповідь банку
18 грудня 2017, 17:05
Анна Лавренюк, роз’яснення по програмі Миттєва розстрочка по карці розміщена за посиланням, на офіційному сайті Банку https://alfabank.ua/private-persons/installment. Також строк розстрочки вказаний в смс, яке Вам віправляється з пропозицією оформити цю послугу.
Згідно ДКБО (https://alfabank.ua/upload/Public_Agreement_Complex.pdf ), з умовами якого Ви погодились, підписавши договір, що сайт Банку є офіційним джерелом інформації про зміни для клієнтів.
Новина про зміни була розміщена 08.11.17: https://alfabank.ua/about/press/zmini-umov-programi-momentalna-rozstrochka-na-kartu-2257.
al19181063
Анна Лавренюк
18 грудня 2017, 13:41
Анна, Бершадь
Чому про зміни не повідомляєте СМС, як все інше і як мені чи будь-кому знати по якій зсилці шукати зміни? Це НЕПОВАГА до клієнта, це чистої води Л О Х О Т РО Н.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 грудня 2017, 14:29
Анна Лавренюк, відносини між Банком та клієнтом регулюються договором, при підписанні якого Вами були прийняті умови, тарифи, правила. Зміни вказані на офіційному сайті згідно Публічного договору, з яким Ви можете ознайомитися за посиланням: https://alfabank.ua/upload/Public_Agreement_Complex_plus_dodatok_1.pdf.
palkevichlapte
palkevichlapte
18 грудня 2017, 11:52
ксения, киев
Я выплачивала кридит и закрыли его уже, но получилось что я переплатила последний взнос, как узнать скоко переплаты и возвращает ли банк деньги. Договор401770393 проверьте пожалуйста или надо идти в банк? Заранее благодарна.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 грудня 2017, 11:58
palkevichlapte, добрый день! Вам нужно подойти в любое отделение Альфа Банка с документами и написать заявление на возврат переплаты. Информация о сумме указана в личном сообщении.
al19181063
Анна Лавренюк
18 грудня 2017, 9:51
Анна, Бершадь
У мене є карточка банку «Моментальная рассрочка на карте _МРК». Як часто змінюються тут умови розсрочки, чому про них не написано на сайті і не повідомляєте в СМС? Я зробила покупку на суму 8628 грн. і мені за умовами договору мали зробити розсрочку на 9 місяців, зробили на 3 місяці. Сказала що умови змінилися з 15 числа. Я покупку зробила 13 грудня. Ніде на сайті не знайшла змін. Оператор відповіла, що мені відправили СМС-повідомлення зі змінами умов але я його зтерла. НЕ ПРАВДА!!! У мене збережені всі СМС «от начала бытия». Почали вмовляти мене на кредитку. Я підозрювала про «безплатний сир в мишоловці», але хочу почути пояснення спеціалістів банку, невже це додає авторитету банку. Якщо це справді шахрайство, то я візьму кредит в іншому банку, але не в цьому, де мене ТАК ПІДЛО РОЗВЕЛИ. Прошу вибачення, якщо я не права.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 грудня 2017, 11:41
Анна Лавренюк, доброго дня! Зміни відбулись 15.11.17 р., з умовами Ви можете ознацомитись на сайті Банку, посилання :https://alfabank.ua/private-persons/installment, про строк вказано в п.6.
57522838
Igor Nezhenskiy
18 грудня 2017, 0:33
Igor, Хмельницький
Дуже цікаво працює додаток, єдине, що в ньому хорошо це симпатичний зовнішній вигляд, а по факту працює лише функціонал переказів. Коли я спробував прийняти пропозицію від Альфа Банку в чаті я постійно отримую повідомлення про помилку, хоча смс авторизації приходить. Ви ж доволі великий банк, невже так дорого найняти відділ який забезпечить роботу додатку, або ж інший варіант, що функціонал пропозиції навмисно виключили
Сенс Банк
Відповідь банку
18 грудня 2017, 11:32
Igor Nezhenskiy, доброго дня! Прошу уточнити, Ви маєте на увазі мобільний додаток? Прошу також детальнише опишіть ситуацію, коли була помилка ( дата, приблизний час), версію операційної системи, марку мобільного телефона. Інформацію вкажіть в особистому повідомленні.
shmalko07122
shmalko07122
17 грудня 2017, 11:47
как погасить кредит если я польше
Сенс Банк
Відповідь банку
18 грудня 2017, 11:21
shmalko07122, добрый день! Вы можете воспользоваться My Alfa-Bank.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 46.05
USD 41.2 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 46.05
USD 41.2 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Гаряча лінія Сенс Банку