Сенс Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.65 | 44.25 |
USD | 41.8 | 42.22 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
— что Вы даете Банку разрешение на проверку данных в БКИ
— дату, когда Вы узнали о некорректности данных в БКИ
— каким образом Вы узнали о некорректности данных
— что именно некорректно указано в БКИ
— номер кредитного договора
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
1 Почему происходит снятие денежных средств с формулировкой — Щомісячна комісія за страховий пакет від нещасного випадку.
Такая услуга мною не заказывалась, документы страхования не подписывались. Это грубое нарушение
прав клиента.
2. В связи с введением карантина и запретом работы целого ряда субъектов хоз.деятельности, я не смог внести обязательную оплату по карте в конце марта. Об этом мною неоднократно говорилось, звонившим мне операторам. Хотя банк эту операцию провел за счет лимита на карте:
00:00:00 — 467,30
Розрахунково-касове обслуговування основної картки (щомісячно, від суми заборгованості на кінець РЦ)
А так же непонятную мне на конец месяца операцию:
00:00:00 — 235,68 Списання процентів за користування кредитом (готівкові операції)
Операций наличными я не проводил и это видно из распечатки.
Ответа что это за списание я так и не получил.
3. В апреле мне прислали смс о кредитных каникулах.
4. В мае по ТЕЛЕФОНУ — устно сказали, что никаких каникул нет?
5. По ТЕЛЕФОНУ — устно операторы терроризируют в течении недели, требуя заплатить какие-то 150грн,
хотя в своем кабинете на сайте я вижу:
До 28.05.2020
Обов'язковий мінімальний платіж 832,46 UAH.
Все выше перечисленное сплошной вопрос. Если Вы хотите иметь клиентов, тогда работайте с ними,
а угрозы от Ваших операторов, вызывают не страх, а желание прекратить нормальное общение с Вашим банком. У банка уже сейчас низкий рейтинг, задумайтесь. Надеюсь на конструктивный письменный ответ.
Коментарі (3)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
На сайті є інформація, що картки Visa від АльфаБанку підключені до Garmin Pay.
MasterCard прив'язати не вдалося. З карткою MasterCard від Привату жодних проблем.
В Росії АльфаБанк підключив і Visa і MasterCard — може і до нас прогрес добереться, тим більше що у Альфи свій процесинговий центр.
Завчасно дякую за відповідь.
Коментарі (3)
Коментарі (1)