Курс валютв Сенс Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.6 | 44.25 |
USD | 41.65 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Сенс Банку: Київ, пр-т Червоної Калини (пр-т Маяковського), 63/12
Адреса:
Київ, пр-т Червоної Калини (пр-т Маяковського), 63/12
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
18 жовтня 2023, 19:15
Наразі якщо є термінова необхідність в грошах і вони доступні в касі, їх можуть видати клієнтам без додаткових умов.
Загалом ми просимо клієнтів бронювати суму від 2 тис гривень в еквіваленті, оскільки дійсно на час війни у нас немає на постійній основі достатньої кількості готівки, що пов'язано з логістикою та підвищеною зацікавленістю клієнтів до зняття готівки.
В цій же ситуації оскільки у вас не було бронювання, Менеджер дійсно дізнавалась у зав. каси, чи є вільні кошти для видачі без замовлення, бо ви звернулись у відділення о 10-30 ранку, а інкасація, як правило приїздить у відділення після 14-00, уточнення було необхідно зробити за для уникнення скарг від інших клієнтів.
Менеджер відділення вам запропонувала на вибір зробити замовлення та через 5 робочих днів прийти та отримати кошти або оформивши додатковий продукт у банку у вигляді страхування та отримати гроші саме в день звернення.
Також переслухала дзвінок з оператором, який ви здійснили перед походом до відділення. Оператор відповіла вам «можливо краще замовити, щоб 50-60 тисяч було».
Відповідну бесіду з співробітником та іншими співробітниками було проведено.
Зазначу також, що «Шухлядка» з якої менеджер видавала кошти — це звичайний темпосейф на робочому місці.
Анастасія, ваша помічниця
Загалом ми просимо клієнтів бронювати суму від 2 тис гривень в еквіваленті, оскільки дійсно на час війни у нас немає на постійній основі достатньої кількості готівки, що пов'язано з логістикою та підвищеною зацікавленістю клієнтів до зняття готівки.
В цій же ситуації оскільки у вас не було бронювання, Менеджер дійсно дізнавалась у зав. каси, чи є вільні кошти для видачі без замовлення, бо ви звернулись у відділення о 10-30 ранку, а інкасація, як правило приїздить у відділення після 14-00, уточнення було необхідно зробити за для уникнення скарг від інших клієнтів.
Менеджер відділення вам запропонувала на вибір зробити замовлення та через 5 робочих днів прийти та отримати кошти або оформивши додатковий продукт у банку у вигляді страхування та отримати гроші саме в день звернення.
Також переслухала дзвінок з оператором, який ви здійснили перед походом до відділення. Оператор відповіла вам «можливо краще замовити, щоб 50-60 тисяч було».
Відповідну бесіду з співробітником та іншими співробітниками було проведено.
Зазначу також, що «Шухлядка» з якої менеджер видавала кошти — це звичайний темпосейф на робочому місці.
Анастасія, ваша помічниця
За місяць отримав на картку декілька переказів загальною сумою не більше 30 тис грн. Прилетів блок по ст. 17. Написав, що можу надати квитанції та інформацію по всім надходженням- ігнор у відповідь. Прийшов у відділення закрити рахунок і попросив кошти готівкою- промурижили 2 години і так кошти і не видали. Добре, що там невелика сума була, то перевів на благодійність (сподіваюсь що дійсно перевели, а не залишили собі, адже підписував пустий бланк, де навіть рахунок не вказали, сказали, що потім його напишуть). Загалом не рекомендую користуватись даним банком, оберіть моно, ізі чи навіть, а банк. Там працівники і підтримка у рази краща та лояльніша.
Коментарі (2)
Ответ банка
26 вересня 2023, 20:27
Згідно з наданої інформації, та сукупності фактів можливо ви мали на увазі статтю 15.
Рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог Відповідно до частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом та розповсюдження зброї масового знищення»
В цій ситуації Банк зобов'язаний відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунків (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунків/відмовитися від проведення фінансової операції у разі встановлення клієнту неприйнятно високого ризику або ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей
Також бачимо, що кошти дійсно були переказані на благодійність
Анастасія, ваша помічниця
Рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог Відповідно до частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом та розповсюдження зброї масового знищення»
В цій ситуації Банк зобов'язаний відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунків (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунків/відмовитися від проведення фінансової операції у разі встановлення клієнту неприйнятно високого ризику або ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей
Також бачимо, що кошти дійсно були переказані на благодійність
Анастасія, ваша помічниця
Банк умышленно убрал возможность распечатки квитанций из веб версии с дальнейшим сохранением на компьютер.
Работа банка Сенс стала в сотни раз хуже, против Альфа прошлого.
Удивляет безграмотность сотрудников.Держспоживслужба, надеюсь, скоро разберется.Полный не адекват-убирать квитанции-реальные доказательства оплаты из веб версии.Все, у кого такая же проблемма, обращайтесь в полицию, и на урядову горячу линию.Все это против клиентов и потребителя в условиях войны.
Коментарі (6)
Работа банка Сенс стала в сотни раз хуже, против Альфа прошлого.
Удивляет безграмотность сотрудников.Держспоживслужба, надеюсь, скоро разберется.Полный не адекват-убирать квитанции-реальные доказательства оплаты из веб версии.Все, у кого такая же проблемма, обращайтесь в полицию, и на урядову горячу линию.Все это против клиентов и потребителя в условиях войны.
Ответ банка
8 лютого 2023, 15:58
Дійсно, тимчасово у веб-версії My Sense Bank немає можливості сформувати квитанцію при виконані операцій. Але це зроблено для того, щоб клієнти активно залучалися до мобільного застосунку Sense SuperApp.
Вже саме в застосунку ви можете сформувати необхідну вам квитанцію та завантажити на ваш смартфон.
Пріоритетною версією для нас являється версія мобільного застосунку, але зважаючи на те, що наші клієнти так активно користуються веб-версією, ми у майбутніх оновленнях повернемо цю можливість. Вибачте за незручності та дякую, що надали зворотній зв'язок щодо веб-версії.
Якщо у вас виникнуть додаткові зауваження, пропозиції, напишіть, будь ласка, нам у приватні повідомлення і ми з радістю їх вирішимо 😉
/Ярослав
Вже саме в застосунку ви можете сформувати необхідну вам квитанцію та завантажити на ваш смартфон.
Пріоритетною версією для нас являється версія мобільного застосунку, але зважаючи на те, що наші клієнти так активно користуються веб-версією, ми у майбутніх оновленнях повернемо цю можливість. Вибачте за незручності та дякую, що надали зворотній зв'язок щодо веб-версії.
Якщо у вас виникнуть додаткові зауваження, пропозиції, напишіть, будь ласка, нам у приватні повідомлення і ми з радістю їх вирішимо 😉
/Ярослав
В тарифах указано льготный период до 62 дней, на самом деле не так. 18.11 был платёж, а до 11.01.2022 года нужно внести уже платёж, соответственно никаких 62 дней нет, причём проценты уже сняли через 25 дней. Так, что очередной обман от альфа банка. Ни кому не советую связываться.
Коментарі (2)
Ответ банка
17 грудня 2021, 18:56
За кредитними картками, крім Сaméléon, пільговий період — це період часу до 62 днів. Пільгова відсоткова ставка 0,01% застосовується тільки, якщо ви повністю погасите суму заборгованості по картці, яка сформована в останню розрахункову дату. Перший пільговий період починається в дату оформлення договору і закінчується через місяць в дату оформлення договору. Усі наступні пільгові періоди починаються на наступний календарний день після дати оформлення і закінчуються через місяць в дату оформлення договору.
Приклад, якщо дата оформлення карти 04.07, то перший пільговий період буде з 04.07 по 04.09, другий — з 05.08 по 04.10, третій — з 05.09 по 04.11.
Пільговий період почався 04.07, ви провели покупку 09.07, сума для оплати виставляється 04.08. Внести суму, щоб скористатися пільговим періодом, потрібно з 05.08 до 04.09.
Приклад, якщо дата оформлення карти 04.07, то перший пільговий період буде з 04.07 по 04.09, другий — з 05.08 по 04.10, третій — з 05.09 по 04.11.
Пільговий період почався 04.07, ви провели покупку 09.07, сума для оплати виставляється 04.08. Внести суму, щоб скористатися пільговим періодом, потрібно з 05.08 до 04.09.
Очень нравится обслуживание, атмосфера и общение. Что в физическом отделении, что в чате приложения.
Каждый раз когда нужна была помощь или консультация — сотрудницы Альфа-Банка меня выручали и оставляли положительные впечатления.
С последним моим обращением помогла Татьяна Галенок ;) Благодарю Вас!
Написати коментар
Каждый раз когда нужна была помощь или консультация — сотрудницы Альфа-Банка меня выручали и оставляли положительные впечатления.
С последним моим обращением помогла Татьяна Галенок ;) Благодарю Вас!
Ответ банка
21 листопада 2021, 14:16
Щиро вдячні за ваш відгук та роки співпраці 😊 Нам дуже приємно, що вам подобається наш банк та обслуговування наших спеціалістів. Обов'язково передамо вашу подяку Тетяні 💕
Відповідь адміністратора
23 листопада 2021, 14:09
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 23.11.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Посетил отделение на улице Владимира Маяковского 63/12.
Был приятно удивлен, обычно мне не нравятся визиты по посещению отделений, но тут было всё совершенно иначе.
Отличное обслуживание, мне рассказали про каждый интересующий меня продукт, предложили несколько альтернатив на мой выбор, предложили варианты страхования. Всё ненавязчиво и очень грамотно. Отдельно проконсультировали по каждому из этих продуктов. Девушка была очень компетентна и очень приятна в общении. Вплоть даже до транспортной развязки меня проконсультировали как можно было бы удобнее добраться от моего места жительства в случае необходимости идти в отделение. И даже тут, для моего же удобства она рассказала про наличие приложения для онлайн банкинга sense, мало того, помогла установить и настроить пункты безопасности, уведомления и даже про шаблоны операций упомянула, оказалась очень удобная вещь. Очень доволен своим визитом, безумно приятным и компетентным сотрудником, Омельченко Виктория.
Поэтому всем рекомендую, данное отделение и Виктория, если ты читаешь этот отзыв, добра тебе!
Таких сотрудников как ты нужно ещё поискать.
Спасибо, Альфа-Банк!
Написати коментар
Был приятно удивлен, обычно мне не нравятся визиты по посещению отделений, но тут было всё совершенно иначе.
Отличное обслуживание, мне рассказали про каждый интересующий меня продукт, предложили несколько альтернатив на мой выбор, предложили варианты страхования. Всё ненавязчиво и очень грамотно. Отдельно проконсультировали по каждому из этих продуктов. Девушка была очень компетентна и очень приятна в общении. Вплоть даже до транспортной развязки меня проконсультировали как можно было бы удобнее добраться от моего места жительства в случае необходимости идти в отделение. И даже тут, для моего же удобства она рассказала про наличие приложения для онлайн банкинга sense, мало того, помогла установить и настроить пункты безопасности, уведомления и даже про шаблоны операций упомянула, оказалась очень удобная вещь. Очень доволен своим визитом, безумно приятным и компетентным сотрудником, Омельченко Виктория.
Поэтому всем рекомендую, данное отделение и Виктория, если ты читаешь этот отзыв, добра тебе!
Таких сотрудников как ты нужно ещё поискать.
Спасибо, Альфа-Банк!
Ответ банка
10 листопада 2021, 17:28
Дякуємо за розгорнутий відгук!
Дуже приємно читати. Будемо і надалі вас тільки радувати :)
Дуже приємно читати. Будемо і надалі вас тільки радувати :)
Пыталась сегодня зайти в свой личный кабинет, чтобы конвертировать валюту — не приходило смс подтверждение. Прождав в общей сложности 10 минут, решила обратиться за помощью на горячую линию. Дозвонившись, мне начали рассказывать, что мой инн неправильный, это не номер моего предприятия, а ещё мой мобильный, с которого я звоню в банк, пропал из их базы)))) Дальше мне сказали, что все эти проблемы не со стороны банка))) Опять же о том, чтобы зафиксировать проблему, даже речи не шло!!! Мной была озвучена просьба соединить меня с валютным менеджером. Раньше я общалась с компетентным человеком, а сейчас она то ли уволилась, то ли в отпуске. Вместо помощи услышала тысячу причин, почему мне не могут эту самую помощь оказать. Второй раз, звоня на горячую линию, на меня начинают давить, чтобы я установила их новое приложение. Сегодня уже таким образом: не хотите устанавливать — не будем вашими грошами заниматься. Замечательно!!! Уже сдержанно отвечала, что оно мне не надо. Навязывать его всё же продолжают. Оценка нового продукта 2,5 + жалобы на баги и прочие прелести некорректной работы. Валютный контролер сказала, что не смотря на то, что мне нужны мои средства, она помочь мне ничем не может, ведь сначала нужно разобраться с проблемой, которая по их же словам не с их стороны. Барышня даже не слушала, что я говорю о проблеме с десктопной версией, рассказывая о том, что делать с мобильным телефоном. Сотрудница уверяла, что наверно у меня память на мобильном закончилась, потом прицепилась к кукисам, которые были и так почищены. Дальше она подчеркнула, что я могу установить их (подорожник) ЧУДОПРИЛОЖЕНИЕ супер *** эпп, а если не хочу, то мне никто не может помочь. Почему до этого сотрудник смог разрулить такую же ситуацию, когда у меня не заходило в личный кабинет?)) А тут — либо нет желания, либо мозгов не хватает. Сказали втупую навязвать новую апку, значит все, как сурки, должны это делать. Вы думаете, что с вами будут мило продолжать дальше работу, не смотря на убытки, которые ваши сотрудники умышленно или не очень создают ФОПам? Пора закрывать счёт. Совсем сг***ился альфабонк.
Помощь не была предоставлена, меня просто отфутболили.
В общей сложности, потратила минут 30 своего времени на этот сюр (в альфабанке это зовут клиентоориентированностью). За то через минут 15 после разговора, мне пришли все сообщения, которые я не получила до этого.
Очень положительное впечатление сложилось об этом банке за 2 года!!! Уходите отсюда и никогда не возвращайтесь. Цените себя и своё время.
Коментарі (7)
Помощь не была предоставлена, меня просто отфутболили.
В общей сложности, потратила минут 30 своего времени на этот сюр (в альфабанке это зовут клиентоориентированностью). За то через минут 15 после разговора, мне пришли все сообщения, которые я не получила до этого.
Очень положительное впечатление сложилось об этом банке за 2 года!!! Уходите отсюда и никогда не возвращайтесь. Цените себя и своё время.
Ответ банка
25 травня 2021, 18:48
vnkdsjh, Нам дуже шкода, що виникла така ситуація. Всі вказані вами зауваження з приводу дій співробітника прийняті до уваги. Банком проведений аналіз і вчинені відповідні дії. Всі смс були надіслані вам на ваш фінансовий номер телефону. Згідно статусу від оператора зв'язку прийшло підвердження про доставку повідомлення на телефонний термінал абонента. Детальну інформацію напишемо в приватному повідомлені.
Хочу висловити подяку працівникам банку за професіоналізм та швидкість обслуговування, а саме сервісному менеджеру Гладких Наталії.
Дякую Альфа банк за таких співробітників.
Написати коментар
Дякую Альфа банк за таких співробітників.
Ответ банка
26 листопада 2020, 12:05
Masterfox, дякуємо за ваш відгук! Обов'язково розповімо співробітнику відділення ;)
У відділенні на Маяковського, Київ відмовили у відкритті рахунку фіз особи (10 кабінет, для роботи з великими сумами) та переведенні з нього на рахунок юр особи, клієнта банку. Причина — не можемо, ідіть платіть через касу з відсотками. Сума велика.
Звернулись в контакт-центр двічі, обіцяли розібратись і тишина. Абсолютна некомпетентність як у відділенні, так і в контакт-центрі.
Змогли оплатити тільки у третьому відділенні банку, прийшлось просто їздити по місту і шукатм, то що отримувач клієнт цього банку і не було вибору.
Жашливі умови роботи банку, особливо в той час, коли є приклади роботи Моно банку та Приват банку. Ставати клієнтом Альфа банку не рекомендую категорично.
Написати коментар
Звернулись в контакт-центр двічі, обіцяли розібратись і тишина. Абсолютна некомпетентність як у відділенні, так і в контакт-центрі.
Змогли оплатити тільки у третьому відділенні банку, прийшлось просто їздити по місту і шукатм, то що отримувач клієнт цього банку і не було вибору.
Жашливі умови роботи банку, особливо в той час, коли є приклади роботи Моно банку та Приват банку. Ставати клієнтом Альфа банку не рекомендую категорично.
Ответ банка
16 листопада 2020, 15:20
Anna Zinchuk, вибачте, будь ласка, за дії співробітників відділення. Ми вжили заходів, щоб таке більше не повторилося.
Зі співробітниками Контакт-Центра робота так само проведена, вибачте, що довелося так довго чекати рішення.
Зі співробітниками Контакт-Центра робота так само проведена, вибачте, що довелося так довго чекати рішення.
В Альфа банке у меня зарплатная карта.На карте установлен лимит по снятию средств с банкомата 10 000.Зарплата выше и при просьбе сотрудников банка поднять мне лимит мне было отказано.Срок действия карты истёк и при замене карты меня уверили, что лимит теперь составляет 30 000, но при снятии суммы выше 10 000 с меня опять сняли проценты.Сотрудники банка не идут на сотрудничество, пытаются обмануть клиента любыми способами.Буду прощаться с этим банком.Инцедент произошёл в отделении на Маяковского 63/12.
Коментарі (1)
Ответ банка
22 вересня 2020, 13:58
Maresiew, пришлите, пожалуйста, в личных сообщениях ваш ИНН или номер телефона. Поможем решить вопрос.
Сьогодні два з них закінчились та вирішив їх зняти. Проте, не все так просто та легко!
Моя помилка, що я попередньо вчора не передзвонив на гарячу лінію та не взнав деталей!
Сума зняття готівки виявилась занадто великою для такого «малесенького банку»! Аж 79500грн (два депозити: 50 000 та 29 500грн відповідно)!
Знаю, що від 50000 краще попередньо замовляти (але вчора просто забув, а сьогодні повідомлення від банку нагадало про зарахування). Думав, якщо не дадуть таку суму відразу, то може замовлю на завтра!
І почалось саме цікаве!
Звісно, таку «величезну» суму треба замовляти! Більше того, менеджер сказала, що зараз в них треба замовляти навіть від 20−30 тис грн на видачу готівки! І заздалегідь замовити на день закінчення депозиту не можна (бо система не бачить його закінчення). А замовити можна не раніше того дня, коли закінчиться депозит та гроші надійдуть на рахунок! А до цього (десь тиждень назад) мені подзвонив менеджер з банку і уточнив, чи я дійсно відмінив пролонгацію цих двох депозитів. Тобто, відміну пролонгації система бачить, а для замовлення готівки дату закінчення депозиту не бачить! Дуже дивна система… Чи це може якийсь підсліпуватий штучний інтелект… Я відразу запитав, чи потрібно заздалегідь замовляти гроші. Відповідь була приблизно така: «Точно не знаю. Скоріш за все. Передзвоніть на гарячу лінію…» ???
І це ще не все! Якщо Ви замовите гроші сьогодні (в день закінчення депозиту), то отримаєте їх АЖ ЧЕРЕЗ П’ЯТЬ БАНКІВСЬКИХ ДНІВ! Тобто, сьогодні вівторок, а гроші я міг отримати тільки наступний в понеділок!!!
І це ще не все! Якщо Вам треба сьогодні терміново, то: «ми можемо Вам видати їх, але з оплатою по (якійсь там) терміновій інкасації (і якщо дозволить касир!) за 300грн!»
Так, як чекати ще тиждень я не захотів, то погодився на ці 300грн. І далі, коли касир (тобто, «таможня») дала добро, менеджер видав мені необхідні кошти не з каси, а зі своєї шухлядки! Мінус 300грн за якусь інкасацію…
При цьому, мені рекомендували купувати онлайн валюту в них. Уявляю, який потім буде геморой з валютним депозитом, якщо з гривневим така ситуація… Також спитав, чи є обмеження на поповнення готівки (чи не треба замовляти таку опцію). Сарказму мого не зрозуміли, та відповіли, що поповнювати рахунок можна на скільки хочеш! Тобто, неси гроші! А забрати? Як карта ляже…
Відразу уточнив, як закрити рахунок в банку. Також, коли вийшов на вулицю, в додатку відразу зняв з пролонгації останній депозит в даному банку (хоча думав його пролонгувати)… Це так, на майбутнє, щоб не забути!
І ще декілька слів про інші українські банки в яких я був сьогодні… Не буду називати, щоб не було рекламою!
Через пів години зняв 50000грн в іншому банку в касі за одну хвилину (теж сьогодні закінчився депозит)! Перепитав, чи треба попередньо замовляти готівку при знятті на суму 50−100 тис грн. Відповідь: «Ні! Замовляти не треба! Але майте на увазі, що за добу можете зняти тільки 100тис.»
Потім був ще у двох банках (теж українські). Де поставив таке ж запитання… Відповідь: «Ні! Замовляти не треба!»
Завтра закінчується теж депозит в одному українському банку на суму трохи більше 50 тис грн… Передзвонив на гарячу лінію для уточнення на всяк випадок, чи зможу отримати кошти завтра. Оператор уточнив відділення банку, в якому я планую знімати кошти, та сказала побути на зв’язку до вияснення. Близько за хвилину отримав відповідь, що від 50 тис грн бажано замовляти (щоб на касі були вільні кошти). І при цьому, додала, що, моє прохання передано в касу, і що гроші зарезервовані і вони чекатимуть на мене завтра на касі з паспортом! За дві хвилини — результат: депозит закінчується завтра (система все бачить!), будь ласка отримайте кошти!!! Зверніть увагу, не п’ять робочих днів, а дві хвилини!
Як висновок, Сенс банк працює та живе за власними правилами та із своєю системою, яка не все бачить. Чи бачить тоді, коли їй це треба…
Для себе, чи буду користуватись послугами та продуктами Сенс банку? Можливо…
Але, відкривати будь який депозит в Сенс банку? Не бачу Сенсу!
Бо це якась ДУРНЯ!
P. S. Коротко не вийшло…