Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Сенс Банку: Харків, майдан Захисників України, 7/8

Адреса:
Харків, майдан Захисників України, 7/8
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
5
26 серпня 2025, 19:16
Давно співпрацюю із сенс банком, а у Харкові опинився вперше. Найближчим виявилося саме це відділення. Перед касою потрібно було стати в електронну чергу, хоча відвідувачів було небагато — для мене це здалося зайвим кроком. Касир оперативно опрацювала моє прохання українською мовою, що стало приємною несподіванкою. Загалом залишився задоволений, хоча прості процеси іноді ускладнюються додатковими діями
Коментарі (1)
Ответ банка
Сенс Банк
4 вересня 2025, 16:33
Дякуємо, що поділилися своїми враженнями 💙
Розуміємо, що електронна черга може здаватися зайвою при невеликій кількості відвідувачів, проте вона допомагає впорядкувати обслуговування та уникнути плутанини 🙌🏻
Дуже приємно чути, що ви залишилися задоволені якістю сервісу та швидкістю обслуговування. Завжди раді бачити вас у будь-якому відділенні Сенс Банку 🥰

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
1
21 серпня 2025, 14:55
Це жах!!!
19.08 прийшов до відділення по адресі Захисників України 7/8. Потрібно було купити валюту 2600. Дівчата попросили зареєструватися так як в цьому відділенні якась електронна черга. Допомогли зареєструватися до каси вже була черга, а саме головне що черга була, а касира не було. В черзі вже майже до 5 людини було, а касира немає і немає. Потім протягом 30 хвилин забігає жіночка в відділення і біжить до каси (це була касир) думаю ну нарешті. Но не тут то було. Вона почала говорити що в неї не працює програма, почала хамити клієнтам що відійдіть від каси присядьте то що ви стоїте нічого не зміниться. Я так і не дочекавшись своєї черги пішов. До таких співробітників і повертатися не хочеться. Прийміть до уваги це. Дуже не приємна жінка. По перше виглядає як не співробітник в якомусь білому платті ні бейджика плюс на місці більше півгодини немає
Коментарі (9)
Ответ банка
Сенс Банк
2 вересня 2025, 21:37
Пане Миколо, щиро дякую вам за відгук та за те, що поділилися своїм досвідом 🫶🏻
Розумію, наскільки неприємними можуть бути подібні ситуації, особливо коли ви очікуєте швидкого розв'язання питання, а стикаєтеся із затримкою 😔

Я ретельно перевірив деталі цього випадку, а також поспілкувався із директором та касиром цього відділення. У зазначений вами час — касир перебувала на обідній перерві, яка тривала 30 хвилин, проте після повернення вона зіткнулася зі збоєм у роботі термінала. Колега одразу ж звернулася за технічною підтримкою та орієнтовно через 15 хвилин почала працювати через резервний термінал й обслуговувати клієнтів ✅
Я перепрошую за ці незручності та ваш витрачений час, ми не маємо на меті створювати дискомфорт для наших клієнтів 😔

Разом із командою вже провели роботу щодо необхідності встановлення відповідної таблички «технічна перерва», а також табличку з інформуванням про обідню перерву, аби уникати подібних непорозумінь у майбутньому.

Мені дуже прикро, що ваш візит до відділення залишив негативні враження. Для нас важливо, аби ви завжди відчували комфорт та повагу, коли звертаєтесь до банку 💙
Обов’язково врахуємо ваше зауваження в роботі, аби ваш наступний досвід був зовсім іншим — зручною та швидкою підтримкою 🫶🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
1
7 березня 2025, 9:25
На цьому тижні заходила в відділення яке знаходиться на Захисників України 7/8 Харків. Потрібно було в касу оплатити квитанцію на суму 110 000 грн. Взяла талончик присіла. По перше що касир обслуговував так званих своїх клієнтів без черги так ще хвилин 20 розповідала про свої особисті проблеми і я сиділа чекала своєї черги. Ну так не дочекавшись своєї черги (тому що слухати як хтось зламав ногу і все подібне) не було часу. Вважаю що таке ставлення до клієнтів дуже негарне. Такі співробітники відвертають бажання обслуговуватися в вашому банку. В інших банках касири привітні і роблять свою роботу без балачок
Коментарі (2)
Ответ банка
Сенс Банк
27 березня 2025, 10:21
Дякуємо за зворотній зв'язок та приносимо вибачення за незручності, з якими вам довелося зіткнутись під час візиту до нашого відділення 🙏 Нам дуже прикро, що звичайне звернення до каси закінчилось так і не розпочавшись через дії співробітника відділення. Зі свого боку ми вже зв'язались з відділенням для уточнення та вирішення питання щодо поведінки касира, адже обслуговування у касі має відбуватись згідно реєстрації по черзі з талоном. Бувають ситуації, що час обслуговування певних клієнтів може відрізнятись, так як звертаються різні клієнти та з різними питаннями, але в жодному випадку каса не має бути місцем для особистих розмов.
Ще раз приносимо вибачення за незручності та сподіваємось, що наступний візит до нашого відділення буде швидким та продуктивним.

З повагою, Андрій
3
25 січня 2023, 11:54
В банке за последнее время накапливались разные странные проблемы, которые, судя по всему, решать не спешат.

Одно время сталкивался с проблемой невозможности платить безналичными платежами через приложение больше чем сколько-то в месяц. Почему? «У нас такое ограничение» — показывают где-то из глубин своих регламентов. Отменить нельзя — и это для безналичных гривненвых-то платежей! Посмотреть сколько осталось из этого лимита — нельзя, как он определяется, с какого числа по какое — тоже непонятно.

Нельзя закрыть удаленно счета ФЛП. Неделями просто игнорировали проблему, пока после многократных пинков поддержки перезвонил из недр банка какой-то менеджер и сказал, что закрывать не будут, данные не актуальны. Все эти Дии, возможность передачи документов через приложение, интернет банк с подписью сообщений — все это эклектичное нагромождение технологий до одного места, отказываются и всё. Другие банки могут это сделать, Альфа/Сенс — нет.

Придумали, чтобы для сейфовой ячейки была обязательна дебетовая карта. Ну хорошо, но потом они взяли и добавили к ней еще и абонплату, которой не было. Закрыть карту нельзя, это блокирует договор сейфовой ячейки.

Поддержку приходится дергать многократно. Звонить из-за границы — тот еще квест: по кругу дают телефоны 0800 для перезвона несмотря на то, что прямо говоришь, что на такой из-за границы не позвонить, по ряду вопросов прямого телефона нет, надо через общую линию связываться и только так.

Количество всех этих глупостей еще не критично, но уже достаточно для дискомфорта.
Коментарі (6)
Ответ банка
Сенс Банк
25 січня 2023, 13:12
Ознайомившись із вашим відгуком, то можемо сказати, що це більше особливості банку ніж проблеми 😅

Стосовно проведення операцій в додатку, то так, зі сторони банку є певні щомісячні ліміти на їх проведення, котрі, на жаль, не можливо змінити, адже вони встановлені на системному рівні.
Щодо закриття рахунку ФОП, то так, наразі це можливо зробити це тільки через найближче відділення нашого банку. Ми завжди шукаємо шляхи для покращення нашого обслуговування клієнтів, тому в майбутньому плануємо реалізувати цей процес без відвідування відділення, але поки що точних термінів вирішення цього немає.

Що стосується плати за обслуговування карткового рахунку, що потрібний для відкриття банківської скриньки, то ця плата була завжди, але через військовий стан вона не стягувалась до 01.10. А вже починаючи з 01.10 банком було прийнято рішення про повернення цієї плати.

Підтримка нашого банку доступна в багатьох каналах — починаючи з чату в додатку та закінчуючи з'язком через месенджери чи соц.мережі банку. Якщо ви зназодитесь за межами України, то можете звернутись через відеодзвінок у Sense SuperApp, ось лінк: https://hi.sensebank.com.ua/videochat

З повагою, Андрій
5
11 липня 2022, 17:11
Я нахожусь в Харькове, на территории где постоянно ведутся боевые действия. Из-за войны потеряла работу и депозит это мои последние сбережения. Депозит у меня Ощадний, без срока и выдаётся по требованию. Сначала я запросила список отделений, которые остались в городе. Поехала в ближайшее, на угад, потому что служба поддержки вообще не отвечает. Там мне сказали что долларов нет, наши всего 100 и рекомендовали поездить по городу ещё. Позвонить и узнать где есть валюта они не могут. Транспорт у нас не ходит, на такси приехала в другое отделение, там та же ситуация. Денег нет, нашли всего 300. На вопросы не отвечают, заказать деньги на определенную дату, как было раньше не могут, сказали, что им запретил нацбанк. А что делать мне? Не есть или не жить? В Киеве наверно виднее, как нам тут в Харькове выживать
Коментарі (5)
4 не зарахована
5 травня 2022, 17:55
Доброго дня, оформила в Дії допомогу 6500 грн після 20.03, але так і не прийшли
Коментарі (1)
Ответ банка
Сенс Банк
5 травня 2022, 18:04
Добрий день! Очікуємо зараз фінансування від Мінекономіки. Як тільки кошти нам надійдуть — ми одразу їх зарахуємо. Але на даний момент терміни нам невідомі.
3
1 квітня 2022, 11:02
Мої рахунки в АльфаБанк Украіна було заблоковано 30 березня.
Я є резидентом України з 2009 року, маю Посвідку на постійнє проживання з 2009 року. Працую в Україні, сплачую податки. Маю громодянство Росіі, але не виїджав туди багато років.
Але АльфаБанк Украіна заблокував мої рахунки як громадянина Росіі, ссилаючись на п. 15 Постанови НБУ № 18 від 24.02.2022, хоч там нема нічого о громадянстве, тількі о резиденстве. Альфабанк має розїяснення про резіденство на сайті: https://help.alfabank.ua/hc/ru/articles/4406321793170
Згідно з цім я є резидент України.
Але вони в листуванні відповіли, що «ми заблокували всім задля перестрахування». Також це зазначено на сайті АльфаБанк (посилання https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/4870981351442).
Я вважаю що таким чином банк порушуе мої права як фізічной особи — резідента України. Зараз я необгрунтовано обмежен в роспорядженні властнимі коштами, але ж я хочу годувати мою українску дружіну та дітей 2020 та 2021 року народження.
Я особисто звертався до відділення АльфаБанк у м. Червоноград 30 березня 2022 року, залишив там копії документів про резиденство та просив про розблокування. Але поки що жодних змін.
Ще я мав лістування де мені відповіли що «Банк діє згідно вказівок НБУ, саме тому ми заблокували всім задля перестрахування.» Вони ПЕРЕСТРАХОВУЮТСЯ замість роботи згідно законодавства та постанов НБУ.
Також чітав відгуки. Там АльфаБанк відповідає спочатку про Постанову Правління НБУ від 24.02.2022, в наступних відгуках вже фігурує зміни від 21 березня. Але ні там, ні там немає нічого про громодянство, та в змінах від 21 березня взагалі ці пункти не зачеплені.

Це виглядае як злочін, шахрайство згідно ст. 190 ККУ.
Коментарі (4)
Ответ банка
Сенс Банк
2 квітня 2022, 11:27
Нам дуже шкода, що завдали вам незручностей. Пробачте за це, будь ласка. 😥

Рахунки громадян РФ та РБ будуть розблоковані автоматично протягом 2х днів
3
8 грудня 2021, 15:52
Звернувся до відділення на Захисників України 7/8, 07грудня, близько 17 години, щоб здійснити останній платіж по кредиту, та правильно його завершити. Мій номер електронної черги-139. За майже півгодини, які я находився у приміщенні банка, отримав тільки нечемне відношення та грубість консультантів, яким дуже подобається розмовляти по телефону, у приватних справах, та пліткувати між собою у робочий час. Не дочекавшись я пішов. По нахабству та грубісті скоро Альфа-банк навздожене Ощад. Більш не маю наміру бути клієнтом Альфа-банку. Ганьба Вам.
Коментарі (1)
Ответ банка
Сенс Банк
8 грудня 2021, 16:03
Така поведінка працівників відділення недопустима. Перевіримо роботу спеціалістів у відділенні. Приносимо вибачення за цю ситуацію та докладемо максимум зусиль, щоб подібних інцидентів більше не було в майбутньому. Написали вам додатково у приватні повідомлення для уточнення деталей
5 не зарахована
18 лютого 2021, 20:12
Была на отделении с мамой и от ее имени пишу слова благодарности сотрудникам отделения на Защитников Украины 7/8.
Очень доброжелательные сотрудники, оперативно обслужили и ответили на все вопросы. Помогли маме разобраться с мобильным приложением и понятно обьяснили преимущества карты. Остались приятные ощущения от атмосферы в отделении. Комфортное отделение. Спасибо
Коментарі (1)
Ответ банка
Сенс Банк
19 лютого 2021, 11:25
diana121223, дякуємо за відгук! Передамо ваші слова співробітникам відділення :)
1 не зарахована
3 грудня 2020, 17:42
Второй раз в этом же банке сталкиваюсь с отношением к клиенту как ко второму сорту. Думала за год изменилось что-то. Наоборот стало еще хуже. Менеджерши явно сободные сидят без клиентов. Нет надо брать номерок, ждать иногда по 15-20 минут, пока осободится. Порог открытия депозита не 1000, а 5000. В других банках 1000. Ничего не возможно сделать нормально в этом банке. Открыла карту онлайн, получить так и не вышло. Отправили вроде курьеру. Никому не рекомендую.
Написати коментар
Ответ банка
Сенс Банк
4 грудня 2020, 9:04
natashaGra, пришлите, пожалуйста, в личных сообщениях дату визита, ваш ИНН или контактный номер телефона. Проверим работу сотрудников.
Відповідь адміністратора
Мінфін
3 січня 2021, 18:26
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 03.01.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Сторінки: 12
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відділення та банкомати Сенс Банку в Харкові 🏦 / Відділення Сенс Банк: майдан Захисників України, 7/8, Харків
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Сенс Банку за адресою Харків, майдан Захисників України, 7/8. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Сенс Банк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Сенс Банку розташованому за адресою  Харків, майдан Захисників України, 7/8- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.