Розуміємо ваше обурення, й блокування рахунків не привід усміхатись, але ми з радістю йдемо назустріч нашим клієнтам, й готові зробити все, аби ви залишились нашим клієнтом, й головне, щоб ваші враження були виключно позитивні 😊
Але варто пояснити в чому виникла проблема, і взагалі відповідно до яких документів банк може заблокувати рахунки й відмовити в підтриманні ділових відносин.
Отже, банк діє згідно зі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», і блокування це не є примхою чи забаганкою банку, це наш обов'язок, тому банк виконує всі нормативно-правові акти, й працює виключно в правовому полі.
Банк має право відмовити в подальшому обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом згідно з пунктом 4.3 ДКБО банку, Законом України «Про банки й банківську діяльність», а також Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення» банк має право заблокувати картку та відмовити клієнту в продовженні ділових відносин.
Основними причинами є:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки
— порушення власником картки умов договору
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності
Більш детально із цими причинами можна ознайомитись в нашій цільовій статті за посиланням 👉https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Також зауважу, що рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст. 15 вищезазначеного Закону України, повідомляти конкретну причину (яка операція чи переказ стали вирішальними в цьому рішенні) банк не зобов'язаний.
Щодо куплених ОВДП, то з цим не має бути проблем, адже вони будуть зберігатись в депозитарії банку на вашому рахунку до моменту погашення, після чого виплата коштів буде здійснена на транзитний рахунок, ви зможете надати рахунок в іншому банку для перерахування на пошту custody@sensebank.com.ua.
Детальна процедура описана в інструкції
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/8416122103570
Або ж ви можете перевести ваші ОВДП до іншої депозитарної установи, переглянути ваші дії можете тут 👉🏻
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4412106076818
На жаль, у вашій ситуації банк прийняв остаточне рішення про припинення ділових відносин згідно з зі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», й розблокування недоступне.
Сподіваємось, що ситуація стала для вас зрозумілішою, й всі крапки над «і» були розставлені 😉
Ваш друг та помічник, Володимир 💎