Відділення Сенс Банку: Суми, вул. Харківська, 2/1
Адреса:
Суми, вул. Харківська, 2/1
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
1 серпня 2024, 12:55
Розуміємо ваше обурення, й блокування рахунків не привід усміхатись, але ми з радістю йдемо назустріч нашим клієнтам, й готові зробити все, аби ви залишились нашим клієнтом, й головне, щоб ваші враження були виключно позитивні 😊
Але варто пояснити в чому виникла проблема, і взагалі відповідно до яких документів банк може заблокувати рахунки й відмовити в підтриманні ділових відносин.
Отже, банк діє згідно зі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», і блокування це не є примхою чи забаганкою банку, це наш обов'язок, тому банк виконує всі нормативно-правові акти, й працює виключно в правовому полі.
Банк має право відмовити в подальшому обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом згідно з пунктом 4.3 ДКБО банку, Законом України «Про банки й банківську діяльність», а також Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення» банк має право заблокувати картку та відмовити клієнту в продовженні ділових відносин.
Основними причинами є:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки
— порушення власником картки умов договору
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності
Більш детально із цими причинами можна ознайомитись в нашій цільовій статті за посиланням 👉https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Також зауважу, що рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст. 15 вищезазначеного Закону України, повідомляти конкретну причину (яка операція чи переказ стали вирішальними в цьому рішенні) банк не зобов'язаний.
Щодо куплених ОВДП, то з цим не має бути проблем, адже вони будуть зберігатись в депозитарії банку на вашому рахунку до моменту погашення, після чого виплата коштів буде здійснена на транзитний рахунок, ви зможете надати рахунок в іншому банку для перерахування на пошту custody@sensebank.com.ua.
Детальна процедура описана в інструкції https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/8416122103570
Або ж ви можете перевести ваші ОВДП до іншої депозитарної установи, переглянути ваші дії можете тут 👉🏻 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4412106076818
На жаль, у вашій ситуації банк прийняв остаточне рішення про припинення ділових відносин згідно з зі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», й розблокування недоступне.
Сподіваємось, що ситуація стала для вас зрозумілішою, й всі крапки над «і» були розставлені 😉
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Але варто пояснити в чому виникла проблема, і взагалі відповідно до яких документів банк може заблокувати рахунки й відмовити в підтриманні ділових відносин.
Отже, банк діє згідно зі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», і блокування це не є примхою чи забаганкою банку, це наш обов'язок, тому банк виконує всі нормативно-правові акти, й працює виключно в правовому полі.
Банк має право відмовити в подальшому обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом згідно з пунктом 4.3 ДКБО банку, Законом України «Про банки й банківську діяльність», а також Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення» банк має право заблокувати картку та відмовити клієнту в продовженні ділових відносин.
Основними причинами є:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки
— порушення власником картки умов договору
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності
Більш детально із цими причинами можна ознайомитись в нашій цільовій статті за посиланням 👉https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Також зауважу, що рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст. 15 вищезазначеного Закону України, повідомляти конкретну причину (яка операція чи переказ стали вирішальними в цьому рішенні) банк не зобов'язаний.
Щодо куплених ОВДП, то з цим не має бути проблем, адже вони будуть зберігатись в депозитарії банку на вашому рахунку до моменту погашення, після чого виплата коштів буде здійснена на транзитний рахунок, ви зможете надати рахунок в іншому банку для перерахування на пошту custody@sensebank.com.ua.
Детальна процедура описана в інструкції https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/8416122103570
Або ж ви можете перевести ваші ОВДП до іншої депозитарної установи, переглянути ваші дії можете тут 👉🏻 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4412106076818
На жаль, у вашій ситуації банк прийняв остаточне рішення про припинення ділових відносин згідно з зі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», й розблокування недоступне.
Сподіваємось, що ситуація стала для вас зрозумілішою, й всі крапки над «і» були розставлені 😉
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Всё началось с того, что банк остановил работу НОРМАЛЬНОГО приложения Альфа-Мобайл пару лет назад и принудительно перевёл всех на Сэнс Супер Ап. Прошло уже кучу времени, а приложение как было «галимым» (оно тормознутое, неудобное, глючное и т. п.), таким оно по прошествии нескольких лет и остаётся. И всё бы ничего, так банк настойчиво режет функционал Май Сэнс Банк (вэб-версия банкинга), чтобы все клиенты переходили на мобильную версию. У меня такое ощущение, что СэнсБанк тыжится-пыжится — хочет влезть в нишу Монобанка, но получается это как-то через Ж: клиентов Моно такими финтами не перетянешь, а вот от своих избавиться получается в самый раз. Во-первых, доведите до ума это приложение, чтобы люди на него сами переходили. Сэнс не дотягивает ни до Приват24, ни до приложения Монобанка. Во-вторых, как-то банк не задумывается, что старшее поколение продолжает пользоваться кнопочными телефонами и по-старинке пользуется компьютерным клиент-банком. Эти люди не купят ради банка себе смартфон и не будут изощряться в изучении функционала приложения, эти люди просто перестанут пользоваться банком. Неужели в этом вся стратегия. В общем, молчу про улучшения — их нет, но зато ухудшения идут одно за другим.
Коментарі (7)
Ответ банка
10 жовтня 2023, 12:22
Дійсно, майже рік тому банком було прийнято рішення про відключення старого додатку Alfa-Mobile. Технології постійно розвиваються і багато функцій, які ми можемо запропонувати в Sense SuperApp неможливо реалізувати в Alfa-Mobile. Тому і залишився лише Sense SuperApp, бо як кажуть: «За двома зайцями поженешся — жодного не впіймаєш». Це рішення дасть нам змогу вас приємно здивувати кількістю доступних функцій.
Стосовно веб-версії банкінгу, то справа в тому, що вона давно не оновлюється і додати нові функції в неї не можливо, тому, як і в ситуації з Alfa-Mobile, було прийнято рішення зосередити свою увагу на розробці та покращенні Sense SuperApp. Адже для нас дуже важливо створити крутий та зручний додаток для наших клієнтів.
Ми розуміємо, що звикати до чогось нового не завжди просто, але хочемо вас запевнити, що функціонал додатку нічим не гірший за веб-версію, а навіть кращий і пропонує більше можливостей ніж My Sense Bank. Тому не варто розцінювати ці зміни як спосіб банку позбутись певної категорії клієнтів, адже для нас кожений клієнт важливий та особливий 😊 Але для забеспечення повного спектру послуг банку потрібний Sense SuperApp.
З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Стосовно веб-версії банкінгу, то справа в тому, що вона давно не оновлюється і додати нові функції в неї не можливо, тому, як і в ситуації з Alfa-Mobile, було прийнято рішення зосередити свою увагу на розробці та покращенні Sense SuperApp. Адже для нас дуже важливо створити крутий та зручний додаток для наших клієнтів.
Ми розуміємо, що звикати до чогось нового не завжди просто, але хочемо вас запевнити, що функціонал додатку нічим не гірший за веб-версію, а навіть кращий і пропонує більше можливостей ніж My Sense Bank. Тому не варто розцінювати ці зміни як спосіб банку позбутись певної категорії клієнтів, адже для нас кожений клієнт важливий та особливий 😊 Але для забеспечення повного спектру послуг банку потрібний Sense SuperApp.
З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Приходишь в отделение говорят денег нет, напишите в чат чтобы заказать валюту. (хотя она там есть) Заказал, прихожу и начинают говорить «Вы сначала посмотрите, подходит ли вам валюта», смотрю, а там купюры старые, новые с надписями, следами штампов, краски и буквами на купюре. Купюры ветхие, но они говорят что нет и что им такие дали клиенты, и отговорки… Хотя я заказал купюры за неделю и можно было найти нормальные купюры на выдачу и да, у них на отделение все купюры «Ветхие», раньше такого не было. Банк принял решение изабавится от купюр таких, и тем самым выдает по низкому курсу и по броне, хотя раньше было все ок. Сразу видно что сговорилися и указание с выше… Ужасный банк, хочу вернуть свои деньги и закрыть карту и больше не открывать…
Коментарі (3)
Ответ банка
13 жовтня 2023, 18:55
З боку регулятора усі купюри випуску з 1993 року мають обіг і не діляться на старі та нові. Тому у відділенні видають «мікс» валют: це можуть бути і 1996, 2006, 2017 року випуску.
НБУ змінив вимоги і тільки у разі наявності плям більше 50% або значної зношеності, такі купюри вважаються непридатними. Ми як банк, від клієнтів приймаємо валюту яка має обіг на ринку і таку ж саму видаємо.
Банк чітко дотримується вимог НБУ, а саме постанови НБУ №103.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
НБУ змінив вимоги і тільки у разі наявності плям більше 50% або значної зношеності, такі купюри вважаються непридатними. Ми як банк, від клієнтів приймаємо валюту яка має обіг на ринку і таку ж саму видаємо.
Банк чітко дотримується вимог НБУ, а саме постанови НБУ №103.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Хожу уже 2 недели, не могу снять доллары с карточного счета (г.Сумы, отд.№ 3). Предлагают только купюры 1996 года выпуска, при чем иногда даже в очень плохом состоянии. А теперь вообще аннулировали заявку и опять ждать 5 дней. Почему никто не предупреждает о действии заявки 5 дней?! Мало того что нормальные купюры снять не могу, так еще курс покупки в кассе опустили. Являюсь клиентом данного банка более 5 лет, но не уверена что дальше хочу продолжать обслуживаться. Клиентоориентированности ноль, банк нагло бесплатно пользуется деньгами! Сотрудники говорят что это не от них зависит и не могут решить проблему и крайних нет. При том что другие банки могут. Возникает логичный вопрос-зачем обслуживаться в банке, который не способен решить запрос клиентов?! Очень разочарована
Коментарі (2)
Ответ банка
13 жовтня 2023, 17:59
Національний Банк України повідомляє, що не встановлював жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. З боку регулятора усі купюри випуску з 1996 року мають обіг і не діляться на старі та нові. Ми як банк від клієнтів приймаємо валюту, яка має обіг на ринку і ту ж саму видаємо. А це в свою чергу означає, що ми працюємо з усіма без винятку банкнотами іноземної валюти, крім значно зношених чи пошкоджених.
Тобто, ви на руки отримуєте те, що ми маємо від інших клієнтів — «мікс». І відповідно до цього, ви можете отримати купюри різних років випуску. При броні долару, рахується по курсу для карткових операцій (продаж).
Щодо терміну броні 5 днів, то він вже діє давно. І враховуються 5 календарних днів при броні.
Сподіваюся, що ваше питання було вирішено, і у разі додаткової допомоги, ми завжди готові вам допомогти у приватних повідомленнях.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Тобто, ви на руки отримуєте те, що ми маємо від інших клієнтів — «мікс». І відповідно до цього, ви можете отримати купюри різних років випуску. При броні долару, рахується по курсу для карткових операцій (продаж).
Щодо терміну броні 5 днів, то він вже діє давно. І враховуються 5 календарних днів при броні.
Сподіваюся, що ваше питання було вирішено, і у разі додаткової допомоги, ми завжди готові вам допомогти у приватних повідомленнях.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Добрый день, зарегистрировался в минфин чтобы написать отзыв про Сенс. Банк.
Вчера была произведена покупка в магазине в городе Рига, курс евро рассчитали по 42,09. Не хочу ничего говорить на эмоциях, просто один вопрос к банку.
— при курсе моно 40,65, и при том что ваш курс самый плохой из 60 банком Украины вы на что рассчитывайте? Ну ладно, 5 покупок сделает каждый пока осознаёт что вы их дурите ок, а что потом? Хорошо не хотите чтобы мы пользовались вашими картами так прямо и говорите!
Но не нужно дурить людей что вы сделали для нас лучше! Кешбек 0,75 процент за продукты и скрытая комиссия 5 процент, шикарно!
Коментарі (12)
Вчера была произведена покупка в магазине в городе Рига, курс евро рассчитали по 42,09. Не хочу ничего говорить на эмоциях, просто один вопрос к банку.
— при курсе моно 40,65, и при том что ваш курс самый плохой из 60 банком Украины вы на что рассчитывайте? Ну ладно, 5 покупок сделает каждый пока осознаёт что вы их дурите ок, а что потом? Хорошо не хотите чтобы мы пользовались вашими картами так прямо и говорите!
Но не нужно дурить людей что вы сделали для нас лучше! Кешбек 0,75 процент за продукты и скрытая комиссия 5 процент, шикарно!
Здавалося, що може бути легше, ніж закрити картку з позитивним балансом.
От і я так думав, перейшовши до відділення Альфа-Банк. Підібравши час між вимкненнями електрики та тривогами, зайшов до альфа-банку для закриття рахунку.
І ось я потрапив до 'Фахівець II категорії' Бурба Юлія
Надавши картку банку та свій паспорт я попросив її закрити рахунок.
На що мені Юлія відповіла, що зробити цього у неї немає можливості. І це зробити можу лише я, через додатки.
Виходить у відділення банку, співробітник банку не може вам допомогти.
На моє прохання зателефонувати на гарячу лінію, щоб вони хоч щось змогли зробити, Юлія Бурба повідомила мене, що й гаряча лінія в цьому випадку нічого не зробить… і знову почала наполягати на додатку.
Через хвилин 10 розмови Юлія Бурба все ж таки взяла мою карту і подивилася інформацію про неї, і знову мене здивувала сказавши що сьогодні проходили операції по моїй карті і повідомила що — Приходьте завтра, закриємо через планшет.
Результат від відвідування відділення — НІЯКОГО.
Допомога від персоналу — НІЯКОГО
Настрій — НІЯКОГО
Бажання бути клієнтом банку — НІЯКОГО
Відділення банку
м.Суми вул.Харківська
Коментарі (7)
От і я так думав, перейшовши до відділення Альфа-Банк. Підібравши час між вимкненнями електрики та тривогами, зайшов до альфа-банку для закриття рахунку.
І ось я потрапив до 'Фахівець II категорії' Бурба Юлія
Надавши картку банку та свій паспорт я попросив її закрити рахунок.
На що мені Юлія відповіла, що зробити цього у неї немає можливості. І це зробити можу лише я, через додатки.
Виходить у відділення банку, співробітник банку не може вам допомогти.
На моє прохання зателефонувати на гарячу лінію, щоб вони хоч щось змогли зробити, Юлія Бурба повідомила мене, що й гаряча лінія в цьому випадку нічого не зробить… і знову почала наполягати на додатку.
Через хвилин 10 розмови Юлія Бурба все ж таки взяла мою карту і подивилася інформацію про неї, і знову мене здивувала сказавши що сьогодні проходили операції по моїй карті і повідомила що — Приходьте завтра, закриємо через планшет.
Результат від відвідування відділення — НІЯКОГО.
Допомога від персоналу — НІЯКОГО
Настрій — НІЯКОГО
Бажання бути клієнтом банку — НІЯКОГО
Відділення банку
м.Суми вул.Харківська
Ответ банка
22 листопада 2022, 11:42
Раді, що питання нашого клієнта вирішилося!
Проте, хочему зауважити, що Юлія Бурба спробувала надати найбільш легкий та швидкий для наших клієнтів спосіб закриття карткового рахунку у Sense SuperApp. Завдяки цій можливості, дійсно, можна не писати у чат підтримки, не ходити у відділення або ж не телефонувати у контакт-центр.
Знаходячись вдома, можна зробити закриття рахунку в кілька тапів у вашому смартфоні.
Проте, хочему зауважити, що Юлія Бурба спробувала надати найбільш легкий та швидкий для наших клієнтів спосіб закриття карткового рахунку у Sense SuperApp. Завдяки цій можливості, дійсно, можна не писати у чат підтримки, не ходити у відділення або ж не телефонувати у контакт-центр.
Знаходячись вдома, можна зробити закриття рахунку в кілька тапів у вашому смартфоні.
Благодарю за быстрое решение проблемы с картой 🥰
Написати коментар
Ответ банка
9 листопада 2021, 15:16
Дуже дякуємо за ваш відгук!
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 19:05
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
23 июля 2020 года обратилась в Отделение Альфа банк (г.Сумы, ул.Харьковская). На входе меня встретила девушка, сразу уточнила что меня интересует. Мне необходимо было обменять монеты на купюры. Она меня сразу направила в кассу номер 1. За мной в очереди никого не было, кассир обслуживала пару молодых людей- загруженности ноль. Как только я стала в очередь, мне кассир сразу же заявила, соответствующим тоном, что «мы вообще-то монеты не меняем». На мой аргумент, что я меняла неделю назад здесь же, но в другой кассе, монеты- сразу попыталась отговориться, «у нас нету машинки для подсчета монет, значит в той кассе где меняли и меняйте, я их считать не буду». У меня никто даже не спросил какую сумму я хочу обменять, хотя по инструкциям НБУ и законодательству Украины, можно обменивать Монеты любого номинала на купюры. Я, как клиент и человек уважающий чужой труд, несмотря на незаконность установления ограничений в 100 гривен для обмена, рассортировала монеты дома, и собрала их в отдельный пакет в сумме 75 гривен(монеты были одного номинала!-25 копеек). На все мои возмущения, что у меня даже никто не спросил сумму, какую я хочу обменять, какие это монеты, рассортированы ли они-кассир просто как я уже ранее написала сказала «я их считать не буду, идите в другую кассу». Я три раза спросила у сотрудников номер горячей линии Альфа банк-ответа не последовало. На мои возмущения о хамстве и оценивания людей « по копейкам», кассир продолжала мне хамить -«не мешайте мне работать, вы тут со своими копейками второй раз к нам приходите». А я простите не по работе пришла в банк??? Пока я стояла в очереди в другую кассу, и пыталась дозвониться на гаревую линию банка самостоятельно раздобыв номер телефона в интернете, девушка, которая изначально меня встретила не входе, пыталась меня успокоить, чтобы я не переживала, мне деньги обменяют, какой ценой простите? В конечном итоге нужная мне касса так и не освободилась и о чудо!- кассир, изначально отказавшая мне, нахамившая мне, все таки стала считать мои несчастные копейки, потратив на это 10 минут своего как будто личного времени, ведь она их с порога не захотела брать. Девушка попыталась ко мне обратиться с фразой вы же поймите, вы бы их заранее принесли и оставили на подсчёт ( аж 10 минут!, напомню), у нас один человек в отпуске. А я вообще причём? Вся суть ситуации просто в том, что кассир, в наглую просто не хотела делать свою работу, пытаясь задавить меня выдуманными фактами. По факту- для того, чтобы всего лишь поменять 75 гривен, я прошла через унижение, испорченное настроение и осуждение даже не по одёжке, а по просьбе, с которой обратилась в банк. Вывод из данной ситуации- в Альфа банке не считают людей за людей, а копейки- за деньги. Имя кассира — Бессараб Юлия. Всем желаю обходить этот банк стороной.
Коментарі (2)
Ответ банка
23 липня 2020, 18:14
Обратная связь по отзыву была предоставлена в телефонном режиме.
Регулярно обращаюсь в Альфа-Банк г. Сумы, 3 отд. Всегда иду к одному и тому же менеджеру — Гребенюк Алине Петровне. Очень благодарна ей за работу, готовность помочь и подсказать во всех финансовых вопросах. Все доступно расскажет и объяснит, очень приятна и обходительна. Обслуживание, знания, речь, внешний вид — все на высшем уровне! Человек своего дела. Спасибо Альфа-Банку г. Сумы за хороших специалистов!!!
Написати коментар
Ответ банка
29 травня 2020, 13:36
Добрый день. Спасибо за Ваш отзыв. Для нас очень важно, чтобы сервис нашего Банка был на высоком уровне. Обязательно зафиксируем благодарность Алине!
Обслуживаюсь в отделении «Альфа-Банка» Сумское 3 ( раньше Сумское 2, г. СУМЫ, ул. Харьковская, 2/1) уже больше года, хочу поблагодарить коллектив отделения, а особенно менеджера Алину Гребенюк ( специалиста 2 категории с продаж розничных продуктов) за профессионализм, высокое качество обслуживания всегда, компетентность во всех вопросах, по которым бы не обратилась, отзывчивость и просто хорошее отношение к людям. Приятно приходить в банк и быть его клиентом!!!
Написати коментар
Ответ банка
29 травня 2020, 13:35
Добрый день. Спасибо за Ваш отзыв. Для нас очень важно, чтобы сервис нашего Банка был на высоком уровне. Обязательно зафиксируем благодарность Алине!
Ніяких документів, запитів, попереджень, нічого, просто закрили.
Як тепер повернути куплені ОВДП — невідомо.
На питання, чому заблокували, що в чаті, що у відділенні — відповідають, що їм це невідомо.
На питання, чи можна розблокувати — ні, не можна.