Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Mamaditok 6 грудня 2025, 10:10
При реєстрації в банку онлайн, достатньо було паспорта (книжечка) і РНОКПП. Через деякий час банк заблокував рахунки і гроші. Щоб розблокувати — банк вимагає третій документ. Навіщо? Адже, щоб стати клієнтом, достатньо було паспорт і код. Ніхто не питав за інший документ. Чому зараз його вимагають. Або похід у банк.
Я ніби і клієнт банку. Але своїми ж грошима користуватись не можу. Поновити дані або закрити рахунки теж не можу, треба йти в банк.
В банк ходити немає можливості.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 грудня 2025, 11:41
Вітаємо! Прикро, що Ви маєте негативну думку про нас. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних для проведення перевірки, за результатами якої обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
ra1981 3 грудня 2025, 20:59
Вже тиждень чекаю на свіфт платіж в ПУМБ. Не комерційний, від дружини. Між іншими банками (п24, моно) доходить завжди протягом 24 годин. Підтримка ПУМБ — обіцяє перевірку за 3 дні, в п24 чи моно це зазвичай займає 5−30 хв. дізнатися що не так.

Встановлення родинних зв’язків — взагалі цирк, пропонується в розділі «операції за кордоном» і не дозволяє встановити зв’язок при іноземному номері телефона дружини.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 4 грудня 2025, 11:29
Вітаємо! Шкода, що маєте негативне враження. Бажаємо перевірити деталі даного переказу, тому написали Вам в особисті повідомлення.
Полезный комментарий
PUMB 4 грудня 2025, 16:01

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення.
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Pihvasta 1 грудня 2025, 19:40
Мене не пускає в додаток, код правильний, оператор каже звертатися у відділення бо мене заблоковано у цілях моєї безпеки. Відео на камеру робив, пише поганий інтернет але це чушь, в мене 1 ГБ оптоволокно, на кількох пристроях пробував входити. Зараз нема можливості через роботу, графік відділень і вимкнення електрики з тривогами звернутися особисто.М. Запоріжжя. Призупиняти розстрочки і кредити не хочуть, але при цьому зайти в додаток погасити не дає, через кілька діб вже штрафи підуть. При цьому Я не займаюся ніякими операціями з грошима і не звертався з приводу блокування чи крадіжки, в мене навіть фізичної картки нема. Я чисто плачу комуналку і розстрочки за техніку, усе. Ніяких підстав на блокування задля мого захисту не було. Тут навпаки вирішили мене на гроші (штрафи розвести) за те що Я не внесу платіж через дві доби. Ладно якби просто перекази чи щось таке заблокували, вони мені і не потрібні, але тут просто в додаток не пускає задля оплат по рахунка розстрочок, і так просто надати доступ рахунків ніхто не може, тому штрафу не уникнути
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 грудня 2025, 21:18
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ваше звернення вже зафіксоване, і наші фахівці наразі працюють над його вирішенням. Ми обов’язково надамо відповідь після отримання остаточних результатів.
Сервіс в касі…жах… стосується касира першої каси. Навіть не піднімає голову до людей коли працює. Взагалі мовчу про посмішку…якої нема. Я розумію що важкі часи, але ж це сфера обслуговування…
ПУМБ
Відповідь банку
26 листопада 2025, 15:27
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Serhiy74 25 листопада 2025, 9:57
Відділення за адресою: Київ, вул. Золотоворітська, 13-А
Несподівано у мене виникла проблема у ПУМБ із оформленням оплати коштом «Зимової підтримки» з рахунку «Національний кешбек».
Через деякий час після оформлення замовлення на виплату в «Дії» проводив аналіз своїх рахунків і подав заяву на закриття рахунку «Національний кешбек» у ПУМБ. У підтримці банку мені повідомили про те, що рахунок діятиме ще 45 діб і вже потім закриється. А наступного дня на цей рахунок прийшла виплата 1000 грн. Банк її на рахунок Національного кешбеку прийняв. В той же день я спробував оплатити цими коштами за комунальні послуги — і це мені не вдалося! Бо, виявляється, рахунок діє лише в одну сторону — на зарахування коштів, а от на оплату він закритий. Мені здається, що тут є два варіанти — або рахунок «який знаходиться у процесі закриття» ці 45 днів працює і повноцінно виконує свої функції — як на прийом коштів, так і на їх витрату, а через 45 днів повністю закривається, або ж рахунок вже закрито і він має бути повністю недіючим — і тоді банк не би мав би приймати на цей рахунок кошти «зимової підтримки» і, логічно, їх не можна було б і витратити.
В ПУМБ же склалася унікальна ситуація — вони заявляють про те, що рахунок закриється через 45 днів, через день на цей рахунок приймають кошти «зимової підтримки», проте одразу блокують їх використання на підставі того, що подана заявка на його закриття і рахунок протягом 45 днів «знаходиться у процесі закриття».
Підтримка банку порекомендувала звернутися до відділення для того, щоб подати заяву на відкликання закриття рахунку національного кешбеку. У відділенні ж розхристаний менеджер (про дрес-код — ні, не чули) повідомив, що єдине, що може зробити банк — це повернути кошти «зимової підтримки» в бюджет держави. Але чи можна буде зробити через «Дію» повторну заявку на виплату — вони не в курсі. На прохання вирішити проблему в межах банку і відкликати заявку на закриття рахунку національний кешбек у відділенні відповіли, що не знають, чи це взагалі можна зробити — від них тут нічого не залежить.
Подав заяву на відміну закриття рахунку, чекаю на відповідь.
Взагалі цікава ситуація і позиція дволикого Януса — кошти на рахунок прийняти можемо, а от витратити їх за цільовим призначенням відповідно до правил, встановлених для зимової підтримки — зась! Відкриття рахунку національного кешбеку у ПУМБ — займає півхвилини, а от закриття — 45 діб :)
ПУМБ
Відповідь банку
25 листопада 2025, 13:20
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
autovova 24 листопада 2025, 13:01
Прийшло повідомлення про припинення договірних відносин через підозрілу активніст. Під підозрілою активністю я так розумію перекази з карти монобанк (на яку отримую заробітну плату, орендну плату від юридичної особи, фінансову допомогу яка не обкладається податком від прямого родича) та перекази на карту Новапей, яка має ліцензію НБУ на фінансову діяльність. І це при тому що перед цим для збільшенн ліміту на переказ було надано з Державної податкової служби Повідомлення про нараховані та виплачені доходи. Тобто плходження коштів підтверджено, але банк виріших закрити співпрацю
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 листопада 2025, 14:20
Вітаємо!
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 25 листопада 2025, 13:24
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу ел.пошту.
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
vdmytro 23 листопада 2025, 0:11
Сервіс оплати частинами нагадує скоріше гральні автомати в підвалі, ніж те, чим воно має бути насправді. То «спочатку відкрийте дебетну карту щоб платити частинами», «пройдіть додаткову верифікацію для оплати частинами», то «закінчився банівський день, оплату не погоджено». Таке враження що я в лото граю… спокусився на кешбек від банку за оплату частинами — жлоб платить двічі. В результаті з 5 замовлень оплата не пройшла по ЖОДНОМУ. Ще й знижка згоріла (більше 400 гривень знижки профукав через цей недобанк). Тепер я до цього ПУМБу 100-метровою палкою торкатись не буду.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 листопада 2025, 10:04
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про нас. Написали Вам у приватні повідомлення, щоб уточнити дані для проведення перевірки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Inna2306 21 листопада 2025, 21:16
Відділення за адресою: Київ, вул. Кловський узвіз, 5
Підкажіть будь ласка чому блокують кредитні картки? Моїй мамі надіслали на картку кошти на 20 тис грн більше кредитного ліміту, рахунок заблокували. Це були кошти в подарунок. Як вирішити проблему? Дякую
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 листопада 2025, 22:06
Вітаємо!
Для отримання рекомендацій щодо зняття обмежень рекомендуємо власнику рахунку особисто звернутися у підтримку банку, а саме написати на пошту банку info@fuib.com або зателефонувати на гарячу лінію за номерами:
+38 044 290-7-290 (по Україні та з-за кордону)
+38 050 290-7-290 (для абонентів Vodafone)
+38 096 290-7-290 (для абонентів Київстар)
+38 093 290-7-290 (для абонентів lifecell)
Онлайн дзвінок на сайті Банку https://www.pumb.ua/ (прогорніть до низу та натисніть «Зателефонувати online»).
Або ж звернутися у будь-яке відділення (обрати найзручніше можна за посиланням: https://about.pumb.ua/map)
Проблема вирішена
Oksiznar 20 листопада 2025, 18:19
Байдужість та знущання над клієнтом, який має різноманітні рахунки в вашому банку більш 7 років!!! Розблокуйте рахунки! Віддайте мені мої гроші і я піду в інший банк, де до людей відносяться з повагою!!!
За постановою приватного виконавця 05.11.2025 р. швидко та радісно заблокували усі рахунки, як фіз. так і юр.особи та зняли без попередження та згодою зі мною гроші. Сама справа по суті була довготривала та спірна. На цей час, замість претензій по боргу, позивач перерахував переплату на мій рахунок в ПУМБ.
13.11.2025 приватний виконавець Шуляченко М. Б. зареєстрував постанову по припиненню претензій та зняттю арешту з рахунків.
З 14.11.2025 р. інші банки мої гроши автоматично розблокували.
Сьогодні 20.11.2025 р. а ПУМБ продовжує вимагати особистого звернення виконавця для розблокування моїх рахунків!!! Виконавець вже двічі (14.11.2025 р. та 17.11.2025 р.) відправляв в ПУМБ постанову. Але працівників відділу, який займається вирішенням питання, користуватися мені своїми грошами чи ні, це не бачать, не отримували.
Я 3-й тиждень не можу вести справи, платити за комунальні послуги, користуватися громадським транспортом, де оплата картками.
Скільки це буде тягнутися!!! І хто особисто приймає такі безглузді рішення!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 20 листопада 2025, 21:04
Вітаємо! Прикро, що Ви маєте негативну думку про нас. Ми перевіримо ситуацію та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
iosiuk 20 листопада 2025, 9:58
Рахунок відкрили онлайн, а для закриття потрібно приїхати у відділення, в якому половина працівників зайнята своїми справами і не обслуговує людей в черзі. При цьому всьому регулярно телефонують і пропонують якісь нерелевантні послуги, на прохання не телефонувати і видалити мої дані не реагують.
ПУМБ
Відповідь банку
20 листопада 2025, 11:19
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
NataliXXX 19 листопада 2025, 13:55
Зашла в приложение и вижу что у меня долг 300 миллионов, это как вообще??? Пишет до закрытия тоже эта сумма! Сюда нельзя прикрепить фото, это что вообще за приколы???
ПУМБ
Відповідь банку
19 листопада 2025, 14:33
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 24 листопада 2025, 22:11
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу ел.пошту.
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
afanasyi112 17 листопада 2025, 17:09
На криптобирже получил перевод на p2p на карту 5.000 грн, через пару минут прилетает блокировка карты и всех средств, якобы перевод был от мошенника, «який потрапив під вплив соціальної інженерії». Перевод от мошенника, а блокируют меня. Почему банк отправителя не блокируют самого мошенника, а банк получателя меня блокирует?
От меня требуют все возможные документы, выписка, регистрация, транзакция, доки доказывающие, что я никак не связан с третьем лицом (с мошенником), жалоба киберполиции и на бирже и т. д. Я даю все документы, мне уже говорят, что единственный способ разблокировать карту со всеми средствами — вернуть те самые деньги, которые мне перечислил мошенник (5к грн). То есть ПУМБу не понравились эти 5000 грн, он меня требуют возврат средств, но не со счета ПУМБа, потому что он до сих пор заблокирован. То есть, когда я возвращаю проблемные средства, мои проблемные 5000 грн на ПУМБе перестают быть проблемными.

Банк не борется с мошенниками — он способствует их развитию и распространению, будут страдать невинные люди
ПУМБ
Відповідь банку
17 листопада 2025, 19:46
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
SergiyDnipro 15 листопада 2025, 21:28
Отвратительный сервис ПУМБ. Невозможно авторизироваться в приложении т.к. не приходит СМС. Техподдержка банка выслушала проблему, спросила номер телефона, дату рождения и ФИО и бросила трубку! Больше техподдержка на звонки не отвечает. Иного способа авторизации кроме как через СМС в этом банке нет!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 листопада 2025, 12:12
Вітаємо! Сповіщення не надходять, якщо немає доступу до номера телефону за яким реєструвались або інші причини. Ми бажаємо перевірити це, тому написали в особисті повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 18 листопада 2025, 12:32
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
nnnna 10 листопада 2025, 22:58
Дуже подобався банк, поки не стикнулася з «підтримкою».
Після ситуації з шахрайством я звернулася до банку з офіційною заявою і наданням документів (відкрито кримінальне провадження).
В результаті отримала формальну «відписку», у якій банк просто описав технічну сторону транзакції, ніби нічого не сталося. Факт шахрайства банком був проігнорований.
Банк не провів внутрішнього розслідування, не надав пояснень і не виконав обов’язків, передбачених законом про фінансовий моніторинг.
Складається враження, що ПУМБ більше захищає свої внутрішні процедури, ніж клієнта.
Позиція «ви самі ввели пароль — самі винні» у 2025 році виглядає непрофесійно й безвідповідально.
Складається враження, що банк не зацікавлений у безпеці клієнтів.
Байдужість і формальний підхід — це не те, чого очікуєш від установи, якій довіряєш свої гроші.
ПУМБ показав, що у випадку шахрайства ви залишаєтеся сам-на-сам із проблемою.
Дуже розчарована рівнем підтримки й байдужим ставленням.
Не рекомендую цей банк нікому, хто цінує захист і відповідальність.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 листопада 2025, 11:06
Вітаємо! Прикро, що Ви маєте негативну думку про нас. Ми перевіримо ситуацію та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 14 листопада 2025, 0:25

Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.адресу. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
rtdefyt 9 листопада 2025, 9:43
Хотів зробити картку, але коли пишу місце реєстрації воно пише, що погане зєднання при 4g+
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 листопада 2025, 13:06
Вітаємо! Просимо написати нам в особисті повідомлення для детальної перевірки Вашого застосунку. Після чого ми зможемо вияснити причину і надати відповідь.
lemki 8 листопада 2025, 13:29
Відділення за адресою: Київ, вул. Андріївська, 4
Завжди був незадоволений тим, як працює офлайн ПУМБ, але завдяки зручному мобільному застосунку взаємодія з офлайн банком зведена майже до нуля, це безумовно плюс.
Тепер про мінуси:
— перевипуск фізичної карти 150грн за будь якої причини перевипуску;
— валюта в касі є, але її відмовляються видавати без замовлення, навіть 100 євро. і це в центрі Києва;
— процесінг наче зроблений на колінці, нічого не можна виконати в проміжок між 23:00—01:00, перекази зависають або обриваються на півшляху;
— присилають акції, які не працюють;
— було таке, що повністю пропали шаблони комуналки.

Останній раз прийшла акція: перекажи 3000+грн на карту іноземного банку і отримай винагороду 300грн. Наче все зрозуміло, виконав переказ, а гроші не прийшли. Технічно цей переказ відбувається як заявка на валютообмін + автоматичний переказ валюти. Дивлюся в виписку, гроші зараховані на дебетовий рахунок в євро і залишилися в ПУМБ. Пишу в підтримку, кажуть ви не переказували на іншу карту, ви замовляли валютообмін. Роблять з мене дурня, наче це не у них зламалося, а я помилився і замість номеру карти я десь відкопав IBAN дебетового рахунку в євро.

Виконав таку саму операцію другий раз, записав відео як я це роблю. В цей раз виконано валютообмін (як і перший раз) + одразу виникло списання на карту іноземного банку = я виконав умови акції, мало б бути зараховано винагороду.
Винагороду не зараховано, на питання чому — чекайте 3 робочі дні, хтось там має подивитися.

Процесінг відстійний, але найбільший провал — це комунікація, тобі не кажуть «у нас не вийшло, ми виправимося», помилкові операції списують на твою неуважність.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 18 листопада 2025, 9:38
Вітаємо! Дякуємо, що поділилися таким розгорнутим відгуком.
Нам прикро, що у Вас склалися подібні враження та виникли незручності під час користування послугами.
Маємо зауважити, що перевипуск картки коштує 150 грн лише у випадку її втрати або механічного пошкодження. Якщо ж термін дії картки завершився або вона має виробничий брак, її заміна відбувається безкоштовно.
Також хочемо зазначити, що отримати готівку можна у будь-якій касі банку без попереднього замовлення. Водночас у межах вимог НБУ за добу дозволено зняти суму в еквіваленті до 100 000 грн. Рекомендуємо за можливості робити попереднє замовлення готівки, аби точно отримати потрібну суму.
Додатково повідомляємо, що технічні обмеження вночі стосуються лише кредитних рахунків, оскільки в цей період відбуваються регламентні процедури. Це може тимчасово впливати на роботу кредитної картки в застосунку, але ніяк не обмежує користування дебетовою.
Просимо також уточнити в особистих повідомленнях, чи відновилися Ваші шаблони. Якщо ні — ми перевіримо інформацію та зробимо все можливе, аби допомогти Вам у вирішенні цього питання.
Щодо бонусу за умовами акції — Ваше звернення було передано до відповідального підрозділу і перебуває в роботі. Як тільки перевірку буде завершено, Ви отримаєте зворотний зв’язок.
Ми дуже цінуємо Ваш відгук, адже він допомагає нам виявляти слабкі місця та ставати кращими.Вітаємо!
Полезный комментарий
PUMB 28 листопада 2025, 15:50
Вітаємо! Хочемо додати, що винарогороду за Акцію було зараховано ще 10.11.2025.
Tatajulya 7 листопада 2025, 12:25
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 12
Пришло смс что счёт заблокирован, обратится в чат (естественно это не возможно потому что чтобы в чат написать нужно авторизоваться через приложение, доступ заблокирован.
Пишу на почту 2 дня, о причине блокировки расскажите! на что один ответ ваша заявка в обработке? какая заявка? причину объясните! ответ заявка в обработке! максимально не удобно по сравнению с другими банками, которые решают все вопросы по видеосвязи в течении 10 минут.
Здесь пишешь в одну сторону, ответ шаблон …да кстати на горячей линии тоже невозможно ничего узнать, робот говорит ваш счёт заблокирован досвидание!
ПУМБ
Відповідь банку
7 листопада 2025, 14:59
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ваше звернення вже зафіксоване через інший канал, і наші фахівці наразі працюють над його вирішенням. Ми обов’язково надамо відповідь після отримання остаточних результатів.
Полезный комментарий
PUMB 12 листопада 2025, 9:55
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Проблема вирішена
Дмитро Мельніченко 4 листопада 2025, 17:37
Зіштовхнувся з не дуже приємною ситуацією, коли влаштувався на роботу
Мені потрібно відкрити зп рахунок ц цьому банку. Колись вже мав рахунок, користувався ним і не було питаннь, але через деякий час не користувався ні застосунком, ні послугами.
І ось прийшов у відділення для відкриття рахунку і тут «банк заблокував мій особистий кабінет», на якому до речі є кошти.
Підозрюють у шахрайстві. Чекаю вже другий день щоб отримати відповідь та відкрити рахунок для виплат!
Неприємна ситуація.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 4 листопада 2025, 20:13
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас виникло неоднозначне враження про наш банк. Бачимо, що звернення вже було зафіксовано через інший канал звернень і фахівці вже працюють над ним. Обов'язково повернемося з відповіддю після отримання остаточних результатів.
Полезный комментарий
PUMB 5 листопада 2025, 13:25
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
cx5 4 листопада 2025, 13:22
Начнём с того, что ПУМБ точно знает, когда я оказываюсь за границей, потому что они всякий раз сразу присылают push-уведомление о «фішках ПУМБ за кордоном». Несмотря на это, они как специально начинают яростно названивать мне на телефон именно тогда, когда я за границей и в роуминге. Входящие звонки в роуминге платные, поэтому нет никакого желания брать трубку, когда знаешь, что там будет бесполезная навязчивая реклама. Поэтому ПУМБ не придумал ничего лучше, чем позвонить мне на следующий день в 7 утра по местному времени и разбудить!

Девушка на том конце трубки не понимает слова «нет». Она просто зачитывает свой рекламный скрипт, как робот, и не останавливается, даже если сказать, что не интересно. Она ещё и пыталась снова названивать после брошенной трубки (уж простите, но дослушивать неинтересную мне копипасту и платить за вторую и последующие минуты роуминга я точно не собираюсь). Это просто хамство.

Происходит далеко не первый раз, а ПУМБ игнорирует мои просьбы не звонить с рекламой, когда я в роуминге.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 4 листопада 2025, 14:51
Вітаємо! Перепрошуємо, що Вас потурбували. Вже написали Вам в особисті повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 4 листопада 2025, 19:42
Вітаємо! Відділ телемаркетингу телефонує клієнтам банку для того, аби запропонувати вигідні умови оформлення продукту. Також фахівці телефонують у випадках, коли за клієнтом відображаються незавершені операції, наприклад оформлення кредитного чи депозитного продукту, щоб уточнити інформація про те, які саме складнощі виникли та допомогти в оформленні. На жаль, ми не можемо зафіксувати звернення для скасування надходжень дзвінків на Ваш номер, оскільки в нас відсутні дані. В разі, якщо Ви все ж повідомите номер, на який надходять дзвінки, ми обов’язково створимо запит для їх припинення. Дякуємо за розуміння!
Alina1111155 3 листопада 2025, 23:30
Блокування карти- через звичайний переказ коштів. Сьогодні склалася така ситуація з банком. Реєструвала додаток банку через онлайн. Користувалась банком рідко, так як не має потреби користуватись постійно. Сьогодні відправила кошти батькам- перший переказ пройшов успішно, наступний відправляю- помилка (вам зателефонують з банку через 5 хв, чекаю, ніхто не дзвонить). Телефоную — розповідаю ситуацію некомпетентному менеджеру (він починає переключати ще на троьх таких самих- їхня відповідь, зверніться особисто в банк. Поясню — я закордоном, прийти не можу, як вирішити ситуацію- відповіді крім прийти в банк особисто я більше не почула. Прошу допомогти вирішити це питання. Якщо навіть звичайний приватний переказ між людьми визнається «підозрілим», то користуватися банком стає
неможливо. Таке ставлення до клієнтів — неприпустиме. Не рекомендую ПУМБ: замість сервісу — бюрократія, замість
допомоги — блокування доступу до власних грошей. Відкривався рахунок дистанційно, а тут вони хочуть щоб я прийшла у відділення незрозуміло для чого, а саме головне я не маю такої можливості,і коли розмовляла по телефону з їхнім спеціалістом чи менеджером він сказав спробуйте ще раз через 10−15 хвилин відправити кошти при цьому вже все було заблоковано і зайти не було вже можливості і він точно про це знав
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 4 листопада 2025, 9:27
Вітаємо! Ми хочемо детально перевірити дану ситуацію, тому написали Вам в особисті повідомлення для уточнення даних. Після відповіді неодмінно розглянемо та надамо зворотний зв'язок по запиту.
Полезный комментарий
PUMB 19 листопада 2025, 15:42
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію та маємо зазначити, що на Ваші рахунки були накладені обмеження з метою протидії шахрайським діям. Для їх зняття рекомендуємо звернутися до будь-якого відділення банку або зателефонувати на Гарячу лінію за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
PLN 11.45 11.75
USD 41.9 42.5
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
PLN 11.45 11.75
USD 41.9 42.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про ПУМБ, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.