×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 43.9 |
PLN | 9.6 | 10.1 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Нераджу банк Пумб
Шкодуємо, що у Вас склалася негативна думка про нас. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь з приводу ситуації, що у Вас склалася.
Коментарі (2)
Заблокували ФОП без попереджень
Прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася, та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Коментарі (2)
Разорвал деловые отношенuя
Обнаружл 11.2024 что счет заблокuрован. Прмерно 15.11.2024 обнаружuл что Банк отправuл пuсьмо 31.10 о предоставленuu похожденuя средств. Собрал необходuмые справкu пытался отправuть uх онлайн, но сервuс не работал, прuшёл в Банк фuзuческu чтоб напuсать заявленuе u предоставuть нужные справкu 21.11.2024 но как только обратuлся к сотруднuку ПУМБ буквально через 15 мuнут, после того как все напuсал u готов был отдать документы мне прходuт в прuложенuu уведомленuе о прерыванuu со мной деловых отношенuй. Это нормально?
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали в приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (2)
Закрили рахунки, і відмовили у співпраці
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, саме тому, написали Вам в приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (1)
НЕ отдают деньги, кормят завтраками
И так ситуация два месяца назад так случилось что на биржи попался не добросовестный покупатель криптовалюты, которой после сделал возврат средств, и мою карту соответственно заблокировали, я обратился в банк (тех поддержки то у них нету) в банки мне сказали мы может вам буквально сразу разблокировать карту, но вам нужно вернуть 2500 вот этому человеку, я так и поступил мне же сказали что разблокировка будет буквально сразу, ну, а дело перед выходными дениги как всегда надо, я сделал возврат через кассу отправителю, пришёл с квитанцией, а мне говорят, извините, но приходите в понедельник, мне это уже тогда не понравилось видь сотрудник в банки сказал что все будет сразу. Понедельник я прихожу в банк, мне говорят, а вам нужно на ласточки выпасать все операции и написать, что перевод был за криптовалюты, просто дату и сумму — ну думаю не проблема, будет время просто занесу бумажку)
Приношу я значит дату сумму, и тут мне говорят нужно ещё указать точное время, да и то вернуть деньги мы вам не можем, мы может их вернуть отправителям средств… (то есть возврат кому-то они не могли просто вернуть без кассы, а деньги мои могут…)
По сей деньги деньги мне не кто не вернул, ужасное обслуживание, враньё в отделение банка- и что делать я совсем не знаю. Возможно кто-то сталкивался подскажите?)
Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Ми перевірили інформацію, яку Ви описали в відгуку та маємо вказати, що, на жаль, Банком було прийнято рішення про припинення з Вами ділових відносин. Вам необхідно звернутись до відділення банку для написання відповідної заяви на закриття рахунків та надати Ваші реквізити в будь-якому українському банку для переказу залишків коштів.
Вдячні за розуміння!
Коментарі (6)
Банківський день завершується
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, саме тому, написали Вам в приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Написати коментар
ПУМБ — мій вибір
Щиро вдячні, що поділились враженням про наш банк. Ми цінуємо Ваші слова!
Написати коментар
Кредитний ліміт і його зміна (підвищення). Відмова у обслуговуванні.
Клієнтом ПУМБ я став не так давно.
Мета відкриття картки — отримання послуги «Оплата частинами», якою я нещодавно і скористався. Претензій щодо обслуговування у мене не було, проте:
сьогодні у мене виникла необхідність і бажання придбати товар, на який мені не вистачало близько 4 тис.грн. і я звернувся у чат підтримки ПУМБ щодо отримання консультації.
На моє запитання чи є можливість збільшити кредитний ліміт (далі — КЛ) я отримав наступні відповіді:
Б: подати заявку на збільшення загального ліміту можна лише через застосунок Дія. Оскільки спершу необхідно здійснити актуалізацію персональних даних за допомогою надання документів через Дію.
Я: чз Дію не зможу подати, у мене паспорт у вигляді книжечки.
Б: на жаль, якщо у вас відсутні біометричні документи (закордонний або паспорт-ID) в застосунку Дія, збільшити Єдиний кредитний ліміт неможливо.
Я: а через відеоверифікацію?
Б: На жаль, ні. Лише через Дію.
Я: хотів уточнити, а чому Ви надаєте перевагу саме документам у Дії? Хіба є у законодавстві, і в чинних НПА НБУ вимоги щодо пріоритетності даних документів?
Б: оновлення даних необхідно задля того, щоб банк міг підібрати для вас актуальну суму ліміту відповідно до типу працевлаштування та інших факторів. Тому підтвердження актуальних документів та інформації відбувається через Дію. Такі вимоги Банку.
Я: я розумію ваші вимоги, але не розумію, де це закріплено у НПА НБУ, тому у мене таке запитання. Ваші внутрішні ВНД не можуть йти у розріз з НПА регулятора. Якщо Ви говорите про оновлення даних, ну то я можу надати Вам опитувальник та копії відповідних документів.
Б: на жаль, якщо у вас відсутні біометричні документи в застосунку Дія, збільшити Єдиний кредитний ліміт неможливо.
У мене запитання до представників ПУМБ.
У зв’язку з чим або на підставі яких НПА НБУ мені було відмовлено у обслуговуванні в частині можливості надання заявки на підвищення кредитного ліміту?
Чому Банк ігнорує прохання клієнта, який може надати виключно чинні документи без використання порталу Дія? У яких нормативних документах зазначено про пріоритетність саме цих документів?
Дякую за надану відповідь.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
На сьогодні, система банку налаштована таким чином, що подати заяву на збільшення єдиного кредитного ліміту (ЄКЛ) можливо лише за умови надання документів через застосунок «Дія». Функціонал по збільшенню ЄКЛ новий та перебуває в стадії тестування, доповнення та покращення. В майбутньому планується додавання альтернативних способів ідентифікації для підвищення ліміту ЄКЛ за ініціативою клієнтів.
Вдячні за розуміння!
Коментарі (8)
Банк, банки і 360 гривень
Пару разів я робила такі платежі з зарплатної картки Приватбанку і все було добре.
7 листопада сплатила з картки ПУМБ. І почалося. 8 листопада мені зателефонували з банку і повідомили, що мій рахунок буде обмежено, якщо я не надам їм РНОКПП та дату народження «особи учасника операції». У мене немає цих даних. Через деякий час я подзвонила на гарячу лінію банку, там все перевіряли десь 15 хвилин, сказали, що все добре, ніяких проблем немає і нічого ніхто обмежувати не буде, а особа, яка зі мною звʼязувалася — то взагалі не їх працівник, у них таких немає. Але вчора, 16 листопада, в суботу, картку таки заблокували. На картці близько 7000 гривень — практично всі мої засоби до існування. І пенсія теж зараховується на цю картку. Я звернулася в чат підтримки. Там підтвердили, що картку справді обмежили за цю транзакцію на 360 гривень. І повідомили, що я повинна надати ІПН та дату народження учасника операції на електронну пошту банку. Я написала пояснення на електронну пошту, але хто ж буде розбиратися на вихідні? Я була лояльним клієнтом банку ПУМБ декілька років, все було добре, і тут таке. Станом на зараз картка все ще заблокована.
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вашу електронну адресу.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (8)
Заблокували рахунки
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Що стосується термінів для зняття коштів, ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Ми перевірили інформацію яку Ви вказали в відгуку та можемо сказати, що, на жаль, Ви не надали повний пакет документів, що підтверджує джерело походження коштів всієї запитуванної суми.
Для зняття обмежень Вам необхідно надати пояснення з підписом, ключі до довідок ОК та додаткові документи, для підтвердження всієї суми запиту.
Вдячні за розуміння!
Коментарі (16)
Удерживают деньги без причины 3 месяца!!!
Моя мама находится за границей, а отца нет. Как быть в этой ситуации? Почему мои средства удерживают незаконно и не дают их вывести?
Я предлагала чтобы мама написала свое разрешение, человек который меня обслуживал ни в какую. Она даже не предлагала никаких вариантов, просто говорила — с родителями. Если нет физической возможности, что мне делать? Оставить деньги банку?
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (8)
Удерживают деньги уже 3 месяца!!!
Моя мама находится за границей, а отца нет. Как быть в этой ситуации? Почему мои средства удерживают незаконно и не дают их вывести?
Я предлагала чтобы мама написала свое разрешение, человек который меня обслуживал ни в какую. Она даже не предлагала никаких вариантов, просто говорила — с родителями. Если нет физической возможности, что мне делать? Оставить деньги банку?
Пожалуйста помогите мне!!!
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (2)
Шахрай 5355 2802 1559 4019
Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Коментарі (2)
Сомнительный банк в кредитах и рекламе
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наші продукти, але умови прозорі, завжди у відкритому доступі для ознайомлення, та передбачені договором.
За умовами кредитної картки всеМОЖУ Online пільговий період діє до 62-х днів, тобто протягом цього періоду можна буде повернути кошти без нарахованих відсотків.
Мінімальний платіж складається із 2,99% від тіла кредиту + усі нараховані відсотки (за наявності).
Після виходу із пільгового періоду відсотки нараховуються щодня у розмірі 0,0996% на залишок заборгованості, починаючи з моменту користування пільговим періодом. Відсотки попереднього періоду входять у мінімальний платіж та списуються після його внесення. Відсотки поточного періоду списуються у дату білінгу (після 30-го числа кожного місяця).
Платіж під час кредитних канікул складається з 0,5% від тіла кредиту + усі нараховані відсотки (залишаються без змін).
Кредитну картку під час дії кредитних канікул можливо лише погашати протягом 3-х місяців, після чого користування нею буде доступне. Єдиний кредитний ліміт буде заблокованим протягом 6-ти місяців з дня встановлення кредитних канікул (тобто Ви не зможете скористатися послугою «Сплачуйте частинами» та «Гроші в розстрочку»).
Нами запропоновано велика кількість депозитних продуктів, аби Ви мали змогу обрати найвигідніший для себе. Перевага депозиту «Вільний» в тому, що відкриття можливе у гривні/доларі/євро, а також максимальна сума першого вкладу 25 млн грн / 4 млн доларів / 3 млн євро.
Категорії кешбеку можуть змінюватися щомісяця для кожного клієнта індивідуально.
Також додамо, що ми не рекомендуємо надавати доступ до Ваших рахунків/облікового запису/карток третім особам задля уникнення негативних наслідків.
Коментарі (3)
Шахрайство.
5355280038370142
5355280038274419
5355280038274567
Прошу дуже Вас відреагувати на це. Та заблокувати ці рахунки.
Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунки клієнтів. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Коментарі (2)
Абсолютно неадекватний банк. Заблокував гроші без причини.
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Дякуємо за очікування! Ми провели детальну перевірку та хочемо повідомити, що обмеження з Вашого рахунку було успішно знято.
Також зазначимо, що перевірка фінансовим моніторингом може тривати протягом 2-х місяців.
Перепрошуємо за незручності!
Коментарі (8)
Оператори даного банку покривають дії шахраїв та заважають слідству поліції.
5355 2800 3813 4159 — Шахрай виявився клієнтом банку ПУМБ. Десь через годину з відділення поліції зателефонувала до оператора, з проханням заблокувати даний рахунок, а також надати інформацію по переказам з цього рахунку на інший (запит за вказівкою поліції), на що мені відповіли, що не мають права розголошувати цю інформацію. Тобто це нормально покривати дані про перекази шахраїв? Таке враження, що банку подобається співпрацювати з шахраями… Вигідний бізнес, процент від переказів.
Нам прикро, що у Вас виникла дана ситуація. Взяли до уваги надану вами інформацію стосовно власника для перевірки.
Також маємо зауважити, що відповідно внутрішнього регламенту, Банк немає можливості передавати дані клієнтів третім особам. Дані можуть бути вказані представнику правоохоронних органів після надіслання відповідного судового рішення згідно законодавства України.
Вдячні за розуміння!
Коментарі (9)
Банк обмежив користування не маючі підстав
Це просто жахливе ставлення до своїх клієнтів.
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Дякуємо за очікування відповіді. Наразі обмеження по Вашому рахунку зняті. Вдячні за розуміння!
Коментарі (7)
Самый худший банк в плане обслуживания
Нам дуже прикро, що в Вас склалось негативне враження про наш банк. Наразі, функціонал зміни фінансового номеру телефона доступний клієнтам, що зареєстровані в системі банку за ID-картою або біометричним закордонним паспортом. Якщо Ви маєте паспорт старого зразка, то в такому випадку, радимо Вам звернутися до відділення банку для зміни фінансового номера телефону.
На сьогодні, функціонал щодо зміни фінансового номера для всіх клієнтів в незалежності від зразка документа знаходиться в розробці.
Вдячні за розуміння!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Коментарі (2)
ПУМБ незаконно заморозил счета моей жены и удерживает деньги.
Шкодуємо, що в Вашої дружини склалась така ситуація. Аби ми мали змогу провести перевірку та розібратись в ситуації, просимо Вашу дружину самостійно звернутись на Гарячу лінію нашого банку за будь-яким з номерів: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua
Коментарі (12)