×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.3 |
PLN | 9.9 | 10.4 |
USD | 41.8 | 42.5 |
Всі курси банку |
Комісія за зняття депозита
І тепер, щоб забрати свій депозит з банка, з яким я сподіваюсь більше не зв’язуватись, мені потрібно платити 1.5%.
Що ж, будемо працювати з іншим банком.
З 10 вересня 2022 року банк був змушений ввести комісію за зняття готівки у валюті в касі банку через збільшення вартості обслуговування готівкової валюти. Водночас, для клієнтів, які стабільно зберігають гроші в ПУМБ діятимуть пільгові умови. Клієнти можуть здійснити без комісії 2 транзакції на календарний місяць в сумі менше ніж 500 000,01 UAH в екв., при умові, що на всіх рахунках для особистих виплат та депозитних рахунків клієнта в одній валюті, за минулий календарний місяць був щоденний позитивний залишок не менше ніж 500 USD / EUR / PLN / GBP. Залишки коштів у різних валютах не додаються, умови пільгового тарифу за кожною валютою виконуються окремо. В іншому випадку стягується комісія 1% при знятті коштів у касі ПУМБ з використанням картки або 1,5% для зняття без використання картки.
Для перевірки комісії просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН.
Коментарі (13)
Оплата коммунальных услуг
Считаю ПУМБ очень удобным, клиентоориентированным банком.
Немного розачарована функцией добавления поставщика коммунальных услуг. После подачи заявки прошло почти две недели, но ни положительного, ни отрицательного ответа я так и не получила. Оплатила услуги через другой банк, который берет меньшую комиссию.
Уточніть будь ласка, де та коли Ви подавали заявку?
Коментарі (2)
Шахраї, карта ПУМБ 5355 2802 1349 7975 «K.R.V.S Слава україні, ЧП»
Інформацію передано до відповідного підрозділу Банку. Скріншоти листування Ви можете надіслати на електронну адресу банку info@fuib.com
Коментарі (2)
Жахливий банк по рівню лояльності до клієнта
Написати коментар
Банк потребовал…
Коментарі (1)
Еще одна неделя с 29.06 . Продолжение
Коментарі (3)
Коммунальный
Після цього Ви можете описати проблему, що виникла, а наші спеціалісти допоможуть її вирішити.
Написати коментар
Подобається ПУМБ
Написати коментар
ПУМБ заблокировал средства на карте.
Коментарі (8)
Не можу «прив'язати» червону картку до Paypal
Якщо термін дії вашої картки закінчівся, нею можна користуватися як раніше — знімати готівку, розраховуватися в магазинах, робити перекази в ПУМБ Online.
Проте, по закінченню терміну вказаного на пластику, можуть не проходити операції, які потребують введення терміну дії картки. Наприклад, при розрахунках в Інтернеті.
Ми рекомендуємо Вам в мобільному додатку інтернет-банкінгу відкрити віртуальну картку до необхідного Вам рахунку та підв'язати її до системи PayPal.
Коментарі (1)
Нажаль, кешбек не працює і це не всі проблеми
Ще саппорт не дуже прослуховуються до клієнтів, бо ще на самому початку при відкритті рахунку (віртуального) я казав, що відновити пароль не виходить, бо я не маю фізичної карти (думав зроблю краще з економією пластику) але вже за 5 місяців нічого не змінилося… При відновленні пароля треба писати номер карти. Я гадав, що повністю видалити додаток і встановити заново виправить ситуацію з кешбеком.
О і ще проблема дуже велика, якщо ви оформили віртуальну картку, то поповнення такої картки готівкою — це я вам не рекомендую, якщо сума маленька, то ще якось потерпіти є змога, а більшу суму зовсім не приємно поповнювати, бо через касу ви поповнити не зможете, а доведеться працювати з банкоматом, котрий трохи не оптимізований для комфортного використання. В будь-якому випадку, якщо прийшли покласти на рахунок 5к гривень купюрами по 100, ось і рахуйте скільки вам потрібно «втратити» часу, щоб по одній купюрі покласти на рахунок
Наразі сформовано 4 пропозиції: лише категорії від банку, лише пропозиції від партнерів, обидві пропозиції, або взагалі кешбек недоступний.
Вам запропоновано пропозиції від партнерів. Вибірка пропозицій для учасників акції визначалася з використанням моделі автоматичного алгоритму на основі багатьох факторів у тому числі й історії користування клієнтом продуктами банку.
Відновити пароль від особистого кабінету можна зателефонувавши на Гарячу лінію банку або натиснувши на «Забули пароль(Відновити пароль)» у додатку (знаючи номер картки та CVV-код) або у будь-якому відділенні банку.
Також Ви можете поповнювати свій рахунок через касу банку, проте попередньо необхідно звернутись до фахівця з документом, що підтверджує Вашу особу для формування квитанції на внесення необхідної Вами суми в касі. Термінал самообслуговування є альтернативою цьому процесу.
Написати коментар
Списали деньги за депозит депозит не открился
Коментарі (1)
Продовжую тему з безпідставним заблокуванням!
Написали на мою електронну адресу співробітники банку пумб щоб я прийшов до відділення банку. Я прийшов щойно, привітався з оператором і пішов. Тому що відповіді не має знову. До сих пір в роботі(що банк пумб там такого важливого робить з 29.06 я навіть не уявляю!) Я витрачаю купу часу через те що ваш банк ненормальний!!!
Не можна писати нецензурну лексику бо модерація сайту не пропустить, але самі здогадайтеся що би я хотів написати. Не має нормальних слів!
Коментарі (2)
Додаткова інформація до попереднього поста про безпідставне заблокування рахунку
Чесно! Я більшого ідиотизму ще не бачив! МАКСИМАЛЬНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ БАНК!!!
САМЕ ЦІКАВЕ НАРАЗІ ОПЕРАТОР МЕНІ СКАЗАЛА ІНШУ ПРИЧИНУ, НІБИ ТО БУВ ВХІД З ІНШОГО ПРИСТРОЮ.
ВИ СЕРЙОЗНО ПУМБ, ЯК У ВАС ВЗАГАЛІ ЩЕ ЛІЦЕНЗІЯ ТРИМАЄТЬСЯ КОЛИ ВИ НАВІТЬ ПРИЧИНУ НЕ МОЖЕТЕ НОРМАЛЬНО НАЗВАТИ ЗА ТЕ ЩО ЗАБЛОКУВАЛИ РАХУНОК З МОЇМИ КОШТАМИ.
ДУЖЕ ХОТІЛОСЯ ЩОБ ЗА ТАКІ ГРУБІ ПОРУШЕННЯ ВАМИ ЗАЦІКАВИЛИСЬ ВІДПОВІДНІ СЛУЖБИ!
Коментарі (6)
Безпідставне блокування рахунку. Порушення закону!
Коментарі (6)
Банк «знает» как разобраться с Вашими средствами
Написати коментар
Просто жах!
Наразі у нас діє програма зменшення фінансового навантаження на клієнтів, згідно з якою платежі розраховані індивідуально і значно зменшені у порівнянні з довоєнним часом. Пільговий період по кредитних картках працює в стандартному режимі, тобто суму заборгованості на кінець поточного розрахункового періоду треба повернути у строк до платіжної дати наступного розрахункового періоду.
Ми рекомендуємо не накопичувати заборгованість і вносити платежі у більшому розмірі ніж вони розраховані зараз.
Написати коментар
Деруть комісію без попередження
Коментарі (2)
Заборона на переказ Euro рахунка PayPal на Euro рахунок ПУМБ
Займаюсь збором коштів та купівлею авто для ЗСУ. Не однорщово надавав в ПУМБ підтверджуючи документи. Проходив фін.моніторинг.
Писав скарги на відмову виконувати Постанову НБУ 120 від 05.08.2022р.
Ситуація сьогодні
Зайшли кошти на особистий PayPal (рахунок в Euro), з проблемами пройшов верифікацію в ПУМБ карткового рахунку Euro.
А далі почалося цікаве!!!
Переказ з Euro PayPal на картковий рахунок Euro в ПУМБ.
Банк відмовляє. Проводячи конвертацію з Euro PayPal в гривню!!! А Гривню поповнити не можливо, бо Euro рахунок ПУМБ!!! Навіщо проводити конвертацію в гривню між двома рахунками в Euro???
Це якийсь дебілізм ПУМБ!!!
Нааступний крок.
Намагаючя привязати карту в гривні до PayPal. Знову відмова! Бо це з рахунка в Euro і я намагаючя купити кріптовалюту!!!
ПУМБ, Ви точно з України??? Бо стільки проблем скільки Ви робите, не роблять інші банки!
З таким відношенням до клієнтів, та волонтерів, та з тим як Ви робите — не хочеться мати з Вами жодних справ…
Доречі в Monobank, все пройшло без проблем.
Уточніть Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону ми перевіримо ситуацію.
Коментарі (2)
Банк игнорирует письма от клиентов на почту info@fuib.com
У зв'язку із суттєвим погіршенням фінансового стану клієнтів у період війни, банк розробляє програми реструктуризації заборгованості. Про запуск програм слідкуйте у повідомленнях від банку або на сайті.
Коментарі (4)