Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Evgenij111 7 липня 2022, 12:36
Добрый день! Ситуация такая что банк автосписанием за кредит оставляет полностью без копейки денях. полтора месяца был на больничном лежал в больнице не мог платить за кредит во время военного положения, я один работающий в семье. Получилась просроченная задолжность хотя каждый месяц часть денег вносил. Получил заработную плату банк списал с зрплатной карточки все до копейки на погашение кредита. У меня маленький ребенок за что жить не знаю.
ПУМБ
Відповідь банку
7 липня 2022, 14:32
Вітаємо! З Вашої ЗП карти відбулося автосписання коштів на погашення кредитної картки, по якій Ви тривалий час не вносили мінімальний обов'язковий платіж, унаслідок чого виникла прострочена заборгованість.
У зв'язку із суттєвим погіршенням фінансового стану наших клієнтів у період війни, Банк розробив програму реструктуризації заборгованості, яка передбачає прощення частини боргу. Якщо Вас буде включено до цієї програми, Ви отримаєте відповідне повідомлення.
Проблема вирішена
Fuzzy 6 липня 2022, 10:31
Шановний ПУМБ, ви самі тестували свою виписку у мобільному застосунку? Частина транзакцій відсутня, сортування за часом проведення відсутнє. Інформативності — 0!
Веб версія відключена взагалі.
я повинен вести баланс в єкзелі???
ПУМБ
Відповідь банку
6 липня 2022, 16:34
Вітаємо!
Дякуємо за зворотній зв'язок.Ми постійно працюємо над покращенням роботи та функцій додатку.На сьогоднішній день можна вивантажити виписку по кредитній картці вказавши необхідний період. Якщо у виписці Ви отримали не повну інформацію, можна направити запит у відділ технічної підтримки — потрусити телефоном чи натиснути декілька разів по екрану.
Євген Воронін 5 липня 2022, 17:01
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Чарівна, 119
По договору списания по карте и счету каждого 30 числа месяца, а по факту списывают когда вздумивается! Нет отображения о списании со счета нужно писать в техподдержку чтобы получить ответ куда ушли деньги! Карту загоняют в минус! Сколько не кинь постоянно минус 3000, 7000 не имеет значения! Вот пример было минус 2035 кинул сем 3.07.2022 получил на следующей день минус 83 как так? Может можно как банк просто нарушать правила и тогда просто не платить росторгнуть договор через суд и ладно не могу понять?
ПУМБ
Відповідь банку
6 липня 2022, 19:30
Вітаємо, Євгеній Олександрович!

Сума використаних коштів більша ніж ромір ліміту. Кошти на погашення заборгованості вносились не своєчасно і не в повному об'ємі.Відсотки нараховуються 30-го числа. Списання відбувається в дату внесення коштів на рахунок, саме тому і відображається мінус на рахунку.
Проблема вирішена
Tatka1395 5 липня 2022, 12:14
Хочеться поделиться работой банка ПУМБ в военное время, когда люди не имеют тех доходов которые были до войны, это один из банков который не снизил процентную ставку по кредитной карте, а только начисляет по полной и звонит в день 10 раз, требует заплатить.
Вымарать деньги в грубой форме, это перебор. Если я только вышла на работу в июне, и об этом сказала, и смогу платить не по полной как они требуют, а требуют всегда больше и больше.
ПУМБ
Відповідь банку
6 липня 2022, 17:31
Вітаємо!

Напишіть нам в особисті повідомлення ПІБ та ІПН, дату і номер телефону коли був здійснений дзвінок.Ми перевіримо дані та надамо відповідь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0968210615 4 липня 2022, 20:55
Хочеться поделиться работой банка ПУМБ в военное время, когда люди не имеют тех доходов которые были до войны, это один из банков который не снизел процентную ставку, а только начисляет по полной и звонит в день 10 раз, требует заплатить. Мне начисли проценты 3500 за май, 5063 грн. за июнь, я звоню в банк, говорю, что нет у меня такой возможности в ответ — ПЛАТИТЕ. Вот кто настоящий мародер!!!
ПУМБ
Відповідь банку
6 липня 2022, 17:29
Вітаємо!

Напишіть нам в особисті повідомлення ПІБ та ІПН, дату і номер телефону коли був здійснений дзвінок.Ми перевіримо дані та надамо відповідь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ALEKSA197 4 липня 2022, 16:53
Заблокуйте картку 5355 2802 1238 4059, шахрай збирає кошти в телеграм каналах @oleg_zakordon! Вирішує питання, як волонтер по перетину кордону! 27.06 шахрайським маніпуляціями виманив у мого знайомого 17500грн.
ПУМБ
Відповідь банку
6 липня 2022, 17:06
Вітаємо!

Дякуємо за інформацію, дані передано до відповідного підрозділу банку.
Очень часто меняю валюту в разных банках, в маленьком размере.
И каждый раз сталкиваюсь с проблемой не подходящих купюр именно в банке, Пумб"
Вечно им не нравятся купюры что долларов, что эвро.
То цвет не такой, то подмята.
Вы банк или обменник с обочины!??
Надоело это обращение.
И толком не объясняют, что не так!
г. Южный Одесская обл.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kategat 1 липня 2022, 17:14
Банк Пумб после предоставлений всех документов не разблокирует счет. Отзыв о Банке Пумб.

Краткое описание взаимодействий с банком.
1) 19−05−2022 Примерная дата блокировки счета
2) 31−05−2022 Предоставление всех документов и разъяснение сути всех операций (3 документа+пояснение).
3) 28−06−2022 «Договір продажу авто не є підтвердження походження грошових коштів.».
4) 1−07−2022 ответ «Доброго дня. Розблокування рахунку не погоджено.»
— Есть ряд вопросов к банку:
1) Почему все ответы нужно прям вытребовать из банка? Нужно долбить по всем телефонам почтам, чтоб хоть что-то получить в ответ.
2) Почему вы не принимаете договор купли-продажи автомобиля, со ссылкой на действующее законодательство?
3) Ответ банка: «Доброго дня. Розблокування рахунку не погоджено.».
Ответ банка не ведет к урегулированию этой, мягко говоря, не приятной ситуации. Разъясните, что не так и почему?
4) Почему ваш банк не хочет быстро и четко решить эту проблему?

Кто будет пользоваться вашим банком с таким подходом к решению вопросов ваших клиентов?
Кто будет доверять вам деньги? Это только безумцы…
Отношение людей, компаний, сервисов познается в сложных ситуациях — банк ПУМБ провалил полностью свое доверие.
Это мой отзыв о банке Пумб. Ваш Клиент с 2018 года.

Может еще найдется в этом банке человек, который заинтересован в своих Клиентах…
ПУМБ
Відповідь банку
6 липня 2022, 17:13
Вітаємо, Костянтин Валерійович!

Ваші документи прийняті в роботу та знаходяться на розгляді.
Після перевірки з Вами зв'яжуться співробітники банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dobro1221 1 липня 2022, 10:30
Сотрудница ПУМБа в г. Киеве абсолютно спокойно выдала карту человеку, который пришёл с паспортом своего родственника. Это вообще нормально? Получается, что любой может прийти с чужим паспортом и получить карту на имя другого человека. Это нарушение закона!!! Больше ни ногой в этот банк
ПУМБ
Відповідь банку
1 липня 2022, 12:04
Вітаємо!

Уточніть будь ласка адресу відділення де саме сталася дана ситуація та дату. Ми розберемось в даній ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Аліна Кравчук 29 червня 2022, 15:15
Заблокуйте, будь ласка, карту клієнта Буз Марія 5355 2802 0106 5875. 26.06.2022 даній особі відправили оплату замовлення у розмірі 240 грн з карти Приват Банку. Обіцяли відправити замовлення 27.06.2022 та відправити номер електронної накладної. З того моменту дана особа на зв’язок не виходить. В воєнний час на жаль і свої можуть кинути. Не хочеться, що хтось ще потрапив у таку ситуацію.
ПУМБ
Відповідь банку
29 червня 2022, 16:36
Вітаємо! Рекомендуємо Вам звернутися до Вашого банку, щоб вони зробили офіційний запит на нас.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tatka260992 29 червня 2022, 11:22
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 28
На данний момент це — НАЙКРАЩЕ відділення найкращого банку в м. Чернігів. Дуже ввічливі і компетентні співробітники. На будь-яке питання вам завжди нададуть відповідь дуже швидко, а головне доступно для Вас.
ПУМБ
Відповідь банку
29 червня 2022, 12:19
Дякуємо Вам за відгук!
Проблема вирішена
Fleure88 28 червня 2022, 0:16
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Смілянська, 36
23.06. менi зателефонувала оператор банку та запропонувала закрыти заборгованiсть по кредитнiй картцi за програмою спрощення кредиту (за умови внесения 1800 на карту). Я погодилася внести зазначену суму та внесла ii наступного дня у найближчому вiддiленнi. Спiвробiтник вiддiлення PUMB у Черкассах назвала менi iншi суми для повного погашения моiх забаргованостей перед банком, через що ми декiлька разiв дзвонили на гарячю лiнiю. Кожного разу мeнi називали новi суми. Врештi-решт, спiвробiтник рекомендував менi внести 1800 грн. на погашения кредитноi карти та 824 грн. для погашения товарного кредиту.
Моя мета: повнiстю розрвхуватися з забов’язаннями перед банком PUMB та отримати довiдки про вiдсутнiсть заборгованостi перед банком. Зважаючи на незрозумiлiсть та непрозорiсть спiвпрацi зi мною як клiэнтом — прошу надати довiдку про повне закриття моiх рахункiв у банку PUMB.
Станом на 27.06. у видачi довiдок менi вiдмовлено, кредити у базi даних не погашенi.
Квiтанцii про оплату рекомендованих сум маю.
ПУМБ
Відповідь банку
28 червня 2022, 10:24
Вітаємо! 1800 грн — це сума внесення по акційній пропозиції. Вам потрібно було звернутися у відділення банку для отримання гарантійного листа.
Працівники ж відділення Вам говорили суму до повного погашення. Це сума всієї Вашої заборгованості. Відповідно, вона відрізняється від суми акційної пропозиції.
У видачі довідки про закриття Вам відмовили, бо кредит залишається діючим.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Артем Корягин 27 червня 2022, 11:04
Терміново.

Скарга

Щодо дій працівників банку АТ ПУМБ

Я, будучи клієнтом банку ПУМБ, вважаю порушеним моє конституційне право на власність. Звертаюсь з вимогою виправлення неточної, неповної інформації про себе, також із проханням про визнання за собою відповідного статусу та прав, з метою уникнення негативних наслідків.
За часом у моїй ситуації є простий вихід від сьогодні 27 червня по 29 червня 2022 року, згідно моїх фактичних домовленостей та дій із 8-ма представниками банку ПУМБ (від операторів гарячої лінії до директора Департаменту банку), які здійснені 16, 17, 20 та 22 червня п.р. З іншої сторони фактично заважають неправомірні дії у період з 14:50 20 червня по 21 червня п.р. відносно моїх відносин із банком невідомого мені 1-го працівника, який змінив інформацію у внутрішньобанківських операціях, всупереч дій інших працівників ПУМБ.
Як наслідок, дії цього працівника чи працівників банку ПУМБ мають ознаки омани мене як клієнта банку. При цьому, за можливими наслідками дій працівника чи працівників банку ПУМБ я матиму порушення права власності у розмірі 14 тысяч гривень станом на сьогодні, або у розмірі 30 тысяч гривень на кінець дії кредитного договору у 2023 році.
Внаслідок домовленостей із працівниками банка ПУМБ, мною у період з 16 по 22 червня п.р. здійснено певні дії та зібрано 30 тыс. 200 грн для сплати ПУМБ за оговореними та зафіксованими умовами погашення кредитного договору № із повним його закриттям.
Використовую власні права згідно законів України Про звернення громадян та Про доступ до публічної інформації.

У травні 2022 року мені по телефону від працівника ПУМБ надійшла пропозиція скористатися акцією щодо часткового прощення по двох кредитних договорах за умовами оплати визначених сум, із наступним повним закриттям кредитів. Акція за схемою 70/30.
16 червня 2022 року (четвер) я за телефоном на сайті ПУМБ звернувся та уточнив, чи діє акція щодо часткового прощення стосовно мене. Оператор відповіла, що акція відносно мене діє. Пропонувала зафіксувати дату, до якої я зобов’язуюсь сплати за акційними умовами, крайній термін пропонувався 23 червня п.р. Оператор попередила, що акція діє ще кілька днів та має скоро закінчитися. Маючи таку інформацію, я взяв час обдумати та спланувати свої дії щодо підготовки коштів для сплати за акцією.
Наступного дня 17 червня п.р. (п'ятниця) я зателефонував до ПУМБ з метою домовитися про оплату. Перший оператор сказав, що акція відносно мене не діє. Як згодом я дізнався, за телефонами відповідає або певна інформаційна підтримка банку, яка не має повної інформації й не може повідомити додаткову інформацію, або служба гарячої лінії банку ПУМБ, яка має більше інформації та може її повідомити клієнту. Я перетелефонував за наступним телефоном з сайту ПУМБ, і другий оператор повідомила що акція відносно мене ще діє. На моє питання, що акція могла відносно мене закінчитися — оператор повідомила, що відносно індивідуальних клієнтів ПУМБ акція все ще діє та запропонувала зафіксувати кінцеву дату для погашення двох кредитів за акцією 70/30. Ми зафіксували дату 24 червня п.р.
При цьому, я планував сплатити 20 червня п.р. у одному близькому до мого проживання у м. Києві відділенні ПУМБ перший кредит (кредитна картка ВСЕ МОЖУ), де саме я картку оформлював. Також інформую, що у цей же день після погашення першого кредиту у банку та все ще очікуючи надходження гарантійного листа, я відвідував із неповнолітньою дитиною дитячу поліклініку (є запис у медкартці та у додатку HELSI). Другий свій кредит (кредит готівкою 40.000 грн) я планував погасити вже 21 чи 22 червня п.р. в іншому відділенні м. Києва в іншому районі, де я його отримував, попередньо зв’язавшись із тим менеджером ПУМБ, яка мені цей кредит й оформлювала.
20 червня 2022 року у відділені ПУМБ звернувся з метою оплати першого кредиту (кредитна картка), а у процесі оформлення маючи нову для мене інформацію щодо практики отримання гарантійних листів — також забажав їх отримати. Працівник відділення для вирішення питання оплати першого кредиту, а також щодо з’ясування доступних мені як клієнту можливостей погашення за другим кредитом, мала зв’язуватися із працівниками гарячої лінії ПУМБ, при цьому перший телефонний оператор ПУМБ мені детально роз’яснила, що акція відносно мене все ще діє, повідомила номери рахунків IBAN за обома кредитами для їх сплати, підтвердила строк дії домовленості до 24 червня п.р., щодо мого плану сплатити перший кредит сьогодні 20 червня, а другий кредит 21 чи 22 червня, — оператор ніяким чином мене не попередила про неможливість їх сплатити за вказаними наступними датами. Оскільки я завершив розмову, працівник відділення ПУМБ повторно телефонувала один чи два рази на гарячу лінію ПУМБ, оператори підтвердили дію акції відносно мене та акційні суми до сплати 22 тыс. 500 грн та 30 тыс. 200 грн відповідно за кредитами.
До 12:45 20 червня п.р. я здійснив внесення готівки на картковий рахунок у розмірі 22 тыс. 500 грн за першим кредитом, отримав квитанцію. Також, на електронну пошту я отримав на своє ім'я Гарантійний лист від 20.06.2022 року за підписом Директора Департаменту стягнення кредитів про часткове прощення за умови сплати 22 500 грн у строк до 29.06.2022 року з повним закриттям кредиту. У супровідному до Гарантійного листа зі службової адреси ПУМБ …@pumb.ua містився текст: «Добрий день. Гарантійний лист у вкладенні. Також пропозиція часткового прощення діє по договору 1002083625401. Гарного дня. С повагою ПУМБ».
Близько 17:00 21 червня 2022 року (вівторок) я телефонував менеджеру відділення ПУМБ, яка мені оформлювала другий кредит, про візит наступного дня для погашення кредиту, у менеджера був неробочий день, на середу робочий. Потім я здійснив два телефонні дзвінки по телефонах на сайті ПУМБ, оператори повідомили, що бачать зафіксований відносно мене розмір 30 тыс. 200 грн та строк до 24.06.2022 року для його погашення, але уточнюючи інформацію за внутрішніми запитами, — не змогли повідомити що акція часткового прощення мені доступна станом на 21.06.2022 року.
22 червня 2022 року (середа) я офіційно звернувся до відділення банку ПУМБ з метою сплатити другий кредит, але не зміг це зробити, подав на відділенні заяву вх. № від 22.06.2022 року про надання такої можливості за умовами акції та домовленостями із банком ПУМБ.
Підсумовуючи, до 20 червня п.р. включно були мої домовленості із банком ПУМБ про погашення другого кредиту за акційними умовами до 24.06.2022 р., а за аналогією по отриманому гарантійному листу — потенційно існує й граничний строк до 29.06.2022 року. Про що я сьогодні 27 червня 2022 року й аргументую в цій скарзі — надати мені можливість сплатити згідно попередніх домовленостей із банком. Наприклад, у період з 27.06.2022 по 29.06.2022 року, як я здійснив за першим кредитом та гарантійним листом від Директора Департаменту банку.
За переліком всеукраїнських акцій ПУМБ, запропонована мені акція як загальна на сайті відсутня, тобто застосовується для індивідуальних клієнтів ПУМБ. 17 червня п.р., при фіксації строку до 24.06.2022 року мені було повідомлено, що акція відносно мене як індивідуального клієнта все ще діє, незважаючи на термін 16 червня п.р. по цій акції.
За першим кредитом, де я сплатив 22 тыс. 500 грн та очікую його повного закриття за акцією, — я претензій до банку не маю.
За другим кредитом, де банком була зафіксована дата 24.06.2022 року та акційна сума погашення 30 тыс. 200 грн, — я своєчасно звернувся до відділення банку ПУМБ 22.06.2022 року, але не зміг здійснити домовленості, внаслідок дій невідомих мені працівника чи працівників банку або технічних процесів, чим порушено мої права, змінено статус.
Я є не лише приватним клієнтом ПУМБ, у цьому ж банку й лише в ньому я зареєстрував у 2018 році рахунки власного ТОВ, які також використовував тривалий час.

За законами України, я вимагаю:
1) виправити неточну, неповну інформацію про себе за кредитом по договору № 1002083625401;
2) поновити мої права на акційне (за схемою 70/30) погашення кредиту по договору № 1002083625401;
3) у разі неможливості задовільнити мою скаргу, надати мені інформацію щодо посади (посад), ПІБ працівника чи працівників банку ПУМБ, які з 20 по 21 червня п.р. змінили для мене умови погашення другого кредиту в розмірі 30 тыс. 200 грн до 24.06.2022 року;
4) у разі неможливості задовільнити мою скаргу, надати мені письмово підтверджуючий документ про фіксацію у банку ПУМБ строку 24 червня 2022 року для мене як клієнта для погашення другого кредиту № 1002083625401.

Я клопочу:
1) Розглянути дану скаргу терміново та повідомити мене у строк до 29 червня 2022 року з метою реалізації запропонованих у скарзі дій та згідно існуючих із банком ПУМБ домовленостей;
2) визнати за собою відповідний статус індивідуального клієнта та права на акційне погашення другого кредиту за схемою 70/30, як це було неодноразово домовлено зі мною з 16 по 20 червня п.р., реалізовано за першим кредитом 20 червня п.р. (з кінцевим строком до 29.06.2022), фактично порушено 22 червня п.р. за другим кредитом № 1002083625401 при умови надання з боку банку ПУМБ строку до 24.06.2022 року;
3) надати мені у строк до 29.06.2022 року можливість акційного (за схемою 70/30) погашення кредиту по договору № 1002083625401.

Додатки:
1) Гарантійний лист ПУМБ від 20.06.2022 року, на 1 арк.
2) Супровідний лист від ПУМБ із інформаційним повідомленням стосовно пропозиції часткового прощення по договору № 1002083625401, на 1 арк.
ПУМБ
Відповідь банку
27 червня 2022, 12:41
Вітаємо! Вказаний Вами договір наразі вже не входить у програму прощення. Оскільки, пропозиція прощення є акційною, Банк залишає за собою право надання її окремим клієнтам.
DenisS72 25 червня 2022, 17:59
Спочатку поліз у Приват 24 — у меню немає, довелося гуглити, виявилося треба через чат, почав туди писати, читати/відповідати на купу запитань, обирати з`єднати з оператором, у відповідь «усі зайняті». Даремно витратив хвилин 30, пюнув і пішов у моб. додаток ПУМБа. Потрібна іконка одразу помітна, реально пару кликів і за кілька хвилин гроші зайшли на карту. Молодці, зацікавлені в залученні нових депозитів (запрошення надійшло), а Привату на них плювати.
ПУМБ
Відповідь банку
27 червня 2022, 9:42
Дякуємо Вам за відгук!
14106203 25 червня 2022, 16:23
Никому не советую никогда использовать карты пумб банка в интернете или на АЗС, потому что в случае если заправите полный бак и останется пару сотен на возврат, будете ждать неделю, хотя у других банков не более 10 мин, в моем случае случайно Господи прости оплатил этой картой глово, списали с меня гарантийный платеж который потом возвращается, приват зачисляет в течении 10 мин, моно мгновенно, но уважаемый пумб сказал мне ждать от 45 до 90 дней, в общем этот банк можно использовать только для снятия налички и покупках в магазинах еды и там где не нужен возврат, ибо вы заманаетесь ждать, а что самое интересное техподдержка нулевая, мало того что ждёшь на линии от 6 мин так ещё и трубки кидают, готов предоставить даже доказательства
ПУМБ
Відповідь банку
27 червня 2022, 10:15
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваш ІПН або фінансовий номер телефону, щоб ми змогли перевірити інформацію.
viktoriaadamik 24 червня 2022, 19:46
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Швабська, 70
10.06.22р в 17:08 я здійснила в додатку Пумб, переказ коштів на сумму 250 гривнів. Через декілька хвилин, я помітила, що, замість однієї транзакції, чомусь пройшли чотири перекази, кожен на 250 гривень, кожна в 17:08.Я відразу зателефонувала на гарячу лінію, там мені пояснили, що стався збій в системі і запевнили, що не хвилюйтесь, три перекази в розмірі 250 *3 будуть повернені на протязі одного робочого дня. Через декілька днів я знову телефонувала на гарячу лінію, мені порадили звернутись на відділення банку і написати заяву, так як транзакції чомусь пройшли успішно, всі чотири.Я написала вже дві заяви.Сьогодні, після18:00 мені зателефонували і дали відповідь на мою заяву. Людина, яка мені телефонувала, сказала, що вони провели розслідування і вияснили, що ці чотири транзакції були проведені з різницею в 5 хв. і різним кодом підтвердженням, це є відверта брехня. Про це свідчать чотири повідомлення в додатку Пумб онлайн, в кожному із них вказаний час один і той же 17:08.Також, оператор гарячої лінії повідомила, що транзакції пройли з різницею декілька секунд. Виявляється, збій в системі пумб є проблемою клієнта. Вважаю, що 750 гривень вкрадені банком.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 25 червня 2022, 9:54
Вітаємо!

Дякуємо, що звернули нашу увагу на даний випадок. Інформація, залишена Вами у заявці, дозволяє нам розпочати перевірки. Ми розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Проблема вирішена
riwalir 22 червня 2022, 13:30
25 травня 2022 списали відсотки з кредитної карти. При цьому картка завжди знаходилася в пільговому періоді, операцій з готівкою взагалі не було. Не зрозуміло, звідки взялися відсотки. Схоже на шахрайство.
ПУМБ
Відповідь банку
23 червня 2022, 11:07
Вітаємо!

У квітні не був внесений платіж, таким чином Ви вийшли з пільгового періоду. В зв'язку з цим банком були нараховані відсотки.
Проблема вирішена
Undefined Undefined 21 червня 2022, 20:53
Мои креды (логин и пас) стали «внезапно» неактивны!
Че эт за сервис? де мои бабки? У меня какбы ФОП открыт и все законно, наркотой не торгую, че меня *хотя бы* не предупредили???

Крайне не рекомендую этот банк.
Сервис -99999 из 5.
ПУМБ
Відповідь банку
22 червня 2022, 9:42
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону. Перевіримо інформацію
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yurii Kytsenko 21 червня 2022, 12:41
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 96
Прошу повідомити результат розгляду звернення до банку № 1191257216 від 20.06.2022р. Наразі потрапити до оператора на гарячій лінію нереально. А у відділенні № 4 у Львові співробітники не мають доступу до скарг і звернеть: вони тільки надсилають інформацію, але нічого не вирішують і не мають доступу до надання клієнтам інформації. Прошу повідомити мені на якому етапі вирішення моєї проблеми. Дякую.
Проблема вирішена
Yurii Kytsenko 20 червня 2022, 14:37
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 96
17.06.2022 року в мене було заблоковано картку ПУМБ. Надав звернення до 4го відділення банку у Львові (вх. № 120/95/02−2) та підтверджуючі документи походження коштів на ім'я начальника віділення. Сказали, що для обігу більше 400000 гривень за весь час воєнного стану необхідні підтверджуючі документи. 20.06.2022року надав в відділення ще одне звернення вже на ім'я Голови Правління банку. Прошу банк оперетивно розглянути звернення та підтвержуючи документи і не затягувати час.
Картка № 5355***2492.

p. s. чесно поставлю гарний відгук, якщо проблему буде оперативно вирішено.
Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
20 червня 2022, 14:59
Вітаємо! З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану». Згідно нього з 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення коштів на рахунок. При досягненні 400 000 тис.грн.(екв.) клієнту необхідно надати в банк документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Якщо Ви вже надали необхідні документи, блокування з Вашого рахунку зніметься не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від Служби Безпеки України інформації про те, що підозра Банку не підтвердилася.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝