Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення ПУМБ: Київ, пр-т Берестейський (Перемоги), 106/2

Адреса:
Київ, пр-т Берестейський (Перемоги), 106/2
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Cб: 10:00-14:00, Нд: вихідний (каса: Пн-Пт: 09:00-17:30, Сб-Нд: вихідний), без перерви
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
10 вересня 2023, 8:37
в серпні місяці 2023 отримав повідомлення, що нараховані відсотки за використання кредитної карти за липень в сумі більше ніж 900 грн.(при звернені на ГЛ це підтвердили
АЛЕ
при розборах польотів, а по іншому таку «роботу» пумб назвати неможливо оператор не змогла знайти причину такого нарахування посилаючись на інформацію від технічного відділу…що характерно використана сума за липень була то приблизно 15 т. то 18 т., але ж зглянтеся-ні з 15 т. ні з 18 т. ну ніяк не виходить 900грн. за майже 4% від згаданих сум ((((
тим більше, що погашення використаних коштів було зроблено в строки встановлені пумб, хоча і в неповному обсязі(десь може гривень 200 нехватило) завдяки відсутності технічної можливості при поповнені рахунку через термінали які вказує банк (обмеження суми поповнення до 4999грн. в добу???)
далі ще краще…
я звернувся в відділення банку у м.Києві, проспект Перемоги106/2(досі «Перемоги»???((((() і менеджерка, можливо сама молодша по віку та недостатньо обізнана своїй спеціальності, хвилин з 10 уточнювала ситуацію, потім покликала ще одну, нічого не зрозуміло, потім покликали ще одну і ніяк не змогли пояснити звідки взагалі
виникли відсотки, а і чому саме така сума ((((
що характерно
на момент початку знов таки «розбору польотів» у відділенні була керівник, але нажаль в процесі залучення додаткових спеціалістів вона десь зникла…як пояснили менеджерки в неї обідня перерва, але з якого часу і до якого невідомо, тому, що перерва ця обідня в неї ненормована…і взагалі керівник їм не звітується…ну чи або не пояснює, що, де, коли, як та інше під час робочого часу з нею виникає з загадковими переміщеннями з робочого місця…
закінчилося тим, що мені пообіцяли зворотній зв’язок телефонним дзвінком і я його отримав від менеджерки яка займалася вирішенням питання з самого початку, але я почув те саме, що вони нічого не можуть пояснити (((
на мою пропозицію повідомити керівнику відділення все-таки зв’язатися зі мною з метою вирішення цієї ситуації вона пообіцяла все передати, але…чи не передала чи керівник досі на обіді і це вже тиждень…
відсотки ці, свавільно нараховані та головне відчислені з карти начебто і не великі, але я краще їх додатково переведу як донат для ЗСУ ніж подарую їх цій фінустанові…
#пумб_обкрадає_клієнтів
Коментарі (3)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
10 вересня 2023, 9:04
Вітаємо!

Ми шкодуємо, що у Вас залишилися негативні враження від співпраці з нами та бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону і дату звернення до відділення. Це дозволить нам детальніше розглянути описаний випадок та надати Вам зворотній зв'язок.
3
28 жовтня 2022, 19:04
Знімала готівку з доларової карти в Україні. Яку купила перед початком війни. Потрібні гроші, звернулася до банку для зняття, готівку видали. Але потрібно було зняти всю суму, так як є обмеження по зняттю, а мені відповіли, що необхідної суми немає на рахунку, 1% комісії 27$. При знятті ніхто не попередив про комісію, при оформленні пластикової карти ніхто не попередив. Тепер у мене не вистачає грошей і при наступному знятті готівки ще буде комісія, тобто у мене заберуть загалом до 40$ за мої гроші, які я сама заробила і відкладала. У час війни грабують своїх громадян. Не кращі за окупантів.
Коментарі (2)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
29 жовтня 2022, 12:07
Вітаємо! З 10 вересня поточного року банк був змушений ввести комісію за зняття готівки у валюті в касі банку через збільшення вартості обслуговування готівкової валюти. Водночас, для клієнтів, які стабільно зберігають гроші в ПУМБ діятимуть пільгові умови. Якщо протягом календарного місяця сумарно на поточних та депозитних рахунках клієнта в валюті рахунку щоденно знаходилось не менше 500 USD/EUR/PLN/GBP, то наступного календарного місяця зняття валюти в касі буде для власників карток всеКАРТА — безкоштовне 2 рази на місяць на загальну суму меншу за 500 000, 01 грн. Будь ласка, повідомте нам в особистих повідомленнях дату зняття коштів, щоб ми могли перевірити коректність нарахування комісії.
1
29 вересня 2022, 7:19
Користуюся послугами банка з 2011 року, коли був ще зарплатний проект. У 2020 році відкрив у Київській області рахунок для власних потреб та користувався. Ніяких зауважень не було.У вересні 2022 року у банку виникло питання звідки і чому з 2020 року я поповнював рахунок, чому люди поповнювали рахунок, зажадав від мене довідки про мої доходи та майно, на що я відповів відмовою звісно. У вересні 2022 року треба було батьку лягати до лікарні та поповнив картку на 76000 грн. Шляхом переказів з ощадбанк24, але банк отримавши кошти заблокував мій рахунок. У лікарні я не зміг розрахуватися карткою. Звернувся до відділення працівник вказала ми не бачимо причину блокування, а співробітник що поставив блок за кордоном. Написав заяву про закриття рахунку. Вказали що 45 днів будуть розглядати і можуть не віддати гроші. Скажу честно більше 10 років користувався банком, але з початком війни у них щось сталось і тепер крадуть гроші! Нічого буду звертатись до поліції суду національного банку але свої гроші заберу! Порада обходьте цей банк стороною.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
29 вересня 2022, 12:06
Вітаємо, Андрій Андрійович!

Банк надав Вам офіційний запит з проханням надати документи щодо натходження коштів, Ви відмовились. Уточніть будь ласка у якому відділенні писали заяву на закриття?
Дякуємо.
5 не зарахована
23 вересня 2021, 12:20
Декілька днів тому звернулась у відділення до консультанта Анастасії, оформили все бистро, чітко і без всяких зусиль! Все сподобалось, дякую 😉
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
23 вересня 2021, 13:09
Вітаємо! Щиро вдячні Вам за те, що знайшли можливість поділитися враженнями про роботу відділення та високо оцінили якість обслуговування нашого спеціаліста, для нас дуже важливо відповідати Вашим очікуванням.
Відповідь адміністратора
Мінфін
26 вересня 2021, 10:20
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 26.09.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
1
17 вересня 2021, 12:39
«ВсеКарта» цього банку має оформлюватися безплатно, але на практиці мені нав’язали оплату страхування у якійсь фірмі «АСКА-Життя» «EWA», на яке я не погоджувався. Коли я написав у підтримку банку, мені відповіли, що згідно з даними їх перевірки, ніякого страхування мені взагалі не оформлювалося. Тобто людей при оформленні цієї карти примушують платити якійсь лівій фірмі за повітря.
Коментарі (4)
Ответ банка
ПУМБ
17 вересня 2021, 13:21
Вітаємо! Згідно з умовами, відкриття та обслуговування дебетової картки «всеКАРТА» абсолютно безкоштовні. Страхові послуги, які пропонуються у відділенні, є додатковими та оплачуються 1 раз в рік, сума страховки залежить від виду страхування: «Туристичне страхування»; «Автоцивілка»; «Послуга від шахраїв» та інші.
Будемо раді розібратись в ситуації та перевірити коректність обслуговування з боку наших колег. Після повної перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок в особистих повідомленнях.
1 не зарахована
8 лютого 2021, 17:19
Безобразное обслуживание! По крайней мере, в отделении по адресу проспект Перемоги, 106/2. Такое впечатление, что обман — это корпоративная политика. *Удачи* владельцам и сотрудникам. Воздастся Вам сторицей!
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
9 лютого 2021, 14:23
Здравствуйте!
Просьба уточнить более подробно ситуацию в личные сообщения.
3
31 січня 2020, 8:50
Вчера оформила карту в отделении ПУМБ Проспет победы 106 г.Киев
«Все могу» Сегодня решила войти в ПУМБ онлайн. С третьей попытки заблокировался вход. При звонке в кол-центр услышала, что не мой день рождения и кодовое слово потребовали, но в отделении меня его и не спрашивали. И как это возможно?
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
31 січня 2020, 13:58
Добрый день!
Сожалеем, что Вы столкнулись с такой ситуацией. Отправили её коллегам на рассмотрение, ответ сообщим Вам в личных сообщениях на форуме.
1
5 вересня 2019, 10:45
Полная некомпетентность сотрудников, ужасное обслуживание, вранье.
Раздумывал над открытием счета в этом банке. Заполнил все необходимые анкетные данные. Со мной связался банк и подтвердил что мне одобрен кредитный лимит 20-30 тыс и нужно явится в банк в назначенное время для получение карты. И что по итогу? В день встречи мне уже сказали что кредитный лимит будет только 10 тыс((( Ну ладно, подписали договор, оформил карту, мне сказали ожидайте 30 мин на проверку и карту активируют. И тут началось самое «веселое». Спустя час мне звонит сотрудник банка и говорит что якобы фото вышло смазанным и нужно переделать. Думаю, ну ладно, на следующий день пошел перефотографироваться. Как оказалось нужно было не только сфотографироваться, но и заново заполнить все документы (уже тогда это все вызвало подозрение). Опять таки мне сказали — ожидайте 30 мин и все будет ок. Спустя час позвонил на горячую линию поинтерисоваться как идут дела. Там уже оператор ничего про плохой снимок не говорил, а сказал что в договоре были не верно заполнены данные (халатность сотрудника банка). Вместо того чтобы сказать правда, мне начали рассказывать про плохой снимок (типо не можно было в первый раз увидеть что он неудачный). После повторного прохождения процедуры опять таки никакого результата! В пустую потраченное время на ***! Приходит смс что в лимите и вовсе отказано! После этого нет никакого желание связываться с ними!
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
5 вересня 2019, 16:45
Добрый день, dmitriy12123!
Сожалеем, что Вы не стали владельцем кредитного продукта. Банк может отказать в предоставлении продукта, не сообщив о причинах отказа. В телефонном режиме сообщается только предварительное решение.

Для проверки корректности консультаций сообщите, пожалуйста, нам в личных сообщениях на портале Ваш ИНН. Заранее благодарны.
1 не зарахована
10 грудня 2018, 19:23
Закрывал счёт в отделении банка 18.09.2018. После уплаты всех задолженностей, на которые мне указал коснультант — я подписал договор о закрытии счета, у меня изъяли карты и сказали что в течении 40 дней мои счета будут закрыты. Далее в смс оповещении у Меня со счета списали две суммы 09.27-го и 10.27-го соответственно и выясняется что на счету баланс ушёл в минус. После того как в коллцентре мне не смогли ничего по этому поводу прокомментировать и посоветовали обратиться в банк повторно для закрытия счета. Что я соответственно и сделал уже 01.11.2018. Параллельно с этим оставил жалобу на первого сотрудника и попросил разобраться с тем почему именно мой счёт не был закрыт, так как я при первом обращении предоставил все что необходимо. Спустя неделю мне перезвонили и сказали что банку нужно ещё время для того чтобы разобраться в данной ситуации. Я уточнил сколько ещё времени нужно — на что получил ответ — от трёх до пяти рабочих дней. Спустя полторы недели я, так и не получив никакого ответа повторно обратился в коллцентр для того чтобы уточнить почему мне так никто и не ответил. Мне не смогли ничего сказать сославшись что у сотрудника коллцентра нет доступа к данной информации и предложили оставить повторно жалобу(я оставил) и сказали что в течении 3-5 рабочих дней мне дадут ответ. Спустя полторы недели я вновь обратился в коллцентр в связи с тем что мне не предоставили никакой ответ. Ситуация повторилась — «ничего не могу сейчас поделать, могу предложить оставить жалобу повторно». На сей раз я попросил указать номер оператора который принимает мою жалобу. После данного обращения произошло чудо, мне перезвонили из банка в тот же день!!! Ответом о причине того что мой счёт не был закрыт с первого раза был сбой в программе банка — извините. Далее был долгий разговор о том что сбои банка не должно быть проблемой клиента, но на вопрос почему меня не поставили в известность — ответ не было технической возможности. Вопрос это как??? Номер мой у банка есть(смс то приходят), телефоны благо тоже у банка есть, раз я к ним могу дозвонится, в чем же тогда проблема? Ответа на этот вопрос я не получил и по сей день. Далее я сообщил что не верю в то что у банка был сбой и так совпало, что мне перезвонили сразу как поняли что я намерен доводить дело до конца. Я повторно оставил жалобу с просьбой предоставить мне какие либо факты в подтверждение слов о сбое в системе, а также указать какова регулярность таких сбоев. Как клинт банка я имею право о таком знать, верно? Зачем же мне сотрудничать с банком, в котором постоянно сбои в системе. Спустя неделю — снова тишина. Никто не дал ответа. Перезвонил и оставил жалобу повторно. Итог: сегодня 10.12.2018 счета ещё не закрыты, ответа от банка так и нет. В последний жалобе оставил пометку, что напишу заявление (пока ещё не уверен куда, но выясню данный вопрос) если мне в заверенные сроки не дадут ответ. Стандартно 3-5 рабочих дней.
Коментарі (3)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
11 грудня 2018, 9:54
Добрый день. Приносим свои извинения за доставленные неудобства.
Позвольте нам разобраться в данной ситуации

Согласно документа «Публичное предложение ПАО „ПУМБ“ на заключение договора комплексного банковского обслуживания физических лиц», закрытие действительно проходит в течении 45 календарных дней — пункт 1.1.17 «При ініціюванні закриття Карткового рахунку, Клієнт зобов’язаний повернути до Банку усі Картки… Закриття Карткового рахунку здійснюється з урахуванням необхідності додержання правил МПС, в тому числі забезпечення здійснення остаточних операцій по Картковому рахунку,
повернення помилкових переказів тощо протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів» — https://bit.ly/2E2dDLx

Напишите, пожалуйста, нам в личные сообщения Ваши ФИО, ИНН, у кого из сотрудников Вы обслуживались (если помните). Спасибо
Відповідь адміністратора
Мінфін
14 грудня 2018, 13:19
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 14.12.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
3 не зарахована
21 листопада 2018, 11:05
Доброго дня. Моя мама, Каплун Марія Никифорівна, вчора 20.11.2018, приходила до вашого відділення на консультацію. Можливо загубила свій паспорт. Допоможіть будь ласка. Дякую. Паспорт на ім'я Каплун Марія Никифорівна, с.Неграші, вул. Петровського,51, Києво-Святошинський р-н, Київська обл. прохання повідомити 0973727339 Іра
Коментарі (3)
Ответ банка
ПУМБ
22 листопада 2018, 18:03
Добрий день! Ми перевіримо у відділенні та запитаємо колег.
Сторінки: 12
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відділення та банкомати ПУМБ в Києві 🏦 / Відділення ПУМБ: пр-т Берестейський (Перемоги), 106/2, Київ
На сторінці зібрана вся інформація про відділення ПУМБ за адресою Київ, пр-т Берестейський (Перемоги), 106/2. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в ПУМБ - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  ПУМБ розташованому за адресою  Київ, пр-т Берестейський (Перемоги), 106/2- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.