Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Dmytro2023 9 жовтня 2023, 12:55
18.09.23 с моей карты веерными платежами были списаны более 4 тыс.грн., смс уведомление пришли один за одним на 9 платежей совершенных из Лондона, Люксембурга, Калифорнии. Карта никогда не была привязана ни к одному сервису, никогда не оплачивал ничего в интернете не оставлял данных, тем более не передавал данных третьим лицам. После получения СМС я немедленно заблокировал карту и написал заявление в отделении банка. Все сделал правильно как требует банк в таких случаях. Через 6−7 дней мне все платежи вернули. Однако через день с моей карты банк без уведомления смс или отражения в выписке тихонько снимает 559.13грн, вдруг не заметит? Пишу повторно заявление, подаю жалобу на службу безопасности, которой по сути в банке очевидно нет, потому что подобные платежи службы безопасности любого другого банка блокируют мгновенно, эвристический анализ поведения владельца карты должен был заблокировать данный платёж, но пропустили 9 веерных платежей в 12 часовых поясах. 08.10.23 с карты также тихонько списывают ещё два платежа 715.13 и 72.38, опять служба поддержки и заявление в отделение. Продолжение очевидно следует. Теперь главное, служба поддержки в действительности поддерживает, но ничего не делает, заверяет, успокаивает желает спокойной ночи и ей естественно очень прикро…Служба безопасности те же люди те же слова, никакой конкретики, наверно, может быть и им тоже прикро… При этом проценты за пользование кредитом никто не отменил, с пожеланиями хорошего дня известили что по каждой заявке у них есть 90! дней на розгляд и 45! дней на возврат, то есть вы ждите, а мы будем на вас зарабатывать. Величайшей ошибкой считаю оформление карты в ПУМБ. Служба поддержки и Безопасности не делают ни-че-го! Ни в одном другом банке никогда не сталкивался с подобным. Отвратительно. Если это не умысел то безграничная безответственность и наплевательство на клиентов. Не подходите к такому банку никогда.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 жовтня 2023, 13:43
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями. Ми вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу та неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком одразу після закінчення перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 12 жовтня 2023, 18:15
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Після перевірки було виявлено, що несанкціоновані операції знаходяться ще в стані оскарження. Ми рекомендуємо дочекатись фінального рішення, Вас буде проінформовано окремим листом.

Більш детально з процесом оскарження операцій клієнтів АТ «ПУМБ» в обладнанні/ сервісах інших банків Ви можете ознайомитись на нашому сайті за посиланням: https://about.pumb.ua/info/dspt

Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!
Проблема вирішена
Djus 9 жовтня 2023, 11:48
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Месяц назад купил 1300$ через приложение на свою карту. Спросил у менеджера в отделении: «Как можно снять эти доллары без комиссии?» Порекомендовали открыть депозит на месяц, а потом снять через менеджера. Открыл депозит «Вільний» на месяц. Других депозитов на месяц просто не было в приложении. Когда депозит закончился, и я захотел снять доллары через менеджера, мне объяснили что всё равно будет комиссия. А «Вільний» вообще депозитом не является. И текущим счётом тоже. И что не нужно вообще на него было ложить деньги, а просто оставить на карточном счёте. Теперь из-за некомпетентных консультантов я вынужден ждать ещё месяц или платить комиссию.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 жовтня 2023, 13:41
Вітаємо!

Ми шкодуємо, що у Вас залишилося негативне враження про співпрацю з нами через цей випадок. Ми вже передали Ваше звернення відповідальному спеціалісту та надамо зворотній зв'язок після перевірки наданої консультації на предмет коректності.
Полезный комментарий
PUMB 12 жовтня 2023, 18:41
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми провели перевірку консультації фахівцем у відділенні нашого банку та дізналися, що він надав некоректну інформацію і з ним уже була проведена пояснювальна бесіда. Перепрошуємо за дану ситуацію та впевнені, що в майбутньому Ви будете отримувати лише якісне обслуговування від нашого банку ПУМБ.

Хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до тарифів дебетової карти «ВсеКАРТА», зняття готівки у касі банка ПУМБ з картою до 2 разів на місяць без комісії, при умові, що на всіх рахунках для особистих виплат та депозитних рахунках клієнтів USD, за минулий календарний місяць був щоденний позитивний залишок не менше ніж 500 USD. В іншому випадку — 1%
Vernitedengi21 7 жовтня 2023, 17:26
Пользовался картой как обычно, иногда продаю и покупаю криптовалюту, из-за этого может немного больше переводов чем обычно, но не больше 5 в день.
И тут хочу перевести деньги другу, приходит смс что на месяц у меня ограничения, не могу не снять деньги, не сделать переводы. Только расплачиваться в магазинах. По телефону не сказали подробностей, решения не предоставили, сказали только ждать.
И как мне жить без моих личных денег (23000)
Не снять деньги что бы поехать на работу, не оплатить аренду квартиры
Прошу в срочном порядке разблокировать мне деньги.
Я больше не хочу быть клиентом банка, деньги не вернут сказали если я откажусь от услуг пумба

Банк не рекомендую никому.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 7 жовтня 2023, 19:46
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. На жаль, у нашій базі не знайдений клієнт за даними, який Ви вказали у заявці. Просимо Вас надіслати в особисті повідомлення ІПН чи коректний фінансовий номер телефону. Це дозволить нам ідентифікувати Ваш рахунок та провести перевірку. Після цього ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
NaraSol 6 жовтня 2023, 19:47
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Смілянська, 36
Отримала валюту в Приватбанкі в нормальному стані, але за 1996 рік. Віділення ПУМБу сказали, що така валюта йде лише під інкасо! Нахабство!
Це як взагалі? Звернулась до Нацбанку, сказали мені відсканувати долари і відправити скаргу…Яку, звичайно, ніхто не розгляне.
ПУМБ
Відповідь банку
6 жовтня 2023, 20:44
Вітаємо!

При прийманні готівки касовий працівник самостійно здійснює власну експертну оцінку платіжності та справжності банкнот та приймає відповідне рішення. Так як касовий працівник Банку є матеріально-відповідальною особою і несе повну матеріальну відповідальність за цінності, з якими він працює, то йому надано право оцінювати ступень ризику та приймати остаточне рішення щодо можливості перебування банкноти в подальшому готівковому обігу без зміни категорії.

Ми рекомендуємо Вам звернутись в касу відділення для проведення повторної експертної оцінки та додаткової консультації з іншими фахівцями. У разі позитивного рішення банкноти можуть бути прийняті для проведення валютно-обмінної операції.

Сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного вечора!
sidet 6 жовтня 2023, 19:46
Добрый вечер.Раскажу свою печальную историю.С карты Пумб банка перевел 5 с половиной тысяч грн. на свою карту в райфайзен.Денег нет.осталась только квитанция на память.Подожду 3 суток и буду подавать заявление о мошеничестве со стороны банка Пумб
ПУМБ
Відповідь банку
6 жовтня 2023, 20:19
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Роман Кот 6 жовтня 2023, 14:36
Перевел 5к с карты пумб на свою же карту моно.
С Пумба сняло, на моно не поступало.
Служба поддержки отвечает шаблонами, типо ждите и всё.
Итого:
Деньги заморожены, доступа к ним нет, служба поддержки бесполезна!
Пожалуй это худший из всех украинских банков
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 жовтня 2023, 14:49
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Надішліть, будь ласка, Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для проведення перевірки. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
turbina 6 жовтня 2023, 12:24
МОШЕННИК берет предоплату и не отсылает товар.

Банк ПУМБ, номер карты 5355 2800 0899 4426

Выступал как Петров Руслан

Выставляет объявления на Olx и обманивает людей. Взял предоплату 200грн и исчез сразу.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 жовтня 2023, 12:54
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями. Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Просимо оперативно повідомити про даний випадок, зателефонувавши на гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій. Номери телефонів:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Tinian 5 жовтня 2023, 17:13
Операционисты в отделениях банка, как и специалисты «горячей линии» абсолютно некомпетентны и дают противоречивую информацию, не соответствующую распоряжениям НБУ.

Как узнать, какую сумму я могу снять со своей долларовой карты в иностранном банкомате? Мне назвали сумму эквивалент 12500 грн в неделю, 50000 грн в месяц. Погодите, но это же лимиты НБУ для снятия денег с гривневой карты?

В чем проблема? Вы наплевали на распоряжения НБУ и реально ограничили снятие денег с валютных карт так же, как и с гривневых, или ваши «специалисты» не в курсе, что ограничения для снятия денег с валютных карт — эквивалент 400000 грн в день?
ПУМБ
Відповідь банку
5 жовтня 2023, 19:32
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, що склалася. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми повернемося зі зворотнім зв'язком, щойно отримаємо результати розслідування.
Полезный комментарий
PUMB 5 жовтня 2023, 20:58
Вітаємо!

Ми бажаємо перевірити коректність консультації наших фахівців, тому просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону. Після перевірки інформації ми неодмінно надамо Вам зворотній зв’язок.

Хочемо звернути Вашу увагу, що ліміт на зняття готівки з валютних рахунків протягом одного дня складає до 100000 гривень в еквіваленті, але не більше 600000 гривень в еквіваленті в місяць.

Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного вечора!
Проблема вирішена
ninzyabatya 4 жовтня 2023, 17:28
Потрібно було зайти на свій аккаунт для подання податкової звітності. При спробі входу в аккаунт з’явилося повідомлення «Ваш акаунт заблоковано. Зверніться, будь ласка, до Вашого персонального менеджера»

При спробі дозвонитись до персонального менеджера по декількам телефонам отримував то зайняту лінію, то відсутність відповіді, або ще краще — скидання мого виклику. Вся ця ситуація в спробі дозвонитись до менеджера тривала півтори години безрезультатно.

Являюсь клієнтом банку з 2017 року і вперше зіштовхнувся з проблемою і необхідністю звернутись до служби підтримки. При цьому отримую повне ігнорування.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 4 жовтня 2023, 17:51
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного департаменту банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Niksonnew 4 жовтня 2023, 12:29
Я маю тут рахунок ФОП і свого менеджера, який супроводжує.
Закрити рахунок ФОП — 300 грн.
Якщо немає ключа — довідка що рахунок в ПУМБ в мене є — 450 грн за день, або 150 грн за 3 дні.
Відношення менеджера жахливе.
Кабінет працює як заманеться, не можна бути впевненим що ви зможете сьогодні з нього зняти гроші.

Як ФОП з трьохрічною активністю категорично не рекомендую мати тут рахунки. Усе що вам необхідно від банку — платне.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 4 жовтня 2023, 16:40
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Надішліть будь ласка Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону для проведення перевірки. Ми неодмінно розберемося у ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Illja 3 жовтня 2023, 22:35
Доброго вечора. Знаходжуся за кордоном. Виникла проблема, що я не можу в додатку пумб зайти в свій акаунт, оскільки не приходить смс з кодом. Рахунок київстара поповнюю кожного місяця, смс від інших банків приходять без проблем, навіть попробував відправить смс з німецького номера на свій ккраїнський, і смс прийшла через 5 секунд. Значить виходить, що проблема в пумбі. Коли я поповнюю на сайті київстара рахунок, я ввожу дані карти, смс 3d приходить без проблем, не приходить саме смс, коли я хочу ввійти в акаунт. Проблема зі сторони банку.
Прошу розібратися в чому проблема. Чому я не можу зайти в програму?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 4 жовтня 2023, 8:59
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, що склалася. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону і дату та орієнтовний час, коли Ви очікували на повідомлення. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Проблема вирішена
Игорь Иванюк 2 жовтня 2023, 21:14
Шановні працівники Мінфіну. Слава Україні. Будьте такі добрі і увійдіть у наше становище. Я моряк. Рахунок у вашому банку на мою дружину. У квітні 2022 року ми виїхали з Маріуполя. На даний момент проживаємо за кордоном. 8 вересня цього року банк заблокував рахунок, оскільки сума перевищила 400.000 грн. У мене зарплата 9000$ на місяць. Моя крюїнгова агенція не виплачує мені повну суму за місяць. У результаті за п’ять місяців збирається пристойна сума. Усі необхідні банком документи про «джерело надходження коштів» ми надіслали. Протягом 5 днів обіцяли надати інформацію. Але минуло вже десять днів. Будь ласка, допоможіть нам або порекомендуйте що нам робити в такій ситуації. Це єдине джерело прибутку.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 3 жовтня 2023, 11:30
Вітаємо!

Ми передали Ваше звернення на розгляд профільного відділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно повернемося зі зворотнім зв'язком.
alexeiofficial 2 жовтня 2023, 15:18
Доброго дня. У мене виникла така проблема. З 22.05.2022р користуюсь банком ПУМБ і був дуже задоволений вашим сервісом. Але 29.09.2023р мені ЗАБЛОКУВАЛИ рахунок! Я написав в підтримку мені відповіли що це фінмоніторинг і потрібно підтвердити загальну суму зарахувань за 1,5 роки. Я ніколи нічого не порушував та постійно дотримувався лімітів встановлених НБУ! 1.10.2023 я надіслав на почту фінмоіторингу лист з поясненням що до кожного зарахування також надав довідку про доходи ОК-5 свою та дружини, свідоцтво про право на спадщину, договір купівлі-продажу квартири, усі витяги з єдиного реєстру, усі чеки з інших банків де я робив переказ власних коштів по реквізитах на свою картку ПУМБ! Я гадаю цього більше ніж достатньо аби підтвердити джерела походження коштів. Відповіді від них досі не має. Подивившись тут коментарі та поспілкувавшись зі своїми знайоми, то за останню неділю майже всім ЗАБЛОКУВАЛИ рахунок і кошти повертати не хотять!!!
Прошу розблокувати мою картку та повернути мої кошти, а саме 28000грн. Ці кошти мені терміново потрібні на лікування дружини в якої на МРТ діагностували «нейроінфекцію головного мозку». Їй терміново потрібне лікування! У мене кожна хвилина на вагу золота!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 2 жовтня 2023, 16:21
Вітаємо!

Ми вже зафіксували передали Ваше звернення у роботу відповідному відділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно повернемося зі зворотніс зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 4 жовтня 2023, 17:02
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Instosha 2 жовтня 2023, 10:54
Я вирішив зайти в ПУМБ з іншого пристрою, в мене щось не вийшло, пробував декілька раз, після чого заходжу і бачу -777777777, написав на пошту сказали що потрібно ідти у відділенні, у відділенні мені нічим не допомогли, я ще раз написав на пошту і сказали також ідти у відділення (ПУМБ по пошті тільки це і відповідать може) у відділенні мені сказали, що я шахрай і шо потрібно подавати заявку до СБ, і погрожували тим що заблокують всі мої рахунки, я подав заявку до СБ, мені перетелефонували і сказали що СБ не відповіла і що карту не розблокують, на картці лежить немаленька сума, ПУМБ, я вам довіряв, а ви зараз ганяєте мене з підтримки у відділення і кажете що не розблокуєте? Якщо це так далі і продовжиться то я буду подавати до суду
ПУМБ
Відповідь банку
2 жовтня 2023, 11:55
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, що склалася. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми повернемося зі зворотнім зв'язком, щойно отримаємо результати розслідування.
Полезный комментарий
PUMB 6 жовтня 2023, 17:18
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Після детальної перевірки ми виявили, що Ваш рахунок був заблокований Департаментом безпеки нашого банку.

Для розблокування рахунку, просимо Вас звернутись до будь-якого відділення нашого банку аби провести ідентифікацію Ваших особистих даних

З переліком працюючих відділень Ви можете ознайомитись на нашому сайті за посиланням: https://about.pumb.ua/map

Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!
Проблема вирішена
Kalis 29 вересня 2023, 16:04
Відділення за адресою: Київ, бул. Вацлава Гавела, 4
есть задолжность по карте
так они звонять по 5 раз на день и не понимають что им говоришь
уже просто нервов нету
ПУМБ
Відповідь банку
29 вересня 2023, 17:01
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації та вже передали Ваше звернення у роботу відповідному відділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 5 жовтня 2023, 15:52
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Iron123 29 вересня 2023, 0:00
Я так понимаю что у всех ситуация почти одинаковая. Помогите пожалуйста разобраться -77786000 а если придет ЗП?
+ К этому не входит в приложение.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 29 вересня 2023, 10:01
Вітаємо!

Ми зафіксували Ваше звернення та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 29 вересня 2023, 12:27
Вітаємо!

На даний момент, Ваші карткові рахунки та особистий кабінет ПУМБ Online розблоковані. Задля збереження банківської таємниці, деталі ми надали Вам у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Вікторія Чарута 28 вересня 2023, 22:14
Перестало работать приложение. Я ждала перевод. Пошла в банкомат, а там сумма минуса заглавная. 77786000. Получается я должна деньги банку не имея кредита… Мне плохо стало в прямом смысле этого слова… звонила в тех поддержку, а мне говорят что вродибы как использовала деньги банка, и типа мне нужно внести 290 гривен какого-то долга. Только в суд подавать!!! решать только через прокуратуру буду. Ужас!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 29 вересня 2023, 10:00
Вітаємо!

Ми обов'язково перевіримо ситуацію, яку Ви описали та в усьому розберемося. Також хочемо зазначити, що якщо в мобільному застосунку ПУМБ Online відображається «-7777», це означає блокування рахунку, а не реальний баланс коштів на рахунку.
Полезный комментарий
PUMB 29 вересня 2023, 14:43
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Полезный комментарий
SergeyNina 29 вересня 2023, 22:32
Это не минус, это так обозначается блокировка счета
Проблема вирішена
Orbis 28 вересня 2023, 20:13
Мне зачислили 5000гр (в историй карты транзакций и следов перевода не было) Я подумал может долг вернут и приложение висит по этому нет в историй пополнения. Перевел на другую карту Пумба на одном щете. На следущий день щет заблокировали. В службе поддержки говорят что был сбой и заселение ошибочно.И для разблокировки надо 2156.56 гр чтоб разблокировали. Личных средств было около 2000 + требуют 2156.56 для разблокировки. В банк пойти не могу Я в ВСУ …выводы делайте сами.Но мой моё мнение банк мошенники и мой совет не связывайтесь с ними… Желаю здравия.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 28 вересня 2023, 20:22
Вітаємо!

В результаті технічного збою 27.09. на Ваш рахунок були помилково зараховані кошти. Після врегулювання проблеми, ми здійснили корегування у вигляді списання сум, які дорівнюють сумам помилкового зарахування. Залишок коштів на Вашому рахунку, при цьому, є коректним.

Такі операції не відображаються в Історії операції по рахунку в мобільному застосунку. Для того щоб переглянуту відображення помилково зарахованих та відповідно списаних коштів, необхідно у мобільному застосунку перейти до картки та натиснути «І», в меню обрати «Сформувати виписку» та обрати вересень 2023.

Суми помилкових зарахувань будуть відображені з призначенням платежу- andromeda's transaction

Суми списань будуть відображені з призначенням платежу — Корегув.помил.зарахув….(корегування помилкових зарахувань)

Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення, щоб у нас була можливість перевірити деталі по рахунку. Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного вечора!
Полезный комментарий
PUMB 29 вересня 2023, 13:36
Вітаємо! Бажаємо повідомити, що Ваші карткові рахунки та особистий кабінет ПУМБ Online розблоковані. Деталі повідомили Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Проблема вирішена
Діана Мель 28 вересня 2023, 13:59
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 28
Всем доброго времени суток, расскажу я вам о своей истории с этим банком. наверное один из самых худших банков исходят из отзывов ниже, у меня так же заблокировали средства на карте, но давайте более подробней.
Месяц назад я не смогла зайти в свое приложение, я сразу обратилась отделение банка, узнать причину и мне говорят ваша карта бала заблокирована, причину мы ещё не знаем, прийдите на следущий день мы всем выясним и скажем вам, нормально так, сотрудники отделение банка не знают причину, на следущий день меня попросили предоставить документы по платежу в 7800 грн, (это была продажа феатного актива на биржи куна) я предоставила все скрины с покупателям, по итогу банк принял и сказал обратиться через неделю, пошла неделя, я бегом в банк, и как вы думаете что банк попросил? Предоставить скрины моего баржевого акаунта, ну конечно же я приставила, сказали ожидайте ещё 3 дня, через три дня я снова в банк, и тут самое интересное, сотрудник банка заявляет что все придрставеные мной документы не подходят и они хотят какой-то файл сделки, на вопрос где его мне взять если на этой биржи такого нету сотрудница просто развела руками, по другому мы вам не чем не поможем. Я обратилась к покупателю и попросила чтоб он обратился в банк видь от него было минимум 2 перевода в один и тот же день, моно банк по которому пришёл возврат сказал, что не кого возврата нету. И вот вывод банк просто не хочет возвращать мои средства, как вам такое?)
А то что нужно бегать в отделение четы бы не каждый день я уже молчу, видь где это видано что сотрудники банка не знают не причин не регламента!

По итогу банк не хочет не закрывать мой счёт не объяснять ту причину почему возврат пришёл только по одной сумме из двух, хотя моно говорит что не кого возврата они не делали.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 28 вересня 2023, 16:19
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та перевірити коректність обслуговування у відділенні нашого банку. Після перевірки інформації ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 29 вересня 2023, 21:31
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Після детальної перевірки ми виявили, що для розблокування рахунку Вам необхідно надати наступні документи:

— Документи підтверджуючі реєстрацію на криптобіржі (Необхідно аби було вказано Ваші ПІБ, номер телефону. е-майл тощо);
— Ордери про проведення продажу криптовалюти;
— Звернення на криптобіржу щодо шахрайства з боку покупця криптовалюти.

Нажаль серед тих документів, які Ви надали нам раніше, відсутній жоден, який би міг ідентифікувати Вас, як продавця криптовалюти.

Надати документи та отримати уточння інформації Ви можете у відділенні банку.

Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!
Alekseeva56792 27 вересня 2023, 14:05
Маю ФОП в іншому банку. Користувалась пумбом дуже довго, приблизно 4 роки. В жовті мала міняти картку. Але непріємна історія вже почалась з вересня, 11.09 я сплатила замовлення на рушник ФОП кошти продавцю так і не зайшли. Пумб створив заявку на розшук платежу і зник. Дзвонила, залишала заявки, кожен оператор казав іншу інформацію то заявку не прийняли, то платіж успішний, то вони його шукають то звертатись в Приват.
І через тиждень мені блокують рахунок після переводу зі СВОЄЇ картки Моно на карту ПУМБ. Між своїми рахунками!!!
Пишу оператору, причину блокування мені не сказали. Взяли електрону адресу і сказали чекати 5 робочів днів. Ні номер звернення нічого не дали!
Вранці дзвоню на горячу лінію, мені кажуть приїхати у відділення і подати заявку на разблокування. Також я хотіла закрити рахунок в цьому банку, нащо мені відповів оператор що я можу це зробити. (по НБУ кошти більше 5 робочих днів не можуть буду заблоковані, також нікто не має право мені не дати подати заявку на закриття рахунку,) приїхавши в відділення меня а) не дали написати заявку на закриття рахунку б) не сказали причину блокування. Більш іншого сказали відповідь причини очікувати до 30 днів!!! До цього моменту, я не можу вивести свої кошти, закрити рахунок в) я повідомила що я ФОП та приїхали зі всіма документами та виписками. Документи ніхто навіть не дивився.

Не рекомендую цей банк! Заблокували мої кошти і не хочуть їх віддавати! Сума 5000 грн, блокування було через переказ 1500 грн ЗІ СВОЄЇ картки! Це просто маячня.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 27 вересня 2023, 15:41
Вітаємо!

Для перевірки просимо надіслати в особисті повідомлення ПІБ, ІПН або фінансовий номер телефону, та дати звернення на гарячу лінію. Ми розберемося в ситуації та неодмінно надамо Вас зворотній зв'язок.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝