Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Natalyakk7 18 січня 2023, 17:54
Працюємо з ПУМБом вже дуже давно. Обслуговуємось як юридичні особи, так і фізичні. Всі питання вирішуються дуже швидко. Дуже приємно працювати з ПУМБом і особливо із співробітниками відділення № 19.

Дякуємо за Вашу працю!
ПУМБ
Відповідь банку
19 січня 2023, 10:04
Вітаємо!
Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sergij12 18 січня 2023, 17:05
Прийшов у відділення, чудові фахівці, швидко, комфортно
ПУМБ
Відповідь банку
18 січня 2023, 17:32
Вітаємо! Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
Приємне швидке обслуговування, досвідчені та круті фахівці, всі проблеми вирішуються швидко, якісно. Не зручно що каса до 16.30 і відділення до 17.00, а так все чудово
ПУМБ
Відповідь банку
18 січня 2023, 17:31
Вітаємо! Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
Дмитрий Давыдов 17 січня 2023, 15:12
Мне каждый день звонит мужской записанный голос, что я якобы должен этому банку, НО! 1. Я не являюсь клиентом этого банка и никогда им не был. 2. Я у них уж точно никогда не брал никаких кредитов. Если мне продолжат звонить, то заявляю что этот банк является МОШЕННИКОМ
ПУМБ
Відповідь банку
17 січня 2023, 18:46
Вітаємо! Ми перевіримо інформацію, можливо Вашо номер був помилково внесений у базу даних.
Проте, найбільш ймовірно, що це шахраї, які просто прикриваються нашим Банком. Будь ласка, не повідомляйте їй свою персональну інформацію.
Maryqwer 17 січня 2023, 9:53
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Житомирська, 8/14
Рада что связала свои финансы с банком Пумб, лучшие условия по депозитам и россрочкам, выплачивают всё всегда вовремя и менеджеры всегда отзывчивые и предложат самый выгодный вариант для меня
ПУМБ
Відповідь банку
17 січня 2023, 13:41
Вітаємо! Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
valutafinance 16 січня 2023, 22:16
Відділення за адресою: Київ, бул. Лесі Українки, 24
Банк пумб решил оставить украинцев с Мариуполя с нулём.
У нас была наличка, и не закрытый кредит, в Мариуполе, ни банков, терминалов, ничего нет, разруха, решили наличку не везти через блок пост, чтобы военные не отобрали, и как посоветовал отдел заборгованности пусть ваши знакомые Вам скинут деньги для погашения кредита, так и сделали, обменялись с людьми наличка на безнал, теперь заблочили все счета и даже кредитный, сумма 60100гр и как нам гасит кредит, за что жить, денег нет на билет, чтобы добраться в Украину.
Оккупанты добили нас и теперь свои!!!
Свяжитесь с нами по почте: vinokurova2282@ gmail.com, документы какие могли такие предоставили с элетронным ключём.
Лучше быть в долгу, не вздумайте их слушать и гасит, обмануть.
ПУМБ
Відповідь банку
17 січня 2023, 13:57
Вітаємо! Ви уже залишали звернення. Ми передали дані до відповідного підрозділу Банку. Вам найближчим часом має надійти відповідь на пошту.
arturprydii 16 січня 2023, 20:27
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 26
Самый ужасный банк, из всех существующих.
Превысил лимит, и сразу заблокировали, без предупреждения. Все банки дают предупреждение, и время на предоставление документов — этот нет.
Пришел в отделение, хотел закрыть счет, и перевести деньги на карту другого банка (эта функция есть во всех банках, и по закону обязаны это сделать). Но мне сказали что пока война, деньги не отдадут. Полнейшей бред
Деньги до сих пор мне никто не отдал.
Никому не советую связываться с этим банком, а то в один момент можете просто потерять свои деньги!
ПУМБ
Відповідь банку
17 січня 2023, 13:46
Вітаємо! У разі перевищення суми ліміту, відбувається обмеження видаткових операцій за Вашими рахунками. Для того щоб зняти обмеження з рахунків необхідно документально підтвердити походження коштів. Ви можете зробити це дистанційно, написавши на пошту Банку info@fuib.com.
Helga2023 16 січня 2023, 17:47
Відділення за адресою: Київ, вул. Н. Лаврухіна, 4
Обслуговувалась на відділені ПУМБ Банка за адресою м.Київ, Лаврухіна, 4. Отримала інформацію та якісне обслуговування від співробітників відділення. Бажаю відмітити якістну консультацію, проведену Бережним Богданом. Звертаюсь до данного спіробітника неодноразово, завжди отримую повну та якісну консультацію, та лояльне відношення до себе.
ПУМБ
Відповідь банку
17 січня 2023, 13:41
Вітаємо! Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lukso1990 16 січня 2023, 2:57
Чому я неодноразово повідомляю співробітників банку надсилаючи листи на почту, при телефонних розмовах, що мій дохід змінився з початком війни, надсилав довідку про доходи, повідомляв, що маю дружину в декреті та двоє дітей, прошу кредитних канікул або ж реструктуризацію, можливо є інші варіанти, але мене ігнорують, телефонуючи через день з питанням коли я оплачу кредити. Я справно завжди сплачував кредити, але коли ситуація змінилася настільки, що можливості немає сплачувати як і раніше, за тими ж умовами, мене ігнорують посилаючись на те, що пропозицій для мене немає.
ПУМБ
Відповідь банку
16 січня 2023, 16:14
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону. Ми перевіримо інформацію.
Проблема вирішена
Kaba 14 січня 2023, 14:50
Я получал Swift- переводы. За 3 года вышло всего 40тыс USD. За период май — август пришло около 15 тыс USD. После последнего перевода на 2700 USD — еще в середине августа 2022 года. ПУМБ заблокировал мой счет и стали требовать кучу бумаг. На протяжении 2ух месяцев отправлял им кучу справок и квитанций с подтверждением происхождения средств. 8 ноября они мне прислали письмо, что не хотят дальше меня обслуживать. Х** с ними — пусть не обслуживают, но деньги до сих пор не вернули. Говорят через 14 дней присвоим Вам какой-то там статус и закроем счет и деньги отправим на транзитный счет. 2 месяца прошло — ничего. На письма не отвечают, в отделении хлопают глазами и говорят еще не присвоили стату. Очень обидно. Когда фашисты и так все уничтожили, а тут еще наши такое творят.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 січня 2023, 10:46
Вітаємо!

Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361 — IX від 06.12.2019р. зобов'язує нас здійснювати моніторинг фінансових операцій клієнтів на предмет їх відповідності інформації про клієнта, наявній у банку. Для виконання умов вказаного закону ми зобов'язані запросити документи, що підтверджують походження коштів, а клієнт має надати їх в повному обсязі.

Ми бажаємо допомогти Вам краще розібратися в ситуації, що склалася. Інформація з Вашої заявки дозволяє розпочати роботу над зверненням, про результати якого ми повідомимо Вас у зворотньому зв'язку.
red05 14 січня 2023, 12:15
Дуже люблю банк ПУМБ, але не останнім часом. Є в них депозит «Вільний», який можна попвнювати та знімати кошти без втрат відсотків в будь який час. Так ось є маленький нюанс, якщо зняти кошти з депозиту та відразу ними скористатися — виникає технічний овердрафт, зі слів оператора — кошти ще не повністю зайшли на рахунок. Дуже не приємно коли отримуєш СМС про списання коштів — відсотків за користування тех.овером, то 1 гривна, то пів гривни, то більше. Оператори повідомляють, що це дійсно так працює система і кошти будуть повернуті самостійно. А поверт аються самостійно вони через раз, треба дзвонити і залишати заявку. Суми невеликі, але якщо скласти їх всі, то самі розумієте. скарги на це не прийцмають — так працює система, нічого зробити не можуть. Рекомендація — щоб кошти після зняття добу будли на рахунку! Це взагалі нормальна рекомендація? Добу! Навіщо тоді взагалі цей депозит потрібен? В чому складність допрацювати систему? Це просто жах.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 січня 2023, 10:58
Вітаємо!

Якщо Ви переказуєте кошти в перші хвилини після їх зняття з депозиту, можливе виникнення неавторизованого овердрафту — блокування на балансі незначної суми, під якою ще нема фактичного грошового покриття. Для уникнення такої ситуації достатньо зачекати певний час після зняття коштів з депозиту, щоб зараховані кошти могли повністю опрацюватися на рахунку.

У разі виникнення технічного овердрафту заблоковані кошти повертаються на баланс автоматично. Якщо цього не сталося, будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, дату і суму. Ми неодмінно все перевіримо та в усьому розберемося.
valutafinance 14 січня 2023, 11:27
Відділення за адресою: Київ, бул. Лесі Українки, 24
Я должен Вам кредит и жена, мы беженцы из Мариуполя, появилась возможность получить деньги на карту взамен на наличку, которую мы не могли вывести из Мариуполя, так как у нас бы её военные отобрали, банков, терминалов нет, город разрушен.
6 часов назад фин.мониторинг без предварительного уведомления на почту заблокировал нам 60100гр, теперь мы не можем погасить Вам кредит и не за что жить, что делать? отправили все документы с почта:vinokurova2282@gmail.com, просьба ответить обратным письмом.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 січня 2023, 10:19
Вітаємо!

Дякуємо за інформацію, дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми розберемося в ситуація та повернемося зі зворотнім зв'язком.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sanarr89 13 січня 2023, 20:48
Банк с августа месяца держит мои счета в заблокированном состоянии — писал об этом в комментарии https://minfin.com.ua/company/pumb/review/297167/, проблема с тех пор так и не решилась. Средства в плане фин мониторинга и характера операций чистые, есть все необходимые документы.

Раньше банк «отмазывался» отправкой меня на отделение которых в городе не было, оставив, к тому же, без внимания письмо от 09.09.2022, нарушив тем самым сроки рассмотрения корреспонденции.

И вот, в декабре месяце, в городе снова появилось отделение. Но, как показала практика, обращение на отделение с целью закрытия счета не помогло. К сотрудникам отделения вопросов никаких, приняли заявление и пытались помочь как могли. А вот «сверху» решили не разрешать. О том что это нарушает все пункты статьи 651 гражданского кодекса Украины банк, судя по всему, волнует мало. Запрос от 26.12.2022 на почтовый ящик банка касательно причин такого вот отказа, конечно же, оказался без ответа.
Но самое забавное не в этом. Банк заблокировал не только дебетные счета и депозиты, но и кредитную карту. Каких либо спец счетов для погашения долга, как обычно происходило в нем при арестах и т. п. не открывали (я это уточнял отдельно). 19.09.2022 с оф почтового ящика по моему запросу они написали что погашаемые мной средства идут на погашение процентов и комисии, т. е. все работает в штатном режиме. А теперь немного цифр:
Долг на конец июля был 19564.
С тех пор я кажды месяц вносил погашение внеся к концу декабря 12570 грн.
Проценты, страховки и т. п., согласно выписки из банка же, составляли за этот же период 2355,48 грн.

В нормальном мире долг стал бы 19564 — 12570 + 2355,48 = 9349,48 грн. А в пумбе он стал 22434,80. Последний комментарий банка был о том что мол средства которые я погашал аккумулировались на особом счете и в долг не входят. Еще более интересно то, что проценты стабильно снижались до октбяря, а теперь пошли расти хотя тело долга обьективно не могло бы стать больше из-за блокировки расходов по карте. С оф почты банка обещали когда-нибудь рассказать как же погашать долг, но вероятно праздники не дают ответить.

Получается, что банк не имеся решения суда или соотв органов власти самовольно блокирует счета, не хочет отдавать мои собственные средства хранящиеся на них и своими манипуляциями увеличивает долг который я пытаюсь погашать каждый месяц не допустив еще ни одной просрочки. Вот и думаю, то ли называть это мошенничеством, то ли есть определения получше.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 січня 2023, 10:17
Вітаємо!

Ми неодмінно розберемося в ситуації детальніше та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Руслан Некрутенко 13 січня 2023, 15:31
Мои знакомые прислали мне деньги и попросили оплатить долги по коммунальным услугам.
Но в ПУМБе по их адресу не отображаются корректно сумма долга по коммуналке.
В монобанке корректно отображается долг в районе 17 тысяч гривен, а в ПУМБе отображается сумма к оплате около 5 тысяч гривен только.

Поставщики все корректны и одинаковы. Но один банк видит всё, другой банк видит частично. Возможно необходимо проверить корректно ли работает API с поставщиками.
Я обратился в поддержку банка через Телеграм. И такой «помощи в решении» я еще не встречал.
Вместо того, что бы создать хотя бы заявку в тех отдел, меня отправили культурно в сад.

Online підтримка ПУМБ, [13.01.2023 15:15]
Добрий день, Руслане! Мене звати Катерина.

Online підтримка ПУМБ, [13.01.2023 15:16]
Інформація щодо боргу оновлюється у застосунку щойно компанія постачальник її передає.

Online підтримка ПУМБ, [13.01.2023 15:16]
Змінити дану суму не маю можливості.

Ruslan [13.01.2023 15:16]
Так поставщики одни и те же.
Но в монобанке корректно. А в ПУМБе нет.

Online підтримка ПУМБ, [13.01.2023 15:20]
Відправте, будь ласка, логи та знімок екрана на нашу техпідтримку.

Online підтримка ПУМБ, [13.01.2023 15:21]
Перепрошую, дане повідомлення надіслала помилково.

Online підтримка ПУМБ, [13.01.2023 15:21]
Руслане, банк не встановлює суму, отже така інформація була передана постачальником.

Ruslan [13.01.2023 15:22]
Так может давайте попробуем её как-то решить? Подключим специалистов?

Online підтримка ПУМБ, [13.01.2023 15:23]
Рекомендую звернутися на техпідтримку компанії-постачальника для корегування інформації.

Ruslan [13.01.2023 15:24]
Давайте попробуем снова.

Есть два банка. ПУМБ показывает некорректно. Другой банк корректно.

Вывод? Мне банк показывает некорректно, а не поставщик.

Online підтримка ПУМБ, [13.01.2023 15:24]
На жаль, я не можу виконати зміни, оскільки на це відсутній доступ. Інформацію встановлює та надає постачальник 😔

Online підтримка ПУМБ, [13.01.2023 15:25]
Вище зазначила, що інформацію надає постачальник.
ПУМБ
Відповідь банку
13 січня 2023, 17:38
Вітаємо!
Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. Ми хочемо розібратися чому виникла помилка для цього необхідні квитанціїї постачальника, будь ласка надішліть фото квитанції в особисті повідомлення на нашу офіційну сторінку банку у фейсбук https://www.facebook.com/pumbua
Glavpost 13 січня 2023, 13:55
З 25 грудня намагаюся повернути власні кошти з даного банку. Банк заблокував рахунок, як з’ясувалося згодом, під виглядом фінмоніторингу. Однак жодного сповіщення чи комунікації з приводу блокування рахунку не було. 29 січня я сам звернувся у відділення банку, де мені надали лист про блокування з переліком можливих документів для підтвердження походження коштів. 30 числа я надав усі документи і банк мав би розглянути їх впродовж 30 хвилин, як зазначено в їх же правилах. Та якби не так. Кошти не можу повернути й досі, бо банк не відповідає ні на звернення на гарячу лінію, ні на заяви у відділенні. Вважаю, що співробітники банку шахрайським шляхом утримують мої кошти на рахунках банку. В жодному разі нікому не раджу користуватися їх послугами.
ПУМБ
Відповідь банку
13 січня 2023, 16:58
Вітаємо!

Наразі Ваші документи знаходяться на розгляді у відповідному підрозділі Банку.
Зараз розблокування рахунків у роботі.
Якщо Вам необхідно надіслати додаткові документи або надіслати запит про стан вирішення питання — Ви можете зробити це дистанційно, на пошту Банку info@fuib.com.
Дякуємо за розуміння
Открыл у них кредитную Все можу онлайн. Сотрудник заверила что комисии за операции с личными средствами отсутствуют.
Пополнил на 30 тысяч в терминале. Перевел 1000 себе на монобанк, сняли 30грн.Перезвонил в поддержку, двое сотрудников заверило что комисий за операции с личными средствами нету.Оставил заявку на возврат комисии.
Перевел себе 21 тысячу на виртуальную карту, ничего не сняли, на другой день снял 8000 в банкомате, на чеке комиссия 0.
Хочу подчекнуть, что это все были операции со своими средствами, кредитные никто не трогал.
На третий день обнаружил что банк списал около тысячи комиссии!!! за операции со своими средствами (задним числом). Позвонил в поддержку, это был четвертый сотрудник с которым я общался. Тут уже сказали что за любые операции комиссия 2.9% и отказались возвращать что-либо.
Крайне не рекомендую пользоваться продуктами этого банка, тарифов при открытии карт Вам никто не даст и нормально не скажет
Тарифы тут зависят от сотрудника который взял трубку и они разные!!!
Короче кидалово и полная некомпетенстность
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 січня 2023, 10:32
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розглянути випадок, про який Ви повідомили. Ми розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nenka80 13 січня 2023, 9:45
Внимание. Владелец карты банка ПУМБ 5355280012780118 мошенник. В телеграмм t.me/sigarety_ukn якобы продают товар, после получения денег на сообщения не отвечают, банят. Почему-то именно этот банк чаще всего используют мошенники.
ПУМБ
Відповідь банку
13 січня 2023, 10:57
Доброго дня!

Дякуємо за інформацію, дані передано до відповідного підрозділу банку.
Проблема вирішена
VladimirGd 13 січня 2023, 0:15
Около месяца назад при оформлении депозита в приложении Пумбонлайн меня выкинуло из программы и больше зайти туда у меня возможности нет. Для того, чтоб восстановить доступ в приложение, необходимо, нужно совершить звонок по мобильной сети. Такой возможности у меня нет, роуминг очень дорогой. Просил работников банка связаться со мной через любой мессенджер, однако, они отказались. Хотя в других финучреждениях такой проблемы нет. В одном из банков по интернету даже по видео разговаривал с сотрудником службы безопасности.
Уважаемые руководители ПУМБа, дайте возможность вашим клиентам восстановить доступ в приложение при помощи звонка по мессенджерам, это ведь так просто
ПУМБ
Відповідь банку
13 січня 2023, 10:31
Вітаємо!

Напишіть нам в приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону ми хочемо розібратися в ситуації.
Полезный комментарий
VladimirGd 23 січня 2023, 23:45
Вопрос решили. Скорее всего, без посредничества Минфина, нашего бы не вышло. Спасибо большое
vsevolod2021 12 січня 2023, 16:47
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Бородінська, 16
Отделение № 7 г. Запорожье. При выплате перевода (вестерн юнион) в кассе нет валюты, говорят, что можем выплатить в гривне. А как так? Перевод, валюта получения доллары. А если придет клиент купить валюту, тогда она в наличии. Как банк может выплатить перевод, в котором валюта получения доллары в гривне? Если в системе этого отделения нет долларов, то и перевод невозможно провести! И еще притензия!!! Когда стоишь в кассу, подходит девушка работник банка и говорит «По какому вопросу в кассу? Перевод? Давайте паспорт, я его на телефон сфотографирую и отксерю «На мои возражения, что это не правомерно, она настойчиво просит паспорт!!! В отделениии работает в основном молодежь с надменным видом, кассиры очень доброжелательны.
ПУМБ
Відповідь банку
13 січня 2023, 10:29
Вітаємо!

При відсутності валюти в касі касир може запропонувати Вам отримати кошти в гривні. Якщо саме необхідно отримати кошти у валюти Ви можете зарахувати кошти на валютний рахунок та отримати коли валюта буде в наявості.
AnnnnnnNLN 12 січня 2023, 0:04
Я вирішила закрити свої картки, і розпочався жах. Виявляється що банк ПУМБ не надає такої послуги своїм клієнтам, не можливо закрити онлайн. Всі банки України можуть, а ПУМБ ні. Я намагаюсь прибрати кредитний ліміт з картки і заблокувати її, і тут проблеми …
Консультанти дають абсолютно різну інформацію, все довго і не зрозуміло.
Ви нажаль, найгірший банк який в такий важкий час для нас усіх не змінюєтесь і не стаєте ближчими до клієнтів.
Сподіваюся що я скоро перестану бути вашим клієнтом
ПУМБ
Відповідь банку
12 січня 2023, 12:18
Вітаємо!

Ви можете зменшити кредитній ліміт до 1000 гривень звернувшись на гарячу лінію банку та заблокувати картку через додаток пумб онлайн, а закрити коли буде можливість звернутись у відділення.
Банк працює в рамках діючого ДКБО ьому наразі закрити рахунок є можливість тільки у відділенні!

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝