×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Дуже хороший банк
Коментарі (3)
Кредитная карта
Потом были не понятные манипуляции сотрудником банка, мол для активации карт (в том числе кредитная, от которой я отказывался с самого начала, а мне все приговаривали «вам это ничего не стоит и она потом сама закроется»), закинуть на карту деньги, с кредитной перекинуть на карту ЗП и потом обратно. А сегодня пришло оповещение что по этой кредитке какое-то списание и я должен уже по кредитке.
Почему я должен тратить свое время на то, от чего отказывался? Как так получается, что ваши сотрудники обманным путём впаривают услуги. Что это за манипуляции с финансами при активации карты?
День как получил карту, а уже разочарования и отсутствие сотрудничать с банком.
Ми бажаємо детально розібратися у ситуації та провести внутрішнє розслідування, про результати перевірки ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Банком було проведено перевірку за описаною Вами ситуацією зі співробітником, який Вас обслуговував, проведено роз’яснювальну бесіду, а також додаткове опрацювання в частині дотримання стандартів обслуговування клієнтів.
Як правило, під час обслуговування таких ситуацій не відбувається. Сподіваємося, співпраця з нашим Банком надалі залишатиме лише позитивні враження.
Дякуємо, що звернули на це увагу. Просимо вибачення за завдані незручності!
У разі виникнення додаткових запитань звертайтеся будь ласка на гарячу лінію в телефонному режимі або іншим зручним для Вас способом — email, сайт, через форму зворотнього зв’язку в ПУМБ online. В рамках постійного моніторингу якості обслуговування, що проводиться в банку, всі пропозиції та зауваження клієнтів приймаються, аналізуються і доводяться до відома керівництва.
Коментарі (4)
пумб сам вигадав накопичувальний ліміт 400 тис. грн «з початку військового стану»
Після довгих розмов з підтримкою я накінець вияснив, що підтримка мені не допоможе і мені треба йти у відділення і доводити, що я не осел. Без варіантів.
У відділенні виявилося, що мої рахунки заблоковано по причині того, що на мою карту було переказів більше 400 тис грн. УВАГА!!! «сумарно з моменту початку військового стану»!!!
І посилалися на постанову НБУ, яку я при них же відкрив на офіційному сайті і показав. Там ані словом не було сказано про «накопичувальний ліміт»!
Тобто вони самі собі всіма неправдами встановлюють якісь ліміти в обхід НБУ і прикриваються постановами НБУ, зміст яких вони самі не розуміють з надією на те, що люди тупі і не розберуться.
По суті ви можете самі собі чи дружині із пумба на пумб, чи з моно на пумб переводити одні і ті ж самі 10−15 тис. для різних потреб туди-сюди, а цей ліміт буде накопичуватися і в один прекрасний момент ви опинитесь з заблокованими рахунками і ваші гроші буде безкоштовно використовувати пумб, а вас відправлять у відділення доводити, що ви не терорист і звідки ви маєте 15 тисяч.
Це просто сором!!!
Так, як поводить себе пумб у цей важкий військовий час, безпідставно блокує кошти і як самий завзятий совковий бюрократ місяцями тягне час, принижує людей, заставляє бігати по відділеннях з бумажками і старається максимально довго безкоштовно користатися іхніми грошима, заслуговує найсерйозніших висновків!
Ні один банк у краіні не робив і не робить такого ні до війни, ні під час!
Ви самі вигадали собі накопичувальні ліміти у 400 тис грн з почтаку військового стану!!!
НБУ і близько не випускав таких постанов, ні одна людина у вашій «організаії» не змогла мені надати документальне підтвердження того, що десь така постанова існувала від регулятора, чи вона є нехай навіть і ексклюзасно у вас!
Такому відношенню не місце у сучасній і майбутній Украіні! Ви — сором для країни!
Ми бажаємо розглянути цей випадок детальніше і вже передали Ваше звернення до відповідного відділу. Про результати перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (5)
Військовий
Нам прикро, що обслуговування у нашому відділенні залишило у Вас негативні емоції. Перш за все, хочемо пояснити, що статус військовослужбовця надається відповідно до пункту 15 статті 14 Закону України «Про соціальний та правовий захист військовослужбовців та членів їхніх сімей» та застосовує пільги по кредитам: не нарахування штрафів, пені за невиконання зобов'язань перед Банком, а також процентів за користування кредитом і щомісячної комісії за кредитним договором. Водночас, користування кредитними коштами блокується під час дії цього статусу.
Ми бажаємо розібратися у ситуації та провести внутрішнє розслідування, про результати перевірки ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Ми провели внутрішню перевірку ситуації, що Ви описали.
Дійсно, під час візиту до нашого відділення, Вам був встановлений статус військовослужбовця. Наша колега запропонувала таку опцію, щоб Ви могли користуватися всіма пільгами: відсутність нарахування комісії та відсотків, пені та штрафів у випадку невиконання зобов’язань. На жаль, у Вас не уточнили чи плануєте Ви користуватися кредитним лімітом, через що й виникла ця ситуація. Ми перепрошуємо за цей випадок та вже провели внутрішню роботу для запобігання таких помилок у подальшому. Також хочемо зазначити, що використання власних коштів на рахунку доступне.
Коментарі (7)
Блокування карт та рахунків. Шахраї а не банк
Мій відгук про цей банк самий негативний, крадуть і заморожують кошти клієнтів, бо певно своїх активів немає. Будьте обережні і тікайте з цього банку. Перш чим понести сюда свої кошти (копійки і так бідного народу України) 1000 разів подумайте, 100 разів прочитайте про цей недобанку відгуки. Відгуки тут самі страшні і історії людей читати і не перечитати, про жодний банк України не має скільки негативних відгуків як про пУМБ.
Нам дуже прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу банку. Банк працює згідно діючого законодавства з 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану», згідно якого з 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) через POS-термінали у касі Банку, ПТКС та сформовані заяви на переказ готівки на рахунки до 400 000 грн.
Ми хочемо більш детально розібратися в ситуації. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону
Коментарі (11)
Паршивая овца всё стадо портит.
И так, я подошёл в кассу, в которой обслуживала кассир Томчишина Людмила. Спросил у неё, есть ли в наличии доллары для выплаты по моему депозиту, который закончился сегодня, 17 апреля 2023 года. Она ответила мне, что всё в порядке — валюта в долларах для выплаты есть. Провели операцию по получении валюты, но когда я увидел доллары, которые она для меня подготовила, я сразу отменил операцию, так как это была сильно изношенная валюта, старого образца.
Такую валюту, если бы я её взял, пришлось бы везти в американский банк, так как в нашей стране её бы нигде не приняли, ни в одном банке, ни в одной обменке. Только можно сдать с комиссией 10% за износ. Перед тем, как отменить операцию в кассе, я просил другие купюры, но кассир Томчишина наотрез отказалась, сославшись на то, что других долларов у неё нет. А заведующая отделением мне пояснила, что какой-то их клиент уже 3 дня сдаёт им такую валюту и пока они её не продадут, заказывать через инкассацию ничего не будут. Так как я являюсь vip-клиентом, я обратился и к менеджеру по випам Виктории Иващенко, которая тараторила мне тоже самое, что и кассир и заведующая отделением. То есть толку от того, что ты зачислен в клуб Persona ПУМБ, никакого. Что я могу сказать, отделение на Раисы Окипной 4А, мягко говоря, очень нехорошее. Там работают бесчувственные и непрофессиональные специалисты, грубияны и жулики. Вот такое моё мнение об этом отделении. Люди в нём от безнаказанности и наглости, что хотят, то и делают. И им глубоко наплевать с каким настроением и мнением человек после такого обслуживания будет думать о банке ПУМБ.
Вот такие в кавычках «работники» и создают мнение о нашей украинской банковской системе. После таких событий, вообще, больше не захочешь открывать депозиты в этом отделении банка ПУМБ.
P. S. Благо, пошёл в этот же день в другое отделение банка ПУМБ на улице Митрополита Андрея Шептицкого 4, которое находится в Т Ц Комод. Там моя жена без проблем, не без помощи заведующего отделением Леонида Викторовича Разгонюка, получила свой депозит в долларах купюрами нового образца, в отличном состоянии. Я, конечно, свой депозит не получил, так как кассир Томчишина такого накрутила с проводкой, потом отменой, что финмон банка заблокировал операцию по снятию моей валюты на 24 часа. Леонид Викторович пытался мне помочь в течение часа, но так ничего и не смогли сделать. Зато на следующий день я пришёл в отделение на Митрополита Андрея Шептицкого, 4 и без проблем получил свой депозит в долларах такими же отличными купюрами нового образца. Спасибо огромное персоналу отделение Пумба на улице Митрополита Андрея Шептицкого, 4!
Казалось бы, два отделения одного и того же банка и какие разные коллективы сотрудников. Зло притягивает зло. А добро притягивает добро. Какой поп, такой и приход. Делайте выводы.
Нам прикро, що у Вас залишилися негативні враження від обслуговування у нашому відділенні. Ми неодмінно розберемося в даній ситуації детальніше та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після завершення перевірки.
Коментарі (12)
Неадекватний банк, постійне безпідставне блокування рахунків
Ми бажаємо розглянути цей випадок детальніше і вже передали Ваше звернення до відповідного відділу. Також просимо надіслати нам в особисті повідомлення дату і час звернення на гарячу лінію, щоб ми мали можливість перевірити коректність консультації, наданої нашим оператором.
Коментарі (4)
Контактные данные
От банка вообще нет реакции
Нам прикро, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми хочемо розібратися детальніше та перевірити приналежність Вашого фінансового номеру телефону до анкети іншого клієнта, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Написати коментар
Неадекватний банк. Блокує рахунки.
Я пояснив, що знаходжуся за кордоном, прийти у відділення не можу, мені сказали написати на e-mail info@fuib.com і пояснити ситуацію для розблокування.
Я написав, навіть у форматі офіційного листа на ім'я голови правління, пояснив, сказав, що це я, що готовий пройти ідентифікацію любим каналом зв’язку (відеочат, тощо), а мені у відповідь прийшло питання про причини зарахування на мою дебетову карту 32000 грн у минулому місяці у рамках погашення заборгованості у пільговому періоді моєї кредитки.
Я також направив пояснення і по цьому зарахуванню, хоча я не розумію яким боком тут воно?
Через деякий час прийшло повідомлення, що мені знову треба звернутись у відділення.
Тобто я розумію таким чином мені банк відмовив в обслуговуванні?
Агов, ПУМБе, ви в якому віці і в який час живете? На дворі 21 сторіччя, люди з космосу відеозвязок налагодили і вирішують набагато більш глобальні питання таким чином.
А ви не можете з одним клієнтом зв’язатися у відеочаті і підтвердити особистість в умовах воєнного стану?
Це ви рахуєте нормальна поведінка банку?
Це привід блокувати рахунки?
Це реально неадекватна поведінка банку, дуже низький рівень підтримки, наявність якої взагалі треба поставити під сумнів, вона просто не потрібна. Всі питання у них вирішуються через відділення.
Нам прикро, що користування нашими послугами залишило у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та після детальної перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Перш за все хочемо зазначити, що Банк керується правилами Договору комплексного банківського обслуговування, в якому зазначені умови та порядок надання банком послуг за продуктами банку.
Ваш рахунок та особистий кабінет ПУМБ Online тимчасово заблоковані у зв’язку з необхідністю підтвердження походження коштів за 30.03.2023 року на суму 32000 грн.
Щоб зняти блокування просимо Вас відправити електронний лист з такою інформацією про переказ:
1) ПІБ відправника
2) Контактний номер телефону відправника
3) Суть зарахування коштів
Це можна зробити без відвідування відділення, листом на пошту info@fuib.com
Коментарі (13)
смс від абонента PUMB
На гарячій лінії підтвердили що мене немайє в базі як клієнта банку.
Досить надсилати смс.
Коментарі (2)
БАНК — ВОР
Я вернулся через несколько дней, но оказалось что даже будучи на месте получить свои деньги очень непросто. В банке все построено так, чтоб вы их не получили. Это у ПУМБА такая статья дохода — блокировать деньги людей, а потом требовать 1000 справок, справку что у вас есть справка, и таким образом бесконечно откладывать выплату денег, замучать человека, чтоб у него закончились силы сопротивляться, и тогда деньги остаются у банка, грабеж завершается успешно.
Очень прошу всех людей, кто это читает — никогда не размещать депозиты в этом банке, никогда не размещать ни копейки личных средств и не пользоваться картами этого банка для совершения покупок. Искренне всем желаю не стать жертвами этих мошенников.
Наше внутрішнє розслідування виявило, що Ваш рахунок був заблокований фінансовим моніторингом банку. Так як, Ви не надали довідку, що підтверджує джерело виникнення коштів, банк прийняв рішення про відмову у продовженні ділових відносин. Просимо Вас звернутися до обслуговуючого відділення для переказу заблокованих коштів на рахунок в іншому банку та закриття поточних рахунків у ПУМБ.
Коментарі (36)
Жахлива служба підтримки
Довідка передбачає наявність мокрої печаті, у зв'язку з чим вона видається лише у відділенні банку. Ви зможете отримати довідку у будь-якому відділенні ПУМБ після повернення на територію України. На вимогу законодавства, банк щомісяця передає інформацію про стан погашення кредитів до УБКІ. У разі, якщо клієнт допускає протерміновану заборгованість, ці дані фіксуються в УБКІ, так само, як і подальший факт погашення протермінованої заборгованості клієнтом.
Коментарі (1)
Депозит
Дякую 🤝
Коментарі (3)
Мошенник в вашем банке с номером карты 5355280213286873
Нам прикро, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями зі сторони нашого клієнта. Ми бажаємо розібратися у ситуації та зафіксувати такий випадок, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Написати коментар
Хватит издеваться над людьми!!!
После обращения в банк, сотрудник предоставила информацию, что при открытии военных облигаций не нужно предоставлять никакие документы и мы открыли военные облигации. После окончания срока военных облигаций сотрудник заявил, что все равно нужны документы, подтверждающие доход. После этого были предоставлены справки о доходах всей семьи. Рассматривали их долго, объясняли, что дохода не хватает для разблокировки, предоставьте ещё что-то. Наши доводы о том, что 100 тыс грн, которые пополнены/сняты 10 раз не превратятся в миллион, не были услышаны и восприняты.
После многочисленных жалоб мужа, его счёт разблокировали и перевели деньги на счёт в другом банке, прекратив дальнейшее сотрудничество. А по моему счету вопрос повис в воздухе ещё на несколько месяцев. Прошу разблокировать мои деньги, прекратить сотрудничество и закрыть мой счет навсегда!!!
5355280207936939
Вендаловская Наталья
Коментарі (3)
Чудовий банк з відношеням до клієнтів 10/10
У відділеннях кожного клієнта зустрічають і обслуговують як VIP`а з усмішкою на обличчі. Підтримка в чатах розжовує питання як дитині, що унеможливлює не розуміння відповідді.
Додаткові +++: відсутність більшості комісій, що є у інших банках (не будемо тицяти пальцями на деяких, в кого вона є :D)
Нормальні відсоткові ставки за депозитами.
Простота у використанні додатку, нічого зайвого і важкого, розбереться навіть моя бабуся.
Дякуємо за Ваш відгук та теплі слова! Приємно бачити, що наше облуговування Вас задовольнило. Ми щасливі, що умови наших продуктів Вас влаштовують та покривають Ваші потреби.
Написати коментар
Багато недоліків по сервісу.
2. В налаштуваннях карти відкриті інтернет- платежі але пр цьому банк на власний розсуд заблокував транзакцію. Встановлення дозволу на інтернет-платіж через голосове меню — квест, який я не осилив.
3. Пільговий період за використання кредитних коштів мав би рахуватися з першого іх використання, натомість банк почав рахувати період з дебетної операції (зарахування власних коштів без використання кредитного ліміту).
І це тільки за два тижні користування. Якщо прогресія збережеться — доведеться відмовлятися від їх послуг. Об'єктивно альтернативи є.
Нам прикро, що користування нашою кредитною карткою залишило у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у описаній ситуації детальніше, тому проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Написати коментар
Валютный депозит
Пришлось через оператора оформлять квитанцию, чтобы забрать в касе $.
А у меня ещё один депозит на подходе, у оператора уточнил как мне быть, сразу оформлять квитанцию, нет говорит оператор, вы с начало попробуйте в касе снять, а потом к оператору.
Да нужно забрать последний депозит и всё больше не связываться.
Коментарі (6)
Банк с коллекторами
Коментарі (1)
Пумб как резервный банк неплох, но только до проблемного момента
Оскарження операцій відбувається в два етапи. Після початкового етапу розслідування тривалістю 45 календарних днів, кошти повертаються на баланс власника та блокуються на ньому на додаткові 45 днів. Даний термін встановлений для того, щоб захистити право іншої сторони оскаржити примусове повернення коштів, якщо вона вважає його неправомірним та може надати відповідні підтвердження. У разі, якщо заявка клієнта на оскарження операції задовольняється, заблоковані на балансі кошти стають доступними для використання через 45 днів з моменту повернення та блокування суми на рахунку. Ми передали Ваше звернення у роботу відповідного відділу та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Коментарі (2)