Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Богдан Ч 22 квітня 2023, 20:24
Тиждень не можуть відновити пароль. Футболять з відділення на гарячу лінію, з гарячої лінії в тех підтримку. А в тех підтримці знаєте яка геніальне рішення запропонували? Скинути телефон до заводських налаштувань, бо в них система відправляє повідомлення на вайбер якого в мене ніколи не будо. Ну дякую, в понеділок піду закрию рахунок.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 квітня 2023, 22:38
Вітаємо! Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, дату звернення до технічної підтримки та електронну адресу, щоб ми могли розібратися в ситуації детальніше.
Проблема вирішена
Kasyanov 21 квітня 2023, 16:56
20.04.23 Сотрудники банка приехали прям в офис нашей фирмы, для выдачи карт для ЗП. При получении карты, мне впарили, именно впарили кредитную карту. Я несколько раз сказал сотруднику банка, что мне она не нужна. На что мне сотрудник банка ответил, что это комплект, и только с кредитной картой может выдать мне карту для ЗП (кредитная карта это дополнительная услуга). Так же сотрудник банка сказал, что кредитная карта, потом сама закроется при не использовании (а вот онлайн тех.поддержка сказала что закрыть ее можно, только написав заявление в отделении банка).
Потом были не понятные манипуляции сотрудником банка, мол для активации карт (в том числе кредитная, от которой я отказывался с самого начала, а мне все приговаривали «вам это ничего не стоит и она потом сама закроется»), закинуть на карту деньги, с кредитной перекинуть на карту ЗП и потом обратно. А сегодня пришло оповещение что по этой кредитке какое-то списание и я должен уже по кредитке.

Почему я должен тратить свое время на то, от чего отказывался? Как так получается, что ваши сотрудники обманным путём впаривают услуги. Что это за манипуляции с финансами при активации карты?

День как получил карту, а уже разочарования и отсутствие сотрудничать с банком.
ПУМБ
Відповідь банку
22 квітня 2023, 9:31
Вітаємо!

Ми бажаємо детально розібратися у ситуації та провести внутрішнє розслідування, про результати перевірки ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 31 травня 2023, 18:49
Євгенію, дякуємо, що знайшли час і повідомили про ситуацію, що склалася!

Банком було проведено перевірку за описаною Вами ситуацією зі співробітником, який Вас обслуговував, проведено роз’яснювальну бесіду, а також додаткове опрацювання в частині дотримання стандартів обслуговування клієнтів.

Як правило, під час обслуговування таких ситуацій не відбувається. Сподіваємося, співпраця з нашим Банком надалі залишатиме лише позитивні враження.

Дякуємо, що звернули на це увагу. Просимо вибачення за завдані незручності!

У разі виникнення додаткових запитань звертайтеся будь ласка на гарячу лінію в телефонному режимі або іншим зручним для Вас способом — email, сайт, через форму зворотнього зв’язку в ПУМБ online. В рамках постійного моніторингу якості обслуговування, що проводиться в банку, всі пропозиції та зауваження клієнтів приймаються, аналізуються і доводяться до відома керівництва.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
malinin007 20 квітня 2023, 19:09
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Бородінська, 16
У червні 2022 року пумб заблокував всі мої рахунки, у тому числі і зарплатний.

Після довгих розмов з підтримкою я накінець вияснив, що підтримка мені не допоможе і мені треба йти у відділення і доводити, що я не осел. Без варіантів.
У відділенні виявилося, що мої рахунки заблоковано по причині того, що на мою карту було переказів більше 400 тис грн. УВАГА!!! «сумарно з моменту початку військового стану»!!!
І посилалися на постанову НБУ, яку я при них же відкрив на офіційному сайті і показав. Там ані словом не було сказано про «накопичувальний ліміт»!
Тобто вони самі собі всіма неправдами встановлюють якісь ліміти в обхід НБУ і прикриваються постановами НБУ, зміст яких вони самі не розуміють з надією на те, що люди тупі і не розберуться.

По суті ви можете самі собі чи дружині із пумба на пумб, чи з моно на пумб переводити одні і ті ж самі 10−15 тис. для різних потреб туди-сюди, а цей ліміт буде накопичуватися і в один прекрасний момент ви опинитесь з заблокованими рахунками і ваші гроші буде безкоштовно використовувати пумб, а вас відправлять у відділення доводити, що ви не терорист і звідки ви маєте 15 тисяч.

Це просто сором!!!

Так, як поводить себе пумб у цей важкий військовий час, безпідставно блокує кошти і як самий завзятий совковий бюрократ місяцями тягне час, принижує людей, заставляє бігати по відділеннях з бумажками і старається максимально довго безкоштовно користатися іхніми грошима, заслуговує найсерйозніших висновків!

Ні один банк у краіні не робив і не робить такого ні до війни, ні під час!
Ви самі вигадали собі накопичувальні ліміти у 400 тис грн з почтаку військового стану!!!

НБУ і близько не випускав таких постанов, ні одна людина у вашій «організаії» не змогла мені надати документальне підтвердження того, що десь така постанова існувала від регулятора, чи вона є нехай навіть і ексклюзасно у вас!

Такому відношенню не місце у сучасній і майбутній Украіні! Ви — сором для країни!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 квітня 2023, 10:05
Вітаємо!

Ми бажаємо розглянути цей випадок детальніше і вже передали Ваше звернення до відповідного відділу. Про результати перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Прийшов у банк (місто Нікополь) відновити втрачену кредитну картку (повністю погашена, ліміт 15 т.), я був у військовій формі. Співробітник одразу спитала, чи не хочу я встановити собі в системі статут «Військовий». Я сказав, чому б і ні, і спитав, а що це дає, на що мені відповіли, що типу нічого такого, просто буде стояли статус військовий. Я погодився. Надав документи, що я військовий. Отримавши картку я не користувався кредитними коштами деякий час. Коди я захотів купити в магазині товар, розрахуватись кредитними коштами не зміг, бо готівки не було з собою. Подзвонивши на гарячу лінію банку, виявились що військовим закривають кредитні ліміти, навіть якщо ти платоспроможний і вчасно завжди повертав гроші. Тож, не дуже шанований мною ПУМБ банк, це з вашої сторони неповага до військових, і ваш співробітник теж показав себе некомпетентним, або спеціально змовчав про умови, статусу «військовий» у вашому банку. Ганьба вам.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 квітня 2023, 9:40
Вітаємо!

Нам прикро, що обслуговування у нашому відділенні залишило у Вас негативні емоції. Перш за все, хочемо пояснити, що статус військовослужбовця надається відповідно до пункту 15 статті 14 Закону України «Про соціальний та правовий захист військовослужбовців та членів їхніх сімей» та застосовує пільги по кредитам: не нарахування штрафів, пені за невиконання зобов'язань перед Банком, а також процентів за користування кредитом і щомісячної комісії за кредитним договором. Водночас, користування кредитними коштами блокується під час дії цього статусу.

Ми бажаємо розібратися у ситуації та провести внутрішнє розслідування, про результати перевірки ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 26 квітня 2023, 15:29
Вітаємо, Сергію!

Ми провели внутрішню перевірку ситуації, що Ви описали.
Дійсно, під час візиту до нашого відділення, Вам був встановлений статус військовослужбовця. Наша колега запропонувала таку опцію, щоб Ви могли користуватися всіма пільгами: відсутність нарахування комісії та відсотків, пені та штрафів у випадку невиконання зобов’язань. На жаль, у Вас не уточнили чи плануєте Ви користуватися кредитним лімітом, через що й виникла ця ситуація. Ми перепрошуємо за цей випадок та вже провели внутрішню роботу для запобігання таких помилок у подальшому. Також хочемо зазначити, що використання власних коштів на рахунку доступне.
Feni4ka 20 квітня 2023, 9:02
Років 2 назад вирішила відкрити дебетну і кредитну карту в цьому недобанку, так як умови на всі обслуговування і операції по карті все карта 0%. Гарні умови, кругом нуль, знімання готівки, поповнення карти, перекази між іншими банками, поповнення мобільного, але як каже тепер мій чоловік — безкоштовний сир лише в мишоловці, от так і сталось. В один прекрасний момент мої рахунки заблоковано, я як останній терорист потрапила під фінмоніторинг цього недобанку, з мене вимагають кучу бумажок, чеків і документів про те де я взяла кошти, Куда тратила на які карти переводила і в яких цілях… Агов!!! Ви в своєму умі??? Як людина може знати і пам’ятати Куда витрачала свої особисті кошти рік чи півтора назад??? Ви так гарно співали пісні коли відкривали рахунок в вашому недобанку, кричали 400 тис в місяць дозволений ліміт фіз особам оборот власних коштів по карті, а тепер не перевищивши цього місячного ліміту ви додовбались дати вам за весь період звітність. Все добре там з гумором у вас??? Я мала спадок який отримала від продажу бабціноі квартири в москві ще в далекому 2011 році, за ці кошти купувала іншу квартиру в Києві а потім продала, сплативши всі податки та збори до пенсійного фонду України, це мої власні кошти, і якщо їх навіть 2 чи 3 міліона, це мої кошти. З якого дива я тепер маю перед вами робити звітність за покупку трусів чи сумочки в інтернеті, чи оплати може стриптизерів послуги яких я їм оплачувала на карту.

Мій відгук про цей банк самий негативний, крадуть і заморожують кошти клієнтів, бо певно своїх активів немає. Будьте обережні і тікайте з цього банку. Перш чим понести сюда свої кошти (копійки і так бідного народу України) 1000 разів подумайте, 100 разів прочитайте про цей недобанку відгуки. Відгуки тут самі страшні і історії людей читати і не перечитати, про жодний банк України не має скільки негативних відгуків як про пУМБ.
ПУМБ
Відповідь банку
20 квітня 2023, 10:23
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу банку. Банк працює згідно діючого законодавства з 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану», згідно якого з 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) через POS-термінали у касі Банку, ПТКС та сформовані заяви на переказ готівки на рахунки до 400 000 грн.
Ми хочемо більш детально розібратися в ситуації. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону
Проблема вирішена
Вакуленко Павел 18 квітня 2023, 22:50
Відділення за адресою: Київ, вул. Раїси Окіпної, 4-А
У меня и моей жены закончились валютные депозиты. Я пришёл в отделение банка Пумб на Раисы Окипной 4А, чтобы забрать свои деньги. Перед тем, как должен был закончиться мой валютный депозит, я заходил в это отделение, чтобы узнать, нужно ли заказывать валюту заранее. Заведующая отделением Малюченко Юлия Васильевна заверила меня, что этого делать не нужно, так как валюта всегда есть в наличии.
И так, я подошёл в кассу, в которой обслуживала кассир Томчишина Людмила. Спросил у неё, есть ли в наличии доллары для выплаты по моему депозиту, который закончился сегодня, 17 апреля 2023 года. Она ответила мне, что всё в порядке — валюта в долларах для выплаты есть. Провели операцию по получении валюты, но когда я увидел доллары, которые она для меня подготовила, я сразу отменил операцию, так как это была сильно изношенная валюта, старого образца.
Такую валюту, если бы я её взял, пришлось бы везти в американский банк, так как в нашей стране её бы нигде не приняли, ни в одном банке, ни в одной обменке. Только можно сдать с комиссией 10% за износ. Перед тем, как отменить операцию в кассе, я просил другие купюры, но кассир Томчишина наотрез отказалась, сославшись на то, что других долларов у неё нет. А заведующая отделением мне пояснила, что какой-то их клиент уже 3 дня сдаёт им такую валюту и пока они её не продадут, заказывать через инкассацию ничего не будут. Так как я являюсь vip-клиентом, я обратился и к менеджеру по випам Виктории Иващенко, которая тараторила мне тоже самое, что и кассир и заведующая отделением. То есть толку от того, что ты зачислен в клуб Persona ПУМБ, никакого. Что я могу сказать, отделение на Раисы Окипной 4А, мягко говоря, очень нехорошее. Там работают бесчувственные и непрофессиональные специалисты, грубияны и жулики. Вот такое моё мнение об этом отделении. Люди в нём от безнаказанности и наглости, что хотят, то и делают. И им глубоко наплевать с каким настроением и мнением человек после такого обслуживания будет думать о банке ПУМБ.
Вот такие в кавычках «работники» и создают мнение о нашей украинской банковской системе. После таких событий, вообще, больше не захочешь открывать депозиты в этом отделении банка ПУМБ.
P. S. Благо, пошёл в этот же день в другое отделение банка ПУМБ на улице Митрополита Андрея Шептицкого 4, которое находится в Т Ц Комод. Там моя жена без проблем, не без помощи заведующего отделением Леонида Викторовича Разгонюка, получила свой депозит в долларах купюрами нового образца, в отличном состоянии. Я, конечно, свой депозит не получил, так как кассир Томчишина такого накрутила с проводкой, потом отменой, что финмон банка заблокировал операцию по снятию моей валюты на 24 часа. Леонид Викторович пытался мне помочь в течение часа, но так ничего и не смогли сделать. Зато на следующий день я пришёл в отделение на Митрополита Андрея Шептицкого, 4 и без проблем получил свой депозит в долларах такими же отличными купюрами нового образца. Спасибо огромное персоналу отделение Пумба на улице Митрополита Андрея Шептицкого, 4!
Казалось бы, два отделения одного и того же банка и какие разные коллективы сотрудников. Зло притягивает зло. А добро притягивает добро. Какой поп, такой и приход. Делайте выводы.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 квітня 2023, 9:34
Вітаємо, Павле!

Нам прикро, що у Вас залишилися негативні враження від обслуговування у нашому відділенні. Ми неодмінно розберемося в даній ситуації детальніше та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після завершення перевірки.
Проблема вирішена
AlexeyBeley 18 квітня 2023, 11:47
Відділення за адресою: Львів, вул. Грюнвальдская, 5-А
Я клієнт того банку вже майже рік і за цей час не було жодного місяца коли б банк без всякої підстави не блокував би мені рахунки ніби то для проведеня перевірки на пару днів. І кожен раз я надаю банку той самий пакет документів — довідку про доходи і поясненя якогось зарахування по якому не було ніякої скарги від відправника! Вони що їх там не зберігають??? І кожен раз треба з’являтися в банк щоб надати ту ж саму інформацію! В минулому місяці банк заблокував карту і робив перевірку 21 день після чого попросив надати обгрунтування зарахування яке було пів року назад! Все надав, розблокували, проходе два тижні і знов блок- теж саме, надайте обгрунтування доходів, хоча кожен раз я надаю податкову декларацію з більш ніж достатнім доходом для такого руху грошей що є в мене по рахунках і знов чекайте 10 робочіх днів- тобто мінімум 2 тижні! Я не розумію зміст ціх перевірок- якщо проходе перевірка і сб каже все добре, що змінюється за два тижні щоб робити знов перевірку і знов її треба робити два тижні??? Переглянути два документа треба два тижні?! Здається мені банк просто таким чином утримує гроші клієнтів підвищує свою ліквідність. Банк ніколи не відповідає на скарги та запити, в минулий раз я надав майже десять запитів і скарг перед тим як до мене в кінці кінців через місяц зателефонували, СБ взагалі жахливе, особливо оператор Владислав який дозволяє собі кидати слухавку, перебивати та не слухати клієнта. Тільки на відділені є нормальний сервіс і бажання допомогти від дівчаток- операторів, але вони так саме нічого не можуть зробити так як СБ ігнорує і їх запити та уточнення. Отже останній раз — не вирішиться нормально питання переводжу всі гроші в Приват.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 18 квітня 2023, 14:18
Вітаємо!

Ми бажаємо розглянути цей випадок детальніше і вже передали Ваше звернення до відповідного відділу. Також просимо надіслати нам в особисті повідомлення дату і час звернення на гарячу лінію, щоб ми мали можливість перевірити коректність консультації, наданої нашим оператором.
Jaroslav 82 15 квітня 2023, 12:06
Финансовый номер попал к другому клиенту, как такое вообще может быть, слава богу доллары нельзя пересылать по Украине.
От банка вообще нет реакции
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 квітня 2023, 13:31
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми хочемо розібратися детальніше та перевірити приналежність Вашого фінансового номеру телефону до анкети іншого клієнта, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
malinin007 14 квітня 2023, 14:23
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Бородінська, 16
Пару днів назад виявив, що не можу зайти в ПУМБ онлайн. Знаходжуся за кордоном, подзвонив у підтримку з сайту банку, виявилося, що мої рахунки і онлайн банкінг заблоковано по причині того, що була спроба входу з неавторизованого пристрою. Не маю уяви які причини цього, підозрюю, що можливо очистились якісь кеші і система це так сприйняла. Сказали, що розблокування можливе через відділення.

Я пояснив, що знаходжуся за кордоном, прийти у відділення не можу, мені сказали написати на e-mail info@fuib.com і пояснити ситуацію для розблокування.

Я написав, навіть у форматі офіційного листа на ім'я голови правління, пояснив, сказав, що це я, що готовий пройти ідентифікацію любим каналом зв’язку (відеочат, тощо), а мені у відповідь прийшло питання про причини зарахування на мою дебетову карту 32000 грн у минулому місяці у рамках погашення заборгованості у пільговому періоді моєї кредитки.

Я також направив пояснення і по цьому зарахуванню, хоча я не розумію яким боком тут воно?

Через деякий час прийшло повідомлення, що мені знову треба звернутись у відділення.

Тобто я розумію таким чином мені банк відмовив в обслуговуванні?

Агов, ПУМБе, ви в якому віці і в який час живете? На дворі 21 сторіччя, люди з космосу відеозвязок налагодили і вирішують набагато більш глобальні питання таким чином.

А ви не можете з одним клієнтом зв’язатися у відеочаті і підтвердити особистість в умовах воєнного стану?
Це ви рахуєте нормальна поведінка банку?
Це привід блокувати рахунки?

Це реально неадекватна поведінка банку, дуже низький рівень підтримки, наявність якої взагалі треба поставити під сумнів, вона просто не потрібна. Всі питання у них вирішуються через відділення.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 квітня 2023, 16:01
Вітаємо!

Нам прикро, що користування нашими послугами залишило у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та після детальної перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 15 квітня 2023, 10:39
Вітаємо, Ігоре!

Перш за все хочемо зазначити, що Банк керується правилами Договору комплексного банківського обслуговування, в якому зазначені умови та порядок надання банком послуг за продуктами банку.

Ваш рахунок та особистий кабінет ПУМБ Online тимчасово заблоковані у зв’язку з необхідністю підтвердження походження коштів за 30.03.2023 року на суму 32000 грн.

Щоб зняти блокування просимо Вас відправити електронний лист з такою інформацією про переказ:
1) ПІБ відправника
2) Контактний номер телефону відправника
3) Суть зарахування коштів

Це можна зробити без відвідування відділення, листом на пошту info@fuib.com
Артем Чернишов 13 квітня 2023, 10:14
Доброго дня приходять смс від абонента PUMB з проханням оплатити кредит.

На гарячій лінії підтвердили що мене немайє в базі як клієнта банку.

Досить надсилати смс.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 13 квітня 2023, 11:39
Вітаємо! Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону, на який надходять СМС. По можливості також просимо вказати дату і час повідомлень.
Ілля Пугачов 11 квітня 2023, 17:44
Відділення за адресою: Львів, вул. Шолом-Алейхема, 1
Под надумаными предлогами банк мне заблокировал мои личные средства на счету — 25000 грн. Это случилось как только я выехал за границу, таким образом банк оставил меня за границей в безвыходном положении. Рассчет банка понятен — человек скорее всего не вернется и не сможет добиться возвращения своих средств.
Я вернулся через несколько дней, но оказалось что даже будучи на месте получить свои деньги очень непросто. В банке все построено так, чтоб вы их не получили. Это у ПУМБА такая статья дохода — блокировать деньги людей, а потом требовать 1000 справок, справку что у вас есть справка, и таким образом бесконечно откладывать выплату денег, замучать человека, чтоб у него закончились силы сопротивляться, и тогда деньги остаются у банка, грабеж завершается успешно.
Очень прошу всех людей, кто это читает — никогда не размещать депозиты в этом банке, никогда не размещать ни копейки личных средств и не пользоваться картами этого банка для совершения покупок. Искренне всем желаю не стать жертвами этих мошенников.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 квітня 2023, 21:51
Вітаємо! Нам прикро, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю. Ми бажаємо розібратися в описаній ситуації детальніше. Інформації із Вашої заявки достатньо для початку розслідування. Ми неодмінно в усьому розберемося та надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 21 квітня 2023, 10:53
Вітаємо!

Наше внутрішнє розслідування виявило, що Ваш рахунок був заблокований фінансовим моніторингом банку. Так як, Ви не надали довідку, що підтверджує джерело виникнення коштів, банк прийняв рішення про відмову у продовженні ділових відносин. Просимо Вас звернутися до обслуговуючого відділення для переказу заблокованих коштів на рахунок в іншому банку та закриття поточних рахунків у ПУМБ.
Проблема вирішена
Katerynak007 11 квітня 2023, 12:26
Мала прострочену заборгованість в банку, погасила її, звернулась до служби підтримки для того, щоб мені надали довідку що я не маю заборгованості, або ж хоча б завчасно оновили інформації на УБКІ, із запропоновах мною варіантів мені відмовили у всіх. Довідку я можу отримати тільки у відділені за їх умовами, але банку абсолютно плювати, що ось більше року в Україні повномаштабна війна і не в кожної людини є змога витрачати кошти на поїздки до банку, бо о новина, вона може мешкати вже геть в іншому місті чи навіть селі, де віділення і близько не має, бо із-за бойових дій була вимушена кудись переїхати. Попросила до чату підключити супервізора, щоб він допоміг знайти якийсь компроміс у вирішені мого запиту, замість цього оператор просто завершив зі мною діалог. Я зараз вже маю більш-менш стабільне життя і почала виплачувати борги, але з таким відношенням до клієнтів просто не хочеться згадувати про цей банк. Я такого наплювательського ставлення не зустрічала ще в жодному з українських банків. Панове, це дно.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 квітня 2023, 21:55
Вітаємо!

Довідка передбачає наявність мокрої печаті, у зв'язку з чим вона видається лише у відділенні банку. Ви зможете отримати довідку у будь-якому відділенні ПУМБ після повернення на територію України. На вимогу законодавства, банк щомісяця передає інформацію про стан погашення кредитів до УБКІ. У разі, якщо клієнт допускає протерміновану заборгованість, ці дані фіксуються в УБКІ, так само, як і подальший факт погашення протермінованої заборгованості клієнтом.
Віктор Демченко 10 квітня 2023, 17:45
В кінці березня 2023р. закінчився термін дії валютного депозиту і в цей же день, по платіжній картці ВсеКарта без попереднього замовлення і без додаткових комісій і відсотків у касі ПУМБ, отримав готівкою всю суму депозиту.
Дякую 🤝
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 квітня 2023, 20:42
Вітаємо! Щиро дякуємо за співпрацю та довіру. Працюємо для Вас!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
helpdesk 8 квітня 2023, 15:53
Мошенник в вашем банке с номером карты 5355280213286873 и номерами телефонов +380999074317 +380962681166
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 квітня 2023, 10:02
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями зі сторони нашого клієнта. Ми бажаємо розібратися у ситуації та зафіксувати такий випадок, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Алексей Т 7 квітня 2023, 18:32
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 104
В мае 2022 года Пумб заблокировал карту, на которой около 100 тыс грн.
После обращения в банк, сотрудник предоставила информацию, что при открытии военных облигаций не нужно предоставлять никакие документы и мы открыли военные облигации. После окончания срока военных облигаций сотрудник заявил, что все равно нужны документы, подтверждающие доход. После этого были предоставлены справки о доходах всей семьи. Рассматривали их долго, объясняли, что дохода не хватает для разблокировки, предоставьте ещё что-то. Наши доводы о том, что 100 тыс грн, которые пополнены/сняты 10 раз не превратятся в миллион, не были услышаны и восприняты.
После многочисленных жалоб мужа, его счёт разблокировали и перевели деньги на счёт в другом банке, прекратив дальнейшее сотрудничество. А по моему счету вопрос повис в воздухе ещё на несколько месяцев. Прошу разблокировать мои деньги, прекратить сотрудничество и закрыть мой счет навсегда!!!

5355280207936939

Вендаловская Наталья
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 квітня 2023, 21:01
Вітаємо, Наталю! В цілях захисту Вашої конфіденційної інформації рекомендуємо не залишати у відкритому доступі персональні дані. Ми надали зворотній з'язок по Вашому зверненню у особистих повідомленнях, просимо перевірити дірект.
Обслуговування клієнтів на висоті, персонал підбираєте дуже круто :)
У відділеннях кожного клієнта зустрічають і обслуговують як VIP`а з усмішкою на обличчі. Підтримка в чатах розжовує питання як дитині, що унеможливлює не розуміння відповідді.
Додаткові +++: відсутність більшості комісій, що є у інших банках (не будемо тицяти пальцями на деяких, в кого вона є :D)
Нормальні відсоткові ставки за депозитами.
Простота у використанні додатку, нічого зайвого і важкого, розбереться навіть моя бабуся.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 7 квітня 2023, 19:16
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук та теплі слова! Приємно бачити, що наше облуговування Вас задовольнило. Ми щасливі, що умови наших продуктів Вас влаштовують та покривають Ваші потреби.
Проблема вирішена
Олександр Кравченко 6 квітня 2023, 16:03
1. Відразу після отримання карти змінив пін-код в банкоматі, але через декілька днв, коли не зміг ввести його при розрухунку, виявилося що він знову змігився на початковий.
2. В налаштуваннях карти відкриті інтернет- платежі але пр цьому банк на власний розсуд заблокував транзакцію. Встановлення дозволу на інтернет-платіж через голосове меню — квест, який я не осилив.
3. Пільговий період за використання кредитних коштів мав би рахуватися з першого іх використання, натомість банк почав рахувати період з дебетної операції (зарахування власних коштів без використання кредитного ліміту).
І це тільки за два тижні користування. Якщо прогресія збережеться — доведеться відмовлятися від їх послуг. Об'єктивно альтернативи є.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 квітня 2023, 16:45
Вітаємо!

Нам прикро, що користування нашою кредитною карткою залишило у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у описаній ситуації детальніше, тому проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fatchenko 6 квітня 2023, 1:19
По окончанию валютного депозита доллары зачислились на валютную карту, но снять в кассе не смог, потребовали комиссию 1%, а касир мне заявляет, что доллары должны ещё месяц на карточке пролежать, чтобы потом без процентов снять. Несмотря на то что в договоре указано что депозит по окончанию возвращают без процентов.
Пришлось через оператора оформлять квитанцию, чтобы забрать в касе $.
А у меня ещё один депозит на подходе, у оператора уточнил как мне быть, сразу оформлять квитанцию, нет говорит оператор, вы с начало попробуйте в касе снять, а потом к оператору.
Да нужно забрать последний депозит и всё больше не связываться.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 квітня 2023, 9:18
Вітаємо! Згідно поточних тарифів банку, зняття готівки з доларового рахунку у касі відбувається без комісії, якщо сумарно на поточних та депозитних рахунках клієнта в USD у період з 1-го числа по передостанній робочий день календарного місяця щоденно знаходилось не менше 500 USD. За дотримання цієї умови клієнт може без комісії зняти готівку у касі двічі за місяць на загальну суму менше 500 000,01 грн в еквіваленті. В іншому випадку зняття готівки відбувається з комісією 1%.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Светлана Неволина 5 квітня 2023, 16:23
Дополняю свой отзыв! Сегодня мне позвонили 3 раза с требованиями оплатить просроченную на месяц рассрочку! Это не банк, это коллекторская контора! Мой номер телефона был куда-то слит, в нарушение Закона Украины «О защите персональных данных», поскольку мне стали писать всевозможные конторки с предложениями взять у них кредит, к которым я никогда не обращалась, и мой номер им взять было негде. Особенно подозрительно, то, что пишут они мне одновременно с ПУМБ. Бегите от этого банка, нн связывайтесь!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 5 квітня 2023, 19:29
Вітаємо, Світлано! Ми вже передали Ваше звернення на розгляд уповноваженого відділу і неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів розслідування.
Проблема вирішена
kutta55 5 квітня 2023, 15:28
6 марта снимал 4600 грн в банкомате Приват Банка на Гната Хоткевича (Киев). Банкомат начал отсчет купюр, но в итоге заглючил и выключился. Соответственно никаких наличных денег выдано не было, но с карты деньги были успешно списаны. В этот же день подал заявку в Пумб, сказали ждать до месяца рассмотрения, т.к. нужно подать запрос в Приват и ждать инкассации. 14 марта деньги какбыл вернулись на счет, но пользоваться ими нельзя до 45 дней :)) Как сказали в колл-центре — такие правила, а вдруг Приват захочет оспорить операцию) На вопрос оператору — Так Приват передал Вам информацию, что деньги действительно небыли выданы, вы же мне их вернули, зачем им оспаривать операцию? Ответ оператора — Такие правила. По состоянию на 05.04 — мои деньги так и небыли разблокированы. Поэтому оставляю отзыв с предупреждением для всех пользователей Пумба — в ситуации, если банкомат не выдаст Вам деньги, но спишет их с карты, знайте, ждать полноценного возврата Вам нужно будет до 1.5 месяца так точно.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 5 квітня 2023, 19:14
Вітаємо!

Оскарження операцій відбувається в два етапи. Після початкового етапу розслідування тривалістю 45 календарних днів, кошти повертаються на баланс власника та блокуються на ньому на додаткові 45 днів. Даний термін встановлений для того, щоб захистити право іншої сторони оскаржити примусове повернення коштів, якщо вона вважає його неправомірним та може надати відповідні підтвердження. У разі, якщо заявка клієнта на оскарження операції задовольняється, заблоковані на балансі кошти стають доступними для використання через 45 днів з моменту повернення та блокування суми на рахунку. Ми передали Ваше звернення у роботу відповідного відділу та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝