×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.5 | 45.2 |
PLN | 10.3 | 10.8 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Отказываются разблокировать счет в банке.
Прикро, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації. Після цього неодмінно надамо зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали у приватні повідомлення.
Коментарі (19)
Це шахрай просить гроші і не відсилає товар
це його карточка 5355 2800 2565 7378
Дякуємо, що проінформували про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку.
Рекомендуємо Вам зателефонувати за номерами на гарячу лінію, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Коментарі (3)
Комиссия за размен купюр на монеты
заменяя их монетами.
В банкоматы обычно заправляют купюры
номиналом от 100 грн и выше.
А банк ПУМБ незаконно ввел комиссию за обмен бумажных купюр на мелкие монеты.
Даже сняти с карточного счета через кассу наличных, если они будут монетами, подпадает под дополнительные комиссии.
Считаю это нарушением правил денежного обращения в Украине…
Банк має право встановлювати власний тариф на будь-які касові операції. В тому числі встановлено комісію «Обмін банкнот на монети (і навпаки)» — 0,07 UAH без ПДВ за кожну монету.
Коментарі (7)
Прошу в сприянні повернути кошти помилково перераховані шахраям.
Дякуємо, що проінформували про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку.
Рекомендуємо Вам зателефонувати за номерами на гарячу лінію, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Коментарі (5)
Телеграм скамери
Повідомлення стосується номера карти телеграм скамерів, які публікують в закритих телеграм каналах неправдиву інформацію про дітей та підлітків, а потім вимагають гроші для видалення цих дописів. Номер карти 5355 2800 2003 1496
Будьте обачні. Було б добре якби банк зі своєї сторони також відреагував.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Коментарі (1)
Приховані умови та нечесне списання плати за обслуговування в ПУМБ!
Я є преміальним клієнтом ПУМБ, і для безкоштовного обслуговування потрібно здійснювати безготівкові витрати понад 10 000 грн на місяць.
20.01.2025 я отримав офіційне повідомлення від банку (додаю скріншот), у якому чітко зазначено: щоб користуватися преміальним пакетом безкоштовно, потрібно зробити ще 924 грн витрат до кінця місяця.
Я виконав цю умову та здійснив останню необхідну покупку 31.01.2025, однак банк не врахував цю транзакцію у січневий розрахунок, тому що вона провелася тільки 01.02.2025. В результаті мені без попередження списали плату за обслуговування.
У підтримці пояснили, що транзакції враховуються не за фактом оплати, а лише після їх обробки банком, тобто витрати 31 числа переходять на наступний місяць. Але чому ця інформація не вказана у комунікаціях?!
Вважаю це відвертим введенням в оману: клієнту кажуть витрачати до кінця місяця, а потім просто не зараховують ці платежі в потрібний період! Якщо у вас преміальна картка в ПУМБ — будьте уважні, щоб не стати жертвою таких «неочевидних» правил.
Коментарі (3)
Припинення ділових відносин
Живу в Дніпропетровській, у нас в місті відділення нема, найближче в м. Кривий Ріг, що майже за 100 км, на гаряч ліній кажуть, цитую:
Якщо немає змоги звернутись самостійно, може звернутись довірена особа за наявності нотаріальної довіреності. В довіреності мають бути прописані відповідні повноваження (закриття рахунку).
Мої пояснення не слухають, іншої можливості перерахувати кошти не існує.
Я надіюсь представник банку прочитає цей допис, як мені бути, поясню ще, я живу сам, приходить тільки соц працівник. абсолютно нема можливості когось посилати за 100 км. Як бути в такій ситуації, у вас повинен бути якись відділ по нестандартних ситуаціях.
Адже відкрити рахунок, через Дію можно, а закрити тільки фізично. Чому не можно прислати заяву дистанційно, адже існую Дія підпис, підписати мої підписом.
Бо це дуже походить на розрахунок на те що кліент не захоче возитися з незначними сумами, і просто заберете кошти
Нам прикро, що Ви маєте негативний досвід роботи з нами. Ми бажаємо перевірити детальніше інформацію. За результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали у приватні повідомлення.
Коментарі (24)
Не отдали деньги Ria ***
В системе Ria деньги получены получала онлайн через кабинет банка все прошло потом пишет техническая ошибка, но на сайте деньги получены, а физически нету денег на линии говорят ждите и толку 0 деньги нужны на жизнь имейте совесть
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали у приватні повідомлення.
Коментарі (7)
Банк не віддає мені мої кошти
Шкодуємо, що у Вас виникла негативна думка про наш банк. Ми перевіримо детально дану ситуацію та надамо зворотний зв'язок.
Коментарі (6)
воруют
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Обмеження видаткових операцій
Нам прикро, що Ви маєте негативний досвід роботи з нами. Ми бажаємо перевірити детальніше інформацію, тому написали у приватні повідомлення для уточнення даних. За результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (4)
Блокируют счета
Коментарі (2)
Банк став топовим
Серед плюсів:
Повністю автоматизована реєстрація і відкриття рахунків.
Гарний функціонал особистого кабінету.
Чудова кешбек програма.
З кредитної програми, автоматичне оформлення, самостійне регулювання кредитного ліміту, великий бонус це програма розстрочки, дуже багато магазинів партнерів.
Гарна підтримка. Не доводиться чекати по пів години на відповідь оператора.
Хотілося би покращення розділу платежів.
А саме оновлення списку компаній.
Так як інколи не знаходить багато чого. Особливо розділу комунальних платежів.
А так оцінка 5 тверда.
Ми дуже раді, що Ви задоволені обслуговуванням та продуктами нашого банку. Дякуємо, що так високо оцінили нашу роботу, це надзвичайно важливо для нас!
Написати коментар
Недбалість або порушення?
Банк після блокування моєї карти не надав на мій ресурс електронний та телефонний цю інформацію, тим самим позбавив мене можливості реагувати на подію в п’ятиденний термін. Документообміну не відбулось. Банк відмовив у співпраці.
Очікую відповідь на мою скаргу.
Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Коментарі (1)
Шахраї купляють онлайн кабінети
Департамент безпеки банку на постійній основі проводить ретельні перевірки та контролює подібні шахрайські схеми, але, на жаль, банк не може попередньо передбачити такі ситуації. Підписуючи договір з банком клієнт має ознайомитися з умовами щодо передачі особистих даних третім особам та про наслідки таких дій.
В разі виникнення подібних ситуацій, просимо одразу звертатися у підтримку нашого банку для того, аби оперативно вжити необхідних заходів.
Номери гарячої лінії:
044 290 7 290
050 290 7 290
096 290 7 290
093 290 7 290
Також можна зателефонувати із сайту банку: https://www.pumb.ua/ (Послуга «Зателефонувати Online» в кінці сторінки).
Коментарі (2)
Блок по видаткових рахунках
В банке говорят что пришла жалоба и требуют возврат средств, поскольку никого я не обманывал, отдавать СВОИ деньги за СВОЙ актив я не собираюсь, человек сам либо отдал свой лк мошеннику добровольно, либо его взломали, это уже дело безопасности банка, отказались принимать заяву о расторжении договора, сказали просто ждать пока банк в одностороннем порядке закроет счет. На вопрос сколько это займет времени скромно разводили глазами на уровень плеч не назвав даже примерный строк. На сегодняшний день уже 2+ месяца нет никакой информации со стороны банка, он просто присвоил незаконно мои деньги себе не давая никакой обратной связи, документы которые я им предоставил им очевидно не подошли по причине того, что там не совпадает фио, с моей стороны квитанция об оплате со стороны «жертвы» которую она добровольно сделала не знаю под каким предлогом, но в конечном результате я не виновен, т.к попался на мошенника сам. Так же предоставил скриншот ордера с биржи где все сходится и скриншот негативных отзывов контрагента на бирже (мошенника), где четко видно что не я один попал в такую ситуацию и говорит об моей невиновности. На что банку безразлично и они не собираются ничего делать судя по всему. Крайне разочарован позицией банка касательно этого вопроса. Пумб просто бездействует не давая никакой конкретики, заяву в полицию никто не писал, следовательно банк удерживает деньги не законно! Закрывать счет и вывести остаток средств не хотят, вину мою, которой очевидно нет, тоже никто не доказывает
Нам прикро, що Ви маєте негативний досвід роботи з нами. Ми перевіримо детальніше інформацію, що вказана у відгуку та за результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали в приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (2)
Псують ділову репутацію. Не раджу співпрацю з цим банком!
Маю два кейси невдалої співпраці, як від юридичної особи, так і від фізичної. Схоже, що
діяльність департаменту зводиться до виконання плану з кількості «порушників» в місяць, а не реальна перевірка клієнта. Надсилають запит на надання інформації, при цьому запит робиться не використовуючи всі наявні у них контактні дані клієнта, якщо вам пощастило і запит Ви побачили, і надали документи, на цьому все, більше ніяких додаткових запитів не буде, департамент себе не обтяжує роботою з клієнтом, щоб з’ясувати реальну Вам блокують рахунок, з коштами й приходить лист з посиланням на 3 частину 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню)доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Все б наче не так страшно, ну відмовили й ок, підете в інший банк, але, кошти з блокуванням по цій статті жоден інший банк прийняти відмовляється, а видача в касі в цьому випадку не передбачена (за виключенням суми до 5 тис. грн. для фіз осіб). Єдиний шлях, це подання документів до суду для зняття з Ваших коштів цього формулювання при відмові співпраці.
При цьому хочу зазначити що персонал у відділеннях дуже доброзичливий і професійний.
Шкода, що у Вас виникла негативна думка про наш банк. Ми перевіримо детально дану ситуацію та надамо зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали на Вашу ел.адресу.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (5)
Актуалізація даних клієнта
На сайті банку про актуалізацію зокрема написано що проходити цю процедуру треба:
1.«не рідше одного разу на рік, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є високим"
2.»не рідше одного разу на три роки, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є середнім".
3.«не рідше одного разу на пʼять років — в інших випадках за умови відсутності підозр".
Тобто банк вирішив що я клієнт з високим ризиком до відмивання грошей чи фінансування тероризму маючи тільки зарплатну карту і кредитку якою я навіть не скористався ще жодного разу))).
Ну що ж «дякую» за таке відношення.
Пройти актуалізацію не складно, але я мабуть перейду до більш адекватного банку)
Нам прикро, що у вас склалося негативне враження про наш банк. Однак відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 8, п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення», банк зобов'язаний проводити перевірку своїх клієнтів, зокрема перевіряти актуальність наданих документів, даних та інформації. Це означає, що ми повинні підтвердити, чи не змінились документи, що були надані при ідентифікації (наприклад, паспорт чи ІПН). Для цього ми рекомендуємо вам звернутися до найближчого відділення або скористатись мобільним застосунком ПУМБ для проходження планової актуалізації.
Коментарі (4)
Без причини заблокували всі рахунки. Нав’язали карту зимової підтримки,а пізніше незаконно нею заволоділи.
І відповідно гроші з карти витрачала на подарунки до свят вчителям чи потреби класу (школи)
З вересня до грудня оборот коштів приблизно 20 тисяч гривень.
На кінець грудня залишок був менше 5 тисяч.
Подзвонили працівники банку і у нав’язливій формі пропонували карту зимової підтримки і кредит 25 тисяч. Дуже наголошували, що якщо відкрию, то буду брати участь в розіграші мільйону гривень)
Карти відкрила. 1000 замовила, вона прийшла і банк заблокував її і ще 4800 батьківських грошей на іншій карті.
Відносин зі мною підтримувати не хочуть, бо пришили мені статтю 15.
В кол центрі сказали прийти в банк і написати заяву, після чого зможу отримати гроші. А 1000 повернуть державі і я зможу замовити в іншому банку.
Сьогодні прийшла в банк, написала заяву, кошти не отримала. Сказали чекати 3 дні, щоб рахунок розблокували. Логічно, якщо його розблокують, я цією 1000 зможу оплатити комунальні.
Але ні, сказали написати заяву відмову від користування додатком, бо інакше кошти не отримаю. 1000 повернуть державі до кінця 2025 року. Чому рік ви будете повертати?
А замовити в іншому банку можна до кінця лютого. І взагалі навряд чи другий раз її можна буде замовити.
А за коштами школи, маю йти за 3 дні, дуже надіюсь, що отримаю їх. Але за це ще потрібно буде платити комісію.
Не чакала від вас такого відношення до клієнтів.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (7)
Пропадають кошти з рахунку після операцій
На кредитці були кошти в + мої, вчора зняв 17к, а сьогодні закинув 5к на кредитку, но зарахувались 4300, де ділось 700грн під час переводу незрозуміло, і так постійно. І служба підтримки нічого вияснити не може. Після виплачення кредити закрию рахунок свій, а то за 5 років користування таких випадків вже багато було і ніхто мені ті кошти не повертає
Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації яку Ви описали в відгуку, саме тому, ми написали Вам в особисті повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані стосовно адреси відділення, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Коментарі (4)