Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ujh 23 жовтня 2024, 14:49
5355280036692190
шахраї продають курточки на фейсбуку за 350грн, прошу не вестися
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 жовтня 2024, 15:09
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Дмитрий __ 22 жовтня 2024, 10:48
Замовили за день певну суму готівки. Приїхав на обумовлені 10 ранку, вже годину чекаю, видумують якісь небилиці — а по факту виявляється їх інкасатори просто забули привезти гроші. Хто хоче втратити час і нерви — ласкаво просимо в цей недобанк.

Поки чекав, запитав у дівчат умови тієї «розсрочки», яку так нав’язливо пропонує їхній додаток. Так от — виявляється це ніяка не розсрочка, а звичайний кредит під 2.2% на суму.
Пумб в своєму стилі — брехня і неорганізованість.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 жовтня 2024, 11:49
Вітаємо!

Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали у приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 23 жовтня 2024, 12:49
Вітаємо!
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані стосовно адреси відділення, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kola1000 18 жовтня 2024, 17:31
Обережно шахрайка на ОЛХ бере педплату і не відправляє товар!

карта 5355 2802 1508 8905
телефон +380669946542
ПУМБ
Відповідь банку
18 жовтня 2024, 19:31
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Проблема вирішена
Три літри 18 жовтня 2024, 12:34
Півтора роки тому я вже пробував скористатися оплатою частинами від ПУМБ і тоді це було щось типу заповнення анкети для радянського відділу кадрів, подробиці за посиланням
https://minfin.com.ua/ua/company/pumb/review/315927/

Цього вересня вирішив повторити спробу і спочатку все було файно: оформлення просте і зрозуміле, майже так само легко як в Моно та А-банку але ще й розбити можно на більше частин.

Суто для експерименту оформив в рострочку купівлю в Розетці на невеличку суму. Для контексту: в мене відкрита лише карта всеможу. Півтора роки тому були і всекарта, і всеможу, але потім я їх всіх закрив *** , а от недавно відкрив одну єдину всеможу. Як написав вище все пройшо легко і я став чекати списання першого платежу. Але платіж не відбувся бо платити можна лише з дебітної карти (наприклад всекарти), а як я вже написав в мене відрита лише кредитна всеможу. І більш того платіж треба робити вручну, автоматичного списання як в вищезгаданих банках, немає. Ось коментар служби підтримки про це: «Дійсно автоматичне списання коштів на погашення не передбачено. Проте ви можете у застосунку внести оплату в будь-який час. Перейдіть у розділ Кредити, оберіть діючий продукт і натисніть Внести платіж.»

Відразу визнаю що глибоко в документи я не занурювався і десь там може і справді написано про те що платити треба саме з дебетною. Проблема не стільки в тому що мені про це ніде явно не нагадали. Є дві інші проблеми і ось вони:
* якщо платити треба лише з дебітної карти чому при оформленні оплати частинами (яка можлива лише коли є кредитна карта) мені не запропонували відкрити дебітну карту?
* в чому взагалі полягає сенс заборони внесення платежу з кредитної карти особливо у випадку коли на рахунку є власні гроші достатні для цього платежу? ладно б неможна було заплатити кредитними грошима, я це розумію хоча в Моно це можливо, а в А-банк за це просто беруть комісію

Саме смішне і тупе тут те що я все одно виконав платіж кредитною картою, АЛЕ ВИКОНАВ ЙОГО ЗА ДОПОМОГОЮ ApplePay — в застосунку передбачено крім оплати з дебетної карти ще оплата з карти іншого банку яку треба внести вручну (номер, дата, код) та оплата через ApplePay. Це просто якийсь маразм.

До слова не дивлячись на те що платіж був проведений успішно — інформація про прострочений платіж буде оновлена лише завтра, сьогодні я буду весь десь споглядати на те що я не зміг внести якихось довбані 400₴. Хоча я б то їх міг внести якби відразу зрозумів всі підступні моменти ПУМБівської рострочки.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 18 жовтня 2024, 13:19
Вітаємо!

Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 22 жовтня 2024, 11:14
Вітаємо.
Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що банком передбачено значну кількість способів погашення заборгованості по кредитам, але автоматичне списання коштів на погашення не передбачене. Автоматично кошти можуть списатися лише у випадку наявності їх на дебетовому рахунку клієнта та за умови відсутності внесеного платежу.
При оформленні оплати частинами Вам не запропоновано відкрити дебетову картку, бо це не обов’язкова умова для отримання даної послуги. Клієнт може ознайомитися зі всіма можливими каналами погашення заборгованості у вкладці Кредити-Сплачуйте частинами-Питання-відповіді. Серед варіантів погашення способи: як погасити готівкою та як погасити безготівково. Також в даному блоці наявна інформація про те, що платежі автоматично не списуються за рахунок кредитних коштів.
На разі заборонено здійснювати оплату з кредитної картки для уникнення випадків, що клієнт здійснить погашення заборгованості кредитними коштами і цим самим вийде на відсотки за користування.
Нам прикро, що у Вас залишився негативний досвід у зв’язку з перенесенням досвіду від інших банків та їх механікою погашення. Нашим банком передбачено нагадування за 5 днів до планової дати платежу і як показала перевірка, Вам надходив пуш з попередженням 12.10.24. В нагадуванні наявна інформація про те, що «ми не списуємо платежі з кредитки».
Будемо вдячні за розуміння!
vgkp1965ROO 16 жовтня 2024, 20:31
У 2021 р. мене ошукали шахраї, які не лише привласнили мої особисті кошти з банківських карток але й повісили на мене кредити в різних банках. Після вчинення цього злочину, я звернулась до Голосіївського ГУНП м.Києва 15.09.2021р. де було відкрите кримінальне впровадження№ 12021100010002200 за ст. 190, Ч.3 (КК України 2001), яке не завершене й досі. У банки, де були відкриті кредити, кошти з яких привласнені шахраями, я надала виписку з ЄРДР. Проти шахрайства банків були відкриті провадження за моїми позовами в судах:
• № 2/752/6335/23 від 14.08.2023р., Голосіївський районний суд м.Києва по справі № 752/15987/23;
• 8.12.2023р. Подільський районний суд м.Києва, по справі № 752/15987/23, П-201.
Однак незважаючи на це, банки постійно намагаються списати ці кошти з мене, не бажають дочекатись результатів розслідування. Наразі банк ПУМБ намагається списати в рахунок погашення боргу 160830,81 грн., заблокувавши всі мої рахунки. Було відкрите виконавче впровадження ВП № 76062785, виконавчий лист № 752/7256/23 виданий 18.07.2024 Голосіївським районним судом міста Києва, судове засідання проведено заочно, без моєї участі і ніякого повідомлення про це засідання мені надіслано не було. Скористатись застосунком «Дія» я теж не можу, тому що маю стару модель смартфону, а нову не можу придбати, оскільки мої рахунки постійно блокуються, а то й списуються кошти в рахунок погашення шахрайського кредиту. Тобто, у мене не було жодної можливості себе захистити, скористатись послугами адвоката. На той час я була в Україні. Про цей суд мені нічого не було відомо.
Але весь цей час, з моменту крадіжки я постійно чула погрози і вимагання грошей від працівників банку ПУМБ та колекторів. Вимагали надати адресу проживання, щоб приїхати та отримати від мене гроші. Телефонували по 20 разів на день колектори, теж з погрозами. Це порушувало мою роботу, коли я читаю онлайн лекції. Шахраї, які мене ошукали в 2021р., тоді мені теж погрожували, стверджували, що хтось знімає кошти з моїх рахунків, намагались переконати, що хтось бере на мене кредити, і тому мої кошти треба перерахувати на певні «безпечні» рахунки. В мене оманою шахраї виманили кошти на картки клієнтів ПУМБ. Кредитні кошти з моїх рахунків виводились через термінали iBox на картки ПУМБу. Це картки за номерами (так вони позначені в квитанціях):
536639хххххх7914
536639 хххххх0966
536639 хххххх0280
536639 хххххх6984
536639 хххххх6257
536639 хххххх6159
536639 хххххх5584
536639 хххххх7469
Де тоді служба безпеки банку ПУМБ? Тут йдеться про відмивання коштів. Тобто клієнти цього банку співпрацюють із шахраями, які розводять простих людей виманюючи в них гроші. Чому відкривались такі рахунки взагалі? Чому це нікому не цікаво, що на ці картки -«дропи» йшли перекази, кілька за день, а банк, приховуючи справжніх злочинців, знищує мене? Перед поїздкою у відрядження за кордон мені знову заблокували всі рахунки. Як мені пояснювати іноземним партнерам, що в Україні відбувається банківське свавілля, банки стали прихистком шахраїв, від чого страждають порядні клієнти банків? Завдяки діяльності ПУМБ під загрозою зриву міжнародні проекти, в яких беру участь, в т. ч. ОБСЄ, в яких я працюю як консультант. На заблокованій картці в Райффайзенбанку була арештована моя зарплата за читання лекцій та роботу в ОБСЄ, кошти, з яких я ще маю сплатити податок. Наразі виконавчою службою були списані на користь ПУМБ кошти, які я отримала за роботу як консультант ОБСЄ та залишок зарплати за читання лекцій. Розблокований лише рахунок, на який я отримую зарплату як науковець в Інституті геологічних наук НАН України, але виконавець направив документи на списання 20% моєї зарплати там теж на користь ПУМБ. Всі інші рахунки у мене заблоковані. Тобто мене прирівняли до крадіїв, при чому без можливості себе захистити в суді!
Ці борги, навішані на мене шахраями, я ніколи не визнаю, звертаюсь до суду. А до того вже був прийнятий позов до суду щодо шахрайства банків. На всі мої звернення ПУМБ давав відписки, ніяких рішень не було прийнято. Відбувається сприяння банку створенню «дропів» та відмивання крадених коштів.
Тобто, для себе зробила висновок- ПУМБ шахрайський банк і не варто тут відкривати будь-які рахунки. І ще: навіть ворогу не побажаю відкривати кредитні карти у цьому банку!
Відомо, що цей банк у 2023р. вже отримав штрафи за порушення закону про протидію відмиванню доходів в частині неналежної перевірки клієнта; неналежного виконання посилених заходів перевірки клієнта. Однак нічого не змінилось — продовжується вимагання грошей, хоча в банк я надавала інформацію про відкрите кримінального впровадження. Також у мене був прийнятий позов проти цього банку до суду. Прошу допомогти розібратись в цій ситуації.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 жовтня 2024, 9:46
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалась негативна думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у цій ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 21 жовтня 2024, 11:19
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
LeMarkiz 16 жовтня 2024, 12:18
Доброго дня! Живу за кордоном, користувався пумб для продажу крипти на П2П для власних потреб. Заблокували банкінг та картки і нічого не можуть зробити дистанційно, заяву на переказ коштів на інший банк та розірвання відносин не приймають.
Може є тут співробітник банку який може допомогти розблокувати картку за винагороду, буду дуже вдячний.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 жовтня 2024, 13:09
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 12 листопада 2024, 14:31
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Євген Гурець 14 жовтня 2024, 15:20
Відділення за адресою: Київ, пр-т Григоренка, 28
У Пумбі на Григоренка 28 касир обслужив на найвищому рівні! Чемно, зрозуміло та оперативно провів усі операції. Видно, що співробітники працюють на результат та піклуються про клієнтів.
ПУМБ
Відповідь банку
14 жовтня 2024, 15:49
Вітаємо!

Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням нашого банку!
irenakushchenko 12 жовтня 2024, 15:49
Не пройшла транзакція з купівлі квитків, але банк списав гроші з картки ще 28.09 та відмовляється повертати. Зверталась до підтримки, кажуть повернуть через 45 днів. Мова про майже 30 000 грн. Комусь такі сюрпризи від банку можуть бути критичними, це досить крупна сумма. У жодному іншому банку ніколи з такими проблемами на стикалися. Всім клієнтам рекомендую змінити банк, я вважаю, що користуватися пумб реально небезпечно, тому що в вас можуть реально вкрасти гроші на 45 днів, а підтримка вам на всі питання у відповідь буде слати номери пунктів у договорі, що вони мають право так робити
ПУМБ
Відповідь банку
12 жовтня 2024, 16:51
Вітаємо!

Прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 15 жовтня 2024, 10:03
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Андрей Стычинский 11 жовтня 2024, 17:44
Закрытие счетов.
Банк заблокировал мои счета еще в АВГУСТЕ этого года и попросил предоставить документы предоставляющие подтверждение моего дохода, документы отправил на почту, спустя примерно неделю мне наконец-то ответили и сказали, что нужно предоставить дополнительные документы — прислал и их, спустя еще примерно ДВАДВЦАТЬ дней мне пришло оповещение, что Банк закрывает мои счета и мне нужно обратиться в отделение, чтобы получить свои оставшиеся деньги на карту другого Банка. Обращался в отделение в городе Одесса, ул. Генуэзская 3-В, обслуживала меня Кутузаки Ольга, сперва она вовсе мне сказала, что я должен заново проводить все процедуры, которые делал онлайн и ждал ответа месяц, аргументируя это тем, что у нее эта информация не отображается))) после долгого спора, если можно так выразиться, мы все же пришли к тому, что я просто пишу заявление на закрытие счетов и все. Заявление было написано 27.09, мне так же Ольга сообщила, что нужно будет предоставить реквизиты для перевода средств (дала свой рабочий эмейл) и что якобы она будет держать меня в курсе) Реквизиты отправил 01.10, после чего Ольга позвонила мне и сказала, что эти реквизиты не подходят (хотя с ними было все в порядке, это карта моего другого Банка, где была указана вся необходимая информация) и что я должен идти в отделение своего Банка, брать реквизиты там и принести лично ей) Реквизиты я принес в отделение Банка 4.10, после этого никаких звонков или сообщений от уважаемой Ольги мне не поступало (так как я работаю и не могу каждый день ходить в отделение, которое работает всего до 16:30 я писал ей на почту которую она дала на протяжении 3 дней — 0 ответа). Сегодня мне наконец то удалось сходить в отделение и Ольга сообщила мне, что как выяснилось, то Банк еще не закрыл мои счета (хотя при моем первом визите мы якобы сделали это и я просто должен был принести реквизиты), на мой вопрос почему так получилось и сколько ждать, сперва я услышал «неизвестно сколько», а потом 30 дней) Скажите пожалуйста как такое вообще возможно и что мне делать? Это какой то абсурд, если честно
ПУМБ
Відповідь банку
11 жовтня 2024, 19:31
Вітаємо!

Нам прикро, що обслуговування фахівцем відділення викликало у Вас негативне враження. Ми бажаємо більш детально розібратись у ситуації яку Ви описали. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 24 жовтня 2024, 13:49
Вітаємо! Дякуємо за очікування! Хочемо повідомити, що згідно Постанови НБУ № 65 від 19.05.2020 - посилені заходи належної перевірки тривають до 2 місяців. Наразі Ви можете звернутися до відділення банку для написання заяви на закриття рахунків. А також надання реквізитів для переказу коштів на Ваш рахунок в іншому банку.
dimitrio 10 жовтня 2024, 22:44
Добрий день, шановна спільнота!
Хочу розповісти як мене ошукав ПУМБ з кешбеком від магазину Фора.
У застосунку мені обіцяли 5% кешбек при замовленні онлайн доставки товарів з магазину Фора і оплати або на сайті або курьеру.
Так от, все зробив як і було у правилах кешбек, але замість 5% мені дали 0.5% кешбек.
Замість 82 грн кешбек я отримав 8 грн.
Нажаль, але мене надурили.
Зараз намагаюсь вибити якось кешбек що мені обіцяли.
Але це все вже має неприємний присмак.
Щоб вибити свій кешбек треба кудись дзвонити, писати, доказувати…
ПУМБ, ну як так?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 жовтня 2024, 9:32
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 14 жовтня 2024, 18:03
Вітаємо! Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що ми направили запит партнерові для підтвердження інформації, що саме в його мережі було здійснено покупку. Покупки у партнерів ідентифікуються по терміналам, термінал по якому пройшла дана оплата нам партнер не надавав. Очікуємо зворотній зв’язок, у разі підтвердження терміналу, здійснимо донарахування винагороди.
Будемо вдячні за розуміння!
Проблема вирішена
Олег Григорович 10 жовтня 2024, 20:59
Відділення за адресою: Івано-Франківськ, вул. Труша, 4
Банк в односторонньому порядку заблокував рахунки, в тому числі кредитні. На поточних рахунках коштів немає, але я не маю доступу для погашення кредитної заборгованості. Звернувся родич похилого віку у відділення для погашення кредитної заборгованості і закриття кредитної карти.Йому відмовили це зробити, сказали очікувати невідомий період часу потім ще сказали, що потрібно надавати пояснення про всі надходження на карту, починаючи з березня місяця, що створює новизначення і додаткову незручність і стрес.
Чому банк порушує законне право клієнта на погашення кредитної заборгованості в день звернення для уникнення сплати відсотків штраф і інших платежів, як це мало б би бути згідно закону?
Натомість банк вимагає пояснень всіх надходжень на рахунки з березня місяця, хоча зараз на поточних рахунках немає залишку і не зрозуміло чому банк обмежує право на погашення кредитного боргу таким чином.

Будь ласка, прошу розібратися і надати можливість реалізувати право клієнта на погашення кредитної заборгованості у відділення за довіреністю з закриттям відповідного рахунку.

Питання залишаються невирішеним до сих пір.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 жовтня 2024, 9:27
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалась негативна думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 21 жовтня 2024, 11:25

Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Владислав Гладкий 10 жовтня 2024, 12:28
Відкрив рахунок у цьому банку в 2022 році, але не користувався ним до цього місяця через нові ліміти на перекази з картки на картку. Вирішив почати використовувати рахунок для виведення грошей за кордоном через криптовалюту. Зробив три перекази з власних рахунків інших банків на загальну суму 150 тисяч гривень і один вихідний на 8 тисяч. При спробі здійснити другий платіж на 12 тисяч переказ було заблоковано, і я отримав повідомлення, що банк зв’яжеться зі мною протягом 5 хвилин. На жаль, через відсутність коштів на рахунку для роумінгу я не зміг прийняти дзвінок.

Після кількох спроб зв’язатися з підтримкою через Telegram і дзвінок через сайт, вдалося зв’язатися з відділом безпеки. Мене запитували стандартні питання, і зрештою сказали спробувати переказ через 10 хвилин. Я був упевнений, що все в порядку. Але при наступному вході в додаток мене викинуло з системи і попросило змінити код-пароль, для чого потрібні дані картки. Оскільки картка віртуальна, ці дані я не зміг надати.

Додаткові спроби зв’язатися з банком не увінчалися успіхом. У Telegram радили відкрити нову сесію, а дзвінок через сайт повідомляв, що питання можна вирішити лише з фінансового номера. Я поповнив рахунок для дзвінків у роумінгу і звернувся в банк, щоб відновити код-пароль, але мені сказали, що рахунок заблоковано. Підтримка, яка обіцяла розблокувати переказ, насправді заблокувала рахунок. Після чергового дзвінка отримав електронний лист зі стандартною відповіддю: рахунок не буде розблоковано, і я маю особисто з’явитися у відділення банку.

На даний момент банк утримує 140 тисяч гривень і не планує їх повертати. Дуже розчарований сервісом і ставленням до клієнтів.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 жовтня 2024, 14:21
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 14 жовтня 2024, 11:21
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію та маємо вказати, що розблокування/зняття обмежень по рахунку можливе лише за особистим зверненням до відділення банку.

Будемо вдячні за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tymoshyk 10 жовтня 2024, 12:23
Шахрай!!! 5355 2800 3583 7382 Виставляє товар на OLX просить мінімальну передоплату і пропадає. Дивно як банк продовжує обслуговувати його і його картку після такого, та чому саме цей банк обирають шахраї? Давно пора перевірити їх також, аналізуючи відгуки про банк
P. S. є квитанція про оплату.якщо потрібно, я скину
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 жовтня 2024, 12:54
Вітаємо!
Прикро, що Ви стикнулись з даним досвідом. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kiva 8 жовтня 2024, 20:13
5355280036574976 Anastasiia Kudinchykova являється шахрайкою, просе гроші за перевозку тварини і немає ні коштів ні перевозки
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 8 жовтня 2024, 21:52
Вітаємо!
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
sdv 8 жовтня 2024, 16:32
Відділення за адресою: Одеса, вул. Генуезька, 3-Б, прим. 4
ПУМБ активно заохочує відкрити в них рахунок — обіцянки сервісу, стабільності, надійності. Я, підприємець, вирішив скористатися цією можливістю. При відкритті рахунку прямо спитав у менеджера, як зможу надати декларацію про свої доходи — мені відповіли, що це не потрібно. Заповнив анкету з офіційними великими доходами, сплатив усі податки, маю всі підтверджуючі документи з 2017 року.

Перевів зі свого підприємницького рахунку на картку ПУМБ гроші, оплачував покупки в магазинах, онлайн та закордонних. І все йшло добре до моменту, поки раптово через місяць мій рахунок не заблокували без жодних попереджень! Написали, що розірвали договір без жодного пояснення!

На мій запит відповіли, що нібито відсутні підтвердження походження коштів. У мене все є! Жодних запитів, ніяких повідомлень, нічого! Просто взяли і заблокували. Я не проводив жодних підозрілих транзакцій, не було переказів від інших осіб — тільки мої власні гроші з підприємницького рахунку. Сума транзакцій — до 100 тис. грн, при офіційно задекларованому доході набагато більшому. Але ні, просто блокування і тиша.

Це жахливе порушення прав клієнта! Я хочу зрозуміти, як таке можливо у сучасній банківській системі? Де моя можливість надати документи, пояснити транзакції? Чому без попередження? ПУМБ, це не просто формальність — це реальні люди, їхні зароблені кошти і життя, які ви раптово вирішили заблокувати без пояснень і можливості зкомунікувати.

Хочу, щоб інші знали про цей досвід і задумалися перед тим, як довірити вам свої гроші. Це просто абсурд і беззаконня!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 8 жовтня 2024, 17:19
Вітаємо!

Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 6 листопада 2024, 22:31

Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема вирішена
Андрій Порадинський 8 жовтня 2024, 13:54
Шановий ПУМБ, може Ваші співробітники почнуть перевіряти та веріфікувати номера телефонів при видачі кредитів фізичним особам?
Якась людина залишила мій номер телефона у якості контактного, співробітник занес номер телефону у базу, прийнявши це за істину, та забила на кредит. Тепер, мені цілодобово дзвонить колекторська компанія, яка працює по агенському договору з ПУМБом, та просить погасити заборгованість, оскільки невідома мені людина залишила мій номер телефона у якості свого. Розмовляти там немає з ким, починаються сто вопросів по кругу, ким Вам приходиться, скільки років Вам належить номер, як Вас зовут, де знаходитесь, та ін. що немає ніякого відношення до предмету діалогу.
Після дзвінка на горячу лінію ПУМБу, а саме Департаменту простроченої заборгованості, почали задавати ти самі питання, та рекомендували підійти на відділення для деактивації номера!
Тобто, якась особа залишила мій номер телефона у якості контактного, співробітник банку не перевірив його, внес до бази, тепер мені дзвонять постійно зі спамом та погрозами, і я ще повинен витрачати свій час та йти до відділення, доказувати, що я не ця особа.
ПУМБ, Ви там як, все в Вас з бізнес-процесами нормально?
ПУМБ
Відповідь банку
8 жовтня 2024, 14:41
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після отримання результатів перевірки, ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 10 жовтня 2024, 11:04
Вітаємо!
Перепрошуємо за надані незручності. Ситуацію виправили. Більше Вас не будуть турбувати дзвінками. Будемо вдячні за розуміння!
Проблема вирішена
TanyaS80 8 жовтня 2024, 11:11
Это не банк, а просто шарашкина контора если можно слабо так назвать где работают не люди. Ни когда не идут на встречу клиенту и не хотят пойти на помощь просто категорически, не банк, а парадокс, До войны выплачивала кредит с лихвой, по кредитной карте, после начала войны не однократно обращалась чтоб сделали рекрутизацию, так как осталась без работы, это зверьё на встречу не шло, но при этом продолжало начислять проценты, в очередной раз звонив и просив о рекрутизации оператор сказал что могут сделать, но нужно оплатить просрочку, я кучу раз переспросила что точно сделают, оператор УВЕРИЛ ЧТО ДА, я в этот же день всё сделала и на следующее утро позвонила с надеждой что сделают мне рекрутизацию, но увы оператор с безграничным удивлением сказал что такой функции у них нет и они рекрутизацию не делают, другими словами послал меня банк на ДОЛГО И ДАЛЕКО, Этот банк парадокс начал потом предлагать программу прощення, оплатить часть кредита, я попросила растянуть на пару месяцев словесно банк мне сказал что платите частями, а программа будет продлеваться во времени, я решив себя перестраховать и написала официальное заявление где описала что после войны осталась без работы со временем нашла работу, но зарплата копейки и я сама воспитываю ребёнка инвалида, подала в банк так словесно банк сказал что программа будет продлеваться и надеялась получить позитивный результат, но и тут БРЕХНЯ, ответ мне пришёл с отказом на продлевание, как и в прошлый раз на словах банк говорит одно что хочет слышать клиент, а на деле когда делать, то банк просто ВРЁТ и кидает клиента. Но при этом что красиво делает, что и предраться не к чему так это лжёт, кидает, и угражает клиенту то провадженням то судами то колекторами. И этому недоразумению я поставлю оценку-----------------100000000000000
ПУМБ
Відповідь банку
8 жовтня 2024, 12:31
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, що склалась. Після цього ми обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок!
Полезный комментарий
PUMB 9 жовтня 2024, 18:52
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Аурика нет 7 жовтня 2024, 21:33
Здравствуйте, столкнулась с проблемой что счет заблокировали, за операции с криптовалютой, и разорвали как я поняла контракт. Деньги не дают вывести уже месяц, указывают на то что мне нет 18 лет, и я должна прийти с родителями.

Я пыталась донести что родителей нет в стране, и что это не повод не отдавать мне мои же деньги, с моего личного счета. Если я смогла зарегистрироваться в банке, и проводить операции, это уже дает мне доступ к выводу их в случае блокировки. По закону.

Помогите мне с возвратом средств!
ПУМБ
Відповідь банку
8 жовтня 2024, 9:38
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 15 жовтня 2024, 9:52
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію та маємо вказати, що розблокування/зняття обмежень по рахунку можливе лише за особистим зверненням до відділення банку.

Будемо вдячні за розуміння!
Проблема вирішена
MixaSumskoy 7 жовтня 2024, 1:33
Некоторое время пользовался банком, заказал физ.карту почтой, все было хорошо, но в один прекрасный момент заблокировали счет со всеми деньгами, и даже не дают возможности связаться с оператором узнать причину блока. Только поход в отделение банка требуют. О блокировке не было сообщений ни на почту, ни по смс, вообще никак. Узнал об этом только когда пытался зайти в банкинг. Как так то?
ПУМБ
Відповідь банку
7 жовтня 2024, 9:28
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 жовтня 2024, 17:02

Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту вказану в анкеті банку. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Евгений Лисовой 5 жовтня 2024, 4:20
Я тестую різні продукти та акції банків. Мені довелось протестувати акцію від ПУМБ «Бонус за рострочку від ПУМБ — Гроші в рострочку»
(Опис завдання:
Щоб отримати бонус 150 грн, оформте Гроші
в розстрочку на суму понад 5 000 грн. Нагородою від ПУМБ можна скористатися лише раз. Пропозиція діє з 19.09.2024 по 04.10.2024.)

Я через меню акції вибрав та оформив 5000грн гроші в розтрочку 24.09.2024р.
У меню акції завдання не зарахувалося, та відображалось як не виконане. Я вирішив почекати, але і через 4 дні завдання рахувалось як не виконане. 28.09 я повністю погасив заборгованність та закрив кредит, комісія за використання 111грн. 05.10 коли акція закінчилась ЗАВДАННЯ ТАК І НЕ ЗАРАХУВАЛОСЬ, хоча всі умови були виконані.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 5 жовтня 2024, 9:53
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 7 жовтня 2024, 21:00
Вітаємо!
Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що згідно умов акції оформлення має бути на суму понад 5000 грн, тобто, більш як 5 000 грн. З детальною інформацією про умови можна ознайомитись на сайті https://about.pumb.ua/presscenter/promo/item/7064-nove-zavdannya-vd-pumb-150-grn-za-rozstrochki#info
Будемо вдячні за розуміння!

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝