Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Ірина Склярова 2 листопада 2025, 0:12
Відділення за адресою: Київ, вул. Андріївська, 4
Хочу поділитися радісною новиною
Тиждень тому я попалася на шахрайську схему і втратила 18к. Але я не збиралася це так лишати, бо вважаю, що кожне шахрайство має бути покаране і подала заяву в Департамент Кіберполіції. В той же час звернулася у свій банк (ПУМБ), щоб дізнатися як вчинити в даному випадку. І так, як я являюся ВІП-клієнтом, в моєму пакеті послуг була страховка на випадок шахрайств, про яку я не памʼятала, але мій менеджер нагадала і запропонувала подати форму на відшкодування.
Я надала весь пакет документів для цього і
чекала на результат розгляду, який мав тривати до 10 робочих днів. Сьогодні, на 5 день від дня подачі заяви я отримала відшкодування. Хочу подякувати своєму менеджеру Сніжані,
котра відповідає мені на будь-які мої питання
24/7 i взагалі ПУМБу за клієнтоорієнтований підхід. Ви найкращий банк❤️‍🔥
ПУМБ
Відповідь банку
2 листопада 2025, 15:55
Вітаємо!
Щиро дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Ми дуже раді, що ситуація вирішилась швидко та на Вашу користь!
Обов’язково передамо Ваші слова подяки Сніжані!
shevchouk 1 листопада 2025, 15:20
Відділення за адресою: Київ, пр-т Григоренка, 28
Отримав переказ на суму менше 10 000 грн від фізичної особи. Через кілька годин банк заблокував картку і почав вимагати «документи про походження коштів».

Я одразу надав квитанцію, ПІБ та РНОКПП відправника, пояснення, але фінмоніторинг ПУМБ уже кілька днів відповідає шаблонними фразами. Конкретного переліку документів не надають, рахунок заблокований. Типу шось дайте.
Що дати, нотаріальний документ від 2500 грн оформлення, серйозно?

Таке ставлення до клієнтів — неприпустиме.

На гарячі лінії дівчатка-зумери, які толком нічого не знають, і посилають на переписку по мейлу, а там вже шаблоні відповіді фіг знає від кого, ніхто там не представлється, ні ПІБ, ні посади. Навіть домен мейла відрізняється від офіційного домену банку — info@fuib.com.

Замість діалогу — формальні відписки і посилання на внутрішні пункти договору.
Якщо навіть звичайний приватний переказ між людьми визнається «підозрілим», то користуватися банком стає неможливо.

Не рекомендую ПУМБ: замість сервісу — бюрократія, замість допомоги — блокування доступу до власних грошей.

Очевидно, що наступним кроком буде «припинення ділових відносин».

Можна сказати одне — для банків ми всі «бандіти», поки не докажемо зворотнє=)
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 листопада 2025, 17:46
Вітаємо! Нам прикро, що маєте негативну думку. Вже написали Вам в особисті повідомлення, щоб перевірити дану ситуацію. Будемо вдячні за відповідь!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
antidrugfighter 31 жовтня 2025, 11:00
В боте продают наркотики. Деньги принимают на карты, в том числе на карты вашего банка. Думаю, вам не нужны такие клиенты, наверное, дропы. Заблокируйте их:

5355280052107057 ПУМБ
4314140210911373 ПУМБ
5355280222807636 ПУМБ
5355280052091947 ПУМБ
5355280036544755 ПУМБ
5355280052097456 ПУМБ
5355280052048004 ПУМБ
5355280050517422 ПУМБ
5355280052047030 ПУМБ
5167619611427035 ПУМБ
5355280052112263 ПУМБ
5355280052056452 ПУМБ
5355280016487124 ПУМБ
5355280051757191 ПУМБ
5355280052060629 ПУМБ
5355280052057005 ПУМБ
5355280052065495 ПУМБ
5355280051748026 ПУМБ
5355280044256137 ПУМБ
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 31 жовтня 2025, 11:44
Вітаємо!
Дякуємо, що повідомили! Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також, рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство у банку, з якого здійснювали переказ та на сайті Кіберполіції.
yastavr 31 жовтня 2025, 10:04
15.07.25 було придбано авіа квитки (для туру на початок жовтня) через додаток ПУМБ розділ крамниця кешбек (партнер Tickets UA) на суму 56 780 грн та 48 617 грн) Після чого в додатку ПУМБ в розділі крамниця кеш бек з’явилися суми кешбек які мають повернутися. Згідно умов повернення коштів в додатку вказано максимальний термін від 30−100 днів. 20.07.2025 також було придбано автобусні квитки через даного партнера для отримання кешбек. В середині жовтня транзакції на суму 56780 грн оброблено, кеш бек виплачено. Все ок. Кеш бек по купівлі автобусних квитків теж оброблено кеш бек успішно виплачено (зверніть увагу що ця операція була на тиждень пізніше покупки авіа, але виплачена раніше) Але по транзакції на суму 48617 грн. Кешбек так і не виплачено (станом на 31.10.2025). Було звернення до банку по даному питанню Оператор відповів що по даному питанню вирішать ситуацію протягом 3 днів. Після 3 днів відповіді не отримав. Повторно звернувся звернення 202510−9622 від 27.10.2025. Сьогодні отримав відповідь: В результаті перевірки встановлено що до здійснення броні ще 3 місяці. Партнер підтвердить звірку після проведення поїздки. Акцентую увагу: білет придбали 15.07.2025, поїздка вже здійснена на початку жовтня. Повторно звернувся в банк отримав відповідь звертайтеся до партнера, і зафіксували вже 3 звернення (Богдан, номер оператора 6378). Враховуючи складність процесу і некомпетентність у процесі нарахування кешбеку Банком не рекомендую користуватися даним сервісом. В додатку дана послуга позиціонується як кеш бек, а в результаті тебе відправляють до партнера щось вирішувати. Чекати 3 місяці а також лишати 3 звернення для отримання кеш бек, це не рівень сервісу. Не рекомендую даний сервіс.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 31 жовтня 2025, 10:57
Вітаємо! Прикро, що Ви маєте негативну думку про нас. Ми перевіримо ситуацію та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Polina2802 27 жовтня 2025, 13:30
Моему несовершеннолетнему сыну заблокировали карту, он учиться в Польше, находится там без родителей
Банк в его день рождения заблокировал карту на которой находились все деньги, которые ему скинули родственники на подарок в день рождения!!! Ребенок остался без праздника и без средств существования,
один в чужой стране!
Причина вот:
Руслане, встановлені нові ліміти для неповнолітніх клієнтів:
— ліміт на надходження коштів у розмірі 30 000 грн каналами P2P, IBAN 2 IBAN або ліміт в кількості 50-ти операцій на місяць зазначеними вище каналами. У разі перевищення одного з лімітів, встановлюється обмеження на рахунки.

Но, лимиты не превышены было только 28000, количество операций не превышено 17 операций только!
На каком основании тогда этот конченый банк такое творит???

Заблокировали в субботу, сказали с понедельника рассмотрят, в понедельник говорят ждите 3 дня

Документы все подтверждающие им отправили, запросов и з банка и на горячую линию кучу сделали

Оснований нет для блокировки и проверки, но мой сын 5 дней сидит в чужой стране без копейки денег!!!

Самый ужасный банк, я желаю сотрудникам которые такое творят оказаться в такой же ситуации!
ПУМБ
Відповідь банку
27 жовтня 2025, 17:52
Вітаємо! Нам шкода, що маєте негативну думку. Ми дотримуємось чинного законодавства та правил головного регулятора НБУ. Просимо, аби Ваш син написав нам особисто, щоб ми могли перевірити дану ситуацію. Будемо вдячні за розуміння!
Проблема вирішена
Сергій Лунін 16 жовтня 2025, 16:55
Доброго вечора Мінфін, Було накладено виконавче провадження але так як я проходжу процедуру відновлення платоспроможності і накладено мораторій на будь які виконавчі провадження виконавцю надали документи і він скасував виконавчі дії 14.10.2025 Чим проінформував фінансову установу ПУМБ електронним листом в єдиному реєстрі виконавчих проваджень і, Фінансова установа і їх співробітники ігнорують чи просто елементарно не мають бажання розблоковувати картку, хоча я в чаті фінансової установи ПУМБ продублював всі документи, можливо у фінансовій установі ПУМБ негативне ставлення до ЗСУ і розблокування карток, бо не чим інакше не можу коментувати іх дії …

P.s
Єдині хто працює і відгрібає це колцентр, в ось відділи які мають займатися справами, моє заключення непрофесійність і некомпетентність і байдужість до клієнтів…
Зараз в Лікарні я і дуже вдячний фінансовій установі ПУМБ що себе відчуваю ЗСУШНИМ БОМЖЕМ … бо їм лінь найти лист де скасовано виконавче …
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 жовтня 2025, 19:00
Вітаємо! Прикро, що Ви маєте негативну думку про нас. Ми перевіримо ситуацію та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 21 жовтня 2025, 14:35
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію та можемо вказати, що Постанова про зняття арешту від Державної виконавчої служби до банку не надходила. Саме тому, зняти обмеження за Вашими рахунками ми, на жаль, не можемо.

Рекомендуємо Вам звернутися до Державної виконавчої служби для уточнення інформації щодо відправки листа.
Проблема вирішена
Nina60 13 жовтня 2025, 12:43
В июне 2024 года я вдруг не смогла войти в мобильное приложение. Выглядит это так: код для подтверждения финансового номера приходит, ввожу, далее приходит сообщение: вам отправлен временный пароль для входа. Но пароль не приходит.
Для ясности: живу на оккупированной территории, сигнала Водафон здесь нет. Поэтому звонки по указанным на сайте банка номерам горячей линии для меня невозможны. Связываюсь по рекомендованному на сайте каналу электронной почты. Объясняю проблему. Предоставляю по запросу все свои персональные данные. Ответ: звоните по указанным номерам. Вопрос: зачем запрашивать персональные данные?
13 июня 2025 года, пребывая за границей, я связываюсь с контакт-центром по указанным номерам. В течение 40 минут я отвечала на вопросы операторов, которые сменяли друг друга, не понимая видимо, что делать. Затем мне присылали несколько раз временный пароль в ручном режиме, надиктовывая его устно. Пароль не вводится. На вопрос, почему заблокирован мой аккаунт, отвечают, что это не так. В конце концов, оператор Анастасия составила официальную жалобу по данной проблеме.
Хочу обратить внимание на следующий факт. Предварительно, ответив на мой звонок, Анастасия утверждала, что я звоню якобы не со своего финансового номера и требовала перезвонить со своего. Что происходит? Оператор увидела код +38 перед номером? Или в этой службе такой беспорядок, что какие-то посторонние номера могут отображаться при звонке клиента с его финансового номера? Как такое вообще возможно? После моего повторного звонка она признала наконец мой номер.
После оформления жалобы я получила смс: номер обращения 202506−5084 и текст, что разбираться будет техническая служба. Далее, 18.06.25 я получила смс от банка, что потребуется больше времени на решение проблемы.
Прошло почти четыре месяца. Аккаунт также не работает. Ответа от банка нет. Пишу опять на почту. Ответ бота: ваша жалоба рассмотрена, звоните по указанным номерам, т. е.опять все по кругу.
Теперь вопрос: где официальный ответ на жалобу за номером 202506−5084?
Почему банк игнорирует обращения клиентов на горячую линию, игнорирует действующее законодательство Украины в части обращения граждан?
Моё резюме: если вы ещё не клиент банка, обойдите его как можно дальше. Здесь не работает поддержка клиентов по телефону, здесь нет чат-поддержки в приложении, которой можно воспользоваться, подтвердив свой финансовый номер, что есть в других банках. Да и ваш финансовый номер могут не признать при звонке в поддержку. Делайте выводы.
И самое главное, здесь могут заблокировать вам доступ к личным сбережениям без объяснений и извинений, требуя лично явиться в отделение, потому что ни о какой видеоверификации здесь не слышали. А от клиентов, которые оказались далеко от отделений не по своей воле, банк отгородился службой поддержки с малограмотными сотрудниками.
Вобщем, не доверяйте свои деньги этому банку. Обратно вы можете их не получить. Учитесь на чужих ошибках.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 13 жовтня 2025, 15:15
Вітаємо!
Прикро, що у Вас склалося таке враження про нас. Ми обов'язково детально перевіримо інформацію, що вказана у відгуку та надамо зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 20 жовтня 2025, 15:57
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію вказану в Вашому відгуку та можемо вказати, що під час оброблення Вашого минулого звернення фахівцем було допущено помилку, через що, Вам не було надано зворотній зв’язок за зверненням. Ми вже провели розʼяснювальну бесіду для запобігання таких ситуацій у майбутньому.

Додатково маємо зазначити, що деякі дзвінки на Гарячу лінію виконувалися не з фінансового номеру телефону. Саме тому, фахівчиня просила Вас перетелефонувати з фінансового номеру телефону аби мати змогу провести повну ідентифікацію Вас як клієнта задля унеможливлення шахрайських дій за Вашими рахунками.

Наразі, рекомендуємо Вам відновити зателефонувати на Гарячу лінію банку або скористатися функцією «Не пам’ятаю код-пароль» в застосунку для відновлення паролю від особистого кабінету та провести процедуру авторизації ще раз.
Проблема вирішена
Тетяна Лень 10 жовтня 2025, 23:18
ФОП Лень Тетяна Михайлівна.
Прошу звернути увагу на неправомірні дії банку ПУМБ щодо блокування мого ФОП-рахунку.
Банк заблокував рахунок та кошти, посилаючись на нібито скаргу від клієнта про повернення коштів, хоча мною було надано всі підтверджуючі документи, які підтверджують законність отриманих платежів та виконання зобов’язань.

Незважаючи на надані пояснення та документи, рахунок залишається заблокованим, а банк не надає конкретного рішення щодо розблокування. Прошу розібратися в ситуації, надати правову оцінку діям банку та сприяти відновленню доступу до моїх коштів.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 жовтня 2025, 10:52
Вітаємо! Ми все перевіримо та неодмінно надамо зворотний зв'язок з приводу звернення.
Полезный комментарий
PUMB 13 жовтня 2025, 17:18
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію, зазначену у Вашому відгуку, та повідомляємо, що рахунки були розблоковані й доступні для користування.
Anticorruption 10 жовтня 2025, 0:27
В мобiльному додатку ПУМБ банком було запропоновано пройти «необхiдне оновлення особистих даних», це було зроблено через вiдеоверифiкацiю, пiсля пiдтвердження було запропоновано заповнити ще анкету, а потiм було запропоновано знову пройти вiдеоверифiкацiю, на гарячiй лiнii оператором було повiдомлено. що вiдеоверифiкацiя анулюєтся, якщо анкета не заповнена на протязi 8 годин, але оператор не повiдомляла, що це потрiбно зробити на протязi якогось певного часу в межах дня.Також оператор не повiдомляє своi ПIБ, тiльки ім'я, тобто документи були продемонстрованi на вiдео через додаток ПУМБ незрозумiло кому i враховуючи те, що ii видалили, то незрозумiло, як цiєю iнформацiєю скористалися.При вiдсутностi результату при вирешеннi цiєi ситуацii, буде написана скарга до Нацбанку, а також заява до правоохоронних органiв, стосовно того, чи пiдпадають дii спiвробiтникiв банку пiд Статтю 182 КК України, та Статтю 188−39 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 жовтня 2025, 10:01
Вітаємо! Ми бажаємо детально розглянути цю ситуацію, тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних. Будемо вдячні за відповідь!
Полезный комментарий
PUMB 16 жовтня 2025, 8:35
Вітаємо! На жаль, так і не отримали від Вас відповідь в приватних повідомленнях.
Mimans 8 жовтня 2025, 14:48
Кешбеки не працють, є приховані умови які не дозволяють отримати кешбек. Консультанти працюють не кваліфіковано, спочатку підтверджують що з кешбеком все нормально і просто треба зачекати, потім, після того як товар повернути вже не можливо, зсилаються на приховані умови, по яким не можливо отримати кешбек. Краще взагалі не користуватись цим сервісом, отримати кешбек не можливо!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 8 жовтня 2025, 21:00
Вітаємо! Нам прикро, що Ви маєте негативне враження. Запевняємо, що кешбек у нашому банку працює чітко при виконанні умов, що є описані у застосунку чи на сайті. У Вашому випадку, для отримання кешбеку необхідно було здійснити перехід через «Крамниці кешбеків» на сайт партнера та здійснити оформлення «Сплачуйте частинами». Ці умови чітко вказані у застосунку. Для додаткових питань Ви завжди можете звернутись за консультацією на гарячу лінію або чат-підримку. Ми з радістю вкажемо будь-яку необхідну інформацію по певному продукту. Будемо вдячні за розуміння!
olekhom 3 жовтня 2025, 17:11
Відмовляють в закритті рахунку до кредитної картки дистанційно, не погоджуються на варіант заяви підписаної електронним цифровим підписом. Запропонували «періодично звертатись до підтримки і цікавитись чи не зявилась така можливість».
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 3 жовтня 2025, 18:34
Вітаємо! Ми бажаємо детально перевірити, чому саме було відмовлено в закритті. Написали Вам в особисті повідомлення для уточнення ситуації.
Полезный комментарий
PUMB 6 жовтня 2025, 12:10
Вітаємо!
Дякуємо, що знайшли час і повідомили нас про ситуацію, що склалася.
Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації та з’ясувалося, що порушень з боку оператора не виявлено. Робота була коректною та згідно стандартів обслуговування. Сподіваємося, що надалі Ви матимете лише позитивні враження від спілкування з нашими фахівцями.
Бажаємо гарного дня!
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 грудня 2025, 19:15
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/11/26/163071590/
Дмитрий Мастюк 1 жовтня 2025, 9:19
З картки …5359 списано кошти в розмірі $156.97. Я не робив покупку в цей час, не зрозуміло що це. Транзакція відображається як соьогоднішня (01 жовтня), хоча в деталях транзакції вказано списання 30 вересня 17:25. В додатку підтвердження транзакції не було. Думаю що я далеко не перший із такою проблемою. Слабка підтримка — відповідає дуже довго.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 жовтня 2025, 12:34
Вітаємо! Прикро, що Ви маєте негативну думку про нас. Ми перевіримо ситуацію та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 жовтня 2025, 11:12
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
alexey66 29 вересня 2025, 14:45
Несколько лет пользуюсь услугами банка ПУМБ. Доволен на 100%. Особенно хочу отметить работу кассира банка Ирину Шеремет. Очень профессиональная и приятная в общении с клиентами сотрудница банка. Спасибо!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 29 вересня 2025, 16:11
Вітаємо! Раді, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням наших фахівців. Дякуємо, що поділилися враженнями!
Олександр Д 27 вересня 2025, 14:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Раїси Окіпної, 4-А
Користуюсь послугами банка БУМБ з 2020 року. Нещодавно надійшло повідомлення від банку, треба підтвердити доходи, і походження коштів. Надіслати декларації, копії договорів тощо.
Я прийшов в банк ПУМБ, в Києві, на Раїси Окіпної, 4-А, приніс пакет документів!
Договори, акти, патенти, свідоцтво на торгову марку. Но на це не звернула увагу, ні керуюча відділенням, ні менеджер яка мене обслуговувала. Дала мені чистий лист, і каже пищіть пояснення звідки куди відправляли кошти за рік. Не конкретно суми і зарахування які викликають підозру, а за рік. Це все і за дві неділі не описати! Ви там що курите?! Я собі розумію, що в мене рахунок ФОП в цьому ж банку, і кошти заходять через ПОС ТЕРМІНАЛИ, на рахунок. Я сплачую всі податки, декларації за періоди надав! кому і що я ще повинен доказувати?! Ви краще в депутатів кнопкодавців які в конвертах отримують зарплатню, доходи перевірте! Ви країну котите в ад!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 27 вересня 2025, 21:12
Вітаємо! Прикро, що маєте негативну думку. Ми перевіримо дану ситуацію та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Natalia1811 27 вересня 2025, 12:44
Завжди думала, що ПУМБ це найкращий банк, з гарними умовами, завжди рекомендувала родичам, близьким, знайомим.але останні події зовсім не радісні і повністю змінили мою думку. Головна проблема ПУМБу- це немає повної інформації по діям. По-перше: у 2021 році, будучи вагітною захворіла на ковід, звісно, що про роботу майже на місяць можна було забути, а про зп ще більше. Подзвонила в ПУМБ, спитала як краще бути в цій ситуації, адже є кредитна картка. Порадили кредитні канікули на 3 місяці. Платила 3 місяці тільки проценти без тіла, щоб не було штрафів і поганої кредитної історії. У 2025 році вирішила взяти кредит- відмова. Хоча все добре повинно було бути. Виявилось, що не маючи проблем із кредитами, у мене є «реструкторизована картка"😡І тому всі тепер відхрещуються від надання кредиту. Звісно, що оператор ПУМБ нічого про це у 2021 році про це не казав! А зараз навіть не баче, що картка реструкторизована, і запропонував самій перевірити на сайті УБКІ. Перевірила- дійсно, саме картка ПУМБ реструкторизована!
Ситуація 2: дитина в іншій країні захворіла, терміново потрібно скинути гроші. Сестра перекинула мені переказом «Вестерн Юніон», сподіваючись, що я зараз отримаю і все вирішиться. Але, отримуючи переказ у додатку ПУМБ, тільки після того, як натиснула «отримати» написали, що платіж буде в обробці 12−24 години🫣. Написала оператору, відповідь ще краще: це ж субота- вихідний, може бути і в понеділок. Це повний аут!!! Чого не написати перед кнопкою «отримати», наприклад, «Ваш переказ може бути в обробці 12−48 годин. Отримати чи відмовитись?» І людина б сама прийняла рішення, тим паче, що є банки, які в суботу працюють і була можливість з'їздити і отримати одразу? Чи можна відмінити запит операції? Оператор відповіді не надав…
Ганебний БАНК, як то кажуть «заївся» вже і на людей плювати. Свої гроші і отримати не можна, і роблять таке, що і через роки проблеми саме через цей банк!

КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 27 вересня 2025, 21:14
Вітаємо! Нам прикро, що у Вас виникла негативна думка про наші умови обслуговування. Ми все перевіримо та неодмінно надамо зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 29 вересня 2025, 18:13
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
zoommer1985 23 вересня 2025, 23:25
Самий *** банк, якому військові мають доводити свої доходи, щоб перевести власні кошти, які надходять як грошове забезпечення військових, своїм рідним, бо ці *** сліпі, тупі і глухі, бо не бачать, що гроші надходять від мін оборони… Довідку їм бачите треба. Потім дзвонять, що ліміт збільшено — перераховуйте. Тільки *** там — намахали. А те що в родини кожен день знімаються відсотки за використані кошти їх не хвилює… вони розглядатимуть 5 днів… 5 *** днів!!! Та щоб вже по Вам шахеди влупили. Якщо на шахеді писатиме що летить в ПУМБ я його не буду збивати принципово!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 вересня 2025, 10:04
Вітаємо!
Прикро, що у Вас склалося таке враження про нас. Ми обов'язково детально перевіримо інформацію, що вказана у відгуку та надамо зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 25 вересня 2025, 14:55
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Semchyk 20 вересня 2025, 16:55
НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Банк без будь якого попередження заблокував карту, надав банку довідку про доходи + розяснення за що і куди кошти,
Банк просто займається не зрозумілими речами, вимагає додаткові докуименти, а коли їх надаєш то все рівно карту не розблоковують.
На питання чого заблокували — підозрілі операції — це надходження 15000 грн на карту.
Виявляється в Пумбі не можна надсилати кошти на карту і не можна щоб кошти тобі приходили на карту — це заборонено — а картку можна використовувати тільки щоб протирати скло взимку

Наступним проханням банку було прислати фото — що ви пішли в платний туалет за 15 гривень, а не за 10, але на це я вже не погодився бо то вже занадто.

Банк аргументує що це в запобіганню фінансуваню тероризму — на питання чи я є в базі терористів — сказали — ні — то який сенс в цьому ???
Кошти досі заблоковані, коли повренуть не відомо.
Не банк, а радість для клієнтів.
Якщо хочете щоб вас безпідставно блокували без будь яких пояснень і ви маєте багато часу то вам явно сюда
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 20 вересня 2025, 19:47
Вітаємо! Прикро, що маєте негативну думку. Ми дотримуємось вимог головного регулятора НБУ та чинного законодавства. Просимо написати нам в приватні повідомлення власні дані, щоб ми могли розібратись в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Arrow186 20 вересня 2025, 0:58
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 23/129
В банку є крамниця Кешбеків, якщо купляти через неї то отримуєш % від суми покупки.
Здійснив кілька покупок нічого не нарахувалось, купляв на Пром юа.
Звернувся до банку надав скріни, квитанції, тощо, це ще були в липні, ось номер звернення 202507−2151.
До сьогодні жодної відповіді.
Написав у чаті, термін розгляду до 130 днів Карл.
Аналогічна проблема виникла і у іншого клієнта банк який аналогічно робив покупки, віз і сьогодні там, ніхто нічого не знає.
В умовах які вказані в додатку банку про це нічого не вказано.
ПУМБ
Відповідь банку
20 вересня 2025, 10:20
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 8 жовтня 2025, 16:35
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію зазначену в відгуку та можемо вказати, що, на жаль, нарахування кешбеку не відбулось через статус «Відхилено» встановлений партнером.

Додатково маємо зазначити, що партнер не повідомляє банку причину відхилення та не приймає звернення на оскарження статусу для його можливої зміни. Оскільки, платформа є маркетплейсом на якому розміщено багато продавців, то партнер приймає рішення відповідно статусу встановленим саме продавцем.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zemledel 17 вересня 2025, 15:22
Добрый день, 21 марта 2024 года я оставлял пост о блокировке моего счёта банком пумб и присылания уведомления о легализации отмывании и прочего.

https://minfin.com.ua/ua/company/pumb/review/358212/#com4615194

После чего я написал в НБУ результата — 0
Далее я составил с помощью пользователя с минфин исковое заявление через электронный суд на ПУМБ банк так как я жил в приграничной с воной зоной то дело затянулось на полтора года из-за выезда всех судов из донецкой области.
В иске было указано о возврате средств почти 7 тыс грн, о моральной шкоде и пене которую банк обязан уплатить, уговор сошёлся на 4тыс грн и + 50% возврат судебного сбора 1200+ грн.
После разбирательств юрист банка предложил мировую и согласились выплатить все мои исковые требования.
Так что люди запомните, БАНК НЕ ИМЕЕТ ПРАВА БЛОКИРОВАТЬ ВАШИ ЛИЧНЫЕ СРЕДСТВА и уж тем более ссылаться на закон о легализ и отмывании не имея док-в что вами был нарушен этот закон который регулируется криминальным кодексом.
В суде юрист банка даже не заикнулся об этом законе и что банк чёто там может.
Судебное дело номер: 233/3081/24
По этому если вам заблокали счёт и говорят что вы чтото там обязаны показать, доказать, рассказать, смело подавайте иск в суд, и пеню и моральные шкоды вписывайте в дело и вы 100% выиграете суд, в прочем как я, жаль что дело затянулось так как из-за боевых действий судьи менялись и оно затянулось как минимум на 8 мес лишних из-за переноса и смен судей.
Так же юрист говорил что мы не удерживаем ваши деньги мы любезно отдадим их при появлении меня в банке, но по договору с банком (в любом договоре с банком есть такой пункт) банк обязан был за моим распоряжением отдать деньги наличными в кассе либо перевести на др банк счёт в чём мне было отказано.
Счёт в банке был закрыт самим банком при том что незаконно.
В реестр дело ещё не попало и числится как прошедшее, но я уже получил все выплаты и возврат средств от ПУМБ банка.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 вересня 2025, 15:35
Вітаємо! Дякуємо за відгук і за Вашу думку. Ми розглянемо та надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 15 жовтня 2025, 16:24
Шановний Валерію Сергійовичу!
Дякуємо за Ваш коментар і хочемо надати роз’яснення. Банк «ПУМБ» здійснює свою діяльність у суворій відповідності до вимог законодавства України, зокрема Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також нормативно-правових актів Національного банку України.
Звертаємо увагу, що Ваш судовий позов не стосувався блокування рахунків у рамках зазначеного закону, а був пов’язаний виключно з тимчасовими обмеженнями доступу до залишків коштів. Відповідно до законодавства Банк зобов’язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід при обслуговуванні клієнтів. Якщо під час аналізу фінансових операцій виявляються ознаки, що можуть свідчити про підвищений або неприйнятно високий ризик, Банк має право встановлювати обмеження на проведення операцій та, за потреби, приймати рішення щодо закриття рахунків. У Вашому випадку при відсутності задекларованого доходу обсяги транзакцій за рахунком сягали кількох сотень тисяч гривень. Саме тому з 21.03.2024 року Банком були встановлені ліміти на видаткові операції.
olehvs 17 вересня 2025, 7:42
Працював офіційно, за чисту зп чотири роки щомісяця купував через одного із брокерів ОВДП. Прийшов час зняти кошти. Виводив через ПУМБ. І тут від банку прийшло повідомлення про розірвання ділових відносин якщо я РІЧНИМ звітом про дохідність не обгрунтую походження коштів. А як обгрунтувати, річним, якщо збирав кошти ЧОТИРИ! Надавав брокерські звіти, довідки ок-7 та все ж рахунок заблокували
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 вересня 2025, 11:31
Вітаємо! Нам прикро, що виникло негативне враження. Ми бажаємо все детально перевірити та вирішити ситуацію, тому написала Вам у приватні повідомлення для уточнення даних. Будемо вдячні за відповідь!

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝