×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 44.6 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
5355 2800 3669 2190 ШАХРАЇ
шахраї продають курточки на фейсбуку за 350грн, прошу не вестися
Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Написати коментар
Не раджу навіть зв’язуватися
Поки чекав, запитав у дівчат умови тієї «розсрочки», яку так нав’язливо пропонує їхній додаток. Так от — виявляється це ніяка не розсрочка, а звичайний кредит під 2.2% на суму.
Пумб в своєму стилі — брехня і неорганізованість.
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали у приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані стосовно адреси відділення, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Коментарі (8)
Власник карти 5355 2802 1508 8905 ПУМБ шахрайка Юлия +380669946542
карта 5355 2802 1508 8905
телефон +380669946542
Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Коментарі (5)
Оплата частинами: як робити не треба
https://minfin.com.ua/ua/company/pumb/review/315927/
Цього вересня вирішив повторити спробу і спочатку все було файно: оформлення просте і зрозуміле, майже так само легко як в Моно та А-банку але ще й розбити можно на більше частин.
Суто для експерименту оформив в рострочку купівлю в Розетці на невеличку суму. Для контексту: в мене відкрита лише карта всеможу. Півтора роки тому були і всекарта, і всеможу, але потім я їх всіх закрив *** , а от недавно відкрив одну єдину всеможу. Як написав вище все пройшо легко і я став чекати списання першого платежу. Але платіж не відбувся бо платити можна лише з дебітної карти (наприклад всекарти), а як я вже написав в мене відрита лише кредитна всеможу. І більш того платіж треба робити вручну, автоматичного списання як в вищезгаданих банках, немає. Ось коментар служби підтримки про це: «Дійсно автоматичне списання коштів на погашення не передбачено. Проте ви можете у застосунку внести оплату в будь-який час. Перейдіть у розділ Кредити, оберіть діючий продукт і натисніть Внести платіж.»
Відразу визнаю що глибоко в документи я не занурювався і десь там може і справді написано про те що платити треба саме з дебетною. Проблема не стільки в тому що мені про це ніде явно не нагадали. Є дві інші проблеми і ось вони:
* якщо платити треба лише з дебітної карти чому при оформленні оплати частинами (яка можлива лише коли є кредитна карта) мені не запропонували відкрити дебітну карту?
* в чому взагалі полягає сенс заборони внесення платежу з кредитної карти особливо у випадку коли на рахунку є власні гроші достатні для цього платежу? ладно б неможна було заплатити кредитними грошима, я це розумію хоча в Моно це можливо, а в А-банк за це просто беруть комісію
Саме смішне і тупе тут те що я все одно виконав платіж кредитною картою, АЛЕ ВИКОНАВ ЙОГО ЗА ДОПОМОГОЮ ApplePay — в застосунку передбачено крім оплати з дебетної карти ще оплата з карти іншого банку яку треба внести вручну (номер, дата, код) та оплата через ApplePay. Це просто якийсь маразм.
До слова не дивлячись на те що платіж був проведений успішно — інформація про прострочений платіж буде оновлена лише завтра, сьогодні я буду весь десь споглядати на те що я не зміг внести якихось довбані 400₴. Хоча я б то їх міг внести якби відразу зрозумів всі підступні моменти ПУМБівської рострочки.
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що банком передбачено значну кількість способів погашення заборгованості по кредитам, але автоматичне списання коштів на погашення не передбачене. Автоматично кошти можуть списатися лише у випадку наявності їх на дебетовому рахунку клієнта та за умови відсутності внесеного платежу.
При оформленні оплати частинами Вам не запропоновано відкрити дебетову картку, бо це не обов’язкова умова для отримання даної послуги. Клієнт може ознайомитися зі всіма можливими каналами погашення заборгованості у вкладці Кредити-Сплачуйте частинами-Питання-відповіді. Серед варіантів погашення способи: як погасити готівкою та як погасити безготівково. Також в даному блоці наявна інформація про те, що платежі автоматично не списуються за рахунок кредитних коштів.
На разі заборонено здійснювати оплату з кредитної картки для уникнення випадків, що клієнт здійснить погашення заборгованості кредитними коштами і цим самим вийде на відсотки за користування.
Нам прикро, що у Вас залишився негативний досвід у зв’язку з перенесенням досвіду від інших банків та їх механікою погашення. Нашим банком передбачено нагадування за 5 днів до планової дати платежу і як показала перевірка, Вам надходив пуш з попередженням 12.10.24. В нагадуванні наявна інформація про те, що «ми не списуємо платежі з кредитки».
Будемо вдячні за розуміння!
Коментарі (13)
Шахрайський банк
• № 2/752/6335/23 від 14.08.2023р., Голосіївський районний суд м.Києва по справі № 752/15987/23;
• 8.12.2023р. Подільський районний суд м.Києва, по справі № 752/15987/23, П-201.
Однак незважаючи на це, банки постійно намагаються списати ці кошти з мене, не бажають дочекатись результатів розслідування. Наразі банк ПУМБ намагається списати в рахунок погашення боргу 160830,81 грн., заблокувавши всі мої рахунки. Було відкрите виконавче впровадження ВП № 76062785, виконавчий лист № 752/7256/23 виданий 18.07.2024 Голосіївським районним судом міста Києва, судове засідання проведено заочно, без моєї участі і ніякого повідомлення про це засідання мені надіслано не було. Скористатись застосунком «Дія» я теж не можу, тому що маю стару модель смартфону, а нову не можу придбати, оскільки мої рахунки постійно блокуються, а то й списуються кошти в рахунок погашення шахрайського кредиту. Тобто, у мене не було жодної можливості себе захистити, скористатись послугами адвоката. На той час я була в Україні. Про цей суд мені нічого не було відомо.
Але весь цей час, з моменту крадіжки я постійно чула погрози і вимагання грошей від працівників банку ПУМБ та колекторів. Вимагали надати адресу проживання, щоб приїхати та отримати від мене гроші. Телефонували по 20 разів на день колектори, теж з погрозами. Це порушувало мою роботу, коли я читаю онлайн лекції. Шахраї, які мене ошукали в 2021р., тоді мені теж погрожували, стверджували, що хтось знімає кошти з моїх рахунків, намагались переконати, що хтось бере на мене кредити, і тому мої кошти треба перерахувати на певні «безпечні» рахунки. В мене оманою шахраї виманили кошти на картки клієнтів ПУМБ. Кредитні кошти з моїх рахунків виводились через термінали iBox на картки ПУМБу. Це картки за номерами (так вони позначені в квитанціях):
536639хххххх7914
536639 хххххх0966
536639 хххххх0280
536639 хххххх6984
536639 хххххх6257
536639 хххххх6159
536639 хххххх5584
536639 хххххх7469
Де тоді служба безпеки банку ПУМБ? Тут йдеться про відмивання коштів. Тобто клієнти цього банку співпрацюють із шахраями, які розводять простих людей виманюючи в них гроші. Чому відкривались такі рахунки взагалі? Чому це нікому не цікаво, що на ці картки -«дропи» йшли перекази, кілька за день, а банк, приховуючи справжніх злочинців, знищує мене? Перед поїздкою у відрядження за кордон мені знову заблокували всі рахунки. Як мені пояснювати іноземним партнерам, що в Україні відбувається банківське свавілля, банки стали прихистком шахраїв, від чого страждають порядні клієнти банків? Завдяки діяльності ПУМБ під загрозою зриву міжнародні проекти, в яких беру участь, в т. ч. ОБСЄ, в яких я працюю як консультант. На заблокованій картці в Райффайзенбанку була арештована моя зарплата за читання лекцій та роботу в ОБСЄ, кошти, з яких я ще маю сплатити податок. Наразі виконавчою службою були списані на користь ПУМБ кошти, які я отримала за роботу як консультант ОБСЄ та залишок зарплати за читання лекцій. Розблокований лише рахунок, на який я отримую зарплату як науковець в Інституті геологічних наук НАН України, але виконавець направив документи на списання 20% моєї зарплати там теж на користь ПУМБ. Всі інші рахунки у мене заблоковані. Тобто мене прирівняли до крадіїв, при чому без можливості себе захистити в суді!
Ці борги, навішані на мене шахраями, я ніколи не визнаю, звертаюсь до суду. А до того вже був прийнятий позов до суду щодо шахрайства банків. На всі мої звернення ПУМБ давав відписки, ніяких рішень не було прийнято. Відбувається сприяння банку створенню «дропів» та відмивання крадених коштів.
Тобто, для себе зробила висновок- ПУМБ шахрайський банк і не варто тут відкривати будь-які рахунки. І ще: навіть ворогу не побажаю відкривати кредитні карти у цьому банку!
Відомо, що цей банк у 2023р. вже отримав штрафи за порушення закону про протидію відмиванню доходів в частині неналежної перевірки клієнта; неналежного виконання посилених заходів перевірки клієнта. Однак нічого не змінилось — продовжується вимагання грошей, хоча в банк я надавала інформацію про відкрите кримінального впровадження. Також у мене був прийнятий позов проти цього банку до суду. Прошу допомогти розібратись в цій ситуації.
Нам прикро, що у Вас склалась негативна думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у цій ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (4)
Заблокували банкінг майже рік тому
Може є тут співробітник банку який може допомогти розблокувати картку за винагороду, буду дуже вдячний.
Шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (5)
Співробітники працюють на результат
Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням нашого банку!
Написати коментар
Банк вкрав гроші з рахунка на 45 днів
Прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Коментарі (2)
Ужасное обслуживание и проблема с закрытием счета тянущаяся третий месяц и не решенная до сих пор)
Банк заблокировал мои счета еще в АВГУСТЕ этого года и попросил предоставить документы предоставляющие подтверждение моего дохода, документы отправил на почту, спустя примерно неделю мне наконец-то ответили и сказали, что нужно предоставить дополнительные документы — прислал и их, спустя еще примерно ДВАДВЦАТЬ дней мне пришло оповещение, что Банк закрывает мои счета и мне нужно обратиться в отделение, чтобы получить свои оставшиеся деньги на карту другого Банка. Обращался в отделение в городе Одесса, ул. Генуэзская 3-В, обслуживала меня Кутузаки Ольга, сперва она вовсе мне сказала, что я должен заново проводить все процедуры, которые делал онлайн и ждал ответа месяц, аргументируя это тем, что у нее эта информация не отображается))) после долгого спора, если можно так выразиться, мы все же пришли к тому, что я просто пишу заявление на закрытие счетов и все. Заявление было написано 27.09, мне так же Ольга сообщила, что нужно будет предоставить реквизиты для перевода средств (дала свой рабочий эмейл) и что якобы она будет держать меня в курсе) Реквизиты отправил 01.10, после чего Ольга позвонила мне и сказала, что эти реквизиты не подходят (хотя с ними было все в порядке, это карта моего другого Банка, где была указана вся необходимая информация) и что я должен идти в отделение своего Банка, брать реквизиты там и принести лично ей) Реквизиты я принес в отделение Банка 4.10, после этого никаких звонков или сообщений от уважаемой Ольги мне не поступало (так как я работаю и не могу каждый день ходить в отделение, которое работает всего до 16:30 я писал ей на почту которую она дала на протяжении 3 дней — 0 ответа). Сегодня мне наконец то удалось сходить в отделение и Ольга сообщила мне, что как выяснилось, то Банк еще не закрыл мои счета (хотя при моем первом визите мы якобы сделали это и я просто должен был принести реквизиты), на мой вопрос почему так получилось и сколько ждать, сперва я услышал «неизвестно сколько», а потом 30 дней) Скажите пожалуйста как такое вообще возможно и что мне делать? Это какой то абсурд, если честно
Нам прикро, що обслуговування фахівцем відділення викликало у Вас негативне враження. Ми бажаємо більш детально розібратись у ситуації яку Ви описали. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Коментарі (3)
ПУМБ ошукав з кешбеком Фори
Хочу розповісти як мене ошукав ПУМБ з кешбеком від магазину Фора.
У застосунку мені обіцяли 5% кешбек при замовленні онлайн доставки товарів з магазину Фора і оплати або на сайті або курьеру.
Так от, все зробив як і було у правилах кешбек, але замість 5% мені дали 0.5% кешбек.
Замість 82 грн кешбек я отримав 8 грн.
Нажаль, але мене надурили.
Зараз намагаюсь вибити якось кешбек що мені обіцяли.
Але це все вже має неприємний присмак.
Щоб вибити свій кешбек треба кудись дзвонити, писати, доказувати…
ПУМБ, ну як так?
Шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Будемо вдячні за розуміння!
Коментарі (8)
Банк не дає можливість погасити кредитну картку
Чому банк порушує законне право клієнта на погашення кредитної заборгованості в день звернення для уникнення сплати відсотків штраф і інших платежів, як це мало б би бути згідно закону?
Натомість банк вимагає пояснень всіх надходжень на рахунки з березня місяця, хоча зараз на поточних рахунках немає залишку і не зрозуміло чому банк обмежує право на погашення кредитного боргу таким чином.
Будь ласка, прошу розібратися і надати можливість реалізувати право клієнта на погашення кредитної заборгованості у відділення за довіреністю з закриттям відповідного рахунку.
Питання залишаються невирішеним до сих пір.
Нам прикро, що у Вас склалась негативна думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (7)
Негативний досвід з блокуванням рахунку та відсутність підтримки
Після кількох спроб зв’язатися з підтримкою через Telegram і дзвінок через сайт, вдалося зв’язатися з відділом безпеки. Мене запитували стандартні питання, і зрештою сказали спробувати переказ через 10 хвилин. Я був упевнений, що все в порядку. Але при наступному вході в додаток мене викинуло з системи і попросило змінити код-пароль, для чого потрібні дані картки. Оскільки картка віртуальна, ці дані я не зміг надати.
Додаткові спроби зв’язатися з банком не увінчалися успіхом. У Telegram радили відкрити нову сесію, а дзвінок через сайт повідомляв, що питання можна вирішити лише з фінансового номера. Я поповнив рахунок для дзвінків у роумінгу і звернувся в банк, щоб відновити код-пароль, але мені сказали, що рахунок заблоковано. Підтримка, яка обіцяла розблокувати переказ, насправді заблокувала рахунок. Після чергового дзвінка отримав електронний лист зі стандартною відповіддю: рахунок не буде розблоковано, і я маю особисто з’явитися у відділення банку.
На даний момент банк утримує 140 тисяч гривень і не планує їх повертати. Дуже розчарований сервісом і ставленням до клієнтів.
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Ми перевірили інформацію та маємо вказати, що розблокування/зняття обмежень по рахунку можливе лише за особистим зверненням до відділення банку.
Будемо вдячні за розуміння!
Коментарі (2)
шахрай клієнт банку ПУМБ
P. S. є квитанція про оплату.якщо потрібно, я скину
Прикро, що Ви стикнулись з даним досвідом. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Коментарі (1)
Шахрайство
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Написати коментар
Як ПУМБ блокує рахунки без пояснень: реальна історія!
Перевів зі свого підприємницького рахунку на картку ПУМБ гроші, оплачував покупки в магазинах, онлайн та закордонних. І все йшло добре до моменту, поки раптово через місяць мій рахунок не заблокували без жодних попереджень! Написали, що розірвали договір без жодного пояснення!
На мій запит відповіли, що нібито відсутні підтвердження походження коштів. У мене все є! Жодних запитів, ніяких повідомлень, нічого! Просто взяли і заблокували. Я не проводив жодних підозрілих транзакцій, не було переказів від інших осіб — тільки мої власні гроші з підприємницького рахунку. Сума транзакцій — до 100 тис. грн, при офіційно задекларованому доході набагато більшому. Але ні, просто блокування і тиша.
Це жахливе порушення прав клієнта! Я хочу зрозуміти, як таке можливо у сучасній банківській системі? Де моя можливість надати документи, пояснити транзакції? Чому без попередження? ПУМБ, це не просто формальність — це реальні люди, їхні зароблені кошти і життя, які ви раптово вирішили заблокувати без пояснень і можливості зкомунікувати.
Хочу, щоб інші знали про цей досвід і задумалися перед тим, як довірити вам свої гроші. Це просто абсурд і беззаконня!
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (3)
Спам від колекторських агенств
Якась людина залишила мій номер телефона у якості контактного, співробітник занес номер телефону у базу, прийнявши це за істину, та забила на кредит. Тепер, мені цілодобово дзвонить колекторська компанія, яка працює по агенському договору з ПУМБом, та просить погасити заборгованість, оскільки невідома мені людина залишила мій номер телефона у якості свого. Розмовляти там немає з ким, починаються сто вопросів по кругу, ким Вам приходиться, скільки років Вам належить номер, як Вас зовут, де знаходитесь, та ін. що немає ніякого відношення до предмету діалогу.
Після дзвінка на горячу лінію ПУМБу, а саме Департаменту простроченої заборгованості, почали задавати ти самі питання, та рекомендували підійти на відділення для деактивації номера!
Тобто, якась особа залишила мій номер телефона у якості контактного, співробітник банку не перевірив його, внес до бази, тепер мені дзвонять постійно зі спамом та погрозами, і я ще повинен витрачати свій час та йти до відділення, доказувати, що я не ця особа.
ПУМБ, Ви там як, все в Вас з бізнес-процесами нормально?
Шкода, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після отримання результатів перевірки, ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Перепрошуємо за надані незручності. Ситуацію виправили. Більше Вас не будуть турбувати дзвінками. Будемо вдячні за розуміння!
Коментарі (6)
Банк ПУМБ
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, що склалась. Після цього ми обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (1)
Не отдают деньги уже месяц
Я пыталась донести что родителей нет в стране, и что это не повод не отдавать мне мои же деньги, с моего личного счета. Если я смогла зарегистрироваться в банке, и проводить операции, это уже дает мне доступ к выводу их в случае блокировки. По закону.
Помогите мне с возвратом средств!
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми перевірили інформацію та маємо вказати, що розблокування/зняття обмежень по рахунку можливе лише за особистим зверненням до відділення банку.
Будемо вдячні за розуміння!
Коментарі (4)
Заблокировали счет без объяснений
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту вказану в анкеті банку. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (3)
Бонус за рострочку від ПУМБ — Гроші в рострочку
(Опис завдання:
Щоб отримати бонус 150 грн, оформте Гроші
в розстрочку на суму понад 5 000 грн. Нагородою від ПУМБ можна скористатися лише раз. Пропозиція діє з 19.09.2024 по 04.10.2024.)
Я через меню акції вибрав та оформив 5000грн гроші в розтрочку 24.09.2024р.
У меню акції завдання не зарахувалося, та відображалось як не виконане. Я вирішив почекати, але і через 4 дні завдання рахувалось як не виконане. 28.09 я повністю погасив заборгованність та закрив кредит, комісія за використання 111грн. 05.10 коли акція закінчилась ЗАВДАННЯ ТАК І НЕ ЗАРАХУВАЛОСЬ, хоча всі умови були виконані.
Шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що згідно умов акції оформлення має бути на суму понад 5000 грн, тобто, більш як 5 000 грн. З детальною інформацією про умови можна ознайомитись на сайті https://about.pumb.ua/presscenter/promo/item/7064-nove-zavdannya-vd-pumb-150-grn-za-rozstrochki#info
Будемо вдячні за розуміння!
Коментарі (4)