×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Отказ в доступе в личный кабинет
Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що для зняття обмежень по Вашим картковим рахунках необхідно звернутися до найближчого відділення нашого банку ПУМБ. На жаль, здійснити розблокування дистанційно немає можливості.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Коментарі (20)
Банк блокирует карточки и счета
мне все счета и банковские карточки. Я проходила идентификацию через «Дию». Причиной блокировки было указано то, что в реквизите «Место рождения» не указан адрес!!! Во всех паспортах адрес не указывается!!! Что Вы хотите там увитеть какой адрес, роддома? При обращении в службу поддержки ответили, что нужно обращаться в отделение банка лично. Я сейчас нахожусь за границей. Следовательно обратится в отделение банка возможности нет. Но через ПУМБ я получаю пенсию. Как банк может блокировать пенсионную карту??? Это единственный наш источник дохода. Запрос был отправлен в техподдержку, обещали ответить в течении 1−5 дней. На сегодняшний день ответ не получен. Очень прошу счета не блокировать или предоставить возможность дополнительной идентификации по видеоконференции в Телеграмм
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення аби у нас була можливість провести перевірку та дізнатися всі деталі. Після отримання результатів перевірки ми обов'язково повернемося до Вас з вичерпною відповіддю.
Коментарі (1)
в реаліях життя 2023 року українців співробітники банку спілкуються мовою окупанта
Нам дуже прикро, що ця ситуація негативно вплинула на Ваше враження про співпрацю з банком. Ми бажаємо розібратися детальніше та перевірити коректність консультації наших фахівців. Надішліть, будь ласка, у приватні повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону та відділення у яке Ви звертались аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (8)
ПУМБ — гарне упакування при поганій начинці
Виглядало дуже спокусливо: встановити онлайн кабінет, замовляєш Новою поштою картою, активізуєш в додатку і вуаля — ти щасливий володар карти без їзди по відділеннях, стояння в чергах, витрачання часу…
Вартість послуги 150 грн (разом з доставкою), але я вирішити зекономити час, і замовила.
Карта прийшла дуже оперативно, активізація відбулась також швидко…я навіть отримала на неї кошти (на щастя невеликі). І ось сьогодні стала питання зняття коштів. І тут сюрприз — карта ЗАБЛОКОВАНА. Після спілкування з оператором, виявилось, що потрібно пройти ідентифікацію у відділенні.
Тобто я потратила 150 грн, щоб зекономити час, а в результаті не зекономила ні часу, ні нервів, натомість отримала проблему, як зняти кошти.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Хочемо звернути Вашу увагу, що так як Ваша реєстрація відбувалась у застосунку ПУМБ Online за допомогою BankID, то згідно вимог Національного банку України, така ідентифікація не є повноцінною та не надає банку достатньо інформації, тому рахунки мають обмеження щодо лімітів на внесення коштів на рахунок. Саме тому, Ваші рахунки були заблоковані у зв'язку з перелімітом. Для розблокування рахунків необхідно пройти переідентифікацію у відділенні нашого банку ПУМБ.
На жаль, на сьогодні, провести переідентифікацію дистанційно немає можливості.
Коментарі (6)
Почините вы уже регистрацию
Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації і просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та номер телефону, який Ви вводили при реєстрації для проведення перевірки. Після отримання результатів перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми працюємо над поліпшенням функціоналу передачі документів через BankID. Для вирішення проблеми, нам потрібно більше часу, але намагаємося зробити це якомога швидше. Дякуємо що допомогаєте нам ставати кращими!
Вибачте за тимчасові незручності. Сподіваємося на розуміння!
Коментарі (2)
Банк заблокировал все счета и картки
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Надішліть, будь ласка, Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для проведення перевірки. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Разом до Перемоги!!!
Коментарі (39)
Выдача кредитов без ведома клиента
Щиро жалкуємо, що ця ситуація створила для Вас незручності та негативно вплинула на Ваше враження про співпрацю з банком. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації і просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для детальної перевірки. Після отримання результатів перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (10)
Заморозили счет без внятного обоснования
Уважаемый банк, измените свои правила или хотя бы научитесь делать исключения в отдельных случаях. Никому не рекомендую ПУМБ банк, так как ощущения от ситуации негативные, он просто присваивает себе чужие средства.
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому просимо надіслати в приватні повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону для проведення перевірки. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Коментарі (2)
Банк вкрав в клієнта помилково відправлені гроші в сумі 6454грн
зарахування банк відмовився.
Банк також не виконує закон 3048-IX від 11.04.2023р., хоча банку була надана постанова і ним отримана від держвиконавця ще півроку тому, банк стверджує що розяснень щодо виконання даного закону їм не надходило, тому і виконувати закон вони не будуть.
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, а також детальніший опис обставин. Це дозволить нам провести відповідну перевірку та надати Вам зворотній зв'язок після з'ясування необхідної інформації.
Коментарі (3)
Блокування рахунку
Якщо ви поважаєте своїх клієнтів, вирішіть будь ласка це питання.
Нам дуже прикро, що ця ситуація негативно вплинула на Ваше враження про співпрацю з банком. Надішліть, будь ласка, Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (7)
Блокування рахунку через «шахрайські» дії
Номер заявки у кіберполіціі -339279
Якщо ж вас турбує кожен клієнт, то очікую на відповідь)
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та перевірити коректність консультації наших фахівців. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Коментарі (2)
Шахрайські дії із кредитною картою!
Даний відгук я вже пишу в третє тому що банк не вирішив мою проблему, а повісив на мене борг якого я не брав!
В першому відгуку 08.12.2023 описана ситуація на сайті та присвоєна заявка з номером 72842 — в якій все максимально детально як на мене описано!
Розповідаю більш детальніше що відбувалося за цей час з моменту подання заяви — 12 днів
З боку Поліції по заяві яку я писав — відкрито кримінальне провадження присвоєний номер, маю витяг, призначена слідча по справі, сьогодні мене проінформовано що близько 30 днів буде глибша по справі.
З боку банку мною була описана ситуація, подана заява про розслідування та оскарження на відділенні найближчого банку від мого дому. Буквально через тиждень була надана відповідь не листом не дзвінком, а звичайним смс на телефон цитую: відмовляємо в даній заявці у зв’язку із тим що дані прив’язані до електронного гаманця Google Pay в моєму випадку — тобто я так розумію ми не маємо права підв'язувати картки до Google Pay всесвітньої програми яку придумали для зручності розрахунків телефоном через NFC дивно де це прописано при відкриті карткового рахунку це вказано не було … компанія Google теж напевно не в курсі за ПУМБ.(інноваційність)
Тобто люди які користуються Apple/Google Pay знайте якщо вас пограбують то ви будете винні через те що користуєтесь технологіями 21 століття. Дивно? — дуже дивно!
На мою думку це не відповідь висококваліфікованого банку та заступника начальника управління! Є можливість для роздумів…як думаєте
Сьогодні я прибув до відділення та мені вже надали таку ж відповідь але на офіційному фірмовому бланку, в якому констатація фактів та знову за те що відмовлено в зв’язку із прикріпленням до електронного гаманця… можливо представники подумали що я гляну на бланк і погоджусь бо гарно написано ну ні не аргумент не вирішено проблему. не пройшло. Керівник відділення відразу дала відповідь що ми за тебе борг не закриємо ми тобі розіб'ємо на розстрочку плати… тобто плати за кого за шахраїв!..
Скажіть мені будь ласка це ж шахраї придумали схему списання через електронний гаманець, не я, звідки я знав яка в них схема звідки цеж шахраї. тим паче як підтвердилось списання без підтвердження отп чи смс пароля, питання до безпеки та верефікації?.. як могли списатись кошти через Google Pay якщо це відбувалося із 5:57 до 6:02 телефон був зі мною та я відпочивав рано? І взагалі мій номер телефону підкріплений до паспорта та інн його не зламаєш, питань багато відповідей мало.
Керівник ще додала що перед цим за декілька днів я із даної карти поповнював ігровий рахунок на космолот, можливо і поповнював але заборгованості по даній картці не було в день шахрайства!
Та і сам по собі космолот це велика компанія Юридична особа яка працює офіційно та сплачує всі податки, ми бачимо рекламу цього сайту скрізь погодьтесь, це не якийсь не зрозумілий сайт. Додала мов що політикою банку це заборонено. стоп якщо це так тоді є декілька запитань:
1. Чому банк не зробив будь яке інформування для клієнтів по типу мене, що заборонено із їхніх карт поповнювати рахунок на космолоті?? чи ми це собі знаємо, а людям не скажемо — нехай здогадаються ідеотизм!
2. Чому банк на даний чи схожі сайти не заблокував — заборонив можливість поповнення — внесення коштів як це зробили інші нормальні банки теж питання?
3. Чому можливість поповнити із карти та вивести кошти на карту є, чому вона не заборонена?
Клієнти самостійно мають за це все здогадатись???
Проінформувати про це задньою датою так не піде це не вихід, це проблему не вирішує.
Тому я надіюсь що я пишу в останнє відгук і дуже вірю в те що банк піде на зустріч та врегулює дану проблему, знайде разом
із поліцією винних та анулює борг! Тому що я впевнений що я не перший і не останній в Пумбі із такою ситуацією!
Прошу Міністерства Фінансів як високий орган повпливати на це.
Згідно з правилами Міжнародної платіжної системи та Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб не підлягають оскарженню операції, здійснені із застосуванням платіжної картки, прив’язаної до електронного гаманця.
Враховуючи вищенаведене, Банк не має підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні.
Коментарі (5)
Приховують комісію за зняття валютного депозиту.Не рекомендую оформлювати валютні депозиту в ПУМБ!
20.12.2023 строк істек, я замовила в касі 400 євро і прийшла в обумовлений час оператором на відділення. Співробітник банку сказав, що за зняття банк візьме 240 грн. До цього я спілкувалася в чаті і оператор чату сказала, щоб не було ніякої комісії, потрібно оформити валютну картку. Добре заздалегідь відкрила цю валютну картку. Але тепер на відділенні мені кажуть платити комісію. Я вибачаюсь, але мало того, щоб отримати валюту мені довелось заморозити гроші на 3 міс, так я ще й повинна сплатити 240 грн за їх повернення! На моє пряме питання, як я можу отримати свої гроші без комісії, відповідь співробітника банку — ніяк. Інший співробітник запропонував купити ще 100 євро по курсу банку і залишити ще на 1 місяць в банку, тоді через 30 днів є можливість все ж таки отримати свої кошти без комісії. Сказати, що я розчарована у банку, це нічого не сказати. Не рекомендую оформлювати валютні депозиту в ПУМБ!
Нам прикро, що у Вас виникла негативна думка про роботу нашого банку. Хочемо зазначити, що відповідно до тарифів дебетової карти «ВсеКАРТА», зняття готівки у касі банка ПУМБ з карткою до 2 разів на місяць безкомісії, при умові, що на всіх рахунках для особистих виплат та депозитних рахунках клієнтів USD, за минулий календарний місяць був щоденний позитивний залишок не менше ніж 500 USD. В іншому випадку – 1%.
Ми бажаємо перевірити коректність консультації нашими фахівцями і просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми закінчили перевірку та дізналися, що консультація нашим фахівцем була некоректною. З фахівцем була проведена розмова і робота, щоб в майбутньому такі помилки не повторювались. Також, було виявлено, що наші фахівці вже зв’язалися з Вами та запросили Вас до відділення для отримання коштів.
Сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Коментарі (9)
Зворотній зв’язок із відділення та успішне вирішення питань.
Дякуємо за Ваш час та зворотній зв'язок! Сподіваємося на продуктивне продовження нашої співпраці у подальшому.
Написати коментар
Шахраї з картою від ПУМБ
Дякуємо, що повідомили нас про цей випадок. Ми передали надану Вами інформацію нашій службі безпеки. Якщо Ви бажаєте повідомити додаткові деталі чи сповістити про повторні спроби шахрайства, просимо напряму зв'язатися зі службою безпеки за номерами нижче. Це дозволить нам вжити оперативних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Написати коментар
Банк не хочет перевести мои деньги.
Нам дуже прикро, що ця ситуація негативно вплинула на Ваше враження про співпрацю з банком. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, тому передали Ваше звернення в роботу профільного відділу. Це дозволить врахувати Ваш досвід для покращення наших процесів.
Коментарі (5)
Пумб отказывается вернуть деньги
Нам дуже прикро, що в Вас виникла така ситуація. Ми передали Ваше звернення в роботу відповідального відділу та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після того, як перевіримо коректність консультації.
Коментарі (3)
Улюблений банк
Нам дуже приємно, що Ви задоволені нашими послугами! Дякуємо за відгук та щирі слова!
Коментарі (5)
З невідомих причин не можуть розблокувати картку або вивести гроші
Коментарі (5)
дурять клієнтів на винагороді
Сьогодні 15.12.2023 року, порекомендувала другу дану дебетову картку, скинула реферальне посилання. Друг оформив картку, активував її, розрахувавшись на більше ніж 200 грн. Ні їй, ні мені винагороди не нарахували, а оператори в чаті послали і її і мене далеко і на довго. Виникло бажання познімати всі депозити та закрити рахунки навічно за такий обман.
Тобто фактично, дана програма не працює, вони просто набивають на обмані собі нових клієнтів. Винагороди ці не нараховуються і не виплачуються. Легкий метод поповнення нової клієнтської бази, а головне на обмані безкоштовно.
Ще раз повторю оператори не допомогли. Скрін шоти можу всі надати. Дані також. Винагорода не отримана, а я розчарована і дуже зла. Бо Монобанк в таких ситуаціях всі зобов’язання виконував.
Нам шкода, що така ситуація склалася і негативно вплинула на нашу співпрацю. Ми бажаємо детальніше розібратися в цьому, тому просимо для повідомити нам номер телефону запрошеного друга в особисті повідомлення. Це дозволить нам ефективніше розглянути Ваше звернення та надати Вас зворотній зв'язок з результатами перевірки.
Ми закінчили перевірку та дізналися, що консультація нашим фахівцем була коректною, проте Вас не ознайомили саме з термінами зарахування винагороди. Щоб швидше допомогти, фахівець передав Ваше звернення до відповідального відділу нашого банку, не реєструвавши його. Бачимо, що ситуація вже виправлена, а кошти були зараховані 18.12.2023р.
Сподіваємося, що у майбутньому Ваша думка про роботу нашого банку зміниться на краще.
Коментарі (1)