×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 44.6 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Блокування рахунку не з того не з сього
Давно користуюсь банком, ніколи не було ніяких не криптотранзакцій, не п2п або ризикових платежів, були депозити, звичайне користування картою. Вчора був у банку, все було добре, ніяких питань, сьогодні не з того не з сього приходить повідомленні що банк припиняє відносини по 15 ст. Не було ніяких запросів документів, нічого, просто і все. Може це якась помилка? В чому причина? мені ніколи ні в яких банках не блокували рахунки.
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та все ретельно перевірити. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Коментарі (13)
Первый контакт с ПУМБом
На следующий день я вижу 2 пропущенных: в 14:21 и в 15:30. То есть 2 звонка за час.
Посмотрел по Гетконтакту номер, на который записано 200 тегов, в которых фигурирует слово ПУМБ. Написал в поддержку с просьбой разъяснения происхождения номера — оказалось, что номер принадлежит банку.
И тут поступает ещё один звонок в 17:16 — третий звонок за день (за 3 часа), я беру трубку и со мной начинает разговаривать фин. консультант ПУМБа, который мне звонит «предоставляя возможную помощь в оформлении депозита», потому что консультант узнал, что я просматривал этот раздел каким-то образом. Начал спрашивать по поводу оформления депозита, спрашивал по поводу того, оформлю ли я депозит до восьмого числа, почему я заинтересовался депозитом и т. д. После моих слов — «я бы сам решал этот вопрос» — он начал рассказывать о том, что я могу стать участником розыгрыша денег, если я оформлю депозит на 10.000+ грн и опять переспрашивал по поводу оформления депозита (когда удобно оформить и тд).
В итоге мы имеем:
1. Мне 3 раза за 3 часа звонят с номера банка
2. Фин. консультант решил, что мне нужна помощь с оформлением депозита без какой-либо на то причины.
3. Он откуда-то знает, какие разделы приложения банка просматривал. (нигде в договоре о сборе этой информации не указано: я уточнял у тех. поддержки. Сказали, только что сбор этой информации идёт, но он направлен на починку возможных неполадок и т. д. Но никак не на использование банком в целях продвижения его услуг. Может теперь камеру заклеить? А то мало ли, услуги так лучше продвигаться будут :))
4. По тех. поддержке тоже пару вопросов есть. Один сотрудник изъяснял мне очевидные вещи, а не отвечал на вопрос. В конце-концов во время того, как я писал ему сообщение <2 минут он решил от меня убежать и завершил чат. Второй сотрудник разъяснил всё же мне пару вопросов более подробно, но всё же завершил чат, не ответив на главный мой вопрос: «То есть информация о просматриваемых отделах приложения собирается, но в договоре не указано о сборе и дальнейшей её реализации в целях, нужных банку? Правильно понимаю?»
5. Первый сотрудник тех. поддержки после того, как я попросил не звонить мне, сказал: «Можу зафіксувати запит на відділ продажів, який міг здійснювати дзвінок». После моего согласия на это ответили: «Добре, запит зафіксувала, але гарантувати не можу, на жаль». Не знаю, каков был смысл того, что мой запрос «зафиксировали». Думал, что поможет, но нет: через 30 минут мне звонит тот же номер (то есть третий звонок).
Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Ми провели перевірку та виявили, що дзвінки від нашого банку надходили Вам задля інформування клієнтів щодо продуктів банку та допомоги у разі зацікавленості їх оформлення. При підписанні договору про комплексне банківське обслуговування клієнт надає згоду на обробку персональних даних.
Консультації від фахівців які обслуговували Вас на Гарячій лінії та у чат-підтримці банку були коректними.
Також маємо зауважити, що Ваше прохання щодо виключення Вашого номеру телефону з бази прозвону було опрацьовано та виконано. Проте, як зазначив фахівець, що після встановлення такого статусу в клієнта, ще деякий час можуть надходити дзвінки поки система не оновиться, про що Вам було повідомленно під час телефонної розмови.
Нам дуже прикро, що в Вас склалось негативне враження по нас, проте, сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Бажаємо гарного дня!
Коментарі (7)
Не зарахували р2р переказ
Оператор почав розповідати, що платіж в обробці, регламент зарахування три дні.
Знаєте, це дуже тривожний дзвіночок, коли банк посилається на регламент. Враховуючи операцію з миттєвим зарахуванням. Після таких ситуацій регулятор зазвичай виводить фінансову установу з ринку…
Сьогодні при повторному зверненню в чат банку ПУМБ отримав порцію байдужості. Пропонував зарахувати в ручному режимі чи просто відмінити — мене не почули.
Ситуація дуже дивна і неприємна.
Звісно я почекаю з неприємним після смаком від сервісу.
А поки очікував, допоміг клієнту цього банку з історією обслуговування більше 10 років, оформити картку monobank. І повторно відправив переказ шаленою сумою 3800 грн, який зарахувався, як і має бути, миттєво.
Доречно відмітити, що така недолуга поведінка підтримки не характерна для банку. Вірніше сказати ні була такою в минулому.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Міжбанківські операції переказу можуть опрацьовуватись 3 робочі дні, цей термін встановлено Закон України «Про платіжні системи та переказ грошових коштів в Україні», ст. 8. Бажаємо розібратись у ситуації, що обурила Вас. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Коментарі (9)
Це якийсь жах
Зателефонував з іншого номера дочекався оператора і після того як поспілкувався з трьома працівниками які шаиняли мене один до одного від останньої дівчи почув таку фразу я не знаю чого вас заблокувало ідіть у банк (це я вже розповів що не маю можливості) потім трохи поміркувавши порадила писати на пошту там каже точно дадуть відповідь.
Написано 5 листів з різним формулюванням але відповідь стандартка як під копірку зверніться до Банку
Вмене просто немає слів.
Так я використовував картку і обіг по ній був нормальний але якихось космічних сумм або підозрілих операцій не проводив!!!
Вже майже 3 тижні намагаюсь знайти онлайн підтримку яка хочаб скаже чого заблокували рахунок!
Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (2)
Блокування коштів та відмова повернення їх
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (9)
Відбив вкрадені гроші
Нам шкода, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше та все перевірити. Просимо надати в приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, аби у нас була можливість ідентифікувати Вас, як клієнта Банку. Після проведення перевірки, ми неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Коментарі (3)
ПУМБ заблокував мій рахунок
Надав мені квитанцію від тієї особи, думаю цього має бути достатньо якщо я отримав гроші на свій рахунок та і щей отримав квитнцію про оплату. Це означає що покупець цю ж квитанціє десь узяв. А потім платник, та третя особа заявив про шахрайство з моєї сторони і банк попросив надати докази. Я це все надав, і квитанцію з свого єкаунту і що це мій укаунт і переписку і скріни що я переказав валюту, але банка це не цікавить він вимає повернення коштів. Я стільки часу є лояльним клієнтом банка, через мій рахунок проходять значні суми, але ні береться до уваги заява очевидного шахрая. Прямого звязку з служюою по моніторингу таких транзакцій не має, вся переписка іде через працівника у відділені банка, який не компетентний в таких питаннях і каже ще не розуміє цих всіх нюансів, а просто передає те що йому кажуть. На прохання дати контакти техпідтримки по цих питаннях у них так не можна. Чому?
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Бажаємо розібратись у ситуації, що склалась. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість ідентифікувати Вас як клієнта та провести детальну перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (5)
Пумб заблокував мій рахунок
Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємося всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (5)
Картка шахраїв, досі діє банк підтримує шахраїв
текст від шахраїв міняється Здрастуйте Шановні Українці!!! Дуже вибачаюсь за незручності, але я прошу трохи вашої уваги. Моє ім'я Дзюба Сергій, я переселенець з міста Харкова. Прийшлося уїхати з міста тому що зараз там мені ніде жити, бо коли почалася війна у місті були «прильоти» майже кожного дня і нажаль моє житло стало непридатне для життя, там був «прильот». Зараз там немає вікон, опалення, сусіди з'їхали, є обвали споруди. Не знаю коли і хто це все буде відбудовувати щоб жити як раніше. Та й зараз у Харкові досі небезпечно знаходитися. Роботу там знайти дуже складно, житло орендувати менi не по кишені. Та й уїхав оскільки у Харкові в мене більше нікого немає, ні сім'ї, ні родини, нi дiтей. Жінка вмерла у грудні 2020 році від Covid-19. Тому благаю Вас люди добрi будь ласка допоможіть хоч якою небудь копійкою. Реально зараз мені нема за що купити звичайної їжі та засобів гігієни.Також зі мною мої два кота, їм теж щось треба купити поїсти. ВПО щомісячну виплату тепер я вже не отримаю, бо з першого березня 2024 її відмінили!!! Тільки для інвалідів першої та другої групи, пенсіонерів та у кого є діти до 14 років залишили виплати. Роботи де я зараз знаходжусь просто немає. Її немає навіть у сусідніх містах областi. В ЗСУ мене не беруть тому що я знятий з обліку ще з 2015 року за станом здоров’я. Якщо треба я покажу довідки в приватнiй розмовi, хвороб у мене по яким не беруть навіть у військовий час багато, але з 18 травня 2024 по новому закону побачимо що буде далі, бо всім чоловікам треба з’явитися до воєнкомату (18−60 р.н.). Пробачте мені за моє прохання, але виходу іншого на жаль зараз в мене просто немає. Благаю Вас допоможіть!!! Буду вдячний будь-якій допомозі від Вас, хоч гривні!!! Нехай кожен з Вас вирішує сам чим мені допомогти. Тільки є одне велике прохання для деяких людей, прошу якщо Ви не в змозі допомогти або просто не бажаєте, то будь ласка пройдіть повз моє повідомлення, непотрібно писати усяку маячню про мене або звинувачувати мене що я шахрай і т.п. Я лише прошу допомогу на їжу собі та моїм котам, а не на якісь там «забубони». Усі докази тим хто допоможе я звісно покажу в приватнiй розмовi!!! Велике спасибі за розуміння!!! Це номер банку для тих хто може та хоче мені чимось допомогти № 5355 2800 1812 9351 (ПУМБ). З Повагою до всіх Вас та величезне від щирого серця спасибі, усім тим хто відгукнувся на моє прохання хоч невеликою допомогою в цю скрутну хвилину. Бажаю всього Вам самого найкращого та мирного неба!!! Слава Україні!!!
Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого
банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче,
це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Коментарі (2)
Робота відділення
Якість бслуговування касирами Іриною та Ларисою на вищому рівні.
Особлива подяка керівнику Вікторіїї за оперативне вирішення питань, витримку та професіоналізм!!!
Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Вам подобається наше обслуговування! Вдячні, що так високо оцінили нашу роботу, це надзвичайно важливо для нас!
Написати коментар
Банк пумп не советую не кому
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (14)
шахраї, покупка в магазині онлайн Softmax
Іншим користувачам, будьте обережні та не перераховуйте кошти на цю карту.
Дана картка не належить банку ПУМБ. Рекомендуємо звернутись на підтримку відповідного банку власника картки.
Вдячні за розуміння!
Коментарі (4)
Обмін валюти
Нам шкода, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше у ситуації та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній звʼязок.
Ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг, в тому числі при проведенні касових операцій. Задля збереження банківської таємниці, ми надали детальну відповідь у приватні повідомлення.
Коментарі (1)
Безпідставне блокування рахунків!
Активно користувався кредитним лімітом, бо хороші кешбеки на потрібні мені категорії і від магазинів — партнерів.
Ще й у відділенні консультант запропонувала акцію — 5000 грн у розстрочку на 3 місяці без відсотків, одразу ж і оформив.
Але тепер не можу рекомендувати цей банк, точніше ні в якому разі не заводьте сюди власні кошти.
9 квітня зайшов в кабінет — на всіх картках пише «використання обмежено». Зразу написав в чат — сказали дзвонити на гарячу лінію. На гарячій лінії робот каже що витратні операції обмежено в зв’язку з підозрілими діями, зверніться у відділення.
В той же день поїхав у відділення, але нічого добитись не зміг, бо не працювала система.
Консультант вислухала мою проблему, взяла номер телефону і сказала що передзвонить коли запрацює система і їй дадуть відповідь з профільного відділу.
Наступного дня подзвонила і сказала що просять надати пояснення до операції — поповнення карти на 26000 грн.
Це було поповнення в додатку ПУМБ з своєї власної карти іншого банку, про що сказав консультанту.
Вона сказала щоб приїхав у відділення і написав пояснення на листку А4.
У відділенні підказала як написати пояснення — що це було поповнення з власної карти, з власних заощаджень, адже працюю офіційно з 2018 року і можу надати підтверджуючі документи. Консультант сфотографувала це пояснення, скинула «вище» і сказала що я можу йти, набере мене як буде відповідь.
Наступного дня подзвонила і сказала що просять довідку ОК-7, щоб скинув їй на вайбер (це було 12 квітня).
Минув тиждень як скинув довідку, і 10 днів з моменту обмеження — питання досі не вирішене, і немає зворотного зв’язку від банку.
Писав консультанту 16 квітня, відповіла що «як тільки рішення буде, я вас повідомлю».
Прошу представників банку допомогти якнайшвидше вирішити дану ситуацію, адже я навіть комуналку не можу оплатити!
Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Коментарі (6)
нелогічне правило для партнерського кешбеку
купив білети на concert.ua і у мене було обрано кешбек партнерський 3% та кешбек від банку в цій категорії 5%
кешбек партнерський нарахували, бо звісно він не за кошт банку покривається. а кешбек банку не нараховують
хоча більш клієнтоорієнтовано застосовувати найвигідніший кешбек для клієнта, а не партнерський
це в цілому не проблема, але може мене банк почує і зробить для людей, а не для своєї кишені
Хочемо звернути Вашу увагу, що, відповідно до офіційних правил акції, у випадку здійснення операції при підключеній категорії кешбеку та пропозиції від партнера через платіжний термінал партнера, нарахування кешбеку буде здійснюватися виключно у розмірі та на умовах обраної пропозиції від партнера.
Коментарі (2)
Вопрос представителю банка
Как же я был удивлен что правильный ответ вовсе не 101!!!
p. s. мелочь конечно, но очень неприятно!!!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Бажаємо розібратись у ситуації, що склалась. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість ідентифікувати Вас як клієнта та провести детальну перевірку. Нагадуємо, що комісія складає лише 1%. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
На даний момент налаштовані перекази з валютної картки ПУМБ на картки іноземних банків з умовою, що сума переказу з комісією мають бути меншими за суму доступну на рахунку. Таке налаштування зараз через технічні обмеження. Ми взяли в роботу доопрацювання умови, щоб сума переказу з комісією дорівнювали сумі доступній на рахунку. Даний технічний функціонал очікується бути в найближчому оновлені. Вдячні, що Ви звернули на це увагу та поділились враженнями, для нас це важливо!
Коментарі (3)
Заблокировали счет и игнорят в тех поддержке!
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно розберемось детальніше у ситуації та надамо Вам вичерпну відповідь.
Коментарі (7)
Блокування без причини
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість ідентифікувати Вас як клієнта та провести детальну перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (17)
Блокировка счетов
Хочу сказать спасибо местной сотруднице ПУМБ в городе Белгород-Днестровский, за вежливое общение и старание помочь в этой ситуации.
Но сотрудники службы безопасности банка, которым всех предоставленных доказательств все еще мало это что-то с чем-то, я уже даже и незнаю что еще вам предоставить.
Могу дать вам доступ к своей учетной записи биржи, зайдите посмотрите, и наконец то разблокируйте мой счет.
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та все ретельно перевірити. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Коментарі (3)
Заблокували всі картки без попередження!
Пошту перевіряв три рази на день, кожного дня. Відповіді так і не надали! Інших документів не запитували! Всі рахунки заблокували! На гарячій лінії тільки прийняли заявку, так ніхто не відповідає не на пошту, ні дзвінків від банка немає!
В онлайн підтримку теж звертався, теж тільки прийняли заявку, теж знов чекайте 5−10 або 30 днів!
Телефонів цього відділу немає, тільки електронна пошта
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася. Надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати перевірки.
Коментарі (3)