×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
5355 2802 1594 6219 шахраї, від мого імені просять допомогти грошима
Будь ласка, передайте інформацію куди треба, щоб не обманювали людей більше
Дякую
Дякуємо, що проінформували про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку.
Написати коментар
Подяка
Окремо хочу відзначити оперативне та грамотне вирішення всіх питань, з якими я зверталась, Вміння знаходити індивідуальний підхід до кожного клієнта заслуговує особливої похвали.
З повагою,
Говорова Наталія
Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням наших фахівців!
Написати коментар
Не можу пройти відеоверифікацію!
Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. Ми обов'язково розберемось та надамо Вам зворотний зв'язок після детальної перевірки.
Ми перевірили ситуацію, що описана Вами у відгуку та хочемо повідомити, що спеціалісти діяли коректно, згідно з вимогами до проведення відеоверифікації у Постанові НБУ № 65. Рекомендуємо звернутись до пенсійного фонду, щоб уточнити коректність документа та відредагувати дані. Також, можемо радити оформити паспорт ID, адже з ним верифікація в мобільному застосунку не потребує наявності пенсійного посвідчення.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Коментарі (5)
Дивні запитання від спеціаліста в онлайн підтримці
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про нашу роботу. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації, для здійснення детальної перевірки.
Ми провели перевірку, та хоче повідомити, що спілкування оператора чат-підтримки під час Вашого звернення було коректним. Оператор лише запропонував ознайомитися з продуктами та вигідними пропозиціями від банку. Проте скористатися ними можете Ви лише за власним бажанням, оператор може озвучити декілька заперечень, щоб зазначити переваги запропонованої пропозиції.
Коментарі (2)
безкінечні вимоги підтвердження
Нещодавно стали надходити безкінечні вимоги щодо депозита: то підтвердити, то зробити довідку ок-7, то надати договір з іншого банку, то надати договір… банка Пумп, який був укладений у відділенні банку. інформація надходить з адреси PUMB Info (FinDoc)
дуже розчарована
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Ми обов'язково перевіримо цю ситуацію та надамо Вам відповідь згідно з отриманими результатами.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (2)
Нарахували кредит без жодних попереджень
Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. На жаль, за даними, що Ви надали нам до відгуку, ми не знайшли клієнта нашого банку, але хочемо розібратись в даній ситуації. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації.
Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що 09.05.2024р. у нашій системі стався збій при переказі коштів. Саме через це по Вашому картковому рахунку виник технічний овердрафт. Сума заборгованості та нарахованих відсотків була повністю компенсована 10.06.2024р. о 16:25. Перепрошуємо за дану ситуацію та сподіваємось на Ваше розуміння!
Коментарі (5)
Благодарю ПУМБанк
Ранее обслуживался более 30 лет в других украинских банках, но всецело считаю, что культура
обслуживания и профессионализм в ПУМБанке на высоте. У такого банка есть будущее и резервы для дальнейшей созидательной работы.
Общее мнение- Молодцы!
Спасибо!
н
Дякуємо за щирі слова! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням наших фахівців!
Написати коментар
Заблокированный счет
В начале несколько раз мне настойчиво звонили и предлагали открыть депозит, от чего я отказывался и говорил, что пока не планирую это делать. На раз …надцатый, уже предлагали так, как будто я должен был это сделать или будут последствия и.так и получилось
Неожиданно для меня пришло в приложении пуш уведомление, что нужно подтвердить полученные средства на карту. Собрал все документы которые у меня были, отправил в подтверждение, выписки и ОК-5 и ОК-7 и так далее. Пока заявка была на рассмотрении, успели заблокировать все мои счета. Затем начался цирк, написали со службы поддержки, что нужно предоставить еще подтверждение, с получение процентов с депозитов и так далее. Предоставил. Сообщили, что проверку прошел и нужно обратиться в отделение и ознакомиться с правилами.
Пришел в отделение, там ни сном ни духом не знают, что нужно мне сделать. Видят, что счет заблокирован и дают мне бумажку, что я отказывают от обслуживание в их банке. Звонили в какой-то фин отдел, те тоже говорят, что не получали документы, хотя у меня переписка есть с Info.FinDoc@fuib.com, которую я показал. На что мне пожали плечами и ничего не смогли ответить. Написал, снова в цепочке переписке, в которой передавал документы, где теперь никто не отвечает. Объясните, что за отношение к клиентам, которые с вами работают уже около 10 лет?!
Где связь между отделами, почему сотрудники отделений ничего не знают о том, что пишут сотрудники поддержки и сотрудники фин департаментов?
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Ми перевіримо інформацію та надамо Вам відповідь за результатами перевірки.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (8)
Заблокували усі рахунки
Нам прикро, що у Вас склалася така ситуація. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (11)
«Крамниця кешбеків», не раджу до використання
Але, кешбек не з’явився навіть «в очікуванні», і досі його там немає. А судячи з опису правил у цьому статусі він взагалі має з’явитись одразу.
29 травня звернувся у Online пітримку ПУМБ. Вислав їм чек, скрін замовлення і все інше що хотіли. Промурижили 3 робочих дня щоб шось там з’ясувати.
Чому кешбек не з’явився «в очікуванні» внятної відповіді так і не отримав. Та коли конкретно він з’явиться також не відомо.
Тому не раджу користуватись тою «Крамницею кешбеків».
Тільки зіпсуєте собі настрій та час на безглузду тех. підтримку.
Ваше замовлення наразі знаходиться на перевірці у партнера. В період звірки партнер перевіряє коректність здійснення замовлення і надає нам статус по ньому. Максимальний термін очікування звірки/нарахування кешбеку вказаний у застосунку у картці партнера. У разі підтвердження, кошти стануть доступні до виводу.
Коментарі (1)
Тричі подумайте перед відкриттям рахунку в цьому банку!
30.05.24 мені закрили рахунок, та надійшло смс звернутись в банк з приводу виведення залишку коштів, наразі у відділенні мені відмовляють, оператори відділення працюють без бейджиків, залишити скаргу на конкретного оператора просто неможливо. Також прошу звернути увагу, оператори хамлять клієнтам.
Шкодуємо, що у Вас склалась така ситуація та враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що під час Вашого звернення до відділення, бейджик на консультанті був присутній, та консультація була проведена коректно з боку працівника.
Задля збереження банківської таємниці, ми надіслали деталі щодо встановлення обмежень за Вашими картковими рахунками на Вашу електронну пошту, що зазначена у банківській анкеті.
Коментарі (4)
Банк просто заблокував рахунок
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Коментарі (2)
Жахливе обслуговування!
Треба було пройти верифікацію. Доколупались до не чітко видної печатки на ідентифікаційному коді (!!!). При чому в іншому відділенні пару років потому — все влаштовувало. Мало того, всі інші банки спокійно приймали документ і все було гаразд.
Крім того, керівництво нагло бреше, що Вони приймають клієнтів навіть під час повітряної тривоги (звичайно, вони не повинні це робити взагалі, але ситуації бувають різні). Я з іншого міста і 30 хвилин стояв біля банку — мене ніхто не прийняв, двері були зачинені. І так було 3 тижні поспіль. І тут тобі кажуть, що що вони працюють.
Жахливе відношення! Нікому не рекомендую!
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації, тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Після проведення внутрішнього розслідування, було виявлено, що Ви звернулись до відділення № 2 ПУМБ в м. Харків 03.06.2024 р. о 08:54 з запитом «Оновлення клієнтських даних». На жаль, консультацію було проведено некоректно, проте, з фахівцем вже була проведена робота для унеможливлення таких випадків у майбутньому.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від співпраці з нами!
Коментарі (7)
Льотный период с нюансами
Пільговий період по кредитній картці діє до 62 днів, для прикладу 62 дні пільгового періоду буде, якщо Ви здійснили першу покупку 31 липня, тоді кошти можна буде повернути без нарахованих відсотків до 18:00 30 вересня.
Якщо ж кількість днів в місяцях 30 або 29 пільговий період менший. Тому ми і зазначаємо, що пільговий період діє саме ДО 62 днів, а не статичний термін 62 дні.
Згідно Договору Комплексного Банківського Обслуговування, схема погашення заборгованості за Кредитною карткою передбачає обов’язкове щомісячне не пізніше настання Платіжної дати погашення суми Обов’язкового платежу до 18:00. Платіжною датою по кредитній картці є 30 число кожного місяця. Виключення, у лютому останній день місяця.
Ознайомитись з умовами можна у ПУМБ Online, розділ «Більше» — «Тарифи» — всеМОЖУ Online.
Коментарі (15)
Банк дезінфоиатор
раніше оплачував і все було гаразд
зараз 31 число день зарплати і виявляється я ще порушник не заплатив вчасно і плати 2000 грн відсотків
Шановний Пумб якщо у Вас в тарифі до 62 днів
то яким чином період з 1 квітня по 30 травня став 62 дні ??? чому 31 травня це вже день порушення? навіщо писати міфічні 62 дні якщо ви самі порушуєте цей період. В інших банках 62 теж і вони рахують адекватно останній день місяця Ви ж ставите 30 інформуєте на початку місяця не інформуючи 30 додатково зо заплатіть у вас останній день. Це обурливо і не коректно. Виправляйте свій тариф, додатково інформуйте клієнта. В даній ситуації Банк порушує права споживача Ваші відсотки я заплачу але бажання після такого користуватись вашим банком відсутне повністю. Як кажуть вдавіться!
Пільговий період по кредитній картці діє до 62 днів, для прикладу 62 дні пільгового періоду буде, якщо Ви здійснили першу операцію 31 червня, і в наступних двох місяцях кількість днів також 31, тоді кошти потрібно буде внести до 18:00 30.08.24 року. Якщо ж кількість днів в місяцях 30 або 29 пільговий період менший. Тому ми і зазначаємо, що пільговий період діє саме ДО 62 днів.
Згідно Договору Комплексного Банківського Обслуговування, схема погашення заборгованості за Кредитною карткою передбачає обов’язкове щомісячне не пізніше настання Платіжної дати погашення суми Обов’язкового платежу до 18:00. Платіжною датою по кредитній картці є 30 число кожного місяця. Виключення, у лютому останній день місяця.
Також у застосунок ПУМБ Online Вам надходять протягом місяця декілька пуш-повідомлень, що нагадують про терміни та суму внесення обов'язкового платежу по кредитній картці.
Коментарі (4)
Заблокували карту і не дають зворотнього звʼязку
Зайти у застосунок я не можу і звʼязатися з банком також, мене просто ІГНОРУЮТЬ. Там знаходяться мої власні кошти, за які я харчуюся. От питання, що мені робити? Чому банк не попросив навіть ніяких доказів, квитанцій і т.д. Тим паче зараз в країні йде війна, не в кожного є можливість звернутися у відділення, ПУМБ увійдіть у становище людей, ви вчиняєте просто жалюгідно!!!
Нам шкода, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (1)
Заблокировали счет
В отделение банка пойти нет возможности, вместе с этим заблокировали мои денежные средства к которым я не могу получить доступ
Нет никакой связи с банком, чтобы решить эту ситуацию
Карта 4314140209353025
Вопрос к пумбу, зачем вы загоняете своих клиентов в тупик и обрезаете все способы связи и не помогаете решить вопрос?
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Коментарі (1)
Зникли шаблони
Не біда, набрав підтримку пояснив проблему, не з першого разу але зрозуміли, створили заявку 202405−7543.
За кілька годин телефонують і кажуть надайте нам квитанцію про оплату, коман я платив 13 числа за цю послугу через ваш додатко, зайдіть гляньте там все є, на що мені відповідають ми не бачимо цього ми з відділу скарг, дивненько подумав я.
На тому і завершили, вірніше проблема як була так і залишилась
Нам шкода, що склалася така ситуація. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації, для здійснення детальної перевірки.
Ми перевірили інформацію та виявили, що шаблон було видалено під час технічних робт у нашому застосунку. Наразі, шаблон вже є активним та доступним до використання. Просимо Вас додати шаблон ще раз. Перепрошуємо за тимчасові незручності та сподіваємось на Ваше розуміння!
Коментарі (1)
5355 2800 2645 6127 — Шахрай, який видає себе за іншу особу
Дякуємо, що проінформували про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку.
Рекомендуємо Вам зателефонувати за номерами на гарячу лінію, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Написати коментар
Блокировка карты
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Ми перевіримо інформацію та надамо Вам відповідь за результатами перевірки.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (18)