Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
newobel444 24 квітня 2023, 19:36
Подобається відсутність черг, вічливий та кваліфікований персонал, в цілому надійний банк і мобайл банкінг є, доступ до своїх рахунків 24/7. Для мене більше переваг, але є ж мінус що мало відділень, тому 4
Прокредит Банк
Відповідь банку
25 квітня 2023, 11:33
Вітаємо! 

Дякуємо за позитивний відгук та сподіваємось на продовження плідної співпраці.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням нашого мобільного застосунку, щоб у клієнтів максимально знизилась необхідність відвідувати відділення.

Рекомендуйте нас друзям
Ваш німецький банк 
vaxofa5814 20 березня 2023, 12:34
Перед войной взял кредит в банке, платил все вовремя, пока не началась война. Началась з апреля просрочки и нечем было платить. Я написал в банк и попросил реструктизацию и банк пошел мне на встречу. В результате я выплатил все деньги до копейки. Спасибо за помощь!
Прокредит Банк
Відповідь банку
23 березня 2023, 17:45
Вітаємо!

Дякуємо за позитивний відгук, ми постійно працюємо над встановленням взаємовигідних  партнерських відносин з нашими клієнтами.
Сподіваємось на продовження плідної співпраці.
tyrk0thebest 24 лютого 2023, 20:14
Те, що в інших банках займало дні, тут вирішується оперативно протягом кількох годин або за один дзвінок. Задоволений співпрацею.
Прокредит Банк
Відповідь банку
27 лютого 2023, 16:18
Gutan Tag!  

Наша команда постійно працює над вдосконаленням сервісу, тому нам особливо приємно, коли це помічають клієнти.  
Рекомендуйте нас друзям — отримуйте 3 міс безкоштовного обслуговування. Деталі за номером 0 800 50 09 90.

Ваш німецький банк
xwropadee23 27 січня 2023, 21:34
Не можу зрозуміти як оплачувати необхідні послуги, не виходячи з дому. можна якось це зробити через інтернет-банк, щоб не було потреби стояти в черзі у банку?..
Прокредит Банк
Відповідь банку
30 січня 2023, 14:08
Guten Tag!

Так, звичайно, якщо Ви є нашим клієнтом, всі оплати можна робити за допомогою інтернет-банкінгу або мобільного застосунку, які можна завантажити в Google Play Market або App Store. Якщо Ви ще не наш клієнт – пропонуємо ним стати :) Відкриття рахунку – онлайн https://www.procreditbank.com.ua/order-online.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andrii Kryvokorytov 22 грудня 2022, 17:42
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 67
Мабуть єдиний банк в Україні, хто погодився на кредитування фізичної особи для купівлі нерухомості закордоном.
Як клієнт — фізична особа, та як клієнт юридична особа мы задоволені якістю послуг Прокредітбанку та роботою її менеджера Али Очиченко.
Прокредит Банк
Відповідь банку
30 грудня 2022, 10:24
Guten Tag!

Ми раді, що змогли допомогти Вам у досягненні поставленої мети та дякуємо за високу оцінку нашого сервісу. Аллі передамо подяку за її професійну роботу.
yinefaw306 21 грудня 2022, 14:24
Отримую зарплатню на картку прокредит, але інтернет-банкінг наче залишився у 2017 році. Щоб виконати якісь базові речі, треба шукати інформацію на сайті або взагалі телефонувати у службу підтримки.
Прокредит Банк
Відповідь банку
30 грудня 2022, 10:22
Guten Tag!
 
Ми постійно працюємо над нашим мобільним застосунком, щоб він був максимально функціональним і водночас простим у користуванні. Наразі в ньому ви можете робити перекази 24/7 між своїми рахунками, по Україні, за номером телефону, з картки на картку; можете змінити ліміти, ПІН код або заблокувати картку, відкрити депозит, продати валюту. В Інтернет банкінгу Ви додатково можете придбати валюту, відкрити чи закрити рахунки, надати нам будь-які документи.
 
Якщо у Вас є запитання щодо роботи з нами або інші коментарі щодо покращення наших сервісів – залиште, будь ласка, Ваші контакти, радо з Вами поспілкуємося.
 
Ваш німецький банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Антон Бец 21 грудня 2022, 11:09
Єдине відідлення що залишили практично на межі виїзду з Києва (до якого добиратися доводиться витрачаючи купу часу та грошей на таксі) виявилось не є автономним, та по ітогу немає світла і неможливо зняти валюту. Це дуже жахливий сервіс і непідготовленість.
Прокредит Банк
Відповідь банку
27 грудня 2022, 10:52
Guten Tag!

Є об’єктивні фактори, на які банк не може вплинути, зокрема – тривалі відключення електроенергії у Києві. Ми повідомили кожного клієнта, який планував візит до каси на 21.12, що зустріч ми змушені перенести.

Ми доклали максимум зусиль, щоб забезпечити роботу каси на пр. Перемоги, 67, і наразі вона працює в звичному режимі.

Дякуємо за розуміння.

Ваш німецький банк
Антон Бец 13 грудня 2022, 17:24
Це банк, який особисто користувався дуже активно та рекомендував. Але з літа 2022 — залишилось лише одно єдине відділення, при чому на виїзді з Києва. А отже, якщо треба зняти готівковий долар, то треба вбити годину часу, та витратити декілька сотен гривень на таксі. Банк точно став не клієнтоорієнтованим, та взагалі, здається, що все не дуже добре, тому що в таку далину із ценетра не переїзжають коли всме чудово.
Прокредит Банк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 16:22
Дякуємо за відгук!

Так, влітку наше відділення переїхало до нового власного офісу за адресою пр. Перемоги 67 поблизу м Нивки. Тут – нова простора зона самообслуговування, де є можливість поповнювати рахунки в гривні та іноземній валюті, знімати гривню, а також отримати відео консультацію. Розуміємо Ваші незручності щодо зняття готівкового долара, але нагадуємо, що у Вас є можливість зняти без жодних комісій до 20 тис доларів США на місяць. Також Ви можете миттєво та без комісії обміняти долар на гривню в мобільному застосунку.

Ми пропонуємо клієнтам дистанційне обслуговування, і більшість операцій у нашому банку можуть бути виконані без візиту до відділення.

Залиште, будь ласка, Ваші контакти, і якщо у Вас залишилися питання, наш менеджер радо Вас проконсультує.

Ваш німецький банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natashaGra 7 грудня 2022, 12:31
Приложение малофункциональное, комиссия за обслуживание космос. Отделений очень мало, в соцсетях могут не отвечать на сообщения и комментарии. Очень много бумажной волокиты с оформлением депозита
Прокредит Банк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 15:58
Вітаємо!

Ми постійно вдосконалюємо наш мобільний додаток, щоб він був максимально функціональним і водночас простим у користуванні. Наразі в ньому ви можете робити перекази 24/7 між своїми рахунками, по Україні, за номером телефону, з картки на картку; можете змінити ліміти, ПІН код або заблокувати картку, відкрити депозит, продати валюту.

Клієнтам ми пропонуємо пакетне обслуговування за одним тарифом без доплат за окремі сервіси. В пакеті у Вас безкоштовні: перекази з картки на картку, перекази коштів у гривнях на рахунки фізичних чи юридичних осіб, безкоштовне зняття готівки у банкоматі будь-якого банку по всій території України, готівкове та безготівкове зарахування гривні та іноземної валюти.

Ми обслуговуємо клієнтів дистанційно, тому без візиту до відділення чи зони самообслуговування Ви можете:

— відкрити рахунки
— купити валюту
— відкрити депозит
— отримати картку чи довідку
— закрити рахунки
— надати нам будь-які документи

Відповіді в соцмережах можуть надаватися довше, ніж зазвичай, через повітряні тривоги та перебої з електропостачанням.

Депозити у нас відкриваються онлайн та без паперових підписань.

Залиште, будь ласка, ваші контакти, і наш менеджер зробить все можливе, щоб Вам було комфортно з нами.

Ваш німецький банк
Shevaye 5 грудня 2022, 13:09
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 67
Хочу подякувати банку за добросовісну, кропітку та професійну підтримку клієнтів у ці непрості для України часи!
Зокрема, висловлюю подяку професіоналу своєї справи: спеціалісту Стефанії — за увагу до деталей, величезне терпіння та чуйне ставлення в процесі вирішення складних питань!
Як керівник великої компанії, особливо ціную професійність та лояльність до клієнтів!
Ви найкращим чином сприяєте зростанню фінансових результатів компаній, та, як наслідок — економічному розвитку України!

З повагою, клієнт Банку
Аддісу Шевайє
Прокредит Банк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 9:25
Guten Tag!
 
Дякуємо за Ваш відгук. Ми з кожним днем покращуємо наш сервіс. Дуже раді, що Ви оцінили переваги роботи з нами. Передамо подяку Стефанії за її роботу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pofip 21 листопада 2022, 9:41
На сайті є форма для запису на візит до банку. Сподівався, що там можна зробити вибір відділення та часу візиту. По факту просто форма, де заповнюється ПІБ, телефон-імейл і все — ми вам перетелефонуємо… Ну такоєєєє…
Прокредит Банк
Відповідь банку
30 листопада 2022, 15:13
Guten Tag!
Дякуємо за проявлений інтерес до нашого банку.
Дійсно, нового клієнта ми просимо лише залишити ПІБ, телефон-імейл, тому що відкрити рахунок чи депозит у нас можна онлайн, відповідно до відділення Вам не потрібно 😊
Залиште, будь ласка, Ваші контакти на сайті і ми розповімо, як це зробити у зручний для Вас час.
Ваш німецький банк
nataliya1411 20 жовтня 2022, 15:26
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 67
Панове, вже мені важко пригадати, скільки років мене обслуговує Прокредит Банк в Україні. І протягом усіх цих років я не припиняю захоплюватись чудовим сервісом, який надає банк! По-перше, абсолютно всі мої потреби я оперативно вирішую в Інтернет-банкінгу й мобільному додатку. По-друге, професійна команда співробітників завжди готова до активної допомоги. А саме це є зараз найбільш актуальним для мене — пенсіонерки, яка поки що вимушено знаходиться за кордоном. Оперування платіжними картками, всіма рахунками у віддаленому режимі, платежі — все це вирішується миттєво, легко, просто й надійно! У той час, як деякі інші банки вимагають «обов'язкового» особистого відвідання місцевого відділення (тобто у моєму, наприклад, випадку, для цього потрібно перетнути декілька кордонів, якось дістатися до Києва — і все це заради персонального візиту до відділення банку!). Ні, Прокредит Банк — це справді банківська установа ХХІ сторіччя. Надійно, оперативно, максимально орієнтовано на потреби клієнта — я б так сказала. Ось, наприклад, сьогодні мені буквально за декілька секунд мій менеджер, пані Алла Очіченко, люб’язно допомогла ДИСТАНЦІЙНО вирішити ВСІ проблеми з моєю карткою, термін дії якої збігає. А я ж, у своєму поважному пенсійному віці, півночі не спала, бо хвилювалася, як же це зробити, як дістатись до Києва… була у розпачі, що залишусь без коштів. Щиро, від усього серця дякую пані Аллі, всій чудовій команді Прокредит Банку! Будь які питання стосовно депозитів — миттєво й професійно, будь ласка! Будь які незрозумілості, запитання — докладне пояснення миттєво, будь ласка! Це і є ХХІ сторіччя в дії. Дякую, пані Алло, щиро Вам дякую! Мирного неба нашій Україні, всім нам!
Прокредит Банк
Відповідь банку
4 листопада 2022, 17:22
Щиро дякуємо за такий теплий відгук та довгі роки співпраці з нами! Аллі передамо вашу подяку. Мирного неба нам та перемоги!
Ваш німецький банк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rodibifffff 11 жовтня 2022, 20:12
Діджитал обслуговування дуже на низькому рівні. Вам треба робити щось зі своїм банкінгом, ну серйозно
Прокредит Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 14:42
Шкодуємо, що у вас склалося таке враження. Наша клієнтська підтримка працює з 9:00 до 21:00 без вихідних. Також ми пропонуємо відеоконсультації у популярних ТРЦ Києва з 11:00 до 19:00 7 днів на тиждень. Детальні адреси та назви ТРЦ ви знайдете за посиланням: https://www.procreditbank.com.ua/branches/.

Робота нашого банку побудована таким чином, щоб більшість основних послуг ви могли отримати дистанційно, без візиту у відділення. Залиште нам у приватних повідомленнях контакти для надання консультації щодо вашого питання.
Andriy Petrychenko 29 вересня 2022, 13:50
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 67
Я клієнт банку з 2015 року, відкривав свій перший депозит ще в фізичному відділенні біля Золотих Воріт. В зв’язку із постійним скороченням відділень банку, мав побоювання, що рівень сервісу знизиться. Однак, я помилявся. Принаймні, в моїй життєвій ситуації я не відчув негативу, навіть більше отримав позитивний досвід 100 % якісного онлайн обслуговування. Мені потрібно було супертерміново відправити SWIFT переказ в ЄС в євро і при цьому я не мав рахунку в євро, лише долари. Фактично не виходячи з автомобіля, по телефону за домопогою консультанта зміг пройти верифікацію та оперативно подати заявки на відкриття рахунків. Потім, підписавши електронним ключем відповідні анкети, в той же день вже мав «робочі» рахунки, а в подальшому пройшовши фінмоніторинг (теж за день) — успішно відправив кошти. Весь час мене супроводжував консультант банку — Наталя Осіпова. Хочу відзначити її високий професіоналізм та клієнторієнтованіваність. З її допомогою, я зі стану клієнта в розпачі став клієнтом з надією на вирішення моєї проблеми і це за неповний день, за що я щиро вдячний.
Реально рекомендую Прокредитбанк як надійного та конструктивного партнера в складних життєвих ситуаціях.
Прокредит Банк
Відповідь банку
30 вересня 2022, 15:16
Дякуємо за ваш відгук. Ми завжди відкриті до співпраці.
ПроКредит Банк уже давно втілює стратегію дистанційного он-лайн обслуговування. Більш того, відсутність мережі відділень допомагає нам зробити наявні он-лайн сервіси якіснішими та комфортнішими для наших клієнтів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
jodojen 28 вересня 2022, 9:37
Дуже вигідні процентні ставки по кредитам. Вже не перший раз звертаюся до прокредита — надійна фінустанова
Прокредит Банк
Відповідь банку
14 жовтня 2022, 18:07
Guten Tag!
Дякуємо за ваш відгук. Раді, що ви оцінили наші умови та переваги.
natashaGra 24 вересня 2022, 16:14
Пыталась несколько раз открыть счёт дистанционно в этом банке. В приложении при нажатии кнопки стать клиентом не грузились сканы документов. А потом ещё надо искать отделение банка, куда возможно пригласят подписать договор. Отделений банка очень мало.Писать этому банку на их страницах в соцсетях БЕСПОЛЕЗНО. Разработчики приложения не отвечают. Очень плохая служба поддержки работает не 24/7. Если удается выйти на связь с банком — отвечают очень долго и стараются скинуть на горячую линию. Ощущение, что за банком должен бегать потенциальный клиент. Отвратительно
Прокредит Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 14:42
Шкодуємо, що у вас склалося таке враження. Наша клієнтська підтримка працює з 9:00 до 21:00 без вихідних. Також ми пропонуємо відеоконсультації у популярних ТРЦ Києва з 11:00 до 19:00 7 днів на тиждень. Детальні адреси та назви ТРЦ ви знайдете за посиланням: https://www.procreditbank.com.ua/branches/.

Робота нашого банку побудована таким чином, щоб більшість основних послуг ви могли отримати дистанційно, без візиту у відділення. Залиште нам у приватних повідомленнях контакти для надання консультації щодо вашого питання.
qfafrjme 25 серпня 2022, 9:47
Отримую зарплату на карту Прокредит, щодня активно користуюся кредитною карткою, роблю платежі за реквізитами, комунальні, переказую гроші, був депозит — не було жодного збою в роботі.
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 2 вересня 2022, 10:05
Добрий день! Дякуємо за високу оцінку нашої роботи.

Ваш німецький банк.
DDR2 3 серпня 2022, 10:50
Решил открыть депозит в Прокредитбанке. Когда-то уже был клиентом его (лет 5 назад), тогда нравилось все. Позвонил, уточнил некие нюансы. Оказалось:

— в Киеве осталось одно отделение на Нивках, даже не возле метро, а надо еще пройти метров 100 от него. Не на Печерске, не на Подоле, а на НА НИВКАХ — в @ОПЕ мира! Раньше было отделение на Л.Толстого возле метро, но его закрыли поскольку для сотрудником небыло бомбоубежища как я понимаю! На минуточку: рядом в 10 метрах переход (убежище), в 30 метрах метро (убежище)…, в округе работают 4 других банка (3 из которых с иностранным капиталом), но для Прокредитбанка лучше перенести ЕДИНСТВЕННОЕ отделение в многомиллионном городе практически в пригород!). Разве не Цырк?

— есть ежемесячная плата за использование счета в 165 грн. Т. е. я открываю ГРИВНЕВЫЙ депозит под 17% с которых снимут налог 19,5, с учетом 35% девальвации, 40% инфляции, но я еще должен заплатить за то, что моими деньгами будет пользоваться банк и давать мне жалкие 13,69% в год! Можно конечно апеллировать тем, что другие банки дают 15−16% в год, НО в этом как раз и кроется фишка: другие банки дают 15−16% год, но все обслуживание БЕСПЛАТНОЕ и отделения находятся в удобном расположении, а Прокредитбанк с помощью ПЛАТНОГО счета может в любой момент манипулировать его СТОИМОСЬЮ — сегодня 165 грн, а завтра 600 грн и пожаловаться или разорвать договор не получится! Теперь понятно почему Прокредитбанк не хочет снизить ставку до 16% и убрать плату за использование счета!?) Разве не хитро?

— просто прийти и оформить не получится, надо заранее подавать документы и записываться. Возможно задум хороший, но в Прокредитбанке это сделано через ЗАД@ИЦУ. 30.07.2022 хотел оформить депозит 200+, перезвонил, уточнил, был шокирован условиями, но обдумал, перезвонил 01.08.2022 еще раз, чтоб уточнить детали и вечером того же дня выполнил всю процедуру (потратил около 40 минут своего драгоценного времени, чтоб сфотографировать документы, перевести в ПДФ, загрузить на сайт, отправить их и заполненную анкету). Ссылаясь на комментарий представителя банка ниже: проверка и оформление делаются ДЕНЬ В ДЕНЬ! … я ждал весь день звонка от представителя Прокредитбанка с сумкой денег… ждал и ждал… и ждал. Пунктуальность НЕМЕЦКОГО банк на лицо! На часах было 16.30, ждать надоело, кроме того когда деньги не «в работе», они обесцениваются, тем более сумма в 200+. Зашел в ближайший банк и оформил депозит под 16% на 3 месяца: быстро, без ожиданий, без лишних телодвижений и ПЛАТНЫХ счетов! … и только сегодня в 09.16 наконец перезвонили… оперативно. Наверное в Прокредитбанке считают, что их банк единственный в стране и клиент будет ждать МИЛОСТИ сотрудников банк)

Горячая линия Прокредитбанка 0800… НЕ РАБОТАЕТ круглосуточно!

Делайте выводы!

Я, как клиент с 18-летним опытом сотрудничества з разными банками, хотел бы:
1. для удобства КЛИЕНТА разместить отделение банка в центральной части города возле метро!
2. снизить на 1% депозитную ставку (если жалко давать 17%) и одновременно убрать ПЛАТУ в 165 грн за открытие и использование счета/карты/интентет-банкига и т. д. для «депозитчиков». Не надо манипулировать подобным.
3. принимать клиетов в «живой очереди», а если и по записи, то ДЕНЬ В ДЕНЬ, а не в момент желания банка! … или прописать время ЧЕТКО, чтоб клиент понимал сколько времени он потратит в ожидании!

Буду ли я иметь дело с данным ТИПАбанком? не знаю, возможно, но не в ближайшее время и заранее буду готов к худшему в сотрудничестве с Прокредитбанком!
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 8 серпня 2022, 15:41
Добрий день! Нам прикро, що склалось таке враження на самому початку роботи з нами.

ПроКредит Банк вже давно втілює стратегію дистанційного обслуговування. Ми працюємо над тим, щоб замість черг ви могли здійснювати всі операції онлайн. Якщо є потреба зняти чи внести готівку, завітайте до наших зон самообслуговування: https://www.procreditbank.com.ua/branches/.

Так, у нас пакетне обслуговування, що означає плату єдиної фіксованої комісії 165 грн на місяць. До пакету включено всі необхідні послуги безкоштовно та без додаткових умов: перекази з картки на картку, зняття готівки в будь-якому банкоматі України, зарахування коштів, перекази за реквізитами та ін. Ми хочемо, щоб клієнти не лише заощаджували з нами, але й мали доступ до всіх інших сервісів.
Для зручності ми пропонуємо відкрити рахунок онлайн, що займає 5-10хв. До речі, конвертувати документи в pdf не потрібно, достатньо їх сфотографувати. Наші менеджери в телефонному режимі завжди готові допомогти, якщо в процесі виникли питання. Ми на зв’язку з 09:00 до 18:00 по будням.

Як правило, наші менеджери контактують день у день по заявкам, що надійшли до 17:00. Якщо зв’язатись не вдається або заявок дуже багато, ми телефонуємо наступного дня. Прикро, що по Вашій заявці виникла така ситуація, приносимо свої вибачення, що не змогли оперативно її опрацювати і Вам довелося чекати.
Сподіваємося, що відповіли на всі Ваші зауваження і що найближчим часом зможемо співпрацювати. Якщо у Вас залишилися інші питання чи коментарі – залиште свої контакти у приватному повідомленні, ми Вам зателефонуємо.

З повагою,
Німецький банк
kuskusme876 22 липня 2022, 13:50
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Ливарна, 17-А
Хотілось би поділитися досвідом використання даного банку, користуюсь ним близько 3 місяців. Подавши заявку на сайті, декілька днів банк взагалі ні як зі мною не зв’язувався, на 3 день, мені подзвонив співробітник, що звірив данні вказані в анкеті і сказав очікувати дзівнка менеджера. Два дні ніхто зі мною не звязувався, і я написав у підтримку з приводу цієї ситуації, у цей же день, менеджер підібрав зручний мені час для звернення у відділення, для підписання документів. Відділення дуже сучасне, в інших банках я такого не бачив (автоматизоване), співробітниця була також приємною. Завантаживши додаток, я був дещо розчарований, так як він «сирий» і не сучасний, але користуватися можливо. Тарифи банку з одної сторони приємливі з іншої вартість обслуговування і операціями з карткою велика (перевипуск і т.д), 165грн у місяць (без валютних рахунків) я вважаю великою вартістю, за таку сумму можливо було б давати картку вищого класу, а не Visa Classic. Підтримка банку працює добре. Також засмутило те, що банк не дає виконувати транскордонні перекази. Очікування пластику було довгим, близько двох місяців (як пояснювали співробітники, картка виготовляється за кордоном, і із-за війни є перебої). Також для мене стало дивним те, що п2п перкази зароховуються протягом 10хв (на моєму досвіді), такі операції в інших банках виконується моментально. Впринципі мені сподобався цей банк, але ще раз наголошую, вартість — 165грн у місяць, дорого для того рівня обслуговування, додатку тощо, що є на данний момент. Тому я прийняв рішення, що скоріше всього закрию картку/рахунки у данному банку
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 26 липня 2022, 9:08
Дякуємо за такий розгорнутий відгук.

Дійсно, в період, коли ви відкривали рахунок, були затримки в отриманні певних послуг. Наразі ми повернулись до штатного режиму роботи. Так, на заявки на відкриття рахунку ми відповідаємо день в день, а час очікування пластикової картки – до 18 днів. При цьому, очікувати пластикову картку немає потреби, адже у вас одразу є можливість користуватись діджитал карткою у мобільному застосунку, просто додати її в електронний гаманець для розрахунків.

Ми цінуємо у своїй роботі прозорість та простоту, тому пропонуємо один фіксований тариф, до якого включено всі банківські послуги безкоштовно, такі як зняття готівки, перекази з картки на картку, перекази за реквізитами в межах України, зарахування коштів, SMS-інформування та багато іншого.

Щодо обмежень переказів в іноземній валюті, то ми керуємось виключно вимогами НБУ, що діють під час воєнного стану.

Ми постійно працюємо над оновленням функціоналу мобільного застосунку та обов’язково повідомляємо клієнтів у месенджері.

Будемо раді вас бачити й надалі нашим клієнтом.

Ваш німецький банк
Waditi 15 липня 2022, 9:53
Непаганий банк, не дуже відрізняється від інших. Але якщо вам потрібно користуватись багатьма послугами водночас і мати більше контролю, то краще звернутися в моно чи приват.
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 15 липня 2022, 15:56
Guten tag!
Дякуємо за непоганий відгук. Додамо, що ми також надійний банк, що постійно працює над вдосконаленням своїх послуг.
Ваш німецький банк.

Курс валют в Прокредит Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 40.95 41.5
EUR 43.05 43.85
Всі курси банку

Курс валют в Прокредит Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 40.95 41.5
EUR 43.05 43.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Прокредит Банк 💰 / Відгуки про Прокредит Банк 📝