Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Тетяна Васильківська 12 травня 2023, 14:15
Багато років обслуговуюсь у банку, загалом задоволена: персонал — привітний, депозити віддають, мобільний застосунок все робить.
Але якось не вистачало різноманіття послуг та акцій.
І нарешті зявилася можливість вибрати собі преміум картку з купою якихось знижок від Візи та партнерів. Ура Ура! а ще можна Не платити абонплату! Короче, молодці
Прокредит Банк
Відповідь банку
12 травня 2023, 15:37
Вітаємо! 

Нашій команді дуже приємно, що Ви так високо оцінили наші зміни.

Рекомендуйте нас друзям
Ваш німецький банк 
MaryN1986 12 травня 2023, 14:04
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 67
Банк завжди подобався надійсністю та простотою, але було дорого і тільки картка класік. Нарешті Платинум та інфініт з’явилися і комісію можна не платити.
Прокредит Банк
Відповідь банку
12 травня 2023, 15:45
Вітаємо! 

Дякуємо за позитивний відгук! Сподіваємось, Ви зможете максимально насолодитися новими віп-сервісами.
А ще, нашій команді дуже приємно, коли клієнти оцінюють зміни у сервісі.

Рекомендуйте нас друзям
Ваш німецький банк 
Проблема вирішена
ManaRock 6 травня 2023, 14:29
мало того что выкидывает регулярно с приложения, потом возмущается что ввожу неправильный пароль, думал, ладно может и правда забыл, захожу забыл пароль, ввожу все нужные данные включая номер паспорта, телефона, и все нужные данные. на что мне заявляют что мол восстановление пароля онлайн невозможно. свяжитесь с менеджером банка. Звоню в банк, банк меня смело посылает на все 4 стороны, мол если вы не знаете секретное слово которое не где не фиксируется и нет встречного вопроса, то идите лесом, мы вам ничем не поможем. записывайтесь на прием в банк, и там вам всё подскажут. и ЭТО С УЧЕТОМ ТОГО ЧТО ВОПРОС БЫЛ ОЧЕНЬ СРОЧНЫЙ. Так как с карты просто начали сниматься деньги в воздух. До недавнего случая был вполне доволен банком, но это уже совсем край наглости. И ладно если бы были включены какие то услуги. Но нет, просто приходят смс о списании денег. Короче приложение отвратительно, сервис банка еще хуже. обходите стороной мой вам совет.
Прокредит Банк
Відповідь банку
9 травня 2023, 12:12
Доброго дня.

Нам прикро, що Вам не вдалося вирішити питання під час звернення до контакт-центру і довелося залишати негативний відгук. 

Ми дійсно дбаємо про надання якісного сервісу, але завжди пам'ятаємо про безпеку даних своїх Клієнтів.

Раді, що нам вдалося зв'язатися з Вами для вирішення питання.
newobel444 24 квітня 2023, 19:36
Подобається відсутність черг, вічливий та кваліфікований персонал, в цілому надійний банк і мобайл банкінг є, доступ до своїх рахунків 24/7. Для мене більше переваг, але є ж мінус що мало відділень, тому 4
Прокредит Банк
Відповідь банку
25 квітня 2023, 11:33
Вітаємо! 

Дякуємо за позитивний відгук та сподіваємось на продовження плідної співпраці.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням нашого мобільного застосунку, щоб у клієнтів максимально знизилась необхідність відвідувати відділення.

Рекомендуйте нас друзям
Ваш німецький банк 
vaxofa5814 20 березня 2023, 12:34
Перед войной взял кредит в банке, платил все вовремя, пока не началась война. Началась з апреля просрочки и нечем было платить. Я написал в банк и попросил реструктизацию и банк пошел мне на встречу. В результате я выплатил все деньги до копейки. Спасибо за помощь!
Прокредит Банк
Відповідь банку
23 березня 2023, 17:45
Вітаємо!

Дякуємо за позитивний відгук, ми постійно працюємо над встановленням взаємовигідних  партнерських відносин з нашими клієнтами.
Сподіваємось на продовження плідної співпраці.
tyrk0thebest 24 лютого 2023, 20:14
Те, що в інших банках займало дні, тут вирішується оперативно протягом кількох годин або за один дзвінок. Задоволений співпрацею.
Прокредит Банк
Відповідь банку
27 лютого 2023, 16:18
Gutan Tag!  

Наша команда постійно працює над вдосконаленням сервісу, тому нам особливо приємно, коли це помічають клієнти.  
Рекомендуйте нас друзям — отримуйте 3 міс безкоштовного обслуговування. Деталі за номером 0 800 50 09 90.

Ваш німецький банк
xwropadee23 27 січня 2023, 21:34
Не можу зрозуміти як оплачувати необхідні послуги, не виходячи з дому. можна якось це зробити через інтернет-банк, щоб не було потреби стояти в черзі у банку?..
Прокредит Банк
Відповідь банку
30 січня 2023, 14:08
Guten Tag!

Так, звичайно, якщо Ви є нашим клієнтом, всі оплати можна робити за допомогою інтернет-банкінгу або мобільного застосунку, які можна завантажити в Google Play Market або App Store. Якщо Ви ще не наш клієнт – пропонуємо ним стати :) Відкриття рахунку – онлайн https://www.procreditbank.com.ua/order-online.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andrii Kryvokorytov 22 грудня 2022, 17:42
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 67
Мабуть єдиний банк в Україні, хто погодився на кредитування фізичної особи для купівлі нерухомості закордоном.
Як клієнт — фізична особа, та як клієнт юридична особа мы задоволені якістю послуг Прокредітбанку та роботою її менеджера Али Очиченко.
Прокредит Банк
Відповідь банку
30 грудня 2022, 10:24
Guten Tag!

Ми раді, що змогли допомогти Вам у досягненні поставленої мети та дякуємо за високу оцінку нашого сервісу. Аллі передамо подяку за її професійну роботу.
yinefaw306 21 грудня 2022, 14:24
Отримую зарплатню на картку прокредит, але інтернет-банкінг наче залишився у 2017 році. Щоб виконати якісь базові речі, треба шукати інформацію на сайті або взагалі телефонувати у службу підтримки.
Прокредит Банк
Відповідь банку
30 грудня 2022, 10:22
Guten Tag!
 
Ми постійно працюємо над нашим мобільним застосунком, щоб він був максимально функціональним і водночас простим у користуванні. Наразі в ньому ви можете робити перекази 24/7 між своїми рахунками, по Україні, за номером телефону, з картки на картку; можете змінити ліміти, ПІН код або заблокувати картку, відкрити депозит, продати валюту. В Інтернет банкінгу Ви додатково можете придбати валюту, відкрити чи закрити рахунки, надати нам будь-які документи.
 
Якщо у Вас є запитання щодо роботи з нами або інші коментарі щодо покращення наших сервісів – залиште, будь ласка, Ваші контакти, радо з Вами поспілкуємося.
 
Ваш німецький банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Антон Бец 21 грудня 2022, 11:09
Єдине відідлення що залишили практично на межі виїзду з Києва (до якого добиратися доводиться витрачаючи купу часу та грошей на таксі) виявилось не є автономним, та по ітогу немає світла і неможливо зняти валюту. Це дуже жахливий сервіс і непідготовленість.
Прокредит Банк
Відповідь банку
27 грудня 2022, 10:52
Guten Tag!

Є об’єктивні фактори, на які банк не може вплинути, зокрема – тривалі відключення електроенергії у Києві. Ми повідомили кожного клієнта, який планував візит до каси на 21.12, що зустріч ми змушені перенести.

Ми доклали максимум зусиль, щоб забезпечити роботу каси на пр. Перемоги, 67, і наразі вона працює в звичному режимі.

Дякуємо за розуміння.

Ваш німецький банк
Антон Бец 13 грудня 2022, 17:24
Це банк, який особисто користувався дуже активно та рекомендував. Але з літа 2022 — залишилось лише одно єдине відділення, при чому на виїзді з Києва. А отже, якщо треба зняти готівковий долар, то треба вбити годину часу, та витратити декілька сотен гривень на таксі. Банк точно став не клієнтоорієнтованим, та взагалі, здається, що все не дуже добре, тому що в таку далину із ценетра не переїзжають коли всме чудово.
Прокредит Банк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 16:22
Дякуємо за відгук!

Так, влітку наше відділення переїхало до нового власного офісу за адресою пр. Перемоги 67 поблизу м Нивки. Тут – нова простора зона самообслуговування, де є можливість поповнювати рахунки в гривні та іноземній валюті, знімати гривню, а також отримати відео консультацію. Розуміємо Ваші незручності щодо зняття готівкового долара, але нагадуємо, що у Вас є можливість зняти без жодних комісій до 20 тис доларів США на місяць. Також Ви можете миттєво та без комісії обміняти долар на гривню в мобільному застосунку.

Ми пропонуємо клієнтам дистанційне обслуговування, і більшість операцій у нашому банку можуть бути виконані без візиту до відділення.

Залиште, будь ласка, Ваші контакти, і якщо у Вас залишилися питання, наш менеджер радо Вас проконсультує.

Ваш німецький банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natashaGra 7 грудня 2022, 12:31
Приложение малофункциональное, комиссия за обслуживание космос. Отделений очень мало, в соцсетях могут не отвечать на сообщения и комментарии. Очень много бумажной волокиты с оформлением депозита
Прокредит Банк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 15:58
Вітаємо!

Ми постійно вдосконалюємо наш мобільний додаток, щоб він був максимально функціональним і водночас простим у користуванні. Наразі в ньому ви можете робити перекази 24/7 між своїми рахунками, по Україні, за номером телефону, з картки на картку; можете змінити ліміти, ПІН код або заблокувати картку, відкрити депозит, продати валюту.

Клієнтам ми пропонуємо пакетне обслуговування за одним тарифом без доплат за окремі сервіси. В пакеті у Вас безкоштовні: перекази з картки на картку, перекази коштів у гривнях на рахунки фізичних чи юридичних осіб, безкоштовне зняття готівки у банкоматі будь-якого банку по всій території України, готівкове та безготівкове зарахування гривні та іноземної валюти.

Ми обслуговуємо клієнтів дистанційно, тому без візиту до відділення чи зони самообслуговування Ви можете:

— відкрити рахунки
— купити валюту
— відкрити депозит
— отримати картку чи довідку
— закрити рахунки
— надати нам будь-які документи

Відповіді в соцмережах можуть надаватися довше, ніж зазвичай, через повітряні тривоги та перебої з електропостачанням.

Депозити у нас відкриваються онлайн та без паперових підписань.

Залиште, будь ласка, ваші контакти, і наш менеджер зробить все можливе, щоб Вам було комфортно з нами.

Ваш німецький банк
Shevaye 5 грудня 2022, 13:09
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 67
Хочу подякувати банку за добросовісну, кропітку та професійну підтримку клієнтів у ці непрості для України часи!
Зокрема, висловлюю подяку професіоналу своєї справи: спеціалісту Стефанії — за увагу до деталей, величезне терпіння та чуйне ставлення в процесі вирішення складних питань!
Як керівник великої компанії, особливо ціную професійність та лояльність до клієнтів!
Ви найкращим чином сприяєте зростанню фінансових результатів компаній, та, як наслідок — економічному розвитку України!

З повагою, клієнт Банку
Аддісу Шевайє
Прокредит Банк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 9:25
Guten Tag!
 
Дякуємо за Ваш відгук. Ми з кожним днем покращуємо наш сервіс. Дуже раді, що Ви оцінили переваги роботи з нами. Передамо подяку Стефанії за її роботу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pofip 21 листопада 2022, 9:41
На сайті є форма для запису на візит до банку. Сподівався, що там можна зробити вибір відділення та часу візиту. По факту просто форма, де заповнюється ПІБ, телефон-імейл і все — ми вам перетелефонуємо… Ну такоєєєє…
Прокредит Банк
Відповідь банку
30 листопада 2022, 15:13
Guten Tag!
Дякуємо за проявлений інтерес до нашого банку.
Дійсно, нового клієнта ми просимо лише залишити ПІБ, телефон-імейл, тому що відкрити рахунок чи депозит у нас можна онлайн, відповідно до відділення Вам не потрібно 😊
Залиште, будь ласка, Ваші контакти на сайті і ми розповімо, як це зробити у зручний для Вас час.
Ваш німецький банк
nataliya1411 20 жовтня 2022, 15:26
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 67
Панове, вже мені важко пригадати, скільки років мене обслуговує Прокредит Банк в Україні. І протягом усіх цих років я не припиняю захоплюватись чудовим сервісом, який надає банк! По-перше, абсолютно всі мої потреби я оперативно вирішую в Інтернет-банкінгу й мобільному додатку. По-друге, професійна команда співробітників завжди готова до активної допомоги. А саме це є зараз найбільш актуальним для мене — пенсіонерки, яка поки що вимушено знаходиться за кордоном. Оперування платіжними картками, всіма рахунками у віддаленому режимі, платежі — все це вирішується миттєво, легко, просто й надійно! У той час, як деякі інші банки вимагають «обов'язкового» особистого відвідання місцевого відділення (тобто у моєму, наприклад, випадку, для цього потрібно перетнути декілька кордонів, якось дістатися до Києва — і все це заради персонального візиту до відділення банку!). Ні, Прокредит Банк — це справді банківська установа ХХІ сторіччя. Надійно, оперативно, максимально орієнтовано на потреби клієнта — я б так сказала. Ось, наприклад, сьогодні мені буквально за декілька секунд мій менеджер, пані Алла Очіченко, люб’язно допомогла ДИСТАНЦІЙНО вирішити ВСІ проблеми з моєю карткою, термін дії якої збігає. А я ж, у своєму поважному пенсійному віці, півночі не спала, бо хвилювалася, як же це зробити, як дістатись до Києва… була у розпачі, що залишусь без коштів. Щиро, від усього серця дякую пані Аллі, всій чудовій команді Прокредит Банку! Будь які питання стосовно депозитів — миттєво й професійно, будь ласка! Будь які незрозумілості, запитання — докладне пояснення миттєво, будь ласка! Це і є ХХІ сторіччя в дії. Дякую, пані Алло, щиро Вам дякую! Мирного неба нашій Україні, всім нам!
Прокредит Банк
Відповідь банку
4 листопада 2022, 17:22
Щиро дякуємо за такий теплий відгук та довгі роки співпраці з нами! Аллі передамо вашу подяку. Мирного неба нам та перемоги!
Ваш німецький банк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rodibifffff 11 жовтня 2022, 20:12
Діджитал обслуговування дуже на низькому рівні. Вам треба робити щось зі своїм банкінгом, ну серйозно
Прокредит Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 14:42
Шкодуємо, що у вас склалося таке враження. Наша клієнтська підтримка працює з 9:00 до 21:00 без вихідних. Також ми пропонуємо відеоконсультації у популярних ТРЦ Києва з 11:00 до 19:00 7 днів на тиждень. Детальні адреси та назви ТРЦ ви знайдете за посиланням: https://www.procreditbank.com.ua/branches/.

Робота нашого банку побудована таким чином, щоб більшість основних послуг ви могли отримати дистанційно, без візиту у відділення. Залиште нам у приватних повідомленнях контакти для надання консультації щодо вашого питання.
Andriy Petrychenko 29 вересня 2022, 13:50
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 67
Я клієнт банку з 2015 року, відкривав свій перший депозит ще в фізичному відділенні біля Золотих Воріт. В зв’язку із постійним скороченням відділень банку, мав побоювання, що рівень сервісу знизиться. Однак, я помилявся. Принаймні, в моїй життєвій ситуації я не відчув негативу, навіть більше отримав позитивний досвід 100 % якісного онлайн обслуговування. Мені потрібно було супертерміново відправити SWIFT переказ в ЄС в євро і при цьому я не мав рахунку в євро, лише долари. Фактично не виходячи з автомобіля, по телефону за домопогою консультанта зміг пройти верифікацію та оперативно подати заявки на відкриття рахунків. Потім, підписавши електронним ключем відповідні анкети, в той же день вже мав «робочі» рахунки, а в подальшому пройшовши фінмоніторинг (теж за день) — успішно відправив кошти. Весь час мене супроводжував консультант банку — Наталя Осіпова. Хочу відзначити її високий професіоналізм та клієнторієнтованіваність. З її допомогою, я зі стану клієнта в розпачі став клієнтом з надією на вирішення моєї проблеми і це за неповний день, за що я щиро вдячний.
Реально рекомендую Прокредитбанк як надійного та конструктивного партнера в складних життєвих ситуаціях.
Прокредит Банк
Відповідь банку
30 вересня 2022, 15:16
Дякуємо за ваш відгук. Ми завжди відкриті до співпраці.
ПроКредит Банк уже давно втілює стратегію дистанційного он-лайн обслуговування. Більш того, відсутність мережі відділень допомагає нам зробити наявні он-лайн сервіси якіснішими та комфортнішими для наших клієнтів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
jodojen 28 вересня 2022, 9:37
Дуже вигідні процентні ставки по кредитам. Вже не перший раз звертаюся до прокредита — надійна фінустанова
Прокредит Банк
Відповідь банку
14 жовтня 2022, 18:07
Guten Tag!
Дякуємо за ваш відгук. Раді, що ви оцінили наші умови та переваги.
natashaGra 24 вересня 2022, 16:14
Пыталась несколько раз открыть счёт дистанционно в этом банке. В приложении при нажатии кнопки стать клиентом не грузились сканы документов. А потом ещё надо искать отделение банка, куда возможно пригласят подписать договор. Отделений банка очень мало.Писать этому банку на их страницах в соцсетях БЕСПОЛЕЗНО. Разработчики приложения не отвечают. Очень плохая служба поддержки работает не 24/7. Если удается выйти на связь с банком — отвечают очень долго и стараются скинуть на горячую линию. Ощущение, что за банком должен бегать потенциальный клиент. Отвратительно
Прокредит Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 14:42
Шкодуємо, що у вас склалося таке враження. Наша клієнтська підтримка працює з 9:00 до 21:00 без вихідних. Також ми пропонуємо відеоконсультації у популярних ТРЦ Києва з 11:00 до 19:00 7 днів на тиждень. Детальні адреси та назви ТРЦ ви знайдете за посиланням: https://www.procreditbank.com.ua/branches/.

Робота нашого банку побудована таким чином, щоб більшість основних послуг ви могли отримати дистанційно, без візиту у відділення. Залиште нам у приватних повідомленнях контакти для надання консультації щодо вашого питання.
qfafrjme 25 серпня 2022, 9:47
Отримую зарплату на карту Прокредит, щодня активно користуюся кредитною карткою, роблю платежі за реквізитами, комунальні, переказую гроші, був депозит — не було жодного збою в роботі.
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 2 вересня 2022, 10:05
Добрий день! Дякуємо за високу оцінку нашої роботи.

Ваш німецький банк.
Головна / Банки України 🏦 / Прокредит Банк 💰 / Відгуки про Прокредит Банк 📝