×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Киевским отделением ProCredit на Спасской, 5 командует уборщица?
06 серпня ц. р. у період із 17:10 до 17:30 ( докладніше час можна встановити за допомогою запису відеоспостереження за банкоматом ) я, [ ім'я та адресу повідомлено банку ], клієнт банку " ПроКредит ", прийшов до відділення банку що знаходиться за адресою вул. Спаська, 5, м. Київ, аби скористатися банкоматом.
Коли надійшла моя черга, переді мною, навіть не питаючи мене дозволу, до нього підійшла жінка-прибиральниця з відділення " ПроКредит ". Оскільки по-перше, підійшов до банкомату раніше за неї, по-друге, вже досить поспішав, а по-третє жодної черги за мною вже не було, попросив її дати мені можливість зняти гроші, а вже потім прибирати. У відповідь почув: " Нічєво, падаждьош єщьо! " І вона насправді змусила мене чекати, доки повозить якоюсь брудною ганчіркою по банкомату. Коли вона ніби то скінчила це своєрідне " прибирання " і відійшла, я спробував нарешті скористатися банкоматом. Але вона підійшла знову і… заходилася шваброю змітати бруд та будівельне сміття із накриття над банкоматом просто мені на голову. Причому робилося це навмисно та демонстративно ( існує матеріальний доказ: запис із камери відеоспостереження за банкоматом ).
Я запитав її ім'я, у відповідь вона розвернулася до мене спиною і зайшла у приміщення відділення банку. Я зайшов за нею із метою поскаржитися на її поведінку її начальникові. Там я звернувся до найстаршого присутнього на той момент працівника відділення із проханням зробити своїй підлеглій зауваження та роз'яснити, як працівник банківської установи має поводити себе стосовно клієнта. Керівник відділення викликала її з туалету, куди прибиральниця спробувала сховатися, та запросила мене та її до кімнати перговорів ( відокремлене скляними панелями приміщення у загальному залі відділення ). У відповідь на це прибиральниця почала кричати: " Нікуда я нє пайду! Пашол вон, можєш жаловться куда хочєшь! Бєрі і сам тут за пятсот грівєн убірай! " Усе це відбувалося у загальному залі відділення, в присутності усіх працівників та клієнтів( доказ: записи із камер відеоспостереження за залом відділення ).
Я зрозумів, що дівчина, що відрекомендувалася координатором роздрібного відділення Яною Савочкою, взагалі не володіє ситуацією і тому немає жодного сенсу скаржитися їй на поведінку прибиральниці. Я ще раз попросив прибиральницю назвати мені своє прізвище, що вона у вкрай нечемній формі ( " А ну пашол вон атсюда! " ) відмовилася зробити. Тоді я повідомив керівника відділення, що не маю намірів терпіти подальші приниження від її прибиральниці, тому зараз залишаю відділення і буду скаржитися письмово, для чого попросив написати мені прізвище та ім'я прибиральниці. Із невідомих мені причин керівник відділення не зробила цього, натомість написала тільки ім'я та по-батькові — Лариса Олексіївна ( доказ: нотатка, що її написала мені ник відділення ). Жодних пробачень або пояснень такої ненормальної поведінки я тоді так і не почув.
О 17:44 мені на номер мого мобільного телефону подзвонила особа, що представилася Яною, тобто керівником, що була свідком подій у відділенні банку. Вона перепросила за цей інцидент, при цьому декілька раз зауважила, що не має ані жодного впливу на поведінку прибиральниці, ані засобів дисциплінарного впливу на неї, оскільки та не є її підлеглою.
У зв'язку із викладеним вище прошу прийняти до розгляду дану скаргу та письмово повідомити мене не пізніше термінів, що їх встановлено ст. 20 Закону України " Про звернення громадян " про наступне:
1. Прізвище та ім'я прибиральниці відділення " ПроКредит Банк " за адресою м. Київ, вул. Спаська, 5.
2. Які дисциплінарні стягнення накладено на неї та на керівника відділення за результатами розгляду даної скарги та які заходи прийнято керівництвом банку із метою недопущення повторення таких ситуацій.
3. Якщо прибиральниця не є працівником банку, то прізвище, ім'я та повну поштову адресу її безпосереднього керівника із метою подання скарги за належністю, оскільки у відділенні банку мені цієї інформації не надали.
06 серпня 2013 р.
[ підпис, ім'я та адреса ]
Коментарі (1)
Поддержка ужасная
Пришлось несколько раз звонить пока трубку не взял другой парень.
Коментарі (1)
Хороший сервис
Написати коментар
ДЕПОЗИТ?
Написати коментар
отвратительный GSM-банкинг
GSM-банкинг — мерзость еще та. При покупке меньше 50грн смс-ка не приходит вообще. При покупке свыше 50 грн смс-ка приходит на сумму на 1-1.5% выше потраченой. (Выглядит приблизительно так: «FUIB ACCOUNT CODE 6538739483*5678 DEBIT 182.91UAH WELCASH KYIV UA»). Еще через денька 4 приходит такая же кракозябра с реально списанной суммой. Это, конечно, очень удобно, если делаешь по несколько 3-5 покупок в день.
Декларируемое преимущество карты — списание 99,5% от суммы покупки в смс-ках не отображается никак. Может его и вовсе нет. «А, — посылают тебя в службе поддержки, — вы идите за выпиской в банк. Ну или посмотрите в интернет-банкинге». Посмотрели. Платеж совершенный в пятницу, в понедельник все еще не видно.
В общем, не GSM-банкинг, а какой-то разводняк. Теперь понятно почему за GSM-обслуживание они берут плату за год вперед. Потому что ни один нормальный человек такого обслуживания и месяц не терпеть не будет.
Коментарі (1)
2-ух месячным окладом
Написати коментар
Банк хороший, а сотрудники как и везде: есть тупые
Написати коментар
нашел 2 карточки VISA
Написати коментар
Мнения сотрудников и клиентов на форумах видимо мало интересуют нынешнее руководство Банка
Написати коментар
ул. Павловская, 26/41
Написати коментар
НЕ купляйтесь на ставку
Написати коментар
Задумайтесь!
Коментарі (1)
Уважаемый Terso!
Написати коментар
ЗАДУМАЙТЕСЬ!
Написати коментар
Был поручителем по кредиту у одного клиента этого банка.
Лично я считаю что банк не имеет право
1.Угрожать и грубить при любых обстоятельствах.
2. За ошибки своих менеджеров должен платить банк сам.
3. После закрытия договора банк обязан выдать документ об отсутствии претензий бесплатно.
В такой банк мы не только больше обращаться не будем но и вам не советуем.
Написати коментар
Если пишите негатив, то предложите замену.
Написати коментар
Это ужас
Написати коментар
КРЕДИТЫ
Написати коментар
Про банк
Написати коментар
это лохотрон или как ?
Написати коментар