×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Доступ до кредитного ліміту на зняття готівки та перекази на картки тимчасово обмежено
Перепрошуємо за незручності. Наразі по картці тимчасово обмежене користування кредитними коштами для зняття готівки та переказів з картки. При цьому покупки в магазинах, оплата комунальних платежів та поповнення мобільного можуть проводитись за рахунок кредитного ліміту. Дане обмеження встановлюється та знімається банком автоматично беручи до уваги велику кількість факторів. З власними коштами можна проводити всі типи операцій, як і раніше.
При зверненні в підтримку в голосовому меню треба описати своє питання голосовому помічнику, а в онлайн підтримці на сайті банку можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Коментарі (2)
отказано в обслуживании
не пользуйтесь и не создавайте счета в приватбанке, после того, как его национализировали — стал убогим.
да и постоянные очереди в кассах и к специалистам это просто ужас.
банк постоянно звонит роботом и спамит мой номер телефона, даже когда меня заблокировали, я не давал разрешение на звонки.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші дані та перевірити інформацію.
Коментарі (4)
Выдача валютного депозита
Написати коментар
зверхнє відношення
Нам дуже шкода, що звернення у відділення залишило у вас неприємний осад. Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими. Проведемо відповідну роботу, щоб уникнути повторення подібної ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Написати коментар
Исчезли 10871 грн
Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
Написати коментар
Связался на свою голову
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (2)
Банкомат не видає гроші, але банк їх успішно списує
Я одразу звернулась до послуги оператора. Ні вибачень, ні нічого. чекайте до 14 днів. А навіщо вам камери? Навіщо взагалі ставити такі банкомати?
Сума була немаленькою, а якщо б це була моя зарплата, то на що мені жити? Звісно, банк про це не хвилюється. Жахливе обслуговування та відношення до клієнта — користуватись більше не буду. Цікаво ще чи взагалі повернуться кошти та через скільки днів. Виглядає як шахрайство з боку банку!
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Коментарі (5)
Возврат депозита в 2022.
Начитавшись отзывов здесь и на других сайтах про НЕвозврат депозитов в Приватбанке, я, мягко говоря, была в шоке … Но, к моему счастью, мне по первому же требованию вернули ВСЁ! Все мои заявки на выдачу налички были выполнены точно по датам, без проволочек.
Работники отделений в Ужгороде по проспекту Свободы 3 и по ул. Швабской 57 сработали на «отлично».
Мой Новый год будет с отличным настроением.
Дякуємо за позитивну оцінку роботи банку! Нам дуже приємно, що наша стандартна робота викликає у вас тільки позитивні емоції.
Коментарі (2)
Нові програмні «покращення» робляться для того, щоб знущатися з людей з вадами здоров’я.
Серйозно? Тоді навіщо кожне оновлення робить користування інтернет-банкінгом більш незручним?
Раніше «регулярні платежі» мали одну сторінку, заповнила, проскролила, перевірила, що всі віконця заповнені, зберігла. Звірила, що сума запланованих платежів в програмі співпадає з тим, що порахував самостійно, покійно закрила додаток.
Роки 4 чи 5 назад розділили на 2 сторінки НАВІЩО?
Ви розумієте, що коли у людини дислексія, то і так проблема бути впевненим, що все вірно, а тепер прийшлося листати туди-сюди. Ну, о’кей якось прилаштувалася. Просто звіряла суму запланованих платежів і якщо співпадало, раділа, що «фух, не потрібно нічого знову листати».
І ось нове «покращення», мало того, що різний формат сторінок (одна вузенькі, інша широка), так ще й суми операцій немає. Тепер поки зорінтуєшься де і що, час іде, та ще й не можеш кінцеву суму звірити.
Навіщо ви витрачаєте гроші на маркетингові дослідження і опитування клієнтів, якщо вам до лампочки їхні потреби? Гроші списати?
Ви молодці, наробили пандусів, щоб люди, що рухаються візками, могли попасти у відділення. Але навіщо ви знущаєтеся над людьми, які мають інші вади зроров’я?
Можливо ви не помітили, але в країні війна, і тому надалі кількість користувачів з контузіями, і відповідно, з ментальними проблемами здоров’я, лише буде збільшуватися. То навіщо ви переробляєте функціонал банкінгу так, щоб він ставав все більш не зручним? Щоб зайвий раз познущатися над людьми з ментальними вадами?
Вас не просили покращувати, вас просять не погіршувати те, що нормально працювало.
І якщо все ж таки хочете покращити, то просто поверніть першу версію «регулярних платежів», яка була проста і зручна. І припиніть знущатися над людьми.
Кожна наступна версія Приват24 несе у собі покращення роботи онлайн банкінгу та оптимізацію сервісів. У разі виникнення труднощів, наша підтримка працює для вас 24/7.
Коментарі (5)
Банкомат не видав гроші, але вони були списані з картки
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (1)
Банкомат Приватбанк Одесса Прохоровская 39/41 Таврия В
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
В такій ситуації відповідно до правил міжнародної платіжної системи заявка на повернення коштів подається за зверненням в банк, що видав картку, адже саме той банк може ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити чи списані кошти. Зі своєї сторони ми завжди намагаємось максимально оперативно опрацьовувати запити, які до нас надходять. Якщо ви вже звернулись в свій банк і вони передали заявку нам, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні, щоб ми перевірили статус заявки та прискорили її, якщо вона надійшла до нас і ще не опрацьована.
Коментарі (5)
Не впускають у відділення, хоча немає повітряної тривоги
Сьогодні 17.12.2022 в проміжок 13−15 намагалась звернутись у відділення.
Керівник на мою вимогу з’явитися — відмовилась і не вийшла до людей. Охоронець людей не впускає причин не пояснює. Люди мерзнуть мокнуть. Мабуть саме за це зараз воюють їх рідні сини, доньки, брати, куми щоб ці тварюки просто сиділи і навіть прихистку від дощу людям не надали.
Написати коментар
Оновлення призвели до погіршення інтерфейсу
Я не розумію, як таке можна було зробити.
Заявку на відновлення, оператор не подає з формулюванням «дякуюємо за ідею, що допомогаєме нам стати кращими», але «впровадження ми не гарантуємо» і постійно намагається скасувати/обірвати чат.
Це не ідея. Ця функція «сума операцій» була і є всюди. Як її можна було профукати?
Чудово «покращили», тепер цифри з монітору потрібно скрадати на калькуляторі.
Написати коментар
Банкомат денег не выдал на руки ,зато банк списал их со счета
Коментарі (3)
Найгірші *** зі всіх можливих банків.
Карту вони звичайно, що заблокували, всі мої скарги на рахунок роботи оператора Вікторії прийняті не були, ніякої допомоги з розблокування карти мені надало не було. Це найжахливіший банк зі всіх, з якими я мав справу.
В кінці всіх моїх спроб дозвонитись в цю шаражкіну контору і отримати хоча б якусь допомогу, мій номер просто видалили з зареєстрованого банківського аккаунту (відвязали) і тепер я навіть в службу підтримки дозвонитись вже не можу.
Шановні, ми зустрінемось в суді.
Ми піклуємось про безпеку коштів та персональних даних наших клієнтів. При зверненні в підтримку з питань, які не є загальними, а стосуються карток клієнта, балансу на рахунках і т.п. ми маємо ідентифікувати того, хто звертається, щоб впевнитись, що це саме власник картки і йому можна надати інформацію персонального характеру. Фахівець підтримки може надати інформацію по карткам і рахункам у разі успішного проходження ідентифікації клієнтом. В іншому випадку, якщо на питання були дані відповіді, які відрізняються від інформації залишеної самим клієнтом раніше в банку, оператор не може бути певен, що спілкується саме з власником картки.
Варто зазначити, що відповідно до вимог чинного законодавства клієнти мають надавати в банк актуальну інформацію та оновлювати свої дані, які надавали в банк раніше. Тож, якщо дані змінились, актуалізувати їх можна своєчасно у відділенні або дистанційно через Приват24.
На жаль, по даним з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, як клієнта банку. Ми звернулись до вас в приватному повідомленні і запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію по вашому зверненню в підтримку.
Коментарі (11)
Подвійне списання коштів
До Банку надійшов запит на списання коштів, який ми не могли ігнорувати, оскільки картка була задіяна в операції. Уточнити причину подвійного відправлення запиту на списання ви можете в підтримці поштового сервісу, в якому проводилась оплата.
Зі своєї сторони ми проводимо оскарження операції за правилами та регламентом міжнародної платіжної системи. Як тільки будуть отримані результати, ми вас повідомимо.
Також слід зазначити, що самостійне звернення у підтримку даного поштового сервісу може пришвидшити вирішення ситуації, оскільки, ймовірно, повернення з їх сторони може бути швидшим, аніж через міжнародну платіжну систему.
Коментарі (3)
Загублений SWIFT переказ
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі переказу та допомогти розібратись.
Коментарі (2)
Приватбанк ставить себе вище закону
Наші колеги перевірять інформацію та зв'яжуться з вами за результатом.
Коментарі (11)
банкомит не выдал деньги,но списал их со счета
Ми не прагнемо створити незручності клієнтам і завжди прагнемо максимально швидко опрацювати заявку, якщо через некоректну роботу банкомату він не видав готівку. В деяких випадках для опрацювання заявки необхідні результати інкасації. За результатом заявки ми інформуємо клієнта.
Коментарі (6)
Что случилось с банком? Это просто кошмар
Продовження депозитного вкладу на новий строк відбувається автоматично відповідно до умов та правил надання банківських послуг. Клієнт може відмовитись від продовження в своєму Приват24. Здійснити вхід в акаунт можна в тому числі, якщо відсутній мобільний зв'язок, в такому разі підтвердження входу здійснюється альтернативним способом. У разі виникнення труднощів з цим наші колеги в онлайн чаті на сайті банку завжди раді допомогти.
ПриватБанк зробив ряд кроків для підтримки клієнтів в цей нелегкий час, таких як, введення кредитних канікул, а після їх закінчення була зменшена відсоткова ставка по кредитному ліміту на певний час, щоб знизити кредитне навантаження на клієнтів. Зараз банк не нараховує штрафи і пеню.
Наразі кредитний ліміт на картці обмежений тимчасово, а власні кошти доступні для користування. Банк постійно переглядає ліміти та при знятті обмеження з картки повідомить вас.
Коментарі (1)