Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Андрей Грамматик 21 грудня 2022, 12:23
З якої причини, незрозуміло. В додатку Приват24 і по номеру 3700 пояснень отримати не вдолося — і там, і там лише робот)) Коротше кажучи, хочеш перетоврити щось на *** — зроби його державним.
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 13:30
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Наразі по картці тимчасово обмежене користування кредитними коштами для зняття готівки та переказів з картки. При цьому покупки в магазинах, оплата комунальних платежів та поповнення мобільного можуть проводитись за рахунок кредитного ліміту. Дане обмеження встановлюється та знімається банком автоматично беручи до уваги велику кількість факторів. З власними коштами можна проводити всі типи операцій, як і раніше.
При зверненні в підтримку в голосовому меню треба описати своє питання голосовому помічнику, а в онлайн підтримці на сайті банку можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
sergic 21 грудня 2022, 12:17
все как обычно. банк самовольно без объяснений давно отказал в обслуживании. сейчас мне по доверености не дает родителям создать карту и отправить им. в стране война, а они занимаются бюрократией. и кстати не дали ответ, на основе какого закона они мне не могут выдать карту. карта выдается не на мое имя, а на имя родителей.
не пользуйтесь и не создавайте счета в приватбанке, после того, как его национализировали — стал убогим.
да и постоянные очереди в кассах и к специалистам это просто ужас.
банк постоянно звонит роботом и спамит мой номер телефона, даже когда меня заблокировали, я не давал разрешение на звонки.
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 13:23
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші дані та перевірити інформацію.
Parti 20 грудня 2022, 18:09
Большинство здесь негативных отзывов, но я сегодня получил доларовый депозит в отделении, заказал предварительно выдачу в приват24. Выключают свет периодически в отделении, не по вине банка, все мы знаем, что по вине русских фашистов. Приват на сегодня выполняет свои обязательства по выдаче валютных депозитов!
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2022, 18:50
Стараємось для вас!
Проблема вирішена
lelfhxer 20 грудня 2022, 16:10
Відділення за адресою: Львів, пр-т Червоної Калини, 66-А
я просила допомоги, мені потрібно було перевести гроші із кредитної карточки на номер приватного підприємця.Попросила щоб простежили правильність моїх дій, бо я це роблю вперше, відчула себе приниженою, а також футбольним мячем.Обслуговувала мене Софія.
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2022, 18:46
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що звернення у відділення залишило у вас неприємний осад. Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими. Проведемо відповідну роботу, щоб уникнути повторення подібної ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема вирішена
anabelle 20 грудня 2022, 12:06
Я оплачивала заказ на сайте rozetka на сумму 10871 грн. Сумма была снята с моей карты, заказ был оплачен онлайн. На следующий день я получила push-уведомление, что с моей карты произведен платеж на сумму 10871, деньги снова ушли с моей карты, а на карте оказался минус 3101 грн. Техподдержка уверяла меня, что на моей карте была задолженность, но это наглое враньё, поскольку я не имею ни кредитов, ни долгов, ни рассрочек. На моей карте согласно выписке по счету должно сейчас находиться 7600, но второй платеж даже не отображается в списке транзакций, и своих денег у меня сейчас нет. Вот так ПриватБанк обирает своих клиентов, в тяжёлые времена. Я эти деньги не краду. Почему я должна их вот так терять?
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2022, 14:14
Вітаємо.
Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
Проблема вирішена
wital 19 грудня 2022, 22:33
Недели 3 назад, пришлось через этот, банк мечты, оплатить счёт в интернете, к сожалению другого варианта небыло, вообщем приват снял свои проценты при пополнении счета, потом снял проценты при оплате в интернете и успешно заблокировал деньги, в результате на передовой защитники не получили сигареты, а купить их там просто негде, но потом началось самое интересное, по запросу куда ж делись деньги, банк начал требовать какие то справки, доказательства что товар не был приобретен, и клятвенно обещал вернуть деньги, но прошло 3 недели, денег так я и не увидел, вообщем связыватся я больше не хочу с этим банком, но деньги то верните, они здесь не просто даются
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2022, 10:43
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Софія Краснопольська 19 грудня 2022, 13:34
Сьогодні вирішила зняти гроші з банкомату Приватбанку. Видало помилку, у якій було наступне: виникла помилка, гроші не будуть списані. Але гроші списало звичайно що.
Я одразу звернулась до послуги оператора. Ні вибачень, ні нічого. чекайте до 14 днів. А навіщо вам камери? Навіщо взагалі ставити такі банкомати?
Сума була немаленькою, а якщо б це була моя зарплата, то на що мені жити? Звісно, банк про це не хвилюється. Жахливе обслуговування та відношення до клієнта — користуватись більше не буду. Цікаво ще чи взагалі повернуться кошти та через скільки днів. Виглядає як шахрайство з боку банку!
Приватбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 15:16
Вітаємо.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Ungvar2022 19 грудня 2022, 11:13
Відділення за адресою: Ужгород, пр-т Свободи, 3
Я должна это написать.
Начитавшись отзывов здесь и на других сайтах про НЕвозврат депозитов в Приватбанке, я, мягко говоря, была в шоке … Но, к моему счастью, мне по первому же требованию вернули ВСЁ! Все мои заявки на выдачу налички были выполнены точно по датам, без проволочек.
Работники отделений в Ужгороде по проспекту Свободы 3 и по ул. Швабской 57 сработали на «отлично».
Мой Новый год будет с отличным настроением.
Приватбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 12:28
Вітаємо.
Дякуємо за позитивну оцінку роботи банку! Нам дуже приємно, що наша стандартна робота викликає у вас тільки позитивні емоції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olhakt 18 грудня 2022, 22:48
17.12 подала скаргу, що оновлення програмного забеспечення лише погіршило те, що було. І замість того, щоб зреагувати, щоб повернути зручне користування, банк зреагував, що «працює над покращенням нашого сервісу, в тому числі, відповідно до побажань та пропозицій наших клієнтів.»

Серйозно? Тоді навіщо кожне оновлення робить користування інтернет-банкінгом більш незручним?

Раніше «регулярні платежі» мали одну сторінку, заповнила, проскролила, перевірила, що всі віконця заповнені, зберігла. Звірила, що сума запланованих платежів в програмі співпадає з тим, що порахував самостійно, покійно закрила додаток.

Роки 4 чи 5 назад розділили на 2 сторінки НАВІЩО?
Ви розумієте, що коли у людини дислексія, то і так проблема бути впевненим, що все вірно, а тепер прийшлося листати туди-сюди. Ну, о’кей якось прилаштувалася. Просто звіряла суму запланованих платежів і якщо співпадало, раділа, що «фух, не потрібно нічого знову листати».

І ось нове «покращення», мало того, що різний формат сторінок (одна вузенькі, інша широка), так ще й суми операцій немає. Тепер поки зорінтуєшься де і що, час іде, та ще й не можеш кінцеву суму звірити.
Навіщо ви витрачаєте гроші на маркетингові дослідження і опитування клієнтів, якщо вам до лампочки їхні потреби? Гроші списати?

Ви молодці, наробили пандусів, щоб люди, що рухаються візками, могли попасти у відділення. Але навіщо ви знущаєтеся над людьми, які мають інші вади зроров’я?

Можливо ви не помітили, але в країні війна, і тому надалі кількість користувачів з контузіями, і відповідно, з ментальними проблемами здоров’я, лише буде збільшуватися. То навіщо ви переробляєте функціонал банкінгу так, щоб він ставав все більш не зручним? Щоб зайвий раз познущатися над людьми з ментальними вадами?

Вас не просили покращувати, вас просять не погіршувати те, що нормально працювало.
І якщо все ж таки хочете покращити, то просто поверніть першу версію «регулярних платежів», яка була проста і зручна. І припиніть знущатися над людьми.
Приватбанк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 11:01
Вітаємо.
Кожна наступна версія Приват24 несе у собі покращення роботи онлайн банкінгу та оптимізацію сервісів. У разі виникнення труднощів, наша підтримка працює для вас 24/7.
Проблема вирішена
Сергій Горозій 18 грудня 2022, 17:28
Заявка 25986159. Намагався зняти гроші з гібридного банкомату Приватбанку. Він відрахував кошти, але не видав їх, а на екрані з’явився надпис про помилку і що, щоб я не хвилювався бо кошти з рахунку списані не будуть. Але вони були списані!!! В технічній підтримці лише кажуть чекати до 14 днів. Щоправда вони не враховують, що гроші мені потрібні тут і зараз. Я ніколи не повірю, що в банкоматі в центрі міста інкасація не проводиться кожного дня. Окрім того сам банкомат зараз працює, а значить з ним були проведені маніпуляції. Так чому тоді я повинен чекати повернення своїх коштів??? Це просто жах!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 грудня 2022, 18:54
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Timofeyodessa 17 грудня 2022, 20:31
Снимали наличные с карты монобанк в банкомате (17.12.2022 в 12.54) Приватбанк по адресу г. Одесса ул.Прохоровская 39/41 Таврия В. Банкомат считал деньги потом выскочила ошибка и выскочила надпись что терминал не работает и адреса других банкоматов и деньги так и не выдал. А с счета списал 10000 грн + комиссию 90 грн. Вот так вот банкомат украл деньги с карты. Оставили заявку в Монобанке. Надеюсь на быстрое решение вопроса. А если бы это были бы последние деньги? Теперь нет доверия к банкоматам данного банка
Приватбанк
Відповідь банку
18 грудня 2022, 10:40
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
В такій ситуації відповідно до правил міжнародної платіжної системи заявка на повернення коштів подається за зверненням в банк, що видав картку, адже саме той банк може ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити чи списані кошти. Зі своєї сторони ми завжди намагаємось максимально оперативно опрацьовувати запити, які до нас надходять. Якщо ви вже звернулись в свій банк і вони передали заявку нам, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні, щоб ми перевірили статус заявки та прискорили її, якщо вона надійшла до нас і ще не опрацьована.
Катерина Ковальська 17 грудня 2022, 15:23
Відділення за адресою: Київ, вул. Андрія Малишка, 5
Відділення по вул Малишко 5, скотськи ставиться до своїх клієнтів. Змушує чекати у зливу на вулиці, у відділення не впускають.
Сьогодні 17.12.2022 в проміжок 13−15 намагалась звернутись у відділення.
Керівник на мою вимогу з’явитися — відмовилась і не вийшла до людей. Охоронець людей не впускає причин не пояснює. Люди мерзнуть мокнуть. Мабуть саме за це зараз воюють їх рідні сини, доньки, брати, куми щоб ці тварюки просто сиділи і навіть прихистку від дощу людям не надали.
Приватбанк
Відповідь банку
17 грудня 2022, 15:42
Вітаємо. Звернулись до вас у приватні повідомлення для уточнення деталей ситуації.
Olhakt 17 грудня 2022, 14:04
У функції «регулярні платежі», після оновлення, викинули функцію «сума операцій за день» і «сума операцій за місяць».
Я не розумію, як таке можна було зробити.
Заявку на відновлення, оператор не подає з формулюванням «дякуюємо за ідею, що допомогаєме нам стати кращими», але «впровадження ми не гарантуємо» і постійно намагається скасувати/обірвати чат.

Це не ідея. Ця функція «сума операцій» була і є всюди. Як її можна було профукати?

Чудово «покращили», тепер цифри з монітору потрібно скрадати на калькуляторі.
Приватбанк
Відповідь банку
17 грудня 2022, 18:15
Вітаємо. Пропозицію передано відповідальним фахівцям. Ми завжди працює над покращенням нашого сервісу, в тому числі, відповідно до побажань та пропозицій наших клієнтів.
Rokambol 16 грудня 2022, 21:00
1 Ноя 2022 снимала деньги с банкомата авторизовывалась через карту внесла первую сумму 8000 операция успешна деньги на руках, ввожу вторую сумму 8000 банкомат начинает их считать и на экране появляется надпись технический перерыв, банкомат отдает карту, а денег нет.Вечером того дня мне приходит с банка уведомление, что произошел сбой и на счёт вернули эти деньги ,7 Ноя 2022 приходит ещё одно уведомление, что сбой не подтвердился и с меня банк списывает эту сумму, но списывает не 8000 как запрашивалась и на эту же сумму пришло уведомление, а списывает 7400 задним числом, а именно 1 Ноя, как я снимала деньги ,600 грн с моих же денег мне решили оставить.После этой чудо операции банк присылает мне квитанцию по которой непонятно в каком же я банкомате снимала деньги просто идёт снятие налички, так как после всех успешных операций на квитанции помимо клише всегда есть локация и прописанный адрес каждого банкомата где снимаешь деньги. По итогу месяц псевдорасследований, кормление номерами заявок и никто ни разу за это время никто не связался ни по телефону ни через оповещения, все время приходилось о себе напоминать, ответ один банкомат не инкассировал излишек, как же ж так если деньги по факту так и не получены.И на все разбежности по суммам с оповещением и списанием банком никто ни какие пояснения не даёт, нет ни одного аргументированного ответа, прикрываются своей безопасностью, а как же моя безопасность в вашем банке, кто за нее отвечает? И такой случай не одиночный, но никому ничего не нужно работа по методичке, номер заявки присвоили и жди вечность, а действительно разобраться в чем дело, а зачем …если бы такое случилось с работником банка не говорю уже о руководящей должности, уже бы землю рыли, а обычному человеку и так сойдёт даже и связываться никто не считал нужным.
Приватбанк
Відповідь банку
17 грудня 2022, 10:23
Вітаємо. Ми перевіряємо інформацію по описаній вами ситуації. За необхідності ми додатково зв'яжемось з вами в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
shattah 16 грудня 2022, 20:31
Вони можуть запросто заблокувати вашу карту, через те, що ви не змогли відповісти на одне з їх питань, моя карта була відкрита багато років назад, оператор питає мене, яке місце роботи ви вказували при відкритті карти. Це якийсь жарт? Я карту відкривав 7 років назад, і з цього моменту змінив мабуть з десяток робіт.
Карту вони звичайно, що заблокували, всі мої скарги на рахунок роботи оператора Вікторії прийняті не були, ніякої допомоги з розблокування карти мені надало не було. Це найжахливіший банк зі всіх, з якими я мав справу.

В кінці всіх моїх спроб дозвонитись в цю шаражкіну контору і отримати хоча б якусь допомогу, мій номер просто видалили з зареєстрованого банківського аккаунту (відвязали) і тепер я навіть в службу підтримки дозвонитись вже не можу.

Шановні, ми зустрінемось в суді.
Приватбанк
Відповідь банку
17 грудня 2022, 9:46
Вітаємо!
Ми піклуємось про безпеку коштів та персональних даних наших клієнтів. При зверненні в підтримку з питань, які не є загальними, а стосуються карток клієнта, балансу на рахунках і т.п. ми маємо ідентифікувати того, хто звертається, щоб впевнитись, що це саме власник картки і йому можна надати інформацію персонального характеру. Фахівець підтримки може надати інформацію по карткам і рахункам у разі успішного проходження ідентифікації клієнтом. В іншому випадку, якщо на питання були дані відповіді, які відрізняються від інформації залишеної самим клієнтом раніше в банку, оператор не може бути певен, що спілкується саме з власником картки.
Варто зазначити, що відповідно до вимог чинного законодавства клієнти мають надавати в банк актуальну інформацію та оновлювати свої дані, які надавали в банк раніше. Тож, якщо дані змінились, актуалізувати їх можна своєчасно у відділенні або дистанційно через Приват24.
На жаль, по даним з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, як клієнта банку. Ми звернулись до вас в приватному повідомленні і запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію по вашому зверненню в підтримку.
Vbirky 16 грудня 2022, 20:29
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Степана Бандери, 96
Оплата товару на новій пошті накладеним платежем. 27 листопада знято двічі з карточки приватбанку кошти в сумі 2621грн. Гроші досі не повернули
Приватбанк
Відповідь банку
17 грудня 2022, 10:15
Вітаємо!
До Банку надійшов запит на списання коштів, який ми не могли ігнорувати, оскільки картка була задіяна в операції. Уточнити причину подвійного відправлення запиту на списання ви можете в підтримці поштового сервісу, в якому проводилась оплата.
Зі своєї сторони ми проводимо оскарження операції за правилами та регламентом міжнародної платіжної системи. Як тільки будуть отримані результати, ми вас повідомимо.
Також слід зазначити, що самостійне звернення у підтримку даного поштового сервісу може пришвидшити вирішення ситуації, оскільки, ймовірно, повернення з їх сторони може бути швидшим, аніж через міжнародну платіжну систему.
Проблема вирішена
ngarash 14 грудня 2022, 21:58
Європейським партнером відправлені проєктні кошти (кошти ЄС) на рахунок організації в Україні (відправлено 24.11). Трансакція підтверджена банком ЄС (Бельгія), кошти успішно відправлені, повернення чи блокування не було, про що надано підтверджуючий документ. При цьому Приватбанк стверджує, що коштів для юрособи він не отримав. Пояснень, якою може бути причина — не надано. У Нацбанку поянюють, що якщо кошти не повернулися відправнику, їх не міг не отримати банк організації-отримувача. Прошу зарахувати відправлені кошти на рахунок-організації отримувача. Або надати пояснення — чіткий перелік причин, за яких може трапитись така ситуація — гроші відправлені, і не отримані на вказаний рахунок IBAN організації-отримувача, і не повертались організації-відправнику. Дана інформація необхідна для початку розслідування цієї ситуації з залученням Нацбанку та банку, через який Єврокомісія здіснює трансакції. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2022, 14:25
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі переказу та допомогти розібратись.
Проблема вирішена
Martop 14 грудня 2022, 19:17
Колись мав карту універсальну взяв невеликий кредит до 1000 грн, точно не пам’ятаю, не виплатив його. Через два роки хотів погасити заборгованість зателефонував і мені виставили рахунок у 18000 грн намагався домовитись про реструктуризацію, але не вийшло банк на контакт не пішов. Пройшло ще 7 років прийшло виконавче провадження по якому я оплатив те що присудив суд, але пішовши до банку щоб відкрити карту для соціальних виплат мені у банку заявили що у мене борг у сумі 9200 грн це разом із судовими витратами хоча я вже їх оплатив виконавцю. Та ще заявили що соцвиплати підуть на погашення боргу автоматично. Тобто після рішення суду банк всеодно нараховував відсотки, за користування кредитними коштами і судові витрати у розмірі 1400 з чимось грн. Та й відповіли що рішення суду це не погашення боргу, а платити потрібно те що ми нарахували. Після моєї фрази що я буду звертатися до суду, юристів мене перестали з'єднувати зі спеціалістами з кредитних відділів. Банк здирник який плює на закон і працює на лоха. Не раджу мати справи з цим банком.
Приватбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 20:02
Добрий вечір!
Наші колеги перевірять інформацію та зв'яжуться з вами за результатом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
виктор антонов 14 грудня 2022, 17:26
Сегодня 14.12. 2022 в 13−50 при снятии наличных в банкомате-терминале по ул. Отакаря Яроша 18Д Т Ц Движение, стоит в помещении и работает на прием и выдачу наличных., он не выдал деньги. Окно выдачи наличных на нем погасло, карту вернул. При этом на финансовый телефон пришло СМС сообщение.что в банкомате при проведении операции зафиксирована ошибка в работе оборудования и создана заявка 25976437.Свет при этом не исчезал.Неделю назад функция выдачи в нем не работала, это его «отремонтировали».У Вас есть скрытые камеры, фиксация операций и т. д.Поэтому меня интересует, когда Приватбанк вернет списанные со счета, но не выданные деньги?.. Или этот банкомат превратили в средство по изъятию денег пенсионеров?
Приватбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 18:35
Добрий вечір!
Ми не прагнемо створити незручності клієнтам і завжди прагнемо максимально швидко опрацювати заявку, якщо через некоректну роботу банкомату він не видав готівку. В деяких випадках для опрацювання заявки необхідні результати інкасації. За результатом заявки ми інформуємо клієнта.
Светлана Неволина 14 грудня 2022, 15:37
Много лет была клиентом Приватбанка, все свои сбережения хранила там, и была в принципе, довольна. Что произошло сейчас с банком остается загадкой для меня. Но это тихий ужас. Начнем с того, что пока я находилась на окупированной территории, и не имела доступа к приват 24, банк самостоятельно продлил мне срок депозита на 6 месяцев, даже не поставив меня в известность. Ладно. Пусть. У меня золотая карта Приватбанка, и я до окупации пользовалась кредитными средствами, за что банк насчитал мне немалые проценты, ладно. Пусть. Каково же было мое удивление, когда выехав из окупации, погасив долг и все проценты, спустя неделю, приватбанк полностью ограничил действие кредитки. Это в то время, когда тот же ПУМБ даже проценты не начисляет временно на кредитные средства из-за войны! Деньги свои из Приватбанка заберу, я очень разочарована, о том, что бы быть их клиентом еще когда-нибудь, и речи идти не может!
Приватбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 16:13
Добрий день!
Продовження депозитного вкладу на новий строк відбувається автоматично відповідно до умов та правил надання банківських послуг. Клієнт може відмовитись від продовження в своєму Приват24. Здійснити вхід в акаунт можна в тому числі, якщо відсутній мобільний зв'язок, в такому разі підтвердження входу здійснюється альтернативним способом. У разі виникнення труднощів з цим наші колеги в онлайн чаті на сайті банку завжди раді допомогти.
ПриватБанк зробив ряд кроків для підтримки клієнтів в цей нелегкий час, таких як, введення кредитних канікул, а після їх закінчення була зменшена відсоткова ставка по кредитному ліміту на певний час, щоб знизити кредитне навантаження на клієнтів. Зараз банк не нараховує штрафи і пеню.
Наразі кредитний ліміт на картці обмежений тимчасово, а власні кошти доступні для користування. Банк постійно переглядає ліміти та при знятті обмеження з картки повідомить вас.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝