Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
38504962 13 жовтня 2022, 10:11
В связи с чем убрали оплату частям? у банка проблемы и пора переходить в другой банк? У меня официальная зарплата и клиент банка давно.
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2022, 11:35
Вітаємо.
Банк приймає рішення про розмір ліміту за послугою і про його надання індивідуально для кожного на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. Якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, Ви будете проінформовані про це додатково.
Проблема вирішена
PNW 13 жовтня 2022, 7:25
Знаходжуся за кордоном, карта кредитна вдома в Україні, не активована, захована дуже міцно. В Приват 24 мною заблоковані картки, мене туди не впускає з липня місяця, бо пише картки не активні. 3700 — не можливо дозвонитися з-за кордону !12 жовтня прийшло повідомлення смс по заборгованості за кредитом і перевищенні ліміту. Що у вас твориться під час війни? Способом афер та крадіжок з карток громадян ви вирішили розрулити свої проблеми? Приїду в Україну і одразу подам позовну заяву до суду на дії працівників Приват банку і онлайн банкінгу 24.
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2022, 11:25
Вітаємо,
Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо при цьому у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті при вході в Приват24 радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт.
Якщо ви не згодні з якимись операціями по рахунку, повідомте, будь ласка, деталі, ми допоможемо розібратися.
RobinBobin2 12 жовтня 2022, 20:31
Пришла новость от банка, где с гордостью сообщают, что удалили русскую версию из приложения «ПриватБанк для бизнеса». При этом ссылаются на статью 27 закона «Про забезпечення функціонування української мови як державної».

Я понимаю, что сейчас эта тема болезненная, но разве это повод нарушать права жителей Украины, которым удобнее получать информацию на родном для них языке и которых несколько миллионов? Открываем для начала Конституцию, где в статье 10 чётко указано «В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України.» Где же тут защита и свободное использование? Кроме того, там же в статье 11 читаем:
«Стаття 11. Держава сприяє консолідації та розвиткові української нації, її історичної свідомості, традицій і культури, а також розвиткові етнічної, культурної, мовної та релігійної самобутності всіх корінних народів і національних меншин України.»
Где же тут развитие языковой самобытности «национальных меньшинств», хотя и смешно говорить о меньшинствах в данном случае?

Затем посмотрим на вышеуказанный закон. Там очень витиевато написано: «Комп'ютерна програма з користувацьким інтерфейсом, що реалізується в Україні, повинна мати користувацький інтерфейс державною мовою та/або англійською мовою, або іншими офіційними мовами Європейського Союзу.»
Но если подумать, то этот список языков не является ограничивающим, а описывает минимальные требования — либо государственный язык, либо английский, к примеру. Никакого запрета на использование русского я тут не вижу и это была бы прямая дискриминация по языковому признаку, о чём опять-таки в Конституции:
«Стаття 24. Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси,… за мовними або іншими ознаками.»

Считаю, что ПриватБанк тут нарушает права миллионов своих пользователей, которым удобнее получать информацию на русском языке. Недавно тем же хвастался руководитель Монобанка. Именно по этой причине я отказался от открытия счёта у них.
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2022, 11:07
Вітаємо.
ПриватБанк є державним українським банком, тому наша позиція у питанні мови та держави завжди була непохитною і видалення російської мови стало лише питанням технічного відключення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sergio2805 12 жовтня 2022, 18:57
Відділення за адресою: Суми, вул. Харківська, 4
Сегодня 12.10.2022 в очередной раз это банк оставил меня без денег. Снимал в банкомете 4000 грн, опять в их банке какая-то проблема и банк деньги списал с карты и не выдал, эта история с этим горе банком у меня 4 раз на 7 месяцев, в очередной раз я без денег и должен ждать когда они там разберутся. Почему я как клиент всегда в минусе???
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 19:51
Вітаємо.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Проблема вирішена
Anton22Sh 12 жовтня 2022, 14:13
Хочу поделиться своей историей, которая повергла меня просто в шок, КАКИМИ ЛЖИВЫМИ МЕТОДАМИ МОЖЕТ ДЕЙСТВОВАТЬ КРУПНЕЙШИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ БАНК И ЧТО ДАЖЕ ИХ СОТРУДНИКАМ ВЕРИТЬ НА СЛОВО НЕЛЬЗЯ.
Я являюсь клиентом приватбанка много лет, у меня там несколько карт и я привык, что банк надежный и свои обязательства выполняет. К тому же банк государственный. Но видимо война заставляет действовать разными методами.
У меня в Приватбанке оформлено 3 оплаты частями. За сентябрь 2022 года возникла просрочка по платежам. 03 октября звонит мне сотрудница приватбанка, в ходе диалога мы приходим к ней к соглашению, что если я погашу задолженность в течении пяти дней, то мне в приват24 придёт новый договор на реструктуризацию самой большой из оплат частей. Т. е. вместо 2500 грн в течении 7 месяцев, я буду платить 1250 грн в течении 14 месяцев. Я согласился. В обозначенный срок задолженность погасил. Но мне никакого нового договора не пришло. Ну думаю, может выходные, начну узнавать в рабочий день. В понедельник, в связи с ракетной атакой на нашу страну, до техподдержки дозвониться не удалось. Во вторник тоже. Поскольку срок очередного платежа подходил, в тот же вторник 11 октября поехал в отделение банка. Два оператора мне сказали, что этим вопросом не занимаются и нужно звонить в поддержку. Замкнутый круг.
Дозвониться удалось лишь в среду и тут вишенка на торте. Мне сообщили, что никакой реструктуризации нет, и на данный момент она невозможна. Один из операторов мне заявил, что я не должен был верить на слово звонившей девушке и что, когда новый договор не пришел, должен был побегать за банком с попыткой выяснить почему. Мой вопрос как это сделать, если «поддержка в укрытии наберите позже, а живые операторы в банке в данном вопросе некомпетентны», остался без ответа.
Как бы банально это не звучало, дело не в деньгах. А в методах выманивания денег, которыми часто пользуются аферисты и воры, входя в доверие. Но никак не может действовать банк подобного уровня. Верить ли после этого банку и быть ли с ним честным или же уподобиться их же методам? Ну тут каждый сам для себя выводы сделает.
И да, деньги банка, и я не отказывают от того, что они должны быть возвращены. Но я-то за язык никого не тянул и сам о реструктуризации никого не просил.

Сотрудница банка звонила с номеров: +380508309478, +380504631268
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 15:29
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Ths 12 жовтня 2022, 13:18
Після чергового зняття готівки отримав від банка повідомлення що ліміт видаткових операцій вичерпано і потрібно надати в банк документи про походження коштів. Ок, надіслав декларацію ФОП разом із запитом збільшити ліміт. Надані документи перевірку пройшли, проте відмовили в підвищенні ліміта. Виявляється, вони можуть підвищити ліміт тільки на суму яка є в наявності на рахунку картки, а не на суму, яка вказана в декларації. Тепер кожного разу, коли я хочу зняти кошти, маю телефонувати чи писати в банк, витрачати пів години щоб пояснити службі підтримки мету звернення (вони не відрізняють денний ліміт картки від загального ліміту видаткових операцій який враховує всі ваші зняття) і подати заявку на збільшення ліміту видаткових операцій на суму, яка є на картці. Час виконання заявки, увага, до кінця робочого дня! Тобто, якщо ви клієнт цього банку, хочете просто зняти свої кошти в гривні в межах ліміту встановленого нбу на добу, і вже перевищили свій ліміт видаткових операцій встановлений банком, ви маєте кожного разу витрачати купу часу на розмови з банком, а потім чекати наступного дня щоб зняти ці кошти!
От такий сервіс. Я намагався п’ять разів пояснити менеджерам банку що це повний абсурд і закликав зробити що-небудь, щоб встановити ліміт вказаний в декларації. Проте кожного разу отримував відмову, мовляв що технічної можливості такої немає і передати вони нікуди нічого не можуть. Ну що ж, так втрачають клієнтів.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 15:19
Вітаємо.
Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65 (далі — Положення № 65), передбачено обов'язок банку на постійній основі здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів з урахуванням ризик-орієнтованих підходів, які передбачають вжиття банком відповідних заходів у спосіб та обсяги, які забезпечують ефективну мінімізацію таких ризиків залежно від їх рівня.
Згідно з вимогами Положення № 65 банк, з урахуванням ризик — орієнтованих підходів, зобов'язаний здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми.
Для збільшення ліміту видачі готівки в зазначеній ситуації необхідно надати документи, що підтверджують походження коштів, які ви бажаєте отримати. В той же час, обмеження не стосується безготівкових операцій.
Проблема вирішена
Андрей Кузнецов 12 жовтня 2022, 12:17
Відділення за адресою: Львів, вул. Вашингтона, 5-5-А
замовив на 10/10 долари. Невелику суму в 250 USD. (Залишимо за лапками, якого біса їх взагалі заставляють замовляти…)
В назначений день трапився обстріл. Світла не було, відділення не працювало

Наступного дня, 11/10 теж обстріл. Після відбою тривоги я зв’язався зі службою підтримки, чи працює моє відділення, щоб нарешті забрати свої долари. І тут СЮРПРИЗ! Мені заявляють, що заявку треба робити ЗАНОВО! Заново — це за замовчанням не на «сьогодні». Обновити стару заявку мені відмовили. Хоча ж начебто по логіці замовлені мною долари лежать у відділенні. Більш того, коли я спробував створити заявку на 12/10, я це НЕ ЗМІГ ЗРОБИТИ — сервіс тупо не працює. Так звана «підтримка» заявила «спробуйте завтра». Замість того щоб поновити стару заявку, що зробила б кожна адекватна людина.
11/10 те ж саме — потрібного мені відділення тупо немає в переліку.
Сьогодні вже 12/10. НАРЕШТІ сервіс замовлення готівки запрацював. Роблю заявку на 13/10. Одразу після замовлення мені видає перелік моїх заявок, і О ЧУДО!!! першою в переліку стоїть заявка за 10/10 зі статусом «Підтвердженно»! То чого, питається, мені дві доби компостують мізки, якщо моя заявка дійсна?
Ну добре, пишу в чат, так і так, чи можу я використати стару заявку, яка наразі дійсна? Вгадайте що далі? Вони дають мені форму підтвердження заявки, де старої заявки вже немає. Випарувалась кудись, мабуть. Куди, невідомо, ніхто не розказує.
Я з них не зліз, так сказати. Далі копіпаст з чату

Б: Якщо кошти не забрані, то заявка скасовується
Я: 10 хвилин назад вона була дійсна
Б: Є тільки заявка на 2022.10.13 — 250 USD (LFA3)
Я: 10 хвилин назад мені показало, що є заявка за 10/10 зі статусом «підтверджено»
Я: шо ви брешете?

Статус заявки на замовлення готівки
Виберіть заявку:
2022.10.13 — 250 USD (LFA3)
Закрити вікно
Далі

Я: що це? нашо мені ця форма? 10 хвилин назад була стара заявка зі статусом «підтверджено»
Б: Пару хвилин, будь ласка.
Б: так, ви можете звертатись до відділення для отримання коштів
Я: Дякую.

Отже, як з’ясувалось, ніяких РЕАЛЬНИХ перешкод, щоб віддати мені мої ж кошти, не було. І мені тупо компостували мізки ось вже третю добу. І це під час війни, коли невідомо, чи буде завтра працювати банк.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 15:07
Вітаємо!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими незручностями.
У разі, якщо не вдалось отримати кошти в запланований день, дійсно, потрібно сформувати нову заявку, адже такі замовлення не є безстроковими. Або ви можете отримати готівку без замовлення, при умові, що необхідна сума буде в наявності в касі.
Проблема вирішена
StSKo 11 жовтня 2022, 20:19
я студент, с 2021 года учащийся и проживающий в Польше (официально, на основании студенческой визы, НЕ беженец) не могу оплатить 2022/2023 академический год (2й курс) обучения в университете по той причине, что Приватбанк не пропускает мой платеж (он тупо который день висит в обработке). Когда я стал выяснять, что не так, банк потребовал подгрузить через Приват24 «документ с указанием адреса нынешнего проживания» с переводом на украинский язык, официально заверенным нотариусом. При этом Приватбанк не может четко дать ответ, какой именно документ он хочет увидеть, и каким нотариусом он должен быть заверен. В Польше переводы заверяются «присяжным» переводчиком, что подразумевает совмещение функций переводчика и нотариуса. Операторы не могут вразумительно ответить, примет банк такой перевод или нужно заверение исключительно украинским нотариусом? Но моя главная беда в том, что я родом из несчастного Северодонецка Луганской области. Город разбомбили, сравняли с землей, но, похоже, Приватбанку плевать на потерянное жилье, родных…дай то, незнамо что…
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 11:39
Вітаємо.
У разі, якщо адресу відправника вказано на непідконтрольній території, це може бути підставою для затримки платежу зі сторони банка-посередника.
Якщо ви маєте документи про іншу адресу проживання/перебування — договір на квартиру тощо — можна надати, для внесення правок.
Проблема вирішена
4703192 11 жовтня 2022, 20:09
Сегодня утром как гром среди ясного неба получаю уведомление от Приватбанка что банк разрывает в одностороннем порядке со мной договор, так как я выехала с ребёнком за границу дозвониться до банка не так просто…ожидайте… Дозвонилась, милая девушка ответила что мы вам месяц назад отправили письмо по месту регистрации с предупреждением о разрыве, на вопрос «куда?» последовал ответ «туда где вы прописаны, в Мариуполь «АУУУУУ Мариуполь с мая под полной окупацией, вы с какой планеты и где моё письмо?!!! Короче ничего внятного я так и не услышала, было предложено приехать в Украину и посетить отделение или початиться может что подскажут. Деньги заблокированы, нахожусь за границей без средств для существования и тем более для приезда в страну. Вот такой не предсказуемый и не надёжный банк. P. s. чат ничего врозумительного так и не сказал.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 9:59
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
dp123 11 жовтня 2022, 17:24
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Робоча, 154
Хотела оформить карту для получения социальных выплат, которые предусмотрены государством для новорожденных «Пакет малюка». В банке мне отказались предоставить такую услугу по неведомым мне причинам. Из-за действий ПриватБанка теперь мне не удается получить государственную выплату. В то время, когда в стране идет война и многие люди испытывают финансовые затруднения.
Приватбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2022, 18:55
Добрий вечір!
В своїй діяльності банк керується вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Банк, будучи суб'єктом первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний здійснювати ідентифікацію і належну перевірку клієнта при встановленні ділових відносин або при проведенні клієнтом операцій, які того вимагають. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Проблема вирішена
krakomen 11 жовтня 2022, 13:45
Вітаю. Підкажіть, як можна отримати переказ Remitly у приватбанк. Хоча ця система переказів не вказана на сайті приватбанку, але нею можна переказати кошти в Україну: https://www.remitly.com/us/en/ukraine/partners

Причому, як виявилось, переказати простіше, ніж отримати. Мені оформили переказ, під час оформлення вибрали Delivery method = cash pickup, Delivery location = privatbank.

Так як зараз повітряна тривога триває по півдня, черги до кас великі, а часто у касах немає готівкової валюти — щоб дарма не стояти в чергах декілька разів, я спочатку звернувся за допомогою в чат у приват24 і уточнив, як краще отримати переказ. Мені відповіли, що з цієї системою переказів приватбанк не працює. Я здивувався і запитав, а як же мені оформили переказ саме в Україну, саме cash pickup і саме privatbank, надали номер замовлення, в якогос статус «ready for pickup». Через декілька хвилин уточнень — дали посилання на https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov і з впевненістю сказали, що так як в списку немає таких систем, то отримати точно неможливо.

Будь ласка, чи можна отримати відповідь від спеціаліста приватбанка по переказам: як отримати переказ Remitly в Україні? Remitly — це ж не якась одноденна компанія ООО «Вектор». Є відчуття, що це саме співробітники допомоги в чаті приватбанку недостатньо проінформовані.
Приватбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2022, 18:16
Добрий вечір!
ПриватБанк не працює із зазначеним вами типом переказів, тому для уточнення інформації щодо того, які є способи отримання переказу за цією системою ми радимо звернутись в підтримку системи переказів, через яку було відправлено кошти.
Проблема вирішена
Fuzzy 11 жовтня 2022, 11:35
30.09.2022 я попобнив свою карту Приватбанку на 30000грн та проводив перерахування зі свого рахунку в Приватбанку до закордонного рахунку іншої людини (так званий П2П або К2К платіж).
даний тип платежу був дозволений НБУ до 23:59 30.09.2022.
така ж інформація була поширена Приванбанком
При спробі платежу в 23:05 (приблизно) операцію було відхилено.
після звернення в КЦ було з’ясовано, що банк імплементував обмеження як мінімум на годину раніше встановленого терміну.
таким чином я не зміг зробити трансфер, а тепер навіть не можу повернути кошти без втрати 0,5%-1%.
таким чином Приватбанк:
1. порушив распорядження НБУ щодо термінів заборони проведення платежів типу квазі-кеш
2. ввів в оману клієнта, розмістивши інформацію на своїх ресурсах, що не відповідала дійсності
3. не зробили сторно для 30000 грн. для мінімізації втрат клієнта, котрого ввели в оману
4. нанесли репутаційну шкоду своєму клієнту

Підсумок: з кожним новим керівництвом банк падає все нижче і нижче, хоча кожного разу думаєш, що це вже неможливо.
Приватбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2022, 12:22
Добрий день!
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв'язок. Також додатково буде надана офіційна відповідь від банку на вашу пошту.
Хотіла сьогодні придбати валюту в касі відділення. Після тривоги відділення відкрилося, але каса була ще закрита близько 30 хв. Весь цей час мені довелося стояти на вулиці в черзі, хоча у відділенні достатньо місця. Коли моя черга все-таки підійшла, то касир у грубій формі відповіла мені: «Не ходіть сюди, валюти в касі нема, ми продаємо тільки з приносу». Хоча на минулому тижні в п‘ятницю я особисто бачила як продавали і долари і євро явно не з приносу, а з великої пачки в касі. В мене залишилося негативне враження про банк, де до мене поставилися як до людини другого сорту. Тут знайомих кличуть за двері, а пересічним українцям дають відкоша з порога.
Приватбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2022, 19:25
Добрий вечір!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
veetaalii 8 жовтня 2022, 22:10
4314 1402 0431 1242
Якобы вносят в систему «шлях» для кратковременное выезда. Развод.
Приватбанк
Відповідь банку
9 жовтня 2022, 9:24
Доброго ранку!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію. Окремо зазначимо, що вказана вами картка видана не ПриватБанком.
Проблема вирішена
Александр Скачков 8 жовтня 2022, 15:14
Любий комунальний платіж, чи сплата за мобільний або не проходить, або зависає і не проходить, а бо на перевірці (пишуть дві години, а на справді до тижня) висне.
Вважаю що така діяльність є диверсійною направленною на підрив економіки України.
Сподіваюсь що колаборантів з керівництва привату арештують та відправлять під трибунал!
Приватбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2022, 17:17
Вітаємо.
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб детальніше розібратися, коли перевірка тривала до тижня.
Полезный комментарий
SergeyNina 8 жовтня 2022, 23:03
1. Почисти смартфон от мусора и переустанови приложение приват 24 полностью вычистив все данные. Загрузи обновления безопасности если они есть. 2. При работе в Приват 24 не используй vpn, proxy, shadowsocks. 3. Уточни в чем проблема, может быть нужно попросить провайдера интернета дать тебе другой пул ip адресов если это возможно если это домашний интернет. 4. Пробуй уточнить причину где платёж проверяли неделю, может дело в смартфоне
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andrej1990 8 жовтня 2022, 12:58
В последнее время, очень часто не работают терминалы самообслуживания и банкоматы. Банкомат на выдубичах со стороны электричек не работает с января месяца.
На Чапаевке (Киев) ул. целина, магазин фора — часто не принимает терминал наличку, в метро также ситуация.
Банк катится к уровню Ощада
Приватбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2022, 14:05
Вітаємо.
Нам шкода, що у вас склалася негативна думка щодо сервісів самообслуговування.
Якщо мова йде про банкомат у Видубичах за адресою ш. Залізничне, 59 — банкомат працює. https://privatbank.ua/map
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно інкасувати банкомати та термінали. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек ви можете і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму.
Сервіс зняття готівки працює по всій мережі магазинів в різних містах: Сільпо, Fozzy Group, Клевер Сторс, Аптеки 911.
Працює не по всій мережі, але географія постійно розширюється: Варус, Подорожник, Мед Сервис, АНЦ, Новус, Апельмон, Розетка
Кількість магазинів регулярно збільшується.
Проблема вирішена
45414541 7 жовтня 2022, 21:02
Пішов з мамою відкрити кредитну картку в банку, черги майже не було, і все було добре, до тих пір, поки спеціаліст не запитала для чого мама відкриває картку.
Коли ми сказали що відкриваєм для того щоб зробити ЕЦП, спеціаліст почала розповідати, що якщо карткою не користуватись, то наче там буде зніматись якась плата. Це щоб Ви розуміли звичайна Універсальна картка. Тож у мене виникає питання, чому великі спеціалісти вводять людей в оману. На яку публіку розрахований цей цирк? Я то розумію з якою ціллю це робиться: змусити клієнта користуватись грошима з карти, чи поповнювати своїми, і давати заробити банку.Це було перше питання, а друге це хамовитість самих консультантів, як до нас, так до клієнтів які обслуговувалися поруч у сусіднього спеціаліста. Чомусь, не зрозуміло чому на це закриває очі керівництво відділення банку, або вони просто не в курсі.
Приватбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2022, 9:47
Вітаємо.
Відповідно умов договору по картці, в разі, якщо ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk
Що стосується питання якості обслуговування, ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими, дозвольте нам пропрацювати цю ситуацію детальніше. Щоб уточнити деталі, написали вам в приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Анастасия Гончарова 7 жовтня 2022, 17:30
Сегодня,07 октября, пыталась снять в банкомате 500 грн. Банкомат их не выдал и написал, что ограничения по карте. Ок! Пытаюсь снять 400-то же самое. Захожу в приложение Приват 24, все мои карты заблокированы.Для ясности уточню, что у меня нет кредитов и долгов, только мои личные средства. На горячей линии написали, что блокировка в целях безопасности.Каких целях? Я стала клиентом банка два месяца назад! У меня в операциях только перевод денег отцу, получение денег от подружки и сама себе с другого банка перевела 4000, затем сняла их в банкомате. Ни интернет платежей не совершала, никаких больших сум не получала.Обратилась в отделение-попытались помочь разобраться, но не вышло. Причину блокировки они не знают, помочь разблокировать не могут.Итог: ожидайте 15 дней пока пройдётт проверка … А по результатам мы свяжемся с Вами. О каких результатах речь? Я не могу полузоваться СВОИМИ деньгами. Подожду чем все закончится и закрою к черту карты. Не была их клиентом ранее и не следовало становится!
Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2022, 18:31
Добрий вечір!
Обмеження тимчасово встановлено на картку відповідно до Умов і правил надання банківських послуг. Після проведення перевірки ви будете додатково проінформовані щодо подальшого обслуговування.
Проблема вирішена
Andrej1990 7 жовтня 2022, 12:38
Раньше открывал депозиты в долларах и евро, сейчас не разбериха. Закончился депозит в евро, решил его продлить, и планировал открыть новый (испытать нововведения). Через терминал самообслуживания валюту купить не можешь, в отделении ее нет (только для своих либо под заказ). Проконсультировался через приложение ПриватБанка как можно открыть депозит в валюте. Разжевали, вроде как всё понятно. Но на деле все Филькина грамота. Не работает покупка валюты под дерзит, пополнить тоже не реально. Только если есть наличная, тогда можешь пополнить
Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2022, 13:35
Добрий день!
Спосіб оформлення валютного вкладу з купівленю валюти з гривневих рахунків істотно не відрізняється від звичайного оформлення вкладу. В Приват24 достатньо зайти в меню «Сервіси» — «Депозити» — «Відкрити» і обрати вклад Стандарт з варіантом без дострокового розірвання на строк від 3-х до 12-ти місяців з валютою USD чи EUR. При відкритті вкладу для купівлі валюти треба обрати гривневу картку з власними коштами. У відділенні касир може продати валюту за її наявності з обороту. Замовлення валюти на відділення здійснюється під видачу готівки з рахунків. Замовлення під продаж не приймається.
На жаль, в заявці до відгуку не вказано даних, за якими ми могли б ідентифікувати вас, як клієнта банку та перевірити інформацію щодо вашої спроби купівлі валюти під розміщення її на депозиті. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити цей момент.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
11Taras 6 жовтня 2022, 23:38
Перевели з за кордону 400 євро, а я на рахунку бачу 390. Д відпоавника зняли комісію в тієі сторони, і ви являється цей банк зняв 10 євро за те що я є іх кліентом, і отримую гроші на іх карту. Ви взагалі совісті не маєте!!!
Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2022, 9:51
Доброго ранку!
Ймовірно, що мова йде про SWIFT платіж, при відправці якого відправник обирає спосіб оплати комісії. Можливо, що частина коштів пішла на списання комісії. При відправці може бути обраний один з типів оплати комісії:
• тип OUR – комісію сплачує відправник;
• тип SHA – витрати відправника платежу оплачує відправник, витрати одержувача платежу – одержувач;
• тип BEN – усі витрати за платежем оплачує одержувач.
Комісія може бути утримана банком кореспондентом або відправник може відправити переказ зі сплатою комісії з тіла переказу, а не окремо.
Рекомендуємо перед відправкою ознайомитись з умовами та тарифами відправки з вашого банку та банків посередників, щоб у вас не виникало хибної думки щодо наших тарифів та послуг.
Діючі наразі тарифи на отримання SWIFT платежів наведені на нашому сайті: https://privatbank.ua/peverodi-swift
Зарахування:
З 01.04.2022 на Картку для виплат:
— гривневу – не тарифікується;
— валютну – 1% від суми переказу.
На картку «Універсальна» й поточний рахунок фізичної особи – не тарифікується.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝