×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Крадіжка коштів з кредитної карти
Вранці того ж дня я звернувся у відділення банку з письмовим проханням провести рослідування про те де та на, що були витрачені кошти. Також попросив на час рослідування припинити нарахування відсотків на кредитну лінію та відновити рахунок кредитної карти до стану у якому він був до виконання вище вказаних операцій шляхом негайного повернення коштів, згідно Постанови Правління Національного банку України від 30 квітня 2010 року № 223 п. 6.7 та п. 6.8.
На мій запит банк дав відповідь, що при здійсненні оплат вірно були введені номер картки, термін її дії та код CVV2, тому він не може здійснити повернення переказаних коштів та призупинити нарахування відсотків за кредитом. Хоча працівник банку який приймав заяву сказав в усній формі, що я вчасно звернувся на гарячу лінію і кошти заблоковано, вони залишились в банку.
Виникає питання, як такі суми можуть списуватись з рахунку клиєнта без будь якого підтвердження та навіщо встановлювати ліміти в додатку «Приват24» на оплати в інтернеті, якщо ця система безпеки зовсім не працює.
Також сьогодні, 08.03.2022 я з’ясував, що в нашому місті мешкає людина, у якої також були перераховані кошти з кредитної карти тому ж отримувачу, що й у мене в той же день без його підтвердження.
Оплата доступна при коректному введенні на сайті реквізитів картки, що мають бути відомі лише її власнику. Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників.
На жаль, ми не маємо повноважень в односторонньому порядку здійснювати повернення проведеного переказу. Оскарження операцій можливе за правилами платіжних систем. Ми докладемо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для вас.
Коментарі (5)
«Вашу картку тимчасово заблоковано до погашення простроченої заборгованості.» При наявності коштів на картці
Ось таке повідомлення отримала від Приватбанку через заборгованість за 1 місяць. В мене на кредитній картці є кошти, більше ніж потрібно за 2 чи 3 місяці платежів, тобто десь 1342 грн при платежі близько 500.
Довелось колись взяти кредит на лікування чоловіка (він помер у минулому році), у цьому банку (і з того часу як влізла в це не можу виплутатись бо лише пенсія, а у селищі де мешкаю неможливо знайти якийсь додатковий заробіток. А зараз війна, раніше було скрутно, а зараз нема слів. До того ж це прикордоння, 15 км від кордону з Росією, то ще і це.
Я хотіла запитати у Приватбанку що ви робите? На кредитній картці є гроши, я коли можу то більше чим обов’язковий платіж плачу, навіть зараз! Навіщо блокувати картку як якомусь злочинцю?! Я якщо б мені не пояснили то вже не знала що і думати, чи що зломали шахраї рахунок чи що воно таке.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Коментарі (1)
Прошу допомогти з приводу платежу, інакше буду звертатись до юриста
Якщо при створенні платежу були вірно зазначені реквізити та платіж автоматично не повернувся він мав надійти на рахунки отримувача. Якщо отримувач не бачить платіж на своїх рахунках ви можете надати йому квитанцію за платежем, щоб він розшукав кошти на рахунку. В такій ситуації також можлива відправка листа на повернення помилкового платежу. Лист формується банком за зверненням клієнта і відправляється отримувачу. Рішення про повернення платежу приймає сам отримувач у цьому випадку.
На жаль, відгук не містить інформації за якою ми могли б вас ідентифікувати та перевірити інформацію по платежу, тому ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей.
Коментарі (2)
Запретили русские буквы в шаблонах платежей
ПриватБанк є Державним Українським Банком, тому наша позиція у питанні мови та держави завжди була непохитною.
Видалення російської мови в Приват24 стало лише питанням технічного відключення, через це використовувати російські літери відсутня можливість в шаблонах.
Коментарі (4)
Не повертають кошти з військових облігацій. Футболять.
Рік тому, 1.03.22 я купив облігації військової позики у Приватбанку UA4000225668, тривалістю один рік. Очікувано, що 1.03.22 вони були погашені і кошти мали би бути повернуті на рахунок. Але і 2.03.22 їх там не було. Після звернення до служби підтримки мені було повідомлено, що заявка прийнята до розгляду і буде вирішена 03.03.23 до кінця вечора. Як зрозуміло із мого звернення сьогодні тут, 07.03 питання досі на розгляді. Навіть без огляду на свій вік і фізичний стан, я їздив у своє відділення, намагаючись вирішити питання там — що, звичайно, не вдалось, адже вони не займаються облігаціями. Також намагався зв’язуватись із службою підтримки 3700, але через нерозуміння цієї системи, і, звичайно, мої проблеми зі слухом, ефективної комунікації досягти не вдалось. Вчора (06.03) мені порадити набрати номер +380897201464, адже саме там займаються облігаціями. Виявляється, що так як я за цей рік перевипускав картку для виплат, Приватбанк не може повернути мені кошти на той номер картки, що був вказаний раніше. Звичайно, я здивований як у такому сучасному і надійному банку використовують не мій номер РАХУНКУ, а НОМЕР КАРТКИ, а тим паче, я сильно здивований, що тягар донесення цієї інформації (про зміну картки) та актуалізація її перекладена з менеджерів на клієнта, ким є я. Отже, вчора я зателефонував своїй онучці, попросивши її переговорити за тим номером з відповідальним працівником Приватбанку. Вона скептично до цього віднеслась, адже це є порушенням банківської таємниці з боку Приватбанку — змушуючи клієнта телефонувати незнайомим особам без можливості отримати у них будь-яке підтвердження належності до цього банку і надавати свої персональні або фінансові дані. Але все ж дзвінок відбувся, але через проблеми зі зв’язком у обох сторін результату не було. Пізніше ми зв’язались зі службою підтримки, аби спробувати передати мій номер картки таким способом — на сайті банку в особистому кабінеті ми підключились до спеціаліста і скопіювали номер моєї картки туди, аби його прикріпили до заявки, яка вже була чомусь закрита на той момент.
Отже, 17:30, 07/03/23 і досі немає коштів. Немає навіть інформації, на якій стадії вирішення ця заявка. Дякую за чудове відношення.
Коментарі (2)
«Отличный «сервис банка
Коментарі (1)
Навязывание услуг для пенсионеров
В итоге мама вернулась с двумя Gold картами и какой-то страховкой. Страховка была отключена в первый же день с помощью Приват24, а вот с картами ситуация сложнее. Понизить уровень карт можно только в отделении. Но пластика в отделении нету!
Самому заказать пластик на сайте нельзя т.к. из-за военного положения такая доставка не осуществляется, что подтвердили в техподдержке.
Считаю что это очевидное навязывание услуг — ежемесячно платить пенсионерке за обслуживание Gold карт (еще и за навязанную страховку) которые ей не нужны.
Сегодня сходил с мамой в отделение. В итоге сотрудник отделения сказал что пластик для универсальных карт все-таки завозят и попросил маму перезвонить в пятницу (сегодня вторник). До тех пор избавится от Gold статус нельзя т.к. для перевыпуска требуется пластик. Документально подтвердить что пластик для обычных карт завозится сотрудник отказался.
Этот отзыв будет обновлен в Пятницу, в зависимости от исхода ситуации.
Ми дуже шкодуємо, що звернення в наше відділення залишило неприємне враження. Звернулись до вас у приватні повідомлення для уточнення деталей ситуації та контактних даних вашої матері.
Коментарі (5)
Воровство
Решил. Все банки разблокировались, а не, приват честный банк, Государственный!!! Говорит мне, у вас 3 производства. Я говору какие?
Они мне:
1.производство. Я им говорю оно закрыто в реестре это видно!
2 производство не существует, там даже на одну цифру меньше
3 производство не на меня, на алименты…я с Одессы, а оно с Франковск!
Говорю и что? Ответ: пусть исполнители дадут нам бумагу мы разблокирует. А почему я сидя в жопе мира в полях должен доказывать, что я это я, а не Вася с периферии!
И кстати карта является зарплатной, как мне известно вовремя войны их не блокируют, они же видят откуда доходы. Моя ошибка, что я деньги сакомулировал на одном счёте…
Надана вами інформація свідчить про те, що до банку надійшов лист від виконавця з вимогою блокування карток.
Банк не може ігнорувати вимоги чинного законодавства України.
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн, та у разі, якщо сума вказана виконавцем. Для уточнення можливості зняття обмежень радимо звернутись до виконавчої служби. Окремо зазначимо, що картка для виплат не є карткою зі спеціальним режимом використання і може бути поповнена також нецільовими коштами. Щоб окрема картка не була заблокована це має бути вказано виконавцем в постанові.
Коментарі (6)
Підробка виписки по рахункам.
Всі докази шахрайства можу надати документально.
Приносимо вибачення за отримані незручності, на даний момент спеціалісти працюють над усуненням труднощів відображення деяких операцій у виписці клієнтів. Водночас варто зазначити, що при формуванні виписки окремою довідкою за період з 01.12.2022 по 31.01.2023 операцію буде відображено.
Коментарі (2)
Оплата частинами
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів, позитивна кредитна історія та користування послугами чи участь в акціях банку також враховуються при встановленні ліміту, однак це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення. В подальшому банк може переглянути своє рішення та змінити ліміт.
Коментарі (2)
Возмутительно
Открыли наследственное дело, договор по депозиту у нас. Банк нотариусам не отвечает, информации ни какой не даёт. Видетили у них военное положение и поэтому людям деньги не нужны, а им нужны. Вообщем замкнутый круг- нотариусы ничего не могут банк ничего не знает.
Кто, что знает подскажите.
Дозвольте, будь ласка, детальніше розглянути ваш випадок. Ми запросили в особистих повідомленнях вхідний номер звернення, щоб ми могли перевірити інформацію щодо цього запиту.
Коментарі (7)
Як ПриватБанк втрачає кліентів назавжди.
Хочу залишити свій відгук щодо роботи цього банку.
Дуже коротко опишу своє становище на зараз.
— Знаходжусь закордоном, та маю звичайну картку ГОЛД, якою я користуюсь у своїх потребах та не дуже часто.
— Маю невеликий бізнес, декілька магазинів роздрібної торговлі.
— Відкритий рахунок ФОП (мій основний та єдиний), до якого підключені POS-термінали для отримання оплат від клієнтів.
— Маю відкритий рахунок на binance, де як хобі, намагаюсь займатись трейдингом.
Як деяким відомо, 1/03 цього року всі основні біржі перестали виводити кошти на гривневі картки, через заборону від НБУ на отримання «анонімних» виплат і єдиний варіант вивести кошти на карту — це скористатись розділом П2П, що означає купівлю-продаж криптовалют на біржі, яким я вірішив скористатись, на свою голову…
Тому 02/03 я продаю криптовалюту на свою картку ГОЛД через п2п переказ, усе добре тільки до кінця дня, адже наприкінець доби мені заблокували картку, без жодних смс, або сповіщень. Дали термін 1−3 дні, та обіцяли одразу зателефонувати з якої причини це сталося.
(В цей час мій рахунок ФОП працює, я отримую кошти через еквайрінг, все добре).
04/03 у застосунку приватбанк, тобто в чаті, на моє питання щодо блокування мені відповідаюсь «через шахрайство картку заблоковано».
Наступне повідомлення було: «на жаль, Ваше обслуговування у банку неможливе, це стосується рахунку ФОП також».
Ось тут в мене повний шок, адже якщо я зараз не можу прийняти оплату через термінали від людей — я просто не можу працювати. На кожний термінал в мене отримана ліцензія, я не могу лише відкрити рахунок в іншому банку, мені потрібно заново реєструватись у податковій.
Рахунок ФОП мав чималий оборот, та банку все одно. Все що я знайшов в інтернеті, так це те, що можливо на мою картку була скарга в банк. Проте в мене одразу є питання до банку:
— Тобто я, можу кинути жалобу на ЛЮБИЙ рахунок ЛЮБОГО громадянина, та Ви його також заблокуєте?
— Чи потрібно банку хочаб ПИТАТИ у користувачів, щодо їх надходжень? Можливо на це й создана клієнтська підтримка?
Мене, навіть, не спитали ні щодо ніяких надходжень, жодного питання. Не спитали документи, НІ-ЧО-ГО.
Сухі відповіді, а щоб я дізнався деталі мені потрібно звертатись до Поліціі, проте як я написав спочатку, я знаходжусь закордоном. Буду наймати юристів, щоб зняти клевету.
Після того, як я вчора ввечері зателефонував перший раз до банку, «робот» мені запропонував натиснути клавішу «1» якщо я хочу «розібратись» у ситуації. Цікава фіча, спочатку блокування без доказів, а далі чи «хочите Ви розібратись?».
Я буду доповнувати тут далі хід справи.
Мені важливо зняти цей штамп «шахрай», бо в мене працюючий бізнес, я працюю зараз та сплачую податки, вони бачать мій оборот по рахунку та все рівно зробили висновок що я буду «красти» на свою картку де є ФОП…
PS Для мене ця ситуація зразкова, я назавжди піду з цього банку та закрию всі рахунки.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (25)
Отримання валютного депозиту
Перепрошуємо за можливі незручності.
Замовлення готівки проводиться на суму кратну 100. Однак замовлення готівки є лиш додатковою послугою і не означає, що без попереднього замовлення немає змоги отримати кошти в касі. Якщо на момент вашого звернення в касі буде наявна необхідна сума і номінали купюр то касир зможе видати кошти і без попереднього замовлення.
Написати коментар
Банк стал задерживать переводы
Перепрошуємо за можливі незручності. Банк за необхідності може проводити додаткову перевірку по платежу. Це звичайна процедура, яку ми вибірково проводимо з метою недопущення різного роду ризиків. В Приват24 перейшовши в архів платежів можна переглянути статус платежу.
Коментарі (1)
Робота банкоматів
Перепрошуємо за доставлені незручності. Ми постійно проводимо обслуговування та покращення обладнання, щоб подібних ситуацій не виникало, а користування нашими банкоматами було швидким та зручним. Якщо заявка на повернення коштів вже створена ми проінформуємо вас за результатом її опрацювання.
Коментарі (1)
Картки інших банків не вертають
Приїжджає людина з карткою банку іншої країни і їй потрібно зняти кошти з неї для особистого користування. Людина засовує картку, знімає кошти і потім банкомат картку не повертає. В підтримці людині кажуть що картку не повертають, людині потрібно повертатись в країну де розташований банк, відновлювати картку та чекати.
Яке право приватбанк має на вилучення власності іншого банку? Це пряма крадіжка
НІКОЛИ НЕ ЗНІМАЙТЕ КОШТИ ІНШОГО БАНКУ В БАНКОМАТАХ ПРИВАТБАНКУ
НІКОЛИ!!!
ДНО!
Приносимо свої вибачення за незручності пов'язані з роботою банкомату. В ситуації, коли пристрій з тих чи інших причин не видав картку ми радимо заблокувати її та перевипустити. Картка іншого банку в такому випадку не повертається. Така процедура покликана вберегти кошти власника картки та уникнути ситуації, коли картка може бути повернена третій особі, адже ідентифікувати вас, як її власника може лише банк, що видав картку.
Коментарі (5)
Михаил
Сегодня около 15:10
в терминале скидывал деньги другого банку
Операция была не успешна, деньги не пришли 500 грн как теперь вернуть?
Номер телефона водил
В банк позвонить нету возможности!
Перепрошуємо за незручності.
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Коментарі (2)
Нагло и беспринципно воруют деньги со счетов
При оплаті на сторонніх сайтах сума може бути списана не одразу. За запитом сайту сума може бути зарезервована і списана пізніше. В такій ситуації, коли сайт ще не зробив запит на списання зерезевованої суми і оформлює часткове повернення, в момент списання він може запросити лише частину суми з раніше заблокованої, а ті кошти, які зобов'язався повернути клієнту в такому разі не запитує до списання і вони автоматично повертаються на доступний баланс картки. В цьому випадку у виписці по картці буде відображатись та сума, яку фактично в результаті списано за запитом сайту. Радимо перевірити суму, яка була фактично списана по згаданій вами оплаті з картки і звірити її з сумою покупок здійснених на сайті. Переглянути дану інформацію ви можете в своєму Приват24.
Коментарі (1)
Доброго дня.Це банк в якому працюють шахраї.
Здійснити подібні оплати можливо лише ввівши дані картки, що відомі лише її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Дані картки могли бути отримані, наприклад, при оплаті в закладах або магазинах, коли картка була на час передана третім особам або ж хтось мав доступ до картки.
Проведення платежів та їх оскарження відбувається за правилами міжнародної платіжної системи.
На жаль, за правилами платіжної системи банк не має змоги оскаржити, як шахрайські, ті операції, які були підтверджені за технологією 3D-secure, тобто, введенням одноразового коду з смс відправленого на фінансовий номер чи у мобільному додатку клієнта.
Коментарі (6)
Украли деньги при внесении наличных средств в терминал самообслуживания
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу. Проведення платежів на картки інших банків через ТСО можливе.
Для ситуації, коли операція з тих чи інших причин не була успішною є просте рішення з повернення коштів. Якщо ви вже маєте картку ПриватБанку вам достатньо звернутись підтримку через онлайн чат на нашому сайті або зателефонувавши за номером 3700. Щоб ми могли бути певні, що кошти повернуться саме тому, хто вносив їх в термінал заявка на повернення коштів створюється на картку ПриватБанку. Якщо ви не є нашим клієнтом то можете зареєструватись в Приват24 через мобільний додаток і після цього створити віртуальну картку на яку можна буде повернути кошти за невдалою операцією.
Коментарі (2)