×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Не можу отримати свої кошти
Для отримання залишку коштів на моїх рахунках в ПриватБанку, мені було запропоновано написати заяву в онлайн чаті. Я написала заяву 28 лютого на перелік залишку коштів до іншого Банку. Фахівець в чаті сказав, що відповідь буде протягом 5−7 днів на мою електронну адресу. Відповіді не було.
11 березня я знову звернулася до онлайн чату, знову було створено заяву вже під номером 33179324. Фахівець відповів, що протягом 5−7 днів кошти надійдуть до мого рахунку в іншому Банку.
Кошти так і не надійшли.
Сьогодні 21 березня знову звернулася до онлайн чату, де була відповідь: «На жаль, переказ залишку коштів неможливий, так як в Банку недостатньо даних для Вашого обслуговування». Треба особисто звернутися до найближчого відділення Банку.
Я більше десяти років Клієнт Банку, і тільки тепер у них не вистачає даних. Тим паче, коли надсилала останній раз заяву, я відправляла фото всіх документів разом з собою. Було підтвердження через відео-чат моєї особистості.
Я знаходжусь на окупованій території, і я не можу завітати до ніякого відділення.
На що мені Банк надав варіант, написати довіреність на людину, яка знаходиться на підконтрольній Україні.
Як мені написати довіреність, нотаріуса у нас не має, та й поштою я її не відправлю. Як мені отримати свої кошти з рахунків ПриватБанку?
Дуже цікаво, якщо б у мене були кредити, то я б зобов’язана була б їх сплачувати і надалі, і даних моїх достатньо для цього. А як віддати мої кошти — так ми вас не знаємо.
Написати коментар
Банк припинив обслуговування без пояснення причини.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (2)
заборона Розрахунки в Інтернет без 3D Secure
Как вы заметили люди жалуются на мошеннические оплаты картой на иностранных сайтах. Вам всего то нужно добавить функцию «заборона Розрахунки в Інтернет без 3D Secure.
Такая функция есть в Ощядбанку
Фото
https://i.ibb.co/wQPqxjs/20−03.png
Пропозиція вже передана нашим колегам для розгляду. Дякуємо, що допомагаєте нам стати краще!
Коментарі (3)
Блокують платежі
На жаль, не вдалось вас ідентифікувати, як клієнта банку за даними з відгуку. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Написати коментар
Отказ в обслуживании
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Написати коментар
не віддають валюту
Перепрошуємо за можливі незручності.
Отримати готівку з картки/рахунку без попереднього замовлення можна в будь-якому зручному відділенні за умови наявності потрібної суми та номіналів купюр в касі на момент вашого звернення. Замовлення готівки здійснюється через Приват24 на суму від 300 EUR/USD на суму кратну 100.
Коментарі (3)
невыполнение взятых финансовых обязательств
ВОПРОС — почему такое скотское отношение к клиентам банка?
Интересно, если бы я был должен банку средства по кредиту, но просрочил платеж на сутки что бы было???
Перепрошуємо за завдані незручності.
Після створення заявки на замовлення готівки банк відправляє повідомлення, що заявка створена. На цьому етапі вона ще не опрацьована. Тому після створення заявки ми радимо перевіряти стан замовлення в своєму Приват24 та очікувати окремого повідомлення про підтвердження.
Ми завжди стараємось задовольнити попит клієнтів та робимо все, що заявка була опрацьована позитивно і готівка була доставлена на обрану дату. В ситуації, коли, на жаль, відсутня можливість виконати замовленя готівки на обрану дату ми додатково інформуємо клієнта про те, що готівка буде доставлена в інший день або необхідно створити нове замовлення.
Також зазначимо, що отримати готівку можна у відділеннях без попереднього замовлення за умови її наявності в касі на момент звернення клієнта.
Написати коментар
Всім ФОП УВАГА міняєм банк!!! КРАДІЖКИ З РАХУНКУ ФОП через картку ключ до рахунку.
Оплата на сторонньому сайті можлива лише за умови введення даних картки, що відомі її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Зі своєї сторони ми проводимо оскарження платежів та зробимо все, щоб повернути вам кошти. Наразі заявки на оскарження в роботі і за результатом їх розгляду ми вас додатково проінформуємо.
Коментарі (6)
Квитанции
Оплата была, но квитанции невозможно посмотреть в приложении
Наразі не зафіксовано труднощів з отриманням квитанцій через Приват24. Ви можете оновити або перевстановити додаток, якщо на вашому телефоні все ще не вдається отримати квитанцію в архіві платежів. Якщо після цього питання залишиться актуальним, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні, щоб ми могли розібратись в ситуації детальніше.
Коментарі (2)
Банк захватили Мошенники
Зміни в квитанції (тепер платіжній інструкції) були зроблені відповідно до постанови № 163 НБУ «Про затвердження Інструкції про безготівкові розрахунки в національній валюті користувачів платіжних послуг.» В платіжній інструкції також зазначені дані про відправника та отримувача. У разі виникнення додаткових питань ви можете звернутись в приватному повідомленні або написати в цілодобовий онлайн чат на нашому сайті.
Написати коментар
Очередное покращання от Привата
С какой целью это «покращання» сделано? Очевидно не для удобства! А вот мошеннические схемы с нечитаемыми печатями на квитанциях можно проводить на ура!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
Написати коментар
Зняли кошти
В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Проведення платежів в інтернеті можливе за умови введення даних картки, що відомі лише клієнту.
Ліміт на оплату в інтернеті використовується в разі оплати на ризикових сайтах. У випадку, якщо оплата проходить не на ризиковому сайті даний ліміт не буде задіяний.
Оскарження платежів відбувається за правилами та регламентом міжнародної платіжної системи. Якщо заявки на оскарження вже стоврені ми зробимо все, щоб вони були розглянуті якомога швидше. За результатом опрацювання заявок ми інформуємо клієнта.
Коментарі (2)
неизвестная задолженность по карте
Із зрозумілих причин ми не маємо змоги публічно надати інформацію персонального характеру, однак ви можете бачити всі операції, які проходили по картці в своєму Приват24 зайшовши в меню «Гаманець» і обравши потрібнку картку, щоб переглянути виписку. У разі виникнення додаткових питань ви завжди можете звернутись через авторизовані канали, наприклад, написавши в онлайн підтримку на сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Коментарі (1)
Служба безпеки не пропускає платіж за комунальні помлуги
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Написали вам в приватні повідомлення, щоб детальніше розібратись в ситуації.
Коментарі (10)
Невыдача средств банкоматом
Пятый рабочий день не происходит ничего. А если и делается, то ни один представитель Приватбанка мне ничего не может ответить. Заявку операторы не видят. С отделом, который занимается такими проблемами связи нет. Регламентный срок решения составляет до 30 дней. У меня возникает вопрос-что я смогу доказать через месяц, если мне откажут в возврате? И сколько нужно времени, чтобы пересчитать и сравнить наличные средства в банкомате?
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Для цього банк, в якому була відкрита картка, відкриває заявку для оскарження операції згідно правил і термінів міжнародних платіжних систем (chargeback).
Коментарі (7)
Самое ужасное отделение в Киеве (
На следующий день я, как договаривались, пришёл в отделение на Энтузиастов, 7 к кассиру Воргуль Ирине за обещанными 70 долларами, но их не получил, а в ответ услышал, что она ещё вчера вечером отложила для меня деньги, но инкассаторы вечером же их изъяли и никакого подкрепления в валюте ей утром не доставили. А я смогу получить свои оставшиеся 70 долларов, если ей их кто-то продаст, но у них такой курс покупки доллара, что это не реально, что им кто-то принесет доллары на продажу. Тогда я стал ей объяснять, что такого быть не может. Ждут доллары только те клиенты, которые хотят просто их купить в банке Приват, а я по депозитному договору обязан получить деньги по окончанию срока депозита и не ждать возле кассы, что кто-то им продаст, а они соизволят мне их отдать. Это уже нарушение постановления НБУ, а так, как Приват является государственным банком и фактически подчиняется Министерству Финансов, то им наплевать на руководство и указание НБУ. Ни один банк себе такого не позволяет.
Также хочу отметить ещё один важный момент. Заказать деньги в валюте можно только через Приват 24 за 2 дня до окончания депозита и только свыше 300 долларов, то есть если сумма ниже, то это сделать невозможно. То есть правление банка вводит такие условия всячески пытаясь не отдавать людям мелкие суммы до 300 долларов, чтобы как можно дольше пользоваться безвозмездно нашими с вами кровными и обогащаться. А мы с вами только и можем, что разводить руками и соглашаться с условиями этих шахраёв — я имею в виду правление, которое эти правила и порядки устанавливает, не подчиняясь прерогативам НБУ. Ну да, ведь приват-это государство в государстве и для них законы не писаны. Призываю НБУ и Минфин разобраться в действиях правления ПриватБанка и заставить правление прекратить обманывать пожилых людей!
P. S. И коротко про отделение ПриватБанка на Энтузиастов 7. Самое ужасное отделение в Киеве. Работают безграмотные и невоспитанные люди. В их действиях полностью отсутствует профессионализм и присутствует хамство и безнаказанность. Вот такие работники и создают мнение о ПриватБанке. Никому не советую обслуживаться в этом отделении. Гнусное место!
Дійсно, мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Мінімальна кратність суми 100.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
Коментарі (7)
Нарушают права частных предпринимателей
Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. Для отримання офіційної відповіді ви можете надіслати письмовий запит на адресу для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.
Коментарі (4)
Шахрайства Приватбанка
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Коментарі (5)
Проблемы со Swift переводом
Написати коментар
Непрофесійно, огидно, аморально
Херсонщина, жінка-ФОП (роздрібна торгівля) яка була клієнтом ПБ та, на жаль, мала термінал для безготівкової оплати. Через загрозу життю вимушена була покинути все майно та стати переміщеною особою. Вже находячись на підконтрольній території було у держреєстратора зареєстровано припинення підприємницької діяльності та закрито р/рахунок безпосередньо у відділенні ПБ.
Що надходить від приватбанка:
Вами не сплачено за еквайрінг… У вас борг…
Відповідь на имейл ПБ:
схаменіться… нема об'єкта торгівлі фізично… нема підприємця такого, як наслідок нема діяльності… навіть рахунок до якого прив’язано термінал закрито.
Що маємо:
ПБ — в рахунок заборгованості ми заліземо в Ваш пенсійной рахунок та заберемо стільки, скільки нам треба. Що й відбулося…
Питання: а що так можна було?
Передали питання колегам для перевірки за ситуацією. З вами додатково зв'яжуться.
Коментарі (40)