Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Roksa 3 травня 2023, 8:54
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 130/57
Після сбою 29-го квітня на балансі з’явився мінус. Гроші зникли. Пояснення нормально від ПриватБанку куди саме ділися гроші не отримала! Просто після сбою 29-го квітня масовий збій фахівці працюють над даною проблемою. НІЯКОЇ офіційної інформації не має, вирішення немає, попередження клієнтів немає (хоча вже є розуміння що проблема глобальна), а вирішення питання починалось з декількох годин, а вже через 2.5 дні кажуть до 11 днів! Чому ПриватБанк дозволяє собі не писати таку інформацію офіційно і відкрито, щоб клієнти розуміли що з їх грошами і балансами? Тим паче дозвонитися нереально, а онлайн-підтримка замість оператора тепер робот який не відповідає на питання взагалі і не допомагає!
Приватбанк
Відповідь банку
3 травня 2023, 11:33
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Питання повернення коштів в роботі. За правилами міжнародної платіжної системи при проведенні оплати сума може бути списана не одразу, а натомість взята в резерв. Така заблокована сума автоматично виходить з резерву на 11-й день з дати проведення оплати, якщо до банку не надходив запит на списання.
В день виникнення труднощів з оплатою ми повідомили про це клієнтів в наших соцмережах. Що ж до питання звернення в підтримку — ми проаналізуємо ваш випадок для покращення якості обслуговування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Parti 2 травня 2023, 22:43
29 квітня був як зараз відомо сбій в Приватбанку, я оплатив в магазині продукти, оплата пройшла, але гроші з картки списали два рази. Вчора написав в чаті Приват24 спеціаліст відповів що гроші повернуться автоматично через 48 годин. Чомусь не повернулись (сьогодні знов звернувся в чат, тепер спеціаліст написав: «Кошти знаходяться в резерві картки, тому на 11 день після оплати, відповідно до умов та правил надання банківських послуг вони вам автоматично повернуться на картку» Дуже невдоволений таким сервісом!
Приватбанк
Відповідь банку
3 травня 2023, 8:36
Доброго ранку!
Перепрошуємо за завдані незручності. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію щодо операцій.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kasiopea 2 травня 2023, 22:16
Шахрайка на олх.
4966804514264554 Чемшит Христина, Бере передплату товар не висилає (дитячі речі)
Приватбанк
Відповідь банку
3 травня 2023, 8:34
Доброго ранку!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tanyabulba2501 2 травня 2023, 18:17
Приватбанк, як відомо,є не малим банком в Україні і має чимало клієнтів-українців. Робота роботою, заробіток заробітком, але від любої діяльності має бути, в першу чергу, користь для людей. Попри те, що банк заробляє чималі суми від різноманітних не малих комісій, операцій, але, все-таки, чомусь з’являються нові комісії.Те, що комісію придумали стягувати за зняття готівки без картки то взагалі сюрприз.Хочеться, запитати у керівництва: з якого дива ви це робите? Вам не вистачає тих прибутків, які ви отримуєте щосекунди? Ця, ніби незначна, комісія може зіграти дуже значну роль не тільки у побуті, але й на здоров'ї і навіть на житті людини.Тим більше у час війни. Ви краще спрямуйте свої зусилля для покращення обслуговування клієнтів, а тут дуже багато роботи.Потрібно щоб людина в любий потрібний момент могла зняти любу потрібну їй суму, а не тільки 200 чи 1000грн.Що це за сервіс такий???
Далі, якщо позакривали банки, то зробіть так щоб було більше працівників в залишених відділенях і не було там величезних черг.Це, як мінімум, незручно і само собою появляється бажання змінити банк. Банкомати… Поставте більше банкоматів щоб люди в чергах не стояли під дощем, у спеку, у холод, поставте їх у різних людних місцях. І, будь ласка, прислуховуйтесь до коментарів для покращення вашого ж розвитку, діяльності і обслуговування ваших клієнтів, не стягуйте надмірно, не придумуйте нові стягнення, це важливо в першу чергу для банку, щоб у людей не зникло бажання мати з вами справу.
Приватбанк
Відповідь банку
2 травня 2023, 20:12
Вітаємо. Нам дуже прикро, що ви залишились незадоволені користуванням послугами нашого Банку. Ми працюємо над збільшенням кількості банкоматів та терміналів самообслуговування, а також над покращенням якості надання послуг у мережі наших відділень та у всіх напрямках підтримки клієнтів. Банк максимально орієнтований на наданні усіх необхідних послуг клієнтам у цей нелегкий час. Якщо у вас залишились невирішені питання, напишіть нам, будь ласка, у особисті повідомлення деталі ситуації та ваш контактний номер телефону.
Vyacheslav84 2 травня 2023, 18:13
29 апреля 2023 покупал ребенку велосипед ценой примерно 3,5тыс грн. Из-за сбоя в банке транзакции не проходили по терминалу. Попыток было около 5штук. Потом пошел в банкомат и снял деньги чтоб всё же купить велосипед. Далее 1го мая 2023 ПриватБанк списал все деньги оставшиеся на карте около 3,5тыс грн и потом продолжил списывать до -11 тыс грн. Позвонив на горячую линию сообщили что это не взлом карты, а их проблемы и они их решат до 10 утра 2го числа. Но 2го числа сказали ждать до 5го числа. Все мои коллеги, заказчики, новая почта, едопомога итд знают только эту карту и 2го числа все средства гасили долг ПриватБанка. По факту банк оставил без средств на существование моей семьи (я один работаю так как маленький ребенок), они теперь используют мои личные средства в своих целях решая свои же проблемы при этом зарабатывая на моих деньгах, я не могу брать заказы и работать до 5го (если не продлят) из-за карты которую все используют для расчетов со мной. Так может компенсирует со своего кармана свои проблемы, а не за мой счёт решать их будете?
Приватбанк
Відповідь банку
2 травня 2023, 20:20
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
dralik 2 травня 2023, 14:11
29.04 совершал покупку, из-за глобального сбоя постфактум за одну покупку списались деньги дважды. При кредитном лимите 0 на карте отображается минус.

При обращении в техподдержку 01.05 — оформили заявку. Сегодня 02.05 пришел ответ «нам не удалось вернуть ваши деньги, обращайтесь по месту списания».

Обратиться по месту списания возможности нет. Получается — глобальный сбой, но банк разбираться не хочет.
Приватбанк
Відповідь банку
2 травня 2023, 17:40
Добрий день! Вже пишемо вам у особисті повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та деталі ситуації.
Проблема вирішена
Helen86 2 травня 2023, 12:40
29.04 після покупки в одному з супермаркетів з моєї карти не списались кошти за покупку. А через деякий час крім списання цих коштів, з’явилося ще одне таке ж списання з часом в 00:00 в цей день і баланс на карті став від'ємним. Тобто 2 рази зняли гроші за одну покупку.
Не знаю, чи це помилкове списання, чи шахрайські дії працівників банку, але вимагаю повернути мої кошти.
Приватбанк
Відповідь банку
2 травня 2023, 12:52
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності. На даний момент спостерігається некоректне відображення доступного балансу у виписці Приват24 за картками у зв'язку із задвоєнням деяких операцій, проведених 29.04.2023. Радимо звернутись в наш чат підтримки за посиланням pb.ua/chat для подання заявки на повернення коштів. Дякуємо за розуміння.
Maksim Poluaskiy 2 травня 2023, 10:43
Добрый день. Хочу поделиться со всеми о работе Приват Бака/кредит/ и его приложение оплата коммунальных услуг по «шаблону»
1 Кредит: взял кредит предварительно набрал и проконсультировался у операторов банка какие есть варианты для меня: есть 2 кредита рассрочка платежа и сам кредит.
Я взял наличными и предварительно поинтересовался сколько нужно платить что бы гасить кредит: мне сказали что в приват 24 будет вся информация мы операторы такую информацию вам дать не можем потому что не умеем считать.
Прошли первые 3 месяца погасил сколько смог, но долг остался закончился «пильговый период» и тут же мне начислили 3.5 % за каждый месяц, т. е. фактически не было не какого пильгового периода и даже хуже по тому что если вы не успели хоть сколько оплатить кредит то вам будет начислено 10.5 % от сумы кредита. 2й ловушкой было то что в личном кабинете указывается сума минимального платежа и при этом не гаситься сам кредит, хотя операторы говорили мне обратное. и только после 3 раза как я дозвонился до консультанта мне рассказали что это гасит долг перед банком, а не сам кредит «кидалово чистой воды» почему тогда пошиться минимальный платеж? если у меня стоит сумма 500 грн я плачу 600 грн я все равно должен банку 700 потому что, как сказал оператор кол центра приват банка:« ГА-ГА-ГА-ГА Это ты так долго будешь кредит гасить нужно минимум 1000 платить» в конце концов я 25 числа оплачиваю последнею, сумму как я думал, настроился уже 1го числа что карта разблокируется смогу дальше работать и тут прилетает списание -300 грн за пользование кредитными средствами. какими пользованиями если на момент 1го числа у меня +ой баланс? За что сняли? почему не оговорили, что если ты даже платишь последний платеж 15,16,17,25 все равно будет списание как за пользованием кредита. если 1го апреля у вас есть долг перед банком (хоть даже 1грн) то все равно начислится долг 1го мая, а как тогда Вы считаете какую суму начислять за пользованием кредита если у меня + баланс (на момент как нам захочеться от балды)?

оплата коммунальных услуг по шаблону: не верьте НЕ В КОЕМ СЛУЧАЕ ШАБЛОНАМ ПЛАТИТЕ ВСЕ ЛИБО ВБИВАЯ РЕКВЕЗИТЫ ЛИБО НА ПОЧТЕ
Как обычно зашел в шаблоны сверил сумы по счету все сходиться и оплатил. прошел меся смотрю, а в моих счетах не прошел платеж. звоню с 4 раза дозвонился (зачем нужны операторы если к ним нельзя дозвониться?) спрашиваю: «почему не прошла оплата?» ответ:« произошел, наверное, сбой или вы сами виноваты» ну конечно кто же еще. А зачем мне создавать новый шаблон платежа, оплатить за соседа коменалку? А самое смешное кроме того что банк снял с себя всю ответственность:« ну сбой, ну и что что вы оплатили не туда разбирайтесь сами.» В итоге на пол года завис с комунальщиками погряз в письмах о перерасчете и так и не решил этот вопрос мне сделали перерасчет коммунальных услуг, но не потому что я оплатил, а потому что я там не живу и фактически не пользуюсь услугами. А как же платеж который был отправлен на другой адрес?

Итог: не в коем случае не берите кредит в приват банке 3.5% когда другие банки 2.5 % и сразу могут ввести в курс. об обслуживание я вообще молчу (ГАГАГАГ это ты так долго будешь кредит гасить) это я вообще оставлю без комментариев. Нужно знать высшую математику что бы брать кредит в привате
отношение к клиентам отвратительное, закрыл карту и перешел в другой банк
приват 24 который они сами хвалят может дать сбой и даст сбой! хорошо если это будет платеж который можно как-то самому решить, а если сбой будет на крупную сумму и перевод за границу то вы просто потеряете деньги
Приватбанк
Відповідь банку
2 травня 2023, 11:57
Вітаємо. Схему роботи пільгового періоду «до 55 днів» можна описати наступним чином: фактично період дії такого безвідсоткового періоду може становити від 25 до 55 днів, в залежності від того, в який день місяця відбуваються витрати.
Тобто, якщо в поточному місяці розпочати здійснювати витрати 1-го числа, то до 25-го числа наступного місяця пільговий період складе всі 55 днів. Внести суму всіх використаних коштів потрібно до 25-го числа наступного місяця. Якщо ж вказаного правила погашення не дотримуватись, то відсотки нараховуються так, як і при відсутності пільгового періоду. Також умови користування пільговим періодом вказані на офіційному сайті Банку: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna. Додатково звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваші контактні дані, перевірити інформацію стосовно вказаних платежів та проаналізувати ваше звернення у підтримку.
Доброго дня. Кредитними коштами ніколи не користувалась. Тому не розумію звідки Борг
Чому я маю віддавати кошти які не брала ??
Переказ був з універсальної на картку для виплат. Але кошти були мої власні!!!
Приватбанк
Відповідь банку
2 травня 2023, 8:56
Вітаємо. Вже звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення деталей ситуації та вашого контактного номеру телефону.
Проблема вирішена
Максим Варнаков 1 травня 2023, 19:18
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Ладозька, 4
Доброго вечора! Я 29.04.23 зробила покупку в Епіцентрі одним чеком на суму1202,83 і другим чеком на суму 538,38. Одразу гроші не списались з карти, а вже аж наступного дня, тобто 30.04.23.
А сьогодні 01.05.23 в мене ще 2 рази списується сума 1202,83 і один раз сума 538,38.🤬🤬🤬
Як це зрозуміти? Приват просто вкрав в мене 2944,04.
Я хочу щоб мою проблему вирішили і повернули мені кошти!!! Я просто вимагаю це! В країні йде війна, і так тяжко, а ще й чесно зароблені гроші крадуть. Якщо моє питання не вирішиться, я буду звертатись вище! Я дойду до офісу президента, якщо потрібно буде!
Чекаю на зворотній звʼязок.
Приватбанк
Відповідь банку
2 травня 2023, 10:10
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Наразі спостерігається некоректне відображення доступного балансу у виписці Приват24 для фізичних осіб за картками у деяких клієнтів у зв'язку із задвоєнням деяких деяких операцій проведених 29.04.2023. Спеціалісти вже працюють над вирішенням даного питання. Також радимо звернутись в наш чат підтримки на офіційному сайті Банку privatbank.ua для подання відповідної заявки на повернення коштів. Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
Сергей Данилов 1 травня 2023, 16:37
Послугами Приватбанку почав користуватися ще з 2009 року… За цей час зібралося багато причин написати цей відгук, про те з якими неприємними моментами я зустрічався за цей час:
1) З першим незадоволенням я зіткнувся ще в самому-самому початку. Я обирав банк, через який можна було б розрахуватися через paypal на сайті ebay… Звернувшись до відділеня у моєму місті, мені запропонували відкрити звичайну універсальну картку гривневу і все буде працювати… Але зв’язати з paypal я її так і не зміг. Звернувся знов у відділення, те ж саме, але був інший оператор. Розповівши що не можу підключити картку до paypal для сплати товарів, на що оператор мене запевнив, що я відкрив не ту картку, так як сервіс зарубіжний і оплата йде у валюті мені потрібно було відкривати валютні картки. Каже: звісно ж воно не буде працювати, ви то у дол.сплачуєте, а картка гривнева. Гривневу каже закривати не потрібно, будете на неї класти у грн, а потім обмінювати гроші на дол. через приват24…Після відкриття прийшов додому…і знов не зміг її підключити. Код авторизації отримую, але жодні операції не проходять і саме зі сторони банку. Після чого вже звернувся до онлайн оператору… Який вже пояснив, що зараз універсальні картки не можна з'єднати з paypal і для paypal можна відкрити безкоштовну віртуальну інтернет картку. Саме з такою карткою в мене все запрацювало майже одразу… Тому підведемо: я відкрив 2 непотрібні мені картки…а для того щоб їх відкрити я мав одразу покласти певну суму на рахунок. Якщо я не помиляюсь: це були 150 грн і 15 дол. відповідно… При відкритті яких ще оформлюють начеб-то обов’язкову страховку. Це вже згодом я дізнався, що у приватбанку була партнерьска программа, за якою співробітники чи партнери отримували додатковий бонус та грошові винагороди за такі послуги…Неприємненько…
2) звісно ж про подвійні конвертації ніхто попереджати не буде, як і про всі інші коміссії, яки ще постійно змінювалися по декілька разів. Навіть в договорі є окремий пункт, що комісії та тарифи можуть змінюватися банком в односторонньому порядку без моєї згоди :)
3) Повернення онлайн платежів. Тут взагалі цікава річ… Якщо ти багато купляєш на тому ж ebay, потрібно постійно самотужки контролювати усі транзакції, бо гроші можуть не одразу автоматично повернутися на твій рахунок у разі відміни замовлення чи ще щось. Так сталося з одним із замовленням на тому ж ebay. Продавець відмінив замовлення, так як не залишилось товарів в наявності. Але гроші все не поверталися і не повертались. На сайті ebay було вказано, що вони повертають до 48 чи 72 годин… Але на картку вони не зайшли і через тиждень. Підтримка приватбанку все відписувала, що потрібно чекати … З їх сторони проблем не має…як завжди.))) зі своєї сторони я почав давити підтримку ebay та paypal. Де мені надали код транзакції яку вони виконали ще на другий день після відхилення замовлення… Цей код я надав онлайн-оператору і о диво: нарешті вони помітили цю транзакцію (майже одразу) але мені довелося чекати майже місяць, на то щоб я нарешті отримав СВОЇ гроші! Не пам’ятаю як дослівно мені написали чому я маю стільки чекати, але казали щось про автоматичні перевірки системою і т.д. оператори завжди намагались висловлюватись термінами але самі не розуміли, що вони кажуть. Пам’ятаю навіть коли просив перемикати мене на інших операторів, бо перші некомпетенті в питаннях… Звичайно були такі замовлення, повернення коштів за які відбувалось дуже швидко…але й були і ті по яким доводилося чекати тижнями, отримувати коди транзакцій і таке інше…
4) Перевипуск карток чи рахунків. Так як дуже довго користувався послугами цієї установи були випадки, коли клієнт міг надіслати мені кошти на старий рахунок чи номер картки… І ти знов і знов повинен був писати годинами до підтримки, просити клієнта звертались до підтримки і т.д.
5) У 2011 році в мене викрали з машини сумку з грошима та документами…то був суцільний геморой по відновленню документів і поверненню коштів. Тому що замість того, щоб спочатку перекинути хоча б якусь суму на картку дружини через приват24, я за дзвінком до тех.підтримки заблокував картки…навіть не хочу згадувати всю цю бюрократичну систему…і скільки годин було витрачено на відновлення всього…
6) депозити, не самі гарні ставки, але банк то популярний…все має бути чітко… Але то недостатньо грошей у відділені і треба замовляти…пам'ятаю як простояв майже 2 години в черзі у касу, а мені потім оператор з такою посмішкою каже: молодий чоловік, треба ж було замовляти гроші і т.д. звісно клієнт завжди має сам все узнавати і т.д. Банк нічого не забов’язаний клієнту розповідати… Отаке відношення до клієнтів… Можна подумати що я кожного дня ви депозити знімаю і маю все знати… Тут здебільшого я був приголомшений з якою зневагою і як зухвало зі мною повівся оператор на касі…прям я потішив її… Хохотала напевно до самого кінця робочого дня…
7) перший раз з'їло картку: окремо хочу і про це розповісти… Якось ввечері знимав гроші з банкомата і чи то невірно ввів pin, чи просто забув забрати одразу картку з терміналу — залишилась вона там. Майже у всіх інших термінала інших банків, при зняття коштів спочатку привертають картку, а потім вже видають гроші, а в приваті завжли було навпаки… Спочатку гроші…а потім ще чекаєш на картку…Вже вдома побачивши це — телефоную на гарячу лінію, де пропонують чи закрити картку, чи звернутися до того відділення банку, термінал якого був поруч на вулиці. Наступного ранку я пішов у відділення і мені кажуть: що вранці були інкасатори і мою картку вже розрізали ножицями… :)
8) Окремо про додаток приват24 не буду казати, але і з ним не все так добре, особливо коли суттєво оновили версію і перейшли на новий дизайн…ох скільки ж глюків і багів тоді випливало, як можно було випускати такий продукт і що робили тестувальники я не розумів. Пам’ятаю навіть сам виписав біля 30−35 моментів в тех.підтримку, не знаю як обробляти мою заявку, але деяких пункти виправляти не місяць і не два…:)
9) відділень багато, але черги черги черги… То є капут…
10) якщо ви натрапили на шахраїв, на олх чи інших площадках. Приватбанк Вам ніколи не допоможе. Нічим. То є тільки Ваша зона відповідальності… Але при цьому…злити Ваші персональні дані треттім особам за певну винагороду, це вже можна організувати. У забороненному розділу інтернету продають і ціли бази клієнтів минулик років, і навіть є послуги по пошуку окремих осіб за номером картки чи телефону за певну винагороду… Ось такі реалії…
11) ось і підійшов до того, через що я вирішив написати весь цей відгук… Знімав гроші з картки в терміналу: на екран відобразило повідомлення про помилку. Але в приват24 транзакція була успішна і гроші були зписані з картки. Одразу ж зателефонував на гарячу лінію і повідомив про це. На що мені запропонували створити та залишити заявку на повернення коштів… І вот я тепер чекаю як це зроблять… Оператор в телефоній розмові назвав мені одні терміни розгляду, і додатку інші, у онлайн операторів 3. По ітогу: заявку схвалили, зазначили успішною, написали в додатку що гроші повернули на картку за розглядом заявки…але грошей все ще немає… І як завжди ти сам маєш витрачати свій час, щоб вирішити це питання та все з’ясовувати. Ось він клієнтьский сервіс та лояльність до клієнтів. Ніколи ніяких заохочувань від банку, не яких-то там борусія чи ще чогось, а лише додаткові комісії на все що тільки можна і де тільки можна… Роздрукувати довідку? 100грн. Перевести гроші з картки на картку…комісія, зняти з картки? Комісія…) покласти — теж комісія, сплатити за моб. житлові послуги чи інше, ще комісія… І це лише тільки особистий досвід…а скільки ще розповідей від друзів чи колег, а деякі з них, ще і працювали якийсь час… То можно ділитися і ділитися інформацією… Якось так… Дякую знову…задоволений як ніколи…
Приватбанк
Відповідь банку
2 травня 2023, 18:46
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою терміналу, а також за тривале очікування. За вказаною операцією ми отримали підтвердження збою, повернення коштів підготовлене, оновлення виписки по картці проводиться протягом 3-х днів з моменту проведення повернення.
IrynaR1 1 травня 2023, 16:26
Мені був надісланий SWIFT переказ із США. ПриватБанк заблокував переказ і вимагає фото документа, який підтверджує особу відправника. При цьому банк не може пояснити, чому саме цей переказ був заблокований і потребує додаткової перевірки. Відправник надавати документ боїться. Зазначу, що відправник точно не росіянин.
Я хотіла написати відмову від переказу для повернення його відправнику. ПриватБанк мою відмову не приймає з посиланням на правила роботи банку під час воєнного стану. Також банк не надає письмової відмови у видачі переказу, яка необхідна для звернення до суду.
Відповідь банку — переказ зможе повернутися до відправника після завершення дії воєнного стану. Коли завершиться воєнний стан, не знає ніхто.
Приватбанк
Відповідь банку
1 травня 2023, 19:01
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення, для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
alex180572 1 травня 2023, 13:13
НІКОЛИ НЕ ВІДКРИВАЙТЕ ЕКВАЙРИНГ у приватбанку!
Я відкрив свое невелике підприємство, та стало питання про відриття еквайрингу, звісно я пійшов у Приватбанк, тому що я клієнт цього недобанку вже 15 років. Встановив термінал, почав працювати, та на наступний день не отримав виплату. Почав писати у підтримку, вони кажуть чекайте 180 днів. Це що таке взагалі??? Я не отримав навіть першої виплати, це шахрайство!!! Приват банк навіть не надіслав ні копійочки з першого дня роботи!!! На пошті, яку мені надали, щоб скинути чекі, ніхто не відповідає, повніша тиша!!! Ви шахраї вкрали моі гроші!!! Пішов до відділеня там мені теж нічого не відповіли!!!
Звісно я вже відкрив еквайринг в іншому банку, а Приватбанк не вертає гроші зовсім, просто вкрали іх та не соромляться цього!!!
Приватбанк
Відповідь банку
2 травня 2023, 9:44
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Банк має право затримати оплату будь-якої транзакції понад строк відшкодування, але не більше ніж на 180 днів, з метою перевірки достовірності платіжного засобу, по якій проведена транзакція і дотримання клієнтом умов цього договору, письмово повідомивши про це клієнта протягом 3-х робочих для Банку днів. Перевірка здійснюється шляхом запиту копій документів товарно-касового обліку, копій чеків терміналу (якщо вони в наявності), пояснень співробітників клієнта з приводу обставин здійснення транзакції тощо. В разі, якщо по запиту Банку-еквайєра Банк-емітент підтверджує достовірність транзакції по платіжному засобу, тимчасово затримана сума повертається клієнтові. За результатами перевірки Банк додатково зв'яжеться з клієнтом. Також окремо варто позначити, що для подальшої співпраці рекомендуємо оновити адресу реєстрації вашого підприємства.
realworld38 1 травня 2023, 12:43
Відділення за адресою: Суми, пл. Незалежності, 3/1
За минулий тиждень мій дебетовий картковий рахунок тричи загнали в борги на сумарну суму в 7400 грн. Спілкування з операторами ні до чого не призвело. Я отримав стандартні відписки. При балансі картки в 4 грн. з неї списали близько 5 тисяч гривень. Чому був наданий овердрафт мені не роз’яснили, бо об'єктивних причин для цього нема.
При відкриті картки поповнив баланс на 7800 грн., в виписці відображається баланс 5300 грн. При звернені до оператора була створена заявка. На наступний день вони в ручному режимі змінили всю випуску по моїй картці. Плюс додали 2 операції заднім числом. Шахраї. Я буду звертатись в правоохоронні органи після отримання відповіді від НацБанку. Всі скріншоти та виписки у мене є. Ніколи не зв’язуйтесь з цим банком.
Приватбанк
Відповідь банку
1 травня 2023, 13:53
Вітаємо. Бачимо, що за вказаним вами питанням було проведену перевірку, результати котрої ви можете дізнатись у Приват24 у меню Фото-Налаштування-Комунікації-Заявки. У випадку, якщо ви не згодні з точністю надання інформації у виписці про певну операцію, напишіть, нам, будь ласка, у особисті повідомлення деталі, стосовно вказаного платежу.
Netflix 30 квітня 2023, 22:44
Не был произведен перевод банком без причин, что повлекло за собой потерю денежных средств. В других банках переводы производятся за секунды, в приват он завис и потом был отменён банком. Ужасный сервис, при попытке выйти в чат через приложение вылезает куча вопросов не по теме. Свою задачу банк не выполнил, к проблемам клиентов вызванных этим равнодушен.
Приватбанк
Відповідь банку
1 травня 2023, 10:02
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення вашого контактного номера телефону та деталей ситуації.
olgadergacheva 30 квітня 2023, 21:43
15.04.2023 р. з моєї кредитної карти «Універсальна» ПриватБанку без мого відома, починаючи з 19:23 до 20:06 сторонньою особою чи особами було здійснено три оплати: 187,27 грн. (за інформаційні та страхові послуги в США), 44,19 грн. (за кур'єрські та поштові послуги в Нідерландах), 986,14 грн. (за послуги туризму та транспортних перевезень в Перу) на загальну суму 1217,6 грн., (при цьому на карті ліміт на оплати в Інтернеті було встановлено «2 долари»), і я не отримувала жодного повідомлення чи дзвінка про підтвердження операцій від банку та не підтверджувала їх. О 20:34, коли помітила вищезазначене, за номером 3700 я одразу звернулась на гарячу лінію «ПриватБанку» та повідомила про вищевказані фінансові шахрайські дії пов’язані з моєю карткою, а також за допомогою оператора заблокувала картку.
17.04.2023 р. (адже 16.04.2023 р. це була неділя, вихідний день) я звернулася у відділення банку з письмовим листом-зверненням до директора макрорегіонального управління АТ КБ «Приватбанку» Маслова Ростислава Володимировича з проханням:
— по-перше, провести об'єктивне та незалежне внутрішнє службове розслідування щодо незаконного списання коштів з моєї кредитної картки з перевіркою на можливу причетність до шахрайських дій працівників банку, пов’язаною як зі зняттям без мого відома коштів з моєї картки, так і з передачею стороннім особам моїх персональних фінансових даних пов’язаними з моїми рахунками (номер картки, термін її дії та код CVV), адже своєю кредитною карткою «Універсальна» я жодного разу (за весь час її існування у мене) не користувалася, персональних даних щодо картки нікому не надавала та за невідомими посиланнями жодних дій не робила;
— по-друге, на час розслідування припинити нарахування відсотків на кредитну лінію та відновити рахунок кредитної карти до стану, у якому він був до виконання вище вказаних шахрайських операцій шляхом негайного повернення коштів, згідно Постанови Національного банку України від 30 квітня 2010 року № 223 п. 6.7 та п. 6.8.
На моє письмове звернення банк дав абстрактну, загальну та стандартну відповідь, що при здійсненні оплат начебто вірно були введені номер картки, термін її дії та код CVV, тому він не може здійснити повернення переказу шахрайськими діями коштів та призупинити нарахування відсотків за кредитом. Мій запит на надання розширеної інформації, щодо обставин пов’язаних з шахрайськими діями з моєю кредитною карткою «Універсальна» у вечері 15.04.2023 року, взагалі БриватБанком було відверто проігноровано.
Виникають питання:
— по-перше, яким чином з кредитної картки можуть списуватись кредитні кошти, які де-факто і де-юре не належать клієнту, без підтвердження цих фінансових операцій від банку, особистої авторизації та згоди самого клієнта;
— по-друге, навіщо встановлювати ліміти в додатку «Приват24» на оплати в Інтернеті, якщо ця система безпеки зовсім не працює;
— по-третє, чому служба безпеки ПриватБанку ніяк не відреагувала на явні шахрайські дії пов’язані з ризикованими операціями в Інтернеті з моєю кредитною карткою, коли без мого особистого підтвердження з періодичністю у 20 хвилин кошти знімались за різні послуги та товари у різних куточках світу в таких країнах як Перу, США та Нідерландах, які знаходять на різних континентах.
Приватбанк
Відповідь банку
1 травня 2023, 10:20
Вітаємо. Проведення платежів в інтернеті здійснюється в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою. Списання коштів з картки без додаткового підтвердження можливе, якщо раніше було введено та збережено дані картки на сайті і власник картки дав згоду сайту на подібні списання. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем. Інтернет ліміт є одним з механізмів, та не єдиним, що допомагає вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Він спрацьовує при операціях, що визначаються ризиковими. Якщо ж ви ввели дані картки на сайті і зберегли їх там, дозволивши подальші списання, даний сайт буде вважатись довіреним.
Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Також додатково звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення ваших контактних даних та перевірки деталей ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kola1000 30 квітня 2023, 17:07
Мошенник Пилипчук Юрий Анатольевич. карточка 5168 7520 0736 9195
+380996021777, +380935627845

Взял предоплату в 1150грн, но товар таки и не отправил.
Он был продавцом на violity, его страница уже заблокирована.

Его страница на ОЛХ:
https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/prodam-vazy-radyansk-IDRM0gY.html?reason=seller_profile

Изначально, этот мошенник продал мне один лот, чтобы войти в доверие,
а потом предложил подобный материал по заниженой цене.
Я оплатил за товар и тут начались отмазки… то на войне, то на патрулировании,
то жена отправит, потом типа деньги вернет и т. д.
Водил за нос две недели.

Орплату ему делал на картку монобанк 4441114466125992 (он писал на знакомого Торський Віталій)
4441 1144 4655 8940 моно банк
5168 7520 0736 9195 приват банк

Очень много обманутых людей, позже о нем нашел всю инфомацию в инетрнете.
Мошенник Пилипчук Юрий Анатольевич 04.11.1987 года рождения.
Полтавская обл, с Розсошенцы, ул. Перспективная д. 3, кв. 165
+380996021777, +380935627845, 0958357124, 0662517368, 0668650163, 0996021777

По нему есть информация в интернете, олх, violity и сайта мошенников Полтавы в ФБ.
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2023, 18:27
Вітаємо.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Lolik1837 29 квітня 2023, 20:56
Дорогой Приват, что происходит? Уже 2ой день не могу снять наличку в банкомате Привата с карты Привата. Плюс к этому сегодня зашел в пункт выдачи магазина Розетка, пытался рассчитаться за заказ картой. Ничего не получилось.. Продавцы попросили рассчитаться наличкой и сказали, что из-за проблем с Приватом, у них уже второй день нет возможности принимать платежи картой.

Приват, скажите людям честно — у вас серьезные проблемы? Приближается большой армагендец и это его первые ласточки? Почему по всей Украине реально какой то пипец с обслуживанием от Привата, а вы молчите? Может людям надо срочно сворачивать сотрудничество с Приватом и быстро забирать или переводить оттуда средства?

Приват, ваше молчание и «незамечание» проблемы — это самое плохое и вызывает самые худшие ожидания. СКАЖИТЕ ЛЮДЯМ ЧТО СЛУЧИЛОСЬ И ЧТО ОЖИДАТЬ ???
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2023, 11:10
Вітаємо.
Наразі сервіси банку працюють в звичному режимі.
Дякуємо за розуміння та перепрошуємо за можливі незручності.
Adamant2001 28 квітня 2023, 20:12
Посетил отделения банка, и на просьбу оформить карту для выплат говорят о каком-то коде ОКПО, который нужно прикрепить к карте. При этом навязывают кредитку, для которой этот код не нужен. Являюсь идентифицированным клиентом банка и могу спокойно создать виртуальную карту для выплат без этого кода, которая по словам того же консультанта ничем не отличаеться от физической. Но мне как раз нужна физическая. Итог — отказывают в обслуживании. Как решить этот вопрос?
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2023, 10:03
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Вже звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення ваших контактних даних та деталей ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nataliasol1955 28 квітня 2023, 18:01
Добрый день; несколько дней назад заходила на приват 24и ошиблась. Пароль 1 буквой; сразу заблокировали вход, чтобы зазблокировать надо ввести пин; но я я им не пользовалась. Много лет и не помню, нахожусь за границей. И не могу дозвониться. В банки, как можно. Разблокировать приват 24
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2023, 19:21
Вітаємо. Для відновлення доступу до акаунту Приват24 радимо звернутись в наш чат підтримки на офіційному сайті Банку privatbank.ua, під час звернення рекомендуємо мати поруч документ, що може підтвердити вашу особу (паспорт, закордонний паспорт, тощо) та доступ до камери.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝