Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
alexey9999 11 червня 2023, 14:21
В м. Вишневе в відділенні банку відмовилися прийняти 20 ти доларову купюру через те що відірваний куточок приблизно пів сантиметри.
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2023, 16:52
Вітаємо. Вже звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олег Кам\'янський 10 червня 2023, 23:35
Хотів зняти кошти із іншої карти у банкоматі приватбанку (це жах, крім того, що все зависає і ТД.) при нарахуванні коштів він вимкнувсья.Гроші списало, але залишились у банкоматі.І почалось…. Пішов у приватбанк у грубій формі відшили, сказали ви не є нашим клієнтом допобачення.В кінці добавили, цитую« ви що думали, що я гроші віддам із свого карману». Висновок такий ні грошей, ні роз’ясненнь, що робити, ідіть шукайте ті гроші))
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2023, 12:36
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
В описаній вами ситуації радимо звернутись до банку, який видав вам картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди робимо все, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та повернути кошти у разі підтвердження збою.
Проблема вирішена
Vikusja777 10 червня 2023, 19:02
Заблокували на вихідних всі картки і зняли прив’язку номера телефону від Приват24.
Зв’язатись з ПриватБанком не можливо, через те що номер телефону не являється прив’язаний (3700- бот), чат-бот не ідентифікує та не дає змогу з оператором поспілкуватись.
Відділення на вихідних не працюють!
Я вважаю, що дана ситуаціє є дуже мерзотною, як таке може бути, що неможливо з банком зв’язатись, гроші всі на картці.
Зараз одні матюки!!! Це УЖАС!!!
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2023, 11:15
Вітаємо. Приносимо вибачення, якщо блокування карток було невчасним.
Обмеження може проводитись Банком для збереження коштів та щоб переконатись, що саме власником рахунку проводилась певна операція, і дані картки не потрапили до рук шахраїв.
Для зняття обмежень в такому випадку рекомендуємо звернутись у чат підтримки за посиланням pb.ua/chat для ідентифікації та підтвердження операції. Зауважимо, що під час звернення необхідно мати доступ до камери та паспорту, або ж картки ПриватБанку.
HrytsakR 10 червня 2023, 11:24
14.05.2023 року з моєї банківської картки «Універсальна» було шахраями незаконним чином списано 2621,72 грн. Оплачено було послуги на іноземних сайтах. Відразу звернувся до кіберполіції та ПриватБанку. У поліції вказали, що будуть розшукувати шахраїв, проте щодо повернення коштів слід звернутися до банку. Звернувшись на гарячу лінію ПБ, там зареєстрували заявку до міжнародної платіжної системи на повернення коштів. Орієнтовний термін опрацювання 45−160 днів. Тобто навіть близько пів року потрібно чекати відповідь. Просто виникає питання. Яким чином були списані кошти з картки без підтвердження через додаток чи смс код??? Який тоді рівень захисту наших коштів дає ПриватБанк??? Навіть у ситуації, коли шахраї змогли роздобути незаконним шляхом CVV2 код, то чому не було підтвердження через приват24 чи смс повідомлення. Коли я роблю оплату в інтернеті, то завжди вибиває таке пітвердження, а тут просто списали вказані кошти. Як працює служба безпеки ПБ? Чому П Б не вживає заходів для забезпечення безпечного та захищеного еквайрингу??? У ситуації, коли б було підтвердження через смс чи приват24, то питань немає, це просто людська недоосвіченість, але ж в цьому випадку це просто халатність служби безпеки та еквайрингу щодо захисту платежів, тож ПриватБанк повинен повернути кошти у зв’язку з халатністю та непрофесійністю своїх сппівробтників.
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2023, 12:36
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (смс на ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і, дійсно, може зайняти від 45 до 120 днів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
zakris 10 червня 2023, 10:16
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 150
Шановний банк, одразу скажу, що використовувати схеми відмивання грошей в умовах війни, обманюючи власних клієнтів, які роками сплачують податки та комісії через ваш банк — як мінімум не професійно, як максимум все ж таки рано чи пізно призведе до краху вашої непорядної установи.

Отже, 9.06 в 12:35 за адресою Шевченко 145 банкомат не видав кошти, при цьому одразу списав 20 тис з мого рахунку. Ніяких пояснень чи помилок банкомат не відобразив.

Зателефонувавши до оператора, з проханням обробити заявку в цей же день, тому що потрібні кошти на погашення оренди, я почула, що це залежить від складності опрацювання заявки і може зайняти від 1−14 днів. Потім, операторка, щоб я відстала додала: «я бачу, що заявка в роботі і буде опрацьована протягом 24 годин, незважаючи на вихідні «.

Вже минула майже доба, коштів мені не повернули.
Інкасатори на місті банкомату вчора були, так в чому проблема?

* чому я вважаю цю ситуацію «відмиванням коштів».
Таких, як я жертв приват банку вчора було багато, тому що банкомат не відображав помилку на екрані і люди не підозрюючи про хитрість системи, пробували зняти кошти. Були сльози і благання повернути гроші, тому що у багатьох вони могли бути останні на ліки, допомогу, їжу.

Отже, по-перше, я все ж таки сподіваюсь, що мені повернуть мої кошти сьогодні, як і пообіцяли.
По-друге, вам потрібно покращувати ваш сервіс, і у вас є гарний приклад вашого гідного конкурента Монобанк, який до речі обробляє такі запити, як критичні і повертає кошти протягом 20 хвилин, ще навіть компенсує свою помилку компліментом.
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2023, 10:35
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Olexsandr1975 9 червня 2023, 21:51
8 июня (вечером), при пополнении карты Монобанк через терминал самообслуживания Приват 24, терминал сожрал грошики, извинился что-то типа «операция не прошла», и с довольным видом впал в анабиоз. Сразу позвонили на горячую линию 3700, голосовой помощник Яна все разъяснила, дала время на подумать и решить куда переводить.И о счастье, грошики сегодня (9 июня) уже переведены на телефон (а с телефона мы уже сами с усами). Клиентом Приватбанка не являюсь и пока не собираюсь. Огромное спасибо всем операторам Приватбанка за поддержку, что закрывают глаза на «недержавну мову» при «спілкуванні», еще не овладел.
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2023, 10:32
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Проблема вирішена
Sklyarska 9 червня 2023, 21:46
Відділення за адресою: Київ, вул. Спаська, 6
21 травня (в неділю) Приватбанк заблокував мені рахунки, посилаючись на Постанову Держвиконавця від 2017 року, яка у 20-му році була закрита, про що бан отримав відповідного листа.
Жодні звернення до банку із надсиланням копії Постанови про закриття справи не подіяли.
Подіяло звернення до Держвиконавчої служби. 8 червня банк арешт зняв і навіть надіслав мені листа про зняття арешту. Мені особисто дзвонила співробітниця Держвиконавчої служби, щоб перевірити факт зняття арешту.
Але буквально через день — 9 червня (в п’ятницю ввечері) банк знову заблокував мій рахунок на підставі все того ж давно закритого провадження.
Я не маю слів! Лише бажання більше ніколи не мати справ з шахраями, яки називають себе банкірами. І це — державна установа.
Таке враження, що гроші у людей блокуються спеціально, щоб вільно користуватися ними, поки нещасні власники рахунків будуть оббивати пороги виконавців.
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2023, 10:29
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Oleg Frolenko 9 червня 2023, 11:33
Відділення за адресою: Ужгород, пл. Корятовича, 27
Мав колись кредит в привату за який невчасно сплатив. Все за схемою, суд, виконавча, закриття впровадження. Я не буду акцентувати на тому, що сумма заборгованості на момент винесення рішення суду була значно зменшена, а на мормент відкриття/закриття впровадження в 2019 році взагалі відсутня і я активно користувався рахунком і взагалі закрив кредит — на що отримав БУМАГУ.
Так ось у 2022 році юридичний відділ приватбанку знову подає у виконавчу на відшкодування коштів!!! при відсутності заборгованості!
Більше того вже у травні 2023 коли я передзвонив юристу приватбанку почув щось на кшалт «о… дійсно заборгованості немає, я просто не перевірив!!!»
Я вирішив не розбиратися, а сплатити виконавчий збір для швидкого разблокування рахунку у приватбанку /взагалі цікаво як можно заблокувати рахунок по якому є уявний борг для погашення боргу/ для чого перевів гроші на рахунок і надав повідомив про це виконавця для списання виконавчого збору.
Тобто я маю скаргу на дії /бездіяльність/ юристів приватбанку і на затримку в сплаті платежа виконавчій службі зі сторони приватбанку. Взагалі якесь дно.
Мені досі не вкладаєтся в голові як можно блокувати рахунок по якому є уявний борг і не звернути уваги на те що боргу дефакто немає/це до юристів приватбанку що не перевірили стан рахунку/
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2023, 13:44
Добрий день!
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією.
Банк діє виключно в рамках чинного законодавства. На законодавчому рівні було скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року.
В ситуації, коли по клієнту банк має виконавче провадження про накладення арешту ми маємо обмежити рахунки. Якщо арешт було знято, але до банку не надійшов відповідний документ про це — ми не маємо змоги зняти арешт без відповідної постанови, надісланої виконавцем. Після отримання постанови обмеження знімається.
ViktorBras 9 червня 2023, 11:02
Як для державного банку — нормально працюють. Була проблема з паспортом, що недійсний став після 45 років, то дали відстрочку на півроку, не блокували картку. А інші банки діставали мало не щотижня.
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2023, 13:05
Стараємось для вас!
Проблема вирішена
Віра ЧеКиїв 9 червня 2023, 10:20
Заблокували картку (5168*4955) жінці, яка наразі після інсульту лежить без свідомості в реанімації. Малограмотні (по 3 помилки в слові) співробітники банку в чаті пропонують провести відеоідентифікацію власника або подати у відділення довідку від нотаріуса. Але дивно: самі їхати в реанімацію не хотять, щоб переконатись в особі власника і поїздку нотаріуса оплатити теж чомусь не готові. То навіщо було блокувати картку? Як тепер оплачувати лікування? За які кошти робити похорони? Звісно, як тільки ситуація вирішиться — не лише цей рахунок буде закритий, а й інші… І про банк забудемо назавжди
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2023, 11:26
Вітаємо.
Розуміємо вашу ситуацію, та відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг заборонено передавати інформацію з обмеженим доступом третім особам, в т.ч. членам сім'ї. Для описаних цілей можна зробити додаткову картку за дорученням.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Проблема вирішена
Татьяна Н 9 червня 2023, 6:58
Переказ Money Gram на невелику суму, відправлений зі США, заблокований вже який день без ніяких причин на те! Звертання до Приватбанку результату не дало! Приватбанк направляє до Money Gram, а вони кажуть що все добре і ви можете отримати! Натомість переказ заблокований Приватбанком і отримати його неможливо! Шахрайські контори!
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2023, 10:40
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Любовь Купар 9 червня 2023, 6:54
Доброго Ранку, ситуація вкрай неприємна, якимось дивом в мене на карті для виплат Приват Банк зявився мінус, не на 350 а на 3550, зателефонувавши на 3700 чи то з мене зробили дурну чи я не розумію
Нібито Я двічі використала одну сумму коштів, нібито якийсь резерв, хіба Я просила або робила запрос або ж брала кредит?
Наразі ж в мене на балансі мінус 3515 гривень, не сьогодні так завтра Я отримую соціальну допомогу на яку Я до речі розраховую, але якщо це питання не вирішиться то Я залишусь без соц допомоги
Та ще й не перекриє!
Невже через халатність банку, Я повинна потерпати???
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2023, 10:10
Вітаємо.
Коли Ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
Проблема вирішена
SofiyaOstaf2501 9 червня 2023, 1:50
Кредит був 2020 р 50 000грн
Залишок 44 000грн
Приват подав на мене в суд без жодного для мене повідомлення, суд виніс вирок сплатити борг, Приват банк подав на апеляцію бо йому мало було …хотіли проценти пеню штрафи ітд
На виконавчу надійшло тоді я дізналась що в мене був суд з цими шахраями,
Мені знімали з групи інвалідності 20% виконавча
Почалась війна перестали знімати
У виконавця сума 68 000 це разом з виконавчими оплатами
Пішла я в банк Приват, а в них -88 000тис
Ці уроди після суда дальше нараховують шалені проценти
Хотіла я вирішити питання і запропонувати що я можу сплатити ту суму голови яку я брала без всяких процентів, на що вони відповіли що можуть списати і сума 62 000тисячі
Я брала 50 000тисяч і з них залишок 42 000тисячі
Хотіла я вирішити по нормальному відати гроші але я проценти НЕ збираюсь платити, під час війни і можуть списати!
Я на групі інвалідності не хочуть так то буде по 400грн в місяць і то після закінчення війни бо зараз під час війни не знімає виконавча!
Не рекомендую цей банк соціальні проучаю ощад банк
Люди переходьте в ощад всі кажуть що приват банк це окремий світ з своїми законами!
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2023, 10:08
Вітаємо.
Звернення до суду про стягнення заборгованості не припиняє дію укладеного між сторонами договору, у тому числі в частині нарахування відсотків та штрафних санкцій.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банку в разі надання вам нових кредитів.
Obrazhena 8 червня 2023, 22:52
ПриватБанк для підтвердження Свіфт платежа вимагає надати паспортні дані відправника. Зрозуміло відправник не погодився надсилати свій паспорт в український банк і відкликав Свіфт в своєму банку. Після отримання запиту на повернення Свіфта, ПриватБанк в особистому чаті повідомив, що для повернення платежу необхідно знову ж таки надати паспортні дані відправника.
Прошу максимального розголосу!
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2023, 10:01
Вітаємо.
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України, перш за все нормативно-правовими актами Національного банку України.
Статтею 10 Закону України «Про валюту і валютні операції» встановлено зобов’язання суб’єктів валютних операцій – резидентів надавати інформацію про їхні валютні операції уповноваженим установам, через які здійснюються такі валютні операції.
Відповідно до п. 6 Положення про порядок здійснення уповноваженими установами аналізу та перевірки документів (інформації) про валютні операції, затвердженого Постанова Правління Національного банку України 02.01.2019 № 8 (надалі – Постанова № 8), уповноважена установа здійснює первинний аналіз документів (інформації) про валютні операції, на які розповсюджуються вимоги цього Положення, до моменту проведення валютної операції з метою виявлення сумнівної валютної операції. Виявлення сумнівної валютної операції може здійснюватися шляхом установлення наявності індикатора, зазначеного в додатку до цього Положення (уключаючи індикатор, установлений на власний розсуд уповноваженої установи). За однією валютною операцією може бути встановлено декілька індикаторів.
Уповноважена установа в разі установлення індикатора, зазначеного в додатку до цього Положення (уключаючи індикатор, установлений на власний розсуд уповноваженої установи), здійснює додатковий аналіз документів (інформації) про валютні операції (далі — додатковий аналіз) з метою підтвердження або спростування належності валютної операції до сумнівної (п. 8 Постанови № 8).
Згідно з п. 9 Постанови № 8 уповноважена установа під час здійснення додаткового аналізу має право витребувати від суб’єкта валютної операції додаткові документи (інформацію), перелік яких зазначений у додатку до цього Положення (далі — додаткові документи), у визначених уповноваженою установою обсягах та строки.
Перелік додаткових документів не є вичерпним. Уповноважена установа самостійно визначає обсяг та перелік додаткових документів за умови забезпечення виконання достатності та адекватності вжитих заходів на виконання вимог пункту 13 цього Положення.
Проблема вирішена
Юрій Кобець 8 червня 2023, 13:11
Сталась неприємна ситуація. 02.06.2023 знімали гроші в банкоматі приват банку з карти Монобанк.
Сума не мала — 20000 гивень.
Банкомат довго відщитував гроші і викинув червону помилку з надписом що тичасово гроші не видаються і не приймаються.
Гроші списалися з монобанку.
Відразу зайшли блище відділення приватбанку, там сказали дзвонити в монобанк і в підтримку приватбанку.
Зателефонував в підтримку приватбанку, відразу сказав який банкомат, вони сказали що оформили якусь заявку на перевірку банкомату, а також сказали дзвонити на підтримку монобанку що я і зробив.
В монобанку сказали що заявку створили, чекати 10 чи 11 днів якщо не вернуть то будуть подавати документи в платіжну систему для оскарження, цей проце займає біля 60 днів.
Пройшло 7 днів, виріши взнати якісь деталі по ситуації, зателефонував в приват банк (врешті приватбанк має повернути гроші монобанку і логічно що в приватбанку мають якось знати деталі ситуації), там відповідають шаблонами кажуть дзвоніть в монобанк розбирайтесь, запитував по тому банкомату чи перевірили його (бо казали що запит на перевірку створили) — нічого незнають, чекайте, дзвоніть в монобанк…
Ніхто нічо більш-меньш конкретно неможе сказати, як таке може бути, приват банк має повернути гроші значить інформацію якусь має знати по статусу, але нічого ніхто в підтримці не може сказати.
В момент коли банкомат заблокував гроші, ми спитали в банку які гарантії що банкомат не видасть ці гроші першому прохожому коли розблокується, кажуть та таке ніби неможе бути, але гарантій конкретно немогли дати.
Ніхто нічо незнає, ждіть, а скільки незрозуміло, гарантій ніхто не дає :(
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2023, 14:01
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Розуміємо, що схожі відповіді іноді можуть викликати хвилювання, однак Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Проблема вирішена
Lenasuvorova 7 червня 2023, 22:36
Відділення за адресою: Київ, вул. Гарматна, 16/85
На моїй картці був встановлений інтернет ліміт 100 грн/міс. Незважаючи на це ПриватБанк посеред ночі пропускав шахрайські операції 6 шт, загальною сумою на 500 грн. Тривало це поки я не заблокувала картку. При зверненні в колл центр повідомили, що операції оскарженню не підлягають, оскільки менше 150 грн. Навіщо тоді інтернет ліміт, якщо списання все одно проходять!!! І як мені тепер повернути вкрадені кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2023, 9:33
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код, термін дії, а також номером картки. Таку інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Окремо варто позначити, що ліміт на оплату в інтернеті використовується в разі оплати на ризикових сайтах. У випадку, якщо оплата проходить не на ризиковому сайті даний ліміт не буде задіяний. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
andrey tim 7 червня 2023, 20:48
хотів скористатися послугою виведення коштів з paypal на віртуальну картку. валюта в сервісі пейпал у євро. додав картку, в налаштуваннях якої виставив валюту євро. перед проведенням транзакції телефоную до колцентру. розказую ситуацію, запитую вивожу 50 євро, на карту зарахується 50 євро чи будуть якісь комісії. відповідь — якщо і там і там євро то комісій не буде. отримую повідомлення: зарахування 47.97 євро. комісія 0.96, зараховано 47.01. Телефоную знову, попадаю на іншого оператора. каже з пейпал кошти зайшли в гривні і потім за курсом конвертувалися в євро + комісія банку. Потім для експерименту роблю переказ з пейпал в доларах на гривневу картку і отримую як повинно бути до копійки. я розумію що 3 євро це ні про що, але це про кваліфікацію співробітників.
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2023, 10:21
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності.
Дійсно, у випадку відправки з Paypal гривневого переказу на валютний рахунок у ПриватБанку буде здійснено конвертацію, через що сума зарахування може змінитись. Щоб вам було вигідніше провести оплату через PayPal, під час вибору способу оплати, радимо натиснути кнопку Change — View conversion rate options та вибрати Курс компанії-емітента Вашої картки. Тоді оплата пройде по курсу ПриватБанку. Або ж радимо проводити зарахування на рахунок у валюті гривня для уникнення конвертації взагалі.
Також окремо зазначимо, що клієнти ПриватБанку можуть переводити кошти з гаманця PayPal на гривневі кредитні картки Visa та Mastercard без додаткових комісій або на гривневі дебітні з комісією за зарахування 0,5% від суми переказу, та 2% за зарахування на валютні картки (всі валютні картки не залежно від типу).
Ми проведемо роботу зі спеціалістами підтримки, аби у майбутньому уникнути неточності під час консультації. За результатами з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
Дмитро Труш 7 червня 2023, 13:10
Відділення за адресою: Львів, вул. Городоцька, 41
05.06 о 19:19 у м.Львів на вул. Городоцька 41 знімав готівку у розмірі 4000 грн за допомогою послуги «Зняття готівки» у додатку Приват24.
Кошти були списані з карти, а готівку не видало, на банкоматі показало «Помилка». Одразу зателефонував на гарячу лінії та зафіксував заявку про повернення коштів. Далі 06.06 в районі 10−11 години ранку зателефонував до оператора, який сказав мені що банкомат вже було інкасовано, вашу заявку одобрено та кошти вам повернуть протягом цього дня. Станом на 07.06 кошти не було повернені… Багато дзвінків до операторів, кожен з них говорить зовсім різні речі, хто каже просто «Вибачте будь ласка», хто просто чекайте ще 14 днів, а останній оператор сказав що мої кошти були переведені на якусь іншу карту, незрозуміло кому і технічний відділ буде перевіряти цю інформацію, а мені залишається просто очікувати, це жахливо і зовсім некомпетентно. Чому через технічні несправності я маю шукати гроші щоб позичити та розрахуватись за оренду житла.
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2023, 18:09
Вітаємо.
Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою банкомату, а також з неточностями під час обробки вашого запиту. Ми провели роботу з відповідальними співробітниками для того, щоб таких ситуацій більше не траплялось.
Перевірили інформацію стосовно вказаної вами операції, та наразі вже отримали підтвердження збою. Повернення коштів буде проведено вам на картку з котрої було проведено операцію в найкоротші терміни.
AnonymousAleks 7 червня 2023, 12:07
Дуже зручний банк, були клієнтом понад 10 років напевно.
Отримав P2P переказ коштів і мені без пояснення причин відмовили в обслуговуванні.
Що це таке?
Заблокували кошти на тиждень і потім просто відмова.
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2023, 14:55
Вітаємо. Звернулись до вас у особистих повідомленнях для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
spam2023 5 червня 2023, 19:54
Повернули депозит, одна купюра з кутком, шо підклеєно скотчем. У відділенні не побачив, а тепер цю купюру ніде не приймають. Дзвонив у коллцентр, сказали везти заяву у центральний офіс у Дніпро.
Приватбанк
Відповідь банку
6 червня 2023, 10:18
Вітаємо.
Усі купюри проходять перевірку. В той же час, при здійсненні касових операцій у відділеннях банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Зношені банкноти іноземної валюти (старі, обгорілі, порвані, велика кількість чи/та великі штампи, проколи) банк може тільки прийняти на дослідження в НБУ.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝