Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
ValentynaMalink 11 липня 2023, 11:59
28.06 виконавча служба внесла постанову про визначення рахунку для видаткових операцій. Лист потрапив до банку 6.07. Ледве досягла того, щоб лист з постановою зареєстрували у банку. Тепер очікую 10 днів без коштів на існування та ліки. Заблокована пенсійна карта, яка, як виявилося, немає ніякого відношення до соціальної карти. В мене питання: чому регламент банку працює не на користь своїх клієнтів?
Рахунок ви блокуєте протягом 10 хвилин після надходження постанови, а щоб розблокувати його, необхідно така купа часу. Що може ретельно вивчати фахівець (відповідь підтримки), якщо в постанові все чітко вказано???
Приватбанк
Відповідь банку
11 липня 2023, 13:25
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kalinina85 10 липня 2023, 18:01
Доброго дня. Заблокований рахунок по заяві виконавчої служби. Постанову про визначення поточного рахунку для здійснення видаткових операцій винесли 05.07.23…сьогодні 10.07.23, а банк не баче цю постанову. Питання скільки чекати?
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2023, 20:20
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та перевірити деталі ситуації.
dmytroO1911 10 липня 2023, 17:21
Не звязуйтесь з цим банком! Блокує діяльність ФОП, які намагаються працювати у країні що воює. Ганьба!

Приват-банк в односторонньому порядку розірвав ділові відносини — без попередження, без порушень з мого боку та без будь-яких пояснень. І це була б не велика проблема — є безліч інших банків — клієнтоорієнтованих. Якби не один нюанс — тепер коли будь-який клієнт Приватбанку хоче оплатити рахунок мого ФОП (відкритий в іншому банку) чи шляхом переказу чи навіть використовуючи еквайринг — приватбанк — блокує всі платежі всіх своїх клієнтів на мої рахунки видаючи наступний напис: «На жаль, здійснити прийом платеєів на адресу даної компанії у нашому банку неможливо. Змушені Вам відмовити у здійсненні даного платежу!»

Це тотальне беззаконня, псування ділової репутації та перешкоджання підприємницькій діяльності на рівні державного банку. Геноцид бізнесу. Більш-ніж впевнений на стандартну та бездумну відповідь від банку в дусі тих відповідей, які нижче. Продовжувати пробувати працювати в Україні пропало будь-яке бажання. Щасливо залишатися!
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2023, 18:28
Вітаємо. Банк, як суб’єкт первинного фінансового моніторингу на постійній основі здійснює заходи належної перевірки, визначені статтею 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Банк зобов’язаний забезпечувати функціонування належної системи управління ризиками, застосовуючи у своїй діяльності ризик-орієнтовний підхід з метою мінімізації ризиків з урахуванням результатів ідентифікації, верифікації клієнта, встановлення кінцевого бенефіціарного власника клієнта або його відсутності, розуміння характеру ділових відносин, вивчення клієнта, послуг, що надаються клієнту, аналізу операцій, проведених ним, та їх відповідності фінансовому стану і змісту діяльності клієнта.
При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
LesyaShulga2211 10 липня 2023, 15:38
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 130/57
Доброго дня! Я є клієнткою ПриватБанку з 2012 року і весь цей час сплачувала внески на страхування Захист на кожен день. 25 червня 2022 року я отримала побутову травму перелам ноги і компресійно-уламковий перелам хребця 4L. 26.06.2022 я звернулася до найближчого відділення банку і надала медичні довідки для отримання страхового відшкодування. Але спершу у мене визначили забій хребця і дали направлення на МРТ. Я повідомила про це менеджера банку. Вона сказала, що це не проблема і я можу пізніше донести документи.
07.07 2022 я пройшла МРТ і у мене було встановлено компресійно-уламковий перелам хребця. Моя донька донесла медичні довідки у банк і віддала менеджеру.
Але страхова виплатила мені лише 2200 грн відшкодування за перелам ноги і відмовила у виплаті за перелам хребця.
Я вже рік лікуюсь і проходжу реабілітаціїю. Зараз мене направили у стаціонар на встановлення групи інвалідності.
Коли я звернулася до банку з питаннями щодо страхового випадку, мені дали номер менеджера страхової, який відмовився давати мені будь-які роз’яснення.
Я збираюсь відстоювати свої інтереси в суді і мені необхідна наступна інформація:
1. Назва страхової компанії.
2. Номер мого страхового полісу Захист на кожен день.
3. Інформація по виплаті мені страхового відшкодування.
4. Письмова мотивована відмова у виплаті відшкодування втрати здоров’я через перелам хребця.
Менеджери банку і страхової компанії відмовляється надати мені таку інформацію.
У разі необхідності можу надати медичні довідки
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2023, 18:31
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі описаної ситуації.
Проблема вирішена
achekmak 10 липня 2023, 0:09
Я працюю на Нідерландську компанію VMS та періодично прошу деяку суму переводити на приват. Крайній SWIFT переказ приват заблокував «за підозрою в обході санкцій». Як виявилось работодавець помилково написав в описі платежу «Краснодар» і щось там ще не зрозуміле. Я надіслав банку і копію контракту і останній розрахунковий лист, що доказують шо кошти мої «кровні». Також банку написав письмове пояснення, що скоріш за все відправник помилився, заповнюючи опис переказу. ВІДМОВИЛИ В ЗАРАХУВАННІ. Попросив компанію ініціювати повернення коштів на їх рахунок. Банк відмовив, ссилаючись на постанову НБУ. В фіналі вважаю себе ошуканим банком, так як ні отримати кошти ні повернути відправнику банк відмовляєтся, хоча всі докази що грощі офіційні, офіційно зароблені мною надав. Що робити і як діяти далі не розумію
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2023, 9:49
Вітаємо. Приносимо вибачення за затримку. Вказане питання було розглянуте відповідальними спеціалістами, і незабаром з вами буде проведено зворотній зв'язок щодо можливості зарахування вказаного SWIFT переказу.
Проблема вирішена
Irinamur 8 липня 2023, 9:24
Мною 23.06.2023 був здійснений платіж в Інтернет магазині на суму 1589 грн, ця сума була списана і через декілька секунд знову так ж сума списалась без смс із підтвердженням. Звернулась на гарячу лінію, сказали почекати 5 днів, можливо гроші повернуться. Не повернулись. Звернулась повторно сказали гроші знаходяться в резерві Приват банку, чекайте ще дні 5−7. Термін цей вийшов, гроші не повернулись. Також оператор озвучив варіант що гроші повернуться на протязі 120 днів. У мене питання до банку, чому ви не можете повернути моє??? Чому кредит і проценти за кредитом людина має виплачувати вчасно, а повернення своїх грошей треба чекати місяцями??? По факту ви користуєтесь зараз моїми грошима просто так!!!
Приватбанк
Відповідь банку
8 липня 2023, 10:46
Вітаємо.
Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Можуть виникати такі ситуації, що під час спроби оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції з ініціативи точки, і сума стає доступна на балансі картки.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
Якщо ви не згодні із наданою в особистому кабінеті випискою та наявним балансом, повідомте, будь ласка, в приватному повідомленні свою версію, щоб ми допомогли розібратися.
Проблема вирішена
Вячеслав Климович 7 липня 2023, 8:21
Відділення за адресою: Полтава, вул. Європейська, 155
Самый гнилой банк и несет гнильцой ой как сильно!!! Зарекался связываться! Как приват 24 так и проблемы! Но придавило и пришлось оформить покупку частями! Скидываю на карту сумму и в определенную дату снимется платеж автоматом. И тут вдруг великая система отменяет оплату с карты автоматом и выдвигает счет по которому надо оплачивать самому! Я об этом ничего не знаю и никто не предупредил! Хотя бы в каком то сообщении! Я все сижу и жду, а сумма не снимается! И о чудо уже после даты оплаты приходит сообщение погасите задолженность по такому то счету! И теперь оплачивать самому! Так как время оплаты прошло! Я теперь должник! За все время сколько пользуюсь услугами банков не было ни одной просрочки! Как связался с Приватом и сразу проблема! И теперь кредитная история в одном месте после скольких лет безупречности! Спасибо вам огромное и счастья! Можно было предупредить как-то что оплачивать теперь надо самому по счету! Я бы не ждал и оплатил! И все было бы нормально! После просрочки предупредили, а до нельзя было? Система создана для удобства клиентов! Сомневаюсь что система зависящая от батареек и электроэнергии может вообще что-то создать! Вывод! Если хотите испортить кредитную историю милости просим в прекрасный банк Приват!!! Может нужен план по должникам! Не знаю!!!
Приватбанк
Відповідь банку
7 липня 2023, 10:50
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
sansic 6 липня 2023, 19:44
З зарплатної картки цього банку здійснюю оплату за товар по реквізитам на рахунок малого виробника (ФОП) в цьому ж банку (в межах однієї філії). Сума 800 грн. Це зроблено щоб не розраховуватися готівкою. І що — блокування переказу з повідомленням про перевірку на протязі 2 годин. Тобто я повинен на жарюці чекати 2 години поки декому нічим зайнятися.
Посилатися на фінансовий моніторинг не треба, бо цей переказ ніяк не підпадає під моніторинг за нормами ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів …».
Ок. Я зрозумів що вони хочуть позбутися клієнтів. І так — в ішхих більш-менш нормальних банках такої неповаги до клієнтів немає. Навіть в таких же державних Ощаді і Укргазі
Приватбанк
Відповідь банку
6 липня 2023, 20:28
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у приватні повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
vadgush 6 липня 2023, 14:53
Виникла ситуція пов’язана з конфліктом інтересів мене, Гушанського Вадима Веніаміновича, як представника за довіреністю своєї матусі Гушанської Галини Миколаївни (пенсіонерки похилого віку — 93 роки) щодо доступу к її аккаунту, з одного боку, та фахівців Приватбанку з іншого. Проблема, на мій погляд, виникла внаслідок вимог внутрішніх посадових інструкцій Приватбанку, що суперечать цілому переліку норм, передбачених Законом України «Про банки та банківську діяльність». Проте співробітник Приватбанку за ім'ям Валерія, зателефонувавши мені на мій мобільний
номер 06.07.2023 р. о 10.18 з номеру телефона
+38(056)736−91−29 змогла шляхом опитування мене, як клієнта банку та представника за довіреністю, відновити доступ до електронного аккаунту моєї матусі. Висловлюючи особисто їй ЩИРУ ПОДЯКУ та РЕСПЕКТ за ПРОФЕСІОНАЛІЗМ та НЕБАЙДУЖІСТЬ переконливо прошу відзначити її як шляхом матеріального заохочення так і морально, відповідним НАКАЗОМ Приватбанку та Міністерству фінансів України. Вважаю, що завдяки саме таким фахівцям з небайдужим ставленням держава Україна спроможна побудувати нове, щасливе майбутнє для своїх громадян.
З повагою, клієнт банку Гушанський Вадим Веніамінович.
Приватбанк
Відповідь банку
6 липня 2023, 17:24
Вітаємо! Щиро вдячні вам за відгук! Ми завжди націлені на вирішення питання клієнтів та працюємо виключно згідно чинного законодавства та норм НБУ.
Проблема вирішена
Jullllia 5 липня 2023, 23:21
Колись відкрила карту для виплат соціальної допомоги на дитину з інвалідністю, запевняли, що рахунок соціальний, як має бути. По факту: прийшла постанова з виконавчої служби заблокувати кошти, крім тих на які за законом заборонено накладати арешт чи стягувати — і паскудний Приват спочатку заарестував рахунок, а коли прийшла соцвиплата, стягнув її. І начхати, що порушили аж дві статті закону «Про виконавче провадження» 52 та 73, згідно яких такі кошти чіпати заборонено. Безліч разів розпиналися на 3700, що їх довідка про призначення рахунка придатна, а насправді її розглядають як доказ зворотнього призначення. І тепер приват бреше, що й не казали, що рахунок соціальний. Брехливі крадії! Позбавили дитину з інвалідністю засобів для існування! Колись це був нормальний багк, але дуже давно
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2023, 14:10
Вітаємо. Бачимо, що наразі за вашим питанням було проведено перевірку, за результатами котрої проведено зворотній зв'язок.
DanyaU 5 липня 2023, 14:54
Відділення за адресою: Харків, вул. Полтавський Шлях, 57/59
Доброго дня! Мене звати Данило. Я з м. Харкова. Сьогодні повинна була прийти зарплата, але по факту нічого до мене не надійшло тому що розірвали договір ПРИВАТ24. В мене був борг на кредитній картці, а мені сказали що УСЯ моя зарплата буде перерахована на карту де є борг, тобто я буду якийсь час без грошей, це не правильно.
Приватбанк
Відповідь банку
5 липня 2023, 15:47
Вітаємо. У своїй діяльності банк керується вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, котрі регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством, банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Також зауважимо, що при розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Володимир Присяжнюк 5 липня 2023, 3:38
Банк придумав історію з нібито підозрілим переказом коштів і заблокував рахунок, порекомендували звернутись у відділення банку, а так як я знаходжусь закордоном я не маю такої можливості. Получається щоб користуватись рахунк я платив роками за кожен місяць, а тепер банк песплатно користується моїми коштами.
Приватбанк
Відповідь банку
5 липня 2023, 10:10
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація і обмеження картки було невчасним. Іноді по рахункам клієнтів може бути проведена спроба операції, котра потребує додаткового підтвердження. Для того, щоб Банку переконатись, що дані ваших рахунків не потрапили до рук шахраїв, в даному випадку, вам достатньо звернутись в наш чат підтримки за посиланням pb.ua/chat для підтвердження вказаної операції.
innaturbova 4 липня 2023, 16:39
Вже 4-й день не можу забрати свій маленький депозит у 2700$ нормальними купюрами у Києві! Замовляла на різні відділення, максимум зцідити можна лише декілька нормальних купюр 96−99р випуску, не кажучи про сині взагалі! Деякі купюри нормальні на вигляд, але в УФ мають блакитні плями. Усі купюри в пачках касирів зі штампами, написами, портрети президентів затерті наполовину, або заламані по 1000 разів. Навіть бідолашному касиру немає нічого вибрати, тому що у неї більше нічого, окрім зношеного мотлоху, немає. Ціми купюрами неможливо розрахуватись з іншими людьми. Державний банк, а годує клієнтів жахливим мотлохом. Посилатися на постанову НБУ не потрібно, яка вважає валютне сміття справжніми грошима, але яке пригодне лише на відправку на утилізацію. Взагалі відмовляюсь у Приваті розміщувати будь-які валютні депозити, оскільки навіщо таке потрібно, щоб висмоктати свої гроші з банку, кожного дня по спеці кататися та витрачати купу часу.
Ще й обмеження на день у 2600 по незрозумілому курсу, наприклад у ТАС та Райфі спокійно дають по 2700 на день. Вивозьте на інкасо весь мотлох, який ви завезли до кас та розраховуєтесь з клієнтами, та імпортуйте нормальні купюри, як це роблять інші банки
Приватбанк
Відповідь банку
4 липня 2023, 17:07
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені, в рамках своїх можливостей, касиром при проведенні операцій, так і купюри, надані інкасацією в банк, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
michailpilkevic 4 липня 2023, 9:30
08.04.2023 шахраями через фішинговий сайт було списано кошти з картки. В той же день звернулись в підтримку банку (на гарячу лінію). Було зафіксовано звернення, заблокували картки та сформували заявку. Були списані кошти з кредитного ліміту, розуміли що це не проблеми банку та потрібно погашати борг що і було зроблено вчасно. Ніхто не сподівався на повернення коштів так як таких ситуацій по країні дуже багато. На щастя 01.07 кошти було повернено.
Хочу залишити подяку всім причетним до вирішення цієї ситуації — операторам гарячої лінії та спеціалістам які займались поверненням
Приватбанк
Відповідь банку
4 липня 2023, 13:27
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Стараємось для вас!
БОГДАНА Богдана 3 липня 2023, 23:18
01.07.23 року знімала з власної карти 20 000 грн. Під час того, як банкомат відраховув кошти він зненацька вимкнувся. Гроші мені не видав, але з рахунку їх списали. Через деякий час банкомат увімкнувся. На лінії 3700 запропонували залишити заявку на повернення і почекати, як сказали спочатку, 3−5 днів. Виходу не було того так і зробила. Потім звернула увагу, що заявка оператором була оформлена не на зняття 01.07, а на зняття 30.06, яке здійснювалося в іншому банку і було успішним. Передзвонила знов оператору, змінили заявку, сказали, що термін всього одна доба, так як банкомат Приватбанку, але може і 14 якщо знадобиться інкасація банкомату. Так до понеділка ситуація не змінилася НІЯК. В понеділок я вирішила підійти у відділення і уточнити коли я приблизно зможу отримати вкрадені банком власні гроші, але у відповідь від співробітника почула лише те, що я виміщую на ньому своє зло, маніпулюю, кажучи, що кошти потрібні мені на лікарню і погрожую, кажучи, що буду звертатися до правоохоронних органів. І взагалі він ніякого відношення до банкоматів не має. Наразі триває третя доба як банк поцупив у мене значну суму коштів і не хоче повертати. Номер заявки на повернення 27087101. Нікому не рекомендую довіряти свої кошти даному банку, тим більше у такі важкі часи.
Приватбанк
Відповідь банку
4 липня 2023, 9:52
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
петро січкар 3 липня 2023, 16:39
Потрібен був електронний підпис (АЦСК) і був приємно вражений проведеною консультацією оператора ЯНИ,її професіоналізмом, а, головне, терпінням в роз«ясненні по данному питанні…зважаючи на свій вік (на носі, як говориться вже 65) мізки працюють вже не так, як раніше, але пані ЯНА з терпінням, професіоналізмом в подробицях все розказала (скажімо так розжувала) як потрібно зробити… от за такими працівниками і є майбутнє нашої країни ДЯКУЮ
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2023, 18:39
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Vlas3XC 3 липня 2023, 2:49
Відділення за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 128
При снятии наличных в банкомате на улице, произошел средств какой-то сбой в снятии и в итоге сняло с карты деньги, а деньги не были выданы.
И все в лучших традициях Приват Банка случилось, пришлось два часа пытаться достучаться до поддержки, а потом «прекрасный и современный» бот пытался понять что я хочу) прошу принять меры по возвращении средств.
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2023, 9:34
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що при зверненні в підтримку виникли такі труднощі. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше перевірити інформацію.
Проблема вирішена
akvaira01 2 липня 2023, 18:29
В приват банке у меня был ФОП. После начала войны я сразу оказалась на оккупированной территории, город Новая Каховка был оккупирован в первый же день войны. Спустя несколько месяцев жизни в оккупации было принято решение выезжать, через Крым, так как другой безопасной дороги не было, перебрались в Турцию к детям, подали документы на временную защиту (она не дает права покидать страну). В Украине, на подконтрольной части, ни осталось никого, ни друзей, ни родственников. Все разъехались по миру. На счету ФОП у меня было около 500 000 грн. В какой то момент доступ в приват24 мне заблокировали, и сообщили о прекращении обслуживания без объяснения причины. Предложили перевести средства в другой банк, с условием, что я должна лично явиться с заявлением в любое отделение банка, БЕЗ возможности сделать это онлайн, как любой нормальный банк, аргументируя это внутренними распоряжениями банка. Что я сделать естественно не могу. То есть, банк фактически присвоил мои средства, без суда и следствия, не входя в положение переселения в условиях войны, по шаблону отрабатывая свою позицию, а именно в любом случае не дать забрать деньги. Любезный банк предложил оформить нотариальную доверенность на первого встречного в Украине, чтоб он мог за меня написать заявление в отделении. Выглядит как еще больше насмехаясь над ситуацией, ведь никого не осталось в стране. Поддержка банка абсолютно не хочет помочь решить банальный вопрос перевода МОИХ денег. Нужна какая то верификация — пожалуйста, наберите по видео, онлайн, мы живем в век цифровых технологий. Нет, так нельзя, не разрешено. Потому что цель одна, украсть, присвоить деньги. Прошу помочь в ситуации вникая в положение, в котором мы оказались.
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2023, 12:32
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Aligruit 2 липня 2023, 7:56
Обманывают клиентов о реальной процентной ставке по кредитной карте.
Вместо указанных 3.4% в месяц списывают около 8% оправдывая налогами и скрытым процентном
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2023, 10:58
Вітаємо.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,4% * 12 / 365

де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,4% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).

Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку відсотків цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.

Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці Приват24. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, 'Показати розрахунки >>'.
Olga5050 1 липня 2023, 13:38
21.06.2023 представником АТ КБ «Приватбанк» у м.Дніпро за дорученням отримана постанова про зняття арешту з пенсійного рахунку. З часу отримання банком постанови минули вже навіть відведені регламентом банку «до 10 днів», передбачені на виконання постанови та розблокування рахунку. Рахунок досі заблокований. Від служби онлай-підтримки банку суцільні обіцянки. Спершу, ніби «вибачте, але ми ще не отримали постанови». Але після надання трекінгового номеру Укрпошти, що підтверджує отримання постанови банком, раптово повідомлення із постановою таки знайшлось. Разом з тим змінились і відмовки представниками онлайн-підтримки банку. Від завтра-післязавтра, до нам потрібно 2 дні, далі 3 дні, далі вже нарешті у нас регламент — «від 3 до 10 днів». Звернення в підтримку банку офіційно зареєстроване ще 23.06.2023. Регламентний термін розгляду звернення заявлений представником банку — до 3 днів. Минув ще 27.06.2023. Разом з тим минули вже і 10 днів, передбачені регламентом банку на розгляд та виконання постанови. На жаль, при всьому небажанні, та у разі продовження ігнорування банком постанови про розблокування мого пенсійного рахунку, буду змушена звертатись за захистом своїх конституційних прав до державних органів: Національного банку України (я контролюючого органу у сфері фінансових та банківських послуг), Служби безпеки України (порушення конституційних прав громадян), омбудсмена Верховної Ради України (зрозуміло, що ВРУ випадково забула передбачити терміни та відповідальність банків у змінах до ЗУ № 3048-IX від 11.04.2023, аое цей недолік варто виправити). Зрештою, у правовій та справедливій (за гарними намірами Президента) державі когось таки має зацікавити яка вигода банків в арешті гарантованих державою пенсійних коштів.
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2023, 14:34
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та детальніше розібратись в ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝