Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
DmytroDnepr 18 липня 2023, 16:27
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 78
Много лет пользуюсь банком, в принципе особых проблем с ним не было. Сейчас в перешел на другие банки — к сожалению тарифы на пополнение карт и переводы на карты других банков у Привата далеко не лучшие на рынке. Из странного — не понятно почему после долгих лет использования карт с NFC вернулись на выдачу дешевых карт без NFC и вообще без чипа. Каждый раз как вижу на кассе в супермаркете бабушку с приватовской картой три-пять раз проводящую карту полосой и потом два-три раза перебирающую пин — вспоминаю такую «экономию» злым не тихим. И еще одна странность, но это уже претензия не к Привату, а к УБКИ. Внезапно понизили мне кредитный рейтинг с 502 до 487, при том что никаких кредитов нигде я не брал. Ответ поддержки УБКИ убил своей тупостью: «не користування кредитними коштами за кредитною карткою від Приватбанку могло стати причиною пониження рейтингу. Ви кредитним лімітом не користуєтесь починаючи, з липня 2021 року. Тому з часом, кредитний рейтинг зменшується». По их логике «получается» что если человеку не нужен кредитный лимит и ему хватает на все собственных средств. то он плохой заемщик по сравнению с теми кто постоянно использует кредитный лимит. Подумываю теперь закрыть кредитку банка что бы не портить себе этот тупой рейтинг.
Приватбанк
Відповідь банку
18 липня 2023, 17:14
Вітаємо. Шкода, що ми не змогли повністю задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук. Він допоможе нам покращити наш продукт та сервіс. Також зауважимо, що для того, щоб отримати картку з чіпом радимо попередньо у чаті підтримки на сайті Банку privatbank.ua уточнити її наявність у відділенні.
Проблема вирішена
LilijaHel 18 липня 2023, 12:59
Мне всегда казалось, что кредитная история это очень важно. Поэтому я всегда беспокоилась, чтобы не просрочить выплату ни на одну копейку, ни на один день. Я-клиент Привата едва ли ни с первых дней его работы. Юрлица, в которых я работаю, имеют с ним договорные отношения. У меня есть три кредита на Оплату частями на смешную сумму десять тысяч. Мой кредитный лимит по карте 45 тысяч. Приват берет и обнуляет мне лимит Оплаты частями. Погасите, мол, эти кредиты. Вы серьезно? Я в жизни не пропустила ни одного платежа, никаких штрафных санкций у меня никогда не было. Если я-не идеальный клиент, то кто для вас идеальный? Кому вы тогда даете Оплату частями? Вы мне надоели. Я выплачу оставшиеся кредиты и закрою карту. По крайней мере, хоть не буду страдать от ваших бесконечных звонков с навязыванием никому не нужных страховок.
Приватбанк
Відповідь банку
18 липня 2023, 13:11
Вітаємо. Приносимо вибачення, якщо зміна ліміту за послугою «Оплата Частинами» була невчасною. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання індивідуально для кожного клієнта на підставі математичної моделі, яка будується на великій кількості показників. Якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
Окремо зауважимо, що надалі вам не будуть надходити дзвінки від банку рекламного характеру.
AnatoliyStep 17 липня 2023, 16:44
Відділення за адресою: Київ, вул. Тулузи, 3-Б
Я хотів би поділитися своїм позитивним враженням про працівників цього відділення ПриватБанку (Тулузи, 3б). Я отримав відмінне обслуговування та професійну підтримку від персоналу.

Працівники відділення проявляють високу компетентність у своїй роботі. Вони ефективно та оперативно виконують свої обов’язки, надають актуальну інформацію та рекомендації, які допомагають прийняти обґрунтовані рішення щодо моїх фінансових потреб.

Професіоналізм працівників відділення, уважність та позитивне ставлення до клієнтів відчутно підвищують якість обслуговування та роблять відвідування цього відділення комфортним досвідом для мене.
Приватбанк
Відповідь банку
17 липня 2023, 17:20
Добрий день! Щиро вдячні вам за теплі слова! Стараємось для вас!
Проблема вирішена
vitaldes 16 липня 2023, 23:31
При отриманні даних для свіфт переказу виявив, що банк невірно транслітерував моє прізвище та ім«я. У дружини, до речі, також.
За формою трансліту ДМСУ, в закордонному паспорті і міжнародному посвідченні водія написано одним варіантом, у банку іншим. При чому в чаті коли ботесса підсунула форму для трансліту, воно перетворило вірно.
Прізвище типу ***ощук за ДМСУ ***oshchuk, за версією криворуких у банку — ***scuk.
Оператор в чаті став вимагати фото закордонного паспорта, скрін Дії його не влаштував. Варіант ще раз транслітерувати дані взагалі не розглядається.
Панове, ваш косяк лікується перевіркою транслітерації. Без всіляких танців з бубнами. Перед тим як вимагати довідку, що я не верблюд, доведіть, що ви не дятли.
Приватбанк
Відповідь банку
17 липня 2023, 9:42
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані зі зверненням у чат підтримки Банку. Ми проведемо роботу зі спеціалістами за для того, аби надалі уникнути таких ситуацій. Окремо зазначимо, що наразі описане вами питання вже вирішено.
vvvv12 15 липня 2023, 20:28
На мобільний телефон прийшло повідомлення про списання коштів за користування UBER TAXI. Даним таксі я жодного разу не користувалася. Перед цим була спроба покупки на Аliexpress, невдала через відсутність у шахрая СVV кода. Картка знаходиться у мене. Пароль нікому не відомий. Це щось дуже нове!!!
Я передзвонила на гарячу лінію банку 3700, карту заблокували і сформували заявку на повернення коштів.
Приватбанк
Відповідь банку
16 липня 2023, 10:30
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами.
Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
заблоковані картки УСІ! хоча Закон України № 3048-ІХ дозволяє користуватися картковим рахунком в межах 13400! банк відмовляє в розблокуванні!!!
Приватбанк
Відповідь банку
14 липня 2023, 20:14
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
Сергей emerald 14 липня 2023, 17:40
писать не обещайте, не нужен мне ваш спам.
банком пользовался лет 20, он был лучший, к сожалению сейчас он худший.
добила сегодняшняя смс «рахунки не активны, що мисяца буде списуватся по 20 гр.»
уточнил, не мошенники ли это, мошенники из привата.

Вітаємо. Комісія за моніторинг неактивного рахунку списується тільки при умові, якщо по всім рахункам клієнтів не було операцій протягом 12 місяців (це стосується будь-яких операцій, не обов’язково у відділенні Банку). Якщо хоч по одному з рахунків клієнт проводив операцію комісія не застосовується. При цьому комісія 20 грн у місяць списується з кожного рахунку у межах доступного залишку власних коштів на рахунку (в мінус — ні).

ващет война полтора года идет если не в курсе.
кто-то на оккупированных, кто-то в прифронтовых, кто-то уехал… кто-то на фронте, действительно самое время их ограбить.

вывел остатки заплатил бешеную комсу и…

На Ваше прохання відправляємо Довідка про закриття картки/рахунку.
Документ знаходиться у додатку.
Ви можете самостійно замовляти, переглядати та роздруковувати довідки та виписки за Вашими рахунками в Приват24, меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок» — «Створити довідку».
Також в «Архіві довідок» Ви можете переглянути всі замовлені Вами документи (у тому числі замовлені у відділенні).

Ваш ПриватБанк

больше не мой, забирай свои игрушки и не писай в мой горшок.

у кого там еще остались деньги, рекомендую снять, закрыть счет, и забыть про этих…
Приватбанк
Відповідь банку
14 липня 2023, 18:53
Вітаємо. Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка. Для того, щоб уникнути списання комісії за моніторинг неактивного рахунку рекомендуємо здійснити будь-яку операцію на довільну суму. Наприклад, поповнити мобільний в Приват24, зробити витрату в магазині або підтримати ЗСУ. В такому випадку, рахунок стане активним і списання комісії не буде.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Valerij78 13 липня 2023, 18:28
Моей маме банк ограничил финансовые операции на пенсионной карте (деньгами пользоваться нельзя). Объясняют данную ситуацию каким-то тупым бредом… У мамы есть непогашеная рассрочка за телефон. Выплачивалось все исправно, без просрочек, с пенсионной карты. После ограничения действий с картой, банк начал дополнительно начислять пеню 3.4% по остатку задолженности за несвоевременное внесение платежа, кроме того, списывают с (ограниченой) пенсионной карты 100 грн. как обязательный ежемесячный платёж. Мы находимся на оккупированной территории и не имеем других вариантов погашения рассрочки, кроме как с этой карты. Снять ограничения, банк отказывается, но сами ней пользуются…
Мало того что нас здесь орки зажимают со всех сторон принуждая получать рос. паспорт, так и свои не отстают…

P. S Это у нас не единичный, подобный случай.
Приватбанк
Відповідь банку
13 липня 2023, 19:18
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас або вашу матір, як клієнтів Банку. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити контактний номер телефону матері та деталі описаної ситуації.
Проблема вирішена
privatprivat85 13 липня 2023, 17:48
Сегодня снимала 100000 грн. в отделении Приватбанка по адресу: Володимира Великого, 43 в Кривом Роге. Кассир не предложила войти в комнату для выдачи крупных сумм. За закрытыми шторками распечатала пачки с деньгами, заправила в счетную машинку. Потом открыла шторку, ещё раз заправила в счетную машинку и выдала мне деньги в окно в общий зал. Как я должна проверить соответствие суммы??? Пересчитывать 100000 грн. при клиентах в зале??? Можно было хотя-бы показать результат на счётной машине о количестве купюр. Я настолько опешила от такого обслуживания, что ушла из банка, не зная какую сумму положила в сумку. Просто шок!!!
Приватбанк
Відповідь банку
13 липня 2023, 18:13
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Всю інформацію передано відповідальним фахівцям, котрі проаналізують ваше звернення у відділення Банку. За результатами перевірки додатково з вами зв'яжемось.
khalymon123 13 липня 2023, 11:10
Банк накладає арешт на рахунок, начебто на підставі не закритого провадження. яке насправді закрите в 2021 році
! в дії також є дані, що воно закрите, у всіх державних структурах провадження теж закрите, лише приват банку виконавець начебто не надсилав про закриття провадження!
в сервісному цетнрі є ця інформація, в судах теж. лише приват банку потрібно доказувати те, що вже давно закрите!

всі інші банки чомусь не накладають арешт, тк провадження закрите! два роки тому!

жахливий банк!
жахливе відношення!
Приватбанк
Відповідь банку
13 липня 2023, 12:43
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись у описаній вами ситуації.
Проблема вирішена
ipotapenko 12 липня 2023, 19:32
Банк пропонує оновити дані онлайн, але якщо ви змінили прізвище то вас це не стосується і вам доведеться йти у відділення щоб відстояти чергу довжиною в життя для актуалізації даних.
Застусунок видає помилку і пише що не співпадає прізвище в базі даних банку і в документах відправлених на підпис, цікаво нащо б я намагалась їх актуалізувати ти🤦‍♀️
Голосовий помічник нічого не розуміє, повторює одне й те саме, не зʼєднує з оператором і максимум що може це відправити інструкцію, яка взагалі нічим не допомогає
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2023, 20:26
Вітаємо.
Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук. Він допоможе нам покращити наш продукт. Якщо у вас залишились невирішені питання, ми поруч 24/7.
Max159 12 липня 2023, 19:19
Виникла необхідність зробити платіж від дружини на юр.особу, в якої рахунок в приваті.

У дружини є універсальна карта привату та чорна монобанку.

Перед тим як кидати їй кошти, вирішив поцікавитися про тарифи… І так тариф на оплату по IBAN юр.особі у якої рахунок відкритий в приваті складає 4%, або 2520 грн за платіж у 63 000 грн

А тепер питаємо у монобанку, а в них 190 грн…
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2023, 20:15
Вітаємо.
Комісія за платіж в Приват24 з власних коштів складає від 1 до 3 грн.
З кредитних коштів:
— до 10 000 грн на календарний місяць – без додаткової комісії за наявності договору з отримувачем.
— понад ліміт 10 000 грн – 3% з картки «Універсальна».
https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Проблема вирішена
phiber 12 липня 2023, 18:14
Наклали арешт на рахунки за пару місяців до повномасштабного. Заочне рішення, комуналка по давно проданій квартирі. У березні 2022 (±) картки розблокували на підставі закону, але все ж подав заяву, заочне рішення скасували.
Виконавчі провадження були вже закриті. (Чому у множині — бо окремо уявний борг, окремо судовий збір, окремо виконавчий збір (за що — незрозуміло, жодного документу мені виконавець не надсилав, ну то таке).
Після змін у законі, за ЗАКРИТИМИ виконавчими провадженнями Приват знов арештовує мої рахунки. При цьому виконавець ФІЗИЧНО не може нічого стягнути, бо в нього і рішення скасоване, і провадження закрите. Саппорт каже: нам пофігу ващє, йдіть до виконавця. Пішов, написав купу заяв, дав копію ухвали про скасування рішення.
За тиждень арешти зняли.

Сьогодні ВНЄЗАПНО арештовують дві інші картки (які не були арештовані раніше). Нових виконавчих проваджень немає. Тупий робот каже шо я сам дурак. Живої людини в саппорті нема (майже годину слухаю про немає вільних операторів, до цього не перетелефонували)

Ау, приват, якщо ви так вільно дозволяєте собі безпідставно арештовувати рахунки, мабуть доведеться з вами якось по-іншому розмовляти. В суді, наприклад.
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2023, 20:15
Вітаємо.
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Наші колеги в чаті Приват24 радо підкажуть вам, відповідно до якої постанови накладений арешт на поточний момент.
Shevebo 12 липня 2023, 17:52
дозвониться до работников банка на 3700 невозможно в ответ только музыка
чат это полный отстой тупит нереально решить проблемы невозможно отношение стало хамское нет уважения к клиентам банка
ставки по депозитам почти ноль крайне не рекомендую
нужно неуважение к Вам и хамство добро пожаловать в приват банк!!!
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2023, 18:05
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що звернення в підтримку залишило у вас неприємний осад. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та детальніше проаналізувати звернення.
Процентні ставки за вкладами: https://privatbank.ua/depozit
Проблема вирішена
new4569 12 липня 2023, 15:05
Уже несколько дней как банк заблокировал мне использование моих средств с карты
Чат поддержки автоматом пишет, что со мной свяжется сотрудник банка, но никто на связь не выходит.
К счастью, это не последние мои деньги
Подскажите, можно ли будет через суд получить неустойку 1% в день, или банк имеет право по своему произволу на любой срок блокировать мои деньги?
Как заставить банк быстрее разблокировать карту?
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2023, 15:52
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Даяна Полякова 12 липня 2023, 12:44
Мій батько військовий, хотів взяти в розстрочку техніку, але йому відмовили посилаючись на те, що в нього зарплата військового. Він зняв кошти з кредитного ліміту, за що списали відсотки.

Ми взяли документи, а саме військовий квиток та форму 5, яку йому видав військомат після мобілізації. Спочатку їм не сподобалася форма 5. Нам спеціаліст привату сказав що не має звання, частини та дати мобілізації, що згодом виявилося дивним, адже все це там було це було у Дніпрі. Потім ми приїхали до Кривого Рогу де нам сказали що немає дати та напису що він саме мобілізований. Батько підійшов у військовій частині до людини, яка вирішує ці питання. Вона показала йому де його дата в квитку з приписом що він був мобілізований, одразу кажу що військовий квиток в нього старого образу. Так, саме в формі 5 немає припису мобілізований, але ж в квитку він є. Батько взяв нову форму 5 до банку, ми пішли знов у приват. Вони в 3 відхилили документи і знову через не таку форму 5, через начебто відсутність доказів про мобілізацію, бо побачивши дату і надпис мобілізований в квитку, їм тепер не подобається квиток. Тепер вони кажуть що там має бути така печатка рекомендована приватом.

Я хочу спитати чи ви дійсно банк України? Ваші працівники не знають які довідки видають у військоматах? Не знають що існують старі військові квитки? Які до біса рекомендовані печатки у документі від банку, які заповнюють у частині? Після цього мій батько перебуває у шоці, бо відчуває себе ошуканим. Ось так банк ставиться до своїх клієнтів.

Якщо банк захоче вирішити питання, то я можу вирішувати його від імені батька бо в мене є нотаріальна довіреність на приват.
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2023, 13:28
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти батька, та допомогти розібратись.
Наталья Сс 12 липня 2023, 12:31
Відділення за адресою: Одеса, вул. Успенська, 22-А
м.Одеса відд Успенська 22, відмовили зняти $ з карти тількі під замовлення.Замовлення в додатку тільки від суми 300 доларів, зняти суму до 300 тільки бігать по всім відділенням міста. «Як зручно». Тобто клієнти які знімають валюту до 300 — це вже не клієти банку,?? можно їх відправляти гоняти по місту,?? в чому тоді обслуговування банку,?? послати клієнта?
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2023, 13:19
Вітаємо.
Дійсно, мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
Trubin1989 12 липня 2023, 7:43
Виконавець наклав арешт на рахунки, відразу ж того дня відправив постанову про визначення рахунку для здійснення видатковий операцій, банк отримав листа 6липня,7липня лист був зареєстрований, а грошима користуватися ще неможу.Чому ж так як накласти арешт потрібно 10хв, а для того, щоб користуватися цими 13 400 від 3 до 10? Сьогодні вже шостий день ви що спеціально тягнете до 10 днів, щоб як найдовше було? Я хвора людина на рахунок була зараховані соціальна допомога інваліду, я не можу собі купити ліки, в мене на руках маленька дитина,і я не можу зняти навіть пенсіїї.Знущання над людьми, це геноцид для простих людей.
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2023, 9:27
Вітаємо.
Приносимо вибачення за очікування. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів).
Проблема вирішена
Александр Гринев 11 липня 2023, 23:07
06.07 23 пытался пополнить свою голд карту универсальную через терминал пополнения. Авторизировался, все начинало работать в обычном режиме. Но после того, как я внес 500 гривневую купюру, терминал выдал сообщение, что прием наличности временно недоступен. Деньги остались в терминале и на счет мне не поступили. С данной проблемой я сразу же обратился в службу поддержки. Там пообещали разобраться в течении нескольких дней после проведения инкассации. И каково же было мое удивление, когда пришло сообщение на приват 24 о том, что сбоев не выявлено и деньги не вернут. 09.07.23 я повторно обратился в службу поддержки, опять подробно объяснив ситуацию, и подсказал, что на видеофиксации можно проконтролировать факт внесения купюры. Дамочка пообещала подключить технический отдел для решения проблемы. И опять 10.07.23 пришел ответ, что «відведений час на відповідь про якість обслуговування вичерпано». Это очередная отписка нерадивых работников. Таким образом какой-то негодяй (возможно инкассатор) завладел моими деньгами. Ни компьютерные гении, ни служба безопасности не в состоянии на видео подтвердить то, что я пострадал из-за неисправного терминала. Такой непрофессионализм бьет по репутации банка. А мою честность ставить под сомнение, клиента Вашего банка более 20 лет. Сумма для меня не сильно критическая, но тут принципиально не хочу быть в дураках. Нна месте руководства я бы вышвырнул не чистых на руку сотрудников, которые в любой момент могут подставить.
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2023, 13:22
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
shop76 11 липня 2023, 17:36
Найжахливіший банк в країні. В минулому місяці виставили два однакових рахунки за спожитий газ. Довго намагалися відфутболити, але домігся щоб визнали свю провину та видалили один. В цьому місяці — я так ро, аргументуючи що вони видалили, а створити не можуть)) Створюйте самі. А самому не можливо створитит — бо наробили біди — рахунок не знаходить. Бо його видалили — працівники від Бога. А головне — ще й гроші за це отримуюсть. особовий рахунок 1320034026. Це щоб не казали що брехня. Й саме найголовніше — відмовляються допомогти. Ось воно справжнє обличчя державного банку
Приватбанк
Відповідь банку
11 липня 2023, 18:44
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝