Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dazycase 12 квітня 2023, 15:09
добрий день, підкажіть будь ласка як я можу звернутись через чат до підтримки, а не тільки до бота, так як коло я вводжу свій номер телефона мені пише що такого аккаунту немає і це відбувається коли ви блокуєте аккаунт, в минулий раз було так само і виходить що неможливо відновити карту. як я сказав в мене немає можливості зателефонувати по міжнародному дзвінку так як не маю закордонної сім карти, і грошей на цей дзвінок я витрачу більше ніж на моєму балансі. тож які варіанти є звʼязатись з службою підтримки окрім міжнародного дзвінку? як я написав вище звʼязатись з агентом якщо не увійшов в аккаунт немає можливості, бо коли я вводжу свій номер телефону мені пише зацідять на сайт та перевірте статус аккаунту, хоча я і так це роблю через сайт і мені кидає посилання та ту ж сторінку. тож виходить що в чаті неможна ніяк звʼязатись з підтримкою якщо аккаунт заблокований бо там просто немає функції розмови з агентом якщо ти не увійшов в аккаунт
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2023, 16:26
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручості. Щоб фахівець в чаті підключився до діалогу необхідно розгорнуто описати своє питання в стрічку для вводу тексту. Ми бачимо ваше звернення в приватних повідомленнях де надали додаткову інформацію.
Роман Бабич 12 квітня 2023, 12:19
Может банк и хороший, но операторы, это треш, нельзя таким людям работать там, 9 из 10, видимо не умеют читать и писать,. Не разбираются в банковском продукте, от слова вообще. Стыдно…Это касается чата.
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2023, 14:32
Добрий день!
Ми уважно слідкуємо за тим, щоб підтримка наших клієнтів у всіх доступних каналах була на вищому рівні. Приносимо свої вибачення, якщо ви зіткнулись з незручностями при зверненні в підтримку.
На жаль, у відгуці недостатньо інформації, щоб ми могли провести перевірку за ситуацією, тому ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mrMac 12 квітня 2023, 10:52
Техніачна підтримка банку.

В Приват Банку працюють напевно тільки здорові люди, які не думають що можуть бути ті, наприклад, в кого можуть бути проблеми з дикцією, напрклад які заїкаються, чи шепелявлять.

Щоб додзвонитись до підтримки потрібно вислухати купу рекламних текстів, плюс попадаєш потім на робота, який аж ніяк тебе не може зрозуміти тебе, та вішає слухавку.

Таке відчуття що це було спеціально розроблено з цілю дискримінації тих, в кого є певні пролеми з вимовленням, які зрозуміє людина, а от робот ні.

Так питання чому люди повинні відчувати приниження спілкуючись з недолугою розробкою від програмістів ПриватБанку?
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2023, 13:47
Добрий день!
Перепрошуємо, якщо звернення в підтримку доставило вам незручності. Як бачимо, наші колеги вже зафіксували даний сигнал та перевірять інформацію за описаною ситуацією. Окрім звернення по телефону також є наша онлайн підтримка на сайті pb.ua, де в режимі чату фахівці готові прийти на допомогу 24/7. В чаті для з'єднання з оператором необхідно описати своє питання в стрічку для вводу тексту.
btok 11 квітня 2023, 22:33
Приватбанк вже вдруге від початку широкомаштабної війни відключив мені сервіс оплати частинами, після вторгнення це ще зрозуміло, потім включили ненадовго, другий раз відключили без якихось попереджень. На звернення ніяких реакцій, з тумбочкою переписуєшся, спочатку щось писали про аналіз факторів і т.д. потім замовкли, пробував дозвонитися, розмова з автоматом. Ліміт на кредитній картці більш ніж достатній. Жодних проблемних кредитів чи заборгованостей у мене не було, депозит в наявності.
Поверніть мені оплату частинами, або поясніть в чому проблема і я буду звертатися до іншого банку.
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2023, 9:09
Доброго ранку!
Справа у тому, що ліміт по оплаті частинами переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту, кожен з яких має свою вагу та впливає на кінцеве рішення, тому виділяти лише один з них не буде коректним. Ліміт за сервісом Оплата частинами може відрізнятись від кредитного ліміту на картці. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію щодо звернення в підтримку.
Проблема вирішена
southern12 11 квітня 2023, 19:59
Доброго дня.
В мене завдяки приватбанку з«явилась проблемка, там де її взагалі не повинно бути.
Справа в тому, що я живу в окупації, а приватбанк це банк, де в мене єдина банківська картка. Є один сайт, з которого мені потрібно вивести свої гроші, а термін доки я це зможу це зробити — травень 2023 року. Потім — гроші просто згорять. Я весь рік там їх тримав, очікуючи контрнаступ, але термін мого рахунку скоро закінчиться, тому чекати більше не можу
Суть в тому, що цей сайт це зарубіжна букмекерська контора.
Приватбанк вперто не хоче йти на зустріч. Вони відмовляються провести це зарахування, бо платіж пов»язаний зі ставками. Але, друзі, в мене немає картки в іншому банку, і я не можу ніде її взяти, бо живу в окупації, де не працює український мобільний зв«язок! Я в заручниках ситуації
СПИШІТЬ З ЦЬОГО ЗАРАХУВАННЯ ПОДАТОК 19,5! Спишіть податок, але проведіть цей платіж.
Інакше мої гроші просто згорять.
В мене немає слів. Рік над нами знущаються окупаційні війська, ви вирішили також долучитись до них? Вирішили пограбувати людину в окупації? У вас розпорядження не приймати зарахування з сайтів на гральну тематику? А як бути людям в окупації, для яких картка приватбанка це єдина картка, яка працює?
З любого правила можна зробити вийняток.
Як я уже написав, вирахуйте з мене податок 19,5 %, але дозвольте отримати свої гроші
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2023, 9:24
Доброго ранку!
В своїй діяльності банк керується чинним законодавством та нормами НБУ. При всьому бажанні піти на зустріч клієнту банк не може ігнорувати чи обходити законодавство. Виграші та ставки вважаються легальними за умови, якщо казино чи букмекерський пункт підключено до спеціяльної державної системи моніторингу ставок. Закордонні відправники не легалізовані в Україні, тому, на жаль, ми не маємо змоги зарахувати подібний платіж.
Проблема вирішена
dazycase 11 квітня 2023, 1:20
Добрий день нещодавно з моєї карти списали гроші за послугу яку мені не давали я намагався вирішити це питання з підтримкою і в 1 день коли заходжу до мобільного банкінгу мені просто обмежили доступ і потрібно було увійти знову. Я знаходжусь за кордоном і коли намагався увійти просила вписати номер карти але я його не пам’ятаю. Тепер я не можу відновити пін-код від карти так як я не можу зв’язатись з агентом через чат і так само я не можу зателефонувати в Приватбанк так як знаходжусь за кордоном і немаю можливості це зробити. Це відбувається вже не в 1-й раз і минулий раз мені довелось повертатись в Україну і особисто вирішувати питання буквально за 5 хвилин тому що мій обліковий запис був заблокований просто так. Зараз така ж сама ситуація але зараз я не можу повернутись на 5 хвилин в Україну щоб вирішити питання чому мій обліковий запис знову заблокували. Тому я хотчу дізнатись як я можу це вирішити. Обов’язково виправлю коментар в позитивну сторону якщо владнаю цю ситуацію.
Приватбанк
Відповідь банку
11 квітня 2023, 8:42
Вітаємо.
Наша підтримка 24/7 без перерви та вихідних. Як в чаті на сайті банку, так і за телефоном для дзвінків з-за кордону +38-073-716-11-31. Уточніть, будь ласка, які саме труднощі виникли при зверненні?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
hanna. K. 10 квітня 2023, 21:05
Хочу виразити велику подяку Приватбанку і особливо співробітниці Ользі(порядковий номер 43747) за оперативну допомогу в позитивному вирішенні мого питання та поверненню списаних коштів на мій рахунок.
24 березня з мого рахунку були списані кошти без моєї участі, це трапилося через декілька годин після інтернет замовлення зробленого мною на сайті, моє «припущення», що данні моєї картки скопіювали з сайту при інтернет замовленні і з картки списалось 61479 грн., в іноземній валюті закордоном, я відразу, а саме через 20 хвилин, повідомила банк і співробітники зафіксували мої звернення і оформили заявки і подали запит на повернення коштів.Банк провів службове розслідування і напротязі всього часу зі мною на зв‘язку була співробітниця банку Ольга (43747), проявила компетентність та професіоналізм у всіх питаннях, детально все з‘ясовувала та фіксувала, телефонувала декілька разів напротязі 2-х тижнів.І 10 квітня мені повернули всі кошти, а саме 61479 грн., я була дуже приємно здивована, бо вже і не сподівалась, що моє питання вирішиться в мою пользу і так оперативно і швидко.І звичайно рекомендую всім дуже ретельно обирати сайти при інтернет замовленнях та звичайно ніколи нікому не передавати данні своєї картки та дотримуватися всіх заходів безпеки рекомендованих банком.Дякую Приватбанку!
Приватбанк
Відповідь банку
11 квітня 2023, 8:33
Ольга буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Проблема вирішена
ZiahorYuliia 10 квітня 2023, 13:54
Маю прострочену заборгованість по кредиту в іншому банку.У Приватбанку відкрита Універсальна Голд, з кредитним лімітом, який на даним момент вже погашений, і маю власні особисті кошти у сумі 2642 грн. Картку Приват обмежив, через інший банк, і я не можу скористатися своїми коштами.Запевняють через голосового помічника на гарячій лінії, що обмеження діє через борг у іншому банку.Чому так виходить? Яке діло Приват має до інших банків, і як зняти мені це обмеження?
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2023, 15:17
Вітаємо.
Банк заблокував можливість використовувати кредитні кошти через негативну історію в інших банках за даними від Бюро кредитних історій (БКІ). Детальну інформацію ви можете дізнатись на сайті БКІ. При цьому ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості.
Після погашення заборгованості банк надішле повідомлення, коли зможе надати кредитний ліміт.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sergofedor 10 квітня 2023, 9:23
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Квітки Цісик, 1-А
Хочу подякувати співробітникам даного відділення банку за уважність, лояльність та шану, яку вони приділяють військовим. Не встиг переступити поріг банку, як опинився в їх турботливих та професійних руках😄. Вирішили моє питання швидко. Дякую вам. Слава Україні❤️🇺🇦
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2023, 10:34
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Victoria12348 9 квітня 2023, 17:11
Людину пенсійного віку переконали в тому, що йому потрібні страховки. Як оплату зняли гроші з карти з кредитним лімітом, а тепер ці страховки відключити в приват24 неможливо, тому що «сервер не відповідає», як і технічна підтримка.
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2023, 18:23
Добрий вечір!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Aristoc 7 квітня 2023, 23:57
Приходит уведомление в Приват24, о списании средств на благотворительность. Всего 3 доллара, мне не жалко, но КАК без моего ведома кто-то распоряжается моими деньгами? Телефон лежит рядом, ноут тоже, карта в бумажнике, доступа и паролей кроме меня ни у кого. Никаких подписок ни на каких сайтах не оформлял вообще, от слова «совсем»… В какую-то католическую церковь в Бельмонте США. Такая действительно есть, точнее похожая — название в назначении платежа отличается всего одной буквой.
Пусть сумма не большая, но как можно без моего ведома и подтверждения… без моего участия, с моей личной карты делать какие-то платежи. Оператор заблокировал карту и сообщил, что «средства на благотворительность скорее всего возврату не подлежат». А завтра обнулят остаток и в максимальный кредит вгонят???
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2023, 10:02
Вітаємо! Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Оплата в наземних торгових точках проводиться з присутністю картки або безконтактно через телефон з прив'язаною до гаманця карткою, що також вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику. Виходячи з описаної вами ситуації, дані до рук шахраїв могли потрапити саме через фішинговий сайт.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. Щоб таких ситуацій не ставалось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Звернулись до вас у приватні повідомлення, для того, щоб уточнити інформацію та перевірити коректність консультації наданої в підтримці.
Natalia712 7 квітня 2023, 17:40
Сам банк, ну как сказать, много ньюансов. С пополнением карты, с зачислением средств, с переводами, защитой, незаконным снятием и ид… но сейчас про личный опыт с кредитом. Банк продает платежеспособные кредиты коллекторам. На этом всё. Больше 2 лет платить без задолженности+оплачивать проценты и частично тело в военное время… Ок. Продали так продали. Учитывая что сумма выплаченных средств давно превысила само тело, могли уже и мне продать. Я так понимаю, больше не вам возвращать долг… Но сделано хитро- перевести весь лимит в задолженность, это конечно круто. У А-банка научились… Спасибо. П.С. просьба работников банков не писать комменты с левых аккаунтов.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2023, 19:41
Вітаємо.
ПриватБанк організував роботу з простроченою заборгованістю відповідно до Законів України «Про банки і банківську діяльність», «Про споживче кредитування» та регулятивних документів Національного Банку України та Кабінету Міністрів України. Для роботи з простроченою заборгованістю Банком створені відповідні внутрішні підрозділи. Підрозділи розпочинають роботу з першого дня прострочення, вживають всіх необхідних заходів для стягнення заборгованості.
З метою підвищення ефективності роботи з простроченою заборгованістю та у випадках економічної недоцільності застосування внутрішніх процедур, Банк залучає до співпраці колекторські компанії. У випадку відступлення права вимоги за кредитом, погашення заборгованості здійснюється згідно з вказівками нового кредитора.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти в приватних повідомленнях.
vadyabeat 7 квітня 2023, 13:45
Оплачував покупку на промі за кредитні кошти. сума невелика, але зайшовши в приват24 звернув увагу що стягнута комісія по даній операції (НАГОЛОШУЮ ЩЕ РАЗ, ОПЛАТА, НЕ ПЕРЕКАЗ ЗА КАРТКИ НА КАРТУ ЧИ РР). відповідно поцікавившись чому, мені пояснили, що торгова точка сама обирає як їй зручно приймати кошти за типом операції.

тобто відтворимо ситуацію, прийшовши на будь-яку торгову точку (Нова Пошта як приклад) ви ОПЛАЧУВАТИМЕТЕ покупку за кредитні кошти ЧЕРЕЗ POS-ТЕРМІНАЛ скажімо в розмірі близько 20 тис. грн., а приват банк це розцінить як ПЕРЕКАЗ КОШТІВ З ДОДАТКОВОЮ КОМІСІЄЮ. перепрошую але для чого надавати торговій точці POS-термінал для ОПЛАТИ якщо все одно це буде розцінено як переказ коштів???

відверте шахрайство з боку тих хто надає такі можливості.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2023, 14:36
Вітаємо. Платіж проведено згідно тарифів картки, списання комісії відбулось відповідно до типу операції, яку проводить даний сервіс, а саме переказ між картками (P2P). Радимо звернутись безпосередньо до підтримки даного сервісу для уточнення причини проведення цієї операції саме таким чином.
Проблема вирішена
Ecofuel198 6 квітня 2023, 23:43
Якщо ви написали заяву на закриття рахунку, то вам нічого не повернуть!!! Якщо на ваш (закритий)рахунок потрапили кошти теж можна забути!!! Виводьте усі гроші не довіряйте шахраям, ви нічого не докажете Повірте, не тримайте гроші в банках, взагалі як найшвидше виводьте усі кошти!!!
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2023, 9:37
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Ваше питання вже розглядають відповідальні спеціалісти, за результатами розгляду з вами буде проведено зворотній зв'язок додатково.
ViktoriiaI 6 квітня 2023, 22:49
Все было прекрасно, пока одним утром при входе в приват получила сообщение« карты не найдены» что-то типа.
Меня перетипало-взломали, лишили, что делать! С горем пополам восстановила онлайн. Ну, думаю, это единаразовая акция была, ладно…
И вот опять! Мне что заняться нечем, как только проверять, что с моей картой? Разбираться и восстанавливать.
Почему я должна еще и за это переживать?
Думаю пора завязывать с приватом, нервы дороже.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2023, 10:18
Вітаємо.
Ми вже звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Проблема вирішена
Nikita86285 6 квітня 2023, 21:11
Пришла зарплата зашел в приват 24 и три оплаты в сельпо хотя в моем городе его нет
Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2023, 9:22
Вітаємо! Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, таких як СVV код і термін дії разом з номером картки. Оплата в наземних торгових точках проводиться з присутністю картки або безконтактно через телефон з прив'язаною до гаманця карткою або ж через сканування QR-коду, що також вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, саме для цього розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
На даний момент заявки на повернення коштів в роботі. Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Проблема вирішена
OlenaKostenko 6 квітня 2023, 15:09
В мене виникла серйозна проблема із грошима на депозиті (пріват бізнес) і ніякої допомоги і розуміння зі сторони клієнтської підтримки я так і не отримала.
Трохи більше двох місяців тому я відкрила два депозити зі свого рахунку ФОП.
Після цього мені треба було повністю закрити свій ФОП, бо я припинила всю свою діяльність. Для цього мені треба було закрити ФОП-рахунки і Приват без проблем і без ніяких попереджень закрив мій USD-рахунок (при цьому залишив мій UAH-рахунок як раз через те що був відкритий депозит).

Строк депозиту завершився вже і мені зараз треба забрати гроші, але виявляється, що цього зробити неможливо — в мене нема вже того рахунку USD (бо приват дозволив його закрити) і відкрити новий я вже теж не можу, бо мій ФОП вже закритий.
Я не розумію як взагалі таке може бути, щоб банк закрив мій рахунок, а потім каже, що вивести мої ж гроші з мого ж депозиту неможливо, бо мені закрили цей рахунок, навіть не попередивши при цьому, що я потім я не зможу забрати свої гроші назад.

Все що мені відповіли у онлайн підтримці це «вам требо звернутися у відділення приват банку», де я відповіла що знаходжусь за кордом і у мене не має ніякої можливості повертатись зараз до України.
І надалі підтримка відповідала що нажаль нічого не можуть вдіяти и що будуть чекати коли я повернусь.

Як це взагалі зрозуміти? У такий час мені не можуть онлайн зробити просто переказ грошей одразу на мій гривневий рахунок.
Як мені взагалі теперь забрати свої гроші, я не розумію.
Приват це просто жах, ніякого розуміння зі сторони своїх клієнтів котрі знаходиться закордоном та й взагалі.
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2023, 16:30
Вітаємо.
Бачимо, що вам надали актуальну інформацію при зверненні до підтримки.
Проблема вирішена
MaxKleem 6 квітня 2023, 11:43
Закривши рахунок ФОП у відділенні і видаливши додаток Приват Бізнес через 2 місяці.
Телефонують з банку і говорять що є заборгованість за використання рахунку 250 грн і почавши погрожувати якщо найближчим часом не з’явлюсь в відділенні то мені буде дуже «погано», відповівши що зараз веду прийом (я лікар), мені не зручно розмовляти, зателефонували з і іншого номеру (на мою думку з особистого) і почали в грубій формі залякувати. В відділенні спеціаліст не змогла відповісти за що нараховані кошти (говорить що тут не працювала коли закривався рахунок і що він закритий «не до кінця»). Як закрити рахунок ФОП щоб більше мене не турбували з цього банку?
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2023, 14:00
Вітаємо.
Для закриття рахунку увійдіть на ПК до WEB версії Приват24 для бізнесу https://otp24.privatbank.ua/v3/#!/login
Перейдіть до Налаштування — Закриття рахунку https://pb.ua/short?9OK та подайте заявку на закриття рахунку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fatchenko 6 квітня 2023, 10:22
Прекрасный был банк до момента национализации.
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2023, 11:34
Вітаємо.
Підкажіть, будь ласка, що сталось, щоб ми могли допомогти.
Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка про нас:(
accipiter 6 квітня 2023, 10:07
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Висоцького, 2
Я взяв кредит в Приватбанку 20,02,2023р в розмірі 2198,67 грн на оплату комунальних послуг, 17,03,2023р я оплатив частину кредиту у розмірі 1119 грн, а це більше у десять разів ніж обовьязковий платіж в 5% 109,93 грн. 01,04,2023р банк списав з мого рахунку 79,64 грн. пишу мовою оригіналу: Spisannya 79.64 UAH. Bal 4119.69 UAH. Procentu za Korystuvannya Kredytnum limitom.На підставі статті 1071 пукт 2 Цивільного кодексу України банк може списати тільки по рішенню суду або якщо є такий пункт у договорі з банком Я користуюсь послугами цього банку більше 20 років і таке відрахування бачу вперше, хоча в мене чиста кредитна історія і ніколи не було заборгованності по оплаті кредиту, Може банк думає що я скоро помру і не встигну розрахуватися за проценти, Прокоментуйте цей запит, дякую
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2023, 11:32
Вітаємо.
Якщо ви скористались кредитними коштами в лютому, пільговий період діє до 25 березня. Щоб залишатись у пільговому періоді без плати за користування кредитними коштами, необхідно внести суму всіх використаних у лютому коштів (відповідно, в зазначеному прикладі це 2198,67 грн) до 25-го березня.
Якщо ж це правило погашення не дотримуватися, то відсотки нараховуються так, як ніби, пільгового періоду не було. Детальний розрахунок ви можете переглянути у виписці, відкривши деталювання по операції списання відсотків.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.2 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝