×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
служба підтримки за кордоном
Перепрошуємо за можливі незручості. Щоб фахівець в чаті підключився до діалогу необхідно розгорнуто описати своє питання в стрічку для вводу тексту. Ми бачимо ваше звернення в приватних повідомленнях де надали додаткову інформацію.
Коментарі (1)
Нижайшая квалификация персонала
Ми уважно слідкуємо за тим, щоб підтримка наших клієнтів у всіх доступних каналах була на вищому рівні. Приносимо свої вибачення, якщо ви зіткнулись з незручностями при зверненні в підтримку.
На жаль, у відгуці недостатньо інформації, щоб ми могли провести перевірку за ситуацією, тому ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Написати коментар
Телефон підтримки 3700
В Приват Банку працюють напевно тільки здорові люди, які не думають що можуть бути ті, наприклад, в кого можуть бути проблеми з дикцією, напрклад які заїкаються, чи шепелявлять.
Щоб додзвонитись до підтримки потрібно вислухати купу рекламних текстів, плюс попадаєш потім на робота, який аж ніяк тебе не може зрозуміти тебе, та вішає слухавку.
Таке відчуття що це було спеціально розроблено з цілю дискримінації тих, в кого є певні пролеми з вимовленням, які зрозуміє людина, а от робот ні.
Так питання чому люди повинні відчувати приниження спілкуючись з недолугою розробкою від програмістів ПриватБанку?
Перепрошуємо, якщо звернення в підтримку доставило вам незручності. Як бачимо, наші колеги вже зафіксували даний сигнал та перевірять інформацію за описаною ситуацією. Окрім звернення по телефону також є наша онлайн підтримка на сайті pb.ua, де в режимі чату фахівці готові прийти на допомогу 24/7. В чаті для з'єднання з оператором необхідно описати своє питання в стрічку для вводу тексту.
Коментарі (1)
Відібрали оплату частинами
Поверніть мені оплату частинами, або поясніть в чому проблема і я буду звертатися до іншого банку.
Справа у тому, що ліміт по оплаті частинами переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту, кожен з яких має свою вагу та впливає на кінцеве рішення, тому виділяти лише один з них не буде коректним. Ліміт за сервісом Оплата частинами може відрізнятись від кредитного ліміту на картці. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію щодо звернення в підтримку.
Коментарі (8)
Окупація та турбота про людей
В мене завдяки приватбанку з«явилась проблемка, там де її взагалі не повинно бути.
Справа в тому, що я живу в окупації, а приватбанк це банк, де в мене єдина банківська картка. Є один сайт, з которого мені потрібно вивести свої гроші, а термін доки я це зможу це зробити — травень 2023 року. Потім — гроші просто згорять. Я весь рік там їх тримав, очікуючи контрнаступ, але термін мого рахунку скоро закінчиться, тому чекати більше не можу
Суть в тому, що цей сайт це зарубіжна букмекерська контора.
Приватбанк вперто не хоче йти на зустріч. Вони відмовляються провести це зарахування, бо платіж пов»язаний зі ставками. Але, друзі, в мене немає картки в іншому банку, і я не можу ніде її взяти, бо живу в окупації, де не працює український мобільний зв«язок! Я в заручниках ситуації
СПИШІТЬ З ЦЬОГО ЗАРАХУВАННЯ ПОДАТОК 19,5! Спишіть податок, але проведіть цей платіж.
Інакше мої гроші просто згорять.
В мене немає слів. Рік над нами знущаються окупаційні війська, ви вирішили також долучитись до них? Вирішили пограбувати людину в окупації? У вас розпорядження не приймати зарахування з сайтів на гральну тематику? А як бути людям в окупації, для яких картка приватбанка це єдина картка, яка працює?
З любого правила можна зробити вийняток.
Як я уже написав, вирахуйте з мене податок 19,5 %, але дозвольте отримати свої гроші
В своїй діяльності банк керується чинним законодавством та нормами НБУ. При всьому бажанні піти на зустріч клієнту банк не може ігнорувати чи обходити законодавство. Виграші та ставки вважаються легальними за умови, якщо казино чи букмекерський пункт підключено до спеціяльної державної системи моніторингу ставок. Закордонні відправники не легалізовані в Україні, тому, на жаль, ми не маємо змоги зарахувати подібний платіж.
Коментарі (5)
Відновлення пін-коду карти та досупа в інтернет банкіг за кордоном
Наша підтримка 24/7 без перерви та вихідних. Як в чаті на сайті банку, так і за телефоном для дзвінків з-за кордону +38-073-716-11-31. Уточніть, будь ласка, які саме труднощі виникли при зверненні?
Коментарі (2)
Повернення списаних коштів
24 березня з мого рахунку були списані кошти без моєї участі, це трапилося через декілька годин після інтернет замовлення зробленого мною на сайті, моє «припущення», що данні моєї картки скопіювали з сайту при інтернет замовленні і з картки списалось 61479 грн., в іноземній валюті закордоном, я відразу, а саме через 20 хвилин, повідомила банк і співробітники зафіксували мої звернення і оформили заявки і подали запит на повернення коштів.Банк провів службове розслідування і напротязі всього часу зі мною на зв‘язку була співробітниця банку Ольга (43747), проявила компетентність та професіоналізм у всіх питаннях, детально все з‘ясовувала та фіксувала, телефонувала декілька разів напротязі 2-х тижнів.І 10 квітня мені повернули всі кошти, а саме 61479 грн., я була дуже приємно здивована, бо вже і не сподівалась, що моє питання вирішиться в мою пользу і так оперативно і швидко.І звичайно рекомендую всім дуже ретельно обирати сайти при інтернет замовленнях та звичайно ніколи нікому не передавати данні своєї картки та дотримуватися всіх заходів безпеки рекомендованих банком.Дякую Приватбанку!
Коментарі (7)
Можливість зняти обмеження на користування кредитною карткою Gold
Банк заблокував можливість використовувати кредитні кошти через негативну історію в інших банках за даними від Бюро кредитних історій (БКІ). Детальну інформацію ви можете дізнатись на сайті БКІ. При цьому ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості.
Після погашення заборгованості банк надішле повідомлення, коли зможе надати кредитний ліміт.
Коментарі (5)
Обслуживание в отделении
Коментарі (1)
Нав’язування послуг
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Коментарі (2)
Халатность или мошенничество
Пусть сумма не большая, но как можно без моего ведома и подтверждения… без моего участия, с моей личной карты делать какие-то платежи. Оператор заблокировал карту и сообщил, что «средства на благотворительность скорее всего возврату не подлежат». А завтра обнулят остаток и в максимальный кредит вгонят???
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. Щоб таких ситуацій не ставалось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Звернулись до вас у приватні повідомлення, для того, щоб уточнити інформацію та перевірити коректність консультації наданої в підтримці.
Коментарі (5)
Какой «замечательный» банк
ПриватБанк організував роботу з простроченою заборгованістю відповідно до Законів України «Про банки і банківську діяльність», «Про споживче кредитування» та регулятивних документів Національного Банку України та Кабінету Міністрів України. Для роботи з простроченою заборгованістю Банком створені відповідні внутрішні підрозділи. Підрозділи розпочинають роботу з першого дня прострочення, вживають всіх необхідних заходів для стягнення заборгованості.
З метою підвищення ефективності роботи з простроченою заборгованістю та у випадках економічної недоцільності застосування внутрішніх процедур, Банк залучає до співпраці колекторські компанії. У випадку відступлення права вимоги за кредитом, погашення заборгованості здійснюється згідно з вказівками нового кредитора.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти в приватних повідомленнях.
Коментарі (14)
Будьте готові до того що оплачувати покупки чере POS-термінал і в інтернеті будете з КОМІСІЄЮ
тобто відтворимо ситуацію, прийшовши на будь-яку торгову точку (Нова Пошта як приклад) ви ОПЛАЧУВАТИМЕТЕ покупку за кредитні кошти ЧЕРЕЗ POS-ТЕРМІНАЛ скажімо в розмірі близько 20 тис. грн., а приват банк це розцінить як ПЕРЕКАЗ КОШТІВ З ДОДАТКОВОЮ КОМІСІЄЮ. перепрошую але для чого надавати торговій точці POS-термінал для ОПЛАТИ якщо все одно це буде розцінено як переказ коштів???
відверте шахрайство з боку тих хто надає такі можливості.
Коментарі (10)
Блокують карти та не поветають кошти
Коментарі (8)
Все стало плохо
Меня перетипало-взломали, лишили, что делать! С горем пополам восстановила онлайн. Ну, думаю, это единаразовая акция была, ладно…
И вот опять! Мне что заняться нечем, как только проверять, что с моей картой? Разбираться и восстанавливать.
Почему я должна еще и за это переживать?
Думаю пора завязывать с приватом, нервы дороже.
Ми вже звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Коментарі (3)
Мошенничество
Что делать?
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
На даний момент заявки на повернення коштів в роботі. Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (3)
Жахливий сервіс, не віддають гроші з депозиту.
Трохи більше двох місяців тому я відкрила два депозити зі свого рахунку ФОП.
Після цього мені треба було повністю закрити свій ФОП, бо я припинила всю свою діяльність. Для цього мені треба було закрити ФОП-рахунки і Приват без проблем і без ніяких попереджень закрив мій USD-рахунок (при цьому залишив мій UAH-рахунок як раз через те що був відкритий депозит).
Строк депозиту завершився вже і мені зараз треба забрати гроші, але виявляється, що цього зробити неможливо — в мене нема вже того рахунку USD (бо приват дозволив його закрити) і відкрити новий я вже теж не можу, бо мій ФОП вже закритий.
Я не розумію як взагалі таке може бути, щоб банк закрив мій рахунок, а потім каже, що вивести мої ж гроші з мого ж депозиту неможливо, бо мені закрили цей рахунок, навіть не попередивши при цьому, що я потім я не зможу забрати свої гроші назад.
Все що мені відповіли у онлайн підтримці це «вам требо звернутися у відділення приват банку», де я відповіла що знаходжусь за кордом і у мене не має ніякої можливості повертатись зараз до України.
І надалі підтримка відповідала що нажаль нічого не можуть вдіяти и що будуть чекати коли я повернусь.
Як це взагалі зрозуміти? У такий час мені не можуть онлайн зробити просто переказ грошей одразу на мій гривневий рахунок.
Як мені взагалі теперь забрати свої гроші, я не розумію.
Приват це просто жах, ніякого розуміння зі сторони своїх клієнтів котрі знаходиться закордоном та й взагалі.
Бачимо, що вам надали актуальну інформацію при зверненні до підтримки.
Коментарі (1)
Після закриття рахунку ФОП телефонують погрожуючи і просять зробити оплату за використання закритого рахунку
Телефонують з банку і говорять що є заборгованість за використання рахунку 250 грн і почавши погрожувати якщо найближчим часом не з’явлюсь в відділенні то мені буде дуже «погано», відповівши що зараз веду прийом (я лікар), мені не зручно розмовляти, зателефонували з і іншого номеру (на мою думку з особистого) і почали в грубій формі залякувати. В відділенні спеціаліст не змогла відповісти за що нараховані кошти (говорить що тут не працювала коли закривався рахунок і що він закритий «не до кінця»). Як закрити рахунок ФОП щоб більше мене не турбували з цього банку?
Для закриття рахунку увійдіть на ПК до WEB версії Приват24 для бізнесу https://otp24.privatbank.ua/v3/#!/login
Перейдіть до Налаштування — Закриття рахунку https://pb.ua/short?9OK та подайте заявку на закриття рахунку.
Коментарі (1)
Национализации испортила банк.
Підкажіть, будь ласка, що сталось, щоб ми могли допомогти.
Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка про нас:(
Коментарі (2)
кредитування
Якщо ви скористались кредитними коштами в лютому, пільговий період діє до 25 березня. Щоб залишатись у пільговому періоді без плати за користування кредитними коштами, необхідно внести суму всіх використаних у лютому коштів (відповідно, в зазначеному прикладі це 2198,67 грн) до 25-го березня.
Якщо ж це правило погашення не дотримуватися, то відсотки нараховуються так, як ніби, пільгового періоду не було. Детальний розрахунок ви можете переглянути у виписці, відкривши деталювання по операції списання відсотків.
Коментарі (4)