Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
SerhioGO 19 квітня 2023, 13:40
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 78
Хотів зняти депозит 2670 доларів на вчора замовив 2700 з урахуванням того, щоб доплатити 30 доларів (бо зазвичай немає дрібних купюр). Видали 2600 сказали більше не можемо, не дивлячись що ви замовили, та в лімит НБУ входять 2670, але ми видаємо по свому курсу, прийдіть завтра видамо без проблем.Я сьогодні прийшов мені не видають 70 доларів з урахуванням того, що у мене є з собою 30 щоб добити до 100. Кажуть заборонили видавати я не можу не замовити суму, оскільки вона від 300 замовлення. Чи зняти свої гроші, що мені робити? Кажуть, тепер прийдіть запитайте в понеділок, але не факт що буде. Це якось з вашого боку не гарно м’яко кажучи. Бо сумму я замовив, та ви її підготували для мене.

1. Чому в вас помилка і дає замовляти суму в додатку, яку ви не видаєте?
2. Що робити якщо менш 300 доларів на рахунку? Чекати доки ви забажаєте віддати?
3. Запитав у підтримці де зможу зняти, кажуть такої інформації немає ходить по всім відділенням шукайте.
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2023, 14:31
Вітаємо.
Дійсно, мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Natbox 19 квітня 2023, 13:18
Вночі було знято гроші з картки Приватбанк. Картка була тільки для оплати коммунальних, ніде гроші не знімались, не привязана до телефону, ніяких оплат крім коммунальних, картка завжди була дома в надійному місці. Як таке може бути що знялись гроші в інших країнах? Питання в надійності банківської системи Привата!
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2023, 14:22
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація. Оплата з картки можлива за умови володіння даними картки, таких як СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, саме для цього розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
За зверненням до підтримки банку може бути сформовано запит на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 квітня 2023, 17:22
Відгук не зарахований (на 21.04.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Mykhailo77 18 квітня 2023, 18:33
Запланував купівлю авто, так як сума платежу більше ліміту, зазделегідь уточнив як можна збільшити ліміт, попросили надати довідку про доходи, надав за пів року, сказали ок, як треба буде підняти ліміт, надайте рахунок для оплати. Надав, через сутки відповіли, надайте довідку тепер за рік, бо сума на їх погляд недостатня. Це при тому, що в довідці зазначено, що працюю з 2019.

Підкреслю, я не кредит беру, а хочу прозоро витратити власні офіційні накопичення!!!

В результаті я не став займатися процесом заради процесу, й оплатив як всі декількома частинами в різних банках.

Це означає лише те, що банк працює по штучно зарегульованим й недолугими схемам, без будь якого розуміння й бажання вирішити питання клієнта.
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2023, 19:49
Вітаємо.
У відповідності до вимог, встановлених Законом України Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (далі Закон) та Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 №65, Банк зобов’язаний забезпечити всебічний аналіз та перевірку документів (інформації) про фінансові операції клієнтів Банку та відомостей про їх учасників.
Проблема вирішена
vipmaster77 18 квітня 2023, 16:37
Ситуация в чем: Но в связи с войной, семенными трудностями не было возможности оплачивать кредит.

ПриватБанк без обьявления войны, без звонков и смс отправил заявление в суд о взыскании задолженности, при этом насчитал дополнительный штраф в размере: 2684 грн.
Штраф якобы за представление юристов и отправку дела в суд, он равняется сумме пошлины, которую банк заплатил, при подаче заявления.

Замечу что банк не имеет права во время войны насчитывать штрафы и пени согласно запрета НБУ.

Я узнал об этом через электронный суд, и очень рекомендую ЗАРЕГИСТРИРОВАТЬСЯ ТАМ у кого есть проблемы с задолженностью перед банком.

Еще интересный момент банк просил рассмотреть дело по упрощенной процедуре и без моего присутствия, отправил в суд устаревший адрес, хотя я его актуализировал!, чтобы повестка ушла не туда.

Далее, я позвонил в ПриватБанк и мне предложили заплатить сумму долга, при этом мы договорились об списании штрафа.

Я в следующем месяце, до первого заседания суда! полностью закрыл кредитную карту, позвонил в банк и попросил чтобы мне списали штраф.
Банк создал заявку, через 10 дней, я перезваниваю у узнаю что есть решение по делу, штраф списан и я могу пользоваться картой.

На следующий день перевожу туда денежку и в этот же момент ПриватБанк списывает с меня сумму штрафа!
Звоню в банк, мне говорят что создают новую заявку и рассмотр XXXXX ДО 45 ДНЕЙ!!!
Как так? Это же обман чистой воды!

Сегодня обратно приходит сообщение о реструктуризации с просьбой уплатить 0.01??? Какой реструктуризации? Я же полностью все оплатил… Написал в чат и мне обратно создали заявку…

Звоню в ПриватБанк, но мне уже не отвечает оператор, ВОЗМОЖНО ЗАБЛОКИРОВАЛИ, а тупо посылает в чат!

Надеюсь мой отзыв будет полезным, тем у кого есть проблемма с задолженностью перед ПриватБанком!
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2023, 17:30
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Полезный комментарий
vipmaster77 19 квітня 2023, 17:17
На следующий день банк вернул штраф, дал разьяснение по поводу рекструктуризации с 0.01 — это внутренняя процедура и гарантировал что просит суд оставить дело без рассмотрения по тому что я выполнил все обязательства перед банком.

В данный момент у меня нету претензий к банку, все мои просьбы выполнены.

Спасибо за быстрое рассмотрение и решение возникшей проблеммы!
Проблема вирішена
ljubovvasulivna 18 квітня 2023, 11:35
Мій чоловік отримує пенсію в іншому банку. Та строк дії його пенсійної карти вичерпався, тож нову карту вирішили оформити в ПриватБанку. По стану здоров’я чоловік не може сам прийти у відділення, тому була оформлена довіреність на мене, його дружину спеціально для вибрання карти. Довіреність офіційно завірена нотаріусом, з усіма необхідними підписами і печатками. Але працівник банку навідріз відмовився оформляти карту, вимагаючи його особистої присутності! Подзвонила на гарячу лінію приват, оператор підтвердив, що за довіреністю я можу вибрати карту для чоловіка. Ганьба працівнику, який так ганяє пенсіонерів!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2023, 13:24
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
yara37 17 квітня 2023, 18:54
Відділення за адресою: Полтава, вул. Шевченка, 62
Сьогодні 17.04.23 р. близько 17.04.2023 р. мій чоловік хотів зняти 2000 грн з мого рахунку в приватбанку в банкоматі приватбанку CAPL9258, було дві спроби, обидві виявилися невдалими, банкомат готівку не видав, а з карти списав кошти в розмірі 2002 грн. Я зателефонувала на номер 3700, створили заявку на повернення коштів 26674848 і сказали чекати 14 днів. Чому я повинна страждати 14 днів, адже кошти потрібні на лікування. Зараз збираю всі необхідні документи та буду звертатися до поліції та суду.

Дуже радже не користуватися полугами Приватбанку, ні картками, ні банкоматами, адже такі випадки непоодинокі, а истематичні. Я не впевнена що кошти взагалі повернуть.
Що ви порадите? Як поводитися в такій ситуації? Які шанси вигррати суд? Де тепер взяти кошти, адже як я і говорила кошти потрібні на лікування, похід до стоматолога.
За два дні до цього в Кременчці жінці, яка знімала кошти переді мною, також банкомат приватбанку з \їхньої ж карти готівку не видав, а кошти списав. Такщо думайте перед тим як коритуватися послгами Приватбанку.
Чому Приватбанк нараховує відсотки по кредиту, а не платить компенсації клієнтам за затримку їхніх коштів? Чому потрібно чекати аж 14!!! Днів? Що робити в такий час коли останні кошти забрали. Такщо ніхто не застрахований від цього. В мене ненмає лів щоб описати злість, відчай, біль, дуушевні страждання… ще раз повторюся, не користуйтеся будь якими послугами Приватбанку, якщо не хочите опинитися на моєму місці в такий складний час!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2023, 8:50
Вітаємо.
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути кошти.
NickT 17 квітня 2023, 17:10
!!! Будь ласка, відпишіться ті, у кого сталося щось подібне.

В 2021 році між мною та ПАТ КБ приватбанк було укладено договір іпотечного кредитування, що було включено до Програми Державної підтримки «Доступна іпотека 7%».
Рішення про видачу кредиту, про відповідність умовам програми було прийнято приватбанком. Окрім цього перевірку площі предмету іпотеки (квартири) та оцінку було проведено «незалежним» суб'єктом оціночної діяльності, акредитованим в ПАТ КБ приватбанк (тобто їхня людина) без виїзду на місце.
Отже представником ПАТ КБ приватбанк було озвучено, що немає потреби щось додатково перевіряти оскільки предмет іпотеки!!! повністю задовільняє умовам Порядку та Програми!!!
Майже рік ми сплачували кредит і все було добре. Ніяких затримок з нашого боку. Аж раптом банк надіслав дивне повідомлення про те, що у нас є заборгованість.
Виявилося, що наша квартира не відповідає умовам участі в програмі, бо площа більша на 1,7 кв.м. і наш кредит виключили з програми.
І фонду, і банку в цьому випадку плювати, що рішення про кредит приймали не ми, а вони. Що вони навіть не перевіряли дійсну площу квартири, бо їх «незалежний» експерт керується папірцями і отримує гроші не за експертизу квартири, а за копіювання даних з одного папірця в інший.
Тобто Фонд, який включив наш кредит в програму «Доступна іпотека 7%» вирішив виключити наш кредит з програми і винними залишились не співробітники банку, які погодили і надали цей кредит, а ми, які надали абсолютно всі документи, всі довідки та заяви (всі ці документи є в наявності). Чому кінцева відповідальність лежить не на фінансовій установі, яка видала кредит з включенням до програми «Доступна іпотека», а на нас, простих людях, лікарях, які збирали кошти усе життя, щоб нарешті купити квартиру?
Окрім величезного боргу, який приватбанк тепер самостійно списує з мого рахунку щомісяця (бо фонд забрав у них компенсацію майже через рік після того, як кредит було видано) є ще інші дивні борги:
приватбанк повідомляє про необхідність відшкодувати Банку витрати по сплаті податків до бюджету, що були сплачені Банком при поверненні Фонду Розвитку Підприємництва суми 35 тис грн. неправомірно отриманої підтримки, компенсованої Фондом.
Уявляєте? Це ми отримали неправомірну вигоду! Це саме ми, а не банк собі видали кредит, включили його в програму «Доступна іпотека» і забрали собі на рахунок 35 тис.грн.
Ми б не брали цей кредит в приватбанку, якби приватбанк прийняв рішення, що квартира не відповідає вимогам. Але вони вирішили, що відповідає! НЕ МИ!
!!! Будь ласка, відпишіться ті, у кого сталося щось подібне. Давайте будемо боротися з приватбанком, з цими шахраями, які наживаються на простих людях і не несуть жодної відповідальності за свої помилки.
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2023, 18:59
Добрий вечір!
На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ідентифікувати вас та перевірити інформацію за ситуацією. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти.
MaxTirpiz 17 квітня 2023, 8:45
Поповнював через термінал Привату картку іншого банку по номеру. Під час поповнення — помилка, ваша операція не може бути виконана. 1000 грн термінал звістно не повернув і чек не надав. Через півгодини дзвонить робот з номеру 056: чи успішною була операція? Ні не успішною. Далі дзвонить оператор (живий): я вас розумію, неприємна ситуація, бла бла бла. Питаю: як мені повернути мої гроші? Відповідь: йдіть до відділення, пишіть заяву, відкривайте карту, на карту вам повернуть гроші. Дякую, дуже дякую, але я карту у Приваті не збираюсь відкривати, є давній негативний досвід по Привату (знаю їхні фокуси з картами, відкрити просто а закрити — не дуже, бо миттєво виникне якась давня неіснуюча комісія, яку Приват вимагатиме заплатити). Іншіх альтернативних варіантів повернути СВОЇ кошти, які вкрав Приват НЕ ІСНУЄ. «Вибачте, нічим не можемо допомогти, відкривайте карту Привату». Дякую. веселих свят, пі…пі…пі…3,14.(ненормативна лексика…)
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2023, 10:12
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу. Повернення коштів в такій ситуації здійснюється саме на картку ПриватБанку для того, щоб ми могли впевнитись, що гроші повернуться саме тому, хто вносив їх в термінал. Відкриття картки не займає багато часу і є безкоштовним. Закриття картки, якщо ви не захочете нею користуватись в подальшому, можливе в пару кліків черех особистий кабінет Приват24.
Проблема вирішена
Savchenko789 16 квітня 2023, 17:54
12.04 на картку приватбанку було зарахування заробітної плати в розмірі 6 тисяч. 13.04 без моєї участі були списані кошти 4700 третьою особою. Я не отримувала код підтвердження про списання. Звернувшись до банку я отримала відповідь, що вони не повернуть кошти у рамках правил платіжної системи. А де були правила коли списали гроші без відома власника картки? Порадили перевипустити картку і звертатися до поліції. Картку оформлять для того, щоб зняли слідуючу зарплату? Яка поліція поверне мені кошти, щоб заплатити комунальні платежі. Свої дані третій особі не передавала. Для чого служба безпеки банку.
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2023, 10:22
Добрий день!
Шкодуємо, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією. Оплата з картки через сторонній сайт/сервіс можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки, що вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику.
За правилами міжнародної платіжної системи, операції проведені з додатковим підтвердженням за допомогою (3D Secure) підтвердження кодом з смс або пуш повідомлення в мобільному додатку не підлягають оскарженню, як шахрайські. Підтвердження оплати за допомогою 3D Secure вимагає наявності доступу до фінансового номеру клієнта, що не виключає необхідність перед тим ввести дані картки для оплати. Радимо перевірити чи ніхто з третіх осіб не має доступу до ваших карток та телефону.
Проблема вирішена
Микола Крючков 15 квітня 2023, 16:15
Моїй матері заблокували кредитну картку. Я вирішив розібратися в причинах. Зв’язався з оператором онлайн чату. Мені написали шаблонну відповідь: «Що за карткою були тривалі прострочення і щоб далі користуватися карткою, потрібно погасити заборгованість». Я попросив вказати дати прострочення, суми, період і яку суму потрібно погасити. Після конкретного запитання, мені відповіли, що заблокували картку, через те, що вона ТРИВАЛИЙ ЧАС ПОВНІСТЮ НЕ ПОГАШАЛАСЯ. Тобто, не було прострочень, вчасно вносили всі платежі, але банк вирішив допомогти в такий важкий час онкохворій пенсіонерці і заблокувати кредитну картку. СПАСИБІ Тобі, приват банк.
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2023, 17:43
Вітаємо. Нам шкода, що наразі вашій матері недоступні кредитні кошти.
На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити подібне обмеження. При прийнятті банком рішення про його скасування, мати будете додатково сповіщена по SMS.

***

pavlikyuriy 14 квітня 2023, 17:45
Ситуація наступна.
Знайомий попросив оплатити за нього податок та ЄСВ так як він закордоном і немає змоги оплатити особисто.
Я не являють клієнтом ПриватБанка і вони відмовлялись приймати в мене платежі. Але знайомий клієнт ПриватБанка тому платежі прийняли з набутими «пиками».
Виявляється якщо ти не клієнт цього допотопного ПриватБанка в тебе немає жодних прав — ти ніхто. Якщо в тебе немає карти ПриватБанка або ти не клієнт ПриватБанка в тебе не приймають платежі.
Ау — хто Вам дав право ділити людей на своїх та чужих?
Але на цьому пригоди не закінчились …
Вони 6 разів телефонували мені щоб «впарити» свою допотопну карту ПриватБанка яку я не маю бажання отримувати і нікому не раджу цього робити.
Висновок.
ПриватБанка — це ДНО!!!
Не користуйтесь послугами ПриватБанка.
Не ходіть до них та не залишайте там свої кошти
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2023, 18:52
Вітаємо.
Ідентифікація клієнтів за касовими операціями (в національній та іноземній валюті) на суму рівну і вище 5 000 грн проводиться на підставі Закону України 361 «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», яким встановлюються вимоги щодо супроводження прибуткових операцій готівкою від 5 000 грн інформацією про платника та отримувача. Для цього не обов'язково мати картку, та необхідно бути ідентифікованим в банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вадим Чунжин 14 квітня 2023, 16:44
Найбільш показова і гучна справа — історія моєї клієнтки, 86-річної українки, видатного медика, Зої Пивоварової (01.06.1937 року народження, судова справа 757/13397/20), яка в дитинстві пережила фашистську окупацію, і яка вже сьомий (!) рік (на момент квітня 2023) не може повернути свій депозит. Про це та інші зловживання ми будемо говорити на Прес-брифінгу для вітчизняних ЗМІ, що незабаром відбудеться у Києві
В той час, як жінка важко хворіє і гроші прямо зараз потрібні їй на лікування, «ПриватБанк», без її відома, в порушення закону, «передає» її депозит якійсь фінансовій структурі без ліцензії. Що фактично означає пограбування і відмову у поверненні депозиту, бо ніхто ці гроші не збирається їй віддавати. Такі дії мають ознаки корупції, а про грубе порушення Конституції України годі вже й казати.
Наразі «ПриватБанк» стверджує, що він самовільно, без згоди власника грошей, перерахував депозитні гроші клієнтки невідомій фінансовій компанії, у якої до того ж була анульована ліцензія!!!
При цьому, судячи з позиції та відповідей юрвідділу, «ПриватБанк» вважає, що такі дії з клієнтськими грошима для них є нормою!
Судячи з тих фактів, які є по цій справі, тут явні ознаки шахрайство, зловживання службовим становищем та злочинна змова топ-менеджменту банку. А ще — приклад для інших банків, які можуть побачити, що за неповернення депозиту клієнту їм нічого не буде. І це може розвалити банківську систему в Україні, що під час військового стану можна розцінювати як державну зраду і саботаж.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2023, 18:50
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ви завжди можете направити офіційний запит в банк на адресу для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.
Проблема вирішена
Delphi 14 квітня 2023, 14:40
Замовив на видачу 2400$ у відділенні ПБ м.Кременчук, проспект Лесі Українки 142. По звичці пішов в касу для операцій вище 50000грн. Касир відмовила у видачі і відправила у загальну чергу. А там черга на комуналку та зняття з карток в 20 людей, яких представник банку може обслуговувати через термінал.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2023, 16:10
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
ihor2023 14 квітня 2023, 9:27
Постійно приймаю вже декілька років свіфт платежі кожен місяц за свої IT послуги від одного і тогож відправника. Я IT підприємєць вже багато років, моя сфера діяльності абсолютно прозора, великих коштів в мене немає, абсолютно стандартні невеликі платежі.
Банк відправника знаходиться у сполученних штатах америки. Але приватбанк вирішив заблокувати останній платіж, без будьякої нотифікації до мене чи до відправника, я просто чекав платіж більше тижня, та вирішив звернутись у підтримку, и там мені повідомили фінмониторінг приватбанку заблокував платіж. Просять паспорт відправника, він звісно мені ні яких паспортів не надаст. Ніхто не может мені чітко сказати що сталося, у чому проблема. Коли грощі будуть розблокованні?
Ніхто мені нічого не каже, що з відправником, и що з ним може бути не так у ЗША?
Прошу розібратись у цієї ситуаціі.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2023, 10:27
Добрий день!
Банк є суб'єктом первинного фінансового моніторингу і зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Це ж стосується отримання грошових переказів. Банк неухильно дотримується вимог законодавства та регулятора, відповідно до яких і здійснює фінансовий моніторинг. Для отримання переказу необхідно надати один з перелічених вам документів. Відправник може повернути цей переказ.
Проблема вирішена
Julija787 14 квітня 2023, 2:32
Буквально час назад, случайно, так как ночь, заметила уведомление от приват24 о списании 3.0 USD на благотворительнось, при этом никаких действий я не делала.Получатель церковь лютеранская…
Что это??? Как? Без моего ведома, без подтвержения, без вообще ничего, еще и ночью.Чат не отвечает, карту заблокировала в приложении.Ожидаю от ПриватБанка обьяснений и возврата средств.Я и так в декрете, еще и последнее забирают:(
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2023, 10:38
Вітаємо!
Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Оплата в наземних торгових точках проводиться з присутністю картки або безконтактно через телефон з прив'язаною до гаманця карткою, що також вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику. Виходячи з описаної вами ситуації, дані до рук шахраїв могли потрапити саме через фішинговий сайт.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. Щоб таких ситуацій не ставалось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олена Бойченко 13 квітня 2023, 19:25
Добрий день, я хочу залишити відгук від імені свого знайомого, який знаходиться на непідконтрольній Україні території, тобто в окупації. Сталося так, що ця людина, яка отримувала пенсію через ПриватБанк з 2018 року, з березня 2023 р. стала її отримувати не в повному обсязі. На своє звернення до працівників Приватбанку (в режимі онлайн) отримала відповідь, що гроші знімаються згідно договору поруки за іншого кредитора. Але мій знайомий ніякого договору не підписував та відповідного рішення суду по цій справі не було У мене просто не вкладається в голові, як можна ошукувати людей, які знаходяться у такій біді — під тиском війни та без захисту держави. Сподіваюсь на ваше розуміння та вирішення даної проблеми на користь громадянина України та вашого клієнта банку.
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2023, 20:13
Добрий вечір!
Зважаючи на те, що мова йде про картку іншого клієнта, із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію персонального характеру у даному відгуці за зверненням третіх осіб. В підтримці наші колеги можуть ідентифікувати власника картки при його зверненні, щоб надати йому консультацію. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в приватних повідомленнях.
Проблема вирішена
Mino 13 квітня 2023, 18:46
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 38
Сьогодні в одному з відділень Вашого банку в місті Запоріжжя, одна з операторів, яка нібито має допомагати у вирішення питань, на проблеми з входом до мобільного застосунку Приват24 у пенсіонерів, які залишилися на окупованій території і не мають змоги подзвонити до підтримки банку чи потрапити самостійно у відділення. Відповіддю на вирішення цієї проблеми було «Якщо вирішили залишитися на росіі (Саме росіі а не окупованої України), то нехай беруть російську карту та отримують російську пенсію». Думаю що це дуже некоректна поведінка не те що співробітника банку, а і людини.
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2023, 19:55
Добрий вечір!
Ми приносимо свої вибачення за дану ситуацію та за слова співробітника відділення. Будемо дуже вдячні, якщо надасте зворотній зв'язок в приватних повідомленнях, де ми звернулись до вас і запросили деяку додаткову інформацію, що дасть нам змогу провести перевірку за ситуацією.
Dana1234567 13 квітня 2023, 14:31
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 37
Сьогодні 13.04 витратили люди більше 3 годин, щоб отримати гроші чи оплатити в відділенні Приват банку по адресі вул. Руська 37. Працювала 1 каса. Невиховані фахівці.
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2023, 15:29
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
Також зазначимо, що за допомогою віддалених каналів, як то Приват24, ТСО чи банкомати є можливість провести велику кількість операцій, щоб не витрачати час на візит до відділення.
Проблема вирішена
UAF 13 квітня 2023, 14:26
Не дают снять деньги с депозита ссылаясь на штрафной счёт, который оплачен уже как 3 дня назад, каждый день создают заявки и ждите ждите ждите ну ещё чуть чуть… Обычная шарашкина контора. Крайне некомпетентные сотрудники что в КЦ что в отделениях. Сказали что можно снять деньги в отделении штраф из них вычтут, по итогу просидел два часа в отделении создали заявку и сказали завтра все будет ок приезжать больше не нужно, в итоге позвонили на следующий день и сказали вам нужно в отделение (а мне на секундочку пришлось искать машину и ехать в отделение с позиций, каждый день меня никто отпускать не будет). Создаётся впечатление что просто умышленно затягивают.
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2023, 15:23
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Наразі питання вже в роботі у профільних фахівців. Наші колеги зв'яжуться з вами за резульатом його вирішення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
accipiter 13 квітня 2023, 13:29
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Висоцького, 2
мені ваша відповідь нагадує приказку *що на городі бузина, а в Києві дядько* бо я вас не запитував про пільговий період, а запитував про примусове списання коштів з мого рахунку. Мене цікавить коли почалося примусове списання коштів (число, місяць, рік приняття цього рішення банком). мені таких змін ніхто з банку не надсилав ні письмово ні СМС повідомленням. я з державним Приватбанком після 2016 року ніяких угод не підписував. 05,04,2023р я добровільно заднім числом попросив *Заяву про прєднання до Умов та Правил надання банківських послуг*де і побачив п. 9.4 який і є узаконаним грабежем з боку банка. Так як я підписав *Заяву про приєднання…* пізніше ніж банк зробив відрахування з мого рахунку, а закони як правило не мають зворотної чинності.Мої щомісячні платежі і так покривають всі витрати банку за надання кредитних коштів. До 2016 року такого списання ніколи не було, то чому державний банк так зневажливо ставиться до свїх сумлінних клієнтів.
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2023, 14:43
Добрий день!
Дозвольте звернути вашу увагу, що за тарифами картки передбачена можливість користуватись кредитними коштами і не платити відсотків за користування ними. Це називається пільговий період. Щоб карта не виходила з пільги достатньо до 25-го числа поточного місяця внести на неї суму трат за попередній місяць, яка відображається в Приват24.
Внесення мінімального платежу дає змогу проводити погашення не порушуючи кредитні зобов'язання перед банком і не виходити на прострочення, умовами договору при цьому передбачено нарахування відсотків за користування кредитним лімітом.
Стаючи клієнтом банку чи при оформленні картки клієнт підписує анкету-заяву про приєднання до умов та правил надання банківських послуг. Умови та правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.
Обслуговування клієнта відбувається відповідно до актуальних умов та правил надання банківських послуг, що розміщені у відкритому доступі на сайті банку https://privatbank.ua/terms. На сторінці з умовами та правилами надання банківських послуг є архів попередніх версій договору з яким ви можете ознайомитись і переглянути умови і відсоткові ставки по картці Універсальна, які діяли в той чи інший момент часу.
В пункті 1.1.5. про зміну та доповнення умов та правил надання банківських послуг зазначено:
п.п. 1.1.5.1. Зміни та доповнення до цього Договору вносяться Банком в односторонньому порядку у випадках, не заборонених чинним законодавством України, шляхом його розміщення на цьому сайті у новій редакції.
п.п. 1.1.5.2. Продовження користування Клієнтом послугами Банку після дати публікації на цьому сайті Умов та Правил надання банківських послуг у новій редакції є фактом надання Клієнтом згоди на зміни та доповнення до Договору та їх погодженням шляхом мовчазної згоди.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.2 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝