Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
1000Euro 7 жовтня 2024, 2:08
08.08.2024 під час тимчасового перебування за кордоном, мною було проведено спробу зняття особистих коштів з валютної картки ****5998 в сумі 1 000 євро. Кошти не були видані банкоматом, але списані з рахунку вся сума та комісія за зняття коштів. Відразу зателефонував на гарячу лінію Приватбанк та створено заявку 3102316 від 08.08.2024 на повернення коштів та оператором було повідомлено, що кошти будуть повернуті протягом 11 днів.

Після того як минули 11 днів, кошти не повернулись, а оператори гарячої лінії стали говорити про повернення коштів протягом 15 днів. Після того як минуло 15 днів і кошти не повернулись, оператори стали говорити про строки повернення коштів протягом 45−120 днів.

Дану заявку було прийнято в роботу лише 24.08.2024 (на 17 день з дня отримання заявки та багаточисельних звернень на гарячу лінію).

Після таких обурливих дій з боку Приватбанку, мною було подано скаргу на ПриватБанк до національного банку України, як до органу, що здійснює державне регулювання банку з метою повернення моїх коштів.

Після цього Приватбанк заблокував мені можливість телефонувати на гарячу лінію банку. При дзвінках з іншого номеру телефону оператори повідомляли, що жодних обмежень з боку банку до мого облікового запису немає та після чисельних звернень (більше 5 звернень з іншого номеру телефону та 4-годинного спілкування з 5-ма операторами в чаті онлайн-допомоги) можливість здійснювати дзвінки на гарячу лінію відновили. Розглядаю цей факт як спробу помсти працівників Приватбанку за подану скаргу до НБУ.

28.08.2024 від банку, якому належить банкомат в якому була спроба зняття коштів, надійшла офіційна відповідь, що кошти надлишкові кошти в сумі 1000 євро були вилучені з банкомату, інформації від жодного банку на повернення коштів не надходило і ця сума була повернена в міжнародну платіжну систему.

На мої чисельні запити щодо надання інформації: що було зроблено працівниками банку для повернення моїх коштів та чи був відправлений запит на повернення коштів до міжнародної платіжної системи, а якщо такий запит був відправлений, то — коли, — я інформації до сьогоднішнього дня не отримав. Відповідь на ці питання була, що Приватбанку потрібно більше часу для опрацювання мого запиту. Така відповідь отримана через 2 тижні після запиту: «що вже зроблено і чи подано запит до міжнародної платіжної системи на повернення коштів!?» При цьому статус заявки щодо надання інформації чи надано запит приватбанком до міжнародної платіжної системи на повернення коштів, відображається як «закрито». Цей факт є фактом обману клієнта та ухилення від надання відповіді.

До сьогоднішнього дня (07.10.2024 — 61й день від дня коли кошти було знято з рахунку), ні кошти які я намагався зняти в банкоматі, ні комісія банку з невиконану оперцію, ні дій Приватбанку щодо врегулювання цієї ситуації — нічого немає.

Чомусь комісію за невиконанні послуги Приватбанк стягує миттєво, а повертати мої особисті гроші — не хоче.

Прошу та вимагаю негайно повернути мої кошти!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 жовтня 2024, 9:38
Вітаємо.
Просимо звернути увагу, що процедура регламентована не банком, а Міжнародною Платіжною Системою (IPS). В даному випадку терміни надаються сторонам для можливості підготовки документації та надсилання претензії, а також відповіді на неї.

Зі свого боку ми підготували запит і відправили його на розгляд. Ми, як банк-емітент Вашої картки (банк, що випустив картку) виступаємо в ролі заявника і докладаємо максимум зусиль для того, щоб оскаржити транзакцію і виграти справу.

Якщо виникає складність при звернені на гарчу лінію, рекомендуємо звертатись у мобільному застосунку Приват24 або на офіційному сайті банку pb.ua/chat.
StopPrivat 7 жовтня 2024, 0:29
8 лет был фоповский счет в этом банке, деньги заходили в основном от новопей и иногда люди платили напрямую по iban. В один прекрасный момент заблокировали счета фопа и личные без обьяснения причин. Менеджер в отделении говорит- звоните на горячую линию, на горячей линии посылаю к менеджеру. Так причину блокировки установить не удалось. Ну ладно более-менее адекватных банков много, перешел в другой. Но тут ожидает еще одна подляна от привата — теперь клиентам привата невозможно заплатить на прямую по реквизитам на мой счет — приват блокирует платежи на мой фоп. Так вот вопрос — согласно какой норме законодательства вы запрещаете людям пользоваться своими средствами? Почему люди не могут тратить свои деньги по своему усмотрению и оплачивать то что им нужно? Если будете овечать на мое сообщение — процитируйте норму закона в котором написано что нужно блокировать переводы на счета закрытые в вашем банке, просто набор слов от вас меня не интнресует.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 жовтня 2024, 9:24
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене.
Для зарахування коштів від інших користувачів на інший рахунок, рекомендуємо використовувати канали поповнення банку, в якому він відкритий.
Igor Kardava 5 жовтня 2024, 17:18
28.08.2024 года посетил отделение банка для открытия счетов в гривне и долларах предоставив загранпаспорт другого государства посвидку на постийное проживание на территории Украины индефикационный код Украины мне открыли счета. Спустя неделю приходит сообщение в приложении что я сменил резиденство и мои счета будут заблокированы. Сразу после чего позвонил я на горячую линию 3700 и говорю я вам предоставил все документы и предоставлял документы как резидент Украины, а они мне вы являетесь гражданином другой страны. Задаю вопрос, а знают ли что такое резидент и что такое гражданин на что слышу в ответ резидент это та особа у которой паспорт Украины. Говорю вы не совсем правы они просто бросают трубку и блокируют дозвон до оператора через приложение общаюсь с одним оператором потом подключается второй потом третий и каждому надо одно и тоже объяснять и в итоге и тебя делают идиотом и так же блокируют общение с оператором в приложении. После всего этого иду в отделение задаю вопрос как так предоставлял я вам все документы документы мои не изменились почему вы записали меня как не резидента Украины там отвечают что они зарегистрировали меня как резидент, а почему так произошло не знают написали на главный офис банка заявка закрыта блокировка не снята счетов и крайнего нет не кого, а клиент то есть я должен бегать по их отделениям и каждую неделю обновлять данные которые у меня имеются в посвидке до 45 лет, а загранпаспорт до 2028 года действителен и сами мои документы без моего участия не изменяется, а у банка получается что сами меняются
Приватбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2024, 19:07
Вітаємо.
За Вашим зверненням була перевірена інформація. Повідомляємо, що зміна резидентності (країни постійного проживання) відбулася на підставі наданих Вами документів під час останньої актуалізації даних. Відповідно до вимог НБУ Ви маєте відкрити нові поточні/карткові рахунки вже в новому статусі резидентства. Наявні рахунки має бути закрито. Якщо є залишки на рахунках, їх необхідно перевести на відкриті Вами нові рахунки. Офіційна відповідь від банку буде сформована та надана Вам у термін передбачений згідно із Законом «Про звернення громадян».
Soloma88agnr 4 жовтня 2024, 22:25
Без мого відома забрали 1500 гривень з моєї карти, оформлено на військовослужбовця (79 ОДШБ), на мої дзвоники та звернення не має ніякого реагування!!! На мої подальші дзвоники і звернення не реагують!!!
Приватбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2024, 9:32
Вітаємо.
Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
mpv 3 жовтня 2024, 20:23
Користуюся послугами банку «ПриватБанк» більше 20 років. Від мене особисто, як клієнта банку, тільки позитивні відгуки!
Отже, це по перше — високий рівень обслуговування, також треба відзначити високий професіоналізм та доброзичливість співробітників банку. Наприклад, при спілкуванні з операторами завжди отримую оперативну допомогу.
По друге — це зручність користування послугами. Не можу не згадати про мобільний додаток Приват24 за його зручність та функціональність. Це дозволяє мені легко керувати рахунками, здійснювати платежі та отримувати консультації онлайн.
По третє ПриватБанк активно підтримує український бізнес, надаючи кредити та інші фінансові послуги. Неодноразово брав мікрокредит на потреби власного бізнесу.
Відповідальність та надійність: відомо, що ПриватБанк є одним із найбільших платників податків в Україні та відповідальним роботодавцем, що також позитивно впливає на його репутацію.
Отже, я впевнений, що ПриватБанк і надалі демонструватиме високий рівень обслуговування та зручність користування своїми послугами. Я дуже задоволений співпрацею з цим банком і рекомендую його всім. Бажаю ПриватБанку подальшого процвітання, розвитку, успіхів у всіх починаннях та нових здобутків!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 жовтня 2024, 9:30
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
сергей батанов 3 жовтня 2024, 17:33
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Шкільна, 30
Я, Батанова Олена Володимирiвна оформила страхове вiдшкодування по нещасному випадку у страховiй компанii ТДВ СК «КРЕДО» через Приват банк та 27.09.2024року надала до Приват банку пакет документiв: Свiдоцтво про право на спадщину за заповiтом на ½ страховоi виплати за Договором №ZPNONS-168RBJ9 вiд 27,09,2016року, а саме працiвники Приват банку оформили Заявку на виплату по страховому случаю, оформили карту для виплат.
На 03.10.2024р до страховiй компанii ТДВ СК «КРЕДО» заявка на виплату не надходила, про що повiдомив iх оператор, пройшло 5 днiв???
03.10.2024року мною знов подана заявка на виплату через оператора Приват банку за адресою м. Запорiжжя вул.Шкiльна ,30, я провела бiльше часу у вiддiленнi.а ми знаходимося у Запорiжжi.
Питання, до яких пiр система Приват банку буде знущатися та доводити клiентiв до нервового зриву, куди дiваються оформленнi заявки, навiщо моб. зв’язок, якщо ваша Яна невзмзi вирiшувати питання, коли припиняться цi знущання???
Очикую вiдповiдь на моi питання,
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 3 жовтня 2024, 18:15
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
RussellUA 2 жовтня 2024, 5:29
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Грушевського, 61
В п’ятницю переказав кошти з монобанк в ПриватБанк, після закінчення депозиту. Ще в п’ятницю, я надав усі документи включаючи договір та виписку за депозитом і консультант в приват24 передав в обробку надані документи. В понеділок написав у підтримку в приват24 і там сказали, що документи не пройшли перевірку, бо тільки надано договір і треба виписку з депозиту але ж я надавав усе в п’ятницю — відповів я консультанту і вказав скріншот переписки. Надав я ще раз виписку в понеділок. На наступний день у вівторок мені дзвонить Тетяна з відділення в Ужгороді і каже, що їй треба виписку з картки в монобанк з якої було оформлено вклад та відбулося списання коштів і щоб я доніс її у відділення. Прийшовши до відділення, я просидів чекаючи свою чергу десь хвилин 10−15 після чого надав їй виписку, яку просила і потім вона почала просити інші документи. Ви нормальні взагалі? Ми з нею сиділи там, вона переписувалася з кимось, потім по телефону розмовляла, просила від мене інші підтверджуючі документи і.т.д., ще й потрібно було на кожній копії поставити підпис, написати «копія вірна», потратити купу часу і саме головне, що кошти висіли у них з п’ятниці по вівторок і це коли в понеділок вже був кінець місяця, що призвело до того, що я не зміг зробити деякі свої операції з коштами. Цілий день в понеділок і до обіду вівторка курс долара був 41.45 у відділенні каси банку, коли ми розібралися і кошти надійшли курс піднявся до 41.50 і я поніс збитки заплативши за долар більше. Ще один раз на місяць, можна відкрити депозит, який конвертує гривню в долари США, що і хотів зробити в понеділок але ПриватБанк вирішив з мене познущатися і затримати мої кошти цим же зруйнувавши мої плани і цим же мені поніс збитки. Скажіть — ви там нормальні взагалі? В понеділок був цілий день робочий. Ви могли повідомити мене про те, що потрібно донести і куди звернутися, щоб розібратися, ще в понеділок, чому ви зробили це у вівторок? З п’ятниці по вівторок мої заощадження не працювали на мене, а в понеділок я не зміг зробити деякі операції заплановані заздалегідь із за вашої некомпетентності. Консультанти у вас жахливі і працюють неналежним чином. Із за них я втратив купу часу, нерви і можливість запустити заощадження в хід ще в понеділок, хоча я думаю, якби все правильно було зроблено в п’ятницю, то ще в п’ятницю або в суботу вранці, я б отримав свої кошти, але некомпетентність ваших консультантів затримала переказ коштів до вівторка. ПриватБанк — це одне розчарування. Депозити ніякі, як в гривні так і в іноземній валюті. Деякі банки пропонують до 3% річних на депозитах в доларах, в Приватбанку 0.01% але в цілях здихатися гривні, як скоріше, я відкриваю раз на місяць депозит, який конвертує гривні в долари США і паралельно здійсню обмін в касі банку, оскільки в бюджеті на 2025 рік долар закладений по 45 гривень, а з початку 2024 року гривня дуже знецінилася, отже скоро новий рік і долар піде в гору. На овдп чи на депозитах, не вигідно вже тримати свої заощадження, а ставити свої кошти на середньострокові овдп, я вже не хочу з власного досвіду. Вже раз відкрив рахунок у овдп під 12% в грудні 2021 року з погашенням в травні 2024 року і це була моя велика помилка, бо коли почалася війна, овдп знецінилося і відсотки за новими угодами підняли, а в мене увесь час були 12% і це при тому, що в нових угодах було 21%. Тому якщо і ризикувати вкладати кошти в овдп, то тільки на короткий термін до пів року, не більше. А депозити це взагалі ні про що особливо в Приватбанку під 11% на термін 4−5 місяців. ПриватБанк — робимо так, щоб ви розчарувались.
Приватбанк
Відповідь банку
2 жовтня 2024, 9:31
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
alians72 1 жовтня 2024, 15:00
Являюсь клиентом банка более 10 лет.Имея кредитный лимит закрыл до 25 числа чтоб не платить % но банк все равно второй месяц считает %. Раньше такого некогда не было. Решение вопроса закрыл все счета и попрощался с банком.
Приватбанк
Відповідь банку
1 жовтня 2024, 17:18
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
chevap38 30 вересня 2024, 21:34
Відділення за адресою: Ужгород, пл. Шандора Петефі, 17
Я себе хочу оформить Премиум карту Приватбанка, имея в приватбанке карточку для выплат, я 10 раз оформлял заявку на сайте приватбанке на оформление карты, но увы мне так ни разу не позвонили, а обращая к поддержке приватбанка, оформили заявку сказали мол позвоним 30.09 с 12 до 15, и увы досих пор не перезвонили. с таким отношением к клиенту мне не каждый хочет делать премиум карту. позор и стыд
Приватбанк
Відповідь банку
1 жовтня 2024, 8:56
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
leol 30 вересня 2024, 20:37
В вересні 2021 року придбали авто в лізинг в Приватбанку.
Платили справно, навіть трішки раніше все закрили.
Дійшло діло до переоформлення — отримали всі документи, з «боями» поставили на облік в ТЦК (авто на юридичній особі), а в Сервісному Центрі говорять, вибачте, «болт»). Приватбанк — в реєстрі боржників, переоформлення їх (Привату) майна не можливо!
В Запоріжжі «послали», в банку порадили шукати щастя в столиці, бо начебто є Сервісні Центри, які реєструють для Приватбанку. Навіть декілька адрес дали…
А далі ви розумієте… Звісно, скрізь посміялися і говорили про те, що це не можливо).
А «фінт» з адресами нагадав лохотрон двухтисячних, коли «агенція нерухомості» за немалі гроші давала адреси квартир, які начебто здаються)).
Шановні представники Приватбанку! Коли і яким чином буде вирішено питання? І, я так розумію, таких випадків по Україні тисячі…
Приватбанк
Відповідь банку
1 жовтня 2024, 8:45
Вітаємо.
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом.
Вiкторія Філіппович 30 вересня 2024, 19:07
Відділення за адресою: Київ, пр-т Академіка Палладіна, 22
Добрий день, товариство. Хочу залишити відгук про мою ну дуууже довгу співпрацю з Приватбанком — років 17 вже, мабуть. Зараз я перебуваю за кордоном. Закінчилась в мене карта для цільових виплат. І от скористалася я послугою доставки карти Приватбанку за кордон. Днів за 5 вже з під-дому телефонує кур'єр — привіз карту. Сьогодні теж випадок — необхідно було звернутися з певними питаннями до підтримки. Я не телефоную — пишу в чат. Секунди 2 — вже оператор Анастасія надає відповідь. Вичерпну, оперативну та коректну. З повною відповідальністю ставлю 5 зірок з 5 Приватбанку і дякую всій команді за працю. Ви реально Топ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 30 вересня 2024, 19:36
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
MykolaA 30 вересня 2024, 15:50
Без моєї участі відбулися такі дії з моєю пенсією:
1. Вереснева пенсія від ПФ зарахована на картку вчасно в повному обсязі.
2. Через п«ять днів повідомлення від ПБ: «стягнення за ВП». Пенсія зникла під нуль.
3. Ще через два дні повідомлення від ПБ: «Зарахування 13:19 Комісія 37.13UAH».
Коментар від відправника:Suma borhu, pomylkovo abo nadmirno stiahnuta.
Тобто, пенсія за вересень повернулася, але стала меншою на 37.13 грн.
Висновок: Приват Банк співпрацює з шахраями та збільшує свої прибутки ганебними методами.
Звичайно, за такою незначною сумою до суду не підеш. Банк на це розраховує.
Але розголосу це має набути.
Будьте пильними. Не потурайте шахраям.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 30 вересня 2024, 17:13
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
Полезный комментарий
MykolaA 2 жовтня 2024, 14:44
Повідомлення для платних та безоплатних порадників-коментаторів:
Сьогодні отримав від ПБ повідомлення:
37.13UAH Зарахування на карту/рахунок 12:31 Бал. 37.13UAH
Зайшла комісія. Пенсію повернули в повному обсязі.
Щиро дякую представнику ПриватБанку на цьому ресурсі.
Як казав класик: борітеся і …
Проблема вирішена
Alla22519732202 30 вересня 2024, 14:35
Я, Коробенко Алла Вячеславівна, являюсь клієнтом АТ «ПриватБанк» понад 20 років.
І за останній рік в мене вже другий раз шахрайськими діями знімають мої кошти.
26.09.2024р. з моїх карток в АТ «ПРИВАТБАНК» шахрайським способом вночі були зняті мої влісні грошові кошти. Карта для виплат 4731 2196 4043 6519 грошові кошти були зняті 26.09.2024р. о 22год.08хв. в сумі-3400,00грн, 26.09.2024р. о 22год.09хв. в сумі-1400,00грн, 27.09.2024р. о 00год.17хв. в сумі-2000,00грн, 27.09.2024р. о 01год.54хв. в сумі-1100,00грн.Загальна сума грошових коштів знятих з цієї картки — 7900,00грн. Карта «Універсальна» 5457 0825 0145 8504 грошові кошти були зняті 27.09.2024р. о 01год.51хв. в сумі-2000,00грн. 27.09.2024р. о 01год.51хв. в сумі-2000,00грн. 27.09.2024р. о 01год.52хв. в сумі-1300,00грн. сума знятих грошових коштів з цієї картки — 5300,00грн. Загальна сума знятих коштів з двох карт — 13200,00грн. Я паролів і данних картки нікому не передавала. Моєю карткою ніхто інший не користувався. За порсиланнями я не переходила. Прошу терміново вжити заходів і провести розслідування шахрайських дій і повернутимені грошові кошти в повному обсязі.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 30 вересня 2024, 15:57
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Полезный комментарий
SergeyNina 1 жовтня 2024, 1:15
В Приват 24. Делаете следующее. Устанавливаете лимит на оплату в интернете 1 цент или доллар или гривну. Запрет на оплату в интернете без подтверждения в приложении (не у всех есть) Все. Ничего не смогут снять.
helen1954 29 вересня 2024, 1:24
Пришлось поменять номер мобильного телефона, находясь за рубежом. Три раза — днем, вечером и ночью, пыталась связаться с оператором, ожидала соединения, в общей сложности, около полутора часов. Хотя говорится, что время ожидания — одна минута десять секунд. Так и не дождалась. Не могу зайти в Приват 24, посмотреть баланс, оплатить долг по кредитной карте. Считаю, что меня не соединяют умышленно. Только по какой причине? Вряд ли за такое количество времени не освободился ни один оператор.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 вересня 2024, 11:44
Вітаємо.
Підтвердити новий номер телефону та відновити доступ в Приват24 можливо при зверненні у підтримку банку, при цьому потрібно мати ідентифікуючий документ та доступ до камери.
Для вирішення цього питання рекомендуємо Вам перейти в чат з нами в мобільному додатку Приват24 або за посиланням pb.ua/chat.
Наші колеги вже чекають на Вас!
Христина Зелді 28 вересня 2024, 18:48
Розірвали відносини без пояснення причини. З оператором звязатись не можливо.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 вересня 2024, 11:28
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Toooooly20 28 вересня 2024, 2:03
Доброго вечора!
27.09.2024 о 22:46 отримаю дзвінок від оператора П Б Василя. Він повідомив, що я втратив гаманець з всіма документами (паспорт, права, банківські картки). Але в першу чергу я подумав, що це «розвідняк» від офіса, так як не помітив відсутність гаманця, та наговорив повишеним тоном неприємні слова.
Василь, перепрошую за це, неприємна ситуація вийшла.
Велике дякую оператору Василю, що не пропустив ситуацію мімо та не дивлячись на час — повідомив. Велике дякую!!! Велика повага до такого відношення!

Трішки юмора, $ з гаманця забрали, але хоч всі документи та картки на місті 😁😁

Подяку Василю Дмитровичу (табельний номер 292464) зафіксовано за номером № 167100076 через чат-бот при спілкуванні з Євгеном, котрий прийняв спокійно звернення, знайшов всю інформацію для ідентифікації оператора.
Приватбанк
Відповідь банку
28 вересня 2024, 10:05
Вітаємо.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу. Дякуємо, що знайшли час на відгук та поділилися з нами своєю думкою.
pvd2022 27 вересня 2024, 14:24
Вітаю ПБ -спіймав відмивальника коштів та фінансиста тероризму.Я пенсіонер ,інвалід третьої групи по зору, клієнт банку понад 20 років, отримую тільки пенсію та субсидію,і тут таке:
— Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» (далі-Банк) інформує, що як суб'єкт первинного
фінансового моніторингу на постійній основі здійснює заходи належної перевірки, визначені статтею 11 Закону
України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»
встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної
перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також
встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників / подання недостовірної
інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк.
— А тепер представте, скільки мороки це безглузде рішення принесло мені, якщо до райцентру, де найближчий банк, понад 80 км.
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2024, 15:24
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Екатерина Шевченко 27 вересня 2024, 14:17
Доброго дня! Хочу висловити щиру подяку відділенню ПриватБанку за адресою вул. Академіка Заболотного, 48а. Дякую за високий професіоналізм, знання своєї справи та людяне ставлення, яке є особливо цінним у наш час. Ви оперативно та ефективно вирішили моє питання, яке раніше не могли вирішити в іншому відділенні. Ваш підхід дійсно демонструє, що клієнт завжди на першому місці. Окрема подяка касиру Віолеті, яка не лише професійно виконує свої обов’язки, але й завжди зустрічає з посмішкою, створюючи приємну атмосферу. Такий підхід до роботи заслуговує на найвищу оцінку та вдячність!
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2024, 15:21
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Дякуємо, що ви з нами.
25.09.2024р. в 16:55 виникли складнощі з отриманням депозита в валюті.($).
Касове обслуговування не було виконано.
Це є порушенням надачі послуг згідно ліцензії.
Отримав обурення.
Кошти були: заказані, погоджені, доставлені.
Так, неможливо поводитись з клієнтами.
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2024, 9:20
Вітаємо.
Було проведено розбір Вашого зауваження з приводу обслуговування у відділенні ПриватБанку. Приносимо Вам щирі вибачення за інцидент, з яким Вам довелося зіштовхнутися. Ми вважаємо якісне обслуговування клієнтів своєю ключовою метою. Нами була проведена внутрішня перевірка, в ході якої проведена необхідна робота з персоналом. Хочемо зауважити, що Банк приймає і видає валюту, яка відповідає вимогам НБУ відповідно ознак зношеності (справжні банкноти іноземної валюти, які зберегли ознаки платіжності та не мають ознак значного зношення). Долари старого зразка є платіжними та знаходяться в обігу. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків. Ми докладемо всіх зусиль, щоб в подальшому співпраця з Банком залишала у Вас тільки позитивні враження.
Проблема вирішена
Nachtigall 26 вересня 2024, 19:25
Доброго!
Маю відкритий ФОП рахунок в Приваті більше року. Кожного місяця отримую на ФОП рахунок оплату в іноземній валюті від одного і того ж замовника. Сьогодні, очікуючи на оплату — отримав дзвінок від банку із словами «ми заблокували ваш платіж, увага, через букив RU в адресі».

Тобто, Приватбанку не сподобалась адреса замовника і вони вирішили, що платіж йде з рф.
SE1 1RUGB
Southwark St London

Нагадаю, що платежі від замовника із цією адресою приходять вже більше року. Підтримка пояснити не змогла, чому раніше платежі проходили, а зараз раптом ні. Тепер, щоб розблокувати платіж, банк вимагає документи у вільній формі про пояснення чому така адреса (?!), а також дані власників компанії, їхні частки у власності, дати народження і громадянство — мотивуючи, що це стандартна практика.

Буду змушений змінити банк, оскільки це якийсь цирк.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 вересня 2024, 20:37
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝