Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
rufelina 5 вересня 2023, 13:36
Я, Банкина Н. С., думаю, что выскажу свое мнение о работе Приватбанка в г. Никополе от имени многих никопольчан, которые столкнулись с отваратительным сервисом банка. Всего в городе, где осталось около 50 тысяч человек, работает два отделения Приватбанка, причем по хитрому графику с 9:00 до 13:00. Город постоянно подвергается обстрелам с противоположной стороны Днепра, и на это время объявляется тревога. Понятно, что в целях безопасности отделение закрывается и не обслуживает клиентов. А где же в это время находятся клиенты, почему не уходят в расположенное рядом убежище? А все очень просто. Отделение банка работает только до 13 часов, поэтому каждый надеется попасть к специалисту, когда будет отбой. Все тупо толпятся под дверью, а сотрудники и не думают покидать отделение, попивают чаек да кофеек. Не было бы вопросов, если бы Приватбанк работал так же, как Ощадбанк или А-Банк до 16 часов. Но нет, именно Привате нужно показать, насколько по-скотски они относятся к людям, не считая их за людей. Кого интересует, можешь ты простоять в очереди по 5−6 часов (потому что занимают очередь в 6−7 часов утра), а потом просто поцеловать дверь, потому что в 13 часов рабочий день закончен, а сотрудники переработали и очень устали. Интересно узнать, а отделения Ощадбанка и А-Банка работают не в таких же условиях, как Приват? Или над ними висит такой себе зонтик, поэтому там не может быть обстрелов? Я случайно забыла свою карту в банкомате и заблокировала ее. Теперь я не могу ее перевыпустить, потому что в Никополе у Привата особые условия работы. С утра очередь к специалистам по 50−60 человек, и даже если вам каким-то образом удастся попасть внутрь отделения, то не факт, что вас обслужат, потому что в 12:30 доступ к специалистам прекращается. До каких пор никопольчан, которые являются клиентами Привата, будут считать за скот? А в очереди стоят и старики, и инвалиды, и мамочки с маленькими дети, ну и, конечно, те, кто не относится к льготной категории. У них шансы попасть к специалисту вообще нулевые. Люди возмущаются, а сотрудники Приватбанка только ухмыляются, и хорошо, если не нахамят. В частности, это относится к отделению на ул. Мозолевского, которое считается головным офисом.
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 15:20
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу, пов'язаного з нами. Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси. Більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення. У банку доступний дистанційний функціонал по більшості функцій — це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Наразі відкрито можливість перевипуску карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
Проблема вирішена
Александр Иваненко 5 вересня 2023, 9:44
В свій час працював агентом Приватбанку, отримував винагороди за виконані завдання. Згодом, Пенсійний Фонд поставив питання мені, раз ви працювали на Приватбанк, отримували винагороди у вигляді грошових коштів (що відповідно відобразилося у формі ОК5), то будь ласка, покажіть записи у трудовій книжці про прийом та звільнення з роботи у Приватбанку. Мова йде за виплати у 2009 року.
Прошу Приватбанк висвітлити дане питання, а саме правові відносини Приватбанку з зареестрованими Агентами, та на яких підставах записи на прийом та звільнення у трудову книжку не вносяться. Дякую Вам.
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2023, 11:33
Вітаємо.
Банк сплачує страхові внески на підставі ст.7 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», який визначає, що єдиний внесок нараховується на суму нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України «Про оплату праці», та суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами, таким чином оплата послуг визначена як об'єкт для нарахування. Отже, Банком було сплачено відповідні внески до Пенсійного фонду. Також, Закон України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» не порівнює між собою застраховану та працюючих осіб, що виключає автоматичне віднесення застрахованої особи до працюючої.
Отже, пенсіонери, які отримують дохід від будь-якої діяльності окрім роботи за трудовим договором, який передбачає надання трудової функції, мають вважатися непрацюючими, що випливає зі змісту пенсійного законодавства.
Банк завжди готовий до співпраці на основі взаємної відповідності чинному законодавству України.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0687219041 5 вересня 2023, 9:00
Пропонує роботу, хоче грошей за неї і потім зникає!
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 9:37
Вітаємо.
Наведена картка видана не в ПриватБанку.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій, для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати, за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом, всю необхідну інформацію.
Дякуємо за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0687219041 5 вересня 2023, 8:57
Пропонують роботу, беруть гроші за неї і зникають!
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 9:37
Вітаємо.
Наведена картка видана не в ПриватБанку.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій, для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати, за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом, всю необхідну інформацію.
Дякуємо за розуміння.
23parom 5 вересня 2023, 7:36
При внесенні коштів в термінал 02.09.2023 року на 2000 грн, на карту внесли тільки 1000. Заявку подавала три рази, два рази прийшла відмова. Третя заявка 65243510 ніде не значиться. Купюри по 1000, кругом камери, і тупо не хочуть щось робити, сьогодні відправила заявку на сайті банку. Не знаю чим це закінчиться, але буду добиватись… і питання, як тепер довіряти привату???😡
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 16:46
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
simbad 4 вересня 2023, 20:30
Відділення за адресою: Суми, вул. Харківська, 100
7 березня 2023 року невідомі особи, шляхом незаконного отримання моїх персональних даних, пов’язаних з кредитними рахунками у АТ КБ «ПриватБанк» декількома траншами викрали кошти на загальну суму 40979 грн. 13 коп з зареєстрованої на мене (Курило Іван Олександрович) банківської картки (UA663052990000026209680817547).
Оскільки я ніколи не користувався кредитними коштами із зазначеної картки, то викрадення коштів помітив лише 05.04.2023, а вже наступного дня звернувся із заявою до Сумського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Сумській області. За моєю заявою інформацію було внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12023200480001060 від 06.04.2023 за ознаками злочину, передбаченого п. 4 статті 185 КК України (крадіжка у великих розмірах).
За весь час, поки тривали слідчо-розшукові дії до мене неодноразово телефонували з різних номерів стільникового зв’язку невідомі особи і, представляючись працівниками АТ КБ «ПриватБанк», нав’язливо, а іноді у погрозливій формі вимагали негайно погасити борг на кредитному рахунку. Не зважаючи на те, що мною неодноразово працівникам банку повідомлялося про те, що я жодним чином не причетний до використання кредитних коштів, а значить не є позичальником, мене постійно примушували до сплати заборгованості. Крім того, починаючи з квітня, мені почали нараховувати і утримувати (шляхом додавання від'ємного балансу на карті) відсотки за буцім-то використання кредитних коштів, також не зважаючи на те, що за моєю заявою про незаконне зняття коштів, картка була заблокована.
Дякуючи належній роботі правоохоронних органів зловмисників було встановлено і вже 31 серпня 2023 року на мої карткові рахунки, у якості відшкодування збитків банку, почали надходити кошти. Частина коштів надійшла на розрахункову (не кредитну) картку, які я одразу перерахував на кредитну картку. Всього для повернення «Повернення коштів за заявкою 2575712. Оригінальна картка 4149**2514» було зараховано коштів на суму 49357 грн. 65 коп. Разом з тим за «Автоматичне погашення заборгованості 51**94» було утримано коштів на суму 13857 грн. 44 коп. Таким чином залишилося 8243 грн. 48 коп. удаваної заборгованості перед банком за використання кредитних коштів, якими я не користувався, так як не вступав з банком у кредитні зобов’язання легальним, законним чином і жодним чином не можу бути позичальником.
Свою позицію я намагався донести до працівників АТ КБ «ПриватБанк», але жодні мої аргументи не були прийняті, працівники банку в черговий раз нав’язували мені «добровільно» погасити заборгованість. Навіть не був узятий до уваги лист слідчої Сумського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Сумській області у справі про викрадення коштів. Цинізм і байдужість працівників Сумських філій «АТ КБ «ПриватБанк» просто вражає.
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 9:01
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
MykhailoB 4 вересня 2023, 17:45
Возникла необходимость открыть карту приват. Установил приложение, пытаюсь открыть карту. Фото, загрузка документов через Дию. Дальше пишет, что не совпадает мой финансовый номер телефона. Иди в банк.
Ну, хорошо. Утром иду в банк. Работает один оператор. У него сидит клиент. Передо мной еще 4 человека в очереди. Клиента обслуживают час. Он уходит. Начинается обслуживание следующего клиента. Зависает программа. Все нервничают. У людей здают нервы. Сидеть часами без результата — это про приват. Такое чувство, что ты не в банке, а каком-то пенетенциарном заведении. Сотрудники абсолютно не заинтересованы в том, чтобы помочь клиентам и смотрят на них, как на (зачеркнуто) пустое место. Ухожу — какой смысл ждать чуда.
Пытаюсь как-то решить вопрос через приложении. При звонке на 3700 обещают перезвонить через 2 минуты и никто вообще не перезванивает. Пишешь в бот — какие-то глупые повторяющиеся подсказки. Фух — наконец-то достучался до оператора, не прошло и 30 минут.
Оператор Анастасия. Видеозвонок. Идентификация. Показываю паспорт рядом с лицом, переворачиваю страницы. Типа, все ОК. Но, нет. Присылает мне SMS. Фотоидентификация. У меня 2 высших технических образования, догадываюсь, что по тем подчеркнутым буковкам в SMS нужно кликнуть, чтобы перейти по ссылке. Большинство людей не поймет что делать и почему нужно переключаться между окном чата, SMS и окном идентификации. Окно фотоидентификации. Таких приложений не делают уже лет 15, как будто попал в прошлое. Написано, что нужно сделать фото как на образце. На каком еще образце — в окне нет образца фото. Надо догадаться, что образец есть в чате и туда нужно вернуться. На образце в чате веселый жизнерадостный чувак держит загранпаспорт рядом с лицом. Но проблема в том, что у меня обычный паспорт-книжка. Мне что, поворачивать его надписями перпендикулярно горизонту, чтобы было как на образце? Ничего, что в загране и в обычном паспорте по-разному расположены данные? Приложение настолько допотопное, что в кадр влазит только лицо. Пытаюсь максимально далеко держать руку с телефоном, чтобы в кадр влез еще и паспорт. Делаю фото. Фото отклонено. Пишу в чат Анастасии. Она присылает ссылку на фотоидентификацию еще раз. Пытаюсь повернуть телефон в альбомное положение, чтобы все влезло в кадр. Понимаю, что для того, чтобы сделать такое фото как на образце нужно чтобы кто-то фотографировал тебя, длинны рук не хватает. Делаю фото — опять отказ. Пишу Анастасии. Она говорит — все, твой лимит исчерпан, следующая попытка идентификации через 24 часа. Ну, спасибо, помогла.
Еще 2 похода в отделение. 16.30. Программа так и не заработала с утра. Семья погибшего воина, пенсионеры, просто люди отпросившиеся с работы — все ушли ни с чем. Банк тупо не работал весь день.
Глубокое разочарование и отторжение. Как можно так плевать на своих клиентов? Люди, что Вы делаете в этом банке? Отношение к клиентам — как к скоту. Хорошо, что не удалось открыть карту. Будет прививка от желания стать клиентом приватбанка
Приватбанк
Відповідь банку
4 вересня 2023, 19:56
Доброго вечора.
Приносимо вибачення за отримані незручності. Всю інформацію передали відповідальним фахівцям для перевірки коректності надання послуг під час вашого звернення у відділення та у чат підтримки Банку. За результатами перевірки додатково з вами зв'яжемось.
alex11111111111 4 вересня 2023, 14:53
Увага! Нова схема шахрайства від ПриватБанку. При оплаті карткою на касі йде відмова, але проплата на ділі проходить. Щоб не потрапляти в таку ситуацію, обов’язково тримайте під рукою мобільний, на який надходять повідомлення про трансакцію. Обов’язково беріть чек про відмову в оплаті. Товар одразу складайте в сумку. Якщо таке трапилося, спокійно показуйте смс про трансакцію і йдіть геть. Якщо магазин забирає товар, викликайте поліцію. Час шахрайства вибирається банком невипадково. Це час доби чи дні, коли відділення вже банка не працюють. У мене така ситуація сталася двічі за 15 хвилин у двох магазинах. В АТБ, але грошi повернулися одразу. Очевидно, репутація для нього важливіша. І в Полісі Продукт, де гроші цинічно були вкрадені з карти. Звертаю увагу, що керуюча магаза в курсі цієї схеми. Зараз там починають дивним чином розчавлюватися яйця та рватися пакети з молоком… барабашка мабуть…
Приватбанк
Відповідь банку
4 вересня 2023, 16:58
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
Проблема вирішена
KatUkraine 4 вересня 2023, 13:13
Відділення за адресою: Одеса, вул. Успенська, 22-А
Уже вторую неделю не могу снять валютный депозит, т.к. в кассах банка изношенные купюры: затертые и с печатями, которые потом не примут в других кассах/обменниках. Кассиры сами жалуются, что им не привозят другие и на вновь созданные в приложении заявки просто оставляют в кассах тот же неликвид. Т. е. не пополняют кассы наличными, чтобы раздавали то, что есть. Одна кассир даже сказала, что обратно эти купюры не примет! За последний год неоднократно открывала и закрывала валютные депозиты и никогда таких проблем не было. Мне пришлось отменить уже 4 заявки в 3х разных отделениях по городу — везде та же ситуация. Писала обращение, жалобу — реации к сожалению никакой. Другие банки не позволяют себе такого отношения к постоянным клиентам!
Приватбанк
Відповідь банку
4 вересня 2023, 14:20
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
У відділеннях проводиться видача як купюр, прийнятих й перевірених касиром при проведенні операцій, так і купюр, наданих інкасацією в банк, які також пройшли перевірку. Зауважимо, що під час видачі пропонуються платіжні купюри і усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександра Онасенко 3 вересня 2023, 14:25
Підозрілі платежі?
Розірвання договору в односторонньому порядку недовіра до клієнта банку? Ви бачили що гроші поступають за вбитого на війні…
Про яке фінансування тероризму ви маєте право підіймати це питання якщо не влаштовують пояснення то це привід розірвати відносини?
Якщо не влаштовують пояснення то пишіть що не влаштовують будемо детальніше розгортати ваші підозри
Чому я повинна все кинути і приїхати туди де не безпечно щоб вам щось пояснити???
Приватбанк
Відповідь банку
3 вересня 2023, 17:01
Вітаємо.
Вибачаємось за незручності. Вже перевіряємо інформацію стосовно вашої ситуації. Додатково з вами зв'яжемось.
sgmok 3 вересня 2023, 11:39
Звернулася до Приватбанку в онлайн чаті з проханням надати реквізити одержувача одного платежу з моєї карти цього банку. Співробітниця Надія надала мені квитанцію, де вказані лише мої реквізити і відсутні реквізити одержувача. На моє питання, куди ж були переведені кошти, Надія відповіла, що реквізитів отримувача немає. Це що, некомпетентність співробітниці? Як отримати реквізити одержувача моїх коштів?
Приватбанк
Відповідь банку
3 вересня 2023, 14:40
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. У випадку, якщо операція по картці була проведена на сторонньому сервісі, у якості підтвердження оплати ви можете отримати довідку по картці, у Приват24, в меню: ' ⠶ — Послуги — Довідки — Довідка про видачу готівкових коштів', котра містить у собі всю доступну інформацію про сервіс, на котрому проводився вказаний платіж.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lola37 2 вересня 2023, 13:44
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Сумгаїтська, 24
В мене карта універсальна від Приватбанку, списали шахраї 16000, банк признав свою вину тільки після звернення в НБУ, але залишив 680 гривень, що це за вирішення питання, банк не може знайти цю суму.
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2023, 16:38
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 2 вересня 2023, 9:05
https://promos.privatbank.ua/bazhani_tovary_z_podviynoyu_vyhodoyu

Официальные правила:
4.1.1. Кешбек не нараховується на перші та наступні платежі за послугою «Оплата частинами», «Миттєва розстрочка» та інші платежі, що не відповідають пункту 3.1.2.1.

Где пункт 3.1.2.1?
специально сделал скриншот https://i.ibb.co/djm43CH/image.png
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2023, 16:35
Вітаємо.
Дякуємо, що звернули увагу, предали колегам для виправлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vadossssss 1 вересня 2023, 20:30
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 325
Купив онлайн долар в межах дозволеного ліміту 1300$ заказав на сьогодні, а в касі мені хотіли віддати поштампований, потертий неліквід! В мене питання коли я зможу забрати купюри, у нормальному стані купюри?
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2023, 10:12
Вітаємо.
У відділенні видаються купюри, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати, зробити повторне замовлення.
Проблема вирішена
Mariana1193 1 вересня 2023, 19:19
Вирішила я підключити послугу автоплатежу, оскільки кожен місяць сплачую 1-го числа за інтернет одну і ту ж суму. Начебто все для зручності зроблено. Але це явно не про роботу ПриватБанку. Кошти списались о 04.04 ранку, проте інтернету в мене не було. Це здивувало, адже раніше при проведенні платежу кошти миттєво поступали провайдеру. Вирішила я завантажити квитанцію, щоб надати провайдеру, що оплату зроблено. Але ж ні! Завантажити квитанцію неможливо (хоч у додатку в меню платежів статус операції «успіх», у меню автоплатежі операція виявилась «на опрацюванні». Зателефонувала оператору, щоб вияснити все ж таки статус цієї операції. Слова оператора «кошти списались з рахунку, вони не в нас, швидко будуть зараховані на рахунок підприємства». Ок. Запитала, чи можна зараз відключити подальші автоплатежі, так як виявилось, зручніше і швидше (!) буде оплачувати самостійно, а не через автоплатіж. Без проблем. Відключив. Сказав, що через деякий час можна буде завантажити квитанцію, щоб надала провайдеру як підтвердження оплати. Це було орієнтовно біля 09:30. Після обіду, година 14:30—15:00 спробувала повторно завантажити квитанцію — безрезультатно. Зателефонувала знову оператору. Він сказав, що автоплатіж проведено НЕ БУДЕ так як його СКАСОВАНО. Порадив зробити оплату самостійно, а кошти за скасований автоплатіж повернуться сьогодні після 18:00, так як операції за автоплатежами проводяться після 18:00. Ок. Перевірила після 18:00 — кошти не повернулись. Новий оператор надав інформацію, що повернення відбувається протягом доби. Тож питань до Приватбанку постає декілька:
1) Навіщо робити списання коштів о 04:04 ранку, якщо проведення цієї операції відбудеться не раніше 18:00?
2) Чому додаток відображає різний статус однієї і тієї ж операції: «успіх» та «на опрацюванні»?
3) Чому коли я просила оператора відключити подальші автоплатежі він скасував мені і поточний/не повідомив, що той платіж теж буде скасований/надав неправдиву інформацію, що через «деякий час» платіж буде проведено та я зможу завантажити квитанцію?
4) Чому оператор надав неправдиву інформацію про те, що кошти буде повернено в день стягнення автоплатежу, після 18:00, а не протягом доби?
5) В чому полягає «зручність» послуги автоплатіж, якщо я витратила весь день у спробах пробитись до оператора через віртуального помічника Яну, залишилась у подвійному мінусі (бо кошти ще не повернулись), зате нарешті з інтернетом?
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2023, 9:03
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Обов'язково перевіримо консультації операторів, що були вам надані, та зв'яжемось додатково.
Проблема вирішена
Alena9514 31 серпня 2023, 19:27
Сталась неприємна ситуація. 17.08.2023 знімали гроші в банкоматі приват банку з карти Монобанк.
Сума не мала — 16000 гивень.
Банкомат довго відщитував гроші і видав помилку.
Гроші списалися з монобанку.
Відразу зателефонували в підтримку приватбанку, сказали, що гроші повернуться через 10−20 хв. Гроші так і не повернули. Зателефонували знову в ПриватБанк (з'єднали з менеджером з 4 спроби)сказали, що вони не можуть вирішити цю проблему так як карта іншого банку, сказали звертатись в монобанк.
Зателефонувала у монобанк сказали що заявку створили, чекати 10 днів якщо не повернуть (пройшло 10 днів нічого не повернули) сказали, що подалт документи в платіжну систему для оскарження, цей процес займає біля 60 днів. Знову чекаю. Надії мало!
Приватбанк
Відповідь банку
31 серпня 2023, 20:10
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
PeterC 31 серпня 2023, 12:16
І ось чому:

Вирішив підключити до інтернет-магазину.
Була створена компанія на Liqpay, заповнені усі дані, надані усі документи, що просили. Була заповнена та підписана анкета.

Відхиляють.
Причина що вказана оператором-перевіряючим: не вказані всі дані, що потірбні, а саме посилання на магазин, посилання на оферту, посилання на контакти магазину (яке взагалі навіть не передбачено в розділі інформації про компанію, немає такого поля/графи). А коментар оператра взагалі супер, до кожної проблеми мега-мозок прописав: «Нобхідно надати фото всіх товарів». ВСІХ товарів! ВСІХ!
21 тисяча товарів на сайті…

Написав у чат. Порішали. Виявляється, що фото уже не потрібно. Але потрібний договір оферти. І не просто такий, який вже є на сайті, а такий як хочеться цій конторі, за прикладом…

Ок. Зробили за прикладом. Відправляю на перевірку.
Відхиляють…
Причина: Оператор- *** не в силах здужати відкрити посилання на оферту.
Перевіряю — все працює.
Відправляю на перевірку.

Відхиляють… Станом на 31.08.23
Причина: Треба підписати Анкету про приєднання до Умов та Правил надання послуг в системі LiqPay.

Але… Анкета заповнена, підписана та прийнята вже 28-го числа…

Ще вказують на причину: Треба документи на поставку товарів на сумму від 5 тис грн…
Вони були завантажені ще декілька днів тому…

Шарага просить накладні та документи, з відносинами магазину та постачальників, до який сама шарага не має жодного відношення…

Оператори технічно не розвинуті, якщо вже не в силах посилання відкрити…
Кожного разу вигадують нові причини та придирки…
Приватбанк
Відповідь банку
31 серпня 2023, 14:39
Вітаємо. На жаль даних, вказаних у відгуку, недостатньо для того, щоб ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Проблема вирішена
olgasubota2508 31 серпня 2023, 10:31
Добрий ранок! Я сьогодні перерахувала 15 тисяч гривень на карту Приватбанка. Зайшла в приват24 і побачила, що у мене баланс -6000. Намагаюся зрозуміти куди ділися гроші. По телефону кажуть про якийсь збій, проте в новинах ніякої інформації щодо збою немає. Обіцяли інформація оновиться і буде актуальний баланс, але в мене висить борг як і раніше. В чаті пишуть, що кошти списали торгівельні точки, про те інформації про ці точки не дають і виписці в мене не відображаться, що були списання. Що це взагалі таке? Це робота державного банку? Гроші зникли, а мене просять почекати. Мені почекати коли ще до того мінусу ще більше спишуть?
Приватбанк
Відповідь банку
31 серпня 2023, 11:27
Вітаємо.
Приносимо вибачення за отримані незручності. Всю інформацію стосовно цієї ситуації передано відповідальним фахівцям. За результатами перевірки з вами додатково зв'яжуться.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлия Андреевна 30 серпня 2023, 15:45
Нещодавно мій чоловік дізнався, що у нього борг є в приватбанк. Оце сюрприз. Борг нараховується, на секундочку, з 2011 року, карта закрита в тому ж році. Зайшли в УБКІ, дійсно є борг на сумму 5 тисяч гривень. Вирішили звернутись в банк для вирішення питання. В відділенні тітонька з бейджиком сказала, що борг 18 тисяч гривень і як його закрити воно незнає. Також вона незнає звідки взявся борг, чому в УБКІ одна сума, а вона іншу назвала. На всі питання вона відповідала: незнаю, дзвоніть 3700. Приватбанк, питання: для чого в відділенні тітоньки з бейджиками якщо вони крім слова 'незнаю' нічого не кажуть. Далі ситуація набагато цікавіша. Подзвонили на 3700, вони кажуть: Вас як клієнта не існує, зареєструйтесь. А гумор в тому, що ми вже 2 години намаємось зареєструватись. Сайт пише, що реєстрація пройшла успішно, але коли заходиш в особистий кабінет, воно видає: ви не клієнт банку. Це жарт якийсь чи що? На гарячій лінії теж не дають конкретики ніякої. Замкнене коло. Кажуть: не зочеш проблем, не май справ з приватбанком. Ні каплі не шкодую, що я обслуговуюсь в інших банках. Приватбанк, зв’яжіться будь-ласка для вирішення ситуації.
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2023, 16:55
Вітаємо. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, аби допомогти розібратись у ситуації.
ASSE 30 серпня 2023, 15:07
Приатбанк не дає можливості працювати. Після розірвання договору заблокував по ЕДРПОУ і тепер жоден мій клієнт не може перерахувати кошти на мій рахунок в іншому банку, хоча я є ФОП і працюю офіційно.
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2023, 16:06
Вітаємо.
Вашим питанням вже займаються відповідальні фахівці. За результатами перевірки з вами додатково зв'яжуться.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝