×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Час роботи
Я теж працюю з 8:00 до 17:00. Пішовши трішки раніше з роботи, зайшовши до банку о 16:45 мене звідти вигнали і сказали, що вже не робочий час)))
Операція обміну валюти займає 2 хв. До 17:00 можна, наприклад прийняти ще 5-ро людей.
Звернулись до вас у особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись ситуації.
Коментарі (1)
Зависли гроші в liqpay
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Коментарі (2)
ПриватБанк викрадає картки
Перепрошуємо за незручності.
В даній ситуації радимо звернутись до банку, що видав картку для її блокування та подальшого перевипуску. З міркувань безпеки картка вилучена банкоматом не повертається, адже ідентифікувати вас, як власника даної картки може лише банк, що її видав.
Коментарі (5)
Не работает приложение
Коментарі (2)
Голд клуб умер. Вымогательство денег за печать на выписке.
Все видят как обслуживают обычных клиентов и это уже никого не удивляет давно.
Вот дошла очередь и до клиентов, состоящих в Голд Клубе. Нет, никто не просит и не надеется на какое то эксклюзивное ВИП обслуживание, не подумайте!!! Отечественному сервису до этого еще далеко как до Киева рачки. Речь о том что один раз за 5−10 лет решить проблему постоянного и лояльного клиента при его обращении можно уж как-то постараться на хоть каком то сносном профессиональном уровне.
Обратился с проблемой не куда-нибудь, а к «персональному менеджеру банка для участников программы Голд Клуб» — специально приехал с другого конца города. А в итоге попал в обычное отделение к обычному менеджеру, которая не смогла внятно ответить на элементарные вопросы и все свела к «обращайтесь по номеру 3700».
Так как уже находился в отделении попросил дать выписку по счету с печатью, на что ответили — с вас 100 грн. Мда… хитросделанные «банкиры» придумали новый вид сверхдоходного бизнеса — 2,5 доллара за шлепок печатью. Эдак за день работы можно 25.000+ долларов нашлепать и без каких либо затрат…
В общем, от былого мало-мальски сервиса и клиентоориентированности не осталось даже намека.
Зря потраченное мое личное время и деньги.
Коментарі (4)
Неможливо замовити POS-термінал
Написати коментар
Неправомірним арешт рахунку соціального призначення «Є підтримка»
У п. 1 вищезгаданої Постанови зазначено:
«1. Накласти арешт на грошові кошти, що містяться на відкритих рахунках,… крім коштів, що містяться на рахунках накладення арешту та/або звернення
стягнення на які заборонено законом…»
Проте, на підставі цієї Постанови (всупереч зазначеного у Постанові виключення та нехтуючи нормами Закону України «Про виконавче провадження») Приватбанком було накладено арешт на банківский рахунок-картку єПідтримка, на який зараховується ВИКЛЮЧНО соціальна допомога, а саме виплата ВПО (Виписка додається).
Діючими нормативно-законодавчими актами України рахунок, відкритий за програмою єПідтримка, чітко визначений, як рахунок із спеціальним режимом використання, на який надходить ВИКЛЮЧНО соціальна допомога (про що ПриватБанку не може бути невідомо).
Згідно 3 ст. 52 Закону України «Про виконавче провадження» не підлягають арешту… кошти, що перебувають на рахунках із спеціальним режимом використання, спеціальних та інших рахунках, звернення стягнення на які заборонено Законом.
А отже, картковий рахунок єПідтримка, як і кошти, що надходять на нього за Державною цільовою програмою виплат ВПО — не підлягають арешту.
Таким чином, Приватбанк неправомірно наклав арешт на соціальний картковий рахунок, всупереч ЗУ та ігноруючи формулювання п. 1 Постанови ДВС щодо виключення рахунків, передбачених Законодавством.
При зверненні до ДВС від державного виконавця була отримана відповідь, що саме Банк проігнорував формулювання п. 1 Постанови та неправомірно арештував рахунок єПідтримка, а Постановою арешт такого рахунку НЕ ПЕРЕДБАЧЕНИЙ
Згідно нового закону від 06.05.23, якщо на картки накладено арешт, їх власник має змогу протягом одного календарного місяця здійснювати видаткові операції з певного рахунку на суму в межах двох розмірів мін. заробітної плати, а також сплачувати податки, збори. Для цього необхідно звернутись до органу, який наклав арешт, і написати заяву для визначення такого рахунку.
Коментарі (10)
Чому шахраї вводять три рази не вірний CVV код банк не блокує карти ,а дає купу спроб,щоб шахраї підібрали той код!
Питання до Банку:
1. Чому мені не надійшов 3dSC для проведення транзакцій (не потрібно відповідати про безпечні та сумнівні сайти, це тут ні до чого, кошти з банку випускаєте ви і ваша система безпеки).
2.Чому шахраї вводять три рази не вірний CVV код банк не блокує карти, а дає купу спроб, щоб шахраї підібрали той код!
Для проведення оплати в інтернеті або прив'язки картки для здійснення операцій без додаткового підтвердження в подальшому необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику. При цьому недостатньо знати лише CVV-код, також треба ввести строк дії та номер картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Також повідомляємо, що заявки на повернення коштів знаходяться в обробці (крім тих, по котрим списання було відсутнє, що можна перевірити у виписці по картці), та у випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (СМС на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів.
Коментарі (7)
Не користуйтеся цим банком
Коментарі (3)
#antifraud касир відділення вкрала з мого рахунка суму 6400
Коментарі (2)
Как банк работает с постоянными клиентами.
Значит с момента начала еще карантина я стал не способным платить по кредиту. Тогда Банк в марте 2021 получил Судебный Наказ на сумму 21619,90 грн.(остаток по кредиту), и было открыто Исполнительное производство. Но Исполнитель его по итогу закрыл 06.2021 года. Вроде бы как все, но с августа 2022 года Банк сам начал снимать деньги с карт в счет погашения по кредиту и заблокировал карты. В январе 2023 года карты были уже активные, но поступавшие на них деньги списывались в счет погашения кредита. На начало 2023 года остаток долга составлял 3900 грн. Дальше интересней, в феврале 2023 года в «Дий «приходит мне уведомление об открытий исполнительного производства на сумму 22126,12 грн.+301 грн.+2353 грн Всего получилось к оплате 25262,78 грн. Я обращаюсь в Банк мне четкого ответа не дали как это так, только сказали что долг в банке 3900 грн.В марте поступили деньги на карту и автоматически погасился кредит. На данный момент Исполнительное производство открыто, все счета заблокированы. Исполнитель требует от банка письмо либо чтоб банк забрал документы на стягнення.А Банк говорит ни чего ни знаю, долга нет, берите выписку через прива24 или в отделении за 100 грн. Ладно, но с меня исполнитель требует свое вознаграждение с 22126.12 грн это 10% и комиссию об открытии производства. Хотя долг на момент открытия производства был 3900 грн. И как решить вопрос не понятно.Банк посылает в исполнительную службу, а Служба в Банк.
Коментарі (3)
Краткое описание как Privat24 занимается скамом навязывая овердафт:)
Услышав от сотрудника что это мои деньги и они у меня уже давно находятся на балансе, но по каким то причинам плохой работы банка, эта сумма не отображалась. В последствии сняв деньги с карты, на следующий день обнаружил эту же сумму, но уже в минусе на своей карте, банк просто грамотным путем небольших манипуляций вгоняет людей в кредит, при чем, мой кредитный лимит составляет 0 грн, и всегда так было, я никогда не пользовался кредитными деньгами, мне даже в приложении пишет что я превысил кредитный лимит, с учетом того что с технической точки зрения я не могу этого сделать. Последующий звонок в техподдержку, я услышал лишь то что такое часто бывает, ни кто и ни чем помочь не может, при аргументировании того что есть даже запись звонка в самом банке, где сотрудник говорит что это мои деньги, для приватбанка это не аргумент, там действуют совсем другие правила и свои законы. Итог прост, небольшими спекуляциями вгоняют людей в овердрафт (микрозайм), в итоге человек должен выплачивать деньги с % приватбанку. Мой совет — не пользуйтесь приватбанком24, лучше перейти в другой банк.
На картці може виникнути мінусовий баланс у випадку, якщо раніше проводилась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було достатньо для оплати, але сайт одразу не підтвердив списання зарезервованої суми, а зробив це пізніше, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог міжнародної платіжної системи.
Інформація по овердрафту також зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
Коментарі (5)
При оплаті за проїзд — можуть робити списання декілька разів
Банком повинна списуватися реальна плата за проїзд. Не дивлячись на те, що закомпостовано не було зроблено — банк незаконно проводить списання. Повернення коштів неможливе! Не рекомендую користуватися цим банком- при сплаті проїзду.
Банку взагалі не важно — проїхав ти, отримав послугу чи ні. Але сплату з тебе завжди знімуть. Обман про час дії квитка — спочатку один спеціаліст сказав що білет діє 15 діб. А коли виявилося що вже не діє — сказали, що дія його 60 хвилин. Скажіть охламони, якщо шлях займає 1 годину 30 хвилин, а білет діє 60 хвилин, це по вашому теж нормально?
Не користуйтеся цим банком, або робіть це лише за крайньою необхідністю.
Коментарі (1)
Повернення грошей
Щиро дякую Спеціалістам Приватбанку за професійну роботу та швидкість вирішення питання! Мирного неба над головою вам і вашим близьким!
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Написати коментар
Банк — цинічний грабіжник. Витирає ноги об Конституцію та права громадян. Перешкоджає діяльності підприємців.
Після цього Вас знову запрошують у банк…де Ви пишете заяву і вказуєте свої нові рахунки. Працівник перевіряє і запевняє, що все ок. І знову відмова. Цього разу Вам треба було своє прізвище та ім'я написати англійською (в анкеті де все написано Українською).
Діяльність бізнесу заблокована. Загалом мені прийшло 5 відмов від неадекватного злочинного недо-банку в який перетворилася колись одна з найпередовіших фін. установ Европи. Всі копії цих документів я зберіг. Проте подавати позов до суду — не буду, як і пробувати працювати в державі де панує законодавче свавілля та не цінують тих, хто працює та платить податки не дивлячись ні на що Чи не охоплюються ці злочинні дії положеннями Кримінального Кодексу України про заволодіння чужим майном…важко сказати, коли суди також державні, а не служать її громадянам — як це повинно бути у правовій державі…мабуть ні — оскільки служителям феміди дозволяється давити солдат на пішохідних переходах.
Такі випадки з боку цього банку на жаль набули масовий та хаотичний і не обгрунтований характер. Бережіться цієї установи та краще оберіть якийсь банк з іноземними інвестиціями.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переведення власних коштів.
Коментарі (6)
Проблема зарахування переказу з картки іншого банку
Ситуація в якій опинилася сьогодні:
Мій чоловік, який теж є клієнтом Привату і в даний момент знаходиться в ЗСУ попросив перекинути йому гроші. Я, маючи картки також інших українських банків, вирішила переказати з них. Але дуже здивувалася, коли не змогла переказати ні з однієї з них. Кошти списувалися та повертались без виконання. Звернулась в банки, які відповіли, що проблеми з банком-отримувачем коштів. Тоді, маючи невеликий залишок в Приваті, вирішила переказати з приватовської картки і, о чудо, платіж пройшов. Але суми було не достатньо, тому вирішила подзвонити на гарячу лінію Привату, щоб дізнатись чому не приймають перекази з карток інших українських банків. Після нудної і безрезультатної розмови з ботом, мене зʼєднали з оператором. Відповідь мене вбила: причина може бути в перевищенні транзакцій в місяць, а саме в кількості 200 транзакцій!!! Та нехай дзвонить отримувач та дізнається чому йому на карту не зараховуються кошти.!!!
Розумію, третя особа і все таке, але ж я не питаю його залишок, особисту інформацію, я запитувала ПРИЧИНУ незарахування!!! Тим паче, його особисті дані я й так знаю, бо це мій чоловік.
Але оператор раз за разом повторювала про нерозголошення інформації, про те, що нехай дзвонить отримувач, та що це може бути обмеження на переліміт 200 транзакцій в місяць з 20 травня 2023р. На запитання на якій підставі обмеження 200 транзакцій, оператор повідомила, що це Постанова Національного банку України. Я запросила номер та дату Постанови, оператор шукала, відключалася ненадовго, а потім сказала, що помилилась і що це внутрішня політика банку.
В мене питання: в чому полягає внутрішня політика ДЕРЖАВНОГО банку щодо неможливості зарахування переказу з іншої картки укр банку?
P. s. Сума переказу була всього 4тисячі грн. 4!!! Не 400тис, а 4!!! Це що така величезна сума? По фінмону поріг 400тис, а тут всього 4!!!
І так, мені прийшлось перекинути з картки іншого укр банку на СВОЮ картку Привату, а вже потім з неї на картку чоловіка. І аж тоді переказ пройшов.
Це не важко, але це додатковий час та зайві операції.
І щодо дзвінків одержувача коштів- а банк розуміє, що не завжди можна подзвонити, а коли можна то може вже буде пізно. Та й отримувач коштів може не знати про наміри йому переказати.
З усього всього:
Це ганьба!!! Державний банк повинен робити все, щоб клієнти були задоволені, щоб якщо виникає якась проблема чи питання, вирішувати швидко та допомагати. Це банк який представляє державу. Тому все повинно бути на висоті!!!
А так це викликає тільки впевненість в тому, що потрібно закривати рахунки та картки та переходити на обслуговування до інших банків (не державного).
Інформація по картках/рахунках може бути надана тільки їх власнику.
ПриватБанк піклується про дані наших клієнтів: ми не розголошуємо конфіденційну інформацію третім особам, в іншому випадку наші ж клієнти не матимуть до нас довіри.
Ми переконані, що ви так само хотіли б бути впевненими в тому, що ніхто крім вас не зможе дізнатися нічого по ваших картках (навіть близькі нам люди не завжди переслідують добрі наміри).
Власник картки може самостійно звернутися до нас і уточнити інформацію, яка їх цікавить. Ми доступні цілодобово в чаті, за номером 3700, й завжди раді допомогти вам.
Коментарі (9)
Про блокування рахунку
Розуміємо ваше невдоволення, та в той же час, 8 травня набрав чинності закон згідно якого скасовані обмеження (що було впроваджено на початку війни), таким чином всі арешти на будь-яку суму банк повинен встановити. Для того, щоб ці арешти зняти, якшо виконавче провадження закрито, вам потрібно звернутись до суду чи виконавця. Ці дані передаються в банк від виконавця, тільки після чого банк знімає арешт.
Коментарі (1)
Дискримінація та обмеження прав ВПО у Приватбанку
Написати коментар
Відгук про спеціалістів Банку ПриватБанк
Річ піде про Спеціалістів по наданню Інформації чи то в письмовому вигляді чи в телефонному, «Відгук не про роботу банку «бо саме їм доводиться читати негативні коментарі і відповідати на них, Люди рідко заходять подякувати, Я нижче також писав негатив, але я розумію що потрібно і дякувати за іх працю в цей нелегкий для України і Українців час, і треба давати їм зрозуміти що вони роблять добру справу, а у нас у всіх нерви на …
Так як це був мій перший бак і їм дісталося від мене багато запитань і проведення мене цим не зрозумілим на той час Фінансовим банківським Лісом.
З приводу роботи Спеціалістів банку ПриватБанк, Дуже щиро задоволений іх роботою, Перші перекази із закордонну допомогли отримати і роз’яснити як саме заповнювати форми в той час здійснював перекази XOOM, роз’яснили як це робиться в кабінеті без відвідування відділення і отримувати кошти з конвенцією відразу на свою картку, І багато іншого важливого у взаємодії з банківською сферою, ввічливі і професійні, за що їм щиро дякую…
Негативна галочка то для вищого керівництва, в Україні діє закон і є Конституція.
5 Зірочок для співробітників, 0 для вищого керівництва…
Написати коментар
Не додає кошти банкомат
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (2)