×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Крадіжка компанією Megogo грошей з карти Приват
Коментарі (2)
Брак-валюта (видача готівки в касі) $
Місто Полонне (Хмельницька обл.) вулиця Лесі Українки, 93а
Я замовляв готівку зі своєї карточки (2500$) — мені видали 2500$ на руки (касир минути 2 шукав, нормальну, валюту серед тієї пачки, яка в неї була — даби видати хочаб шось більш менш хороше і шо приняв би її термінал)
З 2500 в іншому банку (ощадбанк) в мене прийняли 2400 (я міняв $ на гривні і поповнив краточку ощадбанка гривнями). 100$ — в мене не прийняли. Я пішов зі 100$ в відділеня приватбанку обратно: (Місто Полонне (Хмельницька обл.) вулиця Лесі Українки, 93а)
Ні два термінали, ні касир не захотіли принімати в мене 100$ — які самі же мені і видали минут 40−1 час назад. Касир сказал — що ніяк не могла видати мені цю копюру (ну да, ну да), так як вона даже на дотик не така як обичні 100$… Залізний аргумент
В Приваті я чи то з 2010 чи то з 2011 року. Я оставлю скаргу тут, і на всіх можливих сайтах яких зможу найти вплоть до жалоби в НБУ про Захист прав споживачів фінпослуг.
Ви втратили клієнта із-за підсунутої чи то фальшифої, чи то потертої 100, чи то просто касир вирішила мене обманути. Я не знаю в чому діло там, і чого її назад не приняв ні касир, ні термінал
Касир: Дермановська Марія Вікторівна
Я не знаю, чи то касир спеціально, чи случайно дала мені цю 100$. Но факт в тому, що мені видали валюту, а назад її принімати не захотіли (ссилаючись на те, що це не та валюта, яку мені видали на руки)
Більше я з приватом сотруднічати не собираюсь.
Всі купюри проходять перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. В той же час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші, не відходячи від каси;
— перевіряти стан виданих купюр, не відходячи від каси.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (20)
Як працює сервіс замовлення готівки
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати та зробити повторне замовлення.
Коментарі (6)
Про Приватбанк
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Коментарі (5)
Приватбанк стал мерзким в обслуживании
необходимо было срочно отменить транзакцию по карте, двойное списани
по 3700, четвертые сутки нет обратной связи, голосовой помощник, менрзким голосом, не может помочь в элементарных вопросах (тупые алгоритмы, такого же разработчика).
Персональный менеджер, трубку не снимает, в отделении — медленного не качественного обслуживания, как результат — очереди
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
Коментарі (2)
Не могу использовать банк для бизнеса. Получение pos-терминала.
Но сейчас я хочу открыть свое заведение и для этого мне нужно получить от банка pos-терминал, чтобы люди могли оплачивать картой. Соответственно, хочу открыть в банке счет на ФОП, где будут идти исключительно официальные доходы и расходы. При таком сотрудничестве банк будет получать от меня более 30.000грн. в год, за счет оплаты комиссии за использование терминала и вывода средств. Когда заведение начнет масштабироваться, суммы от процентов будут также расти.
Далее в сентябре 2023 года я сходил в отделение банка и написал там письмо на рассмотрение моего случая и возможного сотрудничества. (Номер обращения № 574-ВБ) Далее получил ответ, в котором ничего не говорится о рассмотрении возможности восстановления меня как клиента банка и открытия счета для ФОП. В письме лишь повторили, что 04.10.2020 мне было отказано в обслуживании.
На данный момент я хотел, чтобы мою ситуацию рассмотрели индивидуально, так как могу являться хорошим клиентом банка с исключительно официальным источником дохода. Но банк никак не отреагировал и просто ответил шаблоном.
Внаслідок прийнятого рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в
обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальше обслуговування в банку неможливе.
Коментарі (1)
Кошти внесені в термінал не зараховані на картку
Відповідь на ваше звернення 122270 було надано того ж дня за залишеними контактами. Перевірте, будь ласка, вашу пошту.
Написати коментар
Без підставно заблокували карткові рахенки
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Коментарі (4)
Не видають валюту в доброму стані.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (3)
Одни вопросы…
Поясните пожалуйста, это распоряжение такое или самоуправство банка, что бы не было оттока валюты? Но не думаю что из-за 300$ банк обанкротится. И уверена что не у всех лежит там валюта, что бы бояться. И не предлагайте по гривневым счетам, платить валютой. Если бы мы хотели, давно перевели в валюту. Почему, положив на счёт свои деньги, мы не можем их забрать? или вынуждены терять 20%?
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (10)
С которого раза никак не могут оформить карточку
Сегодня, 23.09.23 уже в который раз заново оформляем эту карточку джуниор и снова безуспешно, потому что в системе не убирается предыдущая ошибочная привязка и в итоге новая анкета как и сама карточка снова не привязываются, после чего снова уходишь ни с чем и заново твоя анкета блокируется. Честно, уже надоело к вам ходить и тратить своё время на оформление с нуля той карточки, которую никак не могут оформить. Просто жаль, что заработная карточка у меня от приватбанка и удобнее было сбрасывать с нее на карточку ребенка. Но приватбанк упорно не хочет в который раз оформить эту карточку джуниора и никак не удалит ту неправильную привязку, которая и не даёт оформить. Уже и дочь говорит, что надоело уже к ним ходить и как будто специально у них там приказ не оформлять. Будем искать другой банк, а не ждать 18-летия.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написати коментар
Списання комісії за оплату олх доставки кредитними коштами
Комісія за переказ утримується відповідно до тарифів:
https://privatbank.ua/perekaz-na-kartku-rahunok-v-inshomu-banku
Інформація зазначена на сайті ОЛХ:
Чи є додаткова комісія за переказ коштів з кредитної картки?
Так, якщо використовувати кредитні кошти для покупки товару. Тому спершу краще уточніть всі умови оплати даною картою в банку-емітенті, адже не залежно від завершення угоди — ця комісія не повернеться.
https://help.olx.ua/olxuahelp/s/article/%D1%85%D1%82%D0%BE-%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%87%D1%83%D1%94-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D1%83-%D1%83%D0%BF%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D1%83-%D0%B7%D0%B1%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%96%D1%8E-V9
Коментарі (2)
Невиплата кешбеку за умовами акції Бажані товари з подвійною вигодою
Сьогодні о 10 годині я здійснив покупку в магазині Фокстрот в оплату частинами та після цього отримав ще одне повідомлення від банку, що тепер за будь-які оплати кредитними коштами в будь-якому магазині я отримуватиму кешбек в розмірі 3% терміном 3 місяці. В 11.55 задля перевірки дієвості даної акції було здійснено купівлю в інтернет-магазині Аптека Доброго Дня і на моє здивування в виписці про платіж не було ніякої інформації про кешбек. Мене це обурило тому, що здійсни я цю покупку в іншому банку, то гарантовано отримав би і кешбек і повну інформацію про нарахування та кількість наявного кешбеку на цей час. Звернення до підтримки не дало відповіді на проблему окрім стандартної фрази, що ваше звернення зареєстроване та передане для ознайомлення у відповідний підрозділ. Ось такий негативний досвід з кешбеком від ПриватБанку. З жодним іншим банком ніколи не виникало подібних проблем, а тут таке. В принципі сам винен, захотілося проекспериментувати. Давно не користувався їхніми послугами та після цього ще більше не буду цього робити.
Бачимо, що наразі ваше питання вже розглядають профільні фахівці. За результатами перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Коментарі (3)
Невиплата кешбеку 5% від Приватбанку на товари для дому та ремонту
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Написати коментар
Приватбанк вирішив що вся Нікосія тепер ТРСК
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Коментарі (1)
Мені заблокували всі рахунки бо нібито мій батько повний теска терориста🤷
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Написати коментар
видають зношені USD купюри
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (9)
Поповнення в банкоматі закінчилося помилкою. Заявка 27480737
«Помилка», та видав квитанцію без суми та з незрозумілою адресою (Філатова, 47)
На сьогодні маю — тільки клаптик папірця без суми і подовження терміну розгляду до 14 днів, а сума зовсім немаленька і терміново потрібні гроші!!!
А вказаний банкомат вже працює як нічого і не було. Чи могли гроші залишитись в лотку та бути непомічені під час інкасації або просто при наступній операції хтось забрав?
Чи є відео моїх дій?
Терміново потрібні МОЇ гроші!!!
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Коментарі (2)
Подяка ПриватБанку, за швидке реагування та повернення вкрадених коштів
Раді, що ваше питання успішно вирішено. На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
Коментарі (2)
ПриватБанк лігво крадіїв
На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було достатньо для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог платіжної системи.
Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
Інформація по рахунках, доступні кошти, наявність/відсутність заборгованості, рух коштів за весь період користування карткою завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
У разі, якщо ви не згодні з якимись операціями, повідомте деталі до підтримки банку.
Коментарі (3)