×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.55 | 44.55 |
USD | 42.38 | 42.98 |
Всі курси банку |
Неможливо оформити спадок
Тобто, банк суперечить сам собі? Спочатку коштів немає, потім він їх бачить… яке підприємство, які кошти перераховувало і для кого, але відповідь з залишком коштів не надамо. Рекомендують звертатись до Підприємства, яке знаходиться за 150 км від мого місця проживання, і в якому вже закриті всі рахунки по померлій людині.
Вихід — суд.
Тому, моя рекомендація, якщо не хочете ходити по судах, і роками випрошувати кошти, які належать вам по праву, не користуйтесь цим банком і не зберігайте там кошти!
Додам, що сама працюю у сфері, яка має відношення до оформлення спадку, в тому числі грошових коштів у цьому банку, і не раз стикалась із ситуацією, коли клієнти не можуть отримати спадок, бо «великим» юристам банку ще потрібно довести, що свідоцтво про право на спадщину, форма якого затверджена Мінюстом, є правильним, довести, що ти спадкоємець і саме тобі належать кошти!
Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв'язок. Рекомендуємо звертатись до підприємства, що робило виплати. Підприємство може направити листа до банку на повернення коштів.
Коментарі (2)
Обвинение в мошенничестве!!!
Работаю официально и подрабатываю в интернете как копирайтер либо финменеджер.
17.10.2023 мне предложили подработку по написанию отзывов для компаний, магазинов отелей, затем как финменеджер по выплате зарплаты сотрудникам, пишущим отзывы. 20.10.2023 года случайно обнаружила, что мою карту для выплат заблокировали, причем без предупреждения и звонка из банка.
Когда я обратилась в Приватбанк мне сообщили, что карта заблокирована для проведения финмониторинга. Далее сообщили, что на мою карту были нетипичные переводы и мои действия квалифицируются как мошеннические!!!
Я предоставила скриншоты переписки с основным работодателем, где описаны условия моей работы, но Приват сказал, что это не является доказательной базой.
В итоге 23.10.2023 Приват заблокировал все мои карты, включая кредитную и карту для выплат на которую мне приходит пенсия на несовершеннолетнего ребенка по утере кормильца (отец погиб в 2015 году).
Также сообщили, что они прекращают отношения со мной как клиентом, но при этом я попросила предоставить мне документальное подтверждение расторжения договора на обслуживание, но мне его не дали и сказали обращаться в правоохранительные органы.
На карте остались мои личные средства + средства работодателя.
У меня вопрос к Привату!!! С каких это пор банк смеет делать выводы, которые имеет право делать суд? Выносить клиентам обвинительные приговоры и публично признавать их виновными в совершении уголовных преступлений, а осуществлять исполнение наказаний по этим «приговорам» и изымать средства у клиентов в доход банка?
В том же законе, где описаны признаки подозрительных операций, прописан достаточно четко регламент исполнения мониторинговых действий сотрудниками банка. описано, в какие сроки они обязаны сообщать о подозрении и куда. описаны длительности дозволенной блокировки средств клиента с разрешения специального уполномоченного органа. Кстати, если не ошибаюсь описана ответственность вплоть до уголовной сотрудников Приватбанка за не уведомление в отведенный срок специального уполномоченного органа.
Думаю в скором времени будет прецедент уголовного дела на сотрудников Привата ведь блокируют средства они месяцами, т е транзакций у клиента нет, а в с.у.о. не сообщают, типа чтобы отсчет времени не начался.
мыслю, что после первого посаженно!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (14)
Шахрайство від Приват банку
За ці 180 днів я постійно намагалась у них зʼясувати причини, та що робити далі, була від них одна відповідь чекайте 180 днів. Писала листа до НБУ, зі скаргою, мені відповіли, що відшкодування буде повернене після 20.10.2023. Сьогодні 24.10.2023, грошей досі немає, і підтримці ничого не можуть пояснити. Тобто Приват банк шахраї, які не виконують умови укладеного договору, а просто присвоїли гроші
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Коментарі (4)
Страховка , Захист на кожен день «лохотрон
Теперь хочется расторгнуть все отношения с банком и отказаться от всех их них предложений которых они очень красиво преподносят.
ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія відповідно до умов договору та таблиці страхових випадків, за якими передбачена виплата коштів. Ознайомитись із договором страхування можна в Приват24, а також з відповідями страхової компанії в меню: « Сервіси» — «Страхування» — «Історія заявок по страхових подіях».
Коментарі (3)
Затягування розблокування рахунків
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написати коментар
Абсолютне дно
Також замість підтримки, яка мала б вирішувати проблеми клієнта, які банк постійно сам і створює, ви будете спілкуватися з роботом, який ніколи не переведе вас на живого оператора, і не вирішить абсолютно нічого, так як, повторюсь, банк не займається софтом, і робот абсолютно дубовий, наче типовий кацап.
Якщо у вас є можливість користуватися будь яким іншим банком, де присутня хоча б мінімальна повага до клієнтів (будь який, окрім даного), скористайтеся нею.
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу, пов'язаного з нами. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб в подальшому не виникало жодних труднощів у роботі сервісу.
При зверненні в підтримку, для зручності та заощадження вашого часу, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Написати коментар
4149 4390 2348 7394 Россоха в с
Россоха В. С.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
Коментарі (2)
Не працює функція автосписання. Служба підтримки не компетентна.
Прям сюр якийсь. Потім каже я уточню і перетелефоную. І все відморозилася. Дзвінок в підтримку був вчора приблизно 18:00.
Починаю жалкувати що зв’язався з приватом.
Ми також проаналізуємо дії співробітника під час вашого звернення на 3700. Про результати вас одразу повідомимо. Дякуємо за розуміння.
Написати коментар
Покриваємо злочинців
Шкодуємо, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/safeness
https://privatbank.ua/safeness/card-safeness
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію по операції.
Коментарі (3)
Обман при отриманні валюти
Звичайно, що отримали відповідь, що треба було перевіряти біля каси і т.д. — іншого чесно кажучи в приват і не очікували. На зауваження, що позаду черга, а у відділенні немає кімнати для перерахунку коштів — касир сказала «Треба було заховатися в куточок і там перерахувати».
Це такий новий сервіс Приват — заховайся в куточок???
Старшого менеджера у відділенні немає — касир сказала звільнився. Не здивовані— з такими «колегами»…
І взагалі наш банк купюри в 500 євро не використовує в обігу… Нормально? Коли впевнені, що на відеозапису скоріш за все видно як касир днем раніше дає купюру в 500 євро.
Якби була купюра в 50 євро, то здав би втрачаючи відсоток за пошкодження але 500 євро. Втрачати мінімум 10% за пошкодження — це 50 євро!!!
Вирішив для себе, що закрию всі депозитні, кредитні та поточні рахунки і не буду мати ніяких справ з приват банком
Згідно з «Договором про касове обслуговування та надання інших платіжних послуг», який розміщений на сайті банку.
Пункт 19. Інші умови
19.1. Претензії щодо банкнот іноземної валюти, нумізматичної продукції, інвестиційних монет та банківських металів приймаються виключно під час обслуговування Клієнта.
Якщо клієнт відійшов від касового вікна, будь-які претензії щодо стану банкнот іноземної валюти, нумізматичної продукції, інвестиційних монет та банківських металів Банк НЕ приймає.
Коментарі (6)
Для Привата немає законів
2. Сплачую всі податки
3. Не веду забороненої діяльності
4. Приват в квітні 2023 розірвав самостійно зі мною відношення (хоч всі документи, декларації про дохід й сплату податків були надані)
А теперь почався треш — мій кліент якого я обслуговуваю й в якого рахунки в Приваті сьогодні мав перерахувати мені гроші за виконану роботу — й що ви думаєте Приват йому не дав здійснити платіж!!! Це просто треш, абсолютно безпідставно — платіж за обслуговування компьютерних мереж все вказано. Питання на якій підставі ви забороняєте здійснювати сплати моїм кліентам? В вас зовсім здорового глузду не зосталося? Мало того що закрили в себе мій рахунок (ще раз безпідставно), щей тепер не надаете змоги сплачувати моїм кліентам за мою виконану роботу? Ви держаний банк, я громадянин країни, закони не порушував — на кой лиха такий банк потрібен мені як громадянину!!! В свій час коли ви закривали мені рахунок, ви запросили в мене документи — я їх надав — так ваші робітники їх навіть не розглянули!!! Ви не працуєте с кліентом, вам легше заблокувати, чим займатись реальною роботою! Да забув сказати перед цим був кліентом банка навпротязі багатьох років.
При розірванні ділових відношень подальша співпраця неможлива.
Коментарі (7)
Не видають переказ
Перепрошуємо за ці незручності. Ви також можете зарахувати переказ на картку у валюті переказу без додаткових комісій.
Коментарі (2)
Банк дундук
Йдемо в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
Написати коментар
Викрадення коштів
При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (1)
Немає відповіді на запити
Арешт з рахунків знімається протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання та реєстрації постанови про зняття арешту в Банку. Запити про розблокування суми до 10 днів.
Коментарі (1)
Рахунок ФОП в приваті - велика помилка
2 рахунки ФОП і 1 рахунок ТОВ шукають інший банк)
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу, пов'язаного з нами. Ми дуже вдячні за відгук. Він допоможе нам покращити наш сервіс. У разі виникнення питань, наші оператори 24/7 поруч і готові прийти на допомогу.
Коментарі (2)
Зловживання чи некомпетентність працівників відділення?!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (6)
Не можливо розблокувати заробітну картку
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за даними у відгуку.
Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити дані та допомогти.
Написати коментар
Приват Банк МОШЕННИКИ!
Написати коментар
Викинуло із застосунка
Для відновлення доступу до Приват24 та налаштування входу по пін-коду, потрібно здійснити декілька кроків:
— пройти відео верифікацію;
— уточнити інформацію щодо операції.
Дякуємо за розуміння!
Коментарі (4)