Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
AnatolPogor 28 вересня 2023, 16:47
Протягом 5-ти місяців Megogo знімала гроші з моєї карти без замовлення послуги і мого відома. Як таке могло статися? Коли звернувся у банк, мені замінили карту, але хто поверне вкрадені гроші?
Приватбанк
Відповідь банку
28 вересня 2023, 19:29
Вітаємо. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дійсно, на подібних сервісах так буває, коли надаючи акційні пропозиції на сайті не пишуть, що такі списання будуть регулярні та вже не за акційною ціною. В описаній ситуації, можна або звернутись самостійно до сайту, який списав ці кошти, або до підтримки Банку, для подання заявки на оскарження операцій. У випадку, якщо ви не підтверджуєте проведення даних платежів та підключення підписки, рекомендуємо звертатись до правоохоронних органів.
Parenels 27 вересня 2023, 22:01
Сьогодні (27.09.2023)

Місто Полонне (Хмельницька обл.) вулиця Лесі Українки, 93а

Я замовляв готівку зі своєї карточки (2500$) — мені видали 2500$ на руки (касир минути 2 шукав, нормальну, валюту серед тієї пачки, яка в неї була — даби видати хочаб шось більш менш хороше і шо приняв би її термінал)

З 2500 в іншому банку (ощадбанк) в мене прийняли 2400 (я міняв $ на гривні і поповнив краточку ощадбанка гривнями). 100$ — в мене не прийняли. Я пішов зі 100$ в відділеня приватбанку обратно: (Місто Полонне (Хмельницька обл.) вулиця Лесі Українки, 93а)

Ні два термінали, ні касир не захотіли принімати в мене 100$ — які самі же мені і видали минут 40−1 час назад. Касир сказал — що ніяк не могла видати мені цю копюру (ну да, ну да), так як вона даже на дотик не така як обичні 100$… Залізний аргумент

В Приваті я чи то з 2010 чи то з 2011 року. Я оставлю скаргу тут, і на всіх можливих сайтах яких зможу найти вплоть до жалоби в НБУ про Захист прав споживачів фінпослуг.

Ви втратили клієнта із-за підсунутої чи то фальшифої, чи то потертої 100, чи то просто касир вирішила мене обманути. Я не знаю в чому діло там, і чого її назад не приняв ні касир, ні термінал

Касир: Дермановська Марія Вікторівна

Я не знаю, чи то касир спеціально, чи случайно дала мені цю 100$. Но факт в тому, що мені видали валюту, а назад її принімати не захотіли (ссилаючись на те, що це не та валюта, яку мені видали на руки)

Більше я з приватом сотруднічати не собираюсь.
Приватбанк
Відповідь банку
28 вересня 2023, 10:12
Вітаємо.
Всі купюри проходять перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. В той же час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші, не відходячи від каси;
— перевіряти стан виданих купюр, не відходячи від каси.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
agsmith15 27 вересня 2023, 15:19
Відділення за адресою: Харків, вул. Валентинівська, 29-Б
Замовив через додаток 1300 доларів. Видали сміттям, купюрами, що старше за мене, та ще й не всю суму. Розберіться, будь ласка, як працює ваш сервіс чи так і має бути?
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2023, 16:26
Вітаємо. У відділенні видаються купюри, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати та зробити повторне замовлення.
Проблема вирішена
Dmytro72 27 вересня 2023, 14:07
Знімав готівку в банкоматі Приватбанку, використовуючи карту Ощадбанку. Сума була списана з карти, готівку банкомат не видав. Написав заяву, мені повідомили, що час розгляду заяви 45 робочих днів!!! Карл, 45 робочих днів, 2 місяці!!! Що можна робити два місяці??? Ця проблема виникає у багатьох людей, чому б НБУ не звернути увагу на такі ситуації і примусити банки розглядати заяви у більш короткі терміни у вік цифрових технологій
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2023, 16:18
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
antonchehov 27 вересня 2023, 13:04
у меня карта Голд клуб, вдумайтесь Голд в целом клубе! Очень долго был клиентом

необходимо было срочно отменить транзакцию по карте, двойное списани

по 3700, четвертые сутки нет обратной связи, голосовой помощник, менрзким голосом, не может помочь в элементарных вопросах (тупые алгоритмы, такого же разработчика).

Персональный менеджер, трубку не снимает, в отделении — медленного не качественного обслуживания, как результат — очереди
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2023, 15:49
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
Eldarr 26 вересня 2023, 17:28
В 2020 году банк отказал мне в обслуживании, без объяснения причин. Сама причина была в том, что я совершал операции на кпитобирже, но это нельзя было назвать официальным источником дохода. С этим никаких вопросов нет.
Но сейчас я хочу открыть свое заведение и для этого мне нужно получить от банка pos-терминал, чтобы люди могли оплачивать картой. Соответственно, хочу открыть в банке счет на ФОП, где будут идти исключительно официальные доходы и расходы. При таком сотрудничестве банк будет получать от меня более 30.000грн. в год, за счет оплаты комиссии за использование терминала и вывода средств. Когда заведение начнет масштабироваться, суммы от процентов будут также расти.

Далее в сентябре 2023 года я сходил в отделение банка и написал там письмо на рассмотрение моего случая и возможного сотрудничества. (Номер обращения № 574-ВБ) Далее получил ответ, в котором ничего не говорится о рассмотрении возможности восстановления меня как клиента банка и открытия счета для ФОП. В письме лишь повторили, что 04.10.2020 мне было отказано в обслуживании.

На данный момент я хотел, чтобы мою ситуацию рассмотрели индивидуально, так как могу являться хорошим клиентом банка с исключительно официальным источником дохода. Но банк никак не отреагировал и просто ответил шаблоном.
Приватбанк
Відповідь банку
26 вересня 2023, 17:59
Вітаємо.
Внаслідок прийнятого рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в
обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальше обслуговування в банку неможливе.
Проблема вирішена
Zavim 26 вересня 2023, 9:33
Відділення за адресою: Суми, вул. Іллінська, 12
Через термінал вніс кошти для поповнення картки. Гроши не були зараховані на рахунок. Звернувся до банку заявка 122270, повинні були опрацювати її за три дні, нажаль ні відповіді ні коштів я не отримав.
Приватбанк
Відповідь банку
26 вересня 2023, 10:09
Вітаємо.
Відповідь на ваше звернення 122270 було надано того ж дня за залишеними контактами. Перевірте, будь ласка, вашу пошту.
Проблема вирішена
sans106 25 вересня 2023, 16:23
Приват банк без-підставно заблокував мої карткові рахунки. Двічі надавав документи для ідентифікації, але без попередження заблоковані рахунки. Звернувся до відділення та підтримку 3700 ніхто не може розблокувати. У відділенні запевнили що перетелефонують з головного офіса, але дзвінка так і не було.
Приватбанк
Відповідь банку
25 вересня 2023, 17:32
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Jassmminne 25 вересня 2023, 15:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Миколи Голего, 7
Замовла валюту, ходжу вже 2 день, не можу зняти. Так як стан копюр страшний, всі в печатках, плямах. Скільки мені ще до Вас ходити як на роботу? Я не говорю про долари нового зразка, нехай будуть білі, але в гарному стані. Після кожного походу буду писати тепер сюди.
Приватбанк
Відповідь банку
25 вересня 2023, 16:32
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Natella Гринникова 24 вересня 2023, 20:10
Заказали в Привате валюту. Пришли забирать. Нам выдали купюрами старого образца. Ну ок! Но при обмене купюр старого образца (как выяснилось) мы теряем 20%. 20%, Карл!!! На 300$- 60$. Это как? Ну ладно. Решили не терять деньги и вернуть на счёт. Пришли в отделение где получали, а они ОТКАЗЫВАЮТСЯ их брать! Мол, купюры старого образца и мы их взять не можем. Выдать можете, взять нет?! Когда начали возмущаться и требовать поднять видеозапись выдачи- взяли. Скривили личики, но взяли. Ок, подумали мы и заказали эту же сумму в другом отделении банка. Но и там нам пытались выдать деньги старого образца.
Поясните пожалуйста, это распоряжение такое или самоуправство банка, что бы не было оттока валюты? Но не думаю что из-за 300$ банк обанкротится. И уверена что не у всех лежит там валюта, что бы бояться. И не предлагайте по гривневым счетам, платить валютой. Если бы мы хотели, давно перевели в валюту. Почему, положив на счёт свои деньги, мы не можем их забрать? или вынуждены терять 20%?
Приватбанк
Відповідь банку
25 вересня 2023, 8:45
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Helene2017 23 вересня 2023, 16:52
Відділення за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 128
Еще 26.08.23 делала заявку 69320, что несколько раз приходили с дочкой и оформляли карточку джуниор, но безуспешно. После заявки мне позвонили и сказали, что проблема решена и снова позвали оформлять эту карточку. И где она решена, если вы никак не можете удалить всё предыдущее неправильно оформленное???
Сегодня, 23.09.23 уже в который раз заново оформляем эту карточку джуниор и снова безуспешно, потому что в системе не убирается предыдущая ошибочная привязка и в итоге новая анкета как и сама карточка снова не привязываются, после чего снова уходишь ни с чем и заново твоя анкета блокируется. Честно, уже надоело к вам ходить и тратить своё время на оформление с нуля той карточки, которую никак не могут оформить. Просто жаль, что заработная карточка у меня от приватбанка и удобнее было сбрасывать с нее на карточку ребенка. Но приватбанк упорно не хочет в который раз оформить эту карточку джуниора и никак не удалит ту неправильную привязку, которая и не даёт оформить. Уже и дочь говорит, что надоело уже к ним ходить и как будто специально у них там приказ не оформлять. Будем искать другой банк, а не ждать 18-летия.
Приватбанк
Відповідь банку
25 вересня 2023, 10:55
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Сергій Коваленко 22 вересня 2023, 16:04
при оформленні олх доставки на сайті olx була вказана певна сума, при підтвердженні платежу сума співпадала, АЛЕ як виявилось, банк списав комісію бо виявилось що це не оплата в інтернеті, а просто переказ на карту. ніяких повідомлень про можливу комісію та її розмір у застосунку не було. тож перед оплатою олх доставки перевіряйте дуже уважно що коштів вистачає, щоб не платити прихованих комісії які вам банк не поверне.
Приватбанк
Відповідь банку
22 вересня 2023, 17:41
Вітаємо.
Комісія за переказ утримується відповідно до тарифів:
https://privatbank.ua/perekaz-na-kartku-rahunok-v-inshomu-banku
Інформація зазначена на сайті ОЛХ:
Чи є додаткова комісія за переказ коштів з кредитної картки?
Так, якщо використовувати кредитні кошти для покупки товару. Тому спершу краще уточніть всі умови оплати даною картою в банку-емітенті, адже не залежно від завершення угоди — ця комісія не повернеться.
https://help.olx.ua/olxuahelp/s/article/%D1%85%D1%82%D0%BE-%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%87%D1%83%D1%94-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D1%83-%D1%83%D0%BF%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D1%83-%D0%B7%D0%B1%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%96%D1%8E-V9
Проблема вирішена
Валерій Антюхов 22 вересня 2023, 15:41
Дізнався, що ПриватБанк запроваджує акції за виконання яких надається можливість отримувати кешбек за покупками по деяким категоріям. Для мене це була приємна новина, але якщо чесно ставився я до неї скептично, з недовірою. Серед переліку акцій була й «Бажані товари з подвійною вигодою». Умовою акції було необхідно купити товар в «Оплату частинами» в одному з магазинів партнерів і за це отримати можливість повертати кешбек 3% за будь-які покупки в межах трьох місяців. Я зареєструвався в даній акції і отримав про це сповіщення в додатку. Потім був діалог з оператором в чаті підтримки, який завірив мене, що дійсно на будь-які покупки в межах 3 місяців після купівлі товару в «Оплату частинами» буде нараховуватися кешбек в розмірі 3% одразу після оформлення такої покупки.
Сьогодні о 10 годині я здійснив покупку в магазині Фокстрот в оплату частинами та після цього отримав ще одне повідомлення від банку, що тепер за будь-які оплати кредитними коштами в будь-якому магазині я отримуватиму кешбек в розмірі 3% терміном 3 місяці. В 11.55 задля перевірки дієвості даної акції було здійснено купівлю в інтернет-магазині Аптека Доброго Дня і на моє здивування в виписці про платіж не було ніякої інформації про кешбек. Мене це обурило тому, що здійсни я цю покупку в іншому банку, то гарантовано отримав би і кешбек і повну інформацію про нарахування та кількість наявного кешбеку на цей час. Звернення до підтримки не дало відповіді на проблему окрім стандартної фрази, що ваше звернення зареєстроване та передане для ознайомлення у відповідний підрозділ. Ось такий негативний досвід з кешбеком від ПриватБанку. З жодним іншим банком ніколи не виникало подібних проблем, а тут таке. В принципі сам винен, захотілося проекспериментувати. Давно не користувався їхніми послугами та після цього ще більше не буду цього робити.
Приватбанк
Відповідь банку
23 вересня 2023, 10:40
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності.
Бачимо, що наразі ваше питання вже розглядають профільні фахівці. За результатами перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Полезный комментарий
Валерій Антюхов 25 вересня 2023, 15:35
Проблема вирішена — кешбек нараховано. Річ у тому, що під час онлайн оплати спочатку відбувається блокування певної суми, а вже потім фактичне списання необхідної суми. З цієї причини й не відбулося нарахування одразу, а тільки під час фактичного списання коштів. Співробітник ПриватБанку під час розмови з приводу цього питання дуже ввічливо та грамотно роз’яснила про механізм нарахування кешбеку і після деяких покупок в різних магазинах можу з впевненістю заявити, що дійсно все працює і кешбек нараховується. При цьому, якщо у вас окрім акції «Бажані товари з подвійною вигодою» підключені ще й «Кешбек 5% на одяг і взуття для родини та дитячі товари» чи «5% кешбеку на товари для дому та ремонту», то при покупках в цих магазинах нараховується підвищений кешбек 5%. На сьогодні це найбільший відсоток кешбеку по вищеперерахованим категоріям тому на час дії цих акцій користуватимуся тільки картою Приватбанку.
Проблема вирішена
universe 22 вересня 2023, 8:58
30.08 я радісно зареєструвалася в акції 5% кешбеку на товари для дому та ремонту, та ще окремо на одяг та взуття, була однією з перших реєстрантів. Сповіщення про реєстрацію є у приват24. Після цього здійснила покупку онлайн карткою Універсальна у Епіцентрі 17 вересня і чекала, коли ж вперше у цьому банку я нарешті отримаю кешбек. Проте у той же ж день я вирішила перевірити чи зареєстрована в акції. Спочатку інтуїція підказала відхилити повторну реєстрацію, але все ж таки цікавість побачити що там далі перемогла, і я підтвердила ще раз реєстрацію. Ок, у підсумку — на сьогодні кешбеку нема, у підтримці мене завірили, що я зареєстрована 17 вересня, бо інакше б не дало реєструватися двічі. Але тільки що я знов перевірила — знов, втретє просить підтвердити реєстрацію. Тобто ніяка реєстрація не відбувається. Прикро… Сумно, а могла б скористатися 100% надійним кешбеком від іншого банку без маніпулювань реєстраціями та введень у оману клієнтів.
Приватбанк
Відповідь банку
22 вересня 2023, 10:49
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
oleg081 21 вересня 2023, 19:45
21.09.2023 я зі здивуванням виявив, що не можу розплатитися карткою Приватбанку в магазині Alphamega в місті Нікосія (Республіка Кіпр, член ЄС), не можу зняти гроші в банкоматі Bank of Cyprus і не можу поповнити номер телефону мобільного оператора. Ще 17.09 я знімав гроші в цьому ж банкоматі і платив карткою в цьому ж магазині, ще 20.09 я оплачував онлайн замовлення на сайті цього ж магазину. З 21-го числа все стало блокуватися з відпискою, що з метою безпеки транзакцію заблоковано. На спроби розібратися в тому, що відбувається, мені почали відповідати, що я перебуваю на невизнаному Північному Кіпрі й тому мені все блокують відповідно до постанови НБУ № 8, пункт 11. Унаслідок кількагодинної суперечки, один із кількох операторів погодився, що якщо я перебуваю на території Республіки Кіпр («південний Кіпр»), то транзакції повинні проходити, обмежень бути не повинно, і зробив заявку. За якийсь час я отримав відповідь, що вразила мене: «Нікосія здебільшого розташована саме на території ТРПК, тому це місто також потрапляє в блокування». Опускаючи всякі «неточності», що якраз таки вона розташована здебільшого не на окупованій частині Кіпру (згідно з вікіпедією, всього 24% населення живе на північній частині) і що це все-таки столиця європейської країни, мене дуже вразила логіка цього рішення. Мабуть, усьому світу потрібно заблокувати всі операції з Україною, керуючись тим самим принципом: раз частина країни окупована, то заблокуємо її всю, нам ліньки розбиратися, що там за транзакція була. Що робити людям, які опинилися в такій ситуації, — банку начхати, далі йде відписка що, мовляв, «а що ми, ми виконуємо рішення НБУ». Я б дуже хотів подивитися на офіційний папір НБУ, де йдеться про те, що вся Нікосія тепер вважається частиною ТРПК і буде заблокована, але мені, на жаль, такого посилання на документ не дали, тому доведеться робити звернення до НБУ з мого питання і питати його там.
Приватбанк
Відповідь банку
22 вересня 2023, 8:54
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема вирішена
Кристина Харченко 21 вересня 2023, 18:40
Користуюсь Приват банком більше 10 років.Як звичайно сплачую комунальні платіжи чере приват 24 за себе і батьків (бо батько після інсульту)І тут мені дзвоне працівниця банку і каже хто вам …Мельниченко…кажу батько, а вона мені він у базі є як терорист😨каже треба вам принести його документи.Два дні простоявши у тривозі, бо в Запоріжжі тревога є практично постійною.На третій день мені повністю блокують все і без ніяких підстав розривають відносини (а мій батько продовжую користуватися банком.Плачу 2500 адвокату за лист звернення в Приват і знову нічого.Якась мафія😞
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2023, 19:45
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
BonoU2 21 вересня 2023, 16:25
При замовлені в банку валюти (дол.) пропонують ЛИШЕ зношені та старі купюри, на питання «коли будуть нові і чому НБУ вам не обмінює на новіші не пошкоджені» тільки розводять руками, кажуть «перезамовляйте хоч сто разів буде такі самі на видачу». А НБУ в курсі шо ці зношені та старі ніхто не хоче приймати? Коли це свавілля припиниться? Або обновіть долари в касах привату на видачу новими або зобов’яжіть ВСІ обмінники приймати будь-які нормальні купюри!
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2023, 17:26
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема вирішена
odesssit 21 вересня 2023, 15:43
Відділення за адресою: Одеса, пл. Грецька, 3/4
Поповнення було 19.09.23 в 09:45:47 (так вказано на квитанції з помилкою) у відділені на вул.Буніна (колишнє відділення з пл.Грецької) в Одесі. До цього було відсутнє світло, дочекався завантаження банкомата CAO9207, приклав картку, увійшов до системи, обрав поповнення власної картки, в лоток поклав 100 купюр по 500 гривень, отримав сповіщення на екрані про сторонні металеві предмети в лотку, достав пачку купюр, перевірив, поклав знову в лоток та через декілька секунд банкомат опинився в стані
«Помилка», та видав квитанцію без суми та з незрозумілою адресою (Філатова, 47)
На сьогодні маю — тільки клаптик папірця без суми і подовження терміну розгляду до 14 днів, а сума зовсім немаленька і терміново потрібні гроші!!!
А вказаний банкомат вже працює як нічого і не було. Чи могли гроші залишитись в лотку та бути непомічені під час інкасації або просто при наступній операції хтось забрав?
Чи є відео моїх дій?
Терміново потрібні МОЇ гроші!!!
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2023, 16:30
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Полезный комментарий
odesssit 22 вересня 2023, 8:40
Дякую Мінфіну та й ПриватБанку теж:)! Заяву оперативно опрацьовано та прийнято рішення про зарахування належної суми протягом доби.
1111968Igor 21 вересня 2023, 12:21
Ситуація сталась 12.09.2023, шахраї під виглядом співробітників банку, ввійшли у довіру та списали з кредитної картки кредитні кошти. Були написані заяви у правоохоронні органи та сигнал у приватбанк, щодо шахрайських дій. Протягом 8 днів Приватбанк зробив повернення вкрадених коштів. Закликаю всіх клієнтів банків, не передавайте ніяку інформацію щодо кодів, паролів, пін кодів, лімітів, а краще самостійно звертайтесь у банк за перевіреними номерами.
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2023, 13:39
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено. На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
Проблема вирішена
Romanan 21 вересня 2023, 11:30
В травні цього року відкрив новий рахунок в Приваті, за картою універсальна. Від кредиту відразу відмовився, тому ліміт був по нулям. І пройшло пів року як раптово на балансі сформувався мінусовий баланс. Як це можливо? Адже кредиту немає. Подивився на історію транзакцій і вже при здійсненні першої операції залишок був в мінусі на 250 грн, просто він не відображався на картці. І ось пройшов час і цей мінус виліз на загальний баланс. Я був в шоці. Виходить що при відкритті картки приват вже вкрав в мене 250 грн, хоч по старим рахунка вся заборгованість була погашена. Намагався звязатися з оператором але мовчать тільки гудки, у відділені розводять руками. Ось вам і сервіс, в самому банкові сидять шахраї. А потім люди дивуються як це зникли кошти, тому що так звані працівники обкрадають простий народ.
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2023, 12:22
Віітаємо.
На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було достатньо для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог платіжної системи.
Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
Інформація по рахунках, доступні кошти, наявність/відсутність заборгованості, рух коштів за весь період користування карткою завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
У разі, якщо ви не згодні з якимись операціями, повідомте деталі до підтримки банку.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝