Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
rest23 25 червня 2023, 12:39
Зіткнувся з неприємною ситуацією, у мене з картки списали 45$, причому не було ні повідомлень про списання, ні запиту про підтвердження. Дізнався я про цей переказ тільки тому, що прийшло через півгодини після переказу повідомлення про заблоковану оплату таксі в Лімі, заблоковану через неправильний код CVC2. Тобто після успішного переказу вони спробували оплатити підробленою карткою таксі, але у них нічого не вийшло, оскільки вони не знали код CVC2. Тобто зловмисники змогли переказати гроші, знаючи тільки мій номер картки. Знову ж таки, жодних спроб при цьому підтвердити оплату, жодних спроб на авторизацію від Приватбанку. При зверненні в банк (Заявка 2568590) з питання чому проходить оплата без авторизації і без коду нічого не повідомили, на питання коли повернуть гроші відповіли що термін розгляду заявки 45−120 днів. Ну і ще запропонували страхувати від дій шахраїв, тобто банк настільки не гарантує збереження грошей на рахунках, що пропонує їх додатково страхувати.
Приватбанк
Відповідь банку
25 червня 2023, 15:10
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (смс на ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і, дійсно, може зайняти від 45 до 120 днів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kartka 25 червня 2023, 9:58
Ситуація сумна.Проплатили рекламу через картку дружини через онлайн оплати.Картка була внесена в онлайн оплати залишилось тільки підтвердити через приват.Підтвердили.
Платіж не пройшов.Оскільки дружина закордоном декілька днів звернувся особисто на гарячу лінію.Банк розцінив це як підозрілу активність і відвязав фінансовий номер.
Але це не є проблемою, дружина повернеться і номер привяже.
Проблемою є те, що були сплачені платежі на підприємницький рахунок.І приват замість того, щоб дочекатись підтвердження номера почав повертати покупцям кошти в момент коли посилки уже поїхали до продавця.
В підсумку посилки за декілька годин будуть на віділенні, лишається тільки розраховувати на порядність покупців.
Хто дозволив розпорфджатись банку коштами з рахунку підприємця.Чому вони не повернуті, а не тимчасово заморожені?
Приватбанк
Відповідь банку
25 червня 2023, 12:11
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти дружини та детальніше розглянути описаний випадок.
Sysman 24 червня 2023, 22:25
Пробовал в нескольких терминалах в метро пополнить свою долларовую карту. В каждом пишет, что «пополнение невозможно, обратитесь в кассу». В банке говорят, что отключили возможность пополнения через терминал, почему отключили, когда возобновят — информации нет. Хорошо, пробуем пополнить в кассе. Вроде бы всё хорошо, но говорят — что за пополнение в кассе валютной карты будет дополнительная комиссия (которую ввели раньше, чтобы пополняли через терминалы).
Приватбанк — если вы отключили прием валюты через терминалы, то почему не убрали комиссию за пополнение валютной карты в кассе? Не мошенничество ли это?
Приватбанк
Відповідь банку
25 червня 2023, 10:12
Вітаємо.
З 20 червня ПриватБанк поновив операції з готівковою іноземною валютою через мережу терміналів самообслуговування.
Проблема вирішена
shestun0608 24 червня 2023, 15:53
Банк отримав постанову з виконавчої про визначення видаткового рахунку 16.06.На запитання коли буде розблоковано, пишуть зачекайте? Як так? Чому навіть ззакордону приходе благодійна допомога, а в своїй країні виживай як хочеш?
Приватбанк
Відповідь банку
24 червня 2023, 16:26
Вітаємо. Приносимо вибачення за очікування. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів).
SPanfilova 24 червня 2023, 10:53
Сьогодні 24.06.23, в суботу, моєму 14-літньому сину телефонували працівники банку, щоб оновити дані!!! Я відкрила йому картку «джуніор», якою він майже не користується. Десь 2 місяці тому заходила в відділення змінювала картки і спитала, що ще їм треба, які документи. Мені сказали, що все добре, нічого не треба. Тепер дзвонять моїй дитині і требують паспорт, якого в нього немає!!! Коли я написала в підтримку, то мені відповіли, що все законно і так має бути, бо він є клієнтом банку, також в 14 років дитина вже має мати паспорт🤷🏻‍♀️ Що далі? Далі ви зробите пропозицію відкриття кредитного ліміту??? Ну бо ж він є клієнтом банку🤦🏽‍♀️ Скажіть, хто має право сказати неповнолітній дитині, яка не несе фінансової відповідальності нести в якусь установу свої документи??? Можуть звернутись до батьків дитини! І ніхто там не несе ніякої відповідальності за такі дії
Приватбанк
Відповідь банку
24 червня 2023, 12:07
Вітаємо. Постановою Правління Національного Банку України №65 від 19.05.2020 року наголошено, що дитина є повноцінним клієнтом банку, тому в її анкеті має бути відповідна інформація, як і у дорослого(враховуючи документ, ідентифікуючий її особу). Для уникнення можливого обмеження рахунку Банком заздалегідь проводиться інформування клієнтів про необхідність надання документів.
Окремо зауважимо, що оформити картку Універсальну можна з 16 років, а користуватись кредитним лімітом на ній — лише з 18 років.
Проблема вирішена
niklausxx 23 червня 2023, 11:59
Трапилася оказія — виконавча служба наклала арешт на рахунки (не встиг вчасно оплатити штраф, з ким не буває). Причому, в постанові було ЧІТКО ПРОПИСАНО, що арешт накладається в межах певної КОНКРЕТНОЇ суми. За логікою речей і зі слів державного виконавця — все, що перевищує вказану суму — арештові не підлягає, і може вільно використовуватись. Але — не для *** співробітників «Приватбанку» — ні особистий візит у відділення банку, ні дзвінок на гарячу лінію, ні лист в службу підтримки цього ***банку результату не дали. Їхні аргументи: в постанові написано, що «арешт накладено на всі рахунки», а той факт, що в продовженні цієї фрази далі йде: «в межах такої-то суми» — для них пусте місце! І це в той час, коли в листі іншого банку — «Монобанку», було чітко вказано, що арешт накладається в межах КОНКРЕТНОЇ суми, все інше — може вільно використовуватись! НІКОМУ НЕ РАДЖУ звязуватись із цим галімим банком!
Приватбанк
Відповідь банку
23 червня 2023, 13:59
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Наразі арешт встановлено на суму, вказану виконавцем у відповідній постанові. Кошти понад вказаної суми можна використовувати.
Vidguk 23 червня 2023, 8:42
20.06.2023 мені був надісланий міжнародний переказ з особистого рахунку, громадянином цієї країни, переказ сумою 250$ на мій валютний рахунок. Банк надіслав мені повідомлення, що переказ сумою 240$ не зараховано, необхідно надати паспорт відправника. При цьому відправник отримав повідомлення від свого банку, що переказ був успішно зарахований. Звернувшись до преміум підтримки отримала відповідь, що мені необхідно надати паспорт, або інший міжнародний документ для ідентифікації відправника. На що я відповіла, що банк має всю інформацію про відправника, так як платіж був здійснений з банківського рахунку, а я можу надати тільки власні документи, але ніяк не третьої особи. Також зазначила, що вже отримувала перекази від цього відправника і жодних вимог до його ідентифікації ніколи не було, також наголосила, що ці кошти, навіть, ніколи не виходять з банку, так як відразу я їх перевожу на гривневий рахунок для сплати комунальних послуг і комісії в 600 грн. за обслуговування карток в Приват-банку. На що мені відповіли, що питання не у подальшому використанні коштів, а у ідентифікації відправника. На мою пропозицію надати запит до банку відправника мені відповіли, що банк не робить таких запитів і що переказ надходить мені, то і документи повинна надавати я, а так як банк виступає агентом валютного контролю може здійснити запит документів у мене.
Керуючись правилами безпеки я відмовилась надати паспорт іншої особи, тому мені запропонували, щоб відправник зробив запит на повернення коштів, які я з повідомлення його банку вже отримала. Також я прочитала в коментарях нижче, що такі випадки не поодинокі і для повернення переказу, Приват-банк знов таки вимагає паспорт.
Враховуючи все це на думку спадає, що під приводом фінансового моніторингу збираються персональні дані іноземних громадян, документи, в додаток до інформації про їх банківські рахунки, з яких надходять перекази.
Мені дуже прикро, тому що я дуже давно є клієнтом банку і вперше стикаюся з проблемою, та ще й з зовсім незрозумілими і нелогічними на мій погляд вимогами.
Приватбанк
Відповідь банку
23 червня 2023, 10:07
Добрий день. Банк не проводить збір інформації про рахунки іноземних громадян, а лише діє відповідно до чинного законодавства та вимог Національного Банку України. Перевірка та аналіз документів регулюється Постановою НБУ № 8 від 02.01.2019 «Про порядок здійснення уповноваженими установами аналізу та перевірки документів (інформації) про валютні операції».
Nevaschedelo 22 червня 2023, 16:53
Подавали заявку на чарджбек (Все по правилам, деньги легко было вернуть). Банк МЕСЯЦ рассматривал предоставленные документы. Когда их начали за***ть звонками и смс ответили что данные не подходят. Какие именно данные ответить не могут. Сотрудники занимающиеся чарджбеком наглые и хамовитые, отвечать не хотят, из них слово вытягиваешь неделями, потом просто отмораживаются. Сотрудники в чате некомпетентны и повторяют заученные фразы. К сожалению, очень печальный банк. Пролетели на 1500$, но зато теперь опыт.
Приватбанк
Відповідь банку
22 червня 2023, 17:23
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олена Олена 22 червня 2023, 16:51
Банк отримав постанову на визначення поточного рахунку для здійснення видаткових операцій. Але через 12 днів прийшла відмова з коментарем «Погана якість документа «(не читається). В мене на руках копія цього документа, на якому все чітко видно і печатка присутня.
Приватбанк
Відповідь банку
22 червня 2023, 17:23
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Blablabla1994 22 червня 2023, 16:35
Приватбанк через ПРАВДИВИЙ відгук відмовляється надавати кредитування! Якщо написати детально всі проблеми які були з приватбанком, то в подальшому ви не зможете оформити кредит, попри свою гарну кредитну історію…тепер прийдеться перейти на Ощад банк
Приватбанк
Відповідь банку
22 червня 2023, 17:18
Вітаємо.
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.
Iuliia12 22 червня 2023, 14:02
Банком заблоковані рахунки для здійснення видаткових операцій. Наявна Постанова про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку
для здійснення видаткових операцій, проте рахунок і досі заблокований. Доказів неотримання Постанови банком не надано. «Гарна» схема.
Приватбанк
Відповідь банку
22 червня 2023, 14:40
Вітаємо.
Арешт буде знято протягом 1–3 днів після надходження в банк постанови про зняття арешту від виконавчої служби чи приватного виконавця.
Відстежити отримання можна за поштовим трек-номером.
Проблема вирішена
Bruska 22 червня 2023, 11:11
Відкрив депозит у валюті, помилився з терміном, ВІДРАЗУ звернувся в банк з проханням допомогти і перевести депозит на інший термін, на що тикнули в морду правилами і все, так провтик повністю мій, але в подібній ситуації інший банк пішов на зустріч, а Приват відмовляється допомогти.
Приватбанк
Відповідь банку
22 червня 2023, 14:03
Вітаємо.
Анулювати договір можна в день відкриття шляхом розірвання вкладу, якщо вклад відкритий з картки — операція анулювання договору проводиться як стандартне розірвання депозиту. Кошти повертаються тільки на ту ж картку, з якої відкрито депозит.

Можливість анулювати договір в день відкриття відсутня:
— з розірваного депозиту, поточного рахунку, рахунку 'До запитання';
— з варіантом внесення коштів 'готівкою';
— за строковими вкладами, які відкриті через кнопку 'Переоформити депозит';
— з варіантом внесення з ПриватВкладу.
Lenticular 22 червня 2023, 0:55
Як мільйони українців, я вимушений зараз жити за кордоном. Приватбанк на своєму сайті хвалиться як він турбується про таких як я, і що мій фінфнсовий номер телефону, з яким я зареєструвався, можно легко змінити на номер іншої країни. Але на практиці СМСки, що Приватбанк відправляє, на американський номер не приходять. Служба підтримки вміє тільки повторювати, що проблема з моїм мобільним оператором. Я спеціаліст у галузі IT, і мені очевидно що це неправда. Я маю доступ до обох номерів — старого і нового, прийом СМС-ок абсолютно точно працює на обох номерах. На моє прохання з'єднати мене з кимось, хто знає більше і може допомогти, просто відмовили.
Приватбанк
Відповідь банку
22 червня 2023, 11:02
Вітаємо.
Підтвердити закордонний номер для проведення фінансових операцій в банку ви можете через чат на сайті банку. Якщо ви не отримуєте смс, наші колеги в чаті радо допоможуть у вирішенні питання.
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.
Проблема вирішена
Marina Kovalenko 21 червня 2023, 19:40
Сьогодні, 21.06.2023 о 12:59 знімала готівку в банкоматі. З рахунку кошти списалися, але банкомат вимкнувся, гроші не видав! На 3700 залишена заявка № 27034673. Термін розгляду заявки 14 днів. Кошти були потрібні сьогодні на оплату лікарських послуг, чому я мушу чекати аж 14 днів? Це мої власні кошти, я не можу ними скористатися з вини банку.
Крім того, на банкоматі вулиця Засумська, 10, Суми, Сумська область не зчитується QR-код. Неможливо зняти кошти без картки за допомогою додатку. Замініть, нарешті, подряпане скло
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2023, 20:10
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
ankrem 21 червня 2023, 17:48
Кременчук (Свободи 19) систематично виганяють чекати в черзі за межі відділення. Ну якщо бути точним в вузький коридор який з'єднує вхід і єдиний зал цього відділення. Сьогодні в ньому було вище 30 градусів, в прохолодну погоду відповідно там також не комфортно.
І особисто завідуюча відділення Оксана Іванівна також не цурається це робити. Мотивують то спочатку що по камерам дивляться і їх сварять. То міфічна конфіденційність. Ну зробіть окремі кабінети від касового залу і буде вам конфіденційність. Може варто погуглити що таке опенспейс?
А після цього ще й не було валюти, за якою я по запису прийшов. Ну точніше була, але стара і затерта. Яку потім ніхто не візьме.
Сервіс покинув відділеня.
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2023, 19:16
Вітаємо.
Приносимо вам свої вибачення за доставлені незручності.
Ми додали інформацію стосовно завантаженості відділень. Збираючись відвідати банк, можна перевірити, чи не доведеться вам стояти в черзі.
За посиланням https://privatbank.ua/map обирайте потрібну локацію, переходьте на вкладку «Завантаженість відділення» та плануйте свій час.
Проблема вирішена
verheles1988 21 червня 2023, 15:36
14.06 приватний виконавець надіслав постанову про розблокування рахунку, рахунок досі заблоковано. Підтримка відповідає, що не бачить постанови, що потрібно цілих 10 днів, щоб обробити постанову. І нажаль, такі проблеми лише з Приват, всі інші банки бачать і розблокують швидко.
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2023, 17:25
Вітаємо.
Арешт буде знято протягом 1–3 днів після надходження в банк постанови про зняття арешту від виконавчої служби чи приватного виконавця.
Проблема вирішена
AleKlych 21 червня 2023, 13:41
ПриватБанк отримав постанову від державного виконавця згідно Закон № 3048- XI, тобто дозвіл на користування коштами в розмірі двох мінімальних заробітних плат, після розгляду мені надійшло повідомлення про те, що на постанові відсутня печатка, хоча її я відправляла особисто і печатка разом з підписом була присутня.
також банк додатково отримав постанову і від виконавці, але відповідь взагалі відсутня.
Можливо ПриватБанк на стільки не компетентний, що не вміє працювати згідно законодавства і виконувати постанови!
Доречі відповідь по постанові я отримала лише після скарги в НБУ, що каже про те, що потрібно знову писати скаргу.
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2023, 14:40
Вітаємо.
Ваше питання стосовно наданої постанови було детально розглянуто банко та надано зворотній зв'язок. Рекомендуємо звернутись повторно до виконавця щоб він надіслав постанову з печаткою.
Hellraiser 21 червня 2023, 12:35
Я залишу тут опис ситуації (просто для загального відома) від імені свого батька-пенсіонера, адже я фактично пережив разом з ним цей інцидент.

Зазвичай подібних історій за останній час багато, ця ситуація не буде якоюсь унікальною.

Мій батько — пенсіонер на початку травня 2023 р. став жертвою шахраїв та реакція банку з «передовим» захистом та алгоритмом протидії шахрайським атакам.

Отже, близько дев’яти вечора, з невідомого номера масово почали роздаватися вхідні дзвінки. За декілька хвилин до цього тричі були змінені кредитні лиміти (отримані смс-повідомлення).

Одразу ж з двох карток (паралельно) кожної хвилини, почались несанкціоновані списання (без будь-яких дзвінків з привату, та смс-підтведжень).

Загальних списань з карток було 20!!! Тобто по 10 транзакцій з кожної картки — універсальна та пенсійна.

Усе це стало відомо на наступний день, оскільки телефон в руки в день шахрайської атаки ніхто не брав. Звичайно, що в день, коли про це дізнався батько (усі були в шоці), заблокували картки, звернулись до кіберполіції, навіть отримали № в ЄРДР про відкриття кримінального провадження.

Я декілька раз із максимально зрозумілим набором даних (скріншоти, пояснення) надсилав банку листи.

В останньому листі банку надіслав запитання, чи проводили банківське службове розслідування та як оцінює сам банк такі операції? Чи вважає їх підозрілими тощо.

Із самого початку були класичні відписки про те, що поза межами юрисдикції банку перебуває можливість проведення розслідування, що треба звернутися до поліції.

Така відповідь була отримана після того, як я двічі вказував банку про те, що звертались в кіберполіцію. Тобто абсолютно ніхто в банку не читає ваші листи!

Остання відповідь класика жанру, але з елементами якогось знущання.

Процитую частину відповіді.

«Дані операції були підтверджені шляхом використання «Технології безпеки 3-D Secure» (Verified By Visa або MasterCard SecureCode).

На жаль, чинним законодавством не надано повноважень Банку здійснювати повернення проведеного переказу. Тому Банк не може повернути переказані кошти.

У випадку впевненості в наявності шахрайських дій щодо списання грошових коштів, рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів. Розуміючи Ваше становище, Банк буде намагатись максимально ефективно співпрацювати з правоохоронними органами та сприяти щонайскорішому розгляду даної справи.

Для подальшого безпечного використання послуг Банку радимо змінити платіжну картку, фінансовий телефон та пароль входу в Приват24. Банк постійно працює над вдосконаленням своїх послуг, в тому числі в сфері захисту своїх клієнтів від шахрайських дій".

1. Якщо банку надаються скріншоти масових списань без будь-яких підтверджень зі сторони власника рахунку, при цьому батько ніколи в житті жодним чином не купував в інтернеті товари, тим більше нікому ніколи не давав жодних даних (ПІН-код, CVV, не переходив на сумнівні сайти).

Дуже цікаве формулювання у відповіді «У випадку впевненості в наявності шахрайських дій…».

Це як взагалі коментувати? Кожної хвилини відбувається списання без підтверджень та блокування зі сторони банківських алгоритмів, це як назвати?

Про який захист в принципі може йти мова? Чому одразу ж не списати кошти з карток клієнтів та не видати цими коштами зарплати працівникам банку, а потім повідомити, що списання відбулось за допомогою Технології безпеки 3-D Secure.
Я навіть не думав, що банк ЖОДНИМ чином не поставить питання щодо оскарження незрозумілих транзакцій в форматі чарджбек.

Про компенсацію я просто мовчу, хоча б з огляду на приписи статті 1073. Цивільного кодексу тощо.

Цікаво, що повинен робити слідчий в цій справі (питання риторичне).

Приватбанк жодним чином не відповідає за будь-яку втрату грошових коштів його клієнтом, який в свою чергу повністю дотримується конфіденціальності даних.

Усі ці гасла про якийсь захист (на який витрачаються сотні тисяч доларів) є порожнім звуком.

Зрозуміло, що єдиним виходом проти банківського беззаконня є лише звернення до суду.
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2023, 14:27
Вітаємо.
Описані вами операції доступні лише при наявності доступу до Приват24. Маючи лише фінансовий номер здійснити вхід в акаунт немає змоги, адже необхідно знати також пароль від акаунту або ж ПІН код картки(для відновлення доступу), що відомі лише клієнту власнику картки.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька проситих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Shulezhko 20 червня 2023, 20:54
Не працює сервіс «зняття готівки без картки».
У цьому місяці тричі намагався зняти готівку без картки, картка для виплат — пенсійна, ліміт на зняття встановлено, ПІН-код змінив один раз ще при отримувані картки. Спробував це робити усіма способами, які мені відомі.
Одразу сканував код на екрані банкомата, потім вибирав картку, з якої планував отримати кошти, вводив ПІН-код — відмова.
Потім натискав кнопку «зняття готівки без картки», вводив фінансовий номер телефону та набирав останні цифри номеру який викликав, вибирав картку, вводив ПІН — відмова.
Нарешті заходив у додаток: послуги/зняття готівки/вибирав картку/ПІН/сканував код — відмова!
Кожен раз банкомат для перевірки безпеки вимагав провести операцію реальною карткою.
06 червня 2023 після вищенаведених маніпуляцій повернувся додому взяв пластик та з його допомогою (сунув карту в банкомат) отримав кошти (1000,00 грн).
16 червня 2023 повторив всі процедури, тільки вже біля двох банкоматів, повернувся додому взяв пластик та з його допомогою (сунув карту в банкомат) отримав кошти (900,00 грн).
Нарешті 20 червня 2023 виконав всі маніпуляції, результат — банкомат кожен раз пише: проведіть операцію з реальним пластиком…
Дзвонив до колл-центру, оператори молодці, намагалися розібратись та допомогти, дарма.
Писав коментарі у додатку, реакції «0».
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2023, 10:09
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
WAYS 20 червня 2023, 12:39
Пересилаю батькам гроші з закордонного рахунку револют. Спочатку створили карту для виплат в usd, тому що на сайті вказано що за зарахування 0.5%. Але по факту крадуть 2%, думаю ок, може тому що для виплат зарахування платне. Створив голд універсальну в USD, на яку зарахування завжди було безкоштовне. Відправив — знову зняли 2% + 1% ще в кассі треба заплатити.
Виглядає сумно, у моно таких прихованих комісій нема, 0.9% за зняття тільки.
Виглядає, що банку не треба гроші з закордону чи хочуть максимально нажитись на людях.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2023, 14:42
Вітаємо. Нам прикро, що виникла така ситуація. Банк не приховує інформацію щодо тарифікації операцій, інформацію щодо комісій та шляхів отримання переказів з-за кордону можна перевірити за посиланням https://privatbank.ua/all-ways-to-receive-send-an-international-transfer

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝