Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
vadgush 6 липня 2023, 14:53
Виникла ситуція пов’язана з конфліктом інтересів мене, Гушанського Вадима Веніаміновича, як представника за довіреністю своєї матусі Гушанської Галини Миколаївни (пенсіонерки похилого віку — 93 роки) щодо доступу к її аккаунту, з одного боку, та фахівців Приватбанку з іншого. Проблема, на мій погляд, виникла внаслідок вимог внутрішніх посадових інструкцій Приватбанку, що суперечать цілому переліку норм, передбачених Законом України «Про банки та банківську діяльність». Проте співробітник Приватбанку за ім'ям Валерія, зателефонувавши мені на мій мобільний
номер 06.07.2023 р. о 10.18 з номеру телефона
+38(056)736−91−29 змогла шляхом опитування мене, як клієнта банку та представника за довіреністю, відновити доступ до електронного аккаунту моєї матусі. Висловлюючи особисто їй ЩИРУ ПОДЯКУ та РЕСПЕКТ за ПРОФЕСІОНАЛІЗМ та НЕБАЙДУЖІСТЬ переконливо прошу відзначити її як шляхом матеріального заохочення так і морально, відповідним НАКАЗОМ Приватбанку та Міністерству фінансів України. Вважаю, що завдяки саме таким фахівцям з небайдужим ставленням держава Україна спроможна побудувати нове, щасливе майбутнє для своїх громадян.
З повагою, клієнт банку Гушанський Вадим Веніамінович.
Приватбанк
Відповідь банку
6 липня 2023, 17:24
Вітаємо! Щиро вдячні вам за відгук! Ми завжди націлені на вирішення питання клієнтів та працюємо виключно згідно чинного законодавства та норм НБУ.
Проблема вирішена
Jullllia 5 липня 2023, 23:21
Колись відкрила карту для виплат соціальної допомоги на дитину з інвалідністю, запевняли, що рахунок соціальний, як має бути. По факту: прийшла постанова з виконавчої служби заблокувати кошти, крім тих на які за законом заборонено накладати арешт чи стягувати — і паскудний Приват спочатку заарестував рахунок, а коли прийшла соцвиплата, стягнув її. І начхати, що порушили аж дві статті закону «Про виконавче провадження» 52 та 73, згідно яких такі кошти чіпати заборонено. Безліч разів розпиналися на 3700, що їх довідка про призначення рахунка придатна, а насправді її розглядають як доказ зворотнього призначення. І тепер приват бреше, що й не казали, що рахунок соціальний. Брехливі крадії! Позбавили дитину з інвалідністю засобів для існування! Колись це був нормальний багк, але дуже давно
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2023, 14:10
Вітаємо. Бачимо, що наразі за вашим питанням було проведено перевірку, за результатами котрої проведено зворотній зв'язок.
DanyaU 5 липня 2023, 14:54
Відділення за адресою: Харків, вул. Полтавський Шлях, 57/59
Доброго дня! Мене звати Данило. Я з м. Харкова. Сьогодні повинна була прийти зарплата, але по факту нічого до мене не надійшло тому що розірвали договір ПРИВАТ24. В мене був борг на кредитній картці, а мені сказали що УСЯ моя зарплата буде перерахована на карту де є борг, тобто я буду якийсь час без грошей, це не правильно.
Приватбанк
Відповідь банку
5 липня 2023, 15:47
Вітаємо. У своїй діяльності банк керується вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, котрі регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством, банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Також зауважимо, що при розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Володимир Присяжнюк 5 липня 2023, 3:38
Банк придумав історію з нібито підозрілим переказом коштів і заблокував рахунок, порекомендували звернутись у відділення банку, а так як я знаходжусь закордоном я не маю такої можливості. Получається щоб користуватись рахунк я платив роками за кожен місяць, а тепер банк песплатно користується моїми коштами.
Приватбанк
Відповідь банку
5 липня 2023, 10:10
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація і обмеження картки було невчасним. Іноді по рахункам клієнтів може бути проведена спроба операції, котра потребує додаткового підтвердження. Для того, щоб Банку переконатись, що дані ваших рахунків не потрапили до рук шахраїв, в даному випадку, вам достатньо звернутись в наш чат підтримки за посиланням pb.ua/chat для підтвердження вказаної операції.
innaturbova 4 липня 2023, 16:39
Вже 4-й день не можу забрати свій маленький депозит у 2700$ нормальними купюрами у Києві! Замовляла на різні відділення, максимум зцідити можна лише декілька нормальних купюр 96−99р випуску, не кажучи про сині взагалі! Деякі купюри нормальні на вигляд, але в УФ мають блакитні плями. Усі купюри в пачках касирів зі штампами, написами, портрети президентів затерті наполовину, або заламані по 1000 разів. Навіть бідолашному касиру немає нічого вибрати, тому що у неї більше нічого, окрім зношеного мотлоху, немає. Ціми купюрами неможливо розрахуватись з іншими людьми. Державний банк, а годує клієнтів жахливим мотлохом. Посилатися на постанову НБУ не потрібно, яка вважає валютне сміття справжніми грошима, але яке пригодне лише на відправку на утилізацію. Взагалі відмовляюсь у Приваті розміщувати будь-які валютні депозити, оскільки навіщо таке потрібно, щоб висмоктати свої гроші з банку, кожного дня по спеці кататися та витрачати купу часу.
Ще й обмеження на день у 2600 по незрозумілому курсу, наприклад у ТАС та Райфі спокійно дають по 2700 на день. Вивозьте на інкасо весь мотлох, який ви завезли до кас та розраховуєтесь з клієнтами, та імпортуйте нормальні купюри, як це роблять інші банки
Приватбанк
Відповідь банку
4 липня 2023, 17:07
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені, в рамках своїх можливостей, касиром при проведенні операцій, так і купюри, надані інкасацією в банк, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
michailpilkevic 4 липня 2023, 9:30
08.04.2023 шахраями через фішинговий сайт було списано кошти з картки. В той же день звернулись в підтримку банку (на гарячу лінію). Було зафіксовано звернення, заблокували картки та сформували заявку. Були списані кошти з кредитного ліміту, розуміли що це не проблеми банку та потрібно погашати борг що і було зроблено вчасно. Ніхто не сподівався на повернення коштів так як таких ситуацій по країні дуже багато. На щастя 01.07 кошти було повернено.
Хочу залишити подяку всім причетним до вирішення цієї ситуації — операторам гарячої лінії та спеціалістам які займались поверненням
Приватбанк
Відповідь банку
4 липня 2023, 13:27
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Стараємось для вас!
БОГДАНА Богдана 3 липня 2023, 23:18
01.07.23 року знімала з власної карти 20 000 грн. Під час того, як банкомат відраховув кошти він зненацька вимкнувся. Гроші мені не видав, але з рахунку їх списали. Через деякий час банкомат увімкнувся. На лінії 3700 запропонували залишити заявку на повернення і почекати, як сказали спочатку, 3−5 днів. Виходу не було того так і зробила. Потім звернула увагу, що заявка оператором була оформлена не на зняття 01.07, а на зняття 30.06, яке здійснювалося в іншому банку і було успішним. Передзвонила знов оператору, змінили заявку, сказали, що термін всього одна доба, так як банкомат Приватбанку, але може і 14 якщо знадобиться інкасація банкомату. Так до понеділка ситуація не змінилася НІЯК. В понеділок я вирішила підійти у відділення і уточнити коли я приблизно зможу отримати вкрадені банком власні гроші, але у відповідь від співробітника почула лише те, що я виміщую на ньому своє зло, маніпулюю, кажучи, що кошти потрібні мені на лікарню і погрожую, кажучи, що буду звертатися до правоохоронних органів. І взагалі він ніякого відношення до банкоматів не має. Наразі триває третя доба як банк поцупив у мене значну суму коштів і не хоче повертати. Номер заявки на повернення 27087101. Нікому не рекомендую довіряти свої кошти даному банку, тим більше у такі важкі часи.
Приватбанк
Відповідь банку
4 липня 2023, 9:52
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
петро січкар 3 липня 2023, 16:39
Потрібен був електронний підпис (АЦСК) і був приємно вражений проведеною консультацією оператора ЯНИ,її професіоналізмом, а, головне, терпінням в роз«ясненні по данному питанні…зважаючи на свій вік (на носі, як говориться вже 65) мізки працюють вже не так, як раніше, але пані ЯНА з терпінням, професіоналізмом в подробицях все розказала (скажімо так розжувала) як потрібно зробити… от за такими працівниками і є майбутнє нашої країни ДЯКУЮ
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2023, 18:39
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Vlas3XC 3 липня 2023, 2:49
Відділення за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 128
При снятии наличных в банкомате на улице, произошел средств какой-то сбой в снятии и в итоге сняло с карты деньги, а деньги не были выданы.
И все в лучших традициях Приват Банка случилось, пришлось два часа пытаться достучаться до поддержки, а потом «прекрасный и современный» бот пытался понять что я хочу) прошу принять меры по возвращении средств.
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2023, 9:34
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що при зверненні в підтримку виникли такі труднощі. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше перевірити інформацію.
Проблема вирішена
akvaira01 2 липня 2023, 18:29
В приват банке у меня был ФОП. После начала войны я сразу оказалась на оккупированной территории, город Новая Каховка был оккупирован в первый же день войны. Спустя несколько месяцев жизни в оккупации было принято решение выезжать, через Крым, так как другой безопасной дороги не было, перебрались в Турцию к детям, подали документы на временную защиту (она не дает права покидать страну). В Украине, на подконтрольной части, ни осталось никого, ни друзей, ни родственников. Все разъехались по миру. На счету ФОП у меня было около 500 000 грн. В какой то момент доступ в приват24 мне заблокировали, и сообщили о прекращении обслуживания без объяснения причины. Предложили перевести средства в другой банк, с условием, что я должна лично явиться с заявлением в любое отделение банка, БЕЗ возможности сделать это онлайн, как любой нормальный банк, аргументируя это внутренними распоряжениями банка. Что я сделать естественно не могу. То есть, банк фактически присвоил мои средства, без суда и следствия, не входя в положение переселения в условиях войны, по шаблону отрабатывая свою позицию, а именно в любом случае не дать забрать деньги. Любезный банк предложил оформить нотариальную доверенность на первого встречного в Украине, чтоб он мог за меня написать заявление в отделении. Выглядит как еще больше насмехаясь над ситуацией, ведь никого не осталось в стране. Поддержка банка абсолютно не хочет помочь решить банальный вопрос перевода МОИХ денег. Нужна какая то верификация — пожалуйста, наберите по видео, онлайн, мы живем в век цифровых технологий. Нет, так нельзя, не разрешено. Потому что цель одна, украсть, присвоить деньги. Прошу помочь в ситуации вникая в положение, в котором мы оказались.
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2023, 12:32
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Aligruit 2 липня 2023, 7:56
Обманывают клиентов о реальной процентной ставке по кредитной карте.
Вместо указанных 3.4% в месяц списывают около 8% оправдывая налогами и скрытым процентном
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2023, 10:58
Вітаємо.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,4% * 12 / 365

де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,4% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).

Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку відсотків цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.

Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці Приват24. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, 'Показати розрахунки >>'.
Olga5050 1 липня 2023, 13:38
21.06.2023 представником АТ КБ «Приватбанк» у м.Дніпро за дорученням отримана постанова про зняття арешту з пенсійного рахунку. З часу отримання банком постанови минули вже навіть відведені регламентом банку «до 10 днів», передбачені на виконання постанови та розблокування рахунку. Рахунок досі заблокований. Від служби онлай-підтримки банку суцільні обіцянки. Спершу, ніби «вибачте, але ми ще не отримали постанови». Але після надання трекінгового номеру Укрпошти, що підтверджує отримання постанови банком, раптово повідомлення із постановою таки знайшлось. Разом з тим змінились і відмовки представниками онлайн-підтримки банку. Від завтра-післязавтра, до нам потрібно 2 дні, далі 3 дні, далі вже нарешті у нас регламент — «від 3 до 10 днів». Звернення в підтримку банку офіційно зареєстроване ще 23.06.2023. Регламентний термін розгляду звернення заявлений представником банку — до 3 днів. Минув ще 27.06.2023. Разом з тим минули вже і 10 днів, передбачені регламентом банку на розгляд та виконання постанови. На жаль, при всьому небажанні, та у разі продовження ігнорування банком постанови про розблокування мого пенсійного рахунку, буду змушена звертатись за захистом своїх конституційних прав до державних органів: Національного банку України (я контролюючого органу у сфері фінансових та банківських послуг), Служби безпеки України (порушення конституційних прав громадян), омбудсмена Верховної Ради України (зрозуміло, що ВРУ випадково забула передбачити терміни та відповідальність банків у змінах до ЗУ № 3048-IX від 11.04.2023, аое цей недолік варто виправити). Зрештою, у правовій та справедливій (за гарними намірами Президента) державі когось таки має зацікавити яка вигода банків в арешті гарантованих державою пенсійних коштів.
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2023, 14:34
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та детальніше розібратись в ситуації.
Petrj 1 липня 2023, 9:04
Покупал доллары на депозит и выводил их на специально созданную для этого карту.
Эта карта нигде никогда не светилась ни на каких торговых площадках.
Они ее заблокировали после вывода на нее депозита, якобы из-за того что кто-то пытался расчитаться ей в интернете. Сказали оформите новую, а старую закройте, сумма перейдет на новую карту.
Мало того что сумма пришла только через двое суток, так еще и сняли комиссию 6 долларов. Теперь естественно сумма не круглая и снять полностью ее не выйдет.
Мой вывод-игра с банком закончена.
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2023, 9:52
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
ANDRIY1974 30 червня 2023, 10:13
Намагався 26 червня 2023 через Приват 24 придбати ОВД на певну суму, відмовили, повідомивши по телефону, шо ми не знаємо де були ваші кошти упродовж 1,5 року, коли їх отримали у касі банку як погашення попередніх облігацій. Тобто у 2021 році все добре, а потім у кінці року забрав кошти, а коли у червні 2023 року знову хотів купити, говорять ми не знаємо, де ви їх зберігали. Чи не абсурд? При тому, що всі кошти раніше декларувалися і перевірялися через фінмоніторинг.
Приватбанк
Відповідь банку
30 червня 2023, 11:42
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
31922469 29 червня 2023, 18:47
Я власник інтернет-магазину і співпрацював з цією компанією більше 5 років. Вчора мені надійшло повідомлення на пошту, що мій обліковий запис заблокований, без жодних попереджень — і платіжка на сайті перестала працювати, клієнти не могли оплатити товар.
У повідомленні, яке вони мені надіслали, був список заборонених товарів — я його перевірив там мого товару не було у переліку, після прохання активувати мою платіжку на сайті — вони додали мій товар до заборонених останнім пунктом. Ось як вони працюють. Не рекомендую до співпраці, вас можуть вимкнути будь-якої миті без попередження. Використовуйте аналоги: interkassa, fondy або wayforpay
Приватбанк
Відповідь банку
29 червня 2023, 19:18
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника мерчанту, та розібратись в ситуації. В той же час, у нас є ряд зобов´язань перед регуляторами (платіжні системи, НБУ і т.д.) при перевірці мерчантів, моніторингу мерчантів та процесуванні транзакцій. У разі виникнення додаткових питань, ми завжди поруч і готові прийти на допомогу.
Проблема вирішена
MaxAlex1986 29 червня 2023, 18:43
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 144
27.06.2023 — купи в банку usd. 29.06.2023 хотів покласти ці usd на картку в ОщадБанку, одну купюру в 100 usd не прийняли — в ультрафіолеті покрита плямами більш ніж на 50%.
Одразу ж приніс цю купюру до відділення на Соборний 144, де покупав ці USD, відповідь касира була геніальною: «Це не плями, це є платіжним засобом, нічого там не світиться».

Ну якщо вже так, то вирішив покласти ці 100$ на ПриватВлкад у відділенні ПриватБанку в Запоріжжі на вул. Шкільна 30. Касир ПриватБанку на вулиці Шкільній 30 перевірила дану купюру, відповідь була просто супер: «Ви що, ми не можемо прйняти цю купюри, вона ж уся в плямах, якщо дивитися в ультрафіолеті, ви ж бачите».

Тобто одну й ту саму купюру 100$ по різному оцінюють касири в одному й тому ж банку))) *** якісь.Тобто коли Привабанку треба продати доллар — то чхати він хотів на цю купюру, а коли треба ту ж саму купюру взяти назад — «вибачте ми її не можемо взяти, бо вона не відповідає нормам, байдуже що ми самі її ж вам і видали».
Приватбанк
Відповідь банку
29 червня 2023, 19:07
Вітаємо.
Всі купюри проходять перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. В той же час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема вирішена
Наталя Грицишин 29 червня 2023, 15:34
Доброго дня. Це вже перебор.
11.05.23 року мені заблокували рахунки. Я звернулась до виконавця із заявою, де він виніс постанову на розблокування рахунку 17.05.23 року.
Постанову в банк відправив Укр поштою, постанова надійшла до банку 30 травня (під довіреність отримана).

Я звернулась до банку 26 червня, де зареєстрували заявку. 28 червня заявка закрита, але рахунок досі не розблокований.

Допомога онлайн пише, що постанова на розгляді.

Місяць вони розглядають заявки, при тому, що я кожного дня пишу до них.
Приватбанк
Відповідь банку
29 червня 2023, 17:07
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
Проблема вирішена
Андрій Овсянніков 28 червня 2023, 20:15
21.06.2023 державний виконавець Самарського ВДВС виніс постанову про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника та направив її в АТ КБ «ПриватБанк» рекомендованим листом та на електронну пошту яку сам же ПриватБанк дав мені під час спілкування з їх підтримкою (cancelyaria@privatbank.ua), вже 28.06.2023, а в підтримці все тем саме, постанову не отримували, я вважаю, що потрібно писати скаргу в НБУ на дії банку
Приватбанк
Відповідь банку
29 червня 2023, 9:51
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
larionovkirill 28 червня 2023, 17:08
ПриватБанк заарештував рахунок протиправно
Приватбанк
Відповідь банку
28 червня 2023, 17:51
Вітаємо.
ПриватБанк діє виключно в рамках закону та в ситуації, коли надходить лист від виконавчої служби про накладення арешту, банк не може його ігнорувати.
Проблема вирішена
Богдан Клюба 28 червня 2023, 16:26
По трек-номеру накладної УкрПошти, банк отримав постанову від приватного виконавця (про визначення рахунку для видаткових операцій) 19.06. Сьогодні уже 10-й день після отримання, а кошти на рахунку не розблоковані. Не можу зрозуміти чому банк так довго розглядає цю постанову.
Приватбанк
Відповідь банку
28 червня 2023, 17:49
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝