×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Мені відмовляють в обслуговуванні без пояснень
Коментарі (4)
Мошенники звонят, меры не предпр нимаются!
Видел ваш ответ по такомуже отзыву. Примите меры!!!
Коментарі (1)
Ігнорування звернення по роботі мобільного додатку
Суть звернення була наступна:
— в мобільному додатку при наявності у фізичної картки МС для виплат зеленого кольору вона хображена синім відтінком і навпаки у фізичної картки Віза синій колір, а в мобільному додатку вона якраз зелена (хоча зеленою має бути МС). По факту розробники додатку переплутали шлях в коді до зображення карток.
Га мою вимогу створити тікет до команди розробників щоб це пофіксили, оператор попросив фото моєї картки щоб впенитися що вона зелена, зареєстрував заявку і через 5хв з моменту реєстрації звернення вже було закритим з пропозицією вибрати дизайн з наявних у додатку.
Я ж розумію, що команда розробників взяла б цю задачу максимум в наступний спринт і це зайняло б від двох тижнів до наступного релізу додатку, але ПриватБанку все одно, типу я нічого не зрозумію тому і 5хв на розгляд досить (прівєт оператори Владислав і Максим).
Якщо вже є ігнорування в таких елементарних задачах, то яка надія справді на співпрацю в подальшому, а моє наступне фото буде з підписанням заяви на закриття рахунку, відкрию собі Моно.
«ПриватБанк — беремо і НЕ робимо»
Коментарі (3)
Страшные доллары
Я, конечно, всё понимаю. Но снимите тогда комиссию за перевод на карту. За что я плачу 2% с каждого перевода? Чтобы мне подпихивали при снятии «на тобі боже, шо мені негоже?»
Или это вина кассира и она специально мне такие выдала? Потому что всегда мне выдавали хорошими купюрами. А в этот раз часть денег — использованная туалетная бумага.
Всі купюри проходять перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. В той же час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (4)
Жахливий банк!
Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка.
Що стосується тарифів — ця інформація є публічною і доступна на офіційному сайті. З початком війни більшість тарифів було знижено або прибрано. Та часткове повернення комісій необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану:
https://privatbank.ua/help
Стосовно підписок на сторонніх інтернет-ресурсах — при активації підписки вами дається згода на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті.
Щодо зауваження про компетентність служби підтримки, обов'язково розберемося в ситуації — додатково написали вам в приватні повідомлення для уточнення деталей.
Коментарі (2)
Банк відмовлється закрити картку та рахунок.
Банк:
1. У відділенні — Не можемо, треба через застосунок П24
2. Застосунок П24- Не можемо сталась технічна проблема
3. Служба підтримки 3700- Не можемо немає вільних операторів
Питання до представників Банку. Як закрити картку та рахунок?
Наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть розібратись в ситуації.
Коментарі (1)
Видалено фінансовий номер телефону через помилку ШІ - голосового помічника Яна
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Вам також знадобиться веб-камера.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Коментарі (9)
Помилка в номері карти при перказі в Ощад
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Коментарі (6)
Зняття арешту
Після того, як лист надійде в банк, арешт буде знято протягом 1-3 днів.
Написати коментар
Блокируется карта «по кругу»
Подождав несколько дней, я оставил отзыв тут. Только после этого со мной связался сотрудник банка и разблокировал карту
Но в тот же день, при попытке перевода с карты, банк снова ее ограничил
Сотрудник банка снял и это ограничение, сообщив, что заблокировано из-за той же, уже решённой, причины
Потом мне удалось совершить перевод, но для этого пришлось фотографироваться на сайте банка
При следующем переводе снова запросило сделать фото, сделал, но не разобравшись не дождался, пока фото обработают на сайте.
Как результат, карту снова заблокировали
Но уже прошло 4 дня, а банк не связывается.
Пошел в отделение, но там сказали, что не могут разблокировать. Отправили в чат, а там пишется: ждите, пока сотрудник с вами свяжется
Свяжитесь уже со мной!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написати коментар
Черезмірна секьюрність або захист власних коштів від себе
Зробив інтернет картку для реєстрації на таких ресурсах як AWS та Oracle Cloud (хмарні провайдери) де при реєстрації з рахунку знімають та миттєво повертають 1$ для верифікації. З Oracle Cloud все прошло без єдиної проблеми але пізніше (через декілька днів) з AWS картку «Обмежили». В мобільному додатку Privat24 запропонували розблокувати цю інтернет картку відповівши на стандартні запитання такі як «Ф.І.О, адреса, чи підтверджуєте що це Ви і т.д.» на що я все відповів але останнім кроком потрібно зробити СЕЛФІ з документом та надіслати їм. Nani?! А навіщо тоді були ті кроки секьюрності щоб вберегти мене від злоумисників та зберегти мої кошти (цілий доллар…)?! Більш принципово вирішив не робити цього.
На наступний день намагався зв’язатися з оператором в онлайн чатах підтримки, де бот взагалі не пропускає. Ти йому про зв’зок з оператором, а він тобі теми на вибір. Короче, ховайся в жито, а не підтримка. Написав листа на help@pb.ua, розписав ситуацію, прикріпив скріни на що вони відповіли: «Зв'яжіться з оператором в онлайн чаті. Вони також мають право запросити у вас фото або відеодзвінок.» Ще короче, з горе навпіл зв’язався з оператором в чаті де в кінці запросили ВІДЕО ДЗВІНОК для підтвердження моєї особистості мотивуючи це тим, що вони дуже хочуть захистити кошти клієнтів (нагадую про 1$). Ну хай буде заблокована картка вічно, мені то що… З AWS та Oracle я всі питання вирішив, переніс біллінг на картку моно за 5 хвилин максимум.
Я трохи прочитав інші відгуки і моя НЕпроблема взагалі сміхотворна. Схоже привату взагалі начхати на репутацію та оцінки від клієнтів. Прикро, але колись був просто ТОП банк.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Коментарі (13)
Заблокували зарплатну карту чоловіка,який на передовій
Коментарі (16)
В целом не плохо, но могло быть и лучше.
Коментарі (8)
Я попрощаюсь с этим банком
Окремо зауважимо, що надалі вам не будуть надходити дзвінки від банку рекламного характеру.
Коментарі (11)
Позитивне враження про працівників відділення ПриватБанку (Київ,Тулузи, 3б)
Працівники відділення проявляють високу компетентність у своїй роботі. Вони ефективно та оперативно виконують свої обов’язки, надають актуальну інформацію та рекомендації, які допомагають прийняти обґрунтовані рішення щодо моїх фінансових потреб.
Професіоналізм працівників відділення, уважність та позитивне ставлення до клієнтів відчутно підвищують якість обслуговування та роблять відвідування цього відділення комфортним досвідом для мене.
Написати коментар
Не хочуть виправляти власні помилки
За формою трансліту ДМСУ, в закордонному паспорті і міжнародному посвідченні водія написано одним варіантом, у банку іншим. При чому в чаті коли ботесса підсунула форму для трансліту, воно перетворило вірно.
Прізвище типу ***ощук за ДМСУ ***oshchuk, за версією криворуких у банку — ***scuk.
Оператор в чаті став вимагати фото закордонного паспорта, скрін Дії його не влаштував. Варіант ще раз транслітерувати дані взагалі не розглядається.
Панове, ваш косяк лікується перевіркою транслітерації. Без всіляких танців з бубнами. Перед тим як вимагати довідку, що я не верблюд, доведіть, що ви не дятли.
Коментарі (1)
Списання коштів вночі через UBER TAXI в іноземній валюті (перуанський новий соль)
Я передзвонила на гарячу лінію банку 3700, карту заблокували і сформували заявку на повернення коштів.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами.
Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (4)
порушення банком Закону України № 3048-ІХ
Написати коментар
прощайте вы прощайте
банком пользовался лет 20, он был лучший, к сожалению сейчас он худший.
добила сегодняшняя смс «рахунки не активны, що мисяца буде списуватся по 20 гр.»
уточнил, не мошенники ли это, мошенники из привата.
Вітаємо. Комісія за моніторинг неактивного рахунку списується тільки при умові, якщо по всім рахункам клієнтів не було операцій протягом 12 місяців (це стосується будь-яких операцій, не обов’язково у відділенні Банку). Якщо хоч по одному з рахунків клієнт проводив операцію комісія не застосовується. При цьому комісія 20 грн у місяць списується з кожного рахунку у межах доступного залишку власних коштів на рахунку (в мінус — ні).
ващет война полтора года идет если не в курсе.
кто-то на оккупированных, кто-то в прифронтовых, кто-то уехал… кто-то на фронте, действительно самое время их ограбить.
вывел остатки заплатил бешеную комсу и…
На Ваше прохання відправляємо Довідка про закриття картки/рахунку.
Документ знаходиться у додатку.
Ви можете самостійно замовляти, переглядати та роздруковувати довідки та виписки за Вашими рахунками в Приват24, меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок» — «Створити довідку».
Також в «Архіві довідок» Ви можете переглянути всі замовлені Вами документи (у тому числі замовлені у відділенні).
Ваш ПриватБанк
больше не мой, забирай свои игрушки и не писай в мой горшок.
у кого там еще остались деньги, рекомендую снять, закрыть счет, и забыть про этих…
Коментарі (4)
Банк ограничил финансовые операции по пенсионной карте, и загоняет пенсионерку в долги.
Мало того что нас здесь орки зажимают со всех сторон принуждая получать рос. паспорт, так и свои не отстают…
P. S Это у нас не единичный, подобный случай.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас або вашу матір, як клієнтів Банку. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити контактний номер телефону матері та деталі описаної ситуації.
Коментарі (6)