Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Артур Мамалян 22 серпня 2025, 9:20
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Сергія Нігояна, 3-Д
Банк который всегда рядом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Svitlana0994 22 серпня 2025, 1:00
Шахраї. Беруть кошти на одяг і нічого не відправляють. Квед оформлений не вірний. Хамовито себе веде.
UA253052990000026009025507344
Secretary8 18 серпня 2025, 5:56
1.Симку и карточку потеряла 2 года назад. 2. Номер я не помню. 3.Блокировала или нет, не помню. 4. Вчера ваши коллеги сменили мне фин номер, сказали могу заходить в кабинет, но увы ошибка…5.могу ли восстановить аккаунт онлайн, или нужно идти в отделения банка?
София Софія 17 серпня 2025, 0:00
Мій любий Привате!
Щиро тобі дякую, що піклуєшся про мене навіть за кордоном! Ви так швидко надіслали мені мою картку, що мені здалося, я ніби вдома.
З любов’ю, Ваша прихильниця і користувачка Софія Лінкевич 😊⚘️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
krv77 15 серпня 2025, 18:20
Мошенники поймали человека, который нажал там на ссылку… Ну, бывает…
Но! Супер скоринговая модель открыла кредитную карту клиенту, который 15 лет кредитом не пользовался, и сумма кредита составила шестикратный уровень ежемесячного дохода.
А дайте мне кредит в мой шестимесячный доход, а? Я тогда легко скроюсь, и фиг ваша скоринговая модель найдёт меня…
PopovGV 15 серпня 2025, 17:17
Вітаю. При реєстрації в застосунку Приват24 надав документи, але при відеоідентифікації зробив помилку оскільки погано бачу навіть в окулярах. Представник банку одразу кинула слухавку. Тепер повідомлення: «…Відвідайте відділення банку.», а я неможу приїхати. Хоча б зробили можливість повторної відеоідентифікації.
Alex9695 12 серпня 2025, 8:45
До дня народження отримав спец пропозицію на 3% кешбек і підвищення кредитного ліміту.
На наступний день вирішив змінити кредитний ліміт з картки #1 на картку #2.
Зменшити ліміт вдалось, а збільшити ні.
Тепер ні кредитного ліміту ні кешбеку Привіт.
Всі пропозиції привязані до операцій з кредитними коштами.
Не бачу сенсу користуватись.
Гаряча лінія питання не вирішує.
І це при тому що отримую зарплату у цьому банку.
Revals 11 серпня 2025, 14:05
07.08.2025 у банкоматі ПриватБанку я намагався обміняти 1000 доларів США на гривні. Банкомат порахував, що це буде 41 100 грн, але після цього з’явилася помилка, пристрій «завис» і кошти на мій рахунок не надійшли.

Відразу звернувся у підтримку — пообіцяли, що питання вирішать, але станом на 11.08.2025 грошей немає, а в службі підтримки лише відповідають «чекайте». Жодних чітких термінів або пояснень не надають.

Я вважаю це неприпустимим для найбільшого банку країни. Кошти фактично заблоковані банком уже кілька днів, і без тиску з боку клієнта, судячи з відгуків інших людей, процес може затягнутися.

Рекомендую всім бути максимально обережними при обміні валют у банкоматах ПриватБанку та фіксувати всі операції на відео чи фото, щоб мати докази у разі подібних ситуацій. З свого боку скаргу до НБУ вже відправив, як тільки питання буде вирішено — одразу закрию рахунки у цьому «банку». До речі, голд статус не заважає підтримці просто кидати слухавку)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ANDRE200518as 10 серпня 2025, 17:51
Он мне больше нравится з всех банков
nikolaenkog 9 серпня 2025, 11:15
Почнемо з того, що я працювала в банку, але не в цьому, та прекрасно знаю, що таке продажі і як через їх відсутність виписують по перше число. Лише з цієї причини я не вкажу місто та відділення, де виникла і є надалі ця неприємна ситуація. У відділенні всім нав’язують, а не продають кредитну карту, посилаючись на те, що без цієї карти або не відкриють рахунок або не буде доступу до особистого кабінету. Короче кажучи, відверто брешуть в очі людям. І тільки пригрозивши дзвінком на гарячу лінію все-таки добиваєшся відкриття рахунку без кредитки. Я б відкрила цю карту, без питань, але через оцю брехню принципіально не буду.
Тепер про типу «допомогу онлайн» в додатку. Я задала конкретне питання, а мені вибивають подібні питання, але вони всі не є відповіддю на моє. Написала скаргу — 0 реакції. Скажу чесно, якби можна було б відкрити карту Пакунок малюка в якомусь іншому банку, то пішла б туди.
lekaya 8 серпня 2025, 13:07
Банк заблокував картки, а що таке, а потрібна актуалізація!)Ок, актуалізуватися через Дію не вийшло, бо там вумні люди сидять і знають, що протизаконно це и не хочуть бути співучасниками! Пробую далі самостійно все вводити,і тут тобі на,і дай згоду на розголошення приват інфи та даних…Шо коїться ПриватБанк? Ви не багато на себе берете, ні? Міняю *** !
Аex Ch 6 серпня 2025, 18:41
Брав кредит в Приватбанку. В зв’язку з тяжким фінансовим станом кредит виплатити не зміг. Приватбанк подав до суду та виграв справу. Через виконавчу службу мною була погашена вся заборгованість яку вказав приват банк у суді. Але зараз на картці вісить сума з мінусом, по тому ж кредиту (сума більша ніж погашений кредит), аргумент працівників Приватбанку по телефону- Ви не погасили кредит, який брали. Так, Приватбанк стягнув кредит через виконавчу, а тепер хоче щоб я його оплатив знову. Кредит 2015 року. Погашений в 2020 через виконавчу. Отримання грошей з виконавчої служби Приватбанком по телефону підтверджено. Це неузгодженість внутрішніх служб Приватбанку, чи свідоме повторне стягнення кредиту повторно?
В НБУ порекомендували писати лист на ПриватБанк, щоб отримати пояснення стосовно чого є заборгованість.
Олексій Самсонніков 6 серпня 2025, 13:40
Сьогодні в приват24 отримав повідомлення про зменшення ліміту оплати частинами до нуля. Дзвінок до кол-центру дав вражаючий результат: причина зменшення «тому що так вирішив банк» і жодних пояснень. Правильною дорогою рухаєтесь «Народний банк».
Djus 6 серпня 2025, 11:47
Користуюся послугами Приватбанку більше 20 років. Іноді виникали проблеми, але все швидко вирішувалося.
Але в липні придбав через них ОВДП на загальну суму 150к грн. Тепер банк постійно вимагає пояснення про рух коштів, довідки про доходи, оновлення анкетних даних. Я був у відділенні, все надав, начебто їх влаштувало. Але наступного дня історія повторюється. І ніхто не може пояснити, що банк хоче на цей раз. Менеджери у відділенні абсолютно не компетентні, завчили кілька фраз, і більше нічого не можуть пояснити. Колись був найкращий банк України, а зараз стає найгіршим.
Olga261151 6 серпня 2025, 10:50
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Замостянська, 25
Звернулися з чоловіком для поновлення картки, термін якої закінчився. У відділенні в приміщенні для обслуговування клієнтів велика черга в основному людей похилого віку, адже обслуговує всього 2 працівника. На моє прохання до завідувачки вирішити проблему, вона запропонувала піти в інші відділення. Для нас це було проблемою, тому що чоловік хворий. Зал обслуговування клієнтів, у якому в черзі перебувало 10 осіб, замалий, душно. Ми очікували 1 год., обслуговувалися — 5 хв. Прошу адміністрацію банку вирішити дане питання, а також пояснити завідувачці що таке толерантне обслуговування, а не викликати охорону як до злочинниці клієнтки банку, яка зробила зауваження щодо неналежної організації роботи даного відділення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олена Сергієнко 2 серпня 2025, 12:27
Дуже вдячна оператору, яка консультувала мене останній раз, так все добре пояснила, дуже ввічлива та приємна дівчина! Взагалі приват найкращій! Це не заказник відгук, а самый щирий, що може бути. З приватом майже з самого початку його існування, і хоч були і деяких непорозуміння, але ж все завжди вирішувалося в мою користь. Не проміняю його ні на який інший. З повагою- ваш вдячний клієнт!
Татьяна Петрюченко 31 липня 2025, 17:18
Получала банковскую гарантию, после подписания документов с двух сторон и оплаты комиссии в 1500,00 (на минуточку самой дорогой среди банков) и перечисление покрытия по гарантии, сотрудник выдававший гарантию во второй половине дня отказала в выдаче гарантии ссылаясь на отсутствие фин.отчетность (срок сдачи отчета в налоговую 10.08.25). Перед этим было не законное списание 15000,00 которые обещают вернуть больше двух месяцев. ХУДШИЙ БАНК НАШЕГО ВРЕМЕНИ. Прежде чем открывать счет в ПРИВАТБАНКЕ взвесьте все минусы и сделаете свой выбор.
karina1408 31 липня 2025, 14:38
ПриватБанк безпідставно списав з мого рахунку 15025,00 грн. У зв’язку з тим, що мої рахунки заблокували, ПриватБанк списав гроші. Що мені колись було нараховано овердрафд. Але проаналізувавши свої рахунки я знайшла наступне. Що 31.12.2017 року я ще нічого не була винна банку і до 06.01.2018 ніяких транзакцій не було. А 06.01.2018 року я винна -12 тисяч! Це з тим, що це картка для виплат і я не можу вийти в мінус, і дуже її контролюю.
І вот сьогодні 31.07.2025 року вони списали 15 тисяч гривень. За що? Чому мені за всі ці роки не повідомили про якийсь придуманий борг. Я планую подавати до суду. У час війни робити такі гидкі справи.
Я вважаю, що ПриватБанк найбезпечніший та найкомунікабельний, ось чому: не так давно я зіткнулася з шахраями які змогли обійти захист у мене в телефоні всіх банків крім Привату. Завдяки ПриватБанку я не втратила всі гроші і змогла прожити до зарплатні усі інші банки та поліція тільки пожимають плечами та говорять що не знають чи зможуть знайти злочинця. Так в ПриватБанку один з найкращих сервісів та функціональністю він найкращій дуже багато функцій з якими легко переказувати гроші по всьому світу та отримувати без походу до відділення. Так що на сьогодні це найкращій банк з найкращими операторами та підтримкою в Україні
RognedaK 30 липня 2025, 17:11
По-перше, пробитися кріз той клятий ШІ до менеджера — все одно, що пройти 9 кіл пекла і трошки більше. Постійно викидає форми, постійно «опишіть кількома словами, що саме ви хочете зʼясувати» і знову 100500 форм. Це тринда просто.

По-друге, навіть коли менеджер типу підключений, робить він приблизно нічого, окрім відправляє повідомлення «дякуємо за ваше терпіння, мені треба ще кілька хвилин для зʼясування». Не знаю, що вони там зʼясовують годину, може з чатом GPT радяться, бо відповіді потім саме так і виглядають.

Я не часто користуюсь особистими рахунками в банку, у мене там тільки ФОП та Іпотека залишились. І це суцільне прокляття! Цього разу вони вирішили списати кошти за іпотеку завчасно і відморозитись.

Я маю вносити кошти на обовʼязковий платіж до 3 числа кожного наступного місяця. Власне, мені зручно робити це завчасно, а не день в день. Зазвичай десь за 3 тижні я вношу кошти (як отримую зарахування на ФОП) і спокійно живу цей місяць, знаючи, що платіж зроблено, кошти погасяться автоматично 3го числа. Тобто є дата зарахування, і є дата погашення — різні дні, зафіксовано у виписці. Плачу так 5 років, все без проблем.

Не цього разу. Кошти списали 3го числа, я перевірила рахунок — все нормально. Йшла у відпустку, і шоб вже не відволікатись зробила ще один платіж з думками, що тепер наступний аж в серпні, бо цей же 3го числа спишеться. Сьогодні мені приходить лист щастя, що мені треба внести обовʼязковий платіж. Якого хєра, думаю я і йду перевіряти рахунок. А там пише, що кошти були зараховані і списані в один день. Нормаааально. Йду в підтримку розбиратися, як так сталося? Пів години довелось пробиватись до менеджера, коли нарешті підключився спеціаліст Роман, він ще пів години зʼясовував моє питання і видав: ну так кошти ж списались на тіло кредита, ви очікували чогось іншого? Оце так тренують спеціалістів спілкуватись? Шановні, у мене для вас погані новини, ви переплатили за курси комункацій, бо комунікативний ідіотизм у вас вроджений і нікуди не подівся. Далі я пояснюю, що власне це було внесення вже на серпень і питаю чому списання було раніше? Ще пів години «ще вхилинку, я зʼясовую» і питання типу «а як ви вносили кошти? просто на рахунок чи через кнопочку? а страховий платжі вже вносили?» — у вас там консиліум ідіотів чи моя банківська справа перед очима, ало? Півтори години зʼясувань і… «Кошти були зараховані по договору, але ж ви тепер погасили тіло кредита, менше переплатите по відсотках». А я ж саме цього і хотіла, правда? Пояснюю знову, що платіж був внесений звичайним способом, не дострокове погашення, не в тіло кредиту, не на рахунок, а як завжди через сервіс внесення саме обовʼязкового платежу, і він на серпень. Виправляте свої помилки, я не мушу робити ще один платіж, якщо ваша система така лажова! Ще пів години «хвилинку, ми перевіряємо інформацію» і «ми передали вашу заявку в технічний відділ, який детальніше розгляне питання і повідомить вам як були зараховані кошти». І в цьому був мій запит??? І тепер «очікуйте відпоіді по заявці». Як зʼясвування питання як саме і чому були зараховані кошти виршіить питання наступного платежу? Чому я маю тепер знову вносити кошти, коли це очевидна помилка банку?

Жахливий банк, жахливе обслуговування!!! Всі кажуть, що Ощадбанк — дно, робітники звідти перейшли в тепер державний Приват для підтримання іміджу? Що відбувається???

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝