Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
maxgum 16 жовтня 2024, 0:34
Прежде всего хочу сказать что я доверял данному банку и переодически хранил большинство своих сбережений на нем.В пятницу 11.10 я вывел свою зарплату (работаю в Германии удаленно) на карту приват банка.Через пол часа (было около 13:00) банк ЗАБЛОКИРОВАЛ ВСЕ мои карты.Я пошел в отделение, где мне заявили что причина им неизвестна и чтоб я обращался в чат онлайн.В чате несколько часов пытался выяснить что случилось, пока мне не попался оператор, который заявил что им поступила информация от миграцционной службы о том что мой паспорт утерян и я обращался в миграционную службу (видимо когда сотрудники этого недобанка не знают что сказать им разрешено придумывать любые отговорки лишь бы клиент отстал)На что я ответил что это ошибка и скинул фото своего паспорта, который был при мне.Через пол часа я начал новый чат, где мне сказали что мой счет попал под финмониторинг.(отделения были уже закрыты вечером пятницы, эти лицинзированные нбу люди просто тянули время чтоб я не попал в отделение до понедельника).Еще через день на 10-ой попытке я выпросил в чате список документов для подтверждения мониторинга.Через пару часов я их предоставил, на что мне сказали «спасибо, документы подходят и их взяли в работу».
Я, забыв что имею дело с максимально морально пустыми людьми им поверил и стал ждать.Через сутки я выяснил (опять по собственной инициативе) что мои документы не подходят потому что они на немецком языке и потребовали сделать перевод+апостиль (напомню что банк заблокировал все мои сбережения).После этого я принял решения что не хочу быть клиентом этого банка и пошел писать заявление на разрыв отношений.В отделение мне естественно сказали что не могут мне помочь.Пришлось опять общаться с людьми из чата, которые каждые 5 минут меняют свое мнение.Кое-как я отправил заявку на разрыв отношений ну или меня в очередной нагло обманули сотрудники.Результата никакого нет.В итоге я уже неделю без средств существования живу по друзьям.Меня выгоняют из моей квартиры.С работой тоже начинаются проблемы, так как я целыми днями пытаюсь спасти свои деньги из лап этого банка.Спасибо приват банку за сломанную судьбу.ПРИВАТ БАНК БЕРЕМО І РОБИМО.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 16 жовтня 2024, 9:24
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Zmejuchka 88 15 жовтня 2024, 18:07
Сьогодні о 6:00 ранку, 23-ма платежами було знято 20000 грн. компанією аналогом нової пошти в Україні. Після цього, о 8:30 ранку було знято трьома транзакціями кошти у мого чоловіка. Свої транзакції я фізично не могла відслідкувати. Карти було зміненої написане звернення про шахрайство. Питання до банку, чому було допущено аж стільки транзакцій, тим паче кредитних коштів? Обіцяють розгляд ситуації в термін до 120 днів, які прогнози по такому випадку? Рахунок на які списалися кошти — ups*internetshipwaybil, 55
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 15 жовтня 2024, 19:09
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). За зверненням до підтримки банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness

Ваша заявка прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
User223 15 жовтня 2024, 14:00
Розірвали ділові відносини, перед цим ніякого не листа не дзвінка з вимогою надати походження коштів не було. Питання чому і як- пишіть листа до банку, не у відділенні не на гарячій лінії надати відповіді не можуть. Таке відчуття що зараз 20 століття і всі пишуть один одному листи та пересилають поштою. Ви ще можете запропонувати скористатися телеграфом або голубиною поштою надіслати листа. Внаслідок цього розриву ділових відносин блокується карта, зарплата на карті, зарплату зняти не можливо, хоча це є «цільові кошти», заяву один раз написав, потім додумався після вихідних подзвонити і уточнити статус- мені відповідають «заявка відхилена, уточнюйте у відділенні», прийшов у відділення- виявляється співробітник не зробив ідентифікацію… Але це пів біди, хоча ви маєте їм надсилати інструкції як і що робити у різних операціях, але це півбіди, ніхто ж не дзвонить і не говорить що відхилена, так само ніхто не дзвонив з банку що рахунок заблоковано, вияви випадково коли не зміг зайти в Пріват 24. Питання, а якщо хтось знаходиться на війні, відрядженні в іншій країні, інших місцях де немає відділення, то їм що робити? Що робити тим яким треба оплатити кредит? Оренду? Як їм виходити з положення? Як видно з усього- відношення банку це з їх сторони якщо вони що винні- тяганина, бюрократії, якщо їм треба щось з клієнту- миттєво.
І да оператори не знають що відділення в місці відкрито, ви взагалі смішні?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 15 жовтня 2024, 15:27
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Pavel221 14 жовтня 2024, 17:37
Після втрати телефону разом з e-sim, було прийнято рішення поміняти номер авторизації в приват 24. Вся процедура зайняла не більше 15 хвилин.
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2024, 18:21
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!
Катерина Кравцова 12 жовтня 2024, 17:48
Відділення за адресою: Одеса, вул. Пастера, 19
Доброго дня!
Хочу залишити відгук з відмінною оцінкою обслуговування у відділенні Приватбанку Одеси по вул.Пастера, 10.10.2024 приблизно о 16.45. Багато років є клієнтом банку.
Нажаль, не знаю імені та прізвища співробітниці, але, звертаючись вже вдруге саме до неї, приємно здивована не тільки компетенцією, а й приязним ставленням, і бажанням допомогти.
Дякую і бажаю успіхів і здоров’я, професійного зростання!
Кравцова Катерина.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 жовтня 2024, 18:16
Вітаємо.
Задоволений клієнт — найкраща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleh290 11 жовтня 2024, 19:53
Доброго дня,

Хочу одразу зазначити, що відмова мене не ображає. Проте змушений звернути увагу на певні моменти, що виникли під час спілкування. Це не перший раз, коли я отримав дзвінок від вашого банку щодо роботи, і мушу відзначити, що зіткнувся з неприпустимою поведінкою з боку вашого працівника.

По-перше, дзвінок був здійснений о 18:35, у позаробочий час, і мене не запитали, чи зручно мені говорити. Пані Зінаїда, одразу попередила вас иурбує приват банк, а чи я хочу щоб мене турбували в такі годині, може мені не зручно розмовляти, байдуже я тебе турбую. Розмова почалася з допиту, без належного представлення посади. Питання ставилися в категоричному тоні: чому пішов з попередньої роботи, що саме не влаштовувало, яка зарплата є прийнятною, а потім, без обговорення кваліфікацій, розмова була швидко завершена. Ні ні я шукаю з іншими скілами.

По-друге, повідомлення на Work.ua надійшло раніше, ніж мені зателефонували, що створює враження недостатньої координації та поваги до кандидатів.

Таке ставлення створює негативне враження про ваш банк. Рекомендую розглянути можливість додаткового навчання для працівників відділу кадрів, оскільки подібна поведінка може серйозно вплинути на репутацію компанії. Не хочу нікого образити, просто висловлю суто свої думки, це суто моя думка, яка немає наміру завести когось в оману, чи скласти негативне враження

З повагою,
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 жовтня 2024, 8:30
Вітаємо.
Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
r01 11 жовтня 2024, 15:18
Банк заблокував картку пенсіонерки з грошима, які ми відкладали на поховання, у неділю, 06.10.2024.

Наша мама невиліковно хвора, і ми з братом по черзі її доглядаємо. Коли це стало відомо, вирішили відкрити для неї пенсійну картку в ПриватБанку для отримання пенсії, щоб вона не ходила до банку, оскільки їй дуже важко. Я, її син, перевів на інтернет-картку суму (два перекази), яку ми відкладали на поховання, ліки або інші потреби, кілька місяців тому, щоб не тримати такі гроші вдома і щоб вони надійно зберігалися в банку. Той з нас, хто на той час доглядатиме за нею, міг би зняти ці кошти.

Минулого тижня її стан значно погіршився, і вона попросила священника. Вона майже не встає з ліжка, тож ми почали готуватися до найгіршого. Я вирішив перевести ці кошти з її інтернет-картки на картку для виплат, але натрапив на перевірку по телефону 3700. Перша перевірка з першим оператором не була успішною, і картки заблокували. Друга перевірка пройшла вдало, картки розблокували, але переказ не відбувся. Другий оператор сказав, що все добре, і сума має пройти, лише потрібно повторити переказ.

Ми повторили переказ суми між власними картками і втретє натрапили на перевірку. Третю перевірку вона не пройшла, внаслідок чого третій оператор заблокував картки та телефон. Лише в середу ми зрозуміли, що, можливо, неправильно відповіли на таке питання: «Ви отримували кошти від третіх осіб?» Ми відповіли «ні». Як на таке неконкретне питання відповісти в стресі по телефону? Що мається на увазі? Переказ від члена сім'ї, сина, кілька місяців тому на картку мами — це переказ від третьої особи чи ні? Ми вважали, що йдеться про нещодавні перекази, а не кілька місяців тому. Як можна було здогадатися, що йдеться про квартал?

Таким чином, маємо ситуацію, що майже лежачій пенсіонерці, яка не виходить з дому, заблокували картку і телефон, і тепер вимагають, щоб вона особисто з’явилася у відділення. Заблокували:

за переказ між її власними картками;
суму, яку їй переказав син (член сім'ї) кілька місяців тому (прізвища співпадають);
від жодних третіх осіб ніяких переказів на її картки не було.

У мене немає логічного пояснення діям ПриватБанку щодо блокування карток згідно з умовами. У найкритичніший момент для нашої сім'ї ПриватБанк нас підвів.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 жовтня 2024, 15:59
Вітаємо.
Вибачте за незручності. Будь-яка операція, який проводиться з карткою ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки. Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення або ні. Операцію розцінили, як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки — не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
Для вирішення свого питання, ваша матір може звернутися в чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Фахівці працюють 24/7 та з радістю допоможуть вирішити питання.
Інформація по картках/рахунках може бути надана тільки їх власнику. ПриватБанк піклується про дані наших клієнтів: ми не розголошуємо конфіденційну інформацію третім особам (це будь-яка особа, окрім власника рахунку), в іншому випадку наші ж клієнти не матимуть до нас довіри.
Якщо матір не може проводити операцію підтвердження у зв'язку зі станом здоров'я, рекомендуємо близькій людині оформити доручення, за яким буде можливо оформити додаткову картку або отримувати кошти з рахунку власника.
Проблема вирішена
Julia345 11 жовтня 2024, 11:38
Відділення за адресою: Київ, пр-т Червоної Калини, 38/10/268
Шановний банк,
Вже майже рік, як Приватбанк заблокував мої гроші в розмірі 2000 грн. Протягом багатьох років я здійснювала оплату послуг за утримання будинків на поточний рахунок ЖБК в Приватбанку. Але, зненацька, за період грудень 2023-березень 2024, (Отримувач ЖБК Оболонь-4), Приватбанк ці гроші не зарахував і заблокував. Це чотири платежі за чотири місяці (Три квитанції сплачені через банк Ощад і одна через банк ПУМБ).
1. Після намагань вирішити цю ситуацію в комунікаціях я зареєструвала письмове звернення за номером 714- ВБ від 18 липня 2024 р., надала всі квитанції (три по Ощаду і одну по ПУМБ). Мені зателефонував фахівець банку, сказав проблеми нема просто треба надати додаткову інформацію по учаснику фінансової операції а саме прізвище ім'я по батькові та дату народження тієї персони яка фігурує в квитанції на оплату.
2. Тоді я 01.08.24 за номером 744 -ВБ до мого попереднього запиту надала додаткову інформацію. по учаснику фінансової операції а саме прізвище ім'я по батькові та дату народження.
І протягом півтора місяця повна тиша.
3. Тоді я зробила Третє!!! звернення: 19.09.24 за номером 904 — ВБ, знов надала додаткову інформацію, з копією паспорту, ІПН учасника фіноперації, безпосередньо менеджеру відділення банку. І навіть особа учасник фінперації зробив завірення копії власноруч при менеджері.

І знову тиша…
відповіді немає…
повернення грошей немає…
сплати квитанції немає…

Коли ви припините ці знущання над інвалідом ПЕРШОЇ групи?

Чому за два з половиною місяці від першого звернення питання не вирішено?
Я надала неодноразово ВСЮ затребуівну інформацію!

Може для банку 2000 грн нічого не значить, а мені як інваліду їх дуже не вистачає.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 жовтня 2024, 12:25
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
ViktoriiaP 10 жовтня 2024, 20:35
Добрий вечір! Я просто хочу сказати, Дякую за сервіс команді Приват24. На даний момент банківську установу Я не відвідувала вже більше трьох років, всі питання вирішую Онлайн і це круто. Я зараз лежу у себе в ліжку, хвилин 10 тому треба було дізнатися з приводу одного платежу. Написала в онлайн чат, вирішили питання за пару хвилин. І це неодноразово.
Я задоволена.
Якщо все робити уважно в додатку, то ніяких проблем не виникає. Якщо ж десь не зрозуміло, написала в чат, допомогають оперативно і відповідають ввічливо.
Бажаю вам розвитку!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 жовтня 2024, 9:16
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Alona5080 10 жовтня 2024, 14:11
Вітаю! Допоможіть вирішити питання. Сьогодні здійснила онлайн покупку в інтернет магазині Comfy, де розрахунок провела через Privat, кошти з можї карти були зняті, але через короткий час зателефонував представник магазину і повідомив, що у них оплата не пройшла і щоб я зателефону вала до Приват банку для підтвердження платежу, але до оператора я так і не змогла додзвонитися, а оператор робот не змогла зрозуміти моє питання, нажаль
Приватбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2024, 15:25
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
RomanN1976 10 жовтня 2024, 11:41
Відділення за адресою: Одеса, вул. Семена Палія, 76
Простий випадок. Отримання коштів з США у розмірі 100 долларів за допомогою Вестерн Юниан. Не можу отримати на картку через систему Приват 24. В касі банка можу, але спробував на картку та повинен підтвердити особу відправника… Не можу зрозуміти логіку. Намагався відмінити операцію. Направив паспорт, код, водійські права, військовий квіток… Не можу отримати. Через касу — можу. На картку — не можу… Ось таке диво… Висновок — не користуйтесь Приват 24 для отримання переказів… Ось…
Приватбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2024, 12:58
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
Andriy34 9 жовтня 2024, 21:07
Шановний представник Приватбанку прочитайте це Уважно будьласка.Мене інваліда з дитинства обвинуватили у шахрайських операціях і просто заблокували рахунки.Без суду без доказів просто так.Відколи це пенсія стала шахрайськими операціями? Розблокуйте не смішіть.
У поліцію і Нбу звернувся.
Приватбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2024, 10:34
Вітаємо.
Банк змушений обмежити співпрацю з Вами. Нами було виявлено факти пов'язані з шахрайськими операціями. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами.
Проблема вирішена
Ковтун Вікторія 9 жовтня 2024, 14:38
Маючи вже погоджену заявку під програму є оселя, я очікуючи вже місяць її фінансування дізнаюся що внесені зміни в постанову. І якщо гроші мені ненадійдуть до 04.11 я втрачу завдаток, час і надію на придбання житла.
Приватбанк
Відповідь банку
9 жовтня 2024, 15:27
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Sl13 9 жовтня 2024, 0:49
Був ковід, потім війна. Приватбанк (та інші банки теж). Продовжили дію протермінованих карток — ніби все добре дякуємо, але… Продовжені карти не дуже працюють в інтернеті та закордоном. І ось ви збираєтесь за кордон — що потрібно зробити правильно оновити усі протерміновані картки. Максимум 6 штук в рік. картка для виплат і універсальна на 3-х валют грн, дол, евро. Ніби оновив все добре, але ні. Краще залишити одну, а ще краще 2 карти і ось чому. Тому що якимось чином злочинці дізнаються номер карти термін дії і св2 код. (Це пенсійна карта в інеті не світилась, так як є інші карти для цього — підозрюю, що ці інформацію злили самі співробітники банку чи ті хто карки виготовляв, але доказів немає — лише припущення, бо карткою ніде не користувалися, тільки 2−3 рази для зняття готівки в банкоматі.) В один прекрасний день (точніше ніч) хтось намагається розрахуватися вашою карткою в інеті (де ж вони взяли всю інфу про карту?) і банк її одразу блокує. (ну спочатку ніби дякую, але) Потім він запитує чи це ви робили цю операцію там якась дрібна сума була (1 дол чи щось на зразок цього). І ти кажеш, що ні. (сказав правду — молодець, але виходить з приватбанком потрібно спочатку думати про наслідки для себе.) Можна було сказати, що так — вони розблокують карту, втратиш макс 1 дол, і бігом забороняєш розрахунки в інеті і щасливий користуєшся картою далі. Але якщо перезамовив 6 карток в рік, тут тобі і гайки. Карта блокується (можна розблокувати 2 рази на міс на 1 год. і це без черги займає хв 20). Замовити ні віртуальну, ні пластик через приват вже не можеш. Можеш лише замовити карту в відділені за 100 грн з фото. Ніби все добре, але що робити, якщо за кордоном і немає змоги приїхати? (дорога коштує не 1 дол., а ще потрібно назад.) Замовити карту через інет теж не можна. І тут як завжди нічого не можна зробити — правила банку важливіше. Добре що на заблоковану карту кошти можна отримувати, а ось перевести — ні. Ні з рахунка (чому з рахунка не можна — не зрозуміло, заблокована карта, а не рахунок.) НІ покласти на депозит, ні погасити СВОЮ ж кредитку!!! Якийсь тридець. Добре хоч розблокувати можна за 20 хв і на год і аж 2 рази на місяць!!! Тому якщо банк питає чи це ви чи не ви, то краще добре подумати про наслідки і проблеми які чекають, якщо дати не правильну відповідь… (Це сталось з пенсійною картою моєї дружини.)
Приватбанк
Відповідь банку
9 жовтня 2024, 9:05
Вітаємо.
ПриватБанк не співпрацює з шахраями, а навпаки веде активну боротьбу з протизаконними діями недобросовісних осіб. Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, тому створили декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Luda1402 8 жовтня 2024, 19:36
Відділення за адресою: Київ, вул. Гната Юри, 7-Д
08.10.2024 звернулась до відділення Привата за адресою: місто Київ вул.Гната Юри, з проблемою щодо шахрайських дій відносно моєї банківської картки. Менеджер Яна оперативно зреагувала та професійно надала допомогу у вирішенні даного питання. Дякую керівництву ПриватБанку за вмілу організацію робочого процесу, а особливо, хочу висловити величезну подяку менеджерові Яні за виконану роботу. Дуже приємно усвідомлювати, що є такі відповідальні і виконавчі люди. З повагою, Клієнт ПриватБанку Людмила!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 жовтня 2024, 19:48
Вітаємо.
Вдячні вам за такі теплі слова. Яна, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dimitrio 8 жовтня 2024, 13:29
Зробив завчасно замовлення на готівку $ у відділенні ПриватБанк у м. Київ, проспект Бажана 10.
Замовлення підтвердили.
Коли прийшов до каси, то касир почала розказувати свою улюблену байку що гроші є, але старого зразка у неважному стані.
Казку вони цю розповідають не вперше. І не тільки мені.
У відділенні ПриватБанк, Київ, Бажана 10 спеціально маринують клієнтів, щоб вони не знімали $ з рахунку, кажучи що валюти нового зразка немає.
Отже, якщо хтось буде розбиратися — цей цирк був сьогодні, 8 жовтня.
Ви там скажіть вашому касиру що через неї підривається довіра як до Приватбанку так і до банківської системи України.
Нехай вона якусь нову придумає казку про те щоб не віддати гроші клієнту.
Всім буду розповідати свій досвід з ПриватБанком та щиро не радити мати гроші які потім треба з проблемами отримувати у касі.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 жовтня 2024, 13:37
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Тарас Валігурський 8 жовтня 2024, 1:49
Сервіс хороший, питання вирішують швидко та оперативно
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 жовтня 2024, 8:51
Вітаємо.
Дякуємо за відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ірина Гусак 7 жовтня 2024, 16:06
Дуже вдячна фахівцям чата онлайн за допомогу у відновленні входу у додаток Приват 24. Гарного вам дня і мирного неба!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 жовтня 2024, 17:13
Вітаємо.
Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Проблема вирішена
olenakalashnik 7 жовтня 2024, 12:46
Звернулась до банку через застосунок Приват24 з тим, щоб не нараховували відсотки за користування кредитом для військовослужбовців та членів їх сімей. Неодноразово надсилала всі документи, які потребували оператори банку. Нажаль, всі документи були забраковані системою банку. Складається враження, що банку все ж таки вигідно нараховувати відсотки по кредиту.
До операторів банку претензій не має. Вони ввічливі і пробували допомогти.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 жовтня 2024, 13:25
Вітаємо.
У чаті фахівець надав інформацію, про те чому саме надані документи не проходять перевірку та де відсутній необхідний підпис.
Які документ необхідно надати:
— Витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію шлюбу із зазначенням відомостей про другого з подружжя" (додаток 6). Свідоцтво про шлюб не підходить, у витягу повинно бути обов'язково вказано ПІБ дружини та ПІБ чоловіка, дата видачі витягу повинна бути не більше 1 року до моменту подання в банк;

— разом з витягом один із документів, який підтверджує період проходження військової служби за мобілізацією (із зазначенням дати/періоду призову за мобілізацією):

● військовий квиток;
● витяг з наказу;
● довідка за формою 5 або іншої форми, в якій зазначено період проходження військової служби.
1000Euro 7 жовтня 2024, 2:08
08.08.2024 під час тимчасового перебування за кордоном, мною було проведено спробу зняття особистих коштів з валютної картки ****5998 в сумі 1 000 євро. Кошти не були видані банкоматом, але списані з рахунку вся сума та комісія за зняття коштів. Відразу зателефонував на гарячу лінію Приватбанк та створено заявку 3102316 від 08.08.2024 на повернення коштів та оператором було повідомлено, що кошти будуть повернуті протягом 11 днів.

Після того як минули 11 днів, кошти не повернулись, а оператори гарячої лінії стали говорити про повернення коштів протягом 15 днів. Після того як минуло 15 днів і кошти не повернулись, оператори стали говорити про строки повернення коштів протягом 45−120 днів.

Дану заявку було прийнято в роботу лише 24.08.2024 (на 17 день з дня отримання заявки та багаточисельних звернень на гарячу лінію).

Після таких обурливих дій з боку Приватбанку, мною було подано скаргу на ПриватБанк до національного банку України, як до органу, що здійснює державне регулювання банку з метою повернення моїх коштів.

Після цього Приватбанк заблокував мені можливість телефонувати на гарячу лінію банку. При дзвінках з іншого номеру телефону оператори повідомляли, що жодних обмежень з боку банку до мого облікового запису немає та після чисельних звернень (більше 5 звернень з іншого номеру телефону та 4-годинного спілкування з 5-ма операторами в чаті онлайн-допомоги) можливість здійснювати дзвінки на гарячу лінію відновили. Розглядаю цей факт як спробу помсти працівників Приватбанку за подану скаргу до НБУ.

28.08.2024 від банку, якому належить банкомат в якому була спроба зняття коштів, надійшла офіційна відповідь, що кошти надлишкові кошти в сумі 1000 євро були вилучені з банкомату, інформації від жодного банку на повернення коштів не надходило і ця сума була повернена в міжнародну платіжну систему.

На мої чисельні запити щодо надання інформації: що було зроблено працівниками банку для повернення моїх коштів та чи був відправлений запит на повернення коштів до міжнародної платіжної системи, а якщо такий запит був відправлений, то — коли, — я інформації до сьогоднішнього дня не отримав. Відповідь на ці питання була, що Приватбанку потрібно більше часу для опрацювання мого запиту. Така відповідь отримана через 2 тижні після запиту: «що вже зроблено і чи подано запит до міжнародної платіжної системи на повернення коштів!?» При цьому статус заявки щодо надання інформації чи надано запит приватбанком до міжнародної платіжної системи на повернення коштів, відображається як «закрито». Цей факт є фактом обману клієнта та ухилення від надання відповіді.

До сьогоднішнього дня (07.10.2024 — 61й день від дня коли кошти було знято з рахунку), ні кошти які я намагався зняти в банкоматі, ні комісія банку з невиконану оперцію, ні дій Приватбанку щодо врегулювання цієї ситуації — нічого немає.

Чомусь комісію за невиконанні послуги Приватбанк стягує миттєво, а повертати мої особисті гроші — не хоче.

Прошу та вимагаю негайно повернути мої кошти!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 жовтня 2024, 9:38
Вітаємо.
Просимо звернути увагу, що процедура регламентована не банком, а Міжнародною Платіжною Системою (IPS). В даному випадку терміни надаються сторонам для можливості підготовки документації та надсилання претензії, а також відповіді на неї.

Зі свого боку ми підготували запит і відправили його на розгляд. Ми, як банк-емітент Вашої картки (банк, що випустив картку) виступаємо в ролі заявника і докладаємо максимум зусиль для того, щоб оскаржити транзакцію і виграти справу.

Якщо виникає складність при звернені на гарчу лінію, рекомендуємо звертатись у мобільному застосунку Приват24 або на офіційному сайті банку pb.ua/chat.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝