Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Revals 11 серпня 2025, 14:05
07.08.2025 у банкоматі ПриватБанку я намагався обміняти 1000 доларів США на гривні. Банкомат порахував, що це буде 41 100 грн, але після цього з’явилася помилка, пристрій «завис» і кошти на мій рахунок не надійшли.

Відразу звернувся у підтримку — пообіцяли, що питання вирішать, але станом на 11.08.2025 грошей немає, а в службі підтримки лише відповідають «чекайте». Жодних чітких термінів або пояснень не надають.

Я вважаю це неприпустимим для найбільшого банку країни. Кошти фактично заблоковані банком уже кілька днів, і без тиску з боку клієнта, судячи з відгуків інших людей, процес може затягнутися.

Рекомендую всім бути максимально обережними при обміні валют у банкоматах ПриватБанку та фіксувати всі операції на відео чи фото, щоб мати докази у разі подібних ситуацій. З свого боку скаргу до НБУ вже відправив, як тільки питання буде вирішено — одразу закрию рахунки у цьому «банку». До речі, голд статус не заважає підтримці просто кидати слухавку)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ANDRE200518as 10 серпня 2025, 17:51
Он мне больше нравится з всех банков
nikolaenkog 9 серпня 2025, 11:15
Почнемо з того, що я працювала в банку, але не в цьому, та прекрасно знаю, що таке продажі і як через їх відсутність виписують по перше число. Лише з цієї причини я не вкажу місто та відділення, де виникла і є надалі ця неприємна ситуація. У відділенні всім нав’язують, а не продають кредитну карту, посилаючись на те, що без цієї карти або не відкриють рахунок або не буде доступу до особистого кабінету. Короче кажучи, відверто брешуть в очі людям. І тільки пригрозивши дзвінком на гарячу лінію все-таки добиваєшся відкриття рахунку без кредитки. Я б відкрила цю карту, без питань, але через оцю брехню принципіально не буду.
Тепер про типу «допомогу онлайн» в додатку. Я задала конкретне питання, а мені вибивають подібні питання, але вони всі не є відповіддю на моє. Написала скаргу — 0 реакції. Скажу чесно, якби можна було б відкрити карту Пакунок малюка в якомусь іншому банку, то пішла б туди.
lekaya 8 серпня 2025, 13:07
Банк заблокував картки, а що таке, а потрібна актуалізація!)Ок, актуалізуватися через Дію не вийшло, бо там вумні люди сидять і знають, що протизаконно це и не хочуть бути співучасниками! Пробую далі самостійно все вводити,і тут тобі на,і дай згоду на розголошення приват інфи та даних…Шо коїться ПриватБанк? Ви не багато на себе берете, ні? Міняю *** !
Аex Ch 6 серпня 2025, 18:41
Брав кредит в Приватбанку. В зв’язку з тяжким фінансовим станом кредит виплатити не зміг. Приватбанк подав до суду та виграв справу. Через виконавчу службу мною була погашена вся заборгованість яку вказав приват банк у суді. Але зараз на картці вісить сума з мінусом, по тому ж кредиту (сума більша ніж погашений кредит), аргумент працівників Приватбанку по телефону- Ви не погасили кредит, який брали. Так, Приватбанк стягнув кредит через виконавчу, а тепер хоче щоб я його оплатив знову. Кредит 2015 року. Погашений в 2020 через виконавчу. Отримання грошей з виконавчої служби Приватбанком по телефону підтверджено. Це неузгодженість внутрішніх служб Приватбанку, чи свідоме повторне стягнення кредиту повторно?
В НБУ порекомендували писати лист на ПриватБанк, щоб отримати пояснення стосовно чого є заборгованість.
Олексій Самсонніков 6 серпня 2025, 13:40
Сьогодні в приват24 отримав повідомлення про зменшення ліміту оплати частинами до нуля. Дзвінок до кол-центру дав вражаючий результат: причина зменшення «тому що так вирішив банк» і жодних пояснень. Правильною дорогою рухаєтесь «Народний банк».
Djus 6 серпня 2025, 11:47
Користуюся послугами Приватбанку більше 20 років. Іноді виникали проблеми, але все швидко вирішувалося.
Але в липні придбав через них ОВДП на загальну суму 150к грн. Тепер банк постійно вимагає пояснення про рух коштів, довідки про доходи, оновлення анкетних даних. Я був у відділенні, все надав, начебто їх влаштувало. Але наступного дня історія повторюється. І ніхто не може пояснити, що банк хоче на цей раз. Менеджери у відділенні абсолютно не компетентні, завчили кілька фраз, і більше нічого не можуть пояснити. Колись був найкращий банк України, а зараз стає найгіршим.
Olga261151 6 серпня 2025, 10:50
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Замостянська, 25
Звернулися з чоловіком для поновлення картки, термін якої закінчився. У відділенні в приміщенні для обслуговування клієнтів велика черга в основному людей похилого віку, адже обслуговує всього 2 працівника. На моє прохання до завідувачки вирішити проблему, вона запропонувала піти в інші відділення. Для нас це було проблемою, тому що чоловік хворий. Зал обслуговування клієнтів, у якому в черзі перебувало 10 осіб, замалий, душно. Ми очікували 1 год., обслуговувалися — 5 хв. Прошу адміністрацію банку вирішити дане питання, а також пояснити завідувачці що таке толерантне обслуговування, а не викликати охорону як до злочинниці клієнтки банку, яка зробила зауваження щодо неналежної організації роботи даного відділення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олена Сергієнко 2 серпня 2025, 12:27
Дуже вдячна оператору, яка консультувала мене останній раз, так все добре пояснила, дуже ввічлива та приємна дівчина! Взагалі приват найкращій! Це не заказник відгук, а самый щирий, що може бути. З приватом майже з самого початку його існування, і хоч були і деяких непорозуміння, але ж все завжди вирішувалося в мою користь. Не проміняю його ні на який інший. З повагою- ваш вдячний клієнт!
Татьяна Петрюченко 31 липня 2025, 17:18
Получала банковскую гарантию, после подписания документов с двух сторон и оплаты комиссии в 1500,00 (на минуточку самой дорогой среди банков) и перечисление покрытия по гарантии, сотрудник выдававший гарантию во второй половине дня отказала в выдаче гарантии ссылаясь на отсутствие фин.отчетность (срок сдачи отчета в налоговую 10.08.25). Перед этим было не законное списание 15000,00 которые обещают вернуть больше двух месяцев. ХУДШИЙ БАНК НАШЕГО ВРЕМЕНИ. Прежде чем открывать счет в ПРИВАТБАНКЕ взвесьте все минусы и сделаете свой выбор.
karina1408 31 липня 2025, 14:38
ПриватБанк безпідставно списав з мого рахунку 15025,00 грн. У зв’язку з тим, що мої рахунки заблокували, ПриватБанк списав гроші. Що мені колись було нараховано овердрафд. Але проаналізувавши свої рахунки я знайшла наступне. Що 31.12.2017 року я ще нічого не була винна банку і до 06.01.2018 ніяких транзакцій не було. А 06.01.2018 року я винна -12 тисяч! Це з тим, що це картка для виплат і я не можу вийти в мінус, і дуже її контролюю.
І вот сьогодні 31.07.2025 року вони списали 15 тисяч гривень. За що? Чому мені за всі ці роки не повідомили про якийсь придуманий борг. Я планую подавати до суду. У час війни робити такі гидкі справи.
Я вважаю, що ПриватБанк найбезпечніший та найкомунікабельний, ось чому: не так давно я зіткнулася з шахраями які змогли обійти захист у мене в телефоні всіх банків крім Привату. Завдяки ПриватБанку я не втратила всі гроші і змогла прожити до зарплатні усі інші банки та поліція тільки пожимають плечами та говорять що не знають чи зможуть знайти злочинця. Так в ПриватБанку один з найкращих сервісів та функціональністю він найкращій дуже багато функцій з якими легко переказувати гроші по всьому світу та отримувати без походу до відділення. Так що на сьогодні це найкращій банк з найкращими операторами та підтримкою в Україні
RognedaK 30 липня 2025, 17:11
По-перше, пробитися кріз той клятий ШІ до менеджера — все одно, що пройти 9 кіл пекла і трошки більше. Постійно викидає форми, постійно «опишіть кількома словами, що саме ви хочете зʼясувати» і знову 100500 форм. Це тринда просто.

По-друге, навіть коли менеджер типу підключений, робить він приблизно нічого, окрім відправляє повідомлення «дякуємо за ваше терпіння, мені треба ще кілька хвилин для зʼясування». Не знаю, що вони там зʼясовують годину, може з чатом GPT радяться, бо відповіді потім саме так і виглядають.

Я не часто користуюсь особистими рахунками в банку, у мене там тільки ФОП та Іпотека залишились. І це суцільне прокляття! Цього разу вони вирішили списати кошти за іпотеку завчасно і відморозитись.

Я маю вносити кошти на обовʼязковий платіж до 3 числа кожного наступного місяця. Власне, мені зручно робити це завчасно, а не день в день. Зазвичай десь за 3 тижні я вношу кошти (як отримую зарахування на ФОП) і спокійно живу цей місяць, знаючи, що платіж зроблено, кошти погасяться автоматично 3го числа. Тобто є дата зарахування, і є дата погашення — різні дні, зафіксовано у виписці. Плачу так 5 років, все без проблем.

Не цього разу. Кошти списали 3го числа, я перевірила рахунок — все нормально. Йшла у відпустку, і шоб вже не відволікатись зробила ще один платіж з думками, що тепер наступний аж в серпні, бо цей же 3го числа спишеться. Сьогодні мені приходить лист щастя, що мені треба внести обовʼязковий платіж. Якого хєра, думаю я і йду перевіряти рахунок. А там пише, що кошти були зараховані і списані в один день. Нормаааально. Йду в підтримку розбиратися, як так сталося? Пів години довелось пробиватись до менеджера, коли нарешті підключився спеціаліст Роман, він ще пів години зʼясовував моє питання і видав: ну так кошти ж списались на тіло кредита, ви очікували чогось іншого? Оце так тренують спеціалістів спілкуватись? Шановні, у мене для вас погані новини, ви переплатили за курси комункацій, бо комунікативний ідіотизм у вас вроджений і нікуди не подівся. Далі я пояснюю, що власне це було внесення вже на серпень і питаю чому списання було раніше? Ще пів години «ще вхилинку, я зʼясовую» і питання типу «а як ви вносили кошти? просто на рахунок чи через кнопочку? а страховий платжі вже вносили?» — у вас там консиліум ідіотів чи моя банківська справа перед очима, ало? Півтори години зʼясувань і… «Кошти були зараховані по договору, але ж ви тепер погасили тіло кредита, менше переплатите по відсотках». А я ж саме цього і хотіла, правда? Пояснюю знову, що платіж був внесений звичайним способом, не дострокове погашення, не в тіло кредиту, не на рахунок, а як завжди через сервіс внесення саме обовʼязкового платежу, і він на серпень. Виправляте свої помилки, я не мушу робити ще один платіж, якщо ваша система така лажова! Ще пів години «хвилинку, ми перевіряємо інформацію» і «ми передали вашу заявку в технічний відділ, який детальніше розгляне питання і повідомить вам як були зараховані кошти». І в цьому був мій запит??? І тепер «очікуйте відпоіді по заявці». Як зʼясвування питання як саме і чому були зараховані кошти виршіить питання наступного платежу? Чому я маю тепер знову вносити кошти, коли це очевидна помилка банку?

Жахливий банк, жахливе обслуговування!!! Всі кажуть, що Ощадбанк — дно, робітники звідти перейшли в тепер державний Приват для підтримання іміджу? Що відбувається???
VBuchko 30 липня 2025, 9:32
Відділення за адресою: Дніпро, бул. Слави, 46
Хочу поділитися своїм позитивним досвідом користування послугами ПриватБанку. Я є клієнтом уже багато років і за цей час банк жодного разу не підвів.

Найбільше мене вражає їхній додаток «Приват24». Це справді революційний інструмент, який робить банківські операції неймовірно простими та зручними. Будь-яку задачу — від переказу коштів до оплати комунальних послуг чи відкриття депозиту — можна виконати за кілька кліків, не виходячи з дому. Інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, а функції працюють бездоганно.

Крім того, хочу відзначити роботу служби підтримки. Кожного разу, коли у мене виникало питання, консультанти швидко та професійно надавали допомогу, вирішуючи проблему ефективно та з повагою до клієнта.

Ще одним великим плюсом є широка мережа банкоматів та терміналів по всій країні, що дозволяє легко здійснювати операції з готівкою в будь-якому місці. Приємно також, що ПриватБанк постійно впроваджує нові технології та продукти, що робить його одним із лідерів на ринку.

Я щиро рекомендую ПриватБанк як надійного та сучасного фінансового партнера!
Andrii Litvin 29 липня 2025, 10:45
Жахливий сервіс, та обслуговування… Постійно, щось вимагають, просто замахали.Спочатку запрослили анкету, я заповнив у відділенні з часом документи на походження грошей, також в відділенні надав… потім знов запросили документи на походження грошей, надіслав через Приват24.Дивлюся в Приват24 знову, щось вимагають.Зясувалось, треба письмове роз’яснення по використанню карткового рахунку надати.Знов подав через відділення всі документи та пояснення…За місяць разів шість приїжджав та на вимоги надавав документи у відділення, фахівець їх кожен раз фотографував, та надсилав, деякий раз не вдавалося, тому не влаштовувала якість фото, одразу виправляли.
Та ось БІНГО!!! Всі гроші заблоковані, ні отримати ні купити неможливо. Виходить їздив через день марно.Коли банк був приватним, то це був зразок, а коли став державним, то став зразком Жахливості серед банків.
Antonzv 27 липня 2025, 9:40
Відділення за адресою: Хмельницький, пр-т Миру, 72/5
Виплатив лізинг автомобіля, отримав всі документи для переоформлення, отримав відмову у сервісному центрі зняти з обліку з приватбанку, так як приватбанк є постійним боржник і нічого не робить для вирішення цього питання і це вже тягнеться орієнтовно два роки. На запит до приватбанку як можно вирішити це питання, співробітник відповів що нічого не можуть зробити і запропонував дати хабар в сервісному центрі для вирішення питання. Але навіть це все одно не допоможе адже все працює автоматизовано і навіть злом системи буде порушення закону, який забороняє знімати авто з реєстрації у боржника.

Коли будуть зміни чи рішення з цим питанням?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gnokois 26 липня 2025, 15:43
Мошенники, обманули на 3400 грн через олх.Деньги перевела.Стёрли всю переписку. И все.К сожалению это были мои последние деньги я им об этом писала и я сама с маленьким ребёнком. Их не остановило это
Pensia100 26 липня 2025, 9:40
Вчора отримала картку, поклала на неї кошти. Картка була заблокована одразу після спроби зробити платіж через півгодини після отримання картки. 4 години витратила на її розблокування. Але -картка разблокована, а платежі тупо не проводять. Кажуть, йдіть в відділення. Сьогодні субота, яке відділення працює, щоб я забрала свої гроші у ціх шахраїв?
Kantt 25 липня 2025, 17:40
Відділення за адресою: Київ, бул. Вацлава Гавела, 57/38
Менеджери Привату дістали дзвонити і нагадувати що у мене платіж на 350 грн по кредиту. При тому що плачу завжди вчасно. Сьогодні баришні кажу, я вранці вже заплатив, відстаньте від мене. А вона як робот далі тарабанить. Реально, не всі дома у менеджерів банку.
Шановні, я в двох інших банках плачу по 3 тисячі в місяць і вони мені не дзвонять і не дістають. А в мене в Приваті залишилось ті 6500, і ви мені наярюєте. Перегляньте свою ідіотську політику продзвону.
Olga Terukha 25 липня 2025, 10:36
Хочу висловити щиру подяку менеджеру ПриватБанку (на жаль, не дізналась імені…Тетяна?), яка за 15 хвилин допомогла відновити доступ і авторизуватись у Приват24 — протягом року, я не могла увійти в особистий кабінет. Онлайн-сервіс та запропоновані стандартні дії виявлялися неефективними і лише забирали час

Дякую за професіоналізм, уважність і швидкий результат

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.55 49.55
USD 41.75 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.55 49.55
USD 41.75 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝