Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dnepryanik 31 січня 2025, 5:50
Приватбанк і їх головний офіс співпрацюють з шахраями на криптобіржах, котрі відмивають гроші та відправляють скарги миттєві, ігноруючи рішення поліції
mogol 30 січня 2025, 10:27
Обслуживаюсь в Приват банке очень много лет, застрахован от мошенничества-случилась ситуация под видом заработка в телеграмме выманили деньги и заблокировали требуя за разблокировку огромную сумму, перевел, ещё раз требуют пополнить и всё вернут (предлог- неправильно оформлял возврат) написал заявление в Приват банк о вымогательстве, мошенничестве далее по инструкции -итоги -мне сообщили 1.что я не приложил выписку из реестра досудебного расследования из полиции (что откровенная ложь приносил лично в Приват банк) 2.что это не страховой случай хотя скрины вымогательства явные приложены в заявлении полиции
FVM 30 січня 2025, 0:41
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 70-А
Близько 20 років я клієнт Приватбанку як фізична особа. 10 років обслуговуюсь в цьому банку як ФОП. Маю ідеальний кредитний рейтинг. Маю кредитку від банку з кредитним лімітом більше 100 тисяч. З банку регулярно дзвонять і пропонують якісь кредитні програми як надійному клієнту. Три тижні назад подзвонили і повідомили що я можу отримать платинову карту без плати за її обслуговування, бо мої розрахунки картою це дозволяють. На картах постійно лежить купа грошей в різних валютах. Актуалізацію даних по фіз особі і по ФОП роблю завжди вчасно. Коли просили податкову декларацію то я завжди подавав.
А два дні назад я прокинувся в іншому світі, світі без грошей, без важливих і необхідних мені кожен день банківських послуг, з нервовим зривом і підірваним здоровʼям, і з клеймом злочинця. Банк в односторонньому порядку без попередження і пояснення причин розірвав зі мною договір як з фіз особою так із ФОП.
Безсовісні ви люди. Я не кажу що я ідеальний клієнт. Всі помиляються і я не виключення. Можливо десь накосячив. Але хіба такими методами працюють? Ви ж державний банк! У вас вистачає ресурсів щоб регулярно дзвонить мені з фінансовими пропозиціями, а подзвонить і сказать що я роблю щось не так ви не спромоглися? Я так і не зміг вияснить в чому саме претензія банку до мене. Невже за 20 років співпраці з вами я заслуговую на таке відношення? Якби мені раніше хтось сказав що таке може бути, я б не повірив. Приват для мене був завжди номер один. На постійні пропозиції співпраці від інших банкшв я навіть не реагував.
Почитав я тут відгуки і бачу що я далеко не один такий. Аж трохи заспокоївся, бо теліпало два дні… Ладно я якийсь там підприємець … Переживу… Але ж тут до вас звертаються і військові, які віддають своє здоровʼя і життя за цю державу і за вас. Ви хоча б до них майте повагу.
Яна Холод 29 січня 2025, 11:52
Мене звати Яна. 31.12.2024 року у місті Рівне, Т Ц Злата Плаза я хотіла зняти готівку в банкоматі самообслуговування. Банкомат не видав мені кошти в сумі 10 тисяч гривень, на екрані вибило технічну несправність, і гроші зʼїло, але з рахунку списало. Карта була іншого банку, я сформувала заявку, по якій минув місяць, кошти досі не повернено. Чому я маю вибивати у банків свої особисто зароблені кошти, хвилюватися, чекати по пів року повернення власних коштів??? Невже це є проблема повернути клієнту його власні гроші, на це думаю тиждень часу вистачило б провести інкасацію, і перерахувати кошти власнику. Я дуже не задоволена, тепер можу лишитися без грошей.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ева Вангарова 29 січня 2025, 10:16
Долгое время (больше 10 лет) являлась клиентом банка, отзыв пишу, чтобы сказать спасибо за приложение, одно из самых удобных и функциональных из тех, которые у меня были.
Проблем, как таковых, с банкингом не было, единственное что, заблочили поздно вечером карточку в банкомате на Академгородке, я была очень удивлена, звонила по разблокировке. Мне сказали, что снятие средств происходило из необычного для меня места и в необычное время, потому транзакция подозрительная. Очень интересно, неужели я не могу снять средства в другом конце города без того, чтобы получить «геморрой» и терять время на разблокировку? Притом, что сумма была гривен 500 и нужна была срочно.
Роман Каленик 29 січня 2025, 9:43
Я є клієнтом ПриватБанку, напевно, близько 20 років. Завжди був задоволений сервісом, онлайн-банкінг взагалі був по за конкуренцією. Але час іде, конкуренти підтягуються, а ПриватБанк, як і годиться державному банку, «скочується». Сьогодні мав неприємність спробувати сплатити за послуги державної установи — оформлення паспорта. Звернувся у касу відділення банку і отримав відповідь — операція неможлива згідно внутрішніх правил банку. Рекомендовано виконати операцію у сервісі Приват24. Тобто, я, клієнт банку, працівник бюджетної установи, у якого немає жодних рухів по карткових рахунках крім невисокої заробітної плати в державній установі, не маю права згідно внутрішніх правил державного банку сплатити у касі за послуги держави??? Що це за такі внутрішні правила??? За якими ознаками відбувається така дискримінація??? Отож, відправили мене з каси до операціоністки. У додатку Приват24 зберігся оформлений платіж, то ж вирішили здійснити його через Приват24. Проте, отримали повідомлення — платіж потребує перевірки, яка триватиме до 3-х годин! Від мене люди чекаютьквитанцію про плату протягом 30хв, які 3 години?! Але ж у додатку Приват24 підсвічується опція «скасувати платіж». То ж, операціоністка запропонувала скасувати платіж, якщо немає можливості очікувати. Я погодився, платіж скасували. Неподалік, у відділенні Ощадбанку оплатив послугу без жодних запитань і затримок, отримав квитанцію і тут в Приват24 приходить сповіщення про здійснення операції по оплаті послуги! Тієї операції, яку ми скасували у відділенні! Отже, я витратив майже годину часу на процедуру, яка мала тривати не більше 10 хвилин, затримав людей та ще й двічі сплатив за одну й ту ж послугу! Але це ще не все! Зайшовши у супермаркет, здійснив оплату на касі карткою Приватбанку і о, диво! З картки кошти зняті, а касиру вони не надійшли! Таким чином, з незрозумілих мені причин, я двічі підряд втратив за 4 години близько 2 тис грн! Довелося дзвонити на гарячу лінію та виливати свої емоції дівчинці-консультанту. Я був максимально ввічливий і вона максимально намагалася допомогти з вирішенням проблем, але я ж розумію, що весь той негатив, який викликала ця ситуація, довелося пропустити їй через себе, адже я жадав відповідей на питання, які, по великому рахунку, вона не в силах була дати, бо ж усе зводилося до «внутрішніх правил банку», які «не можна розголошувати». То ж, залишив на розгляд заявку на повернення коштів з супермаркету, сподіваюсь, ПриватБанк знайде, куди вони пішли, чому не дійшлиі і, нарешті, поверне їх мені. Також, як і обіцяла дівчинка-консультант, отримав листа від приватбанку, складеного на адресу державної структури-отримувача коштів з проханням повернути повторно сплачені кошти за одну й ту ж послугу, але тут, мабуть, про повернення коштів можна забути — я маю сам звертатися до цієї структури з цим листом, але, схоже, це можна зробити тільки, нанісши їм особистий візит. А, оскільки це у іншому місті, то візит цей коштуватиме цілого дня і суми, рівної втраченій, то ж, сенсу пробувати повернути ці кошти не бачу. Але справа навіть не в коштах — справа у надійності банківської установи, у безвідмовності у наданні послуг, адже жодних законних підстав не прийняти від мене платіж у касі, чи не здійснити його одразу без «додаткових перевірок», крім «внутрішніх правил банку, які не можна розголошувати», у банку не було. Довіра клієнтів заслуговується роками, а втрачається за мить через безглузді «косяки», яких все більше з’являється у ПриватБанку. Я сьогодні отримав подвійний джекпот. Серйозно замислився про перехід на обслуговування до іншої банківської установи без «внутрішніх правил, які не можна розголошувати». Відгук написаний з метою інформування інших клієнтів про можливі «несподіванки» і тому, що пообіцяв, а обіцянки треба виконувати.
Imati 29 січня 2025, 9:27
Велика подяка Приватбанку за організацію доставки банківської картки за кордон. Швидко, безкоштовно отримали картку за межами України. Заявку оформили через Приват 24. Зручно, легко, оперативно…Дякуємо та бажаємо миру, здоров’я та подальшого розвитку!
Антон Струль 28 січня 2025, 18:42
15 січня 2025 року ПриватБанк в односторонньому порядку розірвав ділові відносини. Та відмовляється повідомити причину рішення. У листі що надіслав банк причину зазначено, цитую «у зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників / подання недостовірної інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк.»
Я був клієнтом більше 20 років. Мав рахунки ФОП. Навіть був VIP клієнтом, поки не опинився в ЗСУ не за своїм бажанням. Рахунки сплачував вчасно. Доходи ніколи не приховував. Та до останнього подавав звітність по ФОП. Заборгованостей не маю. Ніяких переказів невстановленим особистостям не проводив. Найбільші перекази, що я роблю — то є перекази моїй дівчині, якій які роблю щомісяця. Та навіть вони не перевищують жодні ліміти.
На разі я проходжу службу здебільшого на гарячих напрямках. Та далеко не завжди маю зв’язок зі світом або хочаб якісний зв’язок. Отже маю проблеми з поверненням коштів та реєстрацію в інших банках щоб повернути заблоковані кошти.
Отже вимагаю від банка пояснень з якої причини банк розірвав ділові відносини?
Mer212 28 січня 2025, 17:29
Відділення за адресою: Київ, вул. Симона Петлюри, 22
Необґрунтована відмова одержання банком грошей на Інкасо, а саме у відділені банку Симона Петлюри, 22, м. Київ, 22.01.2025 року касир відмовилась отримати на інкасо постраждалі від пожежі кошти, на запитання яка причини відмови повідомила що «патамушта патаму» на звернення щодо отримання письмової відмови в отриманні коштів на ікасо повідомила що достатньо і такої відповіді. На прохання працівників «привет банка» покликати керуючого відділенням повідомили що його не має, коли буде не мають такої інформації.
На чотири дзвінки на гарячу лінію починаючи з 12:12 год. 22.01.2025 року протягом 20 хв оператори були дуже зайняті, і дуже цінували мої дзвінки !)))
AndriiPa 28 січня 2025, 15:59
Дивна і незрозуміла ситуацію.

В Приват Банку є фоп майже рік.
Кожен місяць надходить заробітня плата з США в валюті USD.
Після чого бухгалтер виводить на гривню, сплачує податки і виводить за реквізитами на карту.
В кінці грудня поставили на виведення 103 000грн. Досі кошти так і не прийшли за реквызитами на монобанк.
Телефонував в приват банк, відповили, що кошти підпали під моніторинг без деталізації причини (при цьому ніякого оповіщення щодо цього від банку не було, через 4 дні сам через техпідтримку вияснив, чому не зараховуються кошти). Попросили зачекати 5 робочих днів, зачекав тиждень, знову телефонував, без результату. Питав, з ким можна поспілкуватися з цього приводу, казав, що готовий надати будь-які документи, так як у мене все офіційно, казали, що передадуть звернення і все, на цьому повна тиша. Потім був на відділенні декілька разів, намагався вирішити проблему, але там відповідали теж саме, мовляв, очікуйте і так далі, але невідомо скільки чекати, вже пройшов місяць, всі податки сплачені і я не розумію в чому причина, чому я залишаюся без коштів. Ніхто ніяких термінів не надає, причин не каже, з відповідальним відділом зв’язку ні у кого немає.
А вчора ще телефонував в приват по іншому питанню, на що мені дали не професійну відповідь, було помітно, що консультант придумує інформацію на ходу. Я попередив, що буду закривати у цьому банку ФОП і рахунки та переходити на інший, на що мені відповіли:
— Добре, закривайте. Дякуємо за звернення і гарного вечора. І прости скинули дзвінок.
P. S.
Клієнтоорієнтованість на найвищому рівні, і це я Gold-клієнт. Загалом, буду подавати скаргу до Національного банку та Мінфіну.
Неправдивый Отзыв 28 січня 2025, 14:14
Доставка доступна только в отделение и срок изготовления и доставки 14 рабочих дней. Слишком много ограничений на макет, даже предложенные макеты банков попадают под эти ограничения. Операторы в чате не могут толком ответить не на один вопрос, вечно где-то что-то идёт спрашивать. Передумал и захотел изменить рисунок в течении часа после заказа — отменяли заказ и возвращали деньги почти неделю. Судя по их отслеживанию карту изготовили 17 числа, а уже 28 и её всё ещё не доставили. Активация карты скорее всего тоже будет весёлая. Для активации через приложение нужен номер карты, а на карте не будет номера карты, даты действия и кода.
Могу предложить аналог этого. Печатают наклейку на том же проме за 200 грн, а тебе нужно снять родную и приклеить эту. Будет намного быстрее и без всяких ограничений
khroba 27 січня 2025, 22:48
ПриватБанк заблокував рахунки, запитали підтвердження коштів. Надав їм довідку ОК — 5, працюю офіційно. Але їх це не влаштувало, і вони розірвали договір обслуговування в односторонньому порядку. Ніяких пояснень з цього приводу, залишається тільки здогадуватися. Був клієнтом більше 20 років, постійно тримав депозити, користувався картами для купівель в магазинах. В мене був взятий кредит, я його хотів погасити або з залишків на рахунках, або внести через термінал або касу. Але вони без мого відома конвертували долари з рахунку, і погасили кредит самі, а мені віддали залишки. Це взагалі як??? Що за свавілля? Дуже розчарований (Багато чув негативних відгуків про Приват, тепер розумію чому (Добре що є інші банки, більш лояльні до клієнтів.
Валентин Братиков 27 січня 2025, 22:42
Відділення за адресою: Одеса, вул. Велика Арнаутська, 22
«Самый отвратительный опыт общения с банком! Сотрудники ПриватБанка ведут себя высокомерно, хамят клиентам и демонстрируют полное отсутствие уважения. Обращение за любой услугой превращается в унизительный процесс, где приходится терпеть грубость и пренебрежительное отношение. Вместо помощи — только раздражение и желание быстрее избавиться от клиента. Такого уровня сервиса я не ожидал от крупнейшего банка страны. Если вам важны нервы и человеческое отношение, обходите ПриватБанк стороной!»
Да. К. 25 січня 2025, 13:37
Наприкінці жовтня 2024 року у мене з карти зняли близько 40 000 гр. (у нічний час за Київським часом шахраї сплатили якісь послуги у США та Канаді), хоча я підтвердження на опату не давав. Я звернувся до банку свого обслуговуючого банкіра, яка мені повідомила, що час обробки займе до 120 днів і що банк зробить все можливе, щоб гроші повернути. Чесно кажучи, вірилося в це важко.
Крім того, Приватбанк стягував 3% на місяць кредитних грошей за використання кредитного ліміту (з вкрадених 40 000 гр.). Враховуючи той факт, що я є ВІП-клієнтом Приват-банку протягом 7 років, настрій був зіпсований і я був впевнений, що і мої стосунки з банком і моя співпраця з ним через цю історію закінчиться.

Але я був дуже приємно здивований, коли 23.01.2025 мені повідомила моя банкірка, що банку вдалося не лише повернути всі мої гроші, а й скасувати зняття кредитних 3%!
Таким чином, негативний відгук, який міг би з’явитися тут, виявився позитивним. Залишаюсь і далі з Приватом. Окрема благодарність банкіру Чобітько Тамілі.
yulialpina 24 січня 2025, 13:04
Я не являюсь клієнтом Приват банку, але скористувалась їхнім терміналом для переводу коштів на карту іншого банку іншій особі. Операція не була завершена після внесення готівки, термінал видав помилку та не видав чек. Зателефонувавши на горячу лінію в Приват, мені підтвердили що гроші «зависли» на балансі і запропонували повернення грошей на моб номер телефону. Я погодилась. Я підтвердила, що повернути кошти на номер тел, з якого я телефоную. Через 3 обіцяних дні гроші не були зараховані на номер. Зв’язавшись знову з банком мені повідомили, що кошти були виведені на номер телефону який я чула вперше і точно не могла його назвати при першій розмові з оператором. Все що вони змогли зробити це запропонувати звернутись до моб оператора і написати заяву на повернення, але оператор дав відмову по заявці бо повернення у них відбувається тільки коли помилка в номері не більше двух цифр. Помилка оператора — коштувала мені моїх власних грошей. Дуже рада що це це невелика сума, але такі працівники — це фіаско. Сподіваюсь що цей оператор понесе наказання за свою неуважність
Хочу висловити подяку працівницям банку відділення Полтавське 10, цим гарним дівчатам за гарне та професійне обслуговування. Окреме спасибі касиру Іщенко Валентині за допомогу та гарне ставлення до людей.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Діана Вербицька 24 січня 2025, 0:26
Дякую за конкретну відповідь, що надали мені працівників відділення приват 24) Дали відповідь на всі мої запитання, та допомогли у вирішенні моїх проблем) Завжди користувалася цим банком та ніяких проблем не мала
Борис Британ 23 січня 2025, 23:52
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 91
Пытался рассчитаться в АТБ, трижды отклонено. После звонка на 3700, сообщили, что ПриватБанк в одностороннем порядке разорвал со мной договор. Никаких вариантов. Сообщили только, что я могу перевести остаток средств на счет в другом банке (типа я не могу получить наличными) и мне нужно обратиться в отделении ПриватБанка. Я являюсь клиентом около 25 лет, из них более 10 лет голд-клуб. Более того: 6 месяцев назад, я актуализировался. В СТРАНЕ ВОЙНА, ТАКОЕ ВПЕЧАТЛЕНИЕ, ЧТО ЭТО БАНК ОККУПАНТОВ- ТЕРРОРИСТ, а не гос.банк; лишаете людей законного права пользоваться собственными средствами. Отношение просто ДНО, как и «должно в голд-клубе» А кто банку давал такое право… отношение откровенно наплевательское…
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
irinashelexan 23 січня 2025, 22:05
Півтора роки намагаюся відстояти право своєї доньки з вадами зору на отримання банківських послуг. Що тільки не розповідали: і паспорт без підпису не дійсний (потім він виявився дійсний), і недієздатна особа і так далі. Дитина навчилася ставити підпис, отримала паспорт з підписом. Ні, все одно не так. Відмовили на підставі постанови КМУ 302 від 25. 03. 2015 (додаток 2, п. 23 «Відцифрований підпис особи повинен мати розмір, що розпізнається людським оком, і зберігати аспектові відношення (за довжиною і висотою) оригіналу.» Виявляється, ніяких законних підставах для відмови людині з вадами зору не існує. Півтора року знущань… Ну нічого, йдемо далі. Дякую всім, хто підтримував, та тим, хто критикував.
Максим Красиков 23 січня 2025, 17:40
Декілька днів тому прийшла анкета в додатку від приват24 і оновлення документів запросило через дію. Через кілька днів у мене перестав працювати додаток Приват24. Як пізніше з’ясувалося, на гарячій лінії Приват-Банк написав, що прийняв рішення про припинення обслуговування моїх рахунків в односторонньому порядку. Я спробував дописатися на гарячу лінію, на що мені відповіли що не мають жодної інформації і сказали звертатися до відділення. Я написав ще один лист на help@pb.ua, на що вони відповіли теж саме. І через 1 день надіслали листа з причинами припинення обслуговування мене, а саме:

Банк, керуючись вимогами частини першої статті 15 Закону про ПВК/ФТ, Положенням про здійснення
банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від
19.05.2020 № 65 (далі-Положення № 65), внутрішніми документами Банку з питань фінансового моніторингу,
врахуванням результатів здійснених заходів належної перевірки, моніторингу ділових відносин та фінансових
операцій, повідомляє про прийняття 22.01.2025р. рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору (далі-Рішення про відмову) у зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної
перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також
встановлення даних, що дають змогу встановити кінцеві бенефіціарні власники / подання недостовірної
інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк.

Мені не ясно що саме я порушив, я використовую карти приват банку для оплати куплених мною сервісів, і покупок в цілому, так само для переказів друзям та близьким. Великих обертів за картами я не робив. За кожну переказану суму я можу відзвітувати.
Я є клієнтом цього банку вже, мабуть, років 20, і дуже неприємно, що банк так поводиться зі своїми клієнтами.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.95 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.95 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝