×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.95 | 41.55 |
Всі курси банку |
Блок рахунків
Коментарі (1)
страхование от мошенничества
Коментарі (8)
Розірвали договір без попередження
А два дні назад я прокинувся в іншому світі, світі без грошей, без важливих і необхідних мені кожен день банківських послуг, з нервовим зривом і підірваним здоровʼям, і з клеймом злочинця. Банк в односторонньому порядку без попередження і пояснення причин розірвав зі мною договір як з фіз особою так із ФОП.
Безсовісні ви люди. Я не кажу що я ідеальний клієнт. Всі помиляються і я не виключення. Можливо десь накосячив. Але хіба такими методами працюють? Ви ж державний банк! У вас вистачає ресурсів щоб регулярно дзвонить мені з фінансовими пропозиціями, а подзвонить і сказать що я роблю щось не так ви не спромоглися? Я так і не зміг вияснить в чому саме претензія банку до мене. Невже за 20 років співпраці з вами я заслуговую на таке відношення? Якби мені раніше хтось сказав що таке може бути, я б не повірив. Приват для мене був завжди номер один. На постійні пропозиції співпраці від інших банкшв я навіть не реагував.
Почитав я тут відгуки і бачу що я далеко не один такий. Аж трохи заспокоївся, бо теліпало два дні… Ладно я якийсь там підприємець … Переживу… Але ж тут до вас звертаються і військові, які віддають своє здоровʼя і життя за цю державу і за вас. Ви хоча б до них майте повагу.
Коментарі (3)
Не повертають кошти, які не видав термінал самообслуговування
Коментарі (7)
Долгое время являлась клиентом банка
Проблем, как таковых, с банкингом не было, единственное что, заблочили поздно вечером карточку в банкомате на Академгородке, я была очень удивлена, звонила по разблокировке. Мне сказали, что снятие средств происходило из необычного для меня места и в необычное время, потому транзакция подозрительная. Очень интересно, неужели я не могу снять средства в другом конце города без того, чтобы получить «геморрой» и терять время на разблокировку? Притом, что сумма была гривен 500 и нужна была срочно.
Коментарі (2)
Приватбанк вже не торт
Коментарі (2)
Подяка за доставку картки ПриватБанку за кордон
Написати коментар
Незаконно розірвали ділові відносини
Я був клієнтом більше 20 років. Мав рахунки ФОП. Навіть був VIP клієнтом, поки не опинився в ЗСУ не за своїм бажанням. Рахунки сплачував вчасно. Доходи ніколи не приховував. Та до останнього подавав звітність по ФОП. Заборгованостей не маю. Ніяких переказів невстановленим особистостям не проводив. Найбільші перекази, що я роблю — то є перекази моїй дівчині, якій які роблю щомісяця. Та навіть вони не перевищують жодні ліміти.
На разі я проходжу службу здебільшого на гарячих напрямках. Та далеко не завжди маю зв’язок зі світом або хочаб якісний зв’язок. Отже маю проблеми з поверненням коштів та реєстрацію в інших банках щоб повернути заблоковані кошти.
Отже вимагаю від банка пояснень з якої причини банк розірвав ділові відносини?
Коментарі (3)
Відмова одержання банком грошей на Інкасо
На чотири дзвінки на гарячу лінію починаючи з 12:12 год. 22.01.2025 року протягом 20 хв оператори були дуже зайняті, і дуже цінували мої дзвінки !)))
Коментарі (8)
Затримка по виплаті
В Приват Банку є фоп майже рік.
Кожен місяць надходить заробітня плата з США в валюті USD.
Після чого бухгалтер виводить на гривню, сплачує податки і виводить за реквізитами на карту.
В кінці грудня поставили на виведення 103 000грн. Досі кошти так і не прийшли за реквызитами на монобанк.
Телефонував в приват банк, відповили, що кошти підпали під моніторинг без деталізації причини (при цьому ніякого оповіщення щодо цього від банку не було, через 4 дні сам через техпідтримку вияснив, чому не зараховуються кошти). Попросили зачекати 5 робочих днів, зачекав тиждень, знову телефонував, без результату. Питав, з ким можна поспілкуватися з цього приводу, казав, що готовий надати будь-які документи, так як у мене все офіційно, казали, що передадуть звернення і все, на цьому повна тиша. Потім був на відділенні декілька разів, намагався вирішити проблему, але там відповідали теж саме, мовляв, очікуйте і так далі, але невідомо скільки чекати, вже пройшов місяць, всі податки сплачені і я не розумію в чому причина, чому я залишаюся без коштів. Ніхто ніяких термінів не надає, причин не каже, з відповідальним відділом зв’язку ні у кого немає.
А вчора ще телефонував в приват по іншому питанню, на що мені дали не професійну відповідь, було помітно, що консультант придумує інформацію на ходу. Я попередив, що буду закривати у цьому банку ФОП і рахунки та переходити на інший, на що мені відповіли:
— Добре, закривайте. Дякуємо за звернення і гарного вечора. І прости скинули дзвінок.
P. S.
Клієнтоорієнтованість на найвищому рівні, і це я Gold-клієнт. Загалом, буду подавати скаргу до Національного банку та Мінфіну.
Коментарі (4)
Карта с индивидуальным дизайном
Могу предложить аналог этого. Печатают наклейку на том же проме за 200 грн, а тебе нужно снять родную и приклеить эту. Будет намного быстрее и без всяких ограничений
Коментарі (3)
Розірвання договору
Коментарі (3)
Самый плохое отделение
Коментарі (1)
Той випадок, коли негативний відгук перетворився на позитивний: вкрали гроші з картки Приват, але банк зміг повернути все в повному обсязі.
Крім того, Приватбанк стягував 3% на місяць кредитних грошей за використання кредитного ліміту (з вкрадених 40 000 гр.). Враховуючи той факт, що я є ВІП-клієнтом Приват-банку протягом 7 років, настрій був зіпсований і я був впевнений, що і мої стосунки з банком і моя співпраця з ним через цю історію закінчиться.
Але я був дуже приємно здивований, коли 23.01.2025 мені повідомила моя банкірка, що банку вдалося не лише повернути всі мої гроші, а й скасувати зняття кредитних 3%!
Таким чином, негативний відгук, який міг би з’явитися тут, виявився позитивним. Залишаюсь і далі з Приватом. Окрема благодарність банкіру Чобітько Тамілі.
Написати коментар
За помилку оператора Приват Банку я просто втратила свої гроші
Коментарі (1)
Подяка
Написати коментар
Подяка
Коментарі (3)
ПриватБанк разорвал договор в одностороннем порядке!
Коментарі (10)
Висасані з пальця причини для відмови у відкритті рахунку людині з вадами зору.
Коментарі (5)
Порушення з боку банку без розбору
Банк, керуючись вимогами частини першої статті 15 Закону про ПВК/ФТ, Положенням про здійснення
банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від
19.05.2020 № 65 (далі-Положення № 65), внутрішніми документами Банку з питань фінансового моніторингу,
врахуванням результатів здійснених заходів належної перевірки, моніторингу ділових відносин та фінансових
операцій, повідомляє про прийняття 22.01.2025р. рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору (далі-Рішення про відмову) у зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної
перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також
встановлення даних, що дають змогу встановити кінцеві бенефіціарні власники / подання недостовірної
інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк.
Мені не ясно що саме я порушив, я використовую карти приват банку для оплати куплених мною сервісів, і покупок в цілому, так само для переказів друзям та близьким. Великих обертів за картами я не робив. За кожну переказану суму я можу відзвітувати.
Я є клієнтом цього банку вже, мабуть, років 20, і дуже неприємно, що банк так поводиться зі своїми клієнтами.
Коментарі (2)