Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
MykolaA 30 вересня 2024, 15:50
Без моєї участі відбулися такі дії з моєю пенсією:
1. Вереснева пенсія від ПФ зарахована на картку вчасно в повному обсязі.
2. Через п«ять днів повідомлення від ПБ: «стягнення за ВП». Пенсія зникла під нуль.
3. Ще через два дні повідомлення від ПБ: «Зарахування 13:19 Комісія 37.13UAH».
Коментар від відправника:Suma borhu, pomylkovo abo nadmirno stiahnuta.
Тобто, пенсія за вересень повернулася, але стала меншою на 37.13 грн.
Висновок: Приват Банк співпрацює з шахраями та збільшує свої прибутки ганебними методами.
Звичайно, за такою незначною сумою до суду не підеш. Банк на це розраховує.
Але розголосу це має набути.
Будьте пильними. Не потурайте шахраям.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 30 вересня 2024, 17:13
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
Полезный комментарий
MykolaA 2 жовтня 2024, 14:44
Повідомлення для платних та безоплатних порадників-коментаторів:
Сьогодні отримав від ПБ повідомлення:
37.13UAH Зарахування на карту/рахунок 12:31 Бал. 37.13UAH
Зайшла комісія. Пенсію повернули в повному обсязі.
Щиро дякую представнику ПриватБанку на цьому ресурсі.
Як казав класик: борітеся і …
Проблема вирішена
Alla22519732202 30 вересня 2024, 14:35
Я, Коробенко Алла Вячеславівна, являюсь клієнтом АТ «ПриватБанк» понад 20 років.
І за останній рік в мене вже другий раз шахрайськими діями знімають мої кошти.
26.09.2024р. з моїх карток в АТ «ПРИВАТБАНК» шахрайським способом вночі були зняті мої влісні грошові кошти. Карта для виплат 4731 2196 4043 6519 грошові кошти були зняті 26.09.2024р. о 22год.08хв. в сумі-3400,00грн, 26.09.2024р. о 22год.09хв. в сумі-1400,00грн, 27.09.2024р. о 00год.17хв. в сумі-2000,00грн, 27.09.2024р. о 01год.54хв. в сумі-1100,00грн.Загальна сума грошових коштів знятих з цієї картки — 7900,00грн. Карта «Універсальна» 5457 0825 0145 8504 грошові кошти були зняті 27.09.2024р. о 01год.51хв. в сумі-2000,00грн. 27.09.2024р. о 01год.51хв. в сумі-2000,00грн. 27.09.2024р. о 01год.52хв. в сумі-1300,00грн. сума знятих грошових коштів з цієї картки — 5300,00грн. Загальна сума знятих коштів з двох карт — 13200,00грн. Я паролів і данних картки нікому не передавала. Моєю карткою ніхто інший не користувався. За порсиланнями я не переходила. Прошу терміново вжити заходів і провести розслідування шахрайських дій і повернутимені грошові кошти в повному обсязі.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 30 вересня 2024, 15:57
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Полезный комментарий
SergeyNina 1 жовтня 2024, 1:15
В Приват 24. Делаете следующее. Устанавливаете лимит на оплату в интернете 1 цент или доллар или гривну. Запрет на оплату в интернете без подтверждения в приложении (не у всех есть) Все. Ничего не смогут снять.
helen1954 29 вересня 2024, 1:24
Пришлось поменять номер мобильного телефона, находясь за рубежом. Три раза — днем, вечером и ночью, пыталась связаться с оператором, ожидала соединения, в общей сложности, около полутора часов. Хотя говорится, что время ожидания — одна минута десять секунд. Так и не дождалась. Не могу зайти в Приват 24, посмотреть баланс, оплатить долг по кредитной карте. Считаю, что меня не соединяют умышленно. Только по какой причине? Вряд ли за такое количество времени не освободился ни один оператор.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 вересня 2024, 11:44
Вітаємо.
Підтвердити новий номер телефону та відновити доступ в Приват24 можливо при зверненні у підтримку банку, при цьому потрібно мати ідентифікуючий документ та доступ до камери.
Для вирішення цього питання рекомендуємо Вам перейти в чат з нами в мобільному додатку Приват24 або за посиланням pb.ua/chat.
Наші колеги вже чекають на Вас!
Христина Зелді 28 вересня 2024, 18:48
Розірвали відносини без пояснення причини. З оператором звязатись не можливо.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 вересня 2024, 11:28
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Toooooly20 28 вересня 2024, 2:03
Доброго вечора!
27.09.2024 о 22:46 отримаю дзвінок від оператора П Б Василя. Він повідомив, що я втратив гаманець з всіма документами (паспорт, права, банківські картки). Але в першу чергу я подумав, що це «розвідняк» від офіса, так як не помітив відсутність гаманця, та наговорив повишеним тоном неприємні слова.
Василь, перепрошую за це, неприємна ситуація вийшла.
Велике дякую оператору Василю, що не пропустив ситуацію мімо та не дивлячись на час — повідомив. Велике дякую!!! Велика повага до такого відношення!

Трішки юмора, $ з гаманця забрали, але хоч всі документи та картки на місті 😁😁

Подяку Василю Дмитровичу (табельний номер 292464) зафіксовано за номером № 167100076 через чат-бот при спілкуванні з Євгеном, котрий прийняв спокійно звернення, знайшов всю інформацію для ідентифікації оператора.
Приватбанк
Відповідь банку
28 вересня 2024, 10:05
Вітаємо.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу. Дякуємо, що знайшли час на відгук та поділилися з нами своєю думкою.
pvd2022 27 вересня 2024, 14:24
Вітаю ПБ -спіймав відмивальника коштів та фінансиста тероризму.Я пенсіонер ,інвалід третьої групи по зору, клієнт банку понад 20 років, отримую тільки пенсію та субсидію,і тут таке:
— Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» (далі-Банк) інформує, що як суб'єкт первинного
фінансового моніторингу на постійній основі здійснює заходи належної перевірки, визначені статтею 11 Закону
України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»
встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної
перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також
встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників / подання недостовірної
інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк.
— А тепер представте, скільки мороки це безглузде рішення принесло мені, якщо до райцентру, де найближчий банк, понад 80 км.
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2024, 15:24
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Екатерина Шевченко 27 вересня 2024, 14:17
Доброго дня! Хочу висловити щиру подяку відділенню ПриватБанку за адресою вул. Академіка Заболотного, 48а. Дякую за високий професіоналізм, знання своєї справи та людяне ставлення, яке є особливо цінним у наш час. Ви оперативно та ефективно вирішили моє питання, яке раніше не могли вирішити в іншому відділенні. Ваш підхід дійсно демонструє, що клієнт завжди на першому місці. Окрема подяка касиру Віолеті, яка не лише професійно виконує свої обов’язки, але й завжди зустрічає з посмішкою, створюючи приємну атмосферу. Такий підхід до роботи заслуговує на найвищу оцінку та вдячність!
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2024, 15:21
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Дякуємо, що ви з нами.
25.09.2024р. в 16:55 виникли складнощі з отриманням депозита в валюті.($).
Касове обслуговування не було виконано.
Це є порушенням надачі послуг згідно ліцензії.
Отримав обурення.
Кошти були: заказані, погоджені, доставлені.
Так, неможливо поводитись з клієнтами.
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2024, 9:20
Вітаємо.
Було проведено розбір Вашого зауваження з приводу обслуговування у відділенні ПриватБанку. Приносимо Вам щирі вибачення за інцидент, з яким Вам довелося зіштовхнутися. Ми вважаємо якісне обслуговування клієнтів своєю ключовою метою. Нами була проведена внутрішня перевірка, в ході якої проведена необхідна робота з персоналом. Хочемо зауважити, що Банк приймає і видає валюту, яка відповідає вимогам НБУ відповідно ознак зношеності (справжні банкноти іноземної валюти, які зберегли ознаки платіжності та не мають ознак значного зношення). Долари старого зразка є платіжними та знаходяться в обігу. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків. Ми докладемо всіх зусиль, щоб в подальшому співпраця з Банком залишала у Вас тільки позитивні враження.
Проблема вирішена
Nachtigall 26 вересня 2024, 19:25
Доброго!
Маю відкритий ФОП рахунок в Приваті більше року. Кожного місяця отримую на ФОП рахунок оплату в іноземній валюті від одного і того ж замовника. Сьогодні, очікуючи на оплату — отримав дзвінок від банку із словами «ми заблокували ваш платіж, увага, через букив RU в адресі».

Тобто, Приватбанку не сподобалась адреса замовника і вони вирішили, що платіж йде з рф.
SE1 1RUGB
Southwark St London

Нагадаю, що платежі від замовника із цією адресою приходять вже більше року. Підтримка пояснити не змогла, чому раніше платежі проходили, а зараз раптом ні. Тепер, щоб розблокувати платіж, банк вимагає документи у вільній формі про пояснення чому така адреса (?!), а також дані власників компанії, їхні частки у власності, дати народження і громадянство — мотивуючи, що це стандартна практика.

Буду змушений змінити банк, оскільки це якийсь цирк.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 вересня 2024, 20:37
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Aleksandr Choma 26 вересня 2024, 19:17
Вітаю!

Хочу залишити відгук щодо цікавої програми від Приват Банку по кредитуванню Hyundai Finance Grace.
Можливо для когось це буде корисний відгук, або бачив себе в такій же ситуації.

Отже, коротко за програмою Hyundai Finance Grace є можливість купити авто марки Hyundai в кредит на 60 місяців з пільговим періодом на 24 місяці при першому внеску від 20%.
На моєму прикладі планував внести 30% першого внеску і за 24 місяці виплатити авто поки дійсний пільговий період.
Дуже цікава та вигідна программа (навіть з Каско і тд) для споживача.

Звернулися в автосалон, менеджер запросив паспорт, код, довідку ок5 та виписку заробітної плати з роботи за останні 6 місяців і після як надали документи з нами зв’язався менеджер вже від Приват Банку.
З’ясувалося що треба оновити дані бо ми не є клієнтами Приват Банку (дуже давно була картка в користуванні), приїхали у відділення оновили всі дані, видали нам картку універсальну бо як зрозуміли по іншому не можна і сказали чекати оновлення данних бо щось не завантажується для можливості прорахунку. Пізніше зв’язався з нами інший новий менеджер котрий саме кредитними продуктами займається і так само сказав, що треба зачекати.
Ок, чекали майже 3 доби, і ось в котрий раз зідзвон з менеджером і отримуємо як ми вже розуміємо шаблонну відповідь, що кредит можуть надати тільки якщо перший внесок буде 50%.

Шаблонна відповідь саме в цих 50%.
Як я вже з’ясував, що ми далеко вже не перші люди котрі «клюють» на перший внесок 20,30 чи 40% але по ходу всім потенційним клієнтам Приват Банк каже, що можемо надати тільки з 50%.

Виглядає программа досить непрозоро як «замануха» в котрій я витрачаю свій час і сили на катання у відділення та документів.
Зауважу також що зарплатня в довідці про доходи офіційна доволі висока, що можна те авто викупити взагалі без першого внеску за рік, кредитна історія ідеальна бо вже брали авто в іншому банку і виплачено було раніше без штрафів і тд.

Я розумію, що це рішення банку і їх правила та критерії, але треба на сайтах вказувати або розміщати якісь дисклеймери, що певні незрозумілі фактори можуть змінити перший внесок, або прибрати взагалі все що до 50%.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 вересня 2024, 20:05
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Ніна Сердюк 26 вересня 2024, 16:23
Закінчується термін дії моєї пенсійної картки. Я — біженка з окупованої території, зараз з малолітніми онуками в Чорногорії. Звернулась в онлайн-чат Приват24 із запитанням — що мені робити? Було приємно дізнатися, що у період воєнного стану Приватбанк продовжив термін використання всіх карток на 30 місяців. Що мені не потрібно зараз перевипускати картку, вона буде працювати ще 30 міс. понад термін, що вказаний на картці. Дуже вдячна Приватбанку за таку турботу.
Також дякую оператору чату Миколі за оперативну і інформативну відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 вересня 2024, 17:15
Вітаємо.
Наш оператор Микола буде вдячний за ваш відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
avv2024 25 вересня 2024, 21:10
Історія почалась з того, що приват раптово і, на мою особисту думку, безпідставно розірвав зі мною ділові відносини. Це трапилось 03 вересня, мені прийшло сповіщення в додаток і він одразу був ними заблокований. Потім подзвонив менеджер, повідомив, що приват в односторонньому порядку розриває зі мною ділові відносини і просить прийти у відділення, написати заяву на закриття рахунків. Сказати, що я була в щоці — це не описати мій стан. Я вже років 20 як клієнт банку, користувалась картками, кредитами, кредитними лімітами, оплачувала все з рахунків привату, а також останні 6 років вела у них свій ФОП. Нормальний такий звичайний активний клієнт банку. І тут така новина, при тому що ЖОДНОГО запитання до моїх транзакцій чи походження коштів у банка не було, бо я би могла обгрунтувати кожну транзакцію, я веду прозору діяльність, сплачую податки і якщо питання було в фінмоніторингу, я би залюбки показала всі необхідні документи по кожній гривні. Але банк в мене жодного разу нічого не запитав і просто в одну секунду закрив мої рахунки, заблокувавши на них близько 80 тисяч гривень. Далі стало «цікавіше» і було схоже на суцільне знущання, де я ходила по колу то на відділення, то в контакт-центр, то знову на відділення, щоб отримати свої гроші назад і на кожному кроці я зіштовхувалась або з повною некомпетенцією співробітників, або з поламаною системою всередині банку.
Окрім цього, в мене були діючи два договори Оплата частинами, які я оформила в червні на рік і півтора. А 6 вересня в мене мав би знятись черговий щомісячний платіж. І це окремий квест, який я ще не подолала. Розкажу детальніше: я не хотіла прострочку платежу і почала шукати реквізити, по яким маю закинути черговий щомісячний платіж (нагадаю, що всі мої гроші на цей момент ще заблоковані банком), але я все ж таки хотіла оплатити вчасно і почала дізнаватись реквізити. Проте жоден із співробінтиків ні у відділені, ні на гарячій лінії не змогли мені надати реквізити. Спочатку вони казали, що не бачать ці реквізити, але просили мене не турбуватись, бо якщо банк 6 вересня не зможе з картки списати суму платежу, то мені прийде смс з реквізитами, куди я маю цю суму внести. Смс не прийшло, я знову почала штурмувати банк, але по колу отримувала відповідь — ми не знаємо як надати вам ці реквізити. На гарячій лініі просили звертатись у відділення, у відділені на 3700… Ще скажу що я питала декілька разів у різних людей — що буде тепер з моїми договорами, адже я мені відмовили в ділових стосунках. Мені декілька різних співробітників запевнили, що я зможу і далі платити свій щомісячний платіж згідно графіку платежів, просто по реквізитах (які ще треба було якось знайти). Ок, паралельно я бігаю до відділення, щоб повернути собі гроші, які заблокували на моїх рахунках. Ця процедура зайняла десь півтора тижні, всі ці дні я вимушена була жити без грошей, не змогла вчасно розрахуватись за житло, затримала всі мої оплати за школу дитини, за комунальні (бо нагадаю, гроші заблокували і некомпетентні співробітники відділення зробили помилку на етапі написання мною заяви, під час мого першого візиту, що затягнуло цей процес на більший час, ніж мало би).
І тут раптово, в черговий раз розмовляючи з черговим оператором з 3700 на тему коли ж мені нарешті повернуть мої кошти, я дізнаюсь, що замість того, щоб повернути мені мої кошти, які знаходились на особистих рахунках, вони їми частково погасили мої кредити по Оплаті Частинами, забравши всю суму, яка там була, а це десь 28000 грн.
Це сталось без попередження, не ясно на яких підставах, бо нагадаю, що декілька співробітників, з якими я спілкувалась до цього, запевняли, що я зможу платити свої кредити і далі, так, як було в мене по календарю платежів в кредитному договорі.

Власне, приват банк, спочатку зробив із мене злодійку, бо просто розірвав ділові стосунки, навіть не спробувавши задати мені уточнюючі питання. Ок.
Далі через некомпетентність співробітників, мої особисті кошти та кошти з ФОПу були заблоковані досить тривалий час, що лишило мене засобів для існування в цей період.
Далі, я рахую, що банк просто вкрав мої особисті кошти, погасивши ними примусово частину кредиту Оплата частинами і повернув лиш кошти, які були на ФОП.

Але це ще не все. Окрім цього, я ніде до сих пір не отримала інформацію про те, скільки винна ще (враховуючи що весь кредит моїми коштами вони не змогли погасити, якусь частину я ще винна), по якому графіку і яку суму тепер я маю перераховувати банку щомісячно в рамках кредитного договору Оплата частинами — це я маю, мабудь, вгадати сама. Мені, о богі і нарешті, після десятка спроб та дзвінків, вислали просто лист з реквізитами для оплати, але ні суми, ні термінів в ньому немає.

Це просто найгірший досвід взаємодії з банком евер. Дуже хотілось би хоча б закрити питання з тими кредитними договорами по Оплаті частинами, а для цього бажано зрозуміти по якому графіку і скільки я маю платити далі і просто НАЗАВЖДИ забути про цей жахливих банк.
Але як це зробити — це питання з зірочкою. Тому дуже бажаю всім іншим не наступати на подібні граблі і просто розірвати стосунки з цим банком раніше, ніж він це зробить отак з вами.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 вересня 2024, 9:16
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Для отримання інформації для погашення кредитних договорів рекомендуємо звернутися в чат-онлайн у мобільному застосунку Приват24 або на офіційному сайті банку pb.ua/chat.
yyyyy55555 24 вересня 2024, 15:30
В ПриватБанку м. Рівне вул. Соборна 67
працівники дуже повільно відпускають клієнтів і збираються дуже великі
черги до каси.
Це так повільно працюють працівники що в ПриватБанку завжди
величезні черги.

Посприяйте цьому
ганьба таким банкам
Приватбанк
Відповідь банку
24 вересня 2024, 17:02
Вітаємо.
Вибачте за створені незручності. Банк щодня працює над тим, щоб обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за Ваш відгук, його прийнято до уваги.
Lunav 23 вересня 2024, 16:12
Сьогодні відкрила додаток Приват24 та побачила вікно авторизації. Спробувала авторизуватися — з метою безпеки послуга недоступна. Ну добре, я за кордоном, думаю безпека найголовніше, дзвоню до привата, мені робот каже, що всі відносини зі мной розірвані, рахунки закриті, якщо кошти хочете повернути — приходьте до відділення. Шок. Ніяких повідомлень до цього я не отримувала.
Доходжу до оператора, ніякої інформації вони не мають, повторили те саме. Тільки особосто прийти до відділення, або довіреність, ще сказали спробувати у додатку «відновлення довірливих відносин з банком». Таких функцій в мене немає, оператор тільки повторив, що особиста явка до відделення, а якщо треба взнати причини — пишить листа на адресу кореспонценції.
В якому році ми живемо? Без сповіщення заблокували, це по-перше. Я, як багато українців за кордоном, а ви кажете мені бігти до відделення? А якщо я приїду через рік?
Мені стільки часу чекати, щоб повернути свої кошти, які потрібні зараз? Писати паперовий запит, щоб дізнатися, що вам не сподобалось, та йти до відділення, щоб ви повернули мої кошти?
В мене не було «неадкватного» руху по рахункам, картка могла місяцами не використовуватися, іноді були сплати за готелі, або в торгових точках, і зараз мені треба заплатити за проживання, а вся сума заблокована. Я навіть не знаю причини. Це неадекватно.
Ви не кажете причин, я навіть не можу бути впевненою, чи всі кошті на балансі збереглися, інструкцій як я можу комусь доручити це в Україні я також не бачу.
Розскажіть, як відновити відносини. Розкажіть причини блокування. Надайте хоч якусь домогу.
Чекати півроку-рік це неадекватне рішення.
Приватбанк
Відповідь банку
23 вересня 2024, 16:52
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Jolly 23 вересня 2024, 15:25
ПриватБанк активно навязывает эту страховку, молча списывая деньги с карты годами, не давая даже шанса осознанно отказаться. Когда же наступает реальный страховой случай и человек тратит десятки тысяч на лечение, компания с легкостью отказывает в выплате, ссылаясь на формальности. Так произошло с моим родственником, который из-за ментальных проблем не смог сразу обратиться за медицинской помощью. Страховая проигнорировала его состояние и отказала в выплате, несмотря на все очевидные доказательства. Удивительно, как быстро они списывают деньги, но абсолютно не готовы поддержать в сложной ситуации. Не рекомендую!
Приватбанк
Відповідь банку
23 вересня 2024, 16:28
Вітаємо.
Рішення про виплату компенсації при отриманні травми чи захворюванні приймає страхова компанія на основі договору страхування укладеному між нею та клієнтом. Договір страхування має перелік діагнозів/захворювань за якими передбачена страхова виплата. В свою чергу банк надає зручний сервіс для оформлення страхування та сплати страхових платежів. У випадку якщо немає потреби у відповідній послузі, власник договору має можливість його скасувати у будь-який час в Приват24, на сайті банку або при зверненні до клієнтської підтримки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
YuA 23 вересня 2024, 14:03
Шановні представники Банку рішенням суду була визначена законна сума вимоги, що була оплачена по виконавчому провадженню та відповідно воно є завершеним. Ваші ж співробітники повідомляють мені про борг (заборгованість) з потребою погасити його з можливістю дисконту. Поясність, будь-ласка, що це за новоявлені суми.
Приватбанк
Відповідь банку
23 вересня 2024, 14:48
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sh1979sh 23 вересня 2024, 11:52
Ретельно поставилися до перевірки документів, це добре. У зв’язку шахрайськими діями поки йде розслідування допомогли надати документи які потрібні оформлення кредитних канікул.
Приватбанк
Відповідь банку
23 вересня 2024, 13:06
Вітаємо.
Дякуємо, що знайшли час на відгук та поділилися з нами своєю думкою.
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 вересня 2024, 14:46
Відгук не зарахований (на 25.09.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Олексій сем 22 вересня 2024, 21:06
Відділення за адресою: Київ, пр-т Академіка Палладіна, 22
зайшов обміняти гроші, місяць тому десь. На дверях написано час роботи банку і кас. Ніякої перерви. Коли зайшов усередину виявилось що у касах обідня перерва. Це ніде не вказано. Коли я зайшов іншим разом час перерви змінився. був з 12 до 13. Став з 13 до 14. Тобто банк повністю нехтує часом людей які відвідують банк, і клієнтів, оскільки я клієнт. Графіку перерви кас ніде немає. Ні на сайті, ні на дверях. Можливо я не знайшов … Ось так банк сам придумує перерву і сам її вводить коли хоче. Нехай буде перерва, але вкажіть це.
Приватбанк
Відповідь банку
23 вересня 2024, 9:08
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Обідня перерва у зазначеному відділенні не регламентована, так як для зручності клієнтів в залежності від клієнтопотоку і розташування відділення, перерва в співробітників у відділенні плаваюча.
AkatovVitaliy 21 вересня 2024, 20:35
Сьогодні, з мене військового під час військового стану приват банк стягнув 11800 гривень.Я Військовослужбовець Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.Моя матір в окупації, мій дім в окупації.Я єдине джерело доходу нашої сім'ї.В цьому місяці мені виділили премію на для проведення мені хірургічної операції, а приват через три роки бере та списує відсотки незаконно порушує мої права та закон.Відсотки нараховані зазделегідь були більші.Я виконую бойові завдання, а хтось в приват банку користуючись своїми повноваженнями на свою користь та користь банка проводить за рахунок інших такі махінації.Якщо ви не відреагуєте на таке свавілля, я буду вимушений звертатися в більш компетентні органи.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 22 вересня 2024, 10:07
Вітаємо.
Списання з рахунків на погашення простроченої заборгованості відбувається згідно Умов та Правил надання банківських послуг розміщених на сайті банку https://privatbank.ua/terms
Так, згідно з пунктом 2.1.1.3.1. https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ru
Якщо до 25 числа (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, у якому було здійснено трати за рахунок кредитного ліміту, Клієнт самостійно не здійснить платіж в готівковій або безготівковій формі у розмірі Мінімального платежу на поточний рахунок, для якого відкрито кредитну картку, Клієнт доручає Банку при настанні термінів платежів здійснювати списання грошей у валюті кредитного ліміту з усіх рахунків Клієнта, відкритих в Банку, та рахунків, що будуть відкриті Клієнтом Банку в майбутньому, в розмірі заборгованості, яка підлягає сплаті Банку за цим Договором (здійснювати договірне списання).
Щоб уникнути такого списання достатньо своєчасно вносити щомісячні платежі та не виходити на прострочення.
Зі своєї сторони, розуміючи всю складність ситуації, банк йде назустріч клієнтам і вже переглянув деякі тарифи. Більш детально про роботу банку в умовах воєнного стану на нашому сайті: https://privatbank.ua/help
Володимир В. 21 вересня 2024, 12:28
20.09.2024 (пл. Соборна, 14 ТЦ Роксолана)
трапилась не надто приємна ситуація, банкомат ПриватБанку не видав готівку при знятті з карти монобанку. Сума не надто велика (1000 гривень), проте для мене як студента так і загалом будь кого це теж гроші. Сам банкомат почав виконувати операцію та було чутно перерахунок банкнот, проте в кінцевому результаті — помилка на екрані, чек про операцію також не вдалось зняти. Хоча як виявилось сам банкомат чудово працює і наступним бажаючим видавав значно більші суми. В результаті було написано звернення до монобанку, а також зателефоновано в службу підтримки ПриватБанку. До ПриватБанку вдалось додзвонитись не з першого разу, що і можна було очікувати, і як результат — карта не нашого банку тому не наші проблеми і ми нічого не можемо вирішити, хоча на банкоматі під час помилки було вказано що гроші повернуться протягом 30 хвилин.
Після цього всього я ще раз звернувся в підтримку Монобанку, де виявилось що прийдеться чекати до 02.10 і гроші повернуть в кращому випадку, в гіршому оскарження транзакції і ще 60 днів очікувань. Прийдеться чекати або робити відео в тікток, які так люблять українські бренди
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 вересня 2024, 14:10
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝