Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Moskovych 16 листопада 2024, 21:28
Щиро вдячна за допомогу співробітникам приватбанку.
Вдячна онлайн підтримці, завжди готові допомогти 🫂
Швидко відповідають та вирішують моє питання. Все оперативно✌️ рекомендую
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 листопада 2024, 9:42
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
reznichenkoi 16 листопада 2024, 15:31
Просто чорти! приймають платежі на карту. Без особливих складнощів авторизують продовжують термін карток при переході за посиланням яку надіслали на емеїл, також авторизують по пін карті. Як тільки спробував перевести з картки гроші на іншу картку українського банку — самі вийшли з додатку приват24, відключили авторизацію по пін. Без номера не пускають, не допомагає ні фото з паспортом ні скартами, надіслане в https://pb.ua/photo, відмовляють у проходженні.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 16 листопада 2024, 16:57
Вітаємо.
Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення для уточнення деталей, щоб допомогти розібратись в ситуації.
80001738 15 листопада 2024, 11:42
Мала складну ситуацію з отриманням виписки за досить давній період. самостійно не змогла справитися. звернулася в чат-бот за допомогою. оператор Сергій вник у проблему і зміг запропонувати мені потрібне рішення.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 15 листопада 2024, 13:15
Вітаємо.
Вдячні вам за такі теплі слова. Сергій, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде радий допомогти вам знову:)
ELD1 14 листопада 2024, 16:28
Вітаю, ПриватБанк!
Знайшов напрямок, який бажано вам якнайшвидше покращити бо це якесь дніще!
Розповідаю: маю магазин і в ньому термінал a930rtx який перестав реагувати на картки і телефони для безготівкової оплати хоча звʼязок є і все начебто окей. Телефоную на 3700, відповідаю на запитання голосового асистента який перемикає мене на автовідповідач, це там де натисніть один, натисніть два… На біса тоді той асистент? Ну добре, прослухав всі пункти з купою інформації, бо ж там у вас не просто назви пунктів меню, а до кожного ще і текстова підводка як в якомусь рекламному буклеті, вибрав необхідний пункт і… дзвінок просто розʼєднався!
Роблю другу спробу, але вже на 0800500030, одразу потрапляю на автовідповідач вже без асистента (дякую!), обираю потрібний пункт меню і здогадайтесь що? Він починає проговорювати все з початку!
Агов! Це що? Це жарт типу як було колись у ФайнаЮкрайна — залишайтесь на лінії, ваш дзвінок дуже важливий для нас?
Зараз допишу відгук і знову буду пробувати дозвонитись куди-небудь, але з цим точно потрібно щось робити.
Був період, коли ви зменшували кількість касирів на відділенях на користь терміналів самообслуговування і в цьому є логіка. Але замінити операторів на голосового асистента для вирішення термінових технічних питань — це якась дурня.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 14 листопада 2024, 17:23
Вітаємо.
Номер 3700 гаряча лінія загальна, тому в боті більше варіантів для спрямування клієнта до відповідних фахівців. Цілодобовий телефон підтримки обслуговування POS-терміналів за номером: 0800500030.
Також є можливість звертатись до чату за посиланням: pb.ua/chat, для отримання профільної консультації зі свого питання.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані.
Юлия Гладкова 13 листопада 2024, 20:51
Мала дуже складну ситуацію, коли під час активації картки при введенні пароля блокувався Приват 24 і всі картки. Так було тричі, я мала розмови з різними операторами. Звісно, вони давали поради, але це було механічно. А ось оператор Оксана, таб.номер 294771, не тільки повністю прониклася моєю проблемою, але щиро намагалася допомогти, супроводжувала мене і радила, як зробити і потім передзвонила, після розблокування, щоб допомогти далі. Це було настільки приємно і круто. Саме такі співробітники банку роблять йому гарну репутацію і допомагають людям в складні для них моменти. Нам так не вистачає такої щирості. Тому я дуже вдячна Оксані, зичу їй легкої комфортної роботи і вдячних клієнтів і керівництва
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 14 листопада 2024, 9:34
Вітаємо.
Ми обов’язково передамо співробітниці Оксані ваші слова. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
ITCompany 13 листопада 2024, 16:37
Не рекомендую для ведення бізнесу. Вам доведеться по 10050 разів підтверджувати свої особисті дані, при чому вказувати розміри зарплатні чи доходів які взагалі не повязані з цією фінустановою. Оновити дані у застосунку, та надати всі документи що є у Дії недостатньо, потрібно мати власне фотоательє. про що вам повідомлять десь через тиждень, бо потрібно буде надіслати фотозвіт, а працівники банку, яким це необхідно звісно дуже зайняті. При чому з таким скоупом підтверджень за фото власного акаунту незалежно — чи є там рух коштів чи ні, ви у жодному іншому державному банку не знайдете. ТП безтолкова, понабирали аутсорсерів, які взагалі не в справі. Й саме цікаве — банк за всі роки не зміг купити влсаний домен для дзвінків Клієнтам, отже ви будете бачити невідомий номер й не знати — шахрай це чи хось помилився номером. При цьому ваш рахунок можуть блокувати без попередження та вимагати додаткові якісь документи підтвердження навіть якшо це звичайна операція, йде за договором та вона не перевищує ліміти чи частоту. Лінь, нудота та небажання працювати у всьому. Нажаль колись класний банк лідер став совком
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 листопада 2024, 17:22
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Наталя Олексюк 13 листопада 2024, 2:56
Такого нахабства ще не зустрічала. Заблокували карту (мало того що без рішення суду) так ще й причину не вказують. Спочатку пишуть що скарга від людини яка скинула мені кошти, потім що по заявці, на хвилинку!!! Служби безпеки іншого банку!!! Пишу щоб дали посилання на статтю закону, згідно якого мені заблоковано доступ до моїх коштів — відповідь банку вбила)))) — згідно внутрішніх правил))) приват банк чхати хотів на Конституцію і закони, адже у них є внутрішні правила)))
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 листопада 2024, 10:32
Вітаємо. За результатами аналізу у вас не фіксуємо жодних обмежень за картками, ви можете й надалі користуватись продуктами ПриватБанку. Якщо ваше питання з приводу іншого клієнта — він має звернутись до банку самостійно.
ArtNik 12 листопада 2024, 10:26
Я є клієнтом банку більше 10 років.
06.11.24 продав власну квартиру по програмі єОселя.
За рахунок кредитних коштів з боку покупця Укргазбанк сплатив на мій рахунок у Приваті вартість квартири. Я сплатив податки та всі збори.
07.11.24 після перевірки банком — джерела доходів, за які я купив квартиру, перевірки попереднього договору з забудовником, правовстановлюючих документів до продажу, оцінки квартири, договору продажу кінцевого, надання ПОЯСНЕНЬ причин продажу і 100500 інших документів — гроші зайшли на рахунок у Приватбанку.

Приватбанк повідомив мене, що ці кошти пройшли НАЙВИЩУ перевірку і до них на майбутнє не буде НІ У КОГО питань щодо походження і чистоти.

10.11.24 користуючись можливістю повернути борг знайомій (15 років дружимо), яка має офіційну заробітну плату та є керівником середньої ланки я сплатив їй на два рахунки частину з ПЕРЕВІРЕНИХ коштів.
11.11.24 банк розірвав зі мной БЕЗПОВОРОТНО ділові відносини не пояснюючи причину та заблокував акаунт у приват24.
Прийшовши до відділення і поспілкувавшись з менеджером з метою переведення коштів з рахунку Приватбанку на інший рахунок в іншому банку я дізнався, що ділові відносини банк розірвав зі мною чере дроп.
До цього дня я не знав що це, але довелося вивчити.

Дроп чи дроппер (on англ. to drop — скидати) — різноманітне шахрайство з допомогою банківських рахунків — на підставну особу зараховуються викрадені кошти. В англійській мові такі люди називаються money mule (грошовий мул).
Після отримання викрадених коштів на свій банківський рахунок «дроп» знімає їх готівкою в банкоматі та передає іншому співучаснику шахрайства або переказує їх на інший вказаний йому рахунок.
«Дропами» зазвичай стають люди, які перебувають у скрутному фінансовому становищі, часто це іммігранти, студенти тощо.

Отже, щоб це був дроп для цього необхдно наявність ДВОХ обов’язкових факторів — ШАКХРАЙСЬКИМ способом отримані кошти і КАРТКА (не рахунок) особи, яка виводить кошти.

В моєму випадку це НЕ могло бути ніяким дропом через:
— перевіреність коштів,
— легальність продажу з безготівковим розрахунком,
— походження грошей з кредиту покупця від Укргазбанку,
— особи отримувача з офіційною високою зарплатою

На питання — чи можу я відновити ділові відносини з Приватбанком, пояснити ситуацію, надати документи — мені повідомили, що рішення прийнто, воно безповоротне і банк НІКОЛИ з вами не буде взаємодіяти.

Залишились вкрай негативні відчуття через несправедливість, безпідставність і байдужість банку до свого невинного клієнта.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 листопада 2024, 12:25
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Olechkaosa 12 листопада 2024, 9:34
З моєї картки Приват банку було списано певну суму без моєї згоди і участі, я просто побачила повідомлення «платіж успішний». Я зразу ж звʼязалася з банком і попросила заблокувати платіж, бо це не я його роблю. Натомість банк заблокував мою картку, а платіж попри моє прохання, повів. На питання чому і як сталося, мене намагалися переконати, що то я сама десь колись щось і тд і тп. Компанія на яку начебто перевели гроші — іноземна, я ніколи не мала справи з нею, ніколи не робила туди платежі, не користувалася послугами, не створювала регулярних автоматичних платежів тощо. І як результат: гроші пішли невідому куди, картка заблокована, розказали що протягом 120 днів будуть вирішувати (дуже сумніваюсь). Тако ж не раджу звертатися в допомогу он — лайн: купа безрезультатно витраченого часу — результату 0, некомпетентні відповіді, якісь не зрозумілі питання і поради яких ніхто не просив.
Зараз вирішила закрити заблоковану картку і забрати СВОЇ гроші, але знов проблеми: квитанцію про закриття рахунку так і не отримала з незрозумілих причин, он — лайн допомога — 40 хвилин безрезультатної переписки. Картку в застосунку я не бачу і гроші на нову картку не зайшли: пояснили, що 48 годин треба чекати, а от шахраям за секунду мої гроші перевели, а мені з моєї карти на мою ж 48 годин. Надійність, безпека, клієнтоорінтованість — жахливі. Є набагато надійніші і приємніші в співпраці банки. Зручно там де надійно. Це Н Е про приват
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 листопада 2024, 12:52
Вітаємо. Банк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.

Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).

По операціям, які можливо оскаржити банк формує заявки на повернення коштів, їх розгляд займає до 45-120 днів, але ми зробимо все, щоб захистити інтереси клієнтів при опротестування цієї операції.

Не менш важливо звернутися із заявою в поліцію.
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Також, при закритті картки регламент зарахування коштів на активний рахунок становить 48 годин, інформація є коректною, тож необхідно очікувати зарахування.
Проблема вирішена
Артем Кр 11 листопада 2024, 14:30
Згiдно чинного законодавства при наявi виконавчого впровадження (з умови визнання поточного рахунку), сумма коштiв, доступна для зняття — двi мiнiмальнi зарплати на один мiсяць. На сьогодняшний день складає 16 000 грн, але лiмiт зняття у Приватбанку становить 14 200 грн на мiсяць.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 листопада 2024, 16:20
Вітаємо.
Відповідно до п. 10-2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про виконавче провадження» розмір ліміту залишається без змін (14200 грн), оскільки для визначення суми для здійснення видаткових операцій береться розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом про Державний бюджет України на 1 січня поточного календарного року.
Проблема вирішена
DmytroBuryachok 8 листопада 2024, 11:35
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 7-Б
Доброго дня, звертаюсь до підтримки приват банку з проханням терміново допомогти у вирішенні ситуації, яка склалась між мною та моїм банківським рахунком в приват банк. Я проводив обмін криптовалюти собі на свою картку. Після чого мені встановили обмеження по картці та попросили надати пояснення з приводу руху коштів по картці. Я усе це зробив. Після чого мене попросили надати підтверджуючі документи (зарплата) довідки і так далі. Я також надав офіційні документи по зарплатні терміном за 1 рік. Усі вимоги виконав, але обмеження по картці досі. Кошти утримуються на картці, та не припиняються ділові відносини. Оператор чату ніякої конкретики не надає від слова зовсім на моє питання, чому обмежено використання моїх же коштів, якщо усі документи, включаючи офіційні з дії я надав, відповіді від нього конкретної немає. Припиніть будь ласка ділові відносини, або зніміть обмеження по картці, так як пояснення руху коштів по картці і усі підтверджуючі офіційні документи по зарплатні, доходах я надав!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2024, 12:07
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Volodymir24 8 листопада 2024, 8:27
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миколи Бажана, 10
Неодноразово звертався до відділення за адресою пр. Бажана, 10. Обслуговування на високому рівні, особливо касир Наталія Паутова, завжди ввічливо, оперативно, уважно виконує свої обов’язки. Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2024, 9:45
Вітаємо.
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Дякуємо, що ви з нами.
ches55 8 листопада 2024, 1:33
На моє просте запитання в чаті Приватбанку стосовно придбання воєнних ОВДП, а саме: — «якщо списання коштів за придбання валютних ОВДП буде здійснено з карти для виплат, то зарахування коштів при погашенні також буде здійснено на цю ж саму карту для виплат?» дуже простої відповіді «Так чи Ні» я вже як третій день досі не одержав. Між тим в чаті з оператором було погоджено, що таку відповідь від фахівця в такому «складному» питанні я оперативно одержу на свій зафіксований в Приват24 email (знаходжусь за кордоном, дзвінки нема змоги приймати, тому на email).
Як відомо усім, в тому числі, сподіваюсь, персоналу Приватбанку, придбання населенням воєнних ОВДП допомагає підсиленню ЗСУ. Але Приватбанк, думаю, в силу своєї забюрократизованості, на це, бачу, не дуже зважає…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2024, 9:51
Вітаємо.
Наші фахівці вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема вирішена
Ростислав-Павло Барнінець 7 листопада 2024, 15:58
Все було добре, але в один день з’явилося повідомлення «Запит відхилено. Задля безпеки фінансових операцій Вам необхідно підтвердити номер телефону в банкоматі, в ТСО або у відділенні.»
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 листопада 2024, 16:50
Вітаємо.
Дана помилка виникає у випадку необхідності підтвердити номер телефону фінансовим. Дана міра застосовується для збереження ваших даних та коштів. Зверніться в онлайн чат https://pb.ua/chat — наші колеги в чаті радо допоможуть вирішити питання.
kyba 7 листопада 2024, 14:48
вже більше двох годин не можу відправити кошти зі своєї приват карти на свою моно, блокують і відправляють пройти верифікацію до оператора, спочатку в апці в меню зв’язку з оператором пише почекати 4хв, потім пише вільних немає позвоніть за номером, за номером робот, поки дійшов до оператора то сказали всі зайняті бо тривога хоча тривоги не було в той час… перейшов по лінці на сайт де треба сфоткатися з картою чи паспортом, але воно все там рагульно працює що я так і не зміг навестися нормально з паспортом, тож отримав реджект… і як мені перевести свої кошти? всі зайняті зато перевірку вліпили. Повне відчуття що власні кошти в приваті НЕ власні!!! в телеграмі підтримка тупий робот який нав’язує якісь варіанти які мені не підходять, оператора живого не зміг дістати ні в телеграмі, ні в телефоні, ні в апці приват24. переводжу свій ФОП на моно.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 листопада 2024, 17:01
Вітаємо.
Необхідність підтвердження платежів введена Банком з метою недопущення шахрайства за вашими рахунками. Підтвердити платіж можна встановленим Банком способом або ж ви можете звернутись до нашого онлайн чату https://pb.ua/chat — наші колеги в чаті радо допоможуть вирішити питання.
Tetiana87 7 листопада 2024, 9:08
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миколи Бажана, 10
Неодноразово обслуговувалась у відділенні за адресою проспект Бажана, 10, касир Паутова Наталія. Завжди якісне, швидке, приємне обслуговування. Буду звертатися і в подальшому.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 листопада 2024, 9:58
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Юлія Гуделенкова 7 листопада 2024, 0:17
Шахрайські списання коштів з рахунку, овердрафт без відома власника карти, а тепер Приват банк повідав на мене кредит який стянула платіжна система без мого відома та будь якого підтвердження. Оператори не тактовні, не обізнані, не можуть пояснити, а те що пояснюють означає лише те що бути клієнтом Приват банк це те що в будь який момент ви можете стати ошуканим, та без коштів. Адже аж у вас просто вкрадуть, без вашого відома, хто ?? Чи то банк чи то платіжна система. Ніхто не каже, або кажуть що я залишила десь свої данні. От така безпека ПриватБанку.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 листопада 2024, 9:49
Вітаємо
ПриватБанк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій. Відповідними службами Банку проводяться необхідні заходи, спрямовані на вивчення та аналіз ситуації, всебічне з'ясування всіх обставин.

Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Ми постійно на всіх офіційних сторінках попереджаємо про шахрайські схеми, які часто використовують зловмисники, та просимо кожного клієнта відповідально ставитися до дотримання правил цифрової політики.

Дякуємо за розуміння!
Андрей Лихогляд 7 листопада 2024, 0:08
На мій термінал ФОП Андрія Лихогляда клієнт здійснив оплату за послуги 29.10. Кошти мали надійти наступного дня, але їх не було. Я звернувся до банку, де мені повідомили про підозрілі дії та порадили написати пояснювальні листи. Я все написав і подав, після чого кілька днів чекав, але жодної реакції не було. Потім отримав лист, у якому зазначалося, що банк має право затримувати кошти на 180 днів. Це жахливо, адже мені потрібно закуповувати товар, а кошти затримують без жодної конкретної інформації. Обслуговування просто жахливе! Будь ласка, вплиньте якось на ситуацію і проведіть перевірки швидше.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 листопада 2024, 10:08
Вітаємо.

Деякі платежі можуть потрапляти на додаткову перевірку в цілях безпеки. Для розблокування платежу просимо направити на пошту документи, що раніше були затребувані колегами: fraud@privatbank.ua
Звертаємо увагу, що швидкість опрацювання платежу також залежить від повноти та якості надання необхідних документів.
Наші колеги зроблять все можливе, щоб якнайскоріше допомогти у вирішенні питання.
У разі виникнення додаткових питань ви також можете адресувати на пошту: fraud@privatbank.ua
bestsportsmen 6 листопада 2024, 15:08
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 54
Звернувся до відділення банку з питанням стосовно виведення коштів зі скарбнички в кінці строку (залишалось кілька днів до його закінчення). На питання «як по завершенню строку вивести гроші?», працівниця відповіла (цитую) — «вона автоматично продовжиться, тому ми можемо її зараз закрити».
Зі скарбничкою раніше ніколи не стикався, не був обізнаний в питаннях по ній і погодився на пропозицію працівниці її закрити. От тільки мене ніхто не попередив, що це виходить дострокове розірвання угоди і будуть втрачені відсотки! Далі підсунули на підпис електронну заяву і через пів хвилини гроші вже були в мене на картці, БЕЗ ВІДСОТКІВ. Тільки тут я прийшов до тями і запитав «а як же відсотки?»… на що працівниця відповіла — «не знаю, можемо залишити електронну заявку по цьому питанню», а її колега сказала «та через 2 дні зазвичай відсотки нараховуються».
Звернувся з цим питанням на гарячу лінію, зареєстрували ще одну заявку, сказали що протягом 3х банківських днів буде відповідь з прийнятим рішенням.
Відповідь вразила… «нами була проведена внутрішня перевірка, в ході якої проведена робота з персоналом…». Тобто це банальна відписка! А клієнту що з того, що ви можливо провели перевірку та винесли догану??? Клієнт втратив відсотки! А на це банку байдуже! На ще одне звернення з цього питання, була відповідь яка шокувала ще більше… «ви не перший, хто звертаєтеся з таким питанням, але ви ж самі підписали заяву на дострокове розірвання угоди, до того ж немає підтвердження що працівниця вас не попереджала про втрату відсотків, а на відео видно як ви підписуєте заяву… тому далі ця розмова безперспективна».
Люди, висновки робіть кожний сам для себе. А особисто в мене після цієї історії якось зовсім зникло бажання бути клієнтом цього банку.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 6 листопада 2024, 16:36
Вітаємо.
З Вашого питання раніше була ініційована заявка, фахівці провели внутрішню перевірку, в ході якої проведена необхідна робота з персоналом. За рішенням по заявці був зворотний зв'язок. Вибачте за створені незручності.
Azas 5 листопада 2024, 19:37
Сделала заказ в магазине Комфи, оплатила на сайте и это был плюс. Так как в приват отображается кому платёж направлен. Магазин три дня молчал, видимо пока деньги к ним не поступили, а потом звонит, и говорит большая посылка, отменить можем только. Ну вообщем на следующий день отменить то отменили, но чтоб вернуть деньги просили заполнить заявку с данными паспорта, кода и только так. И даже на то что товар даже не отправляли был не аргумент. Но спасибо представитель банка помог оформить заявку на данный платёж и успешно вернули деньги за три дня, учитывая, что два дня были выходные. Очень довольна, что могу рассчитывать хоть на какую-то защиту от этих странных условий магазинов. Спасибо большое Вам за оперативность и помощь!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 5 листопада 2024, 20:29
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.25 44.25
USD 41.55 42.15
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.25 44.25
USD 41.55 42.15
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝