×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Не начисляют кэш-бэк под любым предлогом по «лохо-акциям»
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
Написати коментар
5% кешбеку на товари для дому та ремонту
Написати коментар
Закрыли счет без оснований, грн вернули, а валюту до сих пор нет
Приват банк! Когда мне ждать этот перевод?
Коментарі (1)
Відмова в обслуговуванні без причин!
Прошу банк розібратися та поновити мене як клієнта!
Я нічого не порушував!
Готовий на будь які перевірки!
Мав у банку соціальну картку!
Користувався Універсальною Голд, та готовий підтвердити будь який рух коштів на ній!
Те що Ви зробили це помилка!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
При розірванні ділових відносин, відновлення співпраці неможливе. При розірванні ділових відносин клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Написати коментар
Дякую за допомогу.
Написати коментар
Різні картки під одною назвою «Універсальна Gold»!
Як виявилось далі, банк має два види карток «Універсальна Gold» та «Універсальна Gold 2» у яких номер картки починається з 53635421. Такі картки не мають права на знижку, через те, що вважаються картками іншого банку.
Підтримка банку звичайно що нічого не знає ні про які номери карток, та чому банк не передав до RozetkaPay інформацію про картки 53635421 що видаються у відділеннях банка.
Прошу банк перевірити чи картки 53635421 дійсно є картками ПриватБанку Універсальна Голд. Якщо так, прошу повідомити RozetkaPay що картки 53635421 є картками ПриватБанку, та є частиною пакета Універсальна Голд
Дякую. Та сподіваюсь на оперативне розв’язання проблеми!
545708220*, 5167982010*, 545708223*, 545708224*, 536354230*, 536354231*, 545709230*, 51687423*, 516798550*, 516798551*, 516798552*, 516798553*, 51687556*, 51687555*, 51687550*, 51687554*, 51687553*, 516875593*, 51687422*, 516798556*, 516798557*, 51687551*, 51687425*, 516875590*, 516874530*, 516874532*, 53635400*, 536354201*, 54570850*, 545708222*, 516875200*, 516874502*, 536354202*, 536354203*, 516875202*, 536354232*, 545708225*, 536354204*, 516875591*, 545708227*, 536354209*, 545708229*, 516875203*, 545708250*, 545708251*, 55232451*, 55232450*, 55232457*, 55232458*, 5523245900*, 52211911*, 52211922*, 5221191200*, 5218572211*, 5218572212*, 521857222*, 521857223*, 521857570*, 5218572250*. Інтернет-картки не беруть участі в Акції.
Коментарі (1)
Блокування оплати бюджету
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків. Перевіряти стан операції можна в Приват24 через меню Архів. Дякуємо за розуміння!
Коментарі (1)
Лишився рахунку по вині банку
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Коментарі (5)
Звернувся до онлайн-підтримки
«Вашими діями, Ви порушили умови договору про надання банківських послуг, розміщеного на сайті Банку, а саме, умови і правила надання банківських послуг, в частині обов’язків клієнта утриматися від дій, які порушують права Банку.
Порушуючи умови договору, Ви знижуєте якість надання послуг Чат-Online ПриватБанку. Тому, Банк відмовляється від підтримки ділових відносин в частині обслуговування в Чат-Online з Вами. У разі, якщо подібне звернення надійде з Вашого номера ще раз, ми будемо змушені призупинити для Вас можливість звернутися в Чат-Online ПриватБанку. Дякую за звернення, до побачення.»
Припускаю, що ШІ міг помилитись в аналізі мого питання, але мене не покидає відчуття, що я пройшовся по дуже тонкому льоду і був на грані повного блокування :)
Мабуть, краще буде подзвонити.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі, та допомогти розібратись в ситуації.
Коментарі (1)
Мошенники
У разі звернення від правоохоронних органів, ми не можемо його ігнорувати.
Якщо у вас залишились контакти відправника, відколи надавали йому послугу, ви можете спробувати врегулювати питання з відправником. Якщо ви надали послугу стороннім особам та не маєте контактів платника, можете врегулювати питання також через правоохоронні органи.
Коментарі (4)
Плюют на клиентов
Коментарі (2)
Наплевательское отношение к клиентам
График работы ваших отделений с 9−00 до 17−00.
В пятницу 20.10.23 отпросился с работы в 15−00, думал успею. Фиг там. Была тревога до 16−30. Естественно до 17−00 не успел дождаться очереди. В понедельник 23.10.23 я уже во всеоружии отпросился с работы на полдня с 13−00. Но опять воздушная тревога, которая так и не окончилась до закрытия отделения банка. В отделение, естественно, не пустили.
Сегодня на работе меня предупредили, что это в последний раз я отпрашиваюсь. Отпросился и опять воздушная тревога. Окончилась в 16−30. Впереди человек 10. Понимаю, что все равно не успеет подойти моя очередь. Развернулся ушел.
Смог дозвониться до вашей горячей линии и узнаю, что в моем областном центре НЕТ НИ ОДНОГО ОТДЕЛЕНИЯ, которое работало бы в субботу
Более того, на всей восточной Украине нет ни одного отделения в областных центрах, работающего по субботам.
Приват — ВЫ ДЛЯ КОГО ГРАФИКИ такие делаете? Только для пенсионеров и тунеядцев?
СДЕЛАЙТЕ ХОТЬ ОДНО РАБОТАЮЩЕЕ В СУББОТУ ОТДЕЛЕНИЕ в каждом областном центре. Как же так? Понятно, что люди после рабочего дня не могут попасть к вам, потому, что тревоги каждый день во второй половине дня.
НО ДАЙТЕ НАМ ШАНС хоть в субботу к вам попасть! Ну хоть до 13−00 какое ни будь работающее в субботу отделение хоть одно на весь город, на весь областной центр. Люди, которые работают, не могут к вам неделями к вам попасть.
В кожному регіоні ситуація абсолютно різна, але знаємо точно, що одразу після завершення тривоги наші співробітники якомога швидше повертаються на робочі місця.
Та більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Коментарі (1)
повернення помилково перерахованих коштів
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу! Та рішення про повернення в даному випадку приймає отримувач.
Коментарі (1)
ПриватБанк заморозив і незаконно утримує 116 000 гривень на своїх рахунках.
Пішов уже 5ий місяць як кошти заблоковані на моєму рахунку і я не можу ними скористатись. Також пішов 4ий місяць як банк розірвав зі мною ділові відносини.
Коли приват заблокував кошти, він попросив походження коштів (одразу ж всі документи та інформацію, яка була потрібна з мого боку, було надано), після цього банк сказав що цих доказів йому не достатньо і він попросив офіційну відповідь з боку поліції з підтвердженням того, що я не причетна до шахрайства. Для того, щоб отримати відповідь з поліції, потрібна була офіційна відповідь з боку привату, а саме «з якої причини були заблоковані кошти». Відповідь чекала місяць. І всі наступні відповіді чекали довго.
В офіційній відповіді нічого про шахрайські дії не говорилося, від слова Взагалі. А причина блокування був пункт 1.1.10.5.2 Умов та правил надання банківських послуг, в цьому пункті не вказана точна причина блокування коштів.
З цією відповіддю я пішла в поліцію і попросила їх розібратися в ситуації. Після того як я отримала відповідь з боку поліції про те, що я НЕ причетна до шахрайських дій, я написала вже другу заяву про переведення заморожених коштів на мій інший банк і до цієї заявки прикріпила відповідь з поліції про те, що я не причетна до шахрайства. У відповідь банк придумав новий додатковий рівень і захотів судитися. Не спираючись ні на що. Просто захотів і зробив.
Кожного разу, коли коли я надаю потрібні докази, банк придумує додаткові причини для того, щоб не віддавати гроші
Волонтери, ЗСУшники, простий народ, який захоче вивести свої заощадження на корочку Приватбанку, згадайте цю історію
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Коментарі (3)
Неможливо оформити спадок
Тобто, банк суперечить сам собі? Спочатку коштів немає, потім він їх бачить… яке підприємство, які кошти перераховувало і для кого, але відповідь з залишком коштів не надамо. Рекомендують звертатись до Підприємства, яке знаходиться за 150 км від мого місця проживання, і в якому вже закриті всі рахунки по померлій людині.
Вихід — суд.
Тому, моя рекомендація, якщо не хочете ходити по судах, і роками випрошувати кошти, які належать вам по праву, не користуйтесь цим банком і не зберігайте там кошти!
Додам, що сама працюю у сфері, яка має відношення до оформлення спадку, в тому числі грошових коштів у цьому банку, і не раз стикалась із ситуацією, коли клієнти не можуть отримати спадок, бо «великим» юристам банку ще потрібно довести, що свідоцтво про право на спадщину, форма якого затверджена Мінюстом, є правильним, довести, що ти спадкоємець і саме тобі належать кошти!
Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв'язок. Рекомендуємо звертатись до підприємства, що робило виплати. Підприємство може направити листа до банку на повернення коштів.
Коментарі (2)
Обвинение в мошенничестве!!!
Работаю официально и подрабатываю в интернете как копирайтер либо финменеджер.
17.10.2023 мне предложили подработку по написанию отзывов для компаний, магазинов отелей, затем как финменеджер по выплате зарплаты сотрудникам, пишущим отзывы. 20.10.2023 года случайно обнаружила, что мою карту для выплат заблокировали, причем без предупреждения и звонка из банка.
Когда я обратилась в Приватбанк мне сообщили, что карта заблокирована для проведения финмониторинга. Далее сообщили, что на мою карту были нетипичные переводы и мои действия квалифицируются как мошеннические!!!
Я предоставила скриншоты переписки с основным работодателем, где описаны условия моей работы, но Приват сказал, что это не является доказательной базой.
В итоге 23.10.2023 Приват заблокировал все мои карты, включая кредитную и карту для выплат на которую мне приходит пенсия на несовершеннолетнего ребенка по утере кормильца (отец погиб в 2015 году).
Также сообщили, что они прекращают отношения со мной как клиентом, но при этом я попросила предоставить мне документальное подтверждение расторжения договора на обслуживание, но мне его не дали и сказали обращаться в правоохранительные органы.
На карте остались мои личные средства + средства работодателя.
У меня вопрос к Привату!!! С каких это пор банк смеет делать выводы, которые имеет право делать суд? Выносить клиентам обвинительные приговоры и публично признавать их виновными в совершении уголовных преступлений, а осуществлять исполнение наказаний по этим «приговорам» и изымать средства у клиентов в доход банка?
В том же законе, где описаны признаки подозрительных операций, прописан достаточно четко регламент исполнения мониторинговых действий сотрудниками банка. описано, в какие сроки они обязаны сообщать о подозрении и куда. описаны длительности дозволенной блокировки средств клиента с разрешения специального уполномоченного органа. Кстати, если не ошибаюсь описана ответственность вплоть до уголовной сотрудников Приватбанка за не уведомление в отведенный срок специального уполномоченного органа.
Думаю в скором времени будет прецедент уголовного дела на сотрудников Привата ведь блокируют средства они месяцами, т е транзакций у клиента нет, а в с.у.о. не сообщают, типа чтобы отсчет времени не начался.
мыслю, что после первого посаженно!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (14)
Шахрайство від Приват банку
За ці 180 днів я постійно намагалась у них зʼясувати причини, та що робити далі, була від них одна відповідь чекайте 180 днів. Писала листа до НБУ, зі скаргою, мені відповіли, що відшкодування буде повернене після 20.10.2023. Сьогодні 24.10.2023, грошей досі немає, і підтримці ничого не можуть пояснити. Тобто Приват банк шахраї, які не виконують умови укладеного договору, а просто присвоїли гроші
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Коментарі (4)
Страховка , Захист на кожен день «лохотрон
Теперь хочется расторгнуть все отношения с банком и отказаться от всех их них предложений которых они очень красиво преподносят.
ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія відповідно до умов договору та таблиці страхових випадків, за якими передбачена виплата коштів. Ознайомитись із договором страхування можна в Приват24, а також з відповідями страхової компанії в меню: « Сервіси» — «Страхування» — «Історія заявок по страхових подіях».
Коментарі (3)
Затягування розблокування рахунків
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написати коментар
Абсолютне дно
Також замість підтримки, яка мала б вирішувати проблеми клієнта, які банк постійно сам і створює, ви будете спілкуватися з роботом, який ніколи не переведе вас на живого оператора, і не вирішить абсолютно нічого, так як, повторюсь, банк не займається софтом, і робот абсолютно дубовий, наче типовий кацап.
Якщо у вас є можливість користуватися будь яким іншим банком, де присутня хоча б мінімальна повага до клієнтів (будь який, окрім даного), скористайтеся нею.
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу, пов'язаного з нами. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб в подальшому не виникало жодних труднощів у роботі сервісу.
При зверненні в підтримку, для зручності та заощадження вашого часу, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Написати коментар