Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
gudkov77 26 жовтня 2023, 12:27
С сентября по октябрь Привабанк решил провести лохотрон, т. е. акцию, по которой за покупки в магазинах одежды и обуви начисляется кэшбэк — 5%. У матери карта Универсальная, к которой дополнительной картой выпущена такая же, но на моё имя. Перед походом в магазин и я, и мать зарегистрировались в акции. В магазине был проведён расчёт дополнительной картой Универсальная, выпущенной на моё имя. Но кэшбэк начислен не был. Я обратился на горячую линию Приватбанка по этому вопросу. Мне был дан ответ, что обращаться должен владелец основной карты, т. е. мать. Мать так же обратилась на горячую линию, но ей был дан ответ, что обращаться должен владелец карты, с которой был расчёт, т. е. я. Я снова обратился на горячую линию, описав всю ситуацию. В этот раз банк взял паузу ДВА дня. На второй день мне перезвонила сотрудница и сказала, что обращаться… должна мать, т.к. она — владелец основного счёта. И снова мать обратилась на горячую линию с описанием ситуации. Ей в этот раз ответ дали прямо в чате, не принимая заявку, что т.к. расчёт был дополнительной картой, то кэшбэк вообще у них «начислить нет возможности» (так и написали). Мать задала вопрос, где в правилах это написано, на что получила ответ, что в правилах этого не написано, потому банк принял решение на своё усмотрение в этой ситуации. Т. е. в правилах написано чётко: расчёт в магазине одежды/обуви, расчёт картой Универсальная/Универсальная Голд, кэшбэк 5%, но не более, чем 500 грн. в месяц. Всё. Эти условия были выполнены. А оказывается банк, чтобы не выплачивать кэшбэк, нашёл ещё кучу поводов. Я лично давно пользуюсь кэшбэками в Альфа-Банке, в Монобанке. Но такой дичи с кэшбэками как в Привате нет нигде. Чистые разводяги. В августе по ОККО 25.08.2023 так же не был начислен кэшбэк. Это был последний день акции. Позвонил на горячую линию, сказали, что был «глобальный сбой», и в последний день акции никому не был начислен кэшбэк. Обещали начислить. Прошло 2 месяца, а я всё жду 15 грн. кэшбэка. В общем, никому не советую «вестись» на эти акции от Приватбанка. Увеличивают расчёты по своим картам обманом клиентов.
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2023, 15:30
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Валерій Антюхов 26 жовтня 2023, 11:33
За офіційними правилами даної акції період її проведення з 10:00 30 серпня 2023 року до 23:59 30 жовтня. Дізнавшись у вересні про дану акцію я залюбки її підключив і до сьогодні за всі покупки в категорії «Товари для дому та ремонту» отримував заявлені 5% кешбеку. Але сьогодні щось пішло не так і за дві покупки в даній категорії мені чомусь було нараховано по 3% кешбека, хоча до кінця акції ще декілька днів. Покупки та оплата були 26.10.2023 в 9.40 і на обидві оплати було нараховано 3% замість 5%. Звернення до служби підтримки не дало бажаного результату і оператор Анастасія лише констатувала, що по даним платежам було нараховано кешбек за умовами іншої акції «Бажані товари з подвійною вигодою». При цьому не було зареєстровано звернення та пропозиції вирішити дане питання компетентними співробітниками банку. Анастасія вирішила, що все гаразд і на цьому подальша розмова з нею була не доцільна. Вважаю дії співробітника банку по відношенню до клієнта не доцільними, а саму помилку порушенням умов запровадженої акції та нарахування кешбеку. Неприємності у відносинах з Приватбанком продовжуються…
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2023, 14:19
Вітаємо. Нам дуже шкода, що спілкування з нашим співробітником залишило у вас неприємний осад. Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими, тому обов'язково перевіримо дії оператора під час вашого звернення. Нам знадобиться трохи часу, щоб опрацювати ситуацію детальніше з приводу нарахування кешбеку. Після розгляду заявки профільними фахівцями, ми вас проінформуємо. Дякуємо за розуміння!
tkiss95 26 жовтня 2023, 11:16
На прошлой неделе пришло письмо о закрытии моего счета со стандартной отмазкой про зброю массового знищення и о том, что нужно явиться с реквизитами другого банка. В прошлую пятницу 20.10.23 лично написала заявление и указала реквизиты для перевода, в понедельник 23.10.23 получила грн на указаный банк, а долларов по сей день нет. Сегодня четверг 26.10.23, эти деньги нужны сейчас и возможно спасли бы жизнь.

Приват банк! Когда мне ждать этот перевод?
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2023, 13:35
Вітаємо. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для уточнення даних.
Проблема вирішена
Binancik 26 жовтня 2023, 10:22
Мені було відмовлено в обслуговуванні.
Прошу банк розібратися та поновити мене як клієнта!
Я нічого не порушував!
Готовий на будь які перевірки!
Мав у банку соціальну картку!
Користувався Універсальною Голд, та готовий підтвердити будь який рух коштів на ній!
Те що Ви зробили це помилка!
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2023, 11:50
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
При розірванні ділових відносин, відновлення співпраці неможливе. При розірванні ділових відносин клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
olena2024 26 жовтня 2023, 9:26
Нещодавно я звернулася до банку з питанням щодо невдалої покупки товару через інтернет. (заявка № 74034455). Хочу подякувати працівникам банку і особисто пані Інні — товар мені вислали. Вважаю, що тільки ваша кваліфікована допомога сприяла цьому. Бережіть себе і своїх близьких
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2023, 10:18
Вітаємо. Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Наш оператор Інна буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
motherf 25 жовтня 2023, 15:11
Відділення за адресою: Львів, пр-т Червоної Калини, 36
Дуже хотів взяти участь в акції «Додаткова знижка 5% на ROZETKA» від ПриватБанку. Переглянув умови акції та не побачив нічого підозрілого про два види карток «Універсальна Gold» у ПриватБанку.

Як виявилось далі, банк має два види карток «Універсальна Gold» та «Універсальна Gold 2» у яких номер картки починається з 53635421. Такі картки не мають права на знижку, через те, що вважаються картками іншого банку.

Підтримка банку звичайно що нічого не знає ні про які номери карток, та чому банк не передав до RozetkaPay інформацію про картки 53635421 що видаються у відділеннях банка.

Прошу банк перевірити чи картки 53635421 дійсно є картками ПриватБанку Універсальна Голд. Якщо так, прошу повідомити RozetkaPay що картки 53635421 є картками ПриватБанку, та є частиною пакета Універсальна Голд

Дякую. Та сподіваюсь на оперативне розв’язання проблеми!
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2023, 16:43
Вітаємо. За умовами акції Додаткова знижка 5% на ROZETKA https://newpromos.privatbank.ua/znyzhka_dodatkova_na_ROZETKA, картки «Універсальна»/«Універсальна Gold», преміальні картки Platinum, World Black Edition, World Elite міжнародної платіжної системи Mastercard, емітовані АТ КБ «ПриватБанк», які беруть участь в Акції, мають такі BIN ранги (перші цифри номера картки):
545708220*, 5167982010*, 545708223*, 545708224*, 536354230*, 536354231*, 545709230*, 51687423*, 516798550*, 516798551*, 516798552*, 516798553*, 51687556*, 51687555*, 51687550*, 51687554*, 51687553*, 516875593*, 51687422*, 516798556*, 516798557*, 51687551*, 51687425*, 516875590*, 516874530*, 516874532*, 53635400*, 536354201*, 54570850*, 545708222*, 516875200*, 516874502*, 536354202*, 536354203*, 516875202*, 536354232*, 545708225*, 536354204*, 516875591*, 545708227*, 536354209*, 545708229*, 516875203*, 545708250*, 545708251*, 55232451*, 55232450*, 55232457*, 55232458*, 5523245900*, 52211911*, 52211922*, 5221191200*, 5218572211*, 5218572212*, 521857222*, 521857223*, 521857570*, 5218572250*. Інтернет-картки не беруть участі в Акції.
Tanya2412 25 жовтня 2023, 13:50
Кожен день проводжу оплати в бюджет в ОМС і приват24 вирішив на пару годин заблокувати платежі, а вдень такі платежів у мене багато. Це вже не вкладається ні в які рамки і мали би совість так як прифронтові міста і всім потрібні проводить адмінпослуги
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2023, 15:05
Вітаємо. Приносимо вибачення, що сталася така ситуація. Будь-який платіж, який проводиться з картки ПриватБанку, може випадати на перевірку.
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків. Перевіряти стан операції можна в Приват24 через меню Архів. Дякуємо за розуміння!
Vladyslav331 25 жовтня 2023, 7:48
При спробі зайти у приват 24 побачив (з метою безпеки зверніться 3700). Звернувшись в чат підтримку мені сказали що моє обслуговування припинено. Запитавши причину мені відповіли що раніше мені було нідіслано запит про походження коштів, і в відведений час я не надав документи. АЛЕ НІ ЯКОГО ЗАПИТУ Я НЕ ОТРИМУВАВ, ні на пошту ні в приват 24. У привата мабуть якісь проблеми були в системі що мені той запит так і не дійшов. І банк вирішив розірвати зі мною відносини. Після цього я відразу пішов у відділення і надав документи для підтвердження. ЧОМУ ЗА ВИНИ БАНКУ Я МАЮ ЛИШАТИСЯ РАХУНКУ. Я активно користувався картою покупки, оплати і т.д. кредитний ліміт без прострочок. В віділеннях ні хто не може допомгти оператори також!!! ЦЕ ВАША СИСТЕМНА ПОМИЛКА!!!
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2023, 11:10
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Проблема вирішена
theme8313 24 жовтня 2023, 21:29
Вирішив спробувати онлайн підтримку та через бота в телеграмі задав питання стосовно використання карток для оплати на постачальника е/е. І миттєво отримав ось таку відповідь:

«Вашими діями, Ви порушили умови договору про надання банківських послуг, розміщеного на сайті Банку, а саме, умови і правила надання банківських послуг, в частині обов’язків клієнта утриматися від дій, які порушують права Банку.
Порушуючи умови договору, Ви знижуєте якість надання послуг Чат-Online ПриватБанку. Тому, Банк відмовляється від підтримки ділових відносин в частині обслуговування в Чат-Online з Вами. У разі, якщо подібне звернення надійде з Вашого номера ще раз, ми будемо змушені призупинити для Вас можливість звернутися в Чат-Online ПриватБанку. Дякую за звернення, до побачення.»

Припускаю, що ШІ міг помилитись в аналізі мого питання, але мене не покидає відчуття, що я пройшовся по дуже тонкому льоду і був на грані повного блокування :)

Мабуть, краще буде подзвонити.
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2023, 11:05
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі, та допомогти розібратись в ситуації.
Mifflin 24 жовтня 2023, 18:40
После совершения мне p2p перевода вразмере 9000грн за услугу моя карта была заблокирована. Связавшись с банком я узнал что человек который переводил мне деньги написал заявление что он отказывается от перевода. Бегая по отделениям решения я так и не нашёл. Все деньги на карте в размере 40000грн были заблокированы. Приват мне предложил два варианта решения вопроса. 1. Отдать деньги заявителю 2. Договориться с заявителем что бы он отклонил заявление. Скажите пожалуйста как я могу связаться с этим человеком!!! Тоесть любой клиент привата после оплаты ним услуги и получения её может вернуть деньги себе обратно. Человек указал что перечисли деньги мошеиничиским путём. От куда мошенники взяли тогда мою карту? И зачем им нужно было именно мне перечислять деньги. Приват без розберательства блокирует мои личные средства и вынуждает меня перевести обратно деньги. ПРИВАТ вы лучшие!!!
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 20:00
Вітаємо.
У разі звернення від правоохоронних органів, ми не можемо його ігнорувати.
Якщо у вас залишились контакти відправника, відколи надавали йому послугу, ви можете спробувати врегулювати питання з відправником. Якщо ви надали послугу стороннім особам та не маєте контактів платника, можете врегулювати питання також через правоохоронні органи.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lolik1837 24 жовтня 2023, 18:05
Дорогой Приват. Сделайте так, что бы во всех областных центрах было бы ХОТЯ БЫ ОДНО работающее в субботу отделение вашего банка. Пусть оно работает хоть полдня, до 13−00. Но, что бы работающие люди хоть в субботу, в свой выходной день, могли бы к вам попасть. Полно вопросов которые надо решать ИМЕННО в отделении, а не через службу поддержки
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 19:40
Дякуємо за ваші пропозиції. Ми з радістю розглянемо їх і сподіваємося, що вони допоможуть нам покращити наш сервіс.
Lolik1837 24 жовтня 2023, 16:56
Дорогой Приват. Вот уже третий день я пытаюсь попасть на прием к вашему оператору в отделении.
График работы ваших отделений с 9−00 до 17−00.

В пятницу 20.10.23 отпросился с работы в 15−00, думал успею. Фиг там. Была тревога до 16−30. Естественно до 17−00 не успел дождаться очереди. В понедельник 23.10.23 я уже во всеоружии отпросился с работы на полдня с 13−00. Но опять воздушная тревога, которая так и не окончилась до закрытия отделения банка. В отделение, естественно, не пустили.

Сегодня на работе меня предупредили, что это в последний раз я отпрашиваюсь. Отпросился и опять воздушная тревога. Окончилась в 16−30. Впереди человек 10. Понимаю, что все равно не успеет подойти моя очередь. Развернулся ушел.

Смог дозвониться до вашей горячей линии и узнаю, что в моем областном центре НЕТ НИ ОДНОГО ОТДЕЛЕНИЯ, которое работало бы в субботу
Более того, на всей восточной Украине нет ни одного отделения в областных центрах, работающего по субботам.
Приват — ВЫ ДЛЯ КОГО ГРАФИКИ такие делаете? Только для пенсионеров и тунеядцев?
СДЕЛАЙТЕ ХОТЬ ОДНО РАБОТАЮЩЕЕ В СУББОТУ ОТДЕЛЕНИЕ в каждом областном центре. Как же так? Понятно, что люди после рабочего дня не могут попасть к вам, потому, что тревоги каждый день во второй половине дня.

НО ДАЙТЕ НАМ ШАНС хоть в субботу к вам попасть! Ну хоть до 13−00 какое ни будь работающее в субботу отделение хоть одно на весь город, на весь областной центр. Люди, которые работают, не могут к вам неделями к вам попасть.
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 17:46
Вітаємо.
В кожному регіоні ситуація абсолютно різна, але знаємо точно, що одразу після завершення тривоги наші співробітники якомога швидше повертаються на робочі місця.
Та більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Inet5 24 жовтня 2023, 15:00
Я є власником гаража у кооператіві «Дружба» і мені треба було сплатити членські внески за користування ним, а також попросив власник сосіднього гаража щоб я сплатив за нього внески.Я не знав реквізитів кооператива, а тому вирішив скористатися послугою приват 24 яку надає банк, а саме указуєш назву підприемства і його місцезнаходження і банк видає реквізити. Мені банк надав реквізити і я 26.09.2023р. здійснив 5 платежів загальною сумою 5124гр. І якже я жалкував що я скористався цією послугою. Зясувалося що банк дав реквізити кооператива з такою назвою але зовсім у другому місті. І почалась моя тяганина. Я вирішив скористаться чатом на сайті щоб повернути кошти помилково перераховані іншому кооперативу. Я у чаті письмово викладав усі підробиці платежів і мені надсилали повідомлення що банк звернеться з запитом на повернення помилково перерахованих коштів, а копію надішлить мені. Така переписка у чаті почалась з 2.10.2023р. Мої пояснення як зазначали уважно читали і обіцяли що ніяких проблем не має направити звернення, а копію мені надіслати.Оці обіцянки продовжувалися до 22.10.2023р. У цей день я знову 5 раз звернувся у чаті з вимогою вирішити моє питання. Представник банку був вказаний як Вадим який попросив мене надати усю попередню переписку з працівниками банку я надіслав йому. Він попросув певний час і вирішив усі мої вимоги.Я розумію що це ще не поверненя коштів але це свідчить про різний фаховий рівень працівників або відношення працівників до клієнтів банку. Як я зясував це був Вадим 296005. Спасибі що ще є такі працівнику у банку.
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 15:09
Вітаємо.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу! Та рішення про повернення в даному випадку приймає отримувач.
Проблема вирішена
Liza7 24 жовтня 2023, 13:11
ПриватБанк заморозив 116 000 грн, як він стверджує через шахрайство.
Пішов уже 5ий місяць як кошти заблоковані на моєму рахунку і я не можу ними скористатись. Також пішов 4ий місяць як банк розірвав зі мною ділові відносини.
Коли приват заблокував кошти, він попросив походження коштів (одразу ж всі документи та інформацію, яка була потрібна з мого боку, було надано), після цього банк сказав що цих доказів йому не достатньо і він попросив офіційну відповідь з боку поліції з підтвердженням того, що я не причетна до шахрайства. Для того, щоб отримати відповідь з поліції, потрібна була офіційна відповідь з боку привату, а саме «з якої причини були заблоковані кошти». Відповідь чекала місяць. І всі наступні відповіді чекали довго.
В офіційній відповіді нічого про шахрайські дії не говорилося, від слова Взагалі. А причина блокування був пункт 1.1.10.5.2 Умов та правил надання банківських послуг, в цьому пункті не вказана точна причина блокування коштів.
З цією відповіддю я пішла в поліцію і попросила їх розібратися в ситуації. Після того як я отримала відповідь з боку поліції про те, що я НЕ причетна до шахрайських дій, я написала вже другу заяву про переведення заморожених коштів на мій інший банк і до цієї заявки прикріпила відповідь з поліції про те, що я не причетна до шахрайства. У відповідь банк придумав новий додатковий рівень і захотів судитися. Не спираючись ні на що. Просто захотів і зробив.
Кожного разу, коли коли я надаю потрібні докази, банк придумує додаткові причини для того, щоб не віддавати гроші
Волонтери, ЗСУшники, простий народ, який захоче вивести свої заощадження на корочку Приватбанку, згадайте цю історію
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 14:34
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Allaya07 24 жовтня 2023, 12:00
Мій батько отримував кошти (заробітну плату) на картку Привату. У жовтні 2022 року він помер. При оформленні документів виявилось, що картка була неактивована. І ось тут почалось найцікавіше…Нотаріус подає запит — відповідь, що ні рахунків, ні карток немає. Подаємо повторний запит з номером картки — коштів немає. Пишу до Нацбанку, отримую відповідь банку, цитую: «Банк пояснює, що підприємсто не відкривало рахунків в Банку на ім'я ПІБ, проте згідно з пакетом зарахування Підприємство перераховувало кошти до Банку з вказанням картки № ***** для ПІБ».
Тобто, банк суперечить сам собі? Спочатку коштів немає, потім він їх бачить… яке підприємство, які кошти перераховувало і для кого, але відповідь з залишком коштів не надамо. Рекомендують звертатись до Підприємства, яке знаходиться за 150 км від мого місця проживання, і в якому вже закриті всі рахунки по померлій людині.
Вихід — суд.
Тому, моя рекомендація, якщо не хочете ходити по судах, і роками випрошувати кошти, які належать вам по праву, не користуйтесь цим банком і не зберігайте там кошти!
Додам, що сама працюю у сфері, яка має відношення до оформлення спадку, в тому числі грошових коштів у цьому банку, і не раз стикалась із ситуацією, коли клієнти не можуть отримати спадок, бо «великим» юристам банку ще потрібно довести, що свідоцтво про право на спадщину, форма якого затверджена Мінюстом, є правильним, довести, що ти спадкоємець і саме тобі належать кошти!
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 14:31
Вітаємо.
Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв'язок. Рекомендуємо звертатись до підприємства, що робило виплати. Підприємство може направити листа до банку на повернення коштів.
Наталія Наталья 24 жовтня 2023, 11:15
Я клиент Приватбанка с 2013 года, четко соблюдащий требования и условия, как использования карт, так и кредитов.
Работаю официально и подрабатываю в интернете как копирайтер либо финменеджер.
17.10.2023 мне предложили подработку по написанию отзывов для компаний, магазинов отелей, затем как финменеджер по выплате зарплаты сотрудникам, пишущим отзывы. 20.10.2023 года случайно обнаружила, что мою карту для выплат заблокировали, причем без предупреждения и звонка из банка.
Когда я обратилась в Приватбанк мне сообщили, что карта заблокирована для проведения финмониторинга. Далее сообщили, что на мою карту были нетипичные переводы и мои действия квалифицируются как мошеннические!!!
Я предоставила скриншоты переписки с основным работодателем, где описаны условия моей работы, но Приват сказал, что это не является доказательной базой.
В итоге 23.10.2023 Приват заблокировал все мои карты, включая кредитную и карту для выплат на которую мне приходит пенсия на несовершеннолетнего ребенка по утере кормильца (отец погиб в 2015 году).
Также сообщили, что они прекращают отношения со мной как клиентом, но при этом я попросила предоставить мне документальное подтверждение расторжения договора на обслуживание, но мне его не дали и сказали обращаться в правоохранительные органы.
На карте остались мои личные средства + средства работодателя.
У меня вопрос к Привату!!! С каких это пор банк смеет делать выводы, которые имеет право делать суд? Выносить клиентам обвинительные приговоры и публично признавать их виновными в совершении уголовных преступлений, а осуществлять исполнение наказаний по этим «приговорам» и изымать средства у клиентов в доход банка?
В том же законе, где описаны признаки подозрительных операций, прописан достаточно четко регламент исполнения мониторинговых действий сотрудниками банка. описано, в какие сроки они обязаны сообщать о подозрении и куда. описаны длительности дозволенной блокировки средств клиента с разрешения специального уполномоченного органа. Кстати, если не ошибаюсь описана ответственность вплоть до уголовной сотрудников Приватбанка за не уведомление в отведенный срок специального уполномоченного органа.
Думаю в скором времени будет прецедент уголовного дела на сотрудников Привата ведь блокируют средства они месяцами, т е транзакций у клиента нет, а в с.у.о. не сообщают, типа чтобы отсчет времени не начался.
мыслю, что после первого посаженно!
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 12:00
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
valeriya1301 24 жовтня 2023, 10:35
Я була клієнтом приватну понад 10 років, я ФОП, користувалась еквайрингом. У квітні 2023 року, Приват заблокував відшкодування з еквайрингу ничого не пояснивши, написали що через 180 днів відшкодування буде повернене.
За ці 180 днів я постійно намагалась у них зʼясувати причини, та що робити далі, була від них одна відповідь чекайте 180 днів. Писала листа до НБУ, зі скаргою, мені відповіли, що відшкодування буде повернене після 20.10.2023. Сьогодні 24.10.2023, грошей досі немає, і підтримці ничого не можуть пояснити. Тобто Приват банк шахраї, які не виконують умови укладеного договору, а просто присвоїли гроші
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 10:56
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
KERELEN 23 жовтня 2023, 20:02
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 144
Мне навязали эту услугу и почти 3 года исправно платила по страховке.Но недавно я получила травму и обратилась в приват банк чтобы узнать является ли мой случай страховым. Консультант ответил что да является и он отметил мой случай, но мне надо предоставить мед справки от врача с датой обращения и диагноз на следующий день я принесла эти справки, снимки она все отправила после чего мне пришло сообщение чтобы я после прохождения лечения (мне делали артроскопию плечевого сустава)перенести выписку из больницы я после выписки из больницы занесла оформили сказали ждите.Я ждала 2 недели, а сегодня решила сама узнать, а мне говорят что мне отказано из-за того что я якобы не вовремя всё подала.
Теперь хочется расторгнуть все отношения с банком и отказаться от всех их них предложений которых они очень красиво преподносят.
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2023, 20:19
Вітаємо.
ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія відповідно до умов договору та таблиці страхових випадків, за якими передбачена виплата коштів. Ознайомитись із договором страхування можна в Приват24, а також з відповідями страхової компанії в меню: « Сервіси» — «Страхування» — «Історія заявок по страхових подіях».
Проблема вирішена
963angel 23 жовтня 2023, 18:46
6 днів як банк отримав лист від виконавця про розблокування рахунків, через оператора зареєстровано вже дві заявки, пояснень з цього приводу не почув. На численні звернення до банку, від оператора відповідь одна: дивуються що так довго і радять чекати. Всі строки по вирішенню даного питання вже вичерпані.
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2023, 20:12
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Narus 23 жовтня 2023, 18:08
За 2023 рік термінали і банкомати даного «банку» три рази з'їли картки, декілька разів не видали кошти при знятті в самі відповідальні моменти, повернувши на рахунок через 3−5 днів. Це створює дуже багато проблем, віднімає час, і вказує на те, що банк взагалі не займається обслуговуванням і модернізацією своїх приладів і софту.
Також замість підтримки, яка мала б вирішувати проблеми клієнта, які банк постійно сам і створює, ви будете спілкуватися з роботом, який ніколи не переведе вас на живого оператора, і не вирішить абсолютно нічого, так як, повторюсь, банк не займається софтом, і робот абсолютно дубовий, наче типовий кацап.

Якщо у вас є можливість користуватися будь яким іншим банком, де присутня хоча б мінімальна повага до клієнтів (будь який, окрім даного), скористайтеся нею.
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2023, 20:12
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу, пов'язаного з нами. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб в подальшому не виникало жодних труднощів у роботі сервісу.
При зверненні в підтримку, для зручності та заощадження вашого часу, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝