×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
4149499381237260 ЧЕРВАК ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА
Высылают поддельные товары под видом оригинала.
После получения оплаты за товар — блокируют тебя в соц сетях.
Отримувач платежу — ЧЕРВАК ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА
IBAN — UA453052990000026200893924903
Рахунок отримувача — 26200893924903
Нам дуже прикро, що у вас сталась така ситуація.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
Дякуємо за розуміння.
Написати коментар
Приватбанк выдает с депозита хлам
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі були надані інкасацією в банк, які в свою чергу пройшли додаткову перевірку. При видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки наразі працюють з доларами нового та старого зразків.
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Окремо зауважимо, що на офіційному сайті Банку privatbank.ua чат підтримки працює у режимі 24/7, при авторизації та повному описі питання у ньому буде доступна можливість спілкування зі спеціалістом.
Коментарі (20)
Отримання депозиту в доларах
При проханні замовити долари зразка після 2000 року було всі рази відмовлено, навіть на замовлення через місяць.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (1)
Стрые кадры не хотят развиваться теряют клиентов
А теперь внимание что требуеться от ПРИВАТбанка с уже открытым ТОВ (на эту всю херню что они утроили мы потеряли 4 дня!!) кстати отдельный вопрос — почему директора отделения никогда нет на месте? Он где и чем он занимаеться когда его нет в рабочее время? причем такая ситуация каждый день!!!
Так вот что надо этому банку:
— протокл собрания (в ДИИ это не предусмотренно, есть галочка ты ее ставишь и выбираешь руководителя, серетаря, доверенно елицо) Но нет страым работникам нужна бумажка… ну ну
— приказ о назначении директора (так же есть в дии такой пункт там стаим галочку и ОПА директор назначен) но тети не понимают как это — илите принесите бумажку
— после всего они совсем запутались и начали нас отправлять к регистратору что бы мы принесли от него документы и зарегестрировали те бумажки что они хотят…
… Мы ушли… тольк не к регистратору, а в укрексімбанк — и открыли счет там за 15 минут, без единого документы предъявив дию.
НУ НУ продолжайте в том же духе.
Отвечать не обязательно, уже все решено и сделанно, не знаю много Вы потеряли или мало, время покажет.
Пакет документів, необхідний для відкриття поточного рахунку, відображено на сайті https://privatbank.ua/business/npk-biznes-kliyentiv#perelic-documentiv, який включає в себе документи, що підтверджують повноваження осіб, які мають право розпоряджатися рахунками (протоколи загальних зборів, рішення засновника(-ів), наказ про призначення, довіреність тощо).
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0162500-22#Text
II. Відкриття банками поточних рахунків суб'єкту господарювання, юридичній особі-нерезиденту, міжнародній організації та їх відокремленим підрозділам
31. Відкриття банком поточного рахунку клієнту — суб'єкту господарювання, юридичній особі-нерезиденту, міжнародній організації та їх відокремленим підрозділам, який не має рахунку у цьому банку, здійснюється в нижчезазначеному порядку.
Особа, яка від імені клієнта відкриває поточний рахунок, повинна:
1) пред'явити паспорт або інший документ, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаним на території України для укладення правочинів (далі — паспорт або інший документ, що посвідчує особу), і подати документ, що підтверджує її повноваження. Фізична особа-резидент додатково пред'являє документ із РНОКПП.
Коментарі (2)
Списали гроші шахраї Uber, була спроба Aliexpress
Зауважимо, що за зверненням до підтримки банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі. У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (СМС на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (3)
Не законний арешт цільового рахунку
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. У разі надходження до Банку постанови про зняття арешту обмеження будуть зняти протягом 1-3 днів. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів).
Коментарі (2)
Проблеми з свіфт-переказом
Якщо документи не додані одразу, а переказ висить, також можна надіслати нагадування в додаток.
У моєму випадку — повний абзац комунікації з боку свіфт-департаменту.
1) Якщо немає документів, просто напишіть в чат.
2) Ви телефонуєте — скажіть 1 фразу «додайте документи»
3) Дзвонити на 0739000004 немає сенсу. 30 хв на голосових помічників, верифікацію і результат 0. Двічі мене намагалась з'єднати персональний банкір — р-т 0.
4) Не всі співробітники уважно читають підтвердні документи, або погано читають англійською. Мені зрізали переказ нібито «на проживання», хоча в листі чітко сказано що сума не це включає проживання і харчування.
Написати коментар
Продаж долара США старого зразку до 1996 року
Коментарі (6)
Зняття готівки
У відділеннях проводиться видача як купюр, прийнятих й перевірених, в рамках своїх можливостей, касиром при проведенні операцій, так і купюр, наданих інкасацією в банк, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Окремо зауважимо, що банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні.
Коментарі (5)
Зрізали, без попереджень, кредитний ліміт.
Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи, дійсно, сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Коментарі (1)
Банкомат не видав гроші
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Для цього вам достатньо звернутися до банку, в якому була відкрита картка, для оскарження операції згідно правил міжнародних платіжних систем (chargeback).
Коментарі (1)
шахрай Шумський Андрій Михайлович
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Коментарі (2)
Банк неплатежеспособен? Закрываем карты. Забираем деньги.
Заявка 57583650 по которой сотрудник «банка» сообщил, они ее рассмотрят, но (внимание !) о результатах не проинформируют. Т. е. нужно самому каким то образом пытаться узнать, а на какой собственно стадии и почему, и какого чуть было не написал х#я какой -то олень в «банке» не выполняет распоряжение исполнителя про призначення видаткового рахунку и не снимает блокировку с карты. Письмо от исполнителя отправлено 07 июля. По звонку сотрудник1 сообщил, что взято в работу 11июля, срок рассмотрения по регламенту 10 дней- ну ок. на 23.07 ограничения не сняты. По звонку сотрудник2 сообщил, что письмо к ним пришло, но якобы не укрпочтой, а на эл, почту и якобы письма по эл, почте у них начали рассматривать только с 19(!!!) числа- поэтому исполнитель должен отправить им письмо еще раз (!!!), как для сильно тупых и для того, чтобы еще 10 дней можно было не отдавать деньги. А сами они рассмотреть письмо, которое им доставлено (даже если на эл.почту) и находится у них второй раз не могут. Хотя сотрудник1 как раз сказал, что 11 числа начали рассматривать из-за того что письмо 4 дня шло укрпочтой. Не знают, что наврать- хоть бы определились с вариантом.
Видимо, «банку» совсем плохо и скоро его не станет
Документи виконавчого провадження органам та особам, які мають офіційні
електронні адреси в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі,
надсилаються в електронній формі адресу:
sud@privatbank.ua.
Зазначаємо, що поштова скринька на яку надійшла постанова не є офіційною
адресою Банку в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі.
Враховуючи викладене, отримана на електронну пошту постанова не може бути
прийнята до виконання.
Коментарі (1)
Некомпетентні оператори, які залишили з проблемою сам на сам
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію. З боку Банку обмежень на проведення даної операції немає.
Коментарі (3)
черговий «злив» конфіденційних данних або як за допомогою приватбанку шахраї намахують своїх же співгромадян
>14:21:01 із карти привату на мою зайшли гроші (сума не велика, 600грн)
>14:28:01 на мою карту поступив відхилений платіж на суму 600грн
>23:59:59 із карти було списання -600грн підписане «P24 CR MD UA|DNIPRO|DNIPRO| UA» списання пройшло без підтвердження платежу із мого боку, просто гроші зникли і усе.
Важлива інформація: данні моєї картки відомі тільки мені, у людини котра переводила гроші був тільки номер картки, ані дати на картці ані CVV коду я нікому і ніколи не передавав!
Далі я звернувся із проблемою у службу підтримки мого банку, від них я почув тільки що мені повернуть кошти але головного я не дізнався. А саме: як так сталося? і що робити щоб таке не повторилося у майбутньому?
Можливо сам приват банк захоче відповісти на ці питання? Бо суми по карті проходять різні і я дуже не хочу щоб таке повторилося із більш вагомою сумою!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись в ситуації.
Коментарі (3)
Банк -шахрай, мошеник, аферюга.
Ми дуже засмучені тим, що у вас склалося таке враження.
На етапі оформлення вкладу, при обранні кредитної картки, на екрані відображається інформація:
«Для поповнення доступні лише власні кошти.
Комісія за поповнення з цієї картки становить 1% від суми».
Коментарі (1)
Розірвано договір
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Коментарі (1)
Повне дно!!!
одна і та ж проблема, другий рік поспіль.Я тимчасово переміщена особа, мешкаю і працюю в Словаччині У приват 24додала свою карту Uni Credit, для переказу коштів через сайт на карту Привату (золота універсальна), але не все то золото, що так зветься.Банк пропускає декілька переказів, а далі починає видавати Помилка, операція скасована банком з метою безпеки.І вже ні через які інші сервіси переказ на карту не надходить.Раніше хоч були деякі толкові оператори і допомагали вирішувати цю проблему, а зараз — катастрофа.Некомпетентні, де їх набрали історія замовчує Відповідь одна-винні і Uni Credit,і інші сервіси,і хто завгодно, але не Приват, карта активна, а що перекази не зараховуються, так ідіть в Uni Credit, а що Uni Credit підтверджує перекази, а Приват їх скасовує, то все одно винен хто завгодно, але не Приват, А вчора, при зверненні до служби техпідтримки, телефоном з-за кордону, голосовий помічник Яна порадила скористатись терміналом, я вже всю Словаччину оббігала, але терміналів Привату тут нема, чи вони цього не знають, як вирішити проблему не знають несуть тільки якийсь брєд, що банк тут не при справі. І неможна навіть домогтися щоб склали заявку до техвідділу, як це робили обізнані фахівці і проблема на якийсь час вирішувалась.А зараз повне дно!!!
Перепрошуємо за ці незручності. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково проводимо з метою недопущення різного роду ризиків. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб допомогти розібратись.
Коментарі (2)
Гроші не вернули
Коментарі (1)
Розрив договору без попередження
Ви закрили мій рахунок без будь-якого попередження. Я дуже розчарований таким ставленням до своїх клієнтів. 02.06.23р я не зміг зайти в Приват24, телефоную в підтримку і мені кажуть «ваша карта в блоці», на питання чому, мені кажуть що не знають і очікувати 14 днів. Через 2 тижні я отримую лист про розрив договору. В цей же день (16.06.23р) я пишу листа в Канцелярію, детально описую ситуацію по рахунку, пишу що готовий надати інформацію по абсолютно кожному платежу і прошу переглянути рішення. Очікую і сьогодні(21.07.23р) отримав відповідь на ел пошту, що рішення змінено не буде і пояснювати мені ніхто нічого не зобов’язаний. Так, це ваше право. А моє не терпіти цього мовчки.
Вам ніколи не потрібно було додаткових документів, і ваші співробітники завжди стверджували, що мої операції не становлять ризику для банку. Ви розповідали мені одне, але робили зовсім інше. Замість того, щоб бути прозорими та попередити про будь-які потенційні проблеми з моїм рахунком, ви просто вирішили розірвати договір без будь-якого пояснення чи можливості виправлення ситуації.
Протягом двох місяців, червень і липень, я не отримував свою пенсію по інвалідності (у мене СМА), та не маю доступу до своїх фінансових коштів. Ви забрали моє право на власні гроші без будь-якого попередження чи обґрунтування, тим самим поставивши мене у складну життєву ситуацію. Ваше відношення до мене, як відданого клієнта, є жахливим та несправедливим. Я завжди був лояльним та відповідальним клієнтом вашого банку на протязі багатьох років.
Ваше ставлення до мене у цій ситуації порушує мої права як споживача, а також підриває довіру громадян до фінансових установ. Тому я збираюся звернутися до інших відповідних органів та правових інстанцій для захисту своїх прав. Я не бажав, щоб дійшло до таких заходів, але ваша бездіяльність та нечесні дії вимагають рішучості.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб допомогти розібратись в ситуації.
Коментарі (6)