Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
petrovi490 10 листопада 2019, 20:49
Исчезают с карточки деньги все морозятся не связывайтесь с этим банком
Приватбанк
Відповідь банку
11 листопада 2019, 9:47
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 листопада 2019, 17:14
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 13.11.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Realistand 10 листопада 2019, 20:29
Моя мама внесла через банкомат деньги на свой счёт и хотела оплатить путевку. Для этого ей нужно было поднять кредитный лимит. Вот тут и начался весь цирк. Позвонили с банка, задали все интересующие их вопросы. В итоге ее телефон оказался заблокирован, в Приват24 она зайти не может. Попыталась связаться с банком, там уже другой оператор ничего не мог объяснить. Карточка тоже оказалась заблокирована.
Итог — потерянное время, сорванная поездка, испорченное настроение.
Не пользуйтесь ПриватБанком, вас все равно обманут!!!
Приватбанк
Відповідь банку
11 листопада 2019, 9:45
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zgadum 10 листопада 2019, 13:35
Ад с Liqpay ознакомтесть перед открфтием платежей:
update от 10.11.19
1. Список документов для активации возмещения:
Просимо надати наступні документи:
— Прямі договори з правовласниками на право продажу/поширення/відтворення ОІВ
Договір з агентством (посередником), який може здійснювати передачу прав продажу/поширення/відтворення ОІВ;
2. Просимо уточнити, чому тестова сума 1 грн при оплаті?

3.Вкажіть, будь-ласка, де на Вашому сайті:
— Спосіб прийому платежів через Liqpay. Просимо надати покрокові скріншоти по сплаті на сайті з переходом на Лікпей.

4. — Розташовані на сайті контактні дані адміністрації (український номер телефону і ел. пошта, по можливості юридична адреса компанії);

5. — Наявність на сайті користувальницької угоди/публічного договору, де вказані зобов'язання і права сторін, умови повернення коштів і т.д.

6. — Повний опис товару або послуги на сайті, інформація про постачальника послуг/товару (розділ “про нас“ “про компанію“);
7. — Товари та ціни (тарифи/вартість послуг), відсутність порожніх розділів на сайті;
8. — Інформація про способи доставки, оплати товару та умови повернення;
9. — Розташовані на сайті контактні дані адміністрації (український номер телефону і ел. пошта, по можливості юридична адреса компанії);
10. — Наявність на сайті користувальницької угоди/публічного договору, де вказані зобов`язання і права сторін, умови повернення коштів і т.д.
11. запросити документи (сертифікати) дозволяють продаж/надання такого роду послуг/товарів, повідомити додаткові вимоги залежно від специфіки Вашого товару/послуг.
12. Договора с подрядчиками.
13. Номер телефона учетной записи LiqPay, в которой зарегистрирована компания, должен быть финансовым номером клиента ПриватБанка (который используется для входа в Приват24 для физ. лиц).
14. Фотографии товаров соответствуют описанию товаров.
15. Полноценный веб сайт: Украинская или русская версия сайта.
С полными разделами без пустот.
О нас, О проекте, Лицензионное соглашение, Контакты
16. Документы по фирме.
17. Обазятельно разместить логотип Liqpay, visa&mastercard

И тогда, может быть они Активируют Возврат

Итог: Заблокирован! Не смог предоставить документы на авторское право, на то что я самостоятельно делаю и предоставляю интернет услуги, официальных документов было не достаточно!
Приватбанк
Відповідь банку
10 листопада 2019, 15:30
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Згідно прийнятих при реєстрації магазина умов і правил Договору-оферти, для активації магазину з відшкодуванням за деякими категоріями товарів \ послуг у Клієнта може бути запрошена додаткова інформація.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Проблема вирішена
chernyak 10 листопада 2019, 10:20
06.11.2019 года у меня заблокировали зарплатный и пенсионный счета под предлогом проверки счетов. При этом ни кредитов, ни задолженности перед банком не имею. Сейчас не могу ни уплатить за квартиру, ни снять деньги на жизнь. к зарплатной и пенсионной картам подвязаны депозиты, соответственно зарплатный и пенсионный. При звонке на 3700 мне сообщили, что проверка длится 15 дней. Прошу разобраться, поскольку это противозаконно.
Приватбанк
Відповідь банку
10 листопада 2019, 11:32
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
stl 9 листопада 2019, 21:23
Сьогодні 09.11.2019 в м. Чернівці у відділенні на Центральний площі, 7 повнювала готівкою власну картку. Сума поповнення не зарахувалась. На гарячу лінію не могла дозвонитись хвилин з 20. Врешті коли перетелефонували відповіли що кошти забрані на фінансовий моніторинг. Пообіцяли зарахувати протягом трьох днів. Поповнювала картку власними коштами, я не розумію який моніторинг. Поставила картку в термінал, не за номером. Крім того кошти потрібні мені в Києві, куда і їду на операцію. Все це пояснила працівнику банку. Ситуація жахлива.
Приватбанк
Відповідь банку
10 листопада 2019, 10:20
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Проблема вирішена
Alenna0011 9 листопада 2019, 14:42
Мені на карту переказали гроші 7.11. З відправника списалась сума, а мені не прийшла. Сказали були тех проблеми і кошти повернуться протягом доби. Вже пройшло 2 дні. Скажіть, як можна вирішити проблему?
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2019, 15:58
Добрий день!
Для того, щоб ми змогли перевірити інформацію по даному платежу — рекомендуємо звернутися в нашу службу підтримки відправнику коштів.
З повагою, ПриватБанк.
AlyenaS 9 листопада 2019, 10:26
Добрый день.Мне на карту Приват отправили сумму денег с карты Монобанка.Деньги так и не пришли. Монобанк утверждает, что деньги ушли, Приват говорит, что их пока не видят и могут прийти в течении 3 банковких дней (получается, что деньги зависают у Привата на транзите?).Т.е мне отправили в пятницу вечером, я должна ждать до вторника (а если мне деньги срочно нужны?!!).И дальше, если до вторника они не прийдут, какая дальнейшая процедура?
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2019, 12:00
Добрий день!
Дозвольте відмітити, що регламент проведення подібних платежів становить 1-3 банківських ( робочих ) днів. Для перевірки статусу проведеної операції рекомендуємо звернутися відправнику в банк, який обслуговує картку.
З повагою, ПриватБанк.
петя кирилюк 9 листопада 2019, 4:04
Может мне кто то объяснит как можно платить минимальную ежемесячную плату в течении года и не погасить даже тысячи от тела кредита ???
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2019, 11:11
Добрий день!
Для погашення використаного ліміту кредитної картки Вам достатньо вносити щомісячний платіж в розмірі 5% від всієї витраченої суми, але не менше 100 грн, до 25 числа кожного місяця, поки Ви повністю його не погасите.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,6% * 12 / 365
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,6% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Детальна інформація за посиланням:
https://pb.ua/karta
З повагою, ПриватБанк.
Serzh Zh 9 листопада 2019, 1:44
Пренебрежение этого банка было ко мне когда, не смотря на длительные отношения без каких-либо нарушений и держание депозита, банк без предупреждения и объяснения анулировал тело кредита на моей кредитной карте. Пришлось самостоятельно выяснить, что благодаря мошенникам так называемые «шарашкины конторы», которые раздают кредиты налево и направо без проверки личных данных владельцев карт на которые перечисляют кредитные деньги, внесли меня на УБКИ с отрицательной кредитной историей. В итоге этот банк потерял порядочного клиента вместе с денежными средствами, лежащими на депозитах. И более того теперь категорически не рекомендую этот теперь уже и лже банк. Почему лже? Моя мать, пенсионер, делала по кредитке покупку лекарственного препарата на 4000грн. На следующий день после совершения платежа ей позвонили с банка и предложили эти 4000грн. оформить оплатой частями на 10 месяцев, уверяя что она ничего при этом не будет переплачивать. Мать конечно же согласилась, т.к. возвращать по 400грн. в месяц не так накладно, как всю сумму сразу. А в итоге, банк подключил её на мгновенную рассрочку при которой за 10 месяцев мать вынуждена будет переплатить около 1200грн. Анулировать этот процесс как оказалось нельзя и чтоб не переплачивать такую сумму необходимо досрочно погасить, но тоже с неудобным условием. Погашение только через кредитную карту и только личными средствами и ещё с месячной комиссией. Т.е. маме необходимо полностью погасить кредитку, которой она постоянно пользуется плюс сумму личных средств на закрытие мгновенной рассрочки. В итоге, чтоб не переплачивать 1200грн. ей необходимо положить на кредитку более 10000грн., хотя за полтора месяца она могла спокойно погасить потраченые ею 4000грн. Вот так банк выжимает все соки с пенсионеров. Поэтому я повторюсь, что категорически не рекомендую приватбанк и советую всем по возможности выводить свои средства. Такому банку нет доверия. А главу нацбанка прошу увидеть количество отрицательных отзывов по этому банку и принять радикальные меры.
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2019, 11:05
Добрий день!
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про нас. Дозвольте відмітити, що Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений, для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що Банк не підключає послуги без згоди Клієнта та не озвучивши чіткі умови користування. Подібні дії являються строгим порушенням та несуть за собою відповідні наслідки. В даному випадку рекомендуємо Вашій мамі звернутися в нашу службу підтримки, щоб ми змогли проаналізувати даний випадок та надати відповідь по результату перевірки.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
lidiaantonova 8 листопада 2019, 23:17
Здравствуйте. Являюсь клиентом Приват банка и пользуюсь его приложением Приват24. Шестого ноября в 11.00 утра, через Приват 24, мною были куплены 2 билета общей стоимостью 2200 гр. на 10 ноября на автобус до Гданьська. Седьмого ноября из за неожиданно возникших с проблем с документами мне пришлось отказаться от поездки, в связи с чем я решила вернуть билеты. В приложении Приват 24 есть строка о том, что я могу воспользоваться услугой возврата нажав на соответствующую кнопку, что я и сделала. Какого же было мое удивление, когда после нажатия на данную кнопку всплыла запись, что по условиям перевозчика, возврат билетов не производится. Согласно законодательству Украины ,, О правилах предоставленных услуг,, пассажир имеет право вернуть билет за сутки до отправления и ему обязаны вернуть уплаченную сумму, кроме платы за продажу билетов, сбора за предварительную продажу билетов. Я обратилась в службу поддержки Приват24, где менеджер мне скинул скрин билета в котором есть строка предупреждение перевозчика, что билеты не подлежат возврату за 168 часов до отправления автобуса, а так как до отправки осталось 70 часов возврат денег не будет!!! Панове, это что такое, это что за перевозчики с которыми Приват банк заключает договора на продажу билетов, чем подставляет своих клиентов!!! Хочу заметить, что сам процесс покупки билетов происходит в закрытой форме и нет никаких предупреждений о варварских условиях данного перевозчика и о том что в билете не указано посадочное место пассажир узнает только после оплаты за билет. Эдакий кот в мешке, хитрая мошенническая схема- разводняк. В отделении приват банка, менеджер два часа пыталась решить мою проблему, но сама с удивлением поняла, что это проблема нерешаемая. Я обратилась к перевозчику TocoBus с просьбой вернуть деньги и возмутившись их условиями возврата, на что получила ответ, что их билетами торгует посредник. Я обратилась со звонком к посреднику к компании INFOBUS, от них я тоже получила подтверждение, что билет вернуть не могу. Это, что за замкнутая круговая порука во главе с Приват банком? Почему банк не предупреждает своих клиентов при совершении операции по покупке билетов об условиях перевозчика, почему только после перечисления денег и завершения процесса покупки билета, клиент узнает. что билет без места и без права возврата?! Прошу Приват банк осуществить возврат билетов и вернуть мне деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2019, 10:28
Добрий день!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Дозвольте відмітити, що детальні умови повернення зазначено в PDF-бланку квитка в Архіві квитків на автобус у Приват24/на сайті bilet pb.ua.
Окремо хочемо звернути Вашу увагу на те, що дані умови встановлені не банком, а постачальником послуги перевезення.
На жаль, перевізники не надають достовірні карти автобусних салонів. Система автоматично вибирає місця з доступних на даний момент. Якщо вільних місць два або більше, то, як правило, система бронює найближчі один до одного місця по черзі. У зв'язку з цим місця можуть відрізнятися від обраних на схемі.
Дізнатися, яке точно місце надано Вам, Ви зможете після оплати.У деяких випадках місце визначає водій під час посадки в автобус: в такому випадку в квитку буде вказано номер, що перевищує кількість місць, наприклад, «№ 84», або позначення «БМ».
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Julijademjan 8 листопада 2019, 21:49
Відділення за адресою: Харків, майдан Конституції, 2/2
ПриватБанк затягивает с отправкой запроса нотариусу о наличии счетов для унаследования мной депозита отца.
У меня в апреле скоропостижно скончался отец, а у него был депозит в двух банках ТАС и Приват. После того как нотариус дала запросы на руки я сразу обратилась в банки. Я работаю за границей и у меня нету возможности находится долго в Украине, так как виза на руках, и меня через месяц уже ждут на работе. Банк ТАС сразу дал ответ в течении недели, но приват же отговаривается тем, что у них регламент до 30 дней. Без ответа по этому запросу я не могу получить свидетельство на наследство так как уже заявила его. Получается, что если я не приеду вовремя, то могу потерять работу в за границей, так у нас график и на мое место могут взять другого человека. Я объяснила свою ситуацию при подаче запроса в отделении, но воз и ныне там. Каждый день ходила в отделение и уточняла статус ответа по запросу, так как время поджимает. Мне в отделении дали номер канцелярии или бухгалтерии точно не знаю как там у них оно называется, где формируются эти ответы. Звоню туда каждый день объясняю свою ситуацию, но работники банка отговариваются тем что-то у них регламент. Я не понимаю в чём загвоздка, ведь для обработки запроса не нужно перелопатить кучу архивов для этого есть электронная база, и я думаю можно войти в ситуацию человека мы все люди. Приватбанк и так хорошо зарабатывает на том, что блокирует счета после смерти вкладчика и не выплачивает процентов по вкладу пол года, а тут ещё и этот месяц на ответ им в плюс. Почитав отзывы недовольных наследников депозитов в этом банке понимаю что и месяцем может не обойтись. На данный момент прошло уже 17 дней и запрос всё ещё в обработке. Люди обходите этот банк стороной, так как потом забрать свои же деньги будет для Вас большой проблемой!!!
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2019, 10:07
Добрий день!
Ми ретельно проаналізували Ваш випадок і хочемо відмітити, що Ви отримали коректну відповідь стосовно даної ситуації від нашого оператора в чаті.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
adust 8 листопада 2019, 16:07
Регулярно наяривает робот и от имени Приват банка предлагает карту голд. Добавлять номера в чёрный список бесполезно, появляются новые номера.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 16:13
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення інформації та відключення подібних дзвінків.
З повагою, ПриватБанк.
0980411366 8 листопада 2019, 14:27
08.11.19 с утра получил сообщение о том что с меня списаны 4999 грн., по какому-то вымышленному договору с магазином о покупке телевизора, который я якобы забрал ещё в сентябре, без моего согласия(подтверждения)просто украли деньги! Контактов с магазином никогда не было, заказывал все всегда через Приват маркет!!! Телевизор не покупал! Возвращать деньги отказались, сказали обращайтесь в полицию, что я и сделал… Жду результатов!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 15:29
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
natalka78 8 листопада 2019, 13:59
Мало того, що без відома відкривають якісь техрахунки, так на них нараховують %, з швидкістю звуку, 1 числа зняли 1500грн, а 4 числа ще 3300грн, таким чином прибутку в банку не буде, а хіба проблеми!!!
З бази даних банку взяли дані мого неповнолітнього сина, внього була карта юніора, і наярюють за борги батька, я зверталася в відділ по заборгованості, начальник пообіцяла це питання вирішити, але… ніякого результату, колекторам я також дзвонила, вони сказали, що дзвонили і будуть дзвонити, що вони знають, що він неповнолітній… напевно вони думають, що закони для них не писані!!! стаття 182ККУ!!! і таки я напевно візьмусь вирішувати це питання через суд!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 15:05
Добрий день!
Хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до чинного договору між Вами і банком з боку банку були надані кредитні кошти для Вашого користування. У разі несвоєчасного погашення банк повідомляє Вас про необхідність внесення коштів для запобігання збільшення боргу і прострочення. Для врегулювання ситуації рекомендуємо своєчасно вносити платежі, що допоможе Вам поліпшити кредитну історію та скористатися послугою кредитування в подальшому.
Дозвольте Зазначити, что у випадку порушення умов договору, відносно погашення використаних кредитних коштів, банк нараховує відсотки за користування кредитним лімітом, списання яких і проводиться першого числа місяця. Нарахування відбувається на поточну суму заборгованості яка виникла в результаті використання Вами кредитного ліміту. Ви можете ознайомитись із сумою заборгованості та мінімального платежу в Приват24 меню «Мої рахунки». У випадку, якщо по карті немає заборгованості, то й відсотки банк нараховувати НЕ буде.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
З повагою, ПриватБанк.
0734660529 8 листопада 2019, 13:02
Ситуация следующая, есть кредитный лемит, и 55 дней льготный период, какого черта я на хожусь в льготном периоде до 25 ноября мне понижают, лемит, благо есть ещё одна кредитка, другого банка, к чему пишу что банк испортился ровно как стал нацианализирован, сдесь дело принципа уже пополняю кредитку и закрываю счёт,
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 14:10
Добрий день!
Ми б не хотіли щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте пояснити, що при встановленні та при зміні суми кредитного ліміту банк застосовує складний математичний алгоритм, що включає в себе сотні факторів. Але при цьому рішення приймається для кожного клієнта індивідуально.
З повагою, ПриватБанк.
dn191095vap 8 листопада 2019, 12:58
Є клієнтом банку більше 5 років, все подобається! Легке оформлення чи переоформлення карт на вибір хочеш у відділенні, хочеш доставлять, хочеш взагалі сам відкривай Інтернет карту. Доступна клієнтська підтримка по телефону. Бездоганний інтернет-банкінг, проведення будь-яких банківських операцій не виходячи з дому чи офісу!)))
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 14:03
Добрий день!
Нам дуже приємно, що Ви оцінили наші старання та всі прикладені зусилля. Ми намагаємось не тільки бути сучасним та зручним банком, а й відкривати нові горизонти в світі банківського обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Moroz9 8 листопада 2019, 12:58
В Привате есть бонусы к депозиту 1% в гривне. Открыл дистанционно и еще не внес деньги, и в приват24 пишется ставка без бонуса. В чате мне консультант сказал, что в договоре будет указана ставка без бонуса, но банк буде начислять с бонусом. Это как получается? Хотят заплатят, а хотят нет бонус? Почему в договоре не указывается реальная ставка?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 13:54
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
garipgarip 7 листопада 2019, 23:17
Відділення за адресою: Харків, вул. Леся Сердюка, 42
07112019. Сегодня позвонил мужчина представился сотрудником приват банка, назвал карту и сказал что у нее истек срок что две недели назад вам приходило сообщение( это правда) сказал что Счёт заблокирован и для разблокировки попросил назвать код который он только что отослал. Потом я сразу зашла в приват 24 он был на линии, но откуда списывались денежные средства с зарплатной карты он сказал что это за кредит. Я начала блокировать карты но у меня уже нечего не получалось. С работы отпрасилась. Была в отделении через 10 минут приняли не сразу так как была очередь. Обратилась к начальнику скала ей о ситуации, она отказалась принять, сказала что принимает только корпоративных клиентов и ушла. Когда подошла очередь моя к операторам, счета не были заблокированы но денег уже не было. Взяла выписку банка на которая стоила у них 200 грн. Деньги ушли к клиенту приват банка Шпилевский Игорь Владиславович. После чего тоже счета не были заблокированы. Пришлось звонить на горячую линию. Но когда просила блокировать СБ переводы мне написали СМС с вами свяжутся в течении 3 рабочих дней.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 10:26
Добрий день!
Нам прикро, що Вам довелося зтикнутись з такою ситуацією.
Банк завжди дбає про збереження коштів та персональних данних клієнтів, та для того, щоб допомогти клієнтам самим не стати жертвами шахраїв, ми склали декілька рекомендацій — https://privatbank.ua/informational-security
Також хочемо зазначити, що за необхідності, Ви можете отримувати довідки та виписки безкоштовно в Приват24.
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше, ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
piotr101 7 листопада 2019, 21:52
05.09.2019 року, я, у відділенні, «Нова Пошта», спробував оплатити товар з своєї картки Приватбанку. На жаль, операція не була успішною і термінал «Сбербанка» не видав жодного чека про відмову чи успішність операції. Лише висвітив інформацію про неуспішність операції на екрані Однак гроші з моєї картки було знято, але до «Нової пошти», як запевнили мене її працівники вони не дійшли. Я зателефонував в Приватбанк, спочатку мені зарахували на картку подвійну суму, а потім забрали все що зарахували, а моїх 426 грн. так і не повернули.
3 жовтня 2019 року я отримав від банку наступне повідомлення: « якщо Ви оплатили транзакцію на суму 426.0 UAH іншою картою, або готівкою необхідно на chargeback@privatbank.ua надіслати документи, що це підтверджують. В темі листа: заявка 991099».
Електронного листа з копією чека надіслав 03 жовтня 2019 року о 12 год. 03 хв. Після чого не отримав жодного повідомлення. Звертався на гарячу лінію Приватбанку мінімум тричі, питав чи надійшов електронний лист. Мені ввічливо відповідали, що якби не надійшов, то зі мною зв’язались би. На запитання, чому це ніяк не відображається на сторінці ПЕРЕВІРКА СТАТУСУ ЗАЯВКИ НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ, відповідали, що так і має бути… Лише останнього разу мені порадили надіслати, електронний лист з чеком ще раз. Що я і зробив 01 листопада 2019р. о 14 год. 49 хв… На сторінці ПЕРЕВІРКА СТАТУСУ ЗАЯВКИ НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ, приблизно через добу я прочитав про те що сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему.
Дії чи бездіяльність окремих співробітників банку, викликають велике здивування, мною було втрачено 29 днів часу і довіра до Приватбанку. А якби я не дзвонив? Ласкаво прошу Вас, допомогти мені повернути мої гроші на мій рахунок. Мені це нагадує знущання, пройшов майже місяць часу і аж тоді банк хоче подивитись додаткові документи, а якби я не зберіг чек? Потім ще 29 днів не можна зрозуміти чи надійшов лист і що буде далі. Надсилаю лист другий раз, надіслав би раніше, але мене так гарно запевнювали оператори гарячої лінії… У мене складається враження, що клієнт перестає бути цінністю для банка…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 10:20
Добрий день!
Нами буде проведена детальна перевірка, щодо коректності наданої консультації за Вашим зверненням в підтримку. За її результатом з Вами зв'яжеться співробітник банку.
По питанню повернення коштів, вже створена заявка, котра передана в міжнародну платіжну систему. Зі своєї сторони, ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта та якомога швидше, та строки обробки даного запиту залежать від платіжної системи. При отриманні інформації про результати опротестування ми Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Татьяна Могильченко 7 листопада 2019, 20:52
Звернулася 7.11.2019 на гарячу лінію Приватбанку з причини неповернення картки банкоматом у м.Павлоград вул.Центральна ТЦ Куб і отримала дуже професійну, якісну і детальну консультацію від оператора Мар'яни. Жодне моє запитання не залишилося без відповіді, змістовної і доступної для простого користувача. Після спілкування з таким спеціалістом, навіть не засмутилася через втрату картки.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 9:30
Доброго ранку!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 40.8 41.4
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 40.8 41.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝