Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Ortrenda 1 лютого 2020, 18:18
Пользуюсь приватом с 2010 года, все это время подымал кредитный лимит, поднялся он до 40000грв. У меня сезонная/контрактная работа и кредитка хорошо помогала до зп. В 2019 году в сентябре/октябре вышел из льготного периода и своевременно оплачивал обязательный платеж по расписанию, 31 января погасил всю задолженность 40к грв+ и сегодня 1 февраля приват меняет мне кредитный лимит на 10000 гривен. Просто жалко 10 лет потихоньку подымал и подымал лимит по карте исполняю все их правила и прихоти и в один день минус 30к гривен к лимиту. Ну поздравляю вас минус ещё один платежеспособный клиент у вашего банка!
К слову ушол на моно и не жалею, как приват стал государственным одни ток проблемы.
П.С. все дополнительные документы для повышения кредитного лимита заливал им на сайт, контракты с указанием зарплаты в валюте и ТД.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2020, 20:10
Добрий вечір!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений — продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Yura11111 1 лютого 2020, 13:08
Відділення за адресою: Харків, вул. Суздальські ряди, 8
Была схожая ситуация 27.01 пополнял свою карту через терминал ПБ(Харьков, ул. Суздальские ряды 8), который принимает до 200 купюр.
Пока складывал деньги в купюроприемник, он захлопнулся и на экране сообщили, что деньги заблокированы.
Связался с операторами, они зафиксировали заявку о проблемной ситуации и сообщили что беспокоиться не стоит — деньги вернул в ближайшее время, либо после проверки программного сбоя, либо после инкассации. И вот 1.02 приходит сообщение о том, что в результате инкассации излишков не выявлено.
То есть вполне себе нормальным ПБ считает что спустя неделю можно сообщить что внутри их терминала исчезли 112 купюр по 200 грн. 
Все было внутри отделения, где были свидетелями сотрудники и клиенты, где ведется видеонаблюдение, где камеры есть в самом терминале. 
На момент написания этого поста состоялся еще один разговор с оператором, который сказал что никаких других вариантов разобраться, кроме как оставить заявку оператору, нет. И через 30 минут после очередной заявки мне снова сообщают что проблемы нет. 
Для Приватбанка забрать 22400 грн не проблема. Отморозиться не проблема. Не заметить 112 купюр они утверждают банк может себе позволить. 
Являюсь клиентом банка около 15 лет, и впервые могу уверено сказать, что этот банк не надежный, и «прибыльным» возможно стал вот так тупо воруя деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2020, 15:55
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
zephyr04ka 1 лютого 2020, 11:33
Коротко і ясно задам питання:
чому ваші банкомати показують баланс, що є МЕНШИМ за фактичну суму на картці? (чому я пішла перевіряти баланс саме до ПБ, а не до іншого банкомату-інша історія)

Особисто я помітила різницю у 42 (сорок дві) гривні, баланс перевіряла теж у гривні, картка НЕ кредитна, а дебетова, до того ж іншого банку (а саме — моно).
З «рідними» картками, як мені відомо, такої маячні не відбувається.

Чи є обґрунтування такої дивної поведінки вашої техніки у той час, як банкомати інших банків показують усю суму до копійки?
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2020, 12:59
Добрий день!
Дозвольте відмітити, що наші банкомати відображають коректний баланс карток, незалежно від банку, в якому вони обслуговуються. Можливо, на момент перевірки балансу Вашої картки певна сума була в резерві. Уточнити дану інформацію Ви можете в службі підтримки банку, який випустив картку.
З повагою, ПриватБанк
antonzp 31 січня 2020, 23:44
Являюсь пользователем ПриватБанка 10 лет и всегда считал его лучшим! Пользуюсь картой Универсальная ГОЛД ( каждый месяц плачу 20 грн «за обслуживание» хотя в очередях стою как и все). Был лимит 25000 грн, когда потерял карту, при создании новой дали 55000 грн! Всегда не платил процентов (видимо это и не понравилось банку, поэтому он так и поступил) 14 января 2020 года банк обнуляет мне без предупреждения лимит, в итоге я могу только класть деньги на карту! На 25 января 2020 года мне осталось внести 6000, чтобы не платить процентов, но я этого не сделал по финансовым звтруднениям! Всегда приват начислял проценты (а это 3,5% при пользовании голд картой) на сумму задолженности! А сегодня я обнаружил, что в этом месяце мне начисленно 2520 грн вместо 200 грн! Не сложно просчитать, что эта сумма должна быть начисленна на сумму задолженности 72000 грн!!! А это физически невозможно при димите 55000грн, даже если не учитывать, что карта не была пуста! На 25 января сумму долга была 25500, а остаток внесения средств 6000 грн! Даже если процент начислялся б на всю сумму долга — это 892 грн, на остаток 210, та даже если по лимиту 1925 грн, а мне начислили 2520!!! Оказывается, приват начисляет процент за каждый день (а это 55 дней)! Меня не предупреждали об этих изменениях, так же как и не предупредили заранее об обнулении лимита! Нет слов! Надеюсь эти деньги пойдут на лекарства руководству!!! Так они и вгоняет людей в долговую яму!!! Ненавижу!!!
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2020, 11:45
Добрий день!
Ми не бажаємо, щоб між нашими Клієнтами і банком були непорозуміння. Дозвольте пояснити, що розрахунок процентів за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості кількість днів використання коштів 3,5% * 12 / 365,
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,5% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією Клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Нарахування процентів проводиться в останній день місяця після закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Детальний розрахунок нарахування відсотків буде доступний в виписці 1 го числа, в web Приват24. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, «Показати розрахунок ».
Це меню для повної Версії Приват24 на сайті https://www.privat24.ua/ Якщо доступу до ПК немає — використовуйте браузер свого мобільного пристрою.
Бачимо Ваше звернення в чат. Наш оператор Вам надав коректну інформацію стосовно Вашого випадку.
Окремо хочемо звернути Вашу увагу на те, що правила та умови користуванням кредитного ліміту є на нашому сайті у відкритому доступі: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold
З повагою, ПриватБанк.
Olga221133 31 січня 2020, 23:20
Знаходилася за кордоном і терміново потрібно було перевести кошти з карти іноземного банку на карту приват банку. Самостійно це зробити виявилося для нового користувача досить не просто, але фахівець Денис з он лайн допомоги в Приват24 терпляче керував мене, що потрібно робити. Переказ вдалося успішно провести! Дуже дякую за Вашу роботу!
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2020, 10:18
Добрий день!
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Дениса. Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
YatsenkoMA 31 січня 2020, 21:51
Случилась такая история. Была у меня кредитная карта Приватбанка.
Я ней не пользовался так бы года 3. От привата никаких извещаний небыло. И тут я узнаю, что на меня приватбанк подал в суд, по причине задолженности по карте. О задолженности я как раз и узнал из суда.
Ну бог с ними. Не слышат клиентов, думал хоть суд услышат. Выиграл у них суд. Так они теперь мне звонят, и требуют сумму в 2 раза больше, чем в исковых заявлениях. И никак не хотят услышать именно аргументы, что суд признал, что я банку ничего не должен. Сейчас работаю в компании, которая платит зп через приват. Но открывать у них карту боюсь, так как угрожают списанием средств с нее. На каком основании, объяснить опять таки не могут. Прошу может кто знает, как добиться справедливости в этом банке?
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2020, 10:33
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
koldem 31 січня 2020, 19:17
Хочу з вами поділитись ситуацією, яка трапилась і яку проживаємо протягом останіх кількох днів. Можливо моя історія допоможе вам вберегтись від неприємностей, які пов‘язані з довірою привату.
Тож все по черзі. Почалось все в минулому році, коли звернулися в банк, щоб подати данні про зміну реквізитів підприємства/юридичної особи, відкритті нового рахунку та збережені коштів які були на той момент на поточному рахунку по причині зміни власника та назви, діяльність якого поки не здійснювалась. Менеджер була дуже уважною і допомогла заповнити усі необхідні бланки. Хочу уточнити, що клієнтом банку є давно, і бізнес рахунки саме в цьому банку. Вийшли задоволені, що так швидко і легко вдалось закрити бюрократичні питання. На рахунку залишались кошти. Спочатку планувалось їх зняти з рахунку, та менеджер запевнила, що якщо нема руху коштів по рахунку, то ніяких комісій за обслуговування рахунку не буде. Це саме повторили в іншому відділені у Львові. Тому кошти залишились на рахунку.
Хочу сказати, що дуже помилились довіряючи банку збереження коштів. Оскільки підприємство не діюче, то перевіряти рахунок не здавалось доцільним. Це була велика помилка. Бо кілька днів назад виявилось, що грошей на рахунку нема… Щомісяця знімали за обслуговування недіючого рахунку! І що найобурливіше, що почали знімати з наступного місяця після того як відвідали банк і було запевнено про збереження коштів! Обуренню не було меж! Дзвінки на гарячу лінію, технічний відділ, експерти… розмов було багато… Виявилось, що клієнт сам винен і самостійно має вивчати умови на сайті приватбанку, а консультант для юридичних осіб не може передбачити і розказати про всі умови договору, що викладені на 800 сторінках угоди. Тобто в березні мене запевнили, що кошти будуть збережені, а за квітень в травні вже почали знімати. Інформувати про зняття коштів, як виявилось, вони не зобов‘язані. А ще не зобов‘язані попереджувати, що є умови, згідно з якими можуть знімати. Не зобов‘язані їх менеджери по роботі з юр. особами знати про ці умови.

Найбільше моє розчарування було після того, коли звернулись у філію банку і попросили, щоб мені прокоментували про комісію за обслуговування недіючого рахунку, то відповіли, що про таке нічого не знають тому що центральне відділення про таке не повідомляє.

На сайті вдалось знайти відповідний пункт лише після того, як техпідтримка банку сказали як правильно ввести в пошуку запит. Тобто поки клієнт не знає, що такі умови можуть існувати, то не факт, що дізнається про них. А найбільш образливо, що така комісія за обслуговування недіючого рахунку є лише при умові наявності коштів на рахунку. Тобто якби кошти ми зняли в березні, то їх би не втратили. І поки не знімуть кошти всі під нуль то не заспокояться!
Звісно, що в межах всесвіту сумма не велика, та я не розумію чому маємо її подарувати приватбанку, лише тому, що вони залишались на рахунку. Не знаю чи в інших банках є подібні умови, але вважаю умови приватбанку шахрайськими, такими що дурять людей та крадуть. Спробуйте самостіно знайти умови обслуговування вашого рахунку на сайті привату…

Наразі навіть не впевненні, що можна передати свій стан. Якогось розуміння, як до клієнта не відчули або хоча б намагання зрозуміти ситуацію. Було радше відчуття, що це ваші проблеми, що ви такі тупі, і не читаєте наш сайт. Почуваємося знеціненими, ошуканими та зневаженими. Довіряти надалі менеджерам приватбанку — згубно.
З цієї ситуації винесли урок, який коштував певних коштів, а також відношення до людей, які називають себе експертами.
Будьте уважні і бережіть себе.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 січня 2020, 19:52
Добрий вечір!
Нам дуже шкода, що Ви зтикнулись з такою ситуацією.
Раніше з Вами зв'язувався співробітник банку та надав консультацію щодо Вашого питання.
Дозвольте зазначити, що банком завжди надається можливість перевірки інформації за рахунком за допомогою віддалених каналів самообслуговування, таких як Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
NNosova2015 31 січня 2020, 17:09
Сегодня три раза оставляла заявку, что б со мной связались специалисты по работе с юр.лицами, сама на линии ждала 20 минут соединения с оператором, но пообщаться так и не удалось. Закончился банковский день, вопрос не решился.
И еще очень интересный момент: с ноября месяца за то, что со своего счета в ПРИВАТ банке директор переводит возвратную финансовую помощь на счет компании в ПРИВАТ банке снимается комиссия 4%. Я не перевожу деньги из другого банка или в другой банк, они остаются внутри Привата, я их не снимаю, за что такая ОГРОМНАЯ комиссия ????
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 січня 2020, 18:04
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Ймовірно Ваше звернення випало на час пікових навантажень нашої лінії підтримки, через що час очікування був більше ніж зазвичай. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію, щодо відсутності дзвінка на Ваш номер за заявкою на CallBack.
З повагою, ПриватБанк
Проблема вирішена
0679613285 31 січня 2020, 16:57
Моему возмущению нет предела, 01 октября 2019 с моей дебетной социальной карты сняли деньги и загнали карту в минус, на горячей линии ПриватБанка сказали, что это сбой или ошибка и дебетную карту в минус загнать нельзя. Обещали разобраться и вернуть средства на карту, потом прислали письмо что ещё 135 дней нужно для решения вопроса. Объясните пожалуйста на каком основании, ваш банк проводит подобные операции?! Это возмутительно, а самое обидное, что этим никто не занимается и не решает мою проблему, так ещё и проценты мне за это начисляют, это как??????
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 січня 2020, 17:34
Добрий день!
За Вашим зверненням, банк, діючи в рамках правил міжнародних платіжних систем сформував запит на опротестування операції по картці. На жаль, нам не вдалося отримати позитивне рішення та оскаржити даний платіж, з тієї причини, що було укладено договір між Вами та сайтом. Відповідно, даний сайт надав Вам певну послугу або товар, за що і була проведена оплата з картки. За Вашим зверненням на пошту chargeback@privatbank.ua ми можемо надати документи по оскарженню даного списання. Якщо Ви стверджуєте, що не укладали даний договір та не отримували послугу, то рекомендуємо звернутись в правоохоронні органи.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
86604684 31 січня 2020, 16:24
очень хороший оператор, побольше таких, умных и высшего уровня
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 січня 2020, 17:03
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук! Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Екатерина Кравчук 31 січня 2020, 14:47
Доброго Дня. Не знаю що відбувається в приват банку але це абсолютний підрив власної репутації.
Подали документ на зняття обтяження три місяці тому, при чому обтяження чомусь не зняте з 2003 року!!! Майже 20 років пройшло а ПриватБанк не знайшов часу зняти обтяження, і ми взагалі випадково дізнались що воно взагалі існує, і вже третій місяць ми не можемо здійснити своє законне право навіть на відповідь від банку!!!
Контактів крім гарячої лінії не існує а там зовсім не кваліфіковані співробітники або просто це така політика банку, клієнтоорієнтованість?? Ви про таке чули??
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 січня 2020, 17:12
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Ytrenik 31 січня 2020, 14:06
Приватбанк меня убил уже давно ощадбанк альфа банк сняли арест а приват кормит завтраками на горячей линии говорят нету письма о снятии в исполнительной службе сказали отправили 21 век все електроно какое письмо
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 січня 2020, 17:02
Добрий день!
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Для зняття обмеження на банк має надійти відповідний лист із виконавчої служби. Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Huhlenko76 31 січня 2020, 13:44
Я Гугленко Микола! Досить давно користуюсь послугами банку. Вчора 2020.01.30 вирішив сплатити аліменти через «приват24», за допомогою мобільного. Мав на картці слої кошти і кредитні, ввів суму 15000 тисяч гривень, за послугу переводу цієї суми банк запропонував заплатити 500 гривень. Яка сума за свої кошти яка за кредитні не визначено! Я вирішив перевірити яка сума послуги переводу буде запропонована у «терміналі» Приватбанку. Ввів таку суму в «терміналі» і сума комісії на моніторі була 105 гривень. Без визначення за готівку чи безготівковий переказ грошей. Я натиснув сплатити карткою — І ТУТ СТАЛОСЬ ДИВО — на моніторі з'явилась інформація що — операція пройшла успішно — АЛЕ СУМА КОМІСІЇ СКЛАЛА 605 ГРИВЕНЬ — замість запропонованої 105!!! Питання — чому на моніторі не була показана сума — 605 гривень — і не показано яка комісія за свої кошти, а яка сума комісії за кредитні кошти? Подзвонив до банку на номер 3700, розповів працівниці банку ситуацію з «терміналом» банку. Запитав її — чому на моніторі «терміналу» банку для мене не було інформації про комісію в 605 гривень. Ні суми комісії за свої кошти та кредитні кошти. Для того щоб я визначив, який спосіб мені цікавий. Як у «приват24»? Відповідь працівниці теж здивувала — вона мене запевняла що ні в «приват24» ні в «терміналі» сума сплати за послугу банка — не визначається!? Ганьба такій системі приватбанку. ЦЕ ОБМАН І КРАДІЖКА ОДНОЧАСНО!!! Якби на моніторі була визначена комісія у 605 гривень, я б без хвилювання зробив би цю сплату готівкою! Термінал — TS204186 вул. Верстатобудівників 8.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 січня 2020, 16:38
Добрий день!
При створенні платежу в Приват24 відображається комісія картки, з якої Ви збираєтесь провести платіж. Якщо весь платіж йде за рахунок кредитних коштів, то відповідно і комісія нараховується, як за кредитні кошти. При проведенні платежу в якому частково використовуються кредитні кошти, комісія розраховується окремо на суму кредитних та особистих коштів.
В терміналі самообслуговування при створенні платежу відображається комісія терміналу за проведення платежу та комісія картки отримувача (якщо така є). Ви завжди можете ознайомитись з тарифами на проведення платежів, які розміщені у вільному доступі на нашому сайті — https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
Також Ви завжди можете звернутись в підтримку, за одним із каналів вказаних на сайті pb.ua, що доступна 24/7 для отримання консультації по питанням, які у Вас виникають.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
oxsa1402 31 січня 2020, 12:22
Несколько дней подряд., сотрудника банка звонят и требуют какой то долг в размере 140 гривен у моего сына. за якобы пользование деньгами банка. Когда мой сын открывал карту в банке приват для получения З/П во время трудовой практики. он был несовершеннолетний. и никакого кредита он не мог брать и оформлять на него кредит банк не имел права. последний раз начисления на эту карту было в летний период. После этого картой никто не пользовался.ни в каких целях. На конкретные вопросы. брал ли мой сын деньги в банке и от этого пошёл долг оператор. отказывался отвечать.Она орала в трубку. что дааааа у него долг и всё!!! Откуда он появился она так и не ответила… Я предложила. если мне ответят конкретно откуда этот долг или в электронном варианте пришлют договор где мой сын брал хоть какие то деньги у банка и пользовался ими я сама лично оплачу задолженность. на моё предложение я не услышала адекватного ответа. только ор ОН ДОЛЖЕН.На просьбу переключить на старшего менеджера или управляющего она ответила переключаю и просто сбросила телефон(выключила) номер телефона с которого звонила оператор +380676530586.УБЕДИТЕЛЬНАЯ ПРОСЬБА РАЗОБРАТЬСЯ С ЭТИМ БЕЗОБРАЗИЕМ И ХАМСТВОМ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 січня 2020, 16:34
Добрий день!
Щоб перевірити, чи телефонував саме співробітник банку ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили додаткову інформацію.
Ми розуміємо, що мова йде про Вашу дитину, але хочемо зазначити, що дані по картці клієнта є його персональною інформацією, яку банк не може передавати третім сторонам. В даній ситуації, щоб переглянути інформацію по картці та перевірити наявність заборгованості та історію її виникнення достатньо зайти в Приват24. Для цього не потрібно йти у відділення та витрачати багато часу.
З повагою, ПриватБанк.
Александр Алешкевич 31 січня 2020, 12:08
30 декабря 2019 через терминал мне перевели 23.000 грн из них 18.000 грн шли в счёт погашения кредита. Но ни 30-го ни 31-го деньги на счёт не поступили и 1-го числа начислили проценты. До сих пор денег на счету нет. И Приват кормит обещаниями, человек переводивший мне средства потерял кучу времени на всевозможные заявления и простаивая в очередях. Обещание сотрудников привата пересчитать нагоревшие проценты, так и осталось обещание. И в довесок человеку переводившему мне деньги банк без решения суда заблокировал все счета… И как эту шарагу называть
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 січня 2020, 14:10
Добрий день!
В даному випадку, платіж може бути призупинений або забракований з різних причин, що можуть бути обумовлені вимогами законодавства, наприклад, необхідність здійснення фінансового моніторингу банками або внутрішніми механізмами попередження шахрайства. Щоб уникнути непорозумінь та впевнитись в тому, що платіж був дійсно відправлений та розглянути питання детальніше, ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для перевірки квитанції та платежу. Це дозволить нам знайти платіж та перевірити по ньому інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Hor0Vas 31 січня 2020, 11:27
Близько 10-ти років користуюся послугами ПриватБанк. Були часи, коли отримував через банк зарплату і користувався кредитними коштами на зручних умовах. Маю кредитну історію та активно використовую мобільний додаток Приват24 навіть за кордоном. Це такий собі надійний гаманець на всякий випадок… Побажання: і надалі розвиватися, а також розвиватися на користь своїх клієнтів. По 12-ти бальній шкалі ставлю тверду десятку.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 січня 2020, 13:34
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук! Наша сильна сторона — це клієнти! А коли вони так відгукуються про нашу роботу — це дає нам наснаги працювати ще краще.
З повагою, ПриватБанк.
Людмила Вовк 31 січня 2020, 10:58
Дуже незручна лінія зв'язку!
Я розчарована обслуговуванням вашого банку! Не зрозуміло чого існує цей банк коли звязатись з ним дуже важко
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2020, 12:59
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі ситуації та розібратись в ній.
З повагою, ПриватБанк.
krasnykdm 31 січня 2020, 10:49
27 листопада 2019 року здійснюю переказ грошових коштів (19900.01 гривень). Далі розумію, що отримувач шахрай і через кілька годин скасовую платіж.
При цьому телефонував на 3700 і представник банку говорить, що переказ очікує підтвердження а тому звернувся вчасно і без жодних проблем кошти повернуть. Цього ж дня кошти все-таки повертають мені.
Наступного дня йду до банку і знімаю ці 20000 готівкою. Далі 1 грудня перевіряю баланс по карті і бачу… що приват не придумав нічого краще як зняти 20000 грн з мого рахунку. При цьому «розумні» банкіри видалили інформацію про повернення коштів на мій рахунок 27 листопада 2019 року. Хоч в суді на скріншоти подивляться))).
Банк вже 2 місяці годує обіцянками розібратися і щось вирішити. Мабуть самі співпрацюють зі всіма шахраями.
Після не одноразових звернень до банку повністю ігноруються дзвінки на 3700, додали до чорного списку.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 січня 2020, 11:55
Добрий день!
За результатом проведення перевірки по Вашому питанню, з врахуванням вищезазначених та всіх необхідних обставин ситуації, хочемо звернути Вашу увагу, що платіж проведений Вами на сторонньому сайті був створений з введенням всіх реквізитів картки та з додатковим підтвердженням по смс. Зважаючи на те, що в даній ситуації банк не має правових підстав та можливостей на оскарження даної операції, так як розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Sakura1985 31 січня 2020, 9:52
Зайшла вчора мама у відділення на пр. Металургів, 60а, м.Маріуполь. Мети було дві: отримати ЕЦП та закрити картку. Вийшла з відділення з букетом карток!!! Обманюють на рівному місці! Для отримання ЕЦП тіпа необхідно було перевести свою пенсійну картку до них, а ще пенсійна не видається без ще якоїсь картки, що за картка мама так і не зрозуміла, бо фахівець нормально нічого не пояснила. Всі мамині заперечення фахівець відділення не сприйняла. Що це за «развод» пенсіонерів?! Пенсію мама не хотіла переводити, бо проживає на п.Моряків і поруч лише ПУМБівське відделення та банкомат, ПРИВАТа каже поруч немає і виходить, що для отмання пенсії необхідно буде іхати маршруткою до найблищого банкомата. Сьогодні поїде закривати впарені картки, а їй важко пересуватися, щоб поїхати по справах їй кожен раз необхідно колоти знеболювальне. Я розумію, на відділеннях є плани, але це низько виконувати їх за рахунок необізнаних і хворих пенсіонерів. Шановне керівництво ПРИВАТа, може нарешті варто понизити плани для відділень, щоб фахівці перестали займатися напарюванням мертвих карток?!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 січня 2020, 11:45
Добрий день!
Нам дуже шкода, що виникла така ситуація.
Ми вже передали необхідну інформацію профільним фахівцям, щоб вони провели ретельну перевірку даної ситуації. За її результатом з клієнтом зв'яжеться співробітник банку. Хочемо зазначити, що при користуванні пенсійною карткою не стягується комісія за зняття готівки в банкоматах ПриватБанку або інших українських банків.
З повагою, ПриватБанк.
taryago 31 січня 2020, 3:04
Відділення за адресою: Київ, пр-т Повітрофлотський, 50/2
Старые (добрые?) терминалы, старые добрые очереди в отделениях, получасовое ожидание в чате поддержи, старое доброе! «Нет налички»… но на самом деле это отзыв на позитиве, как бы там ни было, чувствуется надежность. И есть на самом деле куча крутых фишек, и акций, и людей (клиентов, сотрудников) и список вещей за которые можно поблагодарить на самом деле длинный.

По конструктиву — допилите наконец-то крутую лаконичную приложуху на уровне с Монобанком, и давайте больше веселых акций, и к вам потянутся люди. А ещё было бы круто сделать более понятную схему повышения кредитного лимита. Мол — сделай то и то, и твой кредитный лимит сможет увеличится, или так же «закрой-открой» и будем давать больше. Вам есть чему поучится у МФО.
\Мне вот примером сегодня звонили, золотую карту предложили, а я и не понял почему что я такого сделал за 1 день что раньше мне отказывали увеличить лимит хотя бы на 100 грн. в то же время как в других организациях была возможность профинансировать больше, а потом вдруг бац и мы вам предлагаем карту. Я не жалуюсь, но не совсем понятно конечно. И условия карт, и перечень где?
То есть вся информация она как то рассредоточена, и самой существенной для дальнейшего развития отношения, вот этого «жизненного цикла клиента» нет «на кончиках пальцев».
так вообще много чего хорошего, как уже говорил отдельное спасибо за партнёрство с ePayments и криптообменниками. Вы привнесли много приятных моментов в мою жизнь
Закончу так: «храни вас Господь, как хранит Он Украину«… ииии развивайтесь, давайте не подведите, я насчитываю на позитивный толчёт благодаря этому позитивному отзыву
ПС: спасибо Минфин за крутую возможность высказаться
Всем читавшим хорошего дня и ещё более крутого настроения очень надеюсь мой отзыв будет вам полезен )
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 січня 2020, 9:31
Доброго ранку!
Дякуємо за Ваш відгук та небайдужість! Ми проводимо роботу в різних напрямках, щоб обслуговування було максимально комфортним та зручним. Активно працюємо над оновленим Приват24, який розробляємо орієнтуючись на відгуки клієнтів. Так як при встановленні ліміту ми аналізуємо сотні факторів, зазвичай важко виділити один або декілька з них, котрі б вплинули на кінцеве рішення та мали більшу вагу ніж інші. Щодо карток, то інформація зібрана та доступна на нашому сайті — https://privatbank.ua/platezhnie-karty.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝