Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Starikshinkar 10 січня 2020, 20:08
Здравствуйте! Моя проблема довольно сложная! Когда то давно я пытался устроится на работу в ПриватБанк. И не прошел полиграф. После этого девочка полиграфолог сделала пометку в Приватовской системе. Теперь я не могу получить кредит в Приват банке!!! Но не только в Приват банке Но и других Украинских банках, несмотря на то что у меня открыты ЧПшные счета у вас и регулярно заходит валюта! Мне очень важно чтоб эта пометка была снята!!! Я реально задумался чтоб полностью уйти в Альфа-Банк, где меня смогут нормально кредитовать.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 січня 2020, 8:19
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mirovoj 10 січня 2020, 19:01
10/01/2020 року хотів купити пивні кеги на OLX. знайшов хорошиу пропозицію, подзвонив. попросили кинути завдаток і одразу товар буде вислано Новою поштою.
Трохліб Євген (карта приватбанку 5168 7554 1964 7835) пропонував також картку Ощадбанку.
після отримання завдатку вимкнув телефон. усі інші оголошення на OLX зникли.
Приватбанк
Відповідь банку
10 січня 2020, 20:02
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
SvetlanaIlin 10 січня 2020, 18:52
С тех пор, как банк перешел в госсобственность, его работа все больше напоминает работу совковой сберкассы с ее волокитой, бюрократическими проволочками и тупыми правилами в стиле «не пущать».

В декабре 2019 г., благодаря некомпетентно предоставленной информации от служащих колл-цетра банка, я вынуждена была многократно бегать в отделения банка, чтобы предоставить необходимые документы подтверждающие платежи со счета моего предприятия на счет моей кредитной карты.
Деньги срочно нужны были для оплаты операции отца в онкологической клинике Лисод.

В итоге я предоставила все необходимые документы, которые требовал банк по списку, который выслала менеджер банка на мою электронную почту.
Все копии документов были оставлены в 50 отделении Приватбанка (г.Киев), все они прошли проверку и были приняты банком.
По договору в декабре даже прошли два платежа.
Но… в январе платежи на мою карту опять были отклонены службой финансового мониторинга.
Видимо в этой службе сидят абсолютно некомпетентные, ленивые и тупые служащие, которые не считают необходимым проверить есть ли у них в банке подтверждающие платежи документы или нет. Просто заворачивают платежи, неглядя и плевать им на то, какие это вызовет проблемы у клиентов.
Сегодня в колл-центре мне опять посоветовали предоставить все те документы, которые я уже отдала банку в декабре 2019 г.
Я каждый платеж на свою карту по одному и тому же договору должна подтверждать всеми копиями документов?
Что за бредовый подход к финансовым операциям?!
Вызывает чудовищное раздражение действия банка.
Речь идет о моих деньгах, мной заработанных, о зачислении на карту, а не о снятии со счета.
Все подтверждающие документы на платежные операции предоставлены банку, но из-за какого-то тупого «охранника» в службе финмониторинга, который не дает себе труда проверить есть или нет нужные документы, я вынуждена бегать по городу, одалживая наличные деньги на лечение отца.

Без всякого уважения, с пожеланиями тому бездельнику, который не соответствует занимаемой должности в службе финмониторинга вашего банка, оказаться когда-нибудь на моем месте, оставляю этот отзыв. Ильинская С.Н.
Приватбанк
Відповідь банку
10 січня 2020, 20:00
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kravec2020kola 10 січня 2020, 17:32
Шановні клієнти будучі і нові.хочу розповісти вам як цей банк шахраїв і невігласів списуе кошти з карток за неіснуючі послуги, нараховує брехливі кабальні відсотки, та ходить по судах.а потім коли їх програе подае апеляції.витрачаючи НАШІ З ВАМИ КОШТИ.я буду судитися з цими (зеленими монстрами) до краю.а далі суд божий.робіть висновки!
Приватбанк
Відповідь банку
10 січня 2020, 18:45
Доброго вечора!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Проблема вирішена
jenyuagurec 10 січня 2020, 12:11
Доброго дня. Зіткнулися з проблемою використання нової картки з чіпом. Він непрацює. Коли спробували розплатитись пише не вірний пін код, при тому що через магнітну стрічку все пройшло успішно. Звернулися до відділення банку, там відповіли що ми не вірно вводимо пін код, тут же в банкоматі показали що магнітна стрічка з цим пін кодом прцює. Після чого нам відповіли що ми самі зламали картку, і можемо перевипустити картку за власний кошт. Але питання в тім що оплата через чіп неразу не була проведена (з першого разу виникла проблема), картці лише місяць, слідів пошкоджень нема, та й з рештою термінал картку бачить, але пін код не приймає. Як діяти в такому випадку? Бо дуже не приємно що працівники банку зовсім не зацікавлені в тому щоб допомогти клієнтам.
Приватбанк
Відповідь банку
10 січня 2020, 13:32
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
maksym123 10 січня 2020, 11:23
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Громова 34/4
Вставил карту в Банкомат, а он ее забрал не понятно из за чего. Служба поддержки ничего сделать не может, говорит по техническим неопладкам карта пропала и решение только перевыпустить новую. Карта другого банка, другой страны. Если у меня банкомат забрал бы десять карт, то мне бы пришлось обьезжать весь мир для для востановления карт из за технических неполадок ПРИВАТ БАНКА.
Приватбанк
Відповідь банку
10 січня 2020, 12:09
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ми зробимо все можливе, щоб у майбутньому Ви не зазнавали таких незручностей. На жаль, вилучені банкоматом або терміналом картки не повертаються.

Для відновлення картки Вам необхідно звернутися в банк, який видав цю картку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Станислав Терлыч 10 січня 2020, 11:20
Эх, зря я на Коломойского «бочку гнал»! Теперь даже извиниться готов! При нем порядку больше было в ПБ!!! Теперь же ПБ мне больше напоминает группу безнаказанных мошенников! Звонить на 3700 бесполезно — отправляют в отделение или го в Привет 24. НУ НЕТ У НАС В СЕЛЕ ни интернета не отделений. В отделении (Херсон, Ушакова 46) рекомендуют… Приват 24!
Ладно, бог с ним.
Вчера брал билеты через терминал. Я в этой услуге смысла не вижу. Обдираловка людей, которые доверили Вам свои деньги! Какая комиссия? Да в таких размерах??? Если есть П24, не проще ли на сайт УЗ тогда зайти??? На группу из 12 чел сумасшедшая экономия! Вы клиентам хотите проще сделать или обобрать нас?
Накипело, что решил попрощаться с ПБ!!! Заблокировал карту. Затем позвонил 3700, мол закройте счёт, по П24 этого не сделать!!! В ответ карта заблокирована это… оно и есть! Не уж дорогие. Дайте мне бумажку или хоть на эл.почту пришлите, что всё «до свидания».
В отделение идти не вижу смысла. Укр паспорта у меня уже нет. С паспортом другого государства не пойду, Вы его ни по каким базам не пробъёте. Да иобщее отношение к клиентам изменилось!
Приватбанк
Відповідь банку
10 січня 2020, 12:04
Добрий день!
Ми запросили в особистому повідомленні деталі питання, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
79408855 10 січня 2020, 10:11
Менял карточку Приват банка в Барышевском отделении 09.01.2020г.По отношению персонала как будто я бомж и пришел к ним просить бутерброд с черной икрой.Каким-то чудом попал на прием к девушке но потом она меня выпровадила так как к ней на прием пришли крутые бизнесмены а ты второй сорт.Парень к которому я пересел общался со мной как с прокаженным.Знаете это так неприятно что я лучше не буду больше писать…
Приватбанк
Відповідь банку
10 січня 2020, 11:49
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
1234567qwerty 10 січня 2020, 10:08
На жаль маю негативні емоції від співпраці з Приватбанком. Користувався послугами банку років десять.На початку листопада цього року зі мною стався негаразд. Я злетів з висоти при накритті даху. Серед травм — струс головного мозку і травма ноги. 11 листопада подав документи — дали відмову.14 повторно подав документи і знову відмова, але відмову дали аж 9 січня 2020 року! немає енцефалограми.Добре розуміють що зараз енцефалограма вже нічого не покаже.
Приватбанк
Відповідь банку
10 січня 2020, 11:41
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Sofia Hryshchenko 10 січня 2020, 0:46
Наталя допомогла вирішити дуже важливе питання для мене, за що я їй вдячна. Приємно користуватись Приватбанком :)
Приватбанк
Відповідь банку
10 січня 2020, 9:22
Доброго ранку!
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
VHorUkr 9 січня 2020, 22:59
Задоволений якістю надання послуг ПриватБанком, вперше став клієнтом в 2014 році і за цей час не пожалкував жодного разу. Звичайно бувають випадки, проте не помиляються тільки ті, хто не працює. Бажаю банку розвитку, ще більше ідей для клієнтів. Так тримати!
Приватбанк
Відповідь банку
10 січня 2020, 9:22
Доброго ранку!
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
MiSHutKa09f 9 січня 2020, 19:45
Обходите Приват банк стороной.Воруют деньги.При переводе денег на карту поставщика, пропали деньги.Получатель деньги не получил а банк отвечает что возврат не возможен!!! Жду ответа от Приват банка. Тел.0679398507
Приватбанк
Відповідь банку
10 січня 2020, 9:17
Доброго ранку!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
На жаль, при здійсненні платежу були вказані не вірні реквізити. Для вирішення питання Вам достатньо уточнити реквізити отримувача.
abz99 9 січня 2020, 18:45
Будучи клиентом Привтбанка много лет, я имею возможность лично наблюдать деградацию банка, продолжающуюся последние несколько лет. Тотальное пренебрежение к своим клиентам и органическая неспособность нового руководства банка принимать во внимание мнение и ценить уважение своих клиентов давно стали визитной карточкой этого заведения. Обратная связь и оценки, по привычке собираемые банком от своих клиентов уже дано превратились в пустую формальность и никак не учитываются при анализе работы заведения. Несмотря на очевидные и нерешаемые проблемы последнего времени в Приватбанке к которым относятся тотальная некомпетентность исполнителей на местах, сокращение сети отделений, частые поломки терминалов, неспособность своевременно и в достаточном количестве наполнять банкоматы купюрами различного номинала, тарифы и технический потенциал банка оставался на достаточно высоком уровне, что делало банк достаточно привлекательным. Тем не менее, несколько случаев последнего времени, убедили меня в том, что руководство банка, взяло на вооружение методы мелких мошенников, что является абсолютно недопустимым в банковской сфере, т.к. разрушает доверие к заведению и ведет к потере клиентов. Мой случай показывает, что заработав на «лохе» несколько сотен гривен, банк, в конечном счете, лишается клиента.
Случай 1. Не успев во время нажать кнопку «Разорвать депозит», я на целый год лишился доступа к свом деньгам. Юрист банка предлжил мне обращаться в суд для прекращения депозита.
Случай 2. При покупке билетов через приложение Приват24 я обнаружил, что в приложении была указана одна цена билетов, но со счета была списана сумма, значительно превышающая стоимость билетов, которая была указана в приложении. Служба поддержки Приват24 ответила мне, что разница — это комиссия, которая взимается дополнительно и мне следовало внимательнее читать все надписи, т.к. на странице приложения это должно было быть где-то указано, а раз я согласился и нажал кнопку Ок, значит я «сам дурак» и вопросов к ним быть не может.
Случай 3. Банк предложил мне воспользоваться кредитным лимитом, предоставляя мне 15000 грн. на 55 дней. До недавнего времени, все работало неплохо, однако в декабре, через несколько дней после того, как я воспользовался пятью тысячами гривен, банк сообщил мне, что я якобы, являюсь должником в другом банке и мой кредитный лимит отменяется. Вернув деньги в Приватбанк до истечения 55 дней, я обнаружил, что банк весь период с момента сообщения об аннулировании кредитного лимита, начислял проценты не предупредив меня об этом, что стоило мне дополнительно 350 грн.

Системное мощенничество и мелкое воровство из карманов клиентов не сделает банк успешным.
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2020, 19:45
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Дозвольте пояснити, дострокове розірвання «термінових» депозитів не передбачено, закриття можливе тільки після закінчення терміну.
Розірвати депозит за терміном Ви можете протягом 5-ти днів після закінчення терміну вкладу в будь-якому відділенні банку. При собі необхідно мати паспорт та ІПН.
Якщо Ви відкривали депозит дистанційно на сайті Приват24 або в мобільному додатку, Ви можете його закрити також дистанційно.
Всі депозитні договори містять пункт про те, що якщо після закінчення терміну дії вкладу жодна зі сторін не побажає його розірвати протягом 5-ти днів, договір вважається автоматично продовженим на наступний термін. Процедура автоматичного продовження зручна як для вкладника, так і для банку. Вам не треба звертатися в банк для переукладення договору, перед Вами не стоїть дилема, як вигідніше розмістити кошти після закінчення депозиту.
Стосовно безвідсоткового користування кредитним лімітом, банк дає Вам можливість користуватися коштами без відсотків до 55 днів. Тобто, якщо Ви сплатите всю суму використаних коштів до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому Ви скористалися кредитом, нічого додатково платити не потрібно.
Що стосується суми, списаної за квитки, дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути описаний випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Настёна Горбатюк 9 січня 2020, 18:00
Этот банк пора закрывать! больше двух лет у меня кредитный лимит 2000, оборот по карточке более 10 тыс.сегодня взяла в микрозайме 1000 грн на лекарства детям(так как детских ещё нет)после всего на кассе у меня нет денег, захожу в приват 24, а там -970 грн
Что бы Вы так жили управляющие ПриватБанка!!! я даже детские переведу а другой банк!!!
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2020, 19:24
Ми розуміємо, що зміна ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Щоб наступного разу Ваш ліміт був збільшений, продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
HannaKiss 9 січня 2020, 14:56
Работой Приватбанка была всегда довольна до последнего случая. Попала в неприятную ситуацию, купила билеты на сайте, через месяц рейс отменила компания, но турагентство на запрос о возврате средств ничего не ответило и деньги соответственно не переслали. Обратилась в Приватбанк, попросила вернуть деньги, сказали, что ничем помочь не могут, обращайтесь в полицию. Снова позвонила, уже прямо потребовала процедуру Chargeback как держатель карты MasterCard. Заявку приняли, даже деньги сразу вернули, на мой вопрос о предоставлении доказательств ответили, что не нужно, если что, то напишут на почту. Вот я и ждала письма, проверяла ящик ежедневно, ничего не пришло. Вчера же деньги снова списались, отказ в удовлетворении моей просьбы, аргументирование тем, что рейс не отменен. Самое интересное, что если по номеру бронирования найти свой рейс, то там действительно никаких пометок об отмене нет, я даже сначала сомневалась. Но мне пришло 3 письма, 1 от турагентства, что отменен, 2 от авиакомпании на турецком и английском, плюс подтвердили отмену в украинском представительстве авиакомпании. Причем писала туркам по поводу возврата, ответили, что уже все перевели турагенству и разбираться с ним. Скрины всех переписок у меня были,
но их никто не запросил даже. Позвонила 3700, спросила как вообще проходило это расследование, если мои доказательства даже не спросили, а с их стороны вообще фейковые, сказали ничем помочь не могут, только полиция или повторно инициировать процедуру за 500$. Подала жалобу непосредственно в MasterCard уже на Приватбанк, что нарушена сама процедура, сразу выслала все скрины и ответ банка, дополнила подтверждением от украинского представительства авиакомпании, что рейс отменен, пусть разбираются с таким халатным отношением. Я честно говоря вообще не понимаю как мог банк одобрить заявление о том, что мой рейс продолжает свою работу, элементарно можно забить номер рейса в Гугле и увидеть, что последний вылет был 10 ноября или через любой поисковик просканировать на любые даты маршрут и увидеть, что данная авиакомпания вообще больше не летает по данному маршруту.
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2020, 15:43
З боку банку ми зробили запит на оскарження операції. Нам дуже шкода, але за заявкою отримана відмова. Ми готові надати Вам всі документи, щоб Ви змогли особисто ознайомитися з інформацією. Для цього, напишіть нам, будь ласка, на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі листа вкажіть номер заявки.
sonar1995 9 січня 2020, 14:56
Частный исполнитель вынес постановление о снятии ареста с моего счета. Постановление было отправлено на банк и получено 02.01.2020 года, что видно на сайте укрпочты. Сегодня уже 09.01.2020 года и банк утверждает что никакого постановления они не получали. На мое предложение выслать им в электронном виде постановление, так как исполнитель мне его тоже прислал, мне был дан отказ, по причине того что электронный адрес приват банка это секретная информация. Т. е. блокируете вы счета быстро (причем извещаете от этом клиента только через два дня после наложения ареста), а вот чтобы снять ареста я должна с вами бороться непонятно какими способами!!! Сотрудники банка, как мне быть в данной ситуации????
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2020, 15:42
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Проблема вирішена
Anna Potsyurko 9 січня 2020, 13:57
Як так може бути? Чому працює лише 2 консультанти, коли черга з 6 людей і коли підійшла моя, то консультант пішов на обід.
Це жахливо, 50 хв черзі і працює лише один консультант!
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2020, 14:51
Нам дуже шкода, що ця ситуація доставила Вам незручності. Згідно КЗпП України, всі співробітники мають право на обід. Час початку і закінчення перерви встановлюється правилами внутрішнього трудового розпорядку, тому на сайті вказано загальний час роботи відділення. Хочемо звернути Вашу увагу, що більшість операцій Ви можете провести без відвідування відділення. Повідомте, будь ласка, нам якась операція Вас цікавить і ми зможемо підказати як провести її, при цьому не витрачаючи свого часу на поїздку до відділення. У банку доступний дистанційний функціонал по більшості функцій — це допоможе Вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної Вам операції. Що стосується черги, банк щодня працює над тим щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за Ваше звернення, воно прийнято до уваги.
adamik 9 січня 2020, 13:52
Жалоба!
0.3.12.19 года, я получила эл.почту от Приватбанка сообщение «Шановна Маріє Семенівно!

На жаль, банк змушений призупинити операції за Вашими рахунками згідно з постановою про накладення арешту Калинник Ігор Вікторович.

Ваші рахунки арештовано, доки Калинник Ігор Вікторович не надішле в банк постанову про зняття арешту.»
При обращении на 3700 и моей просьбе ознакомится с этим постановлением, мне было отказано.Оператор посоветовал в целях безопасности лично обратится в любое отделение Приатбанка.
28.12.19 года я лично обратилась в отделение по адресу г.Киев ул. М.Драгоманова 40е с просьбой получить копию постановления об аресте на пенсионной карте моих средств.На что сотрудники после долгого совещяния между собой- отказали мне в этом.Тогда я попросила восстановить мой финансовый телефон, чтобы я могла войти в приват 24 для получение ЭЦП.На это тоже получила отказ.
Тогда, я просила создать работников банка ЭЦП и тоже получила отказ.Мне было предложено обратится в исполнительную службу и решить вопрос с моей задолженностью, а пока я этого не сделаю Приватбанк отказывается давать какуе-нибудь информацию или услугу .(отказались даже сказать сколько у меня на счету денег)
Интересно получается, Приватбанк 100%лишил меня моей пенсии (все деньги на счет поступали только с ПФУ)
При этом по этому постановлению у меня 20% идет отчисление в исполнительную службу от ПФУ Украины.(больше 20% от минимальной пенсии не имеют право по закону)
Считаю Приватбанк превысил свои полномочия, лишив меня средств существования.что запрещено Конституцией ущемлять права человека.
Прошу Приватбанк немедленно разблокировать мою пенсию за три последних месяца.В случаи отказа буду вынуждена обратится в суд и просить все судебные, юридические и моральные возложить на Приватбанк.
С ув.Дименко М.С.
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2020, 14:32
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного рода процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.  
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юрий Левченко 9 січня 2020, 11:56
Відділення за адресою: Київ, пр-т Бажана 36, прим. 162
Положыл 9000гр на копилочку в итоге пришло на копилку 8910 комисия сняли деньги и притом везде даже при снятии средств раньше такого небыло увольте того кто это придумал вы потеряете клиентов и нечего не заработаете, буду вынужен вывести деньги и перевести в отп банк теже схемы но без процентов
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2020, 12:36
Комісія за поповнення Скарбнички з картки Універсальна (в т.ч. GOLD), карт ЮНІОРА становить 1%, крім переказу коштів за правилом накопичення Округлення залишку на карті в кінці дня і округлення суми витрат при оплаті покупок.
Тарифи вказані на сайті https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke, а також інформація про комісії відображається при поповненні.
olhaser26 9 січня 2020, 2:07
Відділення за адресою: Рівне, вул. Київська, 21
Приватбанк на висоті. За це його ціню. Зверталась вночі за питаннями стосовно ліміту карти. Підключили фахівця. Все швидко вирішила. Найкращий банк!
Не раз бувала у відділенні. Працівники приємні і досвідчені!
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2020, 9:54
Дякуємо за позитивну оцінку роботи банку! Нам дуже приємно, що наша стандартна робота викликає у Вас тільки позитивні емоції.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝