Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
AssaRJ 4 червня 2020, 14:55
В течении нескольких дней плохо работает или вообще не работает онлайн банкинг,
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 18:14
Добрий вечір!
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Наразі, Ви можете проводити операції в Приват24 веб версії та мобільної версії старого зразка. Якщо у Вас є додаткові запитання – будемо раді допомогти в особистих повідомленнях.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sova2305 4 червня 2020, 14:51
Утром по СЕП отправлены деньги на карту универсальную — денег на карте так и нет. С Аваля ушли еще в 9:30
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 17:45
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
Проблема вирішена
Ольга Микула 4 червня 2020, 14:22
25.05.2020 приват банк сам изменил пинкод на моей карте (за это им спасибо). НО я пыталась дозвониться на горячую линию, чтобы узнать почему они изменили пинкод моей карте. Горячая линия у них раньше работала исправно кстати. 3 раза я звонила и ожидала по 20 минут каждый раз, но операторы ни разу так и не отреагировали на мой звонок. 3 раза я заказывал call back, и ни разу мне так и не перезвонили. Немое молчание и грусть от такого отношения к клиентам. Я вижу, что приват банк уже совсем не тот, что был раньше. В приват24 пыталась пополнить счет и тоже бе9успешно, чего раньше не случалось. Сервис стал отвратительным.
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 17:49
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалось неправильне враження про банк.
Банк завжди дбає про збереження коштів та персональних данних Клієнтів. Для цього в нас працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист Ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
У банку з'явилася інформація про те, що Ваша картка була використана в ненадійному пристрої (зчитана інформація магнітної смуги, можливо пін-код став відомий стороннім особам). Банк вислав вам смс з новим пін-кодом по картці. Ми вважаємо, що цього достатньо для того щоб Ви надалі безпечно користувалися Вашою карткою. Якщо Ви вважаєте, що карту потрібно перевипустити — Ви можете це зробити в будь-якому відділенні банку.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Dmitriy1983 4 червня 2020, 13:23
Не пришол перевод изза внутрених проблем банка
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 14:31
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі платежу.
majog38384 4 червня 2020, 12:49
Приват списал комиссию при оплате картой универсальная (у которой тариф оплата без комиссии).
Без моего согласия получать какие либо кредитные средства по этой карте, сделали отрицательный баланс по карте.
А дальше давай лихо начислять проценты за просрочку!

Недели разбирательств и Приват признал что это мошенничество это его «ошибка». Заявка 27303305
Деньги вернули на карту.

Придумать мне долг и начислять проценту за просрочку не получилось. Не удалось украсть, так решили наказать!

Сегодня мне обнулили полностью кредитный лимит по вообще другой карте! Запрос (заявка 27357714) — ответ привата, если коротко «Извините, это мы ошиблись но кредитный лимит вам не вернем»

Привату явно не нужны клиенты которым не получается накрутить левые комиссии и насчитывать просто так долги за просрочки которые приват якобы сделал ошибочно.

Делайте выводы. Зачем нужен такой банк клиенту?
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 14:26
Добрий день!
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
SuiniTODD 4 червня 2020, 12:21
Наберите нормальных специалистов которые не решали б возникшую проблему, а не допускали ее возникновения
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 12:43
Добрий день!
У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання виникли тимчасові незручності з авторизацією у Приват24 та дзвінками до контакт центру банку. Наші фахівці роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи. Банкомати, термінали самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працюють. Вибачте за тимчасові незручності.
Проблема вирішена
Maybet 4 червня 2020, 10:59
Від ранку не можу зайти у приват банк пише помилка авторизації! Що робити? Коли буде відремонтовано?
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 12:08
Добрий день!
У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання виникли тимчасові незручності з авторизацією у Приват24 та дзвінками до контакт центру банку. Наші фахівці роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи. Банкомати, термінали самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працюють. Вибачте за тимчасові незручності.
Проблема вирішена
Helen Bazhanova 4 червня 2020, 10:52
Обещали починить к 10.30, уже 10.50 и ничего не работает! Когда?
Я раньше не задумывалась о смене банка, но теперь буду искать другие варианты, потому что такая работа неприемлема!!!
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 12:08
Добрий день!
У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання виникли тимчасові незручності з авторизацією у Приват24 та дзвінками до контакт центру банку. Наші фахівці роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи. Банкомати, термінали самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працюють. Вибачте за тимчасові незручності.
Проблема вирішена
cyberspetz 4 червня 2020, 10:47
Триває вже понад годину.
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 12:07
Добрий день!
У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання виникли тимчасові незручності з авторизацією у Приват24 та дзвінками до контакт центру банку. Наші фахівці роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи. Банкомати, термінали самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працюють. Вибачте за тимчасові незручності.
Проблема вирішена
motra 4 червня 2020, 10:28
В АТБ відмовили, що картка прострочена. Картка діє до 2022 року. При зеренні на 3700. відповідає, що дзвоню не з фінансового телефону. В мене іншого немає, цей телефон уже багато років. Мені за 70, тому ходити, щоб виправити вашу помилку я не можу. В інеті бачила, що це не поодинока помилка.
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 14:39
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та допомогти у вирішенні питання.
Yuriy Kryzhanivskyy 4 червня 2020, 10:05
Добрый день! не могу войти ни в приват для физ лиц ни в приват для бизнеса. При звонке на 3700 говорят, что мой номер не зарегистрирован в приватбанке хотя он зарегистрирован уже лет 15. Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 12:07
Добрий день!
У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання виникли тимчасові незручності з авторизацією у Приват24 та дзвінками до контакт центру банку. Наші фахівці роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи. Банкомати, термінали самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працюють. Вибачте за тимчасові незручності.
вкладчик Подоляко 4 червня 2020, 9:22
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Івана Мазепи, 6
Багато років користувався картою Голд Універсальна але в цьому році банк почав зменшувати ліміт крендитування і це при тому що ніколи не допускав порушення сроків внесення чергових платежів. Із початкових встановлених 30 тис.грн. зменшили до 9,5 тис. грн а з початком карантину ще до 5,1 тис. грн. Їх якраз і вистачало щоб оплачувати через Приват 24 комуналку. Але вчора отримав СМС що ліміт встановлено 1,46 тис.грн тобто в межах наявногї поточної заборговаості срок погашення якої до 25.06. А комунальні платежі потрібно сплачувати до 20.06 Моє спілкування в чаті з працівниками банку звелось до отримання призиву більше користуватись картою.На зауваження як користуватись коли на карті залишилось 2,76грн вільного ліміту отримав відповідь банк не забов«язаний надавати пояснень причин в зменшенні ліміту. Тобто тепер потрібно обходити всі ближні відділення інших банків і виясняти чи володіють вони інформацією про забогованість за комунальні платежі бо квитанції особливо за газ і електроенгергію приносять після 20 а платити потрібно до 20. Отже така недолуга політика банку по відношенню до пенсіонерів які чітко дотримуються строків погашення чергових платежів і не допускають просрочки банку не вигідна. То вони тепер спонукають пенсіонерів з кожною квитанцією ходити по банках стояти в чергах щоб сплатити і збільшується ризик підхопити хворобу. Честь і хвала такому державному банку який вирішив посприяти поширенню короновірусу в державі. І це при тому що уряд закликає пенсіонерів до самоізоляції, а банк спонукає до пошуку послуг в інших уставах приватних банків.
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 13:26
Добрий день!
Нам шкода, що Ви відчули незручності, та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що Ви можете здійснити платіж, не виходячи з дому в особистому кабінеті Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pavlikyuriy 4 червня 2020, 0:52
Всім привіт.
Отже, в мене є карта Універсальна, на ній колись був кредитний ліміт але в один момент, я впевнений що він був для всіх подарунком від Плеватьбанк, його знизили до… 0 грн.через що я опинився в значному мінусі.
Ставка при погашенні 5℅, в період карантину нам зробили surprise та не нараховували пеню/штрафи.
Але Плеватьбанк вміє «дивувати та цвнувати» своїх клієнтів — ставка вже 10℅.

Хоча в законі 1023 вказано, що не можна змінювати ℅ ставку але, напевно, в Плеватьбанк свої власні закони.
Просто бомба — без слів.
Друзі, якщо у Вас є можливість, не оформляйте карти в цьому банку А ще краще — користуйтеся готівкою.
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 11:59
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Окремо зазначаємо, що відсоткова ставка при погашенні заборгованності не змінювалася.
З повагою, ПриватБанк.
NestorNestor 3 червня 2020, 22:25
Дякую оператору чата, за те що з розумінням поставився до мого відгуку і детально пояснив що і як. Подробиці звичайно є банківською таємницею, але, хоч хтось і може казати негатив — я з ним не стикався. Все доступно, без нервів і якщо співпрацювати з банком а не сперечатись, то і проблем багато можно уникнути. Дякую за підтримку в цей нелегкий час
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 9:53
Добрий ранок!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти можуть відчувати себе максимально комфортно в будь-якій ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Дякуємо Вам за відгук!
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nonayankovska 3 червня 2020, 16:32
Рішення суду сплатити 8000 грн в приват через виконавчу, я їх сплатила маю усі документи від виконавчої, а банк далі нараховує пеню і штраф, сума вже більше 100 тис грн. Куди ще звернутись, бо банк не реагує.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 18:05
Добрий вечір!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 червня 2020, 16:52
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 05.06.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
smad2005 3 червня 2020, 14:23
Пользуюсь 15+ лет, особо неприятных казусов не происходило.
Доволен функционалом как для физ лица и бизнеса.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 14:45
Добрий день!
Ми цінуємо відгук кожного нашого клієнта. Нам дуже приємно, що Ви знайшли час, та оцінили наш сервіс.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 червня 2020, 17:20
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 03.06.2020).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
nadyaura 3 червня 2020, 12:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Богатирська, 6/1
Специалист дал подробную информацию. Решил проблему за пять минут. Деньги вернули.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 12:53
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
krv77 3 червня 2020, 9:38
В отзывах не принято писать о хорошем, пишут обычно о проблемах. Поэтому этот отзыв я напишу именно в этом разделе.
Вчера днем возник у меня вопрос о возможно мошеннических финансовых действиях неустановленных лиц. Для консультации в этом вопросе я обзвонил техподдержки банков, в которых у меня есть счета и карты соответственно. Что получилось:
1. Моно. Написал в вайбере. Отозвались сразу, после формулировки вопроса взяли паузу в 5 минут. Ответили качественно.
2. Ощад. Позвонил по телефону. На линии ждал 10-12 сек. Формулировать вопрос пришлось подробнее, но ответили тоже качественно и с подробностями.
3. ПУМБ. Позвонил по телефону. Долго лазил по голосовому меню. На линии ждал ~20 сек. Ответили качественно но минимально.
4. Пивденный. Позвонил по телефону. На линии ждал ~10-20 сек. Ответили минимально. Если бы к тому моменту я уже не знал подробностей от других операторов — было бы сложнее.
5. Итак, Приват. Я в ГОЛД-клубе, что как бы не совсем ВИП, но всё же не с улицы. Даже персональный банкир есть :). Недавно поменяли. По вопросу: Позвонил персональному банкиру. Трубку не взяла. Позвонил на горячий номер ГОЛД-клуба. После ожидания 15 сек бот озвучил «Вы долго ждёте, закажите колбек, мы вам перезвоним». Заказал. Не позвонили.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 10:39
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Виталий Ковбаса 3 червня 2020, 8:32
С марта по окончанию срока действия карты начались невыносимые проблемы, в связи с карантином мне продлили карту на три месяца, то на нее нельзя скинуть деньги между физическими лицами, то в приват для бизнеса она заблокирована и недоступна для пополнения. в Мае получил новую карту для физлиц так она не подтягивается при создании нового платежа в приват для бизнеса, а старая карта пропала, соответственно деньги вывести невозможно. Тп предлагает почистить кеш, что и близко не помогает. Обратной связи нет. Просьбы связать меня с технарями проигнорированы.Обещают передать проблему дальше, но третий месяц я должнен потратить несколько часов на пустые разговоры. Не рекомендую этот банк.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 12:04
Добрий день!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Ми постійно працюємо над підвищенням якості обслуговування та звертаємо увагу на зауваження і пропозиції клієнтів. В даному випадку, рекомендовано перевипустити картку ключ на нову для подальшої коректної роботи з нею.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Надежда Харченко 3 червня 2020, 6:50
Я пенсионерка и пользуюсь услугами банка с о дня выхода на пенсию в 2010году.Все всегда было хорошо, у меня нет ни одной задержки по оплате обязательного платежа по кредитке, всегда вовремя оплачиваются взносы по оплате частями и вдруг в мае месяце мне стали уменьшать кредитный лимит.В мае чтобы не было минуса попросила помощи у дочки если кредитный лимит будут уменьшать и дальше то по карте будет только минус.Я не знаю к кому обращаться чтобы не уменьшали кредитный лимит и если надо закрыть карту то нужно какое то реальное решение по взносам.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 9:45
Доброго ранку!
Дозвольте пояснити, що ліміт розраховується індивідуально для кожного клієнта, а кінцеве рішення приймається на основі більш ніж сотні різних показників. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝