×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Ужасное отношение банка к клиентам.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Коментарі (2)
Осторожно, активизировались оконные аферисты!
Дальше приехали парень, в итоге представившийся как Данилейко Артем Андреевич и ещё сам замерщик. Замерщик много говорил не по теме, «пудрил мозги». За два окна – одно одинарное глухое, другое двойное с открывающейся половиной вместе со скидкой уже в 32% (при мне позвонил и «выбил» для меня максимальную скидку) попросил около больше 8000 грн. Цена показалась высокой, а значит правдивой. Далее он предложил задаток в размере 2000 грн, но быстро снизил его до 1000 грн. Сумма показалась не страшной, замерщик куда-то сильно спешил и прежде чем подписать договор составленный очень мелким шрифтом, который он не дал даже в руки прочитать я спросил у него: «Смогу ли я забрать задаток если передумаю?». На что он ответил: «Да». Я со спокойной душой переслал деньги через ПриватБанк (платеж был проведен быстро и успешно) и подписал договор. Но после их уезда я начал читать договор и ахнул… Я понял что меня провели, т.к. на второй странице написано:
«При внесенні Замовником завдатку і подальшим невиконанням п. 3.1 або п. 3.1.1 данного Договору, завдаток Замовнику не повертається (ч. 1 ст. 571 ЦК України).»
А вот пункт договора 3.1: «Замовник зобов'язується оплатити вартість Виробів, що становить … » и далее идет полная сумма (больше 8000 грн) написанная прописью от руки замерщиком.
Получается человек, заплативший задаток уже «на крючке» и ему остается заплатить уже меньше за окна на размер задатка.
Позвонив в офис, я попал на девушку, представившуюся Анной. На просьбу вернуть задаток, т.к. понадеялся на верное слово «Да» от замерщика она ответила: «Вы читали договор?». Я ответил что нет. Тогда она ответила: «Нужно читать прежде чем подписывать». С таким отношением я убедился в том что «попал» на деньги. Было обидно больше не за деньги, а то как со мной обошлись.
Если зайти на сайт «МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ» https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch выбрать «Фізична особа-підприємець» и вбить 3541207410 (этот номер виден на печати на фото) – нажать «Шукати», подтвердить что вы не робот и нажать «Детальніше», можно прочесть любопытную информацию про ФОП ДАНІЛЕЙКО АРТЕМ АНДРІЙОВИЧ.
Например то, что дата регистрации ФОП: «Дата запису: 22.01.2020». Т.е. всего лишь около двух месяцев, что тоже настораживает. Внизу есть номер мобильного: +380999421936 самого Даниленко А. А.
Есть подозрения что согласно договора «Виконавець» может поднять стоимость окон из-за инфляции и качество окон может сильно отличаться от надежд заказчика. Если обманывают при первой встрече, то страшно подумать что будет дальше. Будьте бдительны, дорогие Харьковчане и не бойтесь сообщать о своих промахах, ведь таким образом вы возможно спасти других от подобных случаев. Не дайте шанса наживаться на вас недобросовестным людям.
Фото договора, адреса улица Катерининская, 11 прилагаю.
Ссылка на все фото: https://drive.google.com/open?id=1S09-RwGOIcw1-A1nmZ4Tt_IjTEf8BYEZ
Молодой человек на фото — Данилейко Артем Андеевич. Фото нашел в телеграмме по его номеру +380999421936
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (11)
Кредитный лимит,ты где делся?
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Написати коментар
Для Приват Банка решение суда не указ
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (5)
Минус клиент
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Коментарі (1)
Мошенник Загорулько Виктория Валерьевна
мужчина. Телефон отключён был моментально. +380666909592 Приватбанк сказал обращаться в полицию. Что и будет сделано.
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Банк списав з моєї картки мої власні кошти у розмірі 5065 грн
24.03 Банк без повідомлення та без мого відома списав з мого власного ФОП рахунку мої власні 5065 грн за кредитним договором («КУБ»). Я звернувся на гарячу лінію з питанням про кредитні канікули для ФОП на карантині і отримав таке пояснення: «Оскільки у вас на рахунку якійсь гроші є — значить для вас кредитні канікули не потрібні»!
По усіх клієнтах, які вийшли чи вийдуть на прострочення по кредитах за період з 01.03.2020 до 30.04.2020, «подвійні» відсотки, пеня та штрафи нараховуватись не будуть. Планові платежі залишаються незмінними, але за те, що їх не сплачено під час дій карантину — пеня або санкції прийматися не будуть.
Написати коментар
Кредитные каникулы
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення, щодо умов користування кредитною лінію по всім кредитним карткам.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пеней та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов'язань по договору по кредитним карткам.
Коментарі (3)
нет ответа на вопрсы
задаю вопрос банку и он его игнорирует,
отвечает другим а вопросы по существу когда будет доступен долар для клиента не даёт.
Коментарі (6)
Позорный банк
Дозвольте зауважити, що у разі наявності кредитного ліміту, але якщо Ви його не використовуєте, банком не нараховуються додаткові комісії за це.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням та запросили Ваш номер телефону, щоб мати змогу детально перевірити інформацію за Вашим питанням.
Пользователь не предоставила доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что она является клиентом или пользовалась услугами данного банка.
Коментарі (5)
SWIFT и человеческий фактор
* Other Messages or Instructions needed
to process the wire (as applicable)
(ATTN, REF #, INVOICE, LOAN, etc.)
Самое интересное началось когда я стал общаться с поддержкой и отвественными лицами, оказалось, что предыдущие платежи проходили потому что «человеческий фактор» и «кто-то не туда клацнул» (SIC!) это цитата, это банк! они реально «не туда клацали» до этого момента, и вот в итоге я попал на женщину которая клацает туда куда надо и деньги зависли. Конечно, Приват говорит что у них тысячи переводов и все хорошо и это банк отправителя накосячил, конечно, банк отправителя сказал что у них тысячи таких переводов и банк получателя накосячил. Обычное дело.
По итогу, зависание этих денег привело к убыткам, которые лет на «X» обнуляют выгоду от использования Приватбанка. Судя по всему, прийдется искать новый банк, где сотрудники умеют читать комментарии к платежам и не относятся к СВОИМ КЛИЕНТАМ как к нашкодившему стунденту, которому можно подрасказать про человеческий фактор (SIC!) при работе с ЕГО деньгами.
Вобщем, хороший банк (что бы получать пенсию) но всегда держите в уме, если там у кого-то будет плохое настроение, то хамские паспортистки покажутся вам лучшим сервисом в мире,
Написати коментар
Врізали два рази лімит
Коментарі (3)
афера с авиабилетами
Коментарі (1)
Как отказываются от клиентов
В банк предоставлены все требуемые документы. Итого все заняло 7-9 дней. Все счета разблокировали: карта универсальная, лимит 50т. и для выплат.
В итоге 10 марта банк через ПРИМАТ24 присылает сообщение: «Вам відмовленно в проведенні всіх фінансових операцій за всіма рахунками».
Перевожу остаток на другой банк. Забываю про Примат.
И через несколько дней получаю сообщение что по карте универсальная доступны только собственные средства.
Может было проще сразу написать, что «БАНК НЕ НУЖДАЕТСЯ В КЛИЕНТАХ»????
Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, Ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково Вам буде направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Коментарі (1)
Без попередження заблоковані всі рахунки!
І от сьогодні 25-03-2020 Зранку мене очікував такий сюрприз — в приват 24 не зміг зайти, написано: Вам відмовлено в проведенні фінансових операцій за всіма відкритими рахунками в Банку.
В додатку зазначено що ймовірна причина блокування у зв'язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику на підставі статті 64 Закону України «Про банки і банківську діяльність», частини першої статті 10 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а саме у зв’язку із встановленням неприйнятно високого ризику за результатами переоцінки ризику клієнта.
Після довгих розмов з оператором практично нічого не вияснив та не почув конкретної причини блокування рахунків та припинення діяльності.
Прошу пояснити, які такі мої дії за весь період «співпраці» з Приватбанком, сплачені внески за користування всіма (пятьма) картками призвели до закриття всіх рахунків та до висказування, що я більше не являюсь їхнім клієнтом.
P.S. На мої думку оператор надав брехливу інформацію, про те, що мені 24-03-2020 було надіслано офіційного листа про розірвання договору і закриття усіх рахунків та пояснення причини.
Прийшовши додому та отримавши доступ до ноутбука я змін перевірити електронну пошту, але ні в ній, ні в поштовій скринці листів не знайдено. На скільки мені відомо, такі листи повинні надходити рекомендованим повідомленням про вручення рекомендованого листа одержувачу, чого відповідно теж не було зроблено.
Очікую на відповідь та розяснення даної ситуації.
Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, Ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково Вам буде направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Коментарі (1)
Кредитная карта
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору по кредитним карткам.
Написати коментар
«спасибо»
Спасибо что вы хоть не одни и можно спокойно уйти к другим.
Коментарі (1)
Кредитный лимит
Утром мой лимит был понижен с 22х до 16 тысяч, т.к. на карте лежали деньги. Но потому что эта «операция заняла сутки, 2,5к я успела потратить и перевести на другую карту. В итоге по карте у меня оведрафт в размере 2,5к гривен.
Где их брать не знаю пока, но точно знаю, что при первой же возможности погашу остаток и больше никогда не буду их клиентом. Желаю вашему бизнесу „процветания“ и потока жалоб конечно же:)
Коментарі (2)
Приват банк мародёр!!!!
Коментарі (2)
за неделю второй раз рубят кредит
И что вы думаете? в понедельник пришло мне на карту счет 11тысяч, и сегодня смотрю — снова -200 грн — Спасибо Приват — вы следите — как появятся деньги — сразу рубить кредит — отличное отношение к клиентам постоянным, с ФОПом и оборотом.
В меню Приват24 даже и намека нет на какое-то уведомление или что-то.
Персональный банкир — это вообще миф? там менюшка просто грузится без конца и все… Вот он сервис… просто аж смешно…
Коментарі (2)