Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Віта Парфенович 3 квітня 2020, 15:01
Треба було замовити готівку у валюті, попередньо замовила, узгодила день, прийшло смс, прийшла у банк, видали з каси — машинка порахувала, типу все ок! НІ!!! принесла в інший банк — виявилося, що такі банкноти не проходять, бо ПРИВАТ бере красиві долари у клієнтів, а видає ГІВНО!!! Розчарована у такому, даруйте, але інших слів немає!!!
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 17:48
Доброго вечора!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
peach19 3 квітня 2020, 14:53
Была опечатка в личных данных, заметил, обратился за помощью, все проверили, все исправили, очень отзывчивые сотрудники, остался благодарен.
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 15:25
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції
Юлия Форопонова 3 квітня 2020, 12:41
Хочу выразить благодарность банку и его сотрудникам, которые помогли в решении вопроса онлайн. Ранее подобные вопросы требовали обязательного визита в отделение.
Я в ожидании малыша и сейчас, в период карантина, мне особенно важно оставаться дома.
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 14:18
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Виталий Синяговский 3 квітня 2020, 12:36
Связаться со специалистами ПриватБанка невозможно, вчера 52 мин. ожидал на линии пока у меня не сел телефон, оставлял заявку чтобы мне перезвонили, не перезвонили!
Сегодня была вторая попытка, которая не увенчалась успехом, только онлайн-консультант мне ответила и то пришлось долго ждать!
Да, при Коломойском такого не было!
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 14:13
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення Ваших контактних даних та деталей звернення.
Проблема вирішена
Bager 3 квітня 2020, 9:44
после переписки с оператором банка, обнаружил пост удаление ответов оператора на которые я ссылался при разборе проблемы
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 14:05
Добрий день!
За даним зверненням перевірено сигнал щодо консультації нашим оператором.
В результаті перевірки повідомляємо наступне:
З боку оператору не проводилось редагування тексту за зверненням, що надійшло вчора.
При цьому, на жаль, наш оператор дійсно проявив недостатньо клієнтоорієнтованості, за даною ситуацією буде проведена робота з нашим співробітником.
sek500i 3 квітня 2020, 7:41
На каком основании приватбанк арестовует карты на получение социальной помощи которые по закону нельзя арестовывать, не разбираясь тупо заблокировал все счета, это при том условии что Президент уверял что в период карантина не будет задержек по соц. выплатам, а теперь получается на карантине нужно ходить по инстанциям и просить снять арест с карт социальной помощи, так как в данный момент это единый источник дохода. И арест наложен на все соц выплаты в полном объёме 100 %, так что хоть умирай денег не дадим. Так что люди выбирайте внимательней банк для получения социальной помощи.
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 12:00
Добрий день!
На жаль, у відгуку вказано недостатньо даних для того, щоб ми могли ідентифікувати Вас, як клієнта.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням та запросили Ваші контактні дані, щоб мати можливість детально перевірити інформацію.
Проблема вирішена
cumona3 3 квітня 2020, 4:09
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 32
Добрый день. Я мать троих детей и у меня нет финансов обращаться в такие учреждения, как суд и оплачивать их. Больше писать некуда. Я мать многодетной семьи, прошу предпринять что-либо по моему вопросу указанному ниже в связи с тем, что больше писать мне некуда. На сегодняшний день я просто не могу узнать Приват банк по его действиям. У меня заблокировали карту, счета и возможность быть клиентом банка, просто выкинули из банка ничего не обьяснив. У меня ребенок инвалид и я получаю на карту пенсию, ещё немного помогают родственники, а банк забрал все деньги и ничего не объясняет. Не было звонков, смс или ещё каких то действий с их стороны. На все мои вопросы они отвечают «вас заблокировали и не разблокируют, вы мошенник». Являюсь клиентом банка более 10 лет и ни разу не нарушала ничего своими действиями. У меня не уточняли никаких недопониманий по поводу финансовых платежей или переводов и не сообщили даже самостоятельно о блокировке. Я пыталась оплатить продукты и тогда только узнала об их действиях. В кошельке не осталось ни копейки, всё было на карте. В связи с карантином «Короновирус» у меня нет возможности заработать. Чем мне кормить детей?! Мне нечем кормить теперь детей и мне не объяснили что делать дальше тоже. Обращалась в онлайн поддержку, отвечают шаблонами. На сайт не пускают, запретили. Позвонила на горячую линию «адекватному» человеку и лишь услышала :«Я ничего не знаю».
1. Без судового решения мои личные финансы блокировать не имеют права. Данное действие незаконно.
2. Мне были обязаны прозвонить или сообщить sms (e-mail). А вдруг это не я?! Ни шагу, просто выкинули от о всюду и заблокировали.
3. Со мной не хотят даже разговаривать.
У меня имеются все переписки, истории переводов, ответы и запись звонка в банк. А у банка существует какая то ещё мораль или человечность?!
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 13:15
Добрий день!
Дозвольте зауважити, що в першу чергу у своїй діяльності банк дотримується діючого законодавства, а також Умов та правил надання банківських послуг.
За зверненням було проведено перевірку та проведено зворотній зв'язок.
Для вирішення ситуації були надані рекомендації з боку наших працівників.
В разі, якщо Ви готові надати підтвердження, що взяті зобов'язання виконані, напишіть, будь ласка, нам до приватних повідомлень для перегляду рішення.
Alex Vicci 3 квітня 2020, 2:39
Заработное рабство, навязывание услуг, блокировка карт без всяких причин, обнуление лимита без всяких предупреждений и уведомлений, платные услуги которые не предоставляются, колл-центр работающий «на отвяжись», очереди в отделениях как в лучшие времена СССР.
Это все ведущий банк Украины!
Во время карантина появилось еще одно нововведение. Банк начал самовольно списывать с карт деньги по обязательным платежам. При этом у меня обязательный платеж был оплачен по терминалу. Т.е. оплатил через терминал + банк еще раз самовольно снял эту сумму с зарплатной карты. Это в нынешних кризисных условиях.
Таким образом, вы даже не владеете собственными деньгами — пока они у Привата, они могут делать все, что захотят.
Каждый клиент, который уходит от этого финансового монополиста улучшает конкурентоспособность банковской системы Украины. Так что если есть возможность — уходите из этого банка, пока у вас есть деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 11:24
Добрий день!
Дозвольте зауважити, що в першу чергу у своїй діяльності банк дотримується діючого законодавства.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього рекомендуємо активно користуватися продуктами банку і не допускати прострочення по кредитам.
Щодо умов користування кредитними коштам та обов'язками за договором, ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору по кредитним карткам.

Варто звернути увагу, що ведення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Вера М. 2 квітня 2020, 22:02
Уже было начинала думать, что Приват сдаёт позиции, но после очередного обращения на горячую линию убедилась в обратном. Специалист (Олег), который подсказывал как сменить финансовый номер — помогал как мог, несмотря на позднее обращение (после 21 часа). И перезванивал, и в чат писал, пробовали разные варианты решения проблемы. В общем я приятно удивлена. Если бы все операторы были настолько внимательны к проблемам клиентов — было бы классно)
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 10:08
Доброго ранку!
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Проблема вирішена
andineall 2 квітня 2020, 19:35
Получив 2 ЕЦП в Приватбанке, указав всю информацию по своему ФОП в ЕЦП — с кодами КВЭД, банк все равно требует документы в подписанном собственноручно виде, с указанием этих же услуг в КВЭД, чтобы подтвердить действительность заявления на зачисление валюты. То есть учитывая всю ситуацию в стране это кажется довольно странным, что не имея принтера дома, нужно бегать по городу, где все закрыто и искать, где же распечатать документы. У вас сотрудники не могут подтвердить подлинность ЕЦП в своем же АЦСК? Зачем тогда нужно было это все вводить, если вы сами с этим не работаете?
Если вы позиционируете себя как самый технологичный банк, то может стоило бы отойти уже от печатных документов и начать все таки вести электронный документооборот?
И после этого мне сотрудник банка заявляет, что нужно ждать месяц, чтобы платеж вернулся отправителю. Я не понимаю, как в таком случае возможно успешно вести предпринимательскую деятельность пользуясь услугами вашего банка.
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 20:15
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
1876618 2 квітня 2020, 18:29
Я о кредитных каникулах вам задал вопрос потому как меня лишили дохода и у меня нет возможности выплачивать даже проценты.
не відміняли, наразі не збираються це робити
Есть какая возможность отсрочки или какие то варианты на времмя карантина
нших варіантів наразі нема
. Вот так ответили мне в приватбанке.
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 19:44
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору по кредитним карткам.
Проблема вирішена
Wisawis 2 квітня 2020, 17:30
Сегодня получили перевод через систему Вестерн Юнион. Перевод пришел в долларах, но из-за ситуации с карантином, решили получить деньги онлайн, на карточку в гривнах. И были неприятно удивлены нижайшему курсу, по которому доллары переводились в гривны. Это просто явный грабеж. Хотелось бы узнать, как формируется этот «тайный» курс пересчета долларов в гривны, так как он оказался намного ниже вашего сегодняшнего, официального банковского. И мы сегодня, при получении перевода, потеряли на такой конвертации крупную сумму. Почему не идет конвертация по официальному курсу Приватбанка на день получения перевода? Сегодня, в дни карантина, когда очень сложно и рискованно идти в банк за переводом, Приватбанк решил зарабатывать на онлайн переводах, путем нижайшего курса конвертации, бешеные суммы. Нам не кажется, что мародерство к лицу солидному банку.
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 18:08
Конвертація суми переказу проводиться по картковому курсу ПриватБанку, що відображений в особистому кабінеті а також на сайті банку на момент здійснення операції. Станом на сьогодні картковий курс купівлі банком доларів вище, ніж у відділенні.
Полезный комментарий
Wisawis 2 квітня 2020, 19:35
Добрый день. После нашего звонка в банк вопрос был улажен. Оказалось, что во время получения перевода сотрудница банка назвала не правильную сумму перевода в долларах. Поэтому полагали, что сумма начисления на карточку должна быть больше. Вопрос решен. Спасибо.
С уважением
Проблема вирішена
mayalavre 2 квітня 2020, 17:27
Проблема з терміналом у м.Бар Вінницької області у відділенні Приватбанку на вул. Героїв Майдану, 1-а один з терміналів прийняв половину оплати за водопостачання та раптом припинив приймати банкноти і обслуговувати, тоді як вже прийняту банкноту 200 гривень не повернув. Я скористалась іншим терміналом поряд, але про втрачений мені на 3700 нічого не повідомляють після багаторазових запитів від 10.30 (02.04.20). У відділенні відмежовуються від обов'язку повернути кошти. Прошу їх повернути на мою картку для виплат, або ж хоча би на телефон.
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 19:41
Оплата за водопостачання успішно проведена на внесену суму. Отримати квитанцію Ви можете в терміналах ПриватБанку, або особистому кабінеті Приват24, меню «Усі послуги — Послуги — Сервіс квитанцій — Отримати квитанцію». Для ідентифікації і формування запиту щодо повернення платежу Ви можете звернутись до підтримки банку за офіційними каналами.
poman561 2 квітня 2020, 16:25
Приват віднедавна геть чудний став!
На кредитку до 25го були внесені кошти за користування лімітом, 30 го ті кошти злизались з формулюванням 'зниження кредитного ліміту', на картці утворився 0 грн, а вже 1.04 приват списав вищезгадану суму, загнавши цим кредитку в мінус! тим самим збільшуючи суму заборгованості, хоча жодної прострочки ніколи не було
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 17:03
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Сергей Щербина 2 квітня 2020, 15:07
Приват банк взял деньги на проверку и сказали что в течение месяца можно будет получить ответ, но сегодня по истечении срока мне сказали что нужно ждать два месяца. Не компетентны, я не советую вам этот банк
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 18:21
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 квітня 2020, 19:50
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 02.04.2020).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Krasnaiao 2 квітня 2020, 14:28
Хочу выразить особую благодарность Ольге Самойленко из Департамента обработки обращения клиентов.
После нескольких неудачных попыток перевести доллары на заграничный счёт, с обращениями о проблемах в Свифт отдел и отказе с их стороны, по моей же просьбе дело было передано Ольге. За сутки проблема была решена, с консультацией какой способ лучше выбрать именно в моей ситуации. Так же по моей просьбе, звонки осуществлялись на загран номер, что позволило не тратить деньги на звонки в роуминге.
Большое спасибо, Ольга!
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 15:55
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ви оцінили роботу Ольги настільки високо. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Александр Блиндер 2 квітня 2020, 13:00
Долгое время в этом ресурсе просил и спрашивал когда моя семья сможет снять долларовой перевод в долларах.
Наконец то банк написал мне в личку, давайте номер телефона и название системы перевода мы свяжется, прошла неделя и никто не связался!
До какой низости прибегают сотрудники соблюдая лживую и воровитую этику банка что специально обманывают что бы оттянуть время и довести людей до вынужденных снятий в гривне.
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 13:34
На жаль, ми не змогли зв`язатись з Вами по залишених в банку контактах. Зв`язались з Вами за номером, що надали в особистому повідомленні.
Valentyna60 2 квітня 2020, 10:40
Мені подобаеться обслуговування а Приватбанку. Дуже оперативно та з максимальною увагою допомагають вирішити усі нагальні проблеми
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 11:37
Дякуємо за позитивну оцінку роботи банку! Нам дуже приємно, що наша стандартна робота викликає у Вас тільки позитивні емоції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ярослав Сенько 2 квітня 2020, 9:31
27 февраля у приват банка были двойные списания за покупку в интернете. Карта ушла в минус! 4 марта деньги за двойное списание вернули.
Теперь мне начислили пеню за пользование услугой «овердрафт» которую я должен оплатить.
Это как понимать? У приват банка был сбой, двойные списания не по моей вине. И я теперь за это должен платить.
Позвонил на 3700 оператор сказал что так работает система и хоть они и виноваты они ничего возвращать не будут.
Теперь у меня опять минус на карте для выплат который я должен оплатить!
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 11:36
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
marapupa 2 квітня 2020, 9:22
При попытке онлайн погашения кредита от Альфа Банка были заблокированы все карты и отвязан финансовый номер, полностью утратил контроль и деньги. Ни за что! Потерял нес суток на восстановление. Оказывается их автоматика сочла это действие за мошенничество. Вот такой дебильный ПриватБанк.
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 10:35
Буквально щодня ми стикаємося з різними способами шахрайства по відношенню до наших Клієнтів. Шахраї не стоять на місці і придумують все нові і нові схеми. Повірте, нам дуже шкода тих Клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших Клієнтів. Не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили Вам незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства. У будь-якому випадку, на поточний момент процедура саме така, але, можливо, в майбутньому будуть якісь зміни.
Бачимо, що Ви звертались до нашої підтримки для вирішення питання. У разі, якщо питання ще актуальне, напишіть, будь ласка, в приватному повідомленні, ми з радістю Вам допоможемо.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝