×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
на***ть
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (1)
Помощь в исправлении данных
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції
Написати коментар
Благодарность за оперативное решение не типичного вопроса
Я в ожидании малыша и сейчас, в период карантина, мне особенно важно оставаться дома.
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Коментарі (1)
Связаться с специалистами ПриватБанка невозможно
Сегодня была вторая попытка, которая не увенчалась успехом, только онлайн-консультант мне ответила и то пришлось долго ждать!
Да, при Коломойском такого не было!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення Ваших контактних даних та деталей звернення.
Коментарі (1)
Был доволен банком три года, но вот он бабка и юрьев день
За даним зверненням перевірено сигнал щодо консультації нашим оператором.
В результаті перевірки повідомляємо наступне:
З боку оператору не проводилось редагування тексту за зверненням, що надійшло вчора.
При цьому, на жаль, наш оператор дійсно проявив недостатньо клієнтоорієнтованості, за даною ситуацією буде проведена робота з нашим співробітником.
Коментарі (1)
в период карантина банк арестовует карты для получения социальной помощи
На жаль, у відгуку вказано недостатньо даних для того, щоб ми могли ідентифікувати Вас, як клієнта.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням та запросили Ваші контактні дані, щоб мати можливість детально перевірити інформацію.
Коментарі (7)
Банк отбирает деньги и блокирует счета
1. Без судового решения мои личные финансы блокировать не имеют права. Данное действие незаконно.
2. Мне были обязаны прозвонить или сообщить sms (e-mail). А вдруг это не я?! Ни шагу, просто выкинули от о всюду и заблокировали.
3. Со мной не хотят даже разговаривать.
У меня имеются все переписки, истории переводов, ответы и запись звонка в банк. А у банка существует какая то ещё мораль или человечность?!
Дозвольте зауважити, що в першу чергу у своїй діяльності банк дотримується діючого законодавства, а також Умов та правил надання банківських послуг.
За зверненням було проведено перевірку та проведено зворотній зв'язок.
Для вирішення ситуації були надані рекомендації з боку наших працівників.
В разі, якщо Ви готові надати підтвердження, що взяті зобов'язання виконані, напишіть, будь ласка, нам до приватних повідомлень для перегляду рішення.
Коментарі (3)
Монополист - что хочу, то и делаю
Это все ведущий банк Украины!
Во время карантина появилось еще одно нововведение. Банк начал самовольно списывать с карт деньги по обязательным платежам. При этом у меня обязательный платеж был оплачен по терминалу. Т.е. оплатил через терминал + банк еще раз самовольно снял эту сумму с зарплатной карты. Это в нынешних кризисных условиях.
Таким образом, вы даже не владеете собственными деньгами — пока они у Привата, они могут делать все, что захотят.
Каждый клиент, который уходит от этого финансового монополиста улучшает конкурентоспособность банковской системы Украины. Так что если есть возможность — уходите из этого банка, пока у вас есть деньги.
Дозвольте зауважити, що в першу чергу у своїй діяльності банк дотримується діючого законодавства.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього рекомендуємо активно користуватися продуктами банку і не допускати прострочення по кредитам.
Щодо умов користування кредитними коштам та обов'язками за договором, ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору по кредитним карткам.
Варто звернути увагу, що ведення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Коментарі (7)
Все бы такие были..
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Написати коментар
Проблемы с ЕЦП
Если вы позиционируете себя как самый технологичный банк, то может стоило бы отойти уже от печатных документов и начать все таки вести электронный документооборот?
И после этого мне сотрудник банка заявляет, что нужно ждать месяц, чтобы платеж вернулся отправителю. Я не понимаю, как в таком случае возможно успешно вести предпринимательскую деятельность пользуясь услугами вашего банка.
Написати коментар
Кредитные каникулы не будет вот как государство нас загагяет в долги.
не відміняли, наразі не збираються це робити
Есть какая возможность отсрочки или какие то варианты на времмя карантина
нших варіантів наразі нема
. Вот так ответили мне в приватбанке.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору по кредитним карткам.
Коментарі (9)
Конвертация долларового перевода Вестерн Юнион в гривны по спекулятивному курсу
С уважением
Коментарі (2)
Проблема з терміналом
Написати коментар
Чудная штука, кредитка приват
На кредитку до 25го були внесені кошти за користування лімітом, 30 го ті кошти злизались з формулюванням 'зниження кредитного ліміту', на картці утворився 0 грн, а вже 1.04 приват списав вищезгадану суму, загнавши цим кредитку в мінус! тим самим збільшуючи суму заборгованості, хоча жодної прострочки ніколи не було
Коментарі (14)
Проверка денег
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Благодарность
После нескольких неудачных попыток перевести доллары на заграничный счёт, с обращениями о проблемах в Свифт отдел и отказе с их стороны, по моей же просьбе дело было передано Ольге. За сутки проблема была решена, с консультацией какой способ лучше выбрать именно в моей ситуации. Так же по моей просьбе, звонки осуществлялись на загран номер, что позволило не тратить деньги на звонки в роуминге.
Большое спасибо, Ольга!
Раді, що Ви оцінили роботу Ольги настільки високо. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Написати коментар
обманщики
Наконец то банк написал мне в личку, давайте номер телефона и название системы перевода мы свяжется, прошла неделя и никто не связался!
До какой низости прибегают сотрудники соблюдая лживую и воровитую этику банка что специально обманывают что бы оттянуть время и довести людей до вынужденных снятий в гривне.
Коментарі (3)
Обслуговування
Коментарі (1)
Пеня за Овердрафт
Теперь мне начислили пеню за пользование услугой «овердрафт» которую я должен оплатить.
Это как понимать? У приват банка был сбой, двойные списания не по моей вине. И я теперь за это должен платить.
Позвонил на 3700 оператор сказал что так работает система и хоть они и виноваты они ничего возвращать не будут.
Теперь у меня опять минус на карте для выплат который я должен оплатить!
Коментарі (2)
Заблокировали все счета после попытки оплатить кредит в альфа банке
Ми приносимо свої вибачення, що доставили Вам незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства. У будь-якому випадку, на поточний момент процедура саме така, але, можливо, в майбутньому будуть якісь зміни.
Бачимо, що Ви звертались до нашої підтримки для вирішення питання. У разі, якщо питання ще актуальне, напишіть, будь ласка, в приватному повідомленні, ми з радістю Вам допоможемо.
Коментарі (6)