Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Arxius 5 квітня 2020, 11:54
Приват банк незважаючи на заборону нараховує проценти по кредитним картам універсальна. Обовязковий платіж по карті універсальна негасить тіло кредиту а є звичайним процентом на тіло кредиту і незважаючи на заборону приходить і далі. Шахраї
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2020, 13:25
Добрий день!
Дозвольте повідомити, що ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору по кредитним карткам.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Serg82 5 квітня 2020, 8:34
Банк прислал мне такое письмо:

На жаль, Банк змушений призупинити операції по Ваших рахунках згідно з постановою про накладення арешту.

Вам необхідно врегулювати питання з виконавцем.

Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) Ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust .gov.ua/#/search-debtors. Ha cañti

необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.

Call-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93 Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту Ви можете у виконавця.

При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів,

На каком основании у меня арестовали счета? И уменьшили кредитный лимит с 19000 до 0 грн.? Я проверил на сайте Министерства Юстиции, у меня нет никаких штрафов, долгов и т.д.
Но у моего однофамильца, но с другим отчеством есть!
Разберитесь в этой ситуации! Сейчас все покупки через интернет, а я из-за чей-то ошибки не могу пользоваться счетами!
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2020, 11:03
Добрий день!
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного роду процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України. 
З повагою, ПриватБанк.
Irina Ratushna 5 квітня 2020, 2:36
ПриватБанк онулив кредитний ліміт по підприємству, без попередження!!! Заборгованності по кредитній лінії не було. Постійно користувалися кредитним лімітом і вчасно повертали кошти. 7 років рахунки у Приват банку.
Моя компанія надає послуги інтернет зв’язку. Більшість клієнтів, залишаючись дома під час карантину, користуються інтернетом, його не вистачає в такій ситуації. Ми в скрутний час, щоб покращити людям якість замовили обладнання для розширення каналу, домовляємось про розширення каналу, а ПриватБанк без попередження онулює кредитний ліміт!!! Уряд кричить про кредитні канікули, а тут просто банк бере і онулює, це така допомого малому бізнесу???
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2020, 10:37
Добрий день!
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Дозвольте пояснити, що при розрахунку кредитного ліміту приймаються до уваги дані фінансової звітності, кредитна історія, статистичні галузеві показники та багато іншого.
Факторами, що можуть вплинути на перегляд Банком свого рішення є обсяг та стабільність обігу коштів по рахункам, що відкриті у Банку, досвід роботи підприємства, лояльність клієнта, відсутність прострочок за кредитними продуктами і т.д.
Продовжуйте активно користуватися послугами банку і шанси на підвищення кредитного ліміту збільшаться.
З повагою, ПриватБанк.
yazapravdy 5 квітня 2020, 2:33
Мне перечислили знакомые деньги, на еду, на мою карту для выплат (это мои личные средства!). Банк тут же самостоятельно и без предупреждения перевел мои личные средства, занятые мной, на продукты, на мою, кредитную карту. Банк аргументировал данный поступок тем, что «это система» (один ответ на все вопросы и всегда, пора придумать что то новенькое )! При этом у меня было в запасе ещё два дня, что б оплатить ежемесячный процент за пользование. И тем более из за ВВЕДЕНИЯ КАРАНТИНА В СТРАНЕ я правительство приняло решения о переносе банками дат платежей на месяц позже и отменить применение пеней и штрафов! В тот день я заплатила ещё и комиссию 6%!!! И все это благодаря Приват Банку! На следующий день я оплатила процент, так как и планировала и делала всегда и ежемесячно. Вопрос: с каких пор Приват Банк распоряжаться личными деньгами клиента без предупреждения? За то первый раз за лет 6, перед датой обязательного платежа за дней на 5 вперёд, названивали по 5 раз в день и закидывали смс на тему «типа напоминают мне, что б я не забыла»! 6 лет не забыла, а тут что забыла? Это как?
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2020, 10:31
Добрий день!
Ми не бажаємо, щоб між Вами та банком були непорозуміння. Дозвольте пояснити, що введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Щоб уникнути утворення простроченого платежу — з картки може бути списана сума на погашення поточного платежу за кредитним договором картка Універсальна. Нагадуємо Вам, що, згідно з умовами договору, необхідно погашення щомісяця, до 25 числа, в розмірі 5% (але не менше 100 грн) від залишку заборгованості на картці.
Інформація у виписці по картках оновиться автоматично.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olalaz 4 квітня 2020, 23:00
Здравствуйте. Прошу заблокировать карту 5167 4901 9449 2006. На карту 29 марта в 19:30 были переведены 520 грн за товар. С тех пор никто не выходит на связь.
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2020, 10:22
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
IgorDemikhov 4 квітня 2020, 18:24
Дуже цікаво, без попередження обнулили ліміт підприємницький, чого до речі не можна робити за умовами договору, в котре просто підставляють, користуємося продуктами банку бо просто немає альтернативи, а так, в нас в країні відносини банку і клієнта приблизно як в гопніків і їх жертв, або рекетирів і бізнесу, я знаю що у відповідь буде стандартна відписка-цитата, пишу просто щоб був ще один відгук
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2020, 19:56
Добрий вечір!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 квітня 2020, 10:21
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 07.04.2020).
Користувач надав підтвердження на запит адміністрації сайту, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Юля Подольчак 4 квітня 2020, 16:23
В час пандемії, коли люди не мають доходів, все закрито приват банк знімає всі гроші!
Мій кредитний ліміт сягав 15000тис, коли я поклала на картку 30000тис, банк повідомив мене що я не платоспроможна і зняв кредитний ліміт!!!?? Як, чому, ви хворі там всі??
Далі ще веселіше, чоловік теж мав необережність зберігати гроші на кредитці, теж зняли.
Ви найгірший, найненадійніший, найбрехливіший банк України!!!
Вам довіряли!!! Ви лишили людей без грошей!!!
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2020, 17:45
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна ліміту могла стати несподіванкою. Дозвольте пояснити, що ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Також важливо зазначити, що при зменшенні, змінюється лише доступна для користування сума кредитних коштів, а Ваші особисті кошти Банк не списує. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Елена Маркович 4 квітня 2020, 10:53
Дитина загнали кошти на якісь інтерактивні ігри, завдяки швидкому зреагуванню батьків і допомозі працівників Приватбанку, кошти були поверненні на рахунок. Особлива подяка Станіславу, який допоміг розібратися в даній ситуації. Дуже компетентний працівник.
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2020, 11:27
Добрий день!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено.
Дякуємо за зворотній зв'язок! Завдяки йому ми розуміємо, що знаходимось на вірному шляху.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Demis 4 квітня 2020, 9:55
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 60
У березні місяці не зміг повернути до 25 числа на карту ПБ використаний ліміт з відомих всім причин ( карантин ). Банк запровадив штрафні санкції за несвоєчасне повернення коштів. Кожен день мені нараховувалася пеня. Як розуміти законопроект Верховної ради 3220 який забороняє банкам застосовувати штрафні санкції за несвоєчасне повернення коштів в період карантину COVID19? Це просто жахливо, коли банк наживається на клієнтах, тоді як весь світ страждає від пандемії
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2020, 11:12
Добрий день!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення, щодо умов користування кредитною лінію по всім кредитним карткам.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пеней та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов'язань по договору по кредитним карткам.
На жаль, за інформацією наданою Вами в заявці до відгуку не вдалося ідентифікувати Вас та кредит, про який йде мова. Тому, щоб перевірити інформацію по даному питанню ми звернулись до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ASS125 4 квітня 2020, 8:43
Также хочу сообщить. Звонят моим знакомым и каждый день их коллектора угрожают маме с 2 мя маленькими детьми если не оплатят кредит то они их поришают, снимают у неё деньги с детских поступлений у неё сын инвалид и их это не волнует. Вопрос куда смотрит Зеленский и правительство они всто раз хуже МФО. Минфин примите меры а то начнётся гражданская революция и тогда это уже не остановить, Приватбанк это преступное сообщество, воры и уголовники.
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2020, 10:49
Добрий день!
Дзвінки інформаційного характеру про наявність заборгованості були здійснені виключно в силу втрати зв'язку з клієнтом і порушення виплати за договором, таким чином клієнту надається номер для зворотного зв'язку з банком для вирішення проблемної ситуації.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ASS125 4 квітня 2020, 8:32
Відділення за адресою: Харків, вул.Танкопія, 23
Приватбанк не законно удерживает деньги за билеты, вчера позвонил на горячую линию Укрзализныци и мне сказали что деньги за билеты давно вернули в банк, банка свою очередь не законно удерживает их и не отдаёт тоже депозит. Я уже обратился в соответсвующие органы с заявлением с признаками мошенничество. Банк только себя обслуживает, вы посмотрите на зарплаты начальства их банка в период карантина миллионные зарплаты а с людей снимают последнее. Также хочу сообщить у меня есть соседка пенсионерка у неё пенсия 2780грн а последние 3 месяца она получает пенсию 1800, человеку за 80 лет и все обращения ее в банк остаются не отмеченными. Соседку зовут Новосельцева Ольга Сергеевна город Харьков ул. Харьковских -Дивизий 18/2 кВ. 43 приватбанк ворует ее пенсию.
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2020, 10:43
Добрий день!
Відповідно до офіційної інформації на сайті Укрзалізниці регламент зарахування коштів складає 30 днів за скасованими рейсами. Як тільки кошти будуть поверненні з боку Укрзалізниці у банк, кошти будуть зараховані на картки клієнтів.
Щодо зарахування пенсії, то хочемо звернути Вашу увагу, що виплату пенсії проводить пенсійний фонд. В даному випадку, Банк є лише отримувачем коштів, які в свою чергу зараховує на картку клієнта в тому розмірі, який надійшов до банку на ім'я даного клієнта. Якщо в клієнта є питання, він завжди може звернутись в підтримку банку за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
Також ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити, які саме труднощі у Вас виникають з отриманням депозитного вкладу.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Ірина Кравчук 4 квітня 2020, 1:57
Доброго вечора шановний Приватбанк!
Я постараюсь якомога коротше описати цю історію, яка зі мною сталась. В мене старший синочик застрахований., і коли в ньго сталась ангіна., я звернулась в банк по тел через карантин, де мені сказали просто подАти довідку вд лікаря та св про народження дитини. отримавши виписку з лікарні я зателефонувала аби дІзнатись як првильно Передати фото документів, мені пояснили, правда довідка вже по словах працівниці мала б бути перної форми 027 «о» з трома печатками іт.д. Це не була для нас пробблема..,, хоч коли ми страхувались ваш працівник в банку пояснила, що це все легко вібувається: буцімто, Ви- страхуєтесь, якщо Боже борони хворієте, зранку довідка, навечір- компенсація… Будь який кашель сопельки у дітей -на це все є відшкодування у формі виплат. ми коли з обома дітьми почали хворіти цієї зими, то принісши довідку з лікарні виявилось що наш випадок не страхується.
Згодом працівниця по телефону розказувала, що розгляд відбуваєтьсяя 10 днів. Та, яка казала про форму довідки назвала 30 днів. Запитання до банку та керівництва: як саме і кільки часу відбуваєтья розгляд страхового випадку?? яка з наразі трьох операторок говорить правду????? Пройшло кілька днів, превірила платежі по картках і виявилось що гроші внесок за саму стахівку не забрані з картки!!! тобто страховий поліс за цей міс не був оплачений!!!!!!- грощі автоматично мали би зняятись з картки, тобто якраз в період між повідомленням банку про страховий випадок і очікуварням одужання Мали би знятись кошти з рах на оплату полісу. ГРОШІ НА РАХ БУЛИ. Я Вчора подзвонила і про це повідомила працівника -їх оператора. Вона сказала що нічого страшнного і гроші знімуться 4 числа наст міс. — тобто сьогодні, в квітні., і що до мене передзвонить страховий агент протягом поточного дня чи наступного. я чекала. 3, 04 ніхто не передзвонив. я зателефонувала сама перепитала в чому справа, адже я раніше все вчасно подавала і зрештою гроші списуєте з рах за страхівку ВИ!!! і тут почалось: одна розказувала мені про те що страхова дала відмову через те що не сплачений був поліс І що мене обовязково інформував банк про те що страх не оплачено, що ви нагадували повідомленнями, то хо чу вам ствердити що їхі в помині не було!!!!!,( на це звісно доказом слугує мобільний тел), інша ваша працівниця зауважила що це відбулось через те що діагноз фаринготонзиліт і тонзиліт ( ангіна) це вивляється різне, абсолютно інша річ!!! — нестраховий випадок., і що страхується лиш «тонзиліт». Хочу довести ваc та ваших співробітників і співробітниць до відома що і одне і друге є ангіною.!!! Жах! Стільки часу я витратила лиш на розмови з вашими операторами-конультантами.!!! Я згаяла повно часу, краще б потратила його на двох малюків. Шановнй банк! Я разом з сімєю є вашими клієнтами. Мій покійний чоловік ще до березня цього року був vip- клієнтом приватбанку. Я зрозуміла як ви дбаєте про здоровя ваших клієнтів! Я щиро просила ваших працівниць розібратись з цією ситуацією., на що вони відмовили. Адже ми є вашими клієтами, а страховики — вашими партнерамми.
До нещодавна я також користувалась карткою голд, куди були постійні немалі надходження. Я закрила її на деякий час. І планувала відкрити знов. Але після цього випадку з вашою страхівкою я передумала. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2020, 10:07
Доброго ранку!
Дозвольте звернути Вашу увагу, що ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія. У Вашому випадку, згідно із відповіддю страхової компанії на отримання компенсації, вказана хвороба не є такою, яка була вказана в списку хвороб в договорі, за якими передбачена виплата коштів. Ви можете ознайомитись із відповіддю страхової компанії в Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки» — «Мої страховки» — Причини відмов« — »Історія заявок по страхових подіях".
Щодо оплати страховки, то в подальшому, рекомендуємо заздалегідь вносити кошти на картку, з якої проводиться списання платежу на страховку. Так як у випадку, коли на момент списання платежу, на картці буде недостатньо коштів, Банк не зможе провести даний платіж. Ви можете перевірити інформацію про доступний баланс коштів по картці на день списання в Приват24 меню «Мої рахунки» у виписці по картці.
Щодо коректності наданої Вам консультації на лінії підтримки нами буде проведена перевірка. За результатами якої з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Oksanaa20 3 квітня 2020, 23:50
Спасибо оператору он-Лайн чата за оперативность и помощь в решении проблемы, которую две недели немогли никак решить
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2020, 9:24
Доброго ранку!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.

***

не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zxcvbnm20 3 квітня 2020, 21:41
Как во время карантина можно так издеваться над людьми? Как быть людям которые и до карантина перебивались без работы, а теперь вообще остались без какой либо работы? Обязательный платеж с марта увеличили в 3 раза!!! Чтоб эти деньги вам боком вылезли!!!
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2020, 9:45
Доброго ранку!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Мінімальний платіж по карткам Універсальна та Універсальна Gold не змінювався та становить 5% від заборгованості (але не менше 100 грн). Сума мінімального платежу залежить від суми заборгованості по картці. Інформація по тарифам та умовам картки доступна на нашому сайті — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna.
Також хочемо зазначити, що ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення, щодо умов користування кредитною лінією по всім кредитним карткам.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пеней та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов'язань по договору по кредитним карткам.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 квітня 2020, 18:27
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 07.04.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
vyacheslav2020 3 квітня 2020, 20:27
Не ожидал я от приват банка такого поворота событий, урезали кредитный лимит почти на 10000 грн первый раз загнали в минус, через дней десять повторилась история около 8000 грн и обнулили доступ к оплате частями и это в тяжелое для всех время, у меня просто ШОК! Хоть радует смс от Альфа банка что вы освобождены от обязательного платежа на время карантина. Поскорей бы закрыть карту и попрощатся с приват банком
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2020, 8:04
Доброго ранку!
Ми розуміємо, що зміна ліміту могла стати несподіванкою. Дозвольте пояснити, що ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
borismaksimov65 3 квітня 2020, 19:12
Обратился с вопросом по страховому случаю, оператор Максим, в высшей степени вежливости ответил на все мои вопросы, даже перенаправил меня на сайт.В результате я не потерял время и целенаправленно решил свой вопрос.Спасибо команде Приват24.Это не первое оперативное решение возникающих вопросов.С П А С И Б О !
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 19:54
Доброго вечора!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
azard11 3 квітня 2020, 18:54
Приват вы «лучшие»!!! Карантин, люди без роботы сидят, каждая копейка на счету. У меня просрочка по минимальному платежу, было на интернет карте 200 гривен — и «замечательный» приват решил их списать. Вот так, им нужнее всех… Помойка а не банк. Зато они кичатся тем, что пени не будет…
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 19:50
Доброго вечора!
Дозвольте пояснити, що щоб уникнути утворення простроченого платежу з Вашої картки була списана сума на погашення поточного платежу за діючою заборгованістю. Інформація у виписці по картках оновиться автоматично.
Також, хочемо зауважити, що введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.

Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.

Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Проблема вирішена
kuznetzovdim 3 квітня 2020, 18:24
Не смотря на указ президента о не начислении пени и штрафов, сняли и проценты, и 600 грн. для уменьшения кредитного лимита. Меня об этом никто не предупредил, не спросили моего согласия… Я клиент банка почти 20 лет! Я уже выплатила, процентами, пять таких сумм кредита, если не больше! Если я пенсионерка, диабетик, ветеран труда, не могу сама себя обслужить как нужно, можно надо мной вот так поступать.
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 19:32
Доброго вечора!
Дозвольте зауважити, що в першу чергу у своїй діяльності банк дотримується діючого законодавства.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього рекомендуємо активно користуватися продуктами банку і не допускати прострочення по кредитам.
Щодо умов користування кредитними коштам та обов'язками за договором, ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору по кредитним карткам.

Варто звернути увагу, що ведення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Anivar 3 квітня 2020, 17:25
Объясните пожалуйста, приват банк знает что либо о банковской тайне? На каких основаниях банк тероризирует родственников должника с требованиями погасить кредит?! И какими такими «законными» путями вы достаёте номера телефонов, если договор о получении кредита по кредитной карте не составлялся и никакие поручители не указывались?! Работники хамы и разговаривают по хамски. Сначала кредиты свои раздаёте налево и направо, а потом хамите и нарушаете закон
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 18:18
Доброго вечора!
Дозвольте зауважити, що в першу чергу у своїй діяльності банк дотримується діючого законодавства, а також Умов та правил надання банківських послуг.
Згідно з чинним законодавством та умовами договору, укладеного між ПриватБанком та позичальником, банк має право повідомляти третіх осіб про факт наявності простроченої заборгованості в клієнта. Це повідомлення було залишено через втрату зв’язку з клієнтом і порушення виплати за договором, таким чином клієнту надано номер зворотного зв’язку з банком для вирішення проблемної ситуації.
sedzaimi 3 квітня 2020, 16:18
Відділення за адресою: Київ, вул. Мишуги, 3-В, прим. 11
В пятницу вечером в конце дня прислали СМС. Банк в отдностороннем порядке закрывает мне все счета. Без объяснения причин. Отделения уже не работают. на 3700 дозвониться не возможно. Они уже откровенно чужие деньги присваивать начинают.
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 18:04
Доброго вечора!
З Вашого питання банком направлено офіційну відповідь в письмовому вигляді на Вашу адресу.
У разі, якщо у Вас залишились додаткові питання, Ви можете надіслати запит на адресу: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝