Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Boby1789 8 квітня 2020, 18:31
Я десь три роки тому встановила на картці кредитний ліміт 2000 грн. Весь час проблем не було, знімалися відсотки щомісяця, як і було прописано в угоді. Але от 08.04.2020 року, коли карантин, люди не мають змоги заробляти, економлять на всьому (я в тому числі), наш любий банк вирішив змінити мені кредитний ліміт, не попередивши завчасно ні про що, і зняти з мого рахунку всі наявні там кошти! ЯК РОЗУМІТИ ЦЕ????? Три роки все було добре, а тут що сталося??? Ніколи більше не буду користуватися цим банком і всім рідним і друзям пораджу відмовитися від нього. Хамовитих і некомпетентних працівників у відділеннях я терпіла, нав'язливі дзвінки в 21-22 годині з вимогою встановити їх страховку (бо пропозицією то важко було назвати) я терпіла, але це вже перейшло всі межі. Найгірше, що цей банк державний (але лише юридично)
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2020, 19:08
Добрий вечір!
В першу чергу, хочемо звернути Вашу увагу, що при зменшенні кредитного ліміту змінюється доступна для користування сума, але при цьому, банк не списує таку ж суму з картки. Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. При активному користуванні продуктами банку в подальшому можливе збільшення ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
kirg2017 8 квітня 2020, 18:06
Подошел к концу мой депозитный вклад. Время закрытия — по 07.04.2020 включительно (так и написано). 07.04 в 22 часа я пытаюсь расторгнуть договор, после чего мне приходит уведомление, что это не возможно и депозит продлен на новый срок. Оператор сказала, что заявки обрабатываются в операционное время. Ну ок, пусть обрабатываются в операционное время, но я успел подать заявку в положенное время, обработайте ее на следующий день.
Но банк ушел в отказ. Операторы пытаются меня убедить, что я должен был подать заявку до 19:30. На вопрос, где это написано — указывают на какие-то страницы сайта, на которые я никогда не заходил и не планировал этого делать, т.к. нигде, в т.ч. и в моем личном кабинете ссылок на них нет.
В договоре также нет никакого упоминания про время, в которое я должен прервать договор. Речь идет только о 5 календарных днях. Но т.к. сервис доступен круглосуточно, это и подразумевает, что воспользоваться я им могу также круглосуточно (операционисты могут обрабатывать заявки в рабочее время, одно другому не мешает).
Настаиваю на том, что я не нарушал известные мне, как пользователю банка, процедуры и призываю банк не ограничивать меня в свободе распоряжаться своими сбережениями!
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2020, 19:04
Добрий вечір!
Хочемо звернути Вашу увагу на те, щоб уникнути подібної ситуації Банк дає можливість Вам дистанційно та заздалегідь відмовитись від автоматичного продовження вкладу, якщо Ви плануєте його забрати. Для цього можна скористатись кнопкою «Відмова від продовження», яка з'являється за 30 днів до закінчення строку вкладу. Інформація про розірвання вкладу та відповіді на інші поширені питання розміщені у відкритому доступі на нашому сайті — https://privatbank.ua/depozit в розділі «Питання».
З повагою, ПриватБанк.
dmitrydimka 8 квітня 2020, 17:20
Несколько раз во время эпидемии пытался отправить заявку на обновление документов, но все время почему-то не принимали заявку, просто снова обнаруживал сообщение, что нужно обновить документы. Спасибо сотруднику Ивану, что помог разобраться и наконец дошли документы)
Было бы удобно, если документы не приняли, то присылать оповещение какое-то и причину в чат, тем более на веб версию Приват24 захожу раз в несколько месяцев, — все через приложение удается делать
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2020, 18:22
Добрий вечір!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Дякуємо Вам за те, що допомагаєте нам стати краще. Ми розглянемо можливість реалізації Вашої пропозиції.
З повагою, ПриватБанк.
olga081174 8 квітня 2020, 15:59
Olho Vasylivno, za vashoiu kartkoiu 5**76 kredytnyi limit perehlianuto: 0 hrn.
И как теперь во время карантина найти деньги, чтобы резко закрыть минус???????
В других странах помогают, а вы уничтожаете!!! Как вам не стыдно???!!!
Я ФЛП и осталась частично без дохода. Муж вообще без работы остался(
Как не стыдно!!!
Просто не по человечески поступаете!

Не хочется ругаться! Как вы спите то спокойно ночью?
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2020, 17:13
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна ліміту могла стати несподіванкою. Дозвольте пояснити, що ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Також варто розуміти, що внесення на картку суми використаної за попередній місяць, необхідне для того, щоб картка залишалась в пільговому періоді. У разі, якщо немає можливості внести таку суму, можна поповнити картку на суму мінімального платежу, щоб погашення ліміту проходило без порушення умов договору.
З повагою, ПриватБанк.
Vova118700620 8 квітня 2020, 13:29
Добрый день. Сегодня общался с оператором банка по поводу кредитных каникул в связи с карантином и узнал интересную информацию. Как сказал оператор, то по решению банка по ихниму внутрениму положению они будут списывать средства с карты ( зарплатой, дебетовой) в счёт погашения минимального платежа кредитной карты. Тесть если есть поступления на карту ( зарплатная или другая) они сами спишут деньги в счёт погашения процентов по кредиту после 25 числа. КЛАСС!!!
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2020, 14:51
Добрий день!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
З повагою, ПриватБанк.
Tatiana Delas 8 квітня 2020, 11:13
Звинулась до Приват банку з приводу не компетентного знятя коштів з інших інтернет рисурсів, які не бажали повертати гроші.консультант Виктория Мирошниченко люб'язно допомогла розібратися в питанні, допомогла в формуванні нестандартних довідки! дуже приємно що мою заявку на допомугу розглянули)дякую
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2020, 11:44
Добрий день!
Ми завжди раді допомогти! Дякуємо, що знайшли час та залишили відгук. Для нас це дуже важливо.
З повагою, ПриватБанк.
Sergey091 8 квітня 2020, 3:09
Хочу подать в суд на банк на незаконное начисление пени и штрафов но прихожу в отделение и не могу получит выписку сколько я должен банку при это банк звонит и требует энную сумму до документ не дает.
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2020, 10:18
Добрий день!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Ви можете отримати довідку в Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Створити довідку».
З повагою, ПриватБанк.
Shtondenko 8 квітня 2020, 2:18
В связи с карантином остался без работы ( живу в Каменском, а работал в Днепре — транспорт не ходит), как следствие без денег. Образовалась просрочка по кредитке. Усиленно ищу работу, но пока никак. Вчера звонят из банка с вопросом, когда мол заплатите? Не знаю, отвечаю, но оплата приоритетная задача. И тут начинаются вопросы типа, а как себя чувствуют знакомые, родственники в финансовом плане? Смогут, наверное помочь. Насторожился. Нет, отвечаю. У всех кризис. И тут эта дамочка подходит к главному. Видите ли, если вы не проплатите в течении трёх дней мы будем вынуждены обратиться к вашим близким с просьбой поддержать вас финансово. Я наслышан о том, как их коллекторы работают. Здоровых мужиков до инфаркта доводят, а у меня мама сердечница. Была тысяча на продукты уж не знаю до когда — схватил 600 грн и побежал платить. Вот такой банк. То есть по указу штрафы начислять они не могут и они занялись телефонным вымогательством, а на закон им плевать. Устаканю с работой — первым делом развяжусь с этими *** и десятой дорогой стану обходить их гоп-конторой.
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2020, 10:06
Добрий день!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Хочемо звернути Вашу увагу, що дзвінки інформаційного характеру здійснюються виключно з метою нагадування клієнту про необхідність погашення заборгованості.
Також, хочемо повідомити, що ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Нами буде проведена перевірка, відносно дій оператора. За її результатами з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
ZvL 7 квітня 2020, 23:47
Банк після націоналізації зовсім знахабнів: то гроші декілька разів знімають, то кредитний ліміт зменшують без пояснень, то система часто не працює, то за перевипуск карт гроші вимагають. Чого очікувати далі? Потрібно йти з цього банку… НІКОМУ НЕ РАДЖУ ЦЕЙ БАНК!
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2020, 10:03
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що при розрахунку кредитного ліміту банком враховується велика кількість факторів, а рішення приймається в індивідуальному порядку. При подальшому користуванні карткою, особливо без порушення умов кредитування сума ліміту може бути збільшена.
Перевипустити картку можна безкоштовно. При оформленні картки миттєвого випуску у відділенні з Вас не потребується оплата. Окрім того, перевипустити картку можна не виходячи з дому в Вашому акаунті Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 квітня 2020, 10:48
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 08.04.2020).
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Александр Савченко 7 квітня 2020, 18:46
Відділення за адресою: Київ, пр-т Леся Курбаса, 7-А
Банк просто ужасный, Сами поднимают лимит на карте и потом сами снижают
Крутят вами как хотят, закрываю у них карту и вам советую тоже
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 19:45
Доброго вечора!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.

Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Маргарита Козлова 7 квітня 2020, 18:20
Никогда не думала, что попадусь на удочку мошенников. Но это случилось. Обнулили счет. Главное, что посмотрела, да звонят из банка. Нет, чтобы перезвонить по 3700, перепроверить. К сожалению, я этого не сделала. После происшедшего сообщила в банк. Служба безопасности на высоте!!! Сегодня мне вернули деньги!!! Жизнь вновь обрела краски. Спасибо!!!
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 19:42
Доброго вечора!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно
Molli050883 7 квітня 2020, 17:30
Я клиент приват банка. Сейчас в декрете имею двух детей до 14 лет (12 лет и 1.2) пособие получаю на ребёнка 860 грн никакого дохода больше не имею. На данный момент есть задолженности по кредиту. Всегда старалась платить вовремя.! Вот сегодня 7 .04. 20 г. Обратилась в приват банк чтобы объяснили как можно взять каникулы на кредит ранее никогда не брала. Ответ был прост нет таких каникул! Я объясняю что нет от куда взять денег а вы снимаете с социальной помощи на ребёнка!!!! На что мне ответили платите не забывайте а нету то просите у близких! Вот только вопрос у кого просить? Карантин! Никто не работает! Как можно забирать соцпомощь? Чем кормить детей? Где же те каникулы кредитные о которых говорит телевидение?
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 18:28
Доброго вечора!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.

Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.

Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
shvadronova 7 квітня 2020, 16:49
Очень благодарна за помощь оператора Ивана в создании онлайн карты!
Процветания и хороших клиентов вам!
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 18:23
Доброго вечора!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Stas Zubenko 7 квітня 2020, 16:30
Відділення за адресою: Київ, пр-т Лісовий, 14-А
Сначала поговорила с оператором и уточнила что можно снять деньги с валютной интернет карты в кассе.
Потом неделю назад оформила запрос на выдачу валюты в отделении, и получила положительный ответ.
Сегодня же по приходу в банк кассир сказал что снять деньги с интернет карты не возможно и отправила к оператору оформить пластиковую карту, после чего оператор сказал что вообще-то можно, и отправила обратно в кассу, где меня отправили к оператору обратно и начали ругаться между собой можно ли выдать валюту.
Кассир попробовал и сказала что точно нельзя и отправила к оператору обратно.
Оператор начала требовать идентификационный код, которого у меня не было ведь ни на этапе звонка оператору ни на этапе одобрения запроса не было сказано что требуется оформить пластиковую валютную карту и он для этого нужен.
Почему я должна выяснять эти вещи в отделении отстоявши 45 минутную очередь?
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 18:13
Доброго вечора!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Юля Драгоций 7 квітня 2020, 15:50
Швидко відповіли, навіть без проблем вислали мені на пошту необхідний документ, який я не могла знайти.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 17:50
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Bankir Kievskiy 7 квітня 2020, 14:55
Добрый день лимит оплаты частями был 25000 грн и вот пошел в магазин за кондиционером в покупке отказали на кассе сказали что денег нет звоню на горячую линию а там говорят вам убрали лимит так как вы сотрудник другого банка я больше 10 лет обслуживаюсь в привате ещё и 3 года отработал в качестве менеджера по обслуживанию корпоративных клиентов с 2014-2017 года скажите вы чё прикалывается с людей мой телефон 0669994850 Станислав Владимирович
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 15:22
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою Оплата частинами стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.

Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно. Перевірте, будь ласка, суму ліміту через кілька днів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kateryna95 7 квітня 2020, 13:53
Я слышала что банк ввел лимит, но не думала что настолько все серьезно))) Решила пополнить через смс счёт на 7 грн, пришло смс о том что превысила свой лимит. Пополнила на 5 грн, о боги вошла в лимит!!! Это не трагедия, но не особо приятно.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 15:15
Добрий день!
Дозвольте зауважити, що банк не вводив подібних обмежень.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей ситуації, що сталась та Ваших контактних даних.
BVolodymyr 7 квітня 2020, 13:42
Співробітнки приватбанку не дотримуються захисту персональних даних. Їхні співробітники на постійній основі вимагають документи в відділенні, де роблять копії, при цьому в них нема загальної бази збереження документів. Регулярно дають запити на оновлення документів посилаючись на поставнову https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0417500-15
В цьому документі чітко вказано, що вони мають право перевіряти не рідше, ніж раз в 3 роки. Так прописано в докменті в пунктах 62 і 63, якщо я нема підозри в тому, що я займаюся тероризомом. Терорист-викладач вузу чи програміст? Що робить банк з моїми даними? Продає їх?
Прошу провести перевірку ПриватБанку на предмет захисту персональних даних клієнтів! СБУ і спеціалісти кібербезпеки повинні провести комплексний аудит банку.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 15:01
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Відповідними співробітниками Банку проводиться ряд дій, спрямованих на захист персональних даних клієнтів. Це проводиться як відповідними співробітниками, так і автоматизованими комплексами, що унеможливлюють витік персональних даних з банку.
Щодо Вашого зауваження, яке стосується оновлення даних, то як Ви зазначили в дописі — це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані. Згідно з постановою НБУ №417 від 26.06.2015 про затвердження Положення Про здійснення банками фінансового моніторингу банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників.
Jul29 7 квітня 2020, 12:53
Одно отделение банка на район, остальные закрыты, график работы с 10 до 16, с обедом в час.Под отделением банка человек по 50 стоят по в очереди, иногда можно стоять более пару часов.Терминалы по городу не работают совсем.Звонки на гор.линию бесполезны.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 13:40
Добрий день!
ПриватБанк продовжує безперебійну роботу і дистанційне обслуговування клієнтів 24/7/365.
Основні зміни:
1. Термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) і карток Універсальна продовжений на 90 днів. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
2. Відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку).
3. Відділення перейшли на гнучкий графік роботи. Детальніше — https://privatbank.ua/news/2020/3/26/1162.
4. Проведення всіх основних операцій по вкладах дозволені через інтернет незалежно від каналу оформлення вкладу (відділення або Приват24).
5. З 02.04.2020 відкрита видача готівкової валюти у касах банку з усіх рахунків фізичних осіб в іноземній валюті за попереднім персональним замовленням.
6. Змінюються умови нарахування штрафів і пені при появі простроченої заборгованості в період карантину.
crazymaxwell 7 квітня 2020, 11:59
Мало того, что по ночам звонят, рассказывая о том что изменился принцип обслуживания, так ещё и сервис скатился на дно, ни один сотрудник не знает что делать, предложили карту, я согласился теперь неделю активировать не могут… Я жалею уже что на уговоры сотрудника повелся и согласился оформить карту… Получается продажник продал — а сделку завершить не в состоянии, потому что сервис не работает… И это только малость! Такого днищенского сервиса даже Ощад не позволяет себе… Ещё недавно с ребенком копилку его пришли поменять на бумажную гривну, причем монеты были крупные, так нам отказали выдать наличные, только через пополнение на карту… Я не стал при ребенке скандалить… Но это перебор… В общем, вечно можно продолжать, о косяках…
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 13:34
Добрий день!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей ситуації, що сталась та Ваших контактних даних.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝