Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Hach 28 квітня 2020, 18:49
Шановний ПриватБанк, якщо клієнт відмовляється у відділенні від оформлення страхування, то не потрібно до нього знов телефонувати і впихувати страховку. Якщо Вам сказали, що ні, не буду оформляти значить не буду і на це є якісь причини і якщо я захочу тоді оформлю.
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2020, 19:35
Добрий вечір!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Таким дзвінком Банк може запропонувати Вам послугу чи продукт, який, ймовірно, Вам може бути цікавим. За бажанням Ви можете погодитись чи відмовитись від пропозиції. У разі, якщо бажаєте відключити подібні дзвінки на Ваш номер, будь ласка, повідомте нас про це в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
RYSNAK 28 квітня 2020, 18:26
27.04.2020г. я звонила на номер 3700 сервисного центра Приватбанка. С 15.00.ч. и до 21.00.ч. связи с оператором я так и не дождалась. Не было ответа ни на мой звонок. ни сами операторы так и не позвонили.
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2020, 19:29
Добрий вечір!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми перевіряємо, чому у Вас могли виникнути труднощі при зверненні в підтримку. Також ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити Ваше питання та допомогти у його вирішенні.
З повагою, ПриватБанк.
Raismaney 28 квітня 2020, 11:02
Користувався карткою приват банка з кредитним лімітом в 2000 гривень ні разу не було просрочок нічого. І от сьогодні банк списав кред ліміт і все ні проінформував даже про свої наміри, на запитання чого так відповід одна так рішила система і все))) смішно до не можу)) у нас країна котиться в низ
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2020, 12:23
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна ліміту могла стати несподіванкою. Дозвольте пояснити, що ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується на основі більш ніж сотні показників. При активному користуванні продуктами банку можливе збільшення ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
eltav 28 квітня 2020, 3:28
Добрый вечер, бояре, я вам кратко опишу ситуацию — ПриватБанк (тире) Я
1. 7 лет имея карту
2. 7 лет платя проценты
3. 7 лет без проблем
КОРОНАВИРУС
4. Без всякого предупреждения, без звонков, смс и почты — элементрано, без НИЧЕГО
при пополненииы кредитной карты — банк послал *** , со словами мы вам на почту писали,
опустим то, что смс информирование платное — вклЮчено, ак сказать — но дальше интереснее…
При пополнении всего Вашего кредитного лимита —
Банк: Мы подумали, и решили — заморозили
Вы: Почему? 7 лет без проблем?
Банк: Да вот все — в ноль вас — лесом идите
(ЛЕСОМ — день общения с операторами, разговоры, ПЕРСОНАЛЬНЫЙ банкир вообще трубу не берет и не перезванивает, потом, вообще ржачь — ВАШИ ДАННЫЕ НЕ СОВПАДАЮТ С СИСТЕМОЙ, я *** пошел в 3 ночи сейчас и снова через банкомат ввел свой телефон ИБО ЗАБЛОКИРОВАЛИ)
И теперь у меня на карте КРЕДИТ в НОЛЬ убрали и все *)))))))))))))))
5. Я ВАМ СТОЛЬКО БАБЛА ОТВАЛИТ, ЧТО ВЫ 5 000 ЗАЖАЛИ НА КАРТЕ?
… дальше у меня уже слов нет
ВОТ ТАКОЙ ТЕПЕРЬ ПРИВАТ БАНК
… а теперь вопрос, кто из банков останется живым после всего этого? к кому потом пойдут?
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2020, 11:04
Добрий день!
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів та кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення про суму ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
SWM 27 квітня 2020, 22:16
Подал заявку на кредитные каникулы по лизингу писали что в течении 7 дней вышлют ответ на почту но так ничего и не дождался!
Вчера с писался с оператором то внятного ответа так и не дождался. Очень испортился банк
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2020, 10:52
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
andykup 27 квітня 2020, 21:54
Обслуговування на належному рівні! Дякую за оперативну допомогу завжди і в любий час!
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2020, 9:33
Доброго ранку!
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливо, щоб клієнти отримували високий рівень обслуговування та залишались задоволеними.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 квітня 2020, 16:36
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 30.04.2020).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
emigor 27 квітня 2020, 21:15
оператори не вміють працювати з клієнтами. Розірвав договір VIP обслуговування із-за оператора. Закрию свої рахунки після закінчення строку депозитних рахунків. Державний банк, а порядки як на базарі.
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2020, 9:32
Доброго ранку!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
З нашої сторони буде проведена перевірка, відносно Вашого звернення в підтримку. За її результатами з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
arhan99 27 квітня 2020, 20:01
Я активно пользовался услугами банковской системы Привата больше 4 лет, являлся, как я думал, ВИП-клиентом данного банка и постоянно пользовался услугами с использованием своих и кредитных средств… имел валютный счёт и карту для валютных платежей…
И вот, когда в последние месяцы начались проблемы со здоровьем, работой из за ситуацией с пандемией, банк повернулся мягко говоря спиной ко мне как клиенту. Не хочу описывать подробности, но государственность банка отвернула его руководство от людей…
Я прекратил сотрудничество с данным финансово-кредитным учреждением как физлицо…
Сожалею о сделанном ранее выборе в пользу Приват банка!
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2020, 8:34
Доброго ранку!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
strix2020 27 квітня 2020, 18:44
Відділення за адресою: Київ, пр-т Григоренка, 28
Господы с номером телефона 093 241 9158 и картой 4731 1856 0857 6085 занимаются продажей восстановленых нерабочих мобильных телефонов и смартфонов. На притенении реагируют остро, и шлют лесом. Банк содействовать особо не спешит.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2020, 19:37
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Arxius 27 квітня 2020, 18:01
Після того як ти розраховуєшся з банком в ноль банк просто бере і змінює твій кредитний рейтинг на нуль. Питання навіщо такий банк?
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2020, 19:34
Доброго вечора!
Дозвольте пояснити, що кредитний рейтинг формує бюро кредитних історій.
З цієї причини для вирішення питання про Ваш кредитний рейтинг рекомендуємо звернутись до підтримки УБКІ.
Проблема вирішена
Любовь Здарская 27 квітня 2020, 17:39
Відділення за адресою: Одеса, вул. Буніна, 30
8 апреля муж зарегистрировался в Приват банке. т.е. получил карточки и мы сразу поставили на счет 200 гр. Карточка нужна была для перечисления пенсии. он не собирался вообще пользоваться кредиткой. В результате, спустя 20 дней, пришло уведомлениие, что счет арестован, карточки заблокированы. Дозвониться по 3700 невозможно, ждала соединение 30 минут и бросила. Зарегистрировались на Приват24 живой интенет банк. Оказалось, что с предоставленного лимита снято 20 гр и со счета, где положили 200 гр -1гр. Нткто карточками не пользовался. Я ужк в ващем банке более 10 лет и никогда нее имела проблем. Об'ясните, что происходит и почкему. Собираемся в ближайшие дни идти в отделение и расторгать договор
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2020, 18:57
Доброго вечора!
Нам дуже приємно мати справу з відмінними взаємовідносинами з родичами і близькими людьми, але, на жаль, такі відносини зустрічаються не так часто як хотілося б. Іноді навіть родичі, які живуть з Клієнтом в одній квартирі, користуються грошима з його карток без його ж відома або дозволу. У будь-якому випадку картка і інформація по ній це дуже особисті дані і тому отримати їх може тільки власник. Всі наші правила безпеки працюють тільки для Клієнта, адже шахраїв в наш час так багато і способи їх вдосконалюються з кожним днем. Приносимо свої вибачення, але ми можемо надавати інформацію тільки власнику картки.
Ми надіслали власнику картки повідомлення з персональним посиланням на звернення, пройшовши за яким наші фахівці будуть раді допомогти Клієнту.
Проблема вирішена
Djhrenf02 27 квітня 2020, 15:28
Сегодня пришло смс(я нахожусь заграницей), что моя карта заблокирована(из за операции, которая нуждается в подтверждении, хотя я ничего не покупал ), я сразу написал в онлайн подержу, описал свою проблему, на что они мне скинули форму, что бы я вписал свои данные, после чего мне написали, что есть только два варианта как решить мою проблему: 1)разблокировать карту на час ;2)перевести деньги на другую карточку.Я попросил разблокировать карту на час и перевёл в другой банк (я, надеюсь, этот банк понадёжней ).После я спросил когда мне полностью разблокируют карту, на что я получил ответ, что надо заново делать карту.Ок, я закрыл глаза на то что мне прийдётся заново платить за карту с фото, но когда я спросил может ли ПриватБанк отправить мне карточку по почте в Польшу (потому что я сейчас тут живу и учусь +не могу уехать КАРАНТИН )Мне сказали :«Ми дуже стурбовані, але така можливість відсутня!».Мне очень приятно, что в Привате стремятся к хорошей безопастности клиентов, но заблочить карту (считать навсегда и не за моей вины )
ЭТО НЕ ПРИКОЛЬНО!!!
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2020, 18:46
Доброго вечора!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Izoom 27 квітня 2020, 14:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Дегтярівська, 62-Б
Багато років користуюся кредитною картою Приватбанку. Маю в цьому банку декілька депозитів. Завжди вчасно проводила повне погашення кредиту на картці, але, в зв'зку з карантином, цього місяця повне погашення провести не змогла. Вчасно внесла обов'язковий платіж і на 25.04.2020 в мене залишилася сума боргу 1064 грн. Але банк нарахував мені без попередження відсотки в розмірі 3,6% не на цю суму, а на всю суму, якою я користувалася з 1 березня, хоч майже вся вона була погашена вчасно. При цьому, в роз'ясненні повідомляється, що відсотки нараховуються на суму боргу, а вони становлять, навіть якщо додати суму використану пізніше 1337,07х0,036=48,13 грн., але аж ніяк не 486,90 грн. Приватбанк жодним чином не попередив мене, що відсотки нараховуються навіть на суму, якою я користувалася, але вчасно погасила, тобто яка не є боргом. Про це мені сказав оператор тільки коли я звернулася на гарячу лінію, вже після нарахування відсотків. Тобто, банк використовує приховані відсотки не інформуючи про це клієнтів і користуючись важким фінансовим становищем через карантин, займається мародерством. Цим він сприятиме відтоку фінансів, бо свої депозити я звісно ж заберу з цього банку-шахрая, бо не можу йому довіряти гроші.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2020, 15:43
Добрий день!
Дозвольте пояснити, що розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:

сума заборгованості кількість днів використання коштів 3,6% * 12 / 365

де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,6% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).

Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Також, Ви можете побачити детальний розрахунок нарахованих відотків за допомогою Приват24, натиснувши на операцію списання коштів у виписці.
Проблема вирішена
Владислав Сыч 27 квітня 2020, 14:02
LiqPay не хочет сотрудничать с клиентами, добиться активации невозможно. Каждый раз они придумывают новую причину для отказа. Просят документы, которых и не должно существовать в данном способе реализации продукции.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2020, 15:23
Добрий день!
Дозвольте пояснити, що в першу чергу банк турбується про безпеку коштів клієнтів і недопущення здійснення шахрайських дій через канали банку.
На даний момент, Вам достатньо надати документи, що підтверджують наявність товару для реалізації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vadim56 27 квітня 2020, 12:46
Раньше была только комиссия за снятие наличных 0,5% и это было нормально. Теперь потребовались наличные и банкомат «честно» предупредил о большой комиссии. Если не ошибаюсь, уже около 4%. Сегодня вообще удивили — за приход (ПРИХОД!!!) по интернету берут 1% А я деньги не печатаю — это моя пенсия.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2020, 14:40
Добрий день!
Хочемо зауважити, що змін у тарифах карток не відбувалось.
Комісія за зарахування цільових коштів (зарплата, пенсія) — відсутня.
Детально ознайомитись з тарифами за картками банку Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty, обравши картку, що Вас цікавить.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Svitlana Svetlana 27 квітня 2020, 12:22
Відділення за адресою: Київ, пр-т В. Маяковського, 73-А
Для открытия счета в Привате несколько лет назад специально купила стартовый пакет, отдельный мобильный, с тех пор на него получаю СМС подтверждения и осуществляю звонки только в Приват. Сегодня на этот номер пытались дозвониться. Проверила этот номер с другого мобильного, которым пользуюсь для общения. Оказалось, что мне дозванивались с ,, Севен кредит,,, с которым я не имею никаких дел. На каком основании разглашается мой финансовый номер, который я использую только для ведения дел с Приват Банком?Хочу добавить, что если бы пользовались произвольным набором цифр, они бы не знали, кому звонят!
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2020, 14:27
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Відповідними співробітниками Банку проводиться ряд дій, спрямованих на захист персональних даних клієнтів. Це проводиться як відповідними співробітниками, так і автоматизованими комплексами, що унеможливлюють витік персональних даних з банку.
Victor1407 27 квітня 2020, 11:25
В режиме карантина, без объяснения и уведомления, банк в одностороннем порядке изменяет кредитный лимит и оплату частями на 0! Допустим, человек рассчитывает на эту сумму денег, возможно ему не за что купить поесть или добраться домой, и тут в одну минуту бац такое. Даже не перезвонили) Как минимум это не цивилизованно! Буду менять банк.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2020, 11:52
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.

Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
07412533 27 квітня 2020, 8:44
Випадковим чином я виявив у додатку Приват24, що картки із датою на них меншою ніж поточна залишаються активними. (колись давно я вже звертав увагу, що картка продовжувала працювати, хоча її строк вийшов. Але тоді я її замінив буквально за 2 місяці і вирішив що це неважливо оскілька застарілі картки не відображались в додатку). Періодично я бачив старі картки на тих чи інших екранах додатку і я знову ж таки не надавав цьому значення оскільки загалом повноцінно користуватись ними було не можна.
Все було до того, моменту коли я не почав блокувати поточну універсальну картку «про всяк випадок» оскільки досить багато читав історії що гроші в приваті зникають в невідомому напрямку незрозумілими способами. Так от. Всі Ваші універсальні картки виявляються прив«язаними до одного рахунку і вони ніби „посилання“ для зручного доступу до одного й того ж рахунку. Якщо Ви блокуєте поточну універсальну картку вона починає відображатись в розділі „Wallet“ „заблоковані“. І тут фокус. Там відображаються всі ваші картки які у вас були за весь час! і старі картки активні! тобто будь-хто хто в якомусь смітнику знайшов вашу картку 2-3 річної давнини може з неї зняти кошти! І тут я здається розумію звідки відгуки про те, що хлопці брали нові картки запаковували в чорний поліетилен і ніхто не міг отримати дані карток… просто зловмисники знаходили десь старі картки і знмали кошти через старі картки.

Я був дещо вражений своїм відкриттям і звернувся до онлайнового чату служби підтримки із питанням як видалити/заблокувати застарілі картки. На що працівниця служби підтримки скинула якусь інструкцію до ApplePay і заявила що Wallet це додаток в ейплівських телефонах. Я був вражений ще більше (загалом мені було не шкода спробувати, але я не зміг знайти жодного пункту меню з наданої інструкції в себе в телефоні) і намагався пояснити працівниці що не маю продукції фірми епл і Воллет або гаманець це розділ у додатку Приват24. На що працівниця пояснила що вона вже дала інструкцію вище і єдиний воллет знаходиться в телефонах фірми епл. Я ще раз сказав що не маю ніякого еплу (скріншоти в чаті в неї були відпочатку і я додавав в процксі нові). Працівниця взяла паузу десь на годину і заявила що з додатку картки видалити неможливо.

Вирішив проблему закривши Універсальну Картку через веб-сайт поставивши галку „Закрити всі картки прив“язані до цього рахунку». Бачив якесь повідомлення про те, що картки будуть закриті за кілька днів. Крім того надійшов документ-підтвердження про закриття рахунку в якому було написано що за потреби вони будуть з закритого рахунку стягувати якісь додаткові кошти чи комісії. Очевидно що це я ніяк перевирити чи побачити не зможу. Значить потенційно приват буде мене шантажувати за кілька років «боргами». Загалом схрестив пальці, що рахунок справді закрився. Перевірити це неможливо.

Висновки які я зробив:
1. Привату, загалом, плювати на безпеку користувачів. Картки за давністю не блокуються і лишаються активними хоча це очевидне порушення. Потрібно самостійно придумувати якісь способи обійти систему щоб закрити старі картки.
2. Працівники служби підтримки як правило нічого не знають. Але даний випадок настільки екстраординарний і кричущий повною некомпетентністю, що я навіть не знаю.

3. Я зайвий раз згадав як працює служба безпеки Привата у випадках надзвичайних подій — ніяк. «Це ви самі зняли, а якщо не Ви, то це Ви їм дані розказали і картку віддали» і банально розумію наскільки незахищеним я є як клієнт цього банку.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2020, 11:32
Добрий день!
Дозвольте пояснити, що у разі закінчення терміну дії картки, зняти кошти з неї немає можливості.
Також, нами буде проведено роботу зі співробітником щодо Вашого звернення, щоб надалі а ні Ви, а ні інші клієнти не стикались з такою ситуацією.
Світлана Леус 26 квітня 2020, 23:00
Самовільно, без дозволу клієнта списують кошти з картки.
Також можуть вам розказувати, що платіж, який ви проводили зі своєї картки (не кредитки) вийшов в овердрафт, тому щезли 600грн. Якби не скріншоти екрану, які я випадково зробила перед платежем, то гроші не вернули б. На скріншоті добре видно точну суму до платежу. Видно, що це власні кошти. Сума платежу, доречі була меншою, навіть з відсотками. А от після платежу картка вийшла в мінус 600грн.
Це був овердрафт! Сказали на гарячій лінії. Тільки після довгих здвінків, бо ще ж додзвлнитися треба через 10-хвилинне меню, і обяцянок залучити юристів, кошти повернули через 2 дні.

Робіть скріншоти до і після кожної опереції — це ваш спокій.

Банк зіпсувався (
Сильно
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2020, 9:43
Доброго ранку!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
svetlova 26 квітня 2020, 19:16
З мого рахунку зняли аліменти в рахунок погашення боргу кредитної історії 2016 року, яку я повністю виплатила, але справку не заказала, бо робітник банку мені в цьому відмовив пройшло чотири роки і у мене заборгованість, але виписки виплат зробити не можуть, бо рахунок закритий, карта «мертва» Тепер банк буде все життя знімати мої кошти? Вважаю дії незаконні.
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2020, 20:15
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝