×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Страхування
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Таким дзвінком Банк може запропонувати Вам послугу чи продукт, який, ймовірно, Вам може бути цікавим. За бажанням Ви можете погодитись чи відмовитись від пропозиції. У разі, якщо бажаєте відключити подібні дзвінки на Ваш номер, будь ласка, повідомте нас про це в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
ОТВРАТИТЕЛЬНОЕ обслуживание сервисного центра 3700 .
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми перевіряємо, чому у Вас могли виникнути труднощі при зверненні в підтримку. Також ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити Ваше питання та допомогти у його вирішенні.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
ПриватБанк
Ми розуміємо, що зміна ліміту могла стати несподіванкою. Дозвольте пояснити, що ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується на основі більш ніж сотні показників. При активному користуванні продуктами банку можливе збільшення ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Поведение руководства Приват Банка в период коронавирусной эпидемии в Украине
1. 7 лет имея карту
2. 7 лет платя проценты
3. 7 лет без проблем
КОРОНАВИРУС
4. Без всякого предупреждения, без звонков, смс и почты — элементрано, без НИЧЕГО
при пополненииы кредитной карты — банк послал *** , со словами мы вам на почту писали,
опустим то, что смс информирование платное — вклЮчено, ак сказать — но дальше интереснее…
При пополнении всего Вашего кредитного лимита —
Банк: Мы подумали, и решили — заморозили
Вы: Почему? 7 лет без проблем?
Банк: Да вот все — в ноль вас — лесом идите
(ЛЕСОМ — день общения с операторами, разговоры, ПЕРСОНАЛЬНЫЙ банкир вообще трубу не берет и не перезванивает, потом, вообще ржачь — ВАШИ ДАННЫЕ НЕ СОВПАДАЮТ С СИСТЕМОЙ, я *** пошел в 3 ночи сейчас и снова через банкомат ввел свой телефон ИБО ЗАБЛОКИРОВАЛИ)
И теперь у меня на карте КРЕДИТ в НОЛЬ убрали и все *)))))))))))))))
5. Я ВАМ СТОЛЬКО БАБЛА ОТВАЛИТ, ЧТО ВЫ 5 000 ЗАЖАЛИ НА КАРТЕ?
… дальше у меня уже слов нет
ВОТ ТАКОЙ ТЕПЕРЬ ПРИВАТ БАНК
… а теперь вопрос, кто из банков останется живым после всего этого? к кому потом пойдут?
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів та кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення про суму ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
Кредитные каникулы
Вчера с писался с оператором то внятного ответа так и не дождался. Очень испортился банк
Перепрошуємо за незручності.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Обслуговування фізичних осіб
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливо, щоб клієнти отримували високий рівень обслуговування та залишались задоволеними.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
оператори Приватбанк
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
З нашої сторони буде проведена перевірка, відносно Вашого звернення в підтримку. За її результатами з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Закрытие кредитного лимита
И вот, когда в последние месяцы начались проблемы со здоровьем, работой из за ситуацией с пандемией, банк повернулся мягко говоря спиной ко мне как клиенту. Не хочу описывать подробности, но государственность банка отвернула его руководство от людей…
Я прекратил сотрудничество с данным финансово-кредитным учреждением как физлицо…
Сожалею о сделанном ранее выборе в пользу Приват банка!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Мошенники 4731 1856 0857 6085 Ткаченко Леся Александровна, Кривенко Владислав
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Приват банк змінює кредитний рейтинг
Дозвольте пояснити, що кредитний рейтинг формує бюро кредитних історій.
З цієї причини для вирішення питання про Ваш кредитний рейтинг рекомендуємо звернутись до підтримки УБКІ.
Написати коментар
Непонятная ситуация
Нам дуже приємно мати справу з відмінними взаємовідносинами з родичами і близькими людьми, але, на жаль, такі відносини зустрічаються не так часто як хотілося б. Іноді навіть родичі, які живуть з Клієнтом в одній квартирі, користуються грошима з його карток без його ж відома або дозволу. У будь-якому випадку картка і інформація по ній це дуже особисті дані і тому отримати їх може тільки власник. Всі наші правила безпеки працюють тільки для Клієнта, адже шахраїв в наш час так багато і способи їх вдосконалюються з кожним днем. Приносимо свої вибачення, але ми можемо надавати інформацію тільки власнику картки.
Ми надіслали власнику картки повідомлення з персональним посиланням на звернення, пройшовши за яким наші фахівці будуть раді допомогти Клієнту.
Написати коментар
Заблокировали карту
ЭТО НЕ ПРИКОЛЬНО!!!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять
Коментарі (5)
Приватбанк поводиться, як шахрай
Дозвольте пояснити, що розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості кількість днів використання коштів 3,6% * 12 / 365
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,6% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Також, Ви можете побачити детальний розрахунок нарахованих відотків за допомогою Приват24, натиснувши на операцію списання коштів у виписці.
Коментарі (4)
LiqPay
Дозвольте пояснити, що в першу чергу банк турбується про безпеку коштів клієнтів і недопущення здійснення шахрайських дій через канали банку.
На даний момент, Вам достатньо надати документи, що підтверджують наявність товару для реалізації.
Написати коментар
Комиссия за приход денег
Хочемо зауважити, що змін у тарифах карток не відбувалось.
Комісія за зарахування цільових коштів (зарплата, пенсія) — відсутня.
Детально ознайомитись з тарифами за картками банку Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty, обравши картку, що Вас цікавить.
Коментарі (1)
Приват Банк разглашает посторонним лицам финансовые номера.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Відповідними співробітниками Банку проводиться ряд дій, спрямованих на захист персональних даних клієнтів. Це проводиться як відповідними співробітниками, так і автоматизованими комплексами, що унеможливлюють витік персональних даних з банку.
Коментарі (8)
От когда-то серьезного банка осталось одно название.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Коментарі (4)
вийшлі кредитні картки залишаються активними
Все було до того, моменту коли я не почав блокувати поточну універсальну картку «про всяк випадок» оскільки досить багато читав історії що гроші в приваті зникають в невідомому напрямку незрозумілими способами. Так от. Всі Ваші універсальні картки виявляються прив«язаними до одного рахунку і вони ніби „посилання“ для зручного доступу до одного й того ж рахунку. Якщо Ви блокуєте поточну універсальну картку вона починає відображатись в розділі „Wallet“ „заблоковані“. І тут фокус. Там відображаються всі ваші картки які у вас були за весь час! і старі картки активні! тобто будь-хто хто в якомусь смітнику знайшов вашу картку 2-3 річної давнини може з неї зняти кошти! І тут я здається розумію звідки відгуки про те, що хлопці брали нові картки запаковували в чорний поліетилен і ніхто не міг отримати дані карток… просто зловмисники знаходили десь старі картки і знмали кошти через старі картки.
Я був дещо вражений своїм відкриттям і звернувся до онлайнового чату служби підтримки із питанням як видалити/заблокувати застарілі картки. На що працівниця служби підтримки скинула якусь інструкцію до ApplePay і заявила що Wallet це додаток в ейплівських телефонах. Я був вражений ще більше (загалом мені було не шкода спробувати, але я не зміг знайти жодного пункту меню з наданої інструкції в себе в телефоні) і намагався пояснити працівниці що не маю продукції фірми епл і Воллет або гаманець це розділ у додатку Приват24. На що працівниця пояснила що вона вже дала інструкцію вище і єдиний воллет знаходиться в телефонах фірми епл. Я ще раз сказав що не маю ніякого еплу (скріншоти в чаті в неї були відпочатку і я додавав в процксі нові). Працівниця взяла паузу десь на годину і заявила що з додатку картки видалити неможливо.
Вирішив проблему закривши Універсальну Картку через веб-сайт поставивши галку „Закрити всі картки прив“язані до цього рахунку». Бачив якесь повідомлення про те, що картки будуть закриті за кілька днів. Крім того надійшов документ-підтвердження про закриття рахунку в якому було написано що за потреби вони будуть з закритого рахунку стягувати якісь додаткові кошти чи комісії. Очевидно що це я ніяк перевирити чи побачити не зможу. Значить потенційно приват буде мене шантажувати за кілька років «боргами». Загалом схрестив пальці, що рахунок справді закрився. Перевірити це неможливо.
Висновки які я зробив:
1. Привату, загалом, плювати на безпеку користувачів. Картки за давністю не блокуються і лишаються активними хоча це очевидне порушення. Потрібно самостійно придумувати якісь способи обійти систему щоб закрити старі картки.
2. Працівники служби підтримки як правило нічого не знають. Але даний випадок настільки екстраординарний і кричущий повною некомпетентністю, що я навіть не знаю.
3. Я зайвий раз згадав як працює служба безпеки Привата у випадках надзвичайних подій — ніяк. «Це ви самі зняли, а якщо не Ви, то це Ви їм дані розказали і картку віддали» і банально розумію наскільки незахищеним я є як клієнт цього банку.
Дозвольте пояснити, що у разі закінчення терміну дії картки, зняти кошти з неї немає можливості.
Також, нами буде проведено роботу зі співробітником щодо Вашого звернення, щоб надалі а ні Ви, а ні інші клієнти не стикались з такою ситуацією.
Коментарі (18)
Закривайте картки і рахунки
Також можуть вам розказувати, що платіж, який ви проводили зі своєї картки (не кредитки) вийшов в овердрафт, тому щезли 600грн. Якби не скріншоти екрану, які я випадково зробила перед платежем, то гроші не вернули б. На скріншоті добре видно точну суму до платежу. Видно, що це власні кошти. Сума платежу, доречі була меншою, навіть з відсотками. А от після платежу картка вийшла в мінус 600грн.
Це був овердрафт! Сказали на гарячій лінії. Тільки після довгих здвінків, бо ще ж додзвлнитися треба через 10-хвилинне меню, і обяцянок залучити юристів, кошти повернули через 2 дні.
Робіть скріншоти до і після кожної опереції — це ваш спокій.
Банк зіпсувався (
Сильно
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Написати коментар
яке відділення приватбанка є головним у місті Запоріжжі,куди можна звернутися зі скаргою на діі відділення праватбанка по вулиці Чарівна 46 б
Коментарі (1)