Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Vitaliy Sinitskiy 2 червня 2020, 19:56
Сегодня в магазине при попытке воспользоваться услугой «Оплата частями» на кассе обнаружил что мне отказано. Никакой информации от Приват Банка не приходило что мне отключили данную услугу. В чате приват24 мне подтвердили что лимит на «Оплату частями» равен 0грн. и посоветовали больше пользоваться картой. Причину по которой мне закрыли возможность пользоваться услугой не объяснили. За ответом я обратился в одно из отделений Приват Банка, но там тоже причину не назвали. При этом у меня более десяти успешно закрытых договоров и один активный открыт буквально на днях договор по сервису «Оплата частями».
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 9:22
Доброго ранку!
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою Оплата частинами стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. Ви можете преглядати інформацію про доступний ліміт в Приват24. Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись продуктами банку, адже ліміти переглядаються регулярно і можуть бути збільшені в майбутньому. Окрім того, Ви можете користуватись кредитним лімітом та особистими коштами на картках. А ознайомитись з усіма перевагами карток завжди можна на нашому сайті — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
З повагою, ПриватБанк.
DenZ13 2 червня 2020, 17:45
Шикарное обслуживание по кредитной карте. Есть кредитка, с лимитом 6000, все платежи вносились и никаких вопросов ко мне не было. До наступления карантина. Заработную плату я перестал временно получать и пропустил пару платежей. С недавнего времени начались звонки, на которые я давал ответ, что ВРЕМЕННО не могу вносить платежи, и как только выйду на работу, снова буду это делать. На что сотрудник мне ответил, что деньги им нужны сейчас, и что если вам нечем платить, ПРОДАЙТЕ что нибудь из своих вещей или техники. И привела пример другой клиентки из Тернополя (хорошо хоть ФИО не назвала). Браво! Это воистину обслуживание достойно главного банка цивилизованной страны. Так же, мне пригрозили звонками родственникам, работодателю и тд., нарушая мои законные права и банковскую тайну, ссылаясь на свой договор. Так вот, договор, чей он бы ни был, не может стоять выше закона и Конституции.
Выйду в 0 по карте, закрою ее, и больше никогда не планирую связываться с Приватом.
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2020, 18:54
Доброго вечора!
Дозвольте пояснити, ща введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.

Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.

Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.07.2020.

Також, хочемо зауважити, що згідно з умовами договору, укладеного між ПриватБанком та позичальником, банк має право повідомляти третіх осіб про факт наявності простроченої заборгованості в клієнта.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Владимир Черленевский 2 червня 2020, 15:31
Не могу даже загрузить страницу входа в приват на ПК из под винды. Обращался, менял браузеры… Ноль… На андроиде всё щустро. Ощущение, что это проделки провайдера, глушат как одноклассников. Вынужден менять банкира, т.к. ПК в отличной форме, на уровне. Уже устал бороться с неудобствами, которые кому то выгодны.
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2020, 17:21
Добрий день!
На даний час Приват24 працює коректно. Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
BITbOK 2 червня 2020, 13:36
Присоединяюсь к отзывам насчет кредитного лимита. Активно пользуюсь Приватбанком уже больше 7 лет, кредитная история тоже чистая, в итоге уже как 2 месяца не могу увеличить кредитный лимит даже до 100-500 грн. Специально для этого заказал новую карту «Универсальная», с ней такая же история… Тех. поддержка банка отвечает только шаблонными ответами. Очень странное отношение к постоянным клиентам, надеюсь в ближайшее время Вы как-то улучшите ситуации с кредитным лимитом. Судя по отзывам, вижу что я не один такой
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2020, 15:03
Дорий день!
На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послуги кредитування. Звертаю Вашу увагу, що рішення банку може бути переглянуте і на це впливаєте саме Ви. Щоб допомогти нам в прийнятті рішення і збільшити свої шанси, ми склали кілька простих рекомендацій:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Проблема вирішена
Artemgl9999 2 червня 2020, 12:56
Долгое время пользовался услугами банка, ранее никаких проблем не было. Но вчера, вдруг, стало известно что доступ к карте ограничен. В отделении банка сказали что на меня поступила жалоба по определённой оплате и что нужно связаться с тем, кто совершил жалобу.
Никакой информации, кроме суммы и даты, мне не сообщают. Горячая линия только и перебрасывает от оператора к оператору, и опять же, никакой конкретики… Как я должен искать этого человека?
Я ни одной подобной «оплаты» не обнаружил, да и предпосылок для жалобы не припоминаю. Допустим, если оплата была. Каким образом я должен решить проблему??
Выходит так, что любой аноним может в любое время жаловаться, тем самым причиняя мне ущерб?
Такого рода сюрпризы ставят под вопрос доверие своих средств банку.
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2020, 13:53
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Markant 2 червня 2020, 10:16
Первое: это слив фотографии с документами. не понимаю на каком основании банк передает в МФО фотографии документов, фотографий с картой приват банка в МФО! Защищенности в банке 0!!!
Второе: это могут загнать карту в минус, если интернет магазин или мфо сделает запрос, то без подтверждения деньги снимут с карты даже если там 0!
Третье: реструктуризация в банке доступна только клиентам которые злостные неплательщики.! В период карантина обратилась с просьбой реструктуризации. 5 лет исправно платила, так отказ.мол платите как и платили. шиш вам! Ваши проблемы нас не колышат. карантин нас тоже не интересует, максимум штраф не насчитаем!
Вопрос: Почему такое отношение? Если заемщик обратился к вам для решения проблемы, чтоб не делать дырку в вашем кредитном портфеле с просьбой о реструктуризации, то вы отказываете. то есть что приватбанк дал реструктуризацию, нужно быть злосным неплательщиком!
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2020, 11:40
Добрий день!
Дозвольте зауважити, що в першу чергу банк піклується про безпеку даних своїх клієнтів та не надає персональну інформацію третім особам.
З питання списання коштів, необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу.
Також, ми звернулись до Вас приватним повідомленням для додаткової перевірки ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 червня 2020, 20:46
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 02.06.2020).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Oleg19710519 2 червня 2020, 8:29
Пользуюсь услугами этого банка — уже очень давно. Но за последние несколько лет — это не банк, а рассадник мошенников.
Я, не буду много писать — все и так знают как они обманывают клиентов, проводят незаконные операции, долгое время по 2-3 суток не отдают средства перечисленные по эквайрингу и многое многое другое.
Суть моего рассказа на сегодня сводится к следующему…
Сегодня войти в свой кабинет Приват 24 для бизнеса, можно только через новый дизайн. Хочу отметить что ощущение от нового дизайна очень негативное. Не продуманный, с неполным функционалом, с кучей недоделок. Думаю что он сделан для того чтобы клиент делал как можно больше ошибок и не замечал мошенничества со стороны приват банка (намеренно пишу название банка маленькими буквами — не уважаю этот банк). Но больше всего возмутил начальный вход в кабинет. При вводе логина и пароля — на телефон НЕ ПРИШЛО никакого уведомления или подтверждения на финансовый номер телефона о входе. Специально попросил свою жену зайти в мой кабинет с другого компа. И она зашла!!! И даже с планшета, и даже с просто с телефона.
ЭЙ!!! Братва приватовская — вы там вообще обалдели??????? Любой человек или мошенник может войти через новый дизайн в кабинет клиента и снять все деньги!!! (
Люди!!! Бегите с этого банка, спасайте свои деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2020, 11:32
Добрий день!
Дозвольте зауважити, що доступ до Приват24 для бізнесу можливий як за допомогою нового, так і за допомогою старого дизайну.
Що ж стосується додаткового підтвердження при вході в Приват24 для бізнесу, Ви можете його налаштувати, пройшовши у новому дизайні до меню: «Дані користувача» — «Безпека».
Максим Кособукин 2 червня 2020, 7:40
В жизни никогда не писал подобных отзывов где-либо. Но зацепило…
За время пользования картами привата ни разу не было никаких просрочек по кредитному лимиту и любым обязательствам.
Лимит постоянно увеличивался. И вдруг банк что-то пересмотрел, в середине мая уменьшил лимит на 14тыс, а сегодня сюрприз — на 32тыс. в минус. Просыпаюсь с отрицательным остатком. Никаких уведомлений и предупреждений!
Будем прощаться Приват. Вы максимум усилий прикладываете для этого
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2020, 10:49
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.

Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vadosbarboss 2 червня 2020, 0:00
Приват маркет перевёл деньги с счёта клиента поставщику, в свою очередь поставщик прикрепил фальшивый ТТН. Заказ висит в стадии «Выполнен». По факту нет ни денег, ни товара, 12 дней переписки с ПриватБанком, одни обещания, ждите, заявка в работе и т.д.
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2020, 10:46
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
saskir888 1 червня 2020, 23:54
Відділення за адресою: Дніпро, Аэропорт Днепропетровск
ПриватБанк без меня принимает решения по поводу оплаты платежей даёт разрешение на списание сомнительных платежей, если даже на счету нет средств
Все что остаётся делать, писать иски в суд, тратить свое драгоценное время на проходы по кабинетам и судебным заседаниям.

Никому не рекомендую пользоватся етим банком
ВСЕ ОЧЕНЬ ПЛОХО.
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2020, 11:05
Добрий день!
Необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. За Вашим зверненням в підтримку, Банк, діючи в рамках правил міжнародної платіжної системи сформував запити на повернення коштів. Ми завжди робимо все можливе, щоб запит було розглянуто на користь клієнта. За результатом розгляду заявок Ви будете повідомлені.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Shelana 1 червня 2020, 23:18
Клиентом банка являюсь более 10 лет, при в ходе в приват 24, появилось уведомление, что я должна обновить данные о паспорте и ИНН, отправив сканы документов, в противном случае прекратят обслуживание счетов.
В последний раз оформляла карту на текущую работу, данные, впрочем уже бывшие в базе — карта не первая, подавала в отделении банка. В тексте была ссылка на НБУ, хорошо, но конкретно на основании какого постановления, пункта, номер, дата, последнее изменение? Если ссылаетесь — то ссылайтесь пожалуйста на конкретный документ.
И скажите, на каком основании вы собираетесь остановить обслуживание моего счета, ведь это чисто зарплатная дебетовая карта.
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2020, 10:25
Добрий день!
З метою забезпечення реалізації вимог Закону України 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення', відповідно до статей 7, 55, 56 Закону України 'Про Національний банк України', статті 63 Закону України 'Про банки і банківську діяльність'.

Банк зобов´язаний забезпечити у своїй діяльності застосування ризик-орієнтованого підходу та вжиття належних та ефективних заходів, спрямованих на мінімізацію ризиків використання послуг банку для легалізації кримінальних доходів/фінансування тероризму, вчинення інших злочинів, також, що здійснюються із використанням інформаційно-комунікаційних технологій, здійснення ризикової діяльності, також стосовно клієнтів, з якими віддалено встановлено ділові відносини.
Narita 1 червня 2020, 21:55
Являюсь клиентам этого банка достаточно давно. Никогда никаких проблем, просрочек, задолженностей не было. И тут 2 раза за месяц изменили кредитный лимит. В итоге он теперь стал 0. Без уведомлений, без ничего. И это во время то карантина. Огромное спасибо за такой презент. У меня только эмоции, слова уже закончились. Очень разочарована таким подходом. -1 клиент — результат вашей работы
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2020, 10:30
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.

Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Mmmarina1983 1 червня 2020, 19:38
Відділення за адресою: Харків, вул. Малом'ясницька, 2-А
Выплатила по кредиту все до копейки, ровно столько, сколько в смс было и в приват 24. Пришла смс-ка, что я должна еще 4000 грн за какие-то судовые издержки. Решение суда показать не могут. В реестре судовых дел никакого дела по мне нет. Говорят — «идите в суд». Если выбираете банк — приват точно не рассматривайте.
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 20:33
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
irum4 1 червня 2020, 19:18
Не знаю як в кого, але в мене з Приватом проблем немає. Були, звичайно непорозуміння, але як показав час, то була більше моя неуважність. А банк, як і кожен з нас відслідковує свої гроші… А зараз ще й перевипуск карти в цифровому варіанті замість пластика, взагалі супер.
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 20:20
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Проблема вирішена
Irina007 1 червня 2020, 14:45
Всегда все было более-менее нормально с этим банком сотрудничать, хотя сотрудники порой противоречивую информацию дают о каких-то моментах. Но когда на долг в 3 грн по кредитке начисляют 2122 грн штрафа, то понимаешь, что у банка главная задача — поиметь побольше денег с клиента, даже если сделать это получается не очень красивым способом.
Никто не уведомил заранее, даже не намекнул, что 3 грн недоплачены, чтобы перекрыть долг по кредитке. Да, я сама обсчиталась, а в приложении в момент перекрытия проверить невозможно — нет обновления в реальном времени, только через сутки. Но как рекламу какую-то слать, так они бегом. А как написать хотя бы емейл «здрасти, у вас 3 грн долга не перекрыто» хотя 34 тыс. было перекрыто, так им не с руки, ведь тогда обломаются халявные 2122 грн.
В общем больше я не удивляюсь комментам, которые сообщают, что приват банк — ауно. Увы…
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 17:02
Банк дає Вам можливість користуватися коштами без відсотків до 55 днів. Тобто, якщо Ви сплатите всю суму використаних коштів до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому Ви скористалися кредитом, нічого додатково платити не потрібно.
Якщо ж цього правила погашення не дотримуватися, то відсотки нараховуються так, як ніби, пільгового періоду не було.
Ви завжди можете перевірити суму витрачених в минулому місяці коштів по виписці в особистому кабінеті Приват24 (по останній операції цікавлячого місяця).
Також для більш зручної перевірки розміру платежів в Приват24 доступна функція 'Розрахувати'.
Проблема вирішена
Александр Скачков 1 червня 2020, 14:42
Не могу оплатитл эл-книгу и получаю это сообщение «Шановний клієнт, Ваш платіж скасований з метою безпеки. Для підтвердження платежу, будь ласка, зверніться в чат-онлайн.»
Мне что теперь, по каждой покупке отчитываться?
Может еще спрашивать разрешение — когда в туалет сходить?
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 14:47
Буквально щодня ми стикаємося з різними способами шахрайства по відношенню до наших Клієнтів. Шахраї не стоять на місці і придумують все нові і нові схеми. Повірте, нам дуже шкода тих Клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших Клієнтів. Не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили Вам незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства. У будь-якому випадку, на поточний момент процедура саме така, але, можливо, в майбутньому будуть якісь зміни.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nidal 1 червня 2020, 11:27
списание средств с карты под предлогом " датирование услуг: LP dating ser- Днипро, Наб.перемоги, 30 — первый месяц 99 грн второй месяц 486.
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 13:01
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 червня 2020, 20:44
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 03.06.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
MaryZa 1 червня 2020, 11:21
Списали сумму більшу ніж повинен бути платіж, хоча банк не бере комісію, звернулася до них, сказали що комісії за такі транзакції не береться і то була у них якась помилка то повернуть кошти до 16.05, не повернули знову звернулась сказали до 22.05 потім ще до кінця місяця, зверталася не знаю скільки разів, більше 4х в онлайн чат +2рази спілкувалася по телефону, кожному розповідала що трапилось, але чула тільки чекайте 1-3дні, і кожен раз це обман оскільки оплата була 04.05, так мені до сьогодні нічого не повернули, звернулася знову, попросила мені дати номер мого звернення де буде точно прописано що моє звернення є і його насправді опрацюють ,і мені просто продублювали відповідь на 1-3дні наче відчепіться.
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 13:01
Перепрошуємо від імені банку за затримку і можливі незручності. Кошти вже повернуті на Вашу картку. У разі виникнення додаткових питань, будемо раді підказати інформацію в особистих повідомленнях.
elenashvets88 1 червня 2020, 10:35
просто воры и бандиты! во время карантина, когда у людей итак нет денег и работы, даже не смотрят ни на законы ни на что! 22 мая позвонили третьему лицу, в грубой форме вымогали внести якобы долг за меня, предоставили всю инфу о р/счете и мои данные. На тот момент сумма к оплате была всего 750грн, они наврали человеку что оплатить нужно 2000 т.! после вннсения платежа, остаток в 1250грн, без всяких уведомлений просто списали методом урезания лимита. Я просто в шоке! терпение лопнуло, направила заявления в соответствующие органы!
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 11:32
З 01.03.2020 до 31.07.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.07.2020.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Катерина Kardashuk 1 червня 2020, 10:19
Никогда не страхуйте в этом банке кредитный лимит.Это обманщики и афферисты!!! Вешают людям лапшу на уши, а когда приходит страховой случай, включают мороз и говорят, что нет активных договоров о страховании.Папа, царство ему небесное, наивный и доверчивый пенсионер.Застраховал кредитный лимит, несколько лет выплачивал страховые взносы.А теперь, когда он умер, от нас скрывают эту страховку и требуют выплатить его кредит.Когда мы сразу обратились, за консультацией, как быть дальше, нам сказали, что через пол года все обьяснят.Вот истекло пол года и что вы думаете, мне говорят-нет активных договоров по страховке.Опа, а куда ж он делся? Истек срок подачи заявки, чтоб проверить.Из чего делаем вывод-сотрудник банка, заведома скрыла от нас эту информацию.Специально, чтоб истек срок подачи заявки.Тем самым нагло обманула! Ну ничего, жалоба на имя директора банка уже написана, осталось ее отвезти в центральное отделение.И с этим банком мы попрощаемся на всегда.Приватбанк сдулся…
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 11:25
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути зазначений випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝